Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

žádný velký překvapení
neregistrovaný "theo"
| 31. 10. 2005 06:12
to zase není, jen jsem myslel, že půjdou přece jenou slepou uličkou TDI PD trochu dál, když jim nová fabrika nefunguje ještě ani rok.
diesel zacina pomalu prorazet v usa :)
neregistrovaný "jan"
| 31. 10. 2005 21:27
....US-Regierung hat jetzt ein Gesetz beschlossen, das moderne Dieselaggregate auf eine Stufe stellt mit Hybrid-Antrieben. Ab 1. Januar 2006 erhalten Käufer von Fahrzeugen mit modernen Dieselmotoren oder mit kraftstoffsparender Hybridtechnik eine Steuererleichterung von bis zu 3400 Dollar. Zudem soll im Laufe des nächsten Jahres der Dieselkraftstoff wieder um eine Qualitätsstufe verbessert und sein Schwefelgehalt gesenkt werden. Dann können auch Dieselmotoren mit Hightech-Einspritzsystemen (Piezo-Injektoren) das Brennmaterial problemlos verkraften. [odkaz]
konecně
neregistrovaný "cosworth"
| 31. 10. 2005 09:09
konečně konec těch čoudivejch sraček
konecně
neregistrovaný "MAR"
| 31. 10. 2005 09:57
co mně vždycky ujely... :-)
konecně
neregistrovaný "GTI"
| 31. 10. 2005 11:16
>:D :yes:
konecně
neregistrovaný "mikyn"
| 2. 11. 2005 12:20
mas jezdit autem a ne na kole :*)
MŮŽEŠ ZAČÍT STŘÁDAT
neregistrovaný "GTI"
| 31. 10. 2005 09:24
Jo, brácho, jestli ti něco vadilo na VW, pak to bylo to chrochtání jejich TDI, viď. Na nic jinýho jsi nepřišel... na co bys taky přijít mohl... Tak tohle v roce 2007 skončí. A pokud sis přečetl podrobně článek, pochopil jsi, proč VW přechází na CR teprve nyní... Jo, jo, brácho, pokud sis zatím vybíral auto svejch budoucích dní podle vystřihovánek z ABC, tak teď, když us snad budeš stát na vlstní noze, se budeš umět rozhodnout reálně. BRAVO VW-PORSCHE :yes: :yes:
MŮŽEŠ ZAČÍT STŘÁDAT
neregistrovaný "Petr T."
| 31. 10. 2005 10:03
Ale on má svým způsobem pravdu, GTI! Systémy PD byly vyvíjeny pro motory BEZ filtrů DPF ale německá veřejnost prostě vyžaduje nekouřící auta. Takže PD jsou mrtvé, protože se velmi obtížně kombinují s DPF filtry pevných částic. A u common railu je to hračka!!!
Ale co ti chudáčci benzínoví vyznavači budou potom říkat, až nebudou dieselové vozy kouřit?!?!? (Nemluvím o starých skořepinách.)
MŮŽEŠ ZAČÍT STŘÁDAT
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 31. 10. 2005 10:30
Zatím vidím sypat se saze i z nejnovějších dieselů, když přidají do kopečka...nejsem slepý a mám čich a sluch (drnčí i common-rail, jen o tochu míň). Máš to jako s light kolou. I kdyby mi v reklamě stokrát tvrdili, že chutná líp než normální, pobliju se , když se jí napiju. Náhražky neberu. Mám vlastní smysly a na reklamy kašlu.
MŮŽEŠ ZAČÍT STŘÁDAT
neregistrovaný "ZZ"
| 31. 10. 2005 11:43
Já mám radši Pepsi :yes: ;-)
MŮŽEŠ ZAČÍT STŘÁDAT
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 31. 10. 2005 12:11
Já je moc nerozlišuju. Zas takový machr nejsem. Ale nalej mi light a poprskám tě. Koho mělo napadnout, že "max" je totéž co "light"? >:-[] Stejně tak to není z mé strany zbytečné machrování u benzínu. Nepoznám, jestli jede auto na 98 nebo 95. Ale ta nafta je nebetyčný rozdíl. Uznejme všichni, že jedinou motivací je koupi je snaha ušetřit. Jo, pak když už seš v tom, oháníš se mamutím krouťákem už odspodu. To má ale Small Block taky. >:D
MŮŽEŠ ZAČÍT STŘÁDAT
neregistrovaný "ZZ"
| 31. 10. 2005 12:19
Konkrétně Max od Pepsi je fakt humus, ale zase u Coke mi víc chutná Light ;-) Fakt je ten svět divnej. Nebo krásnej? :yes: Ty rozdíly v benzínu nebo naftě jsou znát zejména u aut s malým výkonem. Tam je každej koník navíc znát. Já mám teď prvního ropáka a taky jsem myslel, že bych to nikdy nekoupil. Naskytla se mi výhodná koupě, tak jsem to zkusil. Takže ano, motivace cenou tam byla, ale upřímně můžu říct, že to nebylo cílené zaměření na nafťáka. No a teď si nestěžuji a fakt to supr táhne odspodu :yes: ;-) Jediný co mě fakt s*r* je tam čmoud, když tomu naložím. A teď po čipu je to ještě výraznější ;-\
MŮŽEŠ ZAČÍT STŘÁDAT
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
| 31. 10. 2005 12:42
Brrrr. Max je snad ještě o třídu hnusnější.. Coca Cola je jen jedna. A když miluješ Kofolu, tak není co řešit... >:-[]
MŮŽEŠ ZAČÍT STŘÁDAT
neregistrovaný "ZZ"
| 31. 10. 2005 12:44
Tobě chutná Kofola? :-|
MŮŽEŠ ZAČÍT STŘÁDAT
neregistrovaný "empi"
| 31. 10. 2005 15:03
Kofola po pivu rulez >:-[]. Ty americke sra.ky akorat kazi zuby a nepomuze ani zvykat orbity >:D.
MŮŽEŠ ZAČÍT STŘÁDAT
neregistrovaný "Tamin"
| 31. 10. 2005 16:04
já kofolu, když jí miluješ není co řešit.......
MŮŽEŠ ZAČÍT STŘÁDAT
neregistrovaný "Tamin"
| 31. 10. 2005 16:08
Lonesi já jsem člověk co má rád tuning.No a minulý pondělí jsem si koupil Tuning magazine a tam bylo DVD, tak na to koukám a tam byla vyladěná Fabia RS, asi víš co to má za motor, diesel.A tam bylo jak s tím borec jel a teďka přidal plyn, panečku to bylo sazí a nebo když měřili výkon na brzdě a on zrychloval, tomu se hulilo nehorázně z vejfuku, ale jinak DVD fakt stálo za to.Nejvíc mě dostali jak BMW pětkový řady přeřezávali na kupé.......
MŮŽEŠ ZAČÍT STŘÁDAT
neregistrovaný "anonym"
| 31. 10. 2005 10:45
:-! TDI byli dobré v 90 letech,dnes jim dávno ujel vlak. To jejich červené písmeno jen znamená čím víc červenejch písmen,tím větší sypák... Dojdi se svézt s Toyotou D4-D 150 -180 nebo s Hondou...
MŮŽEŠ ZAČÍT STŘÁDAT
neregistrovaný "Umierneny"
| 31. 10. 2005 14:08
Nezostava ine nez suhlasit s Tebou. Konecne sa Octavia stane MOZNOU alternativou pri vybere dalsieho auta. Aj ked az o dva roky... Doteraz to nebolo mozne kvoli duniacemu, rezonujucemu a klepotajucemu motoru.
MŮŽEŠ ZAČÍT STŘÁDAT
neregistrovaný "GTI"
| 31. 10. 2005 14:59
Jo, souhlas. :yes:
MŮŽEŠ ZAČÍT STŘÁDAT
neregistrovaný "david"
| 31. 10. 2005 14:43
A je to tady! Chlapci od VW zase vsem vytreli zrak. Spravne rozpoznali slepou ulicku a vcas vrhli sve sily nekam uplne jinam. Ostatni je budou zase jen zavistive nasledovat.
Je to pro me v kratke dobe druha lekce progresivity VW. Nedavno jsme se zas dovedeli, ze V10 TDI uz se nebude prodavat do Phaetona. Hlupak si mysli, ze je k tomu prinutily objektivni okolnosti. Chyba! Je to genialni strategicky tah chlapiku z Volfsburgu. Nemam pravwdu?
MŮŽEŠ ZAČÍT STŘÁDAT
neregistrovaný "GTI"
| 31. 10. 2005 14:57
U V10 nevím, ale to, že roky dělali TDI bylo opravdu skvostně geniální... měl jsi naftu s největším zátahem... Ten přestup ke CR je nyní jen logickým krokem, VW bude mít opět dokonalou naftu. P.S. Jinak davide, u tebe je výhoda, že máš pravdu vždycky ;-)
MŮŽEŠ ZAČÍT STŘÁDAT
neregistrovaný "Dušan"
| 4. 1. 2006 22:00
>:D
"Technika čerpadlo tryska byla již od začátku naprosto chybná. Nelogické také bylo, že si VW dovolil luxus nabídnout u přímého vstřiku nafty jeho dvě varianty. S příznakem PD se mělo skoncovat daleko dřív také proto, že už dlouhou dobu je zřejmé, že budoucnost patří technice common rail" - Ferdinand Dudenhöffer, šéf Center Automotive Research, jeden ze špičkových automobilových odborníků v Německu. >:D Mluví za vše...
Ať si
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 31. 10. 2005 09:57
Ať si ho postaví, jak chtějí. Mě to nevzruší. >:-[]
Ať si
neregistrovaný "Tamin"
| 31. 10. 2005 16:11
jo to víš, že ve Švýcarsku takřka nenarazíš na diesel, ti Švýcaři se uměj o svou přírodu postarat......
NAFTOVEJ SVĚT
neregistrovaný "GTI"
| 31. 10. 2005 11:15
Jo, lásko, já jedu dál... tak to je pro mne naftověj svět. Pravej nefalšovanej svět tahačů. Pravdou ale je, že v premiovejch vozech je kultivovanost nafty již samozřejmostí. Pravdou také ale je, že ten zátah nafty má jen omezené spektrum otáček... Jenže kdo chce točit jako mixér v kuchyni? Ta nafta je už kultivovaná i ve střední třídě. Jel jsem nedávno poměrně podrobně 407ku v naftě a moc, moc mne překvapil luxus jízdy - ticho, svižné svezení. Jenže, je tu ještě benziňák... nepřekonatelnej samet, točíš do 7tisíc a letíš... tak na tohle samozřejmě nefta nemá... je to tak, že naftu by sis měl koupit ne kvůli tomu, že ti kámoš odlejvá do kanystru z bagru, ale proto, že máš rád klidnou jízdu, s dobrým zátahem. Benziňák je pro fajnšmekra, co podle ucha rozezná rozdíl 100 otáček na pětku v dlouhým táhlým... Benzin je zatím nepřekonatelnej... koneckonců moz závodů se s naftou nejezdí...
NAFTOVEJ SVĚT
neregistrovaný "ZZ"
| 31. 10. 2005 11:47
"koneckonců moz závodů se s naftou nejezdí..." ... zatím ;-) Možná proto, že by nebylo přes ten čoud vidět auta >:-[]
NAFTOVEJ SVĚT
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 31. 10. 2005 12:12
A co ty závody traktorů? >:-[]
NAFTOVEJ SVĚT
neregistrovaný "ZZ"
| 31. 10. 2005 12:26
Ty mají alespoň kabiny nad čmoudem ;-)
NAFTOVEJ SVĚT
neregistrovaný "Kryštof"
| 31. 10. 2005 14:05
Celkem přesné vyjádření současného stavu věcí! Musím se k něčemu přiznat....nafta mne opravdu začíná čím dál tím víc BAVIT! Při kočírování toho nejmainstreamovějšího (krásné slovo ;-) ) služebního auta, co si snad lze jen představit, s klapajícím TDI pod kapotou, si mumlám pod fousy, že to snad opravdu není možný, ta síla, ten dravej zátah, to pružný zrychlení...ovšem takřka pokaždé dojedu na návyky ze svého soukromého benzíňáčka...uprostřed předjížděcího manévru je zázračná TurboDiesel síla tentam a já se zděšením zírám na ručku otáčkoměru na konci své krátké pouti, klepající se za šílené kakofonie v červeném poli!A pak přesednu do svého mazlika, prásknu do stáda benzínovejch plnokrevníků a neměnil bych....zatím >:D
NAFTOVEJ SVĚT
neregistrovaný "GTI"
| 31. 10. 2005 15:00
>:D :yes:
NAFTOVEJ SVĚT
neregistrovaný "Míra H."
| 2. 11. 2005 22:49
Tak to teda jezdi s koňma, když jseš takovej nebozez.
Z trosku jineho soudku
neregistrovaný "empi"
| 31. 10. 2005 14:50
V testu AutoBildu ([odkaz]%2F99oWQEBbcO… porazila Octavia Jettu, S40 a A4. Kdyz uz i v AutoBildu zacne ceske auto porazet ty nemecke, tak je to vazne a Octavia asi bude objektivne dobre auto ...
Z trosku jineho soudku
neregistrovaný "Elpepe"
| 31. 10. 2005 14:55
Myslel sis neco jinyho?
Z trosku jineho soudku
neregistrovaný "empi"
| 31. 10. 2005 14:59
Ne :-), spis jsem to tu postnul jako reakci na nektere chytraky, co v mistnich diskuzich poplivaji Skodu, kdykoli je to jen mozne ...
Z trosku jineho soudku
neregistrovaný "GTI"
| 31. 10. 2005 15:15
Kritika škody není žádnou kritikou... Je pochopitelné, že kluci, co si zatím fakt jen vystřihujou fotky aut z časopisů, musej plivat na Škodu... to je normálka... zatím se totiž vidí v Hummerech a v Astonech... Ten, kdo pár aut už viděl ví, že Škoda je v rámci svých tříd výborné auto s výborným poměrem užitné vlastnosti x cena. Cena Škody je nastavená lehce níže, než má konkurence... a tak ti hoši v těch papírovejch Hummerech a Astonech, až začnou reálně uvažovat nepochybně dospějou k logickému závěru - Copak víc mi nabízí auto z dovozu oproti Škodě? Nic... dokonce Škoda nabízí víc. Vezmi si Fabii, vždyť to je po tolika létech krásný vůz... A abych byl objektívní, pak je vlastně jedno, co jedeš... to "jiné" to uchvacující můžeš zažít až u premiových značek - MB, BMW, AUDI. A dnes už i u Volva. Kdo někdy zkusil MB - E, ví, že tam je to opravdu jiná jízda - vše tak jinak jakoby utažené, dokonale dotažené... Takže mít v garáži Clio či Fiestu a plivat na Fabii... no, to je velká odvaha...
Z trosku jineho soudku
neregistrovaný "Essesant"
| 31. 10. 2005 15:26
Ja bych spis velebil Octavii - jak 1. tak 2. generace byly ci jsou opravdovy etalon pomeru cena/uzitna hodnota. Proste prestylingovany golf s vetsim kufrem za nizsi cenu. Pro Cesko bomba. U Fabie mi pomer ceny a uzitne hodnoty v mnoha pripadech tak skvely nepripada ale to zalezi na tom, co kdo u auta podobne velikosti uprednostnuje... Na Skodu opravdu netreba plivat, prave naopak. Ale na druhou sranu by se nemela, podobne jako jine "ikony z Deutchlandu", glorifikovat, coz se take pohrichu casto deje.
Milovana&Nenavidena
neregistrovaný "Paja"
| 31. 10. 2005 15:52
Jsou vozy nevyrazne (o kterych se prilis nedebatuje) a vyrazne (ktere jsou tu nadnaseny, tu zatracovany). Neni dobra reklama pro Skodu, kdyz se o ni hovori? Jen tak pro zajimavost...jeden z nasich klientu leta na kontroly dvakrat do mesice ato z Anglie, jejich spolecnost pred ctyrmi mesici vybavila sve zamestnance Octaviemi a zatim naprosta spokojenost (predtim Vauxhall).
Jak by se mohlo
neregistrovaný "Essesant"
| 31. 10. 2005 16:21
prinejmensim v CR stat, aby se o ni nehovorilo - Auto ktere se tady vyrabi a dobre prodava. Je to naprosto v poradku. Horsi je, kdyz se temer nekriticky povazuje, prinejmensim v jistych kruzic,h Skoda, VW a Deutchland auta za "jediny pripustny doprvni prostredek" a vse ostatni je smejd. A uplne nejhorsi je, kdyz to jeste prikrmuji tendencne pisici "nezavisli" novinari. To je to, co se mi nelibi a co je spatne! :-(
Jak by se mohlo
neregistrovaný "GTI"
| 31. 10. 2005 16:29
Problém není ve VW, problém je kolem. VW jakožto koncern... dělá geniální práci. Uspokojí každýho - od městského vozítka Foxe, po S8... dokonalá politika. O PR ani nehovořím... tohle dokažou fakt zatím jen u VW. Ty dole píšeš o vykrádání Fiatu atd, ale tak to přece není. TDI sehrálo velkou roli v určitém čase... a ten čas se neplnil, to je vše, klid, takže i nadále bude mít VW ty nejlepší nafťáky... ber to prakticky, ne jízlivě. Ano, VW kontroluje Evropu z 20%. A procenta budou růst... to je jasné. Píšeš o Octavii, jo, já proti ní nic nemám, akcentoval jsem nahoře Fabii jako fakt silnej motorizační prvek tady... a v tomhle světle udělali Fabii geniálně.
nejde o vykradani Fiatu
neregistrovaný "Essesant"
| 31. 10. 2005 17:02
ani o VW jako takove. Samozrejme, skvelou praci odvedi v PR - dokazali zmagorit spostu lidi, (ted nemyslim tebe ani soustu jinych priznivcu VW tady v diskusich), ze VW Audi a spol jsou jedne dobre auta, coz tak proste neni. Narazel jsem na to, ze sposta VW fans (ci spis VW rowdies) by si o Fiat, ci jine italske auto, ani neopreli kolo. Nikdy by je nenapadlo, ze ve Fiatu dokazi vymyslet technologie, ktere dokazi auta posunout dal nebo zkonstruovat skvele modely (tituly auto roku to jen dokazuji). O motoristickem sportu kde italcars rulez ani nemluve...
Je to o nahedu na svet - ja jsem individualista: VW Prassat bych si nekoupil ze 3 hlavnich duvodu: Nelibi se mi design, Budou jich jezdit neskutecne mraky a hlavne se nechci identifikovat, a tim padem nechat zaradit, do skupiny jejich zakazniku...
Italcars?
neregistrovaný "ZZ"
| 31. 10. 2005 19:45
Italcars rulez v motoristickém sportu? To myslíš rallye, kde to natírají všem těžce Frantíci nebo letošní F1? Možná tak seriál cestovních vozů, kde kroužej Alfy... Jestli mi něco uniklo, tak mě prosím doplň.
ČTI
neregistrovaný "Saki"
| 31. 10. 2005 22:38
Ono totiž pokaždý, když se Alfa/Lancia/Ferrari se někde účastní, tak musí FIA změnit pravidla, aby si ti ostatní taky škrtli. Audi má 2 tituly Mistra světa v Rally, Fiat má 3 a Lancia 10+1. Alfa má krom jednoho všechny tituly v ITC, v posledním roce z osmi závodů jich vyhrál Larini 6 a Nanini2, hádej na čem jezdili? Audi dostávala tak 1-2 kola...teď zavedli osmiválce, aby se konečně Alfic zbavili, protože je zatím nevyrábí...v cesťácích byli všichni rádi, když divizi II po 6 letech opustila Alfetta GTV6, protože ji nikdo nebyl schopnej porazit, když přišla 75 dalo se to ještě vydržet (mají sice jedinej titul MS Cesťáků, ale co), ale když 155 GTA nakládala BMW M3 v Imole v průměru skoro 10 km/h na jedno kolo, tak jim to FIA odpískala. A o tom, že v letech 1987-1992 nebyl nikdo schopnej porazit Deltu už nemá dál cenu se zmiňovat. Fiat je nejúspěšnější značka ve sportu všech dob (počítáme-li všechny koncernový značky)!!!
ČTI
neregistrovaný "Essesant"
| 1. 11. 2005 12:15
Tak to si snad delas srandu, ne? Podivej se prosim do statisk a historickzch tabulek! viz Saki. Jendorocni vypadek snad nelze brat za bernou minci! Kdo to ve fomuli nakladal vsem poslednich 6 sezon??? Prosim proberte se medialni masirky a zacnete premyslet!!!
ČTI
neregistrovaný "ZZ"
| 1. 11. 2005 12:21
No, v F1 jo, to bylo rýpnutí, ale rallye? Historické tabulky? To chceš věčně těžit ze zašlé slávy? A neber to prosím negativně. Startuješ jak čert z elektriky. Já se jen zeptal ;-) PS: Kdo to natírá všem posledních pár sezón v rallye? >:-[] Moc mi to jako mediální masírka nepřipadá. To je současnost. A tu já žiju.
ČTI
neregistrovaný "MHPlus"
| 2. 11. 2005 11:32
2 zásadní výtky
- neřekl bych, že AutoBild je právě případ objektivního časopisu,
- Škoda je v Německu díky masáži VW chápána jako domácí (německé) auto, montované v levnějším příhraničí.
Fiat technology RULEZ
neregistrovaný "Essesant"
| 31. 10. 2005 14:58
Nemohla mm nenapadnout urcita paralela: Kdyz pred mnoha lety prisel Fiat s primym vstrikem nafty, tak to byl prave VW kdo technologii jako prvni okopiroval a ted je to same v blede modrem s CommonRailem :-) Neverim, ze by u VW jiz davno nevedeli, ze TDI je slepa ulicka - mozna se bali implmentovat italskou technologii - VW prece nemuze mit JTD musi to byt PRASAT TDI, jinak to neni auto ;-\
Fiat technology RULEZ
neregistrovaný "KKK"
| 31. 10. 2005 16:01
Presne tak ;-) O slepy ulicce museli vedet uz davno, ale zavadeni vyroby novych motoru taky neco stoji. Vic se vyplati vydelavat na sbijeckach JZDI dokud to jde.
Fiat technology RULEZ
neregistrovaný "Wik"
| 31. 10. 2005 16:54
Co se týče ropáků,tak jsem jel jen v golfu (96 kw),ten motor mě ale ničím nezaujal a potom alfinou 2.4 JTD(110 kw) a to byl mazec.Jinak su benzínovej,rád vytáčím.
Fiat technology RULEZ
neregistrovaný "škodovák"
| 31. 10. 2005 19:02
:-! Já tedy nevím , ale srovnávat motor o obsahu 1.9 s motorem 2.4 je asi jako srovnávat motor 1.2HTP s motorem 1.6 taky se ti bude zdát že ta 1.6 jede daleko líp a nemusí se tolik točit, Musíš srovnávat stejnou kubatůru a potom říkat svůj úsudek.. :-!
Fiat technology RULEZ
neregistrovaný "lopez"
| 31. 10. 2005 20:32
to je fakt, oba motory se nedaj srovnavat, protoze ten od VW neni motor, ale setrvacnik.....
Fiat technology RULEZ
neregistrovaný "tom"
| 31. 10. 2005 20:29
jel jsem s 2,4 JTD - 147 kW v ALFE 159! To je nahul, idiot v letistnim taxiku "new pasratt" malem vzteky puknul, ale nemel sanci :-)!!!!
Fiat technology RULEZ
| 31. 10. 2005 20:43
Když řídíš čerstvej motor... lehce na plyn, brácho... abys ho nevystřelil do nebes... Jinak - zapomněl jsi napsat motorizaci Apoštola... Tys měl 200 koní, tak pokud je něměl Apoštol, a že je nejspíš neměl, tak jsi byl za šaška. Soubojuj se zásadně s těma, co maj silnější auto a ty to dotáhneš svým uměním... je vůbec nějaké? ;-)
Fiat technology RULEZ
neregistrovaný "snatch"
| 1. 11. 2005 12:22
GTI rules?!
Fiat technology RULEZ
neregistrovaný "Jarda"
| 1. 11. 2005 12:46
jak pise tom, je to idiot, protoze si koupil passata a pak nestaci!
Mej si koupit tu 159 - je fakt hezka a passat vypada vedle ni jak korea made. Jestli ma 200 koni z 2,4, tak to je ficak!
Fiat technology RULEZ
neregistrovaný "anonym"
| 31. 10. 2005 20:32
Mimochodem někde se tu nedávno psalo, že ty Cromy (myslím 1. generace) s přímým vstřikem byly sice úsporný a revoluční, ale taky dost poruchový. Takže jedna věc je něco začít a druhá je něco dotáhnout.
VW
neregistrovaný "zoran"
| 31. 10. 2005 20:28
koukam ze ubozaci z vw konecne zjistili to co ostatni uz davno vi, ze PD je slepa kolej.... CR je jedinny system, ktery ma budoucnost a hochum to trochu trvalo - PD je bida, vrci jak traktor, zadny filtr a vykon bida. Ten preboostrovanej 121 kW 1,9 TDI je tak poruchovej ze ho zatim stahnuli z planu prodeju :-), pry ma spotrebu 8,5 litru pri 170 km/h na sestku!!!!
VW
| 31. 10. 2005 20:47
Ubožáci z VW - ;-\ Kam chodíš na tu přisprostlost... Kdyby tě přivedli na poradu jejích manažerů, tak se ti klepou kolena a tady na ně pliveš. Co ty jsi za člověka?... máš radost, že tu můžeš napsat evidentní nesmysly o motorech VW? To je podivné, ne. Ty přece nemůžeš mít auta vůbec rád... Zvedá se mi z tebe žaludek. Tohle bych nedokázal napsat o žádné automobilce. Uvažuj, máš-li čím :no:
VW
neregistrovaný "KKK"
| 1. 11. 2005 23:22
Neklepou se teď kolena spíš těm manažerům? Ta korupční aférka jim moc nepomohla... >:D
GTI je mimo!
neregistrovaný "Karel"
| 31. 10. 2005 22:52
Před pár dny tu Tom napsal: "GURU konečně trapně přiznal, že patří do technického muzea a opouští technologii PD!!! Od teď už bude vyvíjet jen CR!" Jeden rádobymachr a superultra VW fanatik mu to nevěřil a říkal, že nemám tolik slavit.. Sem rád, že se tak brzo ukázalo, kdo je IN a kdo je mimo mísu >:-[] >:-[] >:-[] P.S. máš to teďka težký, viď GTI? Ani se Ti nedivím, páč teďka lze jen velice težko vyvracet to, že GURU již dávno není, co býval dříve. A že technologicky (motorově) je to lehce nadpůrměr až průměr.. Buď chlap a přiznej, že v současný době již TDi (s technologiií PD) není téměř konkurenceschopný a že to soudruzi ve Wolfsburgu docela projeli! Pořád se těšim na ten jejich "ýbrmotor" 2.0 TDi se 170 koníky - a vono furt nic, maj nějaký zpoždění, ne? S těma novýma motorama přijdou až v roce 2007 (nepochybuju, že si na nich dají záležet), to znamená, že v současnosti má VW minimálně 2 roky ztrátu na Toyotu!!! Sorry, ale musim si to pořádně vychutnat: GURU a jeho TDi s technologií PD patří do technického muzea, konečně to i oni sami POTUPNĚ přiznali (hlavně, že před rokem se dušovali, jak je PD in a jak jsou špica). To je ale ostuda!!! Bejt tebou a tobě podobnýma, tak raději nelezu na net a schovám se do nějaké nory v horách, protože všichni VW fanatici si od těďka až do roku 2007 budou užívat zasloužené šikany ze strany příznivců Toyoty, Hondy, BMW, ale i Fiatu a vlastně skoro všech ostatních. Dokonce i Hyundai už Vám se svým dieselem 1.5l docela hustě natrhnul *!!! >:-[] >:-[] >:-[] P.P.S. tvoje příspěvky, u posledních několika článků týkajících se VW, to je fakt tragédie. Jseš fakt hustej ubožák, docela by mě zajímalo jaký mindrák si vlastně léčíš..
GTI je mimo!
| 31. 10. 2005 23:22
Tak jsem tě poctivě přečetl... a nějak ti nerozumím. Tys asi nečetl příspěvky tady nahoře... Vždyť to je tak průhledné. PD sehrály svou dominantní roli v předchozích létech. Zejména zátah motoru byl nedostižný...nevím, jak dlouho děláš do aut, ale tohle prostě je fakt. VW nic neprojel. Žel se za to platilo známým zvukovým projevem motorů. No, a CR motory jsou již nyní na takové úrovni, že je výhodnější vybavovat auta těmito motory. Stále nechápu tvé ironie... Prostě VW bude užívat tyhle motory také... TAKÉ, chápeš... Tak v čem je problém... Co sem taháš nějaké mindráky? ;-\ Kdykoliv (i v minulých dnech) tu píši o VW, tak vždy po uvážení a jsem schopen obhájit každý příspěvek. Navíc, Karle, z tebe úplně čiší až zášt vůči VW... proč... buď nad věcí... copak. Mne až mrazí, s jakou radostí napadáš mně -proč tak sprostě?-, VW a jejich TDI. Mě je srdečně jedno na čem jede Avensis, ale nikdy bych si nedovolil napadat Toyotu tak, jako ty bohorovně napadáš VW. Tak to trochu promysli. Pokud se nechceš zařadit mezi ty primitivy, co umí jen sprostě nadávat. P.S. Jinak ti musím ještě napsat, že ačkoliv tu teď píšem o naftě, tak nejsem jejím příznivcem, a to ani jak v PD, tak v CR. To ale neznamená, že budu napadat tyhle motory, nebo sprostě nadávat příznivcům CR. Mimochodem přečti si, co tu píši o naftových motorech...
GTI je mimo!
neregistrovaný "Paja"
| 1. 11. 2005 06:09
Pocitat naskok v letech je velmi uspesne, nikdy jsem VW neobhajoval, ale plivat po necem, co znamenalo v Evrope zasadni zlom v nahledu na diesely je nesmysl. V prvni polovine 90-tych let, kdy vetsina producentu pouzivala naftu s neprimym strikem Vami kritizovany koncern pouzival temer bezvyhradne prime vstrikovani, ktere napr. Audi dostalo tam, kde je ted. Na konci 80-tych let to byla znacka, ktera se snazila dostat na uroven BMW a M-B, dnes je v pozici, kdy muze diky image drzet sve ceny na jejich urovni a nepodbizet se. tento motor zajistil skvely start Octavii, dlouhou karieru Transporteru a jeho osobni verze Caravelle se stala rodinnym vozem (dodavka!), ani Seat by nebyl tam, kde je dnes. Panove uberte prosim z Vasich soudu. VW opravdu neco dokazal, dnes zminujete Toyotu, ktera prisla s konkurenceschopnym dieselem az v roce 2000, Honda jeste pozdeji atd. Nekdy je lepsi dlouuuuho myslet, nez neco podobneho vypustite (navic se zamyslete, kdo vyrabi jeden z nejlepsich naftovych osmivalcu na svete a v Evrope prosadil vetsi rozsireni primovstrikove technologie do benzinu). Premyslejte nad tenkou hranici uspechu a neuspechu a relativnim subjektivnim posuzovani tohoto rozhrani! ;-)
GTI je mimo!
neregistrovaný "Kryštof"
| 1. 11. 2005 07:53
Panejo! Barikády jsou postaveny, granáty létají z jedné strany na druhou, nejistá palba do vzduchu je opětována přesně mířenými dávkami, tam kde ještě včera byla poklidná ulice, jsou dnes díry po vytrhaných dlažebních kostkách... To co píše Paja výše, jsou prostá nezpochybnitelná fakta. Tvrdit, že TDI dávno patří do muzea, je jako říkat, že tam dávno patří všechno co jezdí na benzin, páč budoucnosst patří naftě. Tím však zároveň nezpochybňuji kvalitu moderních diseselů japonské, či jihoevropské provenience. Je ale dobré držet se jisté časové posloupnosti, promnout si oči, zhluboka se nadechnout a přijmout fakta. Ať už ladí s osobními sympatiemi, či přesně naopak.
GTI je mimo!
neregistrovaný "škodovák"
| 1. 11. 2005 07:06
:-! Karle , Karle , jestli je někdo mimo , tak jsi to ty.Autům , natož motorům vůbec nerozumíš.Mněl by jsi vědět , že TDI patří i v současnosti k nejúspornějším , sice výkonově se CR pomalu dotahuje , na PD ,ale zatím je to plichta. Na PD mi vadí hlučnost a kouřivost . I když i auta s CR , pokud nejsou zahřátý , čuděj taky..Takže to shrňme PD dosáhlo svojeho maxima a proto koncern přechází ke CR. :-!
GTI je mimo!
neregistrovaný "Tamin"
| 1. 11. 2005 15:37
copak je chlapče, snad tě neschvátila závist, že se tak navážíš do VW.Pump-Düse kralovalo dieslům dlouhou dobu a to si uvědom, navíc GTI nikdy nanapadá příznivce ostatních značek a jen hájí VW.Kterou značku ty tak hájíš?A kterjžto mindrák si pro změnu éčíš ty?
GTI je mimo!
neregistrovaný "Jozki."
| 2. 11. 2005 08:19
Neviem odkial su tvoje info ale moje (info z vyroby) je ze 2,0 TDI 170 PS pride na jar buduceho roku. Podla mojich vypoctov >:-[] to je rok 2006 a nie 2007. ;-)
Malá poznámka
neregistrovaný "Tom"
| 2. 11. 2005 00:00
Pánové, malá poznámka pro většinu z Vás. Mám trošku problém s tím, že tu v mnoha případech žijete minulostí a nejste schopni se od ni odpoutat. Z hlediska dnešní koupě vozu je přeci naprosto irelevantní, že technologie PD byla před X lety špičkou, že Golf před desítkami let odstartoval éru "hothatchů", že Cadillac zavedl airbag dříve než Mercedes atd. atd. Podle mě je důležitá současnost! Když si jdu koupit auto, tak mě přece nezajímá, že PD byla dříve super špička, když právě dnes bezpochyby zaostává. Např. 2.2i-CTDi nebo 2.2 D-CAT jsou dnes bezpochyby lepší v naprosté většině parametrů a do roku 2007 tomu tak asi i nadále bude! Tohle je přece relevantní informace, která zajímá zákazníky. Nebo ne?
Malá poznámka
neregistrovaný "Jozki."
| 2. 11. 2005 08:28
Ale to by sa dalo povedat aj napr. "Co na tom ze Toyota patri uz roky medzi najspolahlivejsie na svete. Tento novy model nemusi byt rovnako spolahlivy. Tak si radsej kupim Landwinda". Niektore informacie z minulosti su relevantne. PS:Inac s tebou suhlasim (Golf, airbag) - co bolo bolo. V 15. storoci som tiez nebol majorom. ;-) >:D
dobrý kecy :)
neregistrovaný "Pavel_KR5"
| 2. 11. 2005 12:03
No comment: "... mluvčí VW zdůvodnil překvapivou zprávu tím, že dnešní technika common-rail již dosahuje úrovně systému se sdruženými vstřikovači ..." Přiznat prohru by bylo asi nad jejich síly.
Pro Karla, 2.0 TDI se 170HP.......
neregistrovaný "Tamin"
| 2. 11. 2005 16:35
koukni se sem [odkaz] , už ses dočkal.......
Pro Karla, 2.0 TDI se 170HP.......
neregistrovaný "Jarda"
| 2. 11. 2005 17:21
No to je ono, tahla zprava je uz venku asi 2 mesice pro VW, ale motor stale v nedohlednu....
DUVOD - prilis velke tlaky na turbu a praskani lopatek, ten rok si to vezme :-), takze radsi 2,4 JTD - 147 kW !!!!!!!! * off VW!!!
bez titulku
neregistrovaný "TurboZ"
| 7. 11. 2005 20:52
Jarda je omezenej vůl co ví prd >:D
jeden nazor
neregistrovaný "meky"
| 16. 11. 2005 12:33
Celkom rad som donedavna cital pochvalne ody na VW... To bolo v case, ked som jazdil na benzin, potom na Fiatovom JTD a nakoniec na CDTI v corse (samozrejme, tiez je to fiat). Potom som si kupil Golfika f tedeicku...(zachovaly, prvy majitel, servis - pre pochybovacov) a je to des. Uz nikdy v zivote nechcem folksa asi vidiet. Je to pohybliva kopa srotu!!!
A kym nemam na novu Astru, budem jazdit na CDTI - je to fakt extra dobry motor!!! >:-[]
to je velka skoda, posrali to
neregistrovaný "OZI"
| 12. 7. 2007 10:30
TDI PD motor je omnoho lepsi na prestavbu na rastlinny olej ako Common Rail, a to nehovorim o odolnosti....a rastlinny olej riesi vsetky problemy diesla, motor ide tichsie a vobec nedymi

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku