Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Phaeton V10 TDI příští rok skončí

Na konci příštího roku zmizí z nabídky Volkswagenu Phaeton s unikátním desetiválcem V10 TDI. Důvodem je nedostatek místa pro zabudování filtru pevných částic, který bude desetiválec potřebovat pro splnění emisní normy Euro 4, vyžadované od roku 2007.
Zpět na článek
28. 10. 2005 13:17
28. 10. 2005 13:43
neregistrovaný "dmx"
28. 10. 2005 14:17
28. 10. 2005 14:18
neregistrovaný "ZZ"
28. 10. 2005 14:20
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
28. 10. 2005 14:05
neregistrovaný "FasterThanYou"
28. 10. 2005 14:19
28. 10. 2005 14:22
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
28. 10. 2005 14:47
neregistrovaný "ZZ"
29. 10. 2005 00:35
28. 10. 2005 15:25
neregistrovaný "KKK"
28. 10. 2005 15:48
neregistrovaný "Alessio"
28. 10. 2005 18:12
neregistrovaný "Impreza"
28. 10. 2005 18:48
neregistrovaný "Alessio"
29. 10. 2005 00:10
29. 10. 2005 10:42
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
29. 10. 2005 10:44
neregistrovaný "Impreza"
28. 10. 2005 14:05
neregistrovaný "Petricek"
28. 10. 2005 17:00
neregistrovaný "Petr T."
28. 10. 2005 22:19
neregistrovaný "švihák"
29. 10. 2005 00:24
29. 10. 2005 00:38
neregistrovaný "švihák"
29. 10. 2005 00:51
29. 10. 2005 01:00
neregistrovaný "švihák"
29. 10. 2005 01:15
29. 10. 2005 01:25
neregistrovaný "švihák"
29. 10. 2005 01:51
29. 10. 2005 10:43
neregistrovaný "ZZ"
30. 10. 2005 14:06
neregistrovaný "dzonnek"
29. 10. 2005 09:38
neregistrovaný "Tamin"
29. 10. 2005 10:54
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
29. 10. 2005 10:59
neregistrovaný "ZZ"
29. 10. 2005 11:30
neregistrovaný "Tamin"
29. 10. 2005 11:36
neregistrovaný "ZZ"
29. 10. 2005 11:49
neregistrovaný "Tamin"
29. 10. 2005 12:00
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
29. 10. 2005 11:20
neregistrovaný "Tamin"
29. 10. 2005 12:01
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
29. 10. 2005 01:44
neregistrovaný "švihák"
29. 10. 2005 01:55
29. 10. 2005 02:11
neregistrovaný "švihák"
29. 10. 2005 02:25
29. 10. 2005 02:28
neregistrovaný "švihák"
29. 10. 2005 02:31
29. 10. 2005 10:54
neregistrovaný "ZZ"
29. 10. 2005 11:26
neregistrovaný "Tamin"
29. 10. 2005 11:34
neregistrovaný "ZZ"
29. 10. 2005 11:46
neregistrovaný "Tamin"
29. 10. 2005 02:22
neregistrovaný "švihák"
29. 10. 2005 02:29
29. 10. 2005 10:47
neregistrovaný "ZZ"
29. 10. 2005 11:21
neregistrovaný "Tamin"
29. 10. 2005 02:33
neregistrovaný "švihák"
29. 10. 2005 02:35
neregistrovaný "švihák"
29. 10. 2005 02:41
29. 10. 2005 02:39
29. 10. 2005 02:48
neregistrovaný "švihák"
29. 10. 2005 11:02
neregistrovaný "ZZ"
29. 10. 2005 02:53
neregistrovaný "švihák"
29. 10. 2005 03:14
29. 10. 2005 09:55
neregistrovaný "švihák"
29. 10. 2005 11:04
neregistrovaný "ZZ"
29. 10. 2005 12:08
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
30. 10. 2005 21:53
neregistrovaný "david"
29. 10. 2005 13:09
neregistrovaný "vincent"
29. 10. 2005 14:21
neregistrovaný "Negr"
29. 10. 2005 19:50
neregistrovaný "Alessio"
29. 10. 2005 19:58
neregistrovaný "švihák"
30. 10. 2005 09:53
neregistrovaný "vincent"
30. 10. 2005 09:54
neregistrovaný "vincent"
30. 10. 2005 10:58
neregistrovaný "Alessio"
30. 10. 2005 11:00
neregistrovaný "Alessio"
30. 10. 2005 11:04
neregistrovaný "Alessio"
1. 11. 2005 15:30
neregistrovaný "vincent"
8. 11. 2005 22:12
neregistrovaný "vincent"
29. 10. 2005 19:55
neregistrovaný "švihák"
29. 10. 2005 20:09
neregistrovaný "Alessio"
29. 10. 2005 20:47
neregistrovaný "švihák"
29. 10. 2005 20:59
neregistrovaný "Alessio"
29. 10. 2005 21:19
neregistrovaný "švihák"
29. 10. 2005 21:40
neregistrovaný "Alessio"
29. 10. 2005 21:46
neregistrovaný "Alessio"
29. 10. 2005 22:03
neregistrovaný "švihák"
29. 10. 2005 22:12
neregistrovaný "Alessio"
29. 10. 2005 22:24
neregistrovaný "švihák"
29. 10. 2005 22:31
neregistrovaný "Alessio"
29. 10. 2005 22:40
neregistrovaný "švihák"
29. 10. 2005 22:45
neregistrovaný "Alessio"
30. 10. 2005 09:21
neregistrovaný "NEVW"
30. 10. 2005 19:49
neregistrovaný "TurboZ"
30. 10. 2005 20:50
neregistrovaný "Alessio"
28. 10. 2005 13:17
EURO 4
Jo, tak to je trend. Ti nejlepší přezbrojují... Bejt nahoře je výsada těch, co tam dokázali vystoupat. Bravo VW. :yes: P.S. mrkni se, brácho, do tý svý popelnice... aby ses nemusel brzy odstěhovat někam jinam... někam hodně jinam :yes:
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "dmx"
28. 10. 2005 13:43
Re: EURO 4
VW na poslednu chvilu, ked uz velka vacsina motorv splna Euro 4, musi vypustit motor s Euro 3 a ty to este ospevujes ze ako prezbrojuju >:D To ze to robi par rokov po konkurentoch asi nie je podstatne co?
28. 10. 2005 14:17
Re: EURO 4
Ale ne ne... blíží se EU 4... tak proto přezbrojují... V EU 4 je promítnut požadavek... s určením data účinnosti, tak proto. Ty taky nekrmíš sedmej rok racky v roušce...
neregistrovaný "ZZ"
28. 10. 2005 14:18
Re: EURO 4
Racky v roušce >:D >:D >:D >:D :yes:
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
28. 10. 2005 14:20
Re: EURO 4
>:D >:D
neregistrovaný "FasterThanYou"
28. 10. 2005 14:05
Re: EURO 4
trochu mimo misu

btw.fakt,ze sis na svuj pekac nalepil stitek GTI,te nepredurcuje k tomu,abys nejak prudil
28. 10. 2005 14:19
Re: EURO 4
Ten štítek, Fastře, mám zaseklý navždy v srdci... mám tam i jiné záseky... Na auto si nic nelepím... pokud mě čteš, víš to.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
28. 10. 2005 14:22
Re: EURO 4
Já vím, že mimo toho štítku tam máš zaseklou i klikovku, to jak ti posledně ten motor bouchnul (byl ještě nekoncernovej a splňoval tak normu TUV pro automobily do hmotnosti 5 tun >:D >:D >:D >:-[]
neregistrovaný "ZZ"
28. 10. 2005 14:47
Re: EURO 4
Aspoň v lednu si tam dycky nalep novou dálniční známku ;-)
neregistrovaný "KKK"
28. 10. 2005 15:25
Re: EURO 4
Trošku nechápu, jaksi někdo může tak "ujet" zrovna na tak bezpohlavní značce jako VW. Přiznávám, Golf GTI je moc povedený auto, ale všechny ty čoudící krabice s motorem JZDI...
neregistrovaný "Alessio"
28. 10. 2005 15:48
Re: EURO 4
No, chceš-li dílenské zpracování na vysoké úrovni, dýzlovej motor (jak někdo vtipně poznamenal JZDI), nízkou amortizaci a jakž-takž slušnou cenu kvalita/cena (kazí to ta cena...ale stejně golf5/a3 vítězí g5 na celé čáře) tak si prostě koupíš "bezpohlavní značku". Ale můj osobní názor je ten, že nejlepří jsou stejně boxery a AWD, čili auta od....(modří už vědí)

PS: Myslím, že GTI nebude s tou bezpohlavností souhlasit, mám pravdu? ;-)
neregistrovaný "Impreza"
28. 10. 2005 18:12
Re: EURO 4
Ta bezpohlavnost sedi, s boxery a AWD rovnez souhlasim... To vsemi opevovane dilenske zpracovani ala folcvágen je zombie, na kterou se odvolavaj vsichni ti, kteri nechteji uznat, ze koupili nezajimavou krabicku za velky prachy a nechtej pred ostatnima vypadat jak blbci. Nic takoveho jsem z jizdy s hustokarama VW necitil. Ale abych jen nehanel: Mel jsem moznost se Touaregem TDI V10 svezt a motor fakt super, ale zbytek auta tomu vykonu nestiha. Proste az se budete chtit zbavit tchyne, tak ji jej pucte...
neregistrovaný "Alessio"
28. 10. 2005 18:48
Re: EURO 4
Počkej, hodně jsem toho najezdil v VW passat a musím sportovně přiznat, že to dílenské zpracování se prostě s korejci či italy nebo francouzi(ježiši, to je věta jak z diktátu... :-) )srovnat nedá. Němci jsou v tomhle opravdu dobří a svědomití.
PS: do kterékoli limuzíny vyšší střední třídy když dáš takovej ďábelskej motor, tak to bude super svezení...má to ale své háčky(přemotorizovanost,spotřeba,cena,na první pohled nevýrazné)

Ale jinak, pánové, než si koupit nového touraega...to radši A6
29. 10. 2005 00:10
Re: EURO 4
Bezpohlavnost sem nepatří. To, zdali má koule... no to autu nadělují řidiči. A pak ambice VW asi určitě nebudou ambicemi Alfy... A to je dobře. Vem to jinak. To, co chce VW vyrábět, vyrábí dokonale. Tak jako dělá Alfa (třeba)zase dokonalou 159ku... Mě připadá, že ty odsuzující hlášky na adresu VW hlavně pramení z toho, že jako by kritik očekával, že dostane 911ku za půl melounu a na ní bude logo VW... Jinak to, co píšeš o zpracování je pravdivé. Ano, Německé vozy jsou na špici. A pozor - velkej pozor na Apoštola v combi... to je koník.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
29. 10. 2005 10:42
Re: EURO 4
Náhodou, takové auto jako 911 už VW dávno umí!!![odkaz]
neregistrovaný "Impreza"
29. 10. 2005 10:44
Re: EURO 4
S korejci, italy ani frantiky zkusenost nemam. Ale po anabazi s nemcem 1x, sic "Ochcáfkou f TéDéíčku f červeným íčku f kombíku f metle bez tuningu voe pyčo" /dilenske zpracovani sice prumerne, zbytek ovsem mnohem vetsi prusvih, hlavne to jejich 4x4/ jsem zakotvil u japoncu. A jsem spokojenej...
neregistrovaný "Petricek"
28. 10. 2005 14:05
nedostatok miesta???
mna skor zaraza ine: nedostatok miesta na zabudovanie filtru pevnych castic?? ved to nie je fabia alebo polo?! Sak tato "krava" ma motorovy priestor podobne velky ako ma vacsina aut priestor pre posadku... :-! :no:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Petr T."
28. 10. 2005 17:00
Re: nedostatok miesta???
Myslím že Ti odpovím. Např. Toyota používá odlučovací systém (DNPR)kombinovaný se 4 katalyzátory, dvěma oxidačními a dvěma redukčními. Umístění katalyzátorů vyžaduje místo, v Tuaregu je ho dost, ale v Phaetonu ne. Stejně ale je to zástupný problém, V10 má pro Phaeton prostě příliš nekultivovanou zvukovou kulisu. U Tuaregu se to snese.
neregistrovaný "švihák"
28. 10. 2005 22:19
unisex
Chtěl bych poznat člověka, kterej obdivuje VW. Aspoň vidět jak vypadá. Já to totiž nechápu. Svými auty drtím jednu německou dýmovnici za druhou, a jen kroutím hlavou. Obdivuju ty co chtějí závodit s něčím od koncernu VW. S čímkoliv jsem jel, tolik rámusu a skákání jsem nezažil v jiných autech. Už vůbec nebudu připomínat vnitřní prostor "lidovějších" Octavia, Golf, A4. Hrůza, děs, fobie! A kdo tady píšete o kvalitě- takový nudný laciný plastový interiery!?
Rozbalit vlákno
18
29. 10. 2005 00:24
Re: unisex
No, tuším, jsi to ty, co nás tu oblažuješ pámátnejma větama, že "chodíš po Praze a sháníš Infiniti FX 35 NEBO 45", pak si vzpomínám, žes psal také, že střídáš auta jako já slipy... no tak pak je možné, šviháku, abys napsal takové nesmysly, jako nahoře. Tuším, že v poslední době taháš za sebou na provázku vedle dřevěnýho kačera taky nějakej model od Renaultu... Tak je dobře si tu napsat, že Renault je výborná a LIDOVÁ značka z Francie, která zejména těží z poměrně inovativního designu a jejíž černou můrou jsou produkty VW. VW kontroluje Evropu z 20ti procent. každej pátej tady, šviháku, je u tebe za blba... kupuje koncernové šunky... jo, jako třeba Golfa, Leona, A6ku, nebo tetečko... to jsou auta o kterých se u Renaultu ani nezdá... ale to ty, který sháníš to Infiniti asi nemůžeš registrovat... v tom fofru... P.S. Máš zajímavé touhy... vidět obdivovatele VW. No, když jdeš po ulici... počítej do pěti, každej pátej... to je on. Nikdy by mě nenapadlo tu napsat, že bych chtěl vidět obdivovatele jakékoliv automobilky, neboť vím, že každé auto stojí za ohlédnutí... to jen ty, prostitut lidových aut z Francie se tu tváříš, jako bys snídal v Astonu křepelčí vejce... přitom koktáš v Renaultu až urážlivé věty směrem k jiným... tak to trochu promysli, případně uvaž na provaz to Infiniti od Buraga a vyraž do světa... víš, co je všude pískovišť?
neregistrovaný "švihák"
29. 10. 2005 00:38
Re: unisex
Chytráčku, já jen žasnu nad čím se tady rozplýváte, nad něčím, v čem jste ani nikdy neseděli, a rozjímáte jak je to perfektní. Směju se tomu. Infiniti nemám, co jsem tady nic pár dní nepsal, zajíždím své nové Murano, a to je od Nissanu. Nejsem zaujatej pro Renault, jen mi vadí prosazování německých značek. Každý pátý je tedy VW, ale každý druhý z nich je podnikový. A kopeš kolem sebe, mě se Seaty líbí, jediný z VW. A lidový auto z Francie? Ten Avantime v plný palbě stál 1680000Kč, víc než to Murano ;-)
29. 10. 2005 00:51
Re: unisex
Dík... máš mě za chytrého... a děkuju, žes mě poučil, že to Murano je od Nisanu... také sbírám Matchboxy, Murano ještě nemám. Fešáku, fešáku... jsi jedinej, kterej si tu potřebuje vylepšovat mínění o sobě sdělováním svého evidentně snového vozového parku... není to asi nic vážného, ale pokud bys začal na parkovištích oblizovat kliky svejch oblíbenejch aut, pak už je zapotřebí lékaře, zatím se tady bavíme... na tvůj účet. Mimochodem, na to zesměšnení před Matesem si jistě pamatuješ také, viď. A nezapomeň, že o člověku vypovídá i to jak a co píše... nejen to jak vypadá...
neregistrovaný "švihák"
29. 10. 2005 01:00
Re: unisex
Už jsem psal, že na renaultclub.cz jsou fotky mýho Avantimu, podívej se. Věř, že nemám zapotřebí si vymejšlet, to je ten rozdíl mezi námi. Je mi to trapný, vlastně ti nemůžu napsat víc. Věř nebo ne, je tu ještě Vel Satis a Murano. A ne od matchboxu....
29. 10. 2005 01:15
Re: unisex
Jo, švíháku, věřím... všechno ti věřím, zejména to, že je mezi námi rozdíl... velkej, šviháku... můžeš tomu věřit :-) Tys bohužel s odkazem na tu silnou touhu se tu předvádět jako pěstitel aut nad milion, nešťastně začal. Vzpomínáš, jak jsi napsal, žes za dva roky vystřídal asi šest aut a že sháníš po Praze to Infi... už tehdy jsem si říkal - ten kluk se tu uvaří sám... A vidíš, přesně. Ale já typy, jako jsi ty znám. Nic vyjímečného. Jen rána při holení... neumím si představit ty pohledy do svejch očí... ale to vy, vykladači snů neřešíte, viď.
neregistrovaný "švihák"
29. 10. 2005 01:25
Re: unisex
Ty plácáš, co? Podle mě právě GTI a spol, neboli plevel zavšivili tenhle server, a doslova si na něj dělají právo. Až budeš někdy mít svoji firmu, taky si kupuj auta za milion. Hochu, tím že budeš doma dřepět u PC nikdy nic nedokážeš. A jestli chceš, sháním zaměstnance, od pondělí tě vezmu, ať si taky můžeš plnit sny.
29. 10. 2005 01:51
Re: unisex
Nadhled, šviháku, zejména nad sebou samým, je umění znalých... tam jsi ještě nedošel. A ne každý tam dojde... dojet tam, se ovšem nedá :-) Mimochodem nepiš protimluvy - slovo "firma" je než označení názvu právnické osoby (dříve - obchodní jméno), případně osoby fyzické, ovšem pokud je zapsaná v obchodním rejstříku. Správně by bylo - až budeš mít podnik. Podnik, jakožto soubor hmotných, osobních a nehmotných složek podnikání, může náležet jak osobě právnické, tak fyzické. ;-)
neregistrovaný "ZZ"
29. 10. 2005 10:43
Re: unisex
Já se bavím >:D ;-)
neregistrovaný "dzonnek"
30. 10. 2005 14:06
Re: unisex
Tak šviháku co mi můžeš nabídnout?? Bych si chtěl splnit sny tak od pondělí můžu nastoupit. Mrknu se sem později abych věděl jak jsi reagoval.
neregistrovaný "Tamin"
29. 10. 2005 09:38
Re: unisex
třeba já, no já mam rád všechny auta až na ty z Číny, nikoho nezatracuju proto v čem jezdí nebo jaký auto se mu líbí.Nějak se tu rozmáhá urážení lidí vlastnící něco od Škody.Ale proč?Je v tom závist, sprostá závist.Fabie není nijak výstřední auto, její tvary se mi líbí, nevím proč, ale postupem času jsem jejímu designu přišel prostě na chuť.Ty máš v kapse miliony, co.No každej nemá na drahý auto nad mega, to pochop stejně jako , že půlka národa jezdí ve Škodovkách, autech na nichž je 70% naší ekonomiky.Ale asi škoda slov......
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
29. 10. 2005 10:54
Re: unisex
:yes: :yes: Náhodou, mě koncernový auta nikdy nevadily a dokonce kdybych měl kupovat nový auto, který pro mě bude cenově dostupný a zároveň se mi bude aspoň trochu líbit, tak asi budu vybírat u koncernu... A co, Ford je taky koncern a nadává někdo? A GM taky? Jo, až budu mít na auto snů, tak to asi u VW neutratim ani halíř, nebo v té době už asi eurocent. Škodovky mám rád. Jsou naše, patří do naší krajiny... A to není zem, to je zahrádka! Fabie je náhodou povedený auto, možná záď sedanu je taková diskutabilní, ale jinak.. Je skvělá, v černé barvě a s hezkými koly je to krásné auto.. Takže ať žije!!
neregistrovaný "ZZ"
29. 10. 2005 10:59
Re: unisex
A co dnes není koncernový, že? ;-) S tou fábií se neshodneme, skvělá fakt není. Zkus se s ní někdy projet ;-) Jenže to už jsme někde jinde. Ono si člověk musí uvědomit, pro koho je to auto určeno, jaká je cílovka. A tento úkol to auto plní dokonale. Proto je úspěšná. A zem to je! A pořádná a krásná!!
neregistrovaný "Tamin"
29. 10. 2005 11:30
Re: unisex
viděls někdy krásně upravenou Fabii.Když sundáš kliky, lišty, blinkr, zahladíš pátý dveře, sundáš masku a mírně přetáhneš kapotu, vytvoříš na ní hladkej povrch a do nárazníku malej otvor a bez ohyzdnejch spojlerů a křídel ti zůstane krásně čistej tvar, auto je jak z jednoho kusu a když na to dáš krásnou perleť, která jen září a pořádný vyleštěný kola s nízkym profilem pneu tak máš dokonalý auto.......
neregistrovaný "ZZ"
29. 10. 2005 11:36
Re: unisex
Jenže to už se nebavíme o Fabii... Bavme se o Fábiích, které denně potkáváš, parkují na každém rohu. To je FABIA! A ta plní ten účel, za jakým byla stvořena. Kdyby vypadala jako Clio, 206, C3, Polo, apod. a měla na sobě logo Škoda, tak by měla stejný úspěch. Kapišto?
neregistrovaný "Tamin"
29. 10. 2005 11:49
Re: unisex
já jem , že všechno, no teda skoro všechno se dá změnit a když je někdo šikovnej tak se pak dějou věci a z obyčejný tuctovky může bejt něco opravdu extra.........jinak mě se líbí i seriova, ale nesmí to bejt junior......
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
29. 10. 2005 12:00
Re: unisex
jj, Junior je opravdu ošklivej, ale normál je pěkný auto... A třeba mě se zase nelíbí Clio...
neregistrovaný "Tamin"
29. 10. 2005 11:20
Re: unisex
jo máš recht, nebejt VW tak v Boleslavi stavěj Renaulty a to by švihák pak asi nenadával, ale to je jedno.Taky si nemyslím, že na koncernovejch autech není nic špatnýho.Jediný co mi na VW vadí je, že zatrhly výrobu Tudora.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
29. 10. 2005 12:01
Re: unisex
Hmm, to jo, ten se povedl. Otázka je, jestli by se to prodávalo... Ale koncept pěknej.. Jsem zvědavej co nakonec vymyslí s Yetim..
neregistrovaný "švihák"
29. 10. 2005 01:44
GTi
GTi, prohlédl jsem si starší články a diskuze, nejsem jediný s kým máš problém. V paměti mám taky příspěvek jakéhosi Mr.Biga o čínských autech, jak jste se do něho i sprostě pustili. Myslím, že to sem nepatří. A odsuzovat někoho, kdo napíše v čem jezdí, je podle mě závist.
Rozbalit vlákno
9
29. 10. 2005 01:55
Re: GTi
Dík, že mě poctivě čteš. Problém? Já nemám problém. Ani s tebou. Ty jako jedinný mi tu připadáš těma výčtama svejch aut jen směšný, nic víc. A teď s tebou píší jen proto, že ses neomaleně nahoře pustil do lidí, kterým se líbí VW. Já navíc myslím, že mimo tebe tu nikdo nikoho za to, v jakém jezdí autě neodsuzuje. Tys napadl lidi, kteří velebí VW. Jinak, všimni si, tady se píše tvrdě o Civicu (třeba) ale nikdy se nenapadaj milovníci toho kterého auta. To děláš jen ty.
neregistrovaný "švihák"
29. 10. 2005 02:11
Re: GTi
Nene, pozor, nejen já! Takový řeči o francouzských plečkách a tak, těch je tu dost, a nejvíc ze strany vosího hnízda VW. A proto já šiju do nich. Jasně, taky to není fér. Popravdě si taky přeju, aby Tuareg byl od Renaultu. A jestli firma nebo podnik, to je úplně teď jedno.
29. 10. 2005 02:25
Re: GTi
Není to jedno... to je jako není jedno Avantime a Murano, viď :-) Nepamatuji si, že by tu nějaký milovník VW kdy napadal Renault. Šviháku, nešij "do nich". U mě jsi to projel na celé čáře... jo, sháněč Infiniti, čtvrtletní střídač aut zásadně nad melouna. Také si vzpomínám, jak jsi napsal, že už to tvé časté střídání milionových aut vadí tvým rodičům... nechci ti kazit noc... ale tehdy jsem se hodně rozesmál :-) Hele, nechme toho, popřemejšlej, myslím, že to nemáš zapotřebí, chovat se tu jak malej kluk, můžem tu psát úplně normálně o autech... zkus to třeba zejtra. A věř, že jezdit v olítaným Cliu není žádná ostuda ;-) Neboť jen primitiv se stydí za auto v kterém jezdí.
neregistrovaný "švihák"
29. 10. 2005 02:28
Re: GTi
Olítaný Clio beru radši než novej Passsssssssssssssssat!
29. 10. 2005 02:31
Re: GTi
:-) Já to tušil... ale že se strefím napoprvé... Gratuluju... Tak Clio II. Jo, dobrá kára. Já bych upřednostnil POLO, ale to je snad jasný ;-)
neregistrovaný "ZZ"
29. 10. 2005 10:54
Re: 4 švihák
Šviháku, ono je to asi tak: napadej VW, napadej jakékoliv auto chceš, ale pokud soudíš lidi podle toho, co si koupí nebo v čem jezdí ;-\ Právě proto, jak sám píšeš, že polovina těch VW je firemních, tak věz, že si třeba někdo nemůže vybrat, v čem bude jezdit. Víš, že já taky nemám rád VW a německá auta celkově, stejně tak někdo nemá rád auta francouzská a někdo zase americká. Zkus se na to dívat s trochu větším nadhledem. To, čemu nerozumíš ty, je pro jiného zase plusem. Je to stejně triviální jako říkat, že nechápeš lidi, co si koupí např. modré auto, protože modrá je hnusná. Je to stejná debilita jako s tím, kdo si koupí VW. Navíc tu napíšeš, že se ti Touareg líbí. Tak to je trochu rozpor, nemyslíš? To auto se ti líbí, jen je pod VW, tak ho zatracuješ? Proboha kde to jsme??? Mluvme o autech a ne o lidech, ok? Jo a s tím "plevelem", tos myslel jak? Trochu ti to ujelo...
neregistrovaný "Tamin"
29. 10. 2005 11:26
Re: 4 švihák
ty jo to máš 105% pravdu.Ono se říkalo, že šaty dělaj člověka a u aut to platí taky, ale není to tak.Spoustě lidí nezáleží na tom v čem jezdí.Někteří to auto koupí, protože na jiný nemají, jiní kvůli barvě, slevě, výkonu, spotřebě, patricionismu atd.Ale soudit podle toho ostatní.Ne každej je odborník na auta, každej nemá v najeto milion kilometrů, nevyzkoušel si 300 za hodinu a ani nerosekal desítky aut, je mu to totiž jedno, on má auto jen na ježdění.A takovejch lidí je tu spousta.Jestli budou jezdit ve Favoritu nebo Fabii je jim jedno, hlavně když to jede.......
neregistrovaný "ZZ"
29. 10. 2005 11:34
Re: 4 švihák
Já už to psal někdy. Je to jako s bílou elektronikou (která teda dnes už moc bílá není). Kupuju ji JEN podle toho, jak se mi líbí a jak mi bude ladit s celkovým designem kuchyně. Kromě pár nadstandardních funkcí a ceny mě NEZAJÍMÁ! A stejným způsobem spousta, vážně spousta, lidí kupuje auto. Nedokážu si ale představit, že by mi někdo tvrdil, že jsem úplnej blázen, že jsem si koupil např. myčku Whirlpool a že on vyznává jedině Gorenje. Přijde mi to absurdní. Stejně jako většině ženskejch přijde absurdní, jak se tu my bavíme o těch čtyřkolovejch popelnicích a hádáme se tu kolikrát jak bezmozci. Chleba levnější stejně nebude. Dokud ho k nám nebudou dovážet z číny teda :-)
neregistrovaný "Tamin"
29. 10. 2005 11:46
Re: 4 švihák
já žeru opatovák......no já nemyslím, že jen ženskejm to příjde pitomý, i spousta chlapů auta nezajímá, ale, že bych jim pak říkal jaký jsou třeba socky za to, že si koupili Dacii, tak to ne.......
neregistrovaný "švihák"
29. 10. 2005 02:22
To je hodin!
GTi, přeju dobrou noc.
Rozbalit vlákno
3
29. 10. 2005 02:29
Re: To je hodin!
Dobrou, šviháku... přeju ti krásné autosny.
neregistrovaný "ZZ"
29. 10. 2005 10:47
Re: To je hodin!
By mě zajímalo, jestli byly mokrý >:D ty sny ;-)
neregistrovaný "Tamin"
29. 10. 2005 11:21
Re: To je hodin!
je snad jiná možnost........
neregistrovaný "švihák"
29. 10. 2005 02:33
A ještě kopanec.
Jestli jsem to prohrál na plný čáře u někoho, co jen hodiny vysedává u netu, tak to zas tolik nebolí. Jsi hlava, píšeš zajímavý komentáře, ale k reálnýmu životu to bohužel nestačí, hmm, věř mi.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "švihák"
29. 10. 2005 02:35
Re: Mrazík
A vyčaruj mi Renault Egeus!
29. 10. 2005 02:41
Re: Mrazík
Čaruju zásadně z klobouku VW... a to jsou pěkní macci :-)
29. 10. 2005 02:39
Re: Mrazík
Dík za ocenění. Vážím si toho. Opravdu. Budu rád, když opustíš infantilní zprávy, který že to auto nad melouna máš akorát v myčce a budeš psát k článkům na auto.cz. Třeba ti také za čas napíši, žes hlava. Nešťastný začátek je pořád lepší, než nešťastný konec, viď. P.S. Jo, reálnej život... kdo z nás dokáže ještě odlišit, co je reálné a co fikce... ;-)
neregistrovaný "švihák"
29. 10. 2005 02:48
Re: Mrazík
Dnes v pravé poledne, Praha hlavní pošta, Jindřišská ulice. Budu tam něco vyřizovat, přijď se přesvědčit. Ať tam budu tím nebo tím. Úplně jsi mi ty auta znechutil, neřáde. Pa, GTi VWtisto. Švihák opravdový.
neregistrovaný "ZZ"
29. 10. 2005 11:02
Re: Mrazík
LOL, já se tam snad zajedu podívat >:D >:D >:D >:D
neregistrovaný "švihák"
29. 10. 2005 02:53
VW VERSUS RENAULT
Tohle nikdy neskončí. Ale už ráno si dám nějaké fauvé k snídani!
Rozbalit vlákno
0
29. 10. 2005 03:14
H.H.
Jo, brácho, jedeš desítky kilometrů ve svý káře, abys prožil božský dvě hodiny s největší šansoniérkou světa... A ty dvě hodiny prožiješ... zestárneš přitom o sto let... a pochopíš to, cos zatím ani netušil... Pak je konec recitálu a ty sedíš na parkovišti ve svý káře, na skle kapky z nočního deště, nastartuješ, pustíš stěrače... a je to málo... musíš ještě otřít oči... bodejť by ne, brácho, když ti v hlavě buší její slova... "jak dětem říct... co bude dál..." Jedeš a v polích zastavíš, vystoupíš a hledáš mezi hvězdama bránu k věčnosti... nikdy ji nenajdeš... ale hledat, hledat, brácho, ji musíš celej život. Vrátíš se do auta... sedíš... z CD ti H. našeptává... "já se vrátím"... jo, brácho, každej se jednou vrátí... máš zpocený ruce na volantu... tak nastartuješ a rozsvítíš. Tvá kára, brácho, jsi ty... jedete spolu nocí... sami dva v tichu deště, motor duní, tvou tvář slabě osvětluje světlo budíků, jedeš zvolna, a dokonale vyjíždíš všechny vlásenky... znáš tu chvíli, kdy se staví čas a oknem noci vjedeš do poznání... tohle lze prožít jenom v autě... ach... lásko prokletá... Lásko prokletá...
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "švihák"
29. 10. 2005 09:55
Re: H.H.
A vytasila na mě pysky, měla je jak od kol disky...
neregistrovaný "ZZ"
29. 10. 2005 11:04
Re: H.H.
;-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
29. 10. 2005 12:08
Re: H.H.
:-) :-) :yes: Krásné!
neregistrovaný "david"
30. 10. 2005 21:53
Re: H.H.
GTI, díky za další příběh.
Btw. když se rozběsníš, tak jako nahoře se švihákem a tvoje repliky se stávají útočnějšími, začne ti z druhého konce vykukovat sláma. Dávej si na to pozor! Trochu jsi mě zklamal. Ne tím, že jen ty znáš PRAVWDU, to už všichni víme. Ale prostě tím, že se místo svého blahosklonného poučování hádáš jak hysterka.
neregistrovaný "vincent"
29. 10. 2005 13:09
ale ale
Nerad bych se mýlil,ale kde na ty informace chodíte?Euro 4 platí od letošního roku,V 10 TDI má filtr a splňuje Euro 4 už dnes. Případné vypuštění z výroby má tedy jiný důvod, možná Euro 5,ale nepište nesmysly.Díky.
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "Negr"
29. 10. 2005 14:21
Re: ale ale
Konečně nějaký komentář o autech. :yes:
neregistrovaný "Alessio"
29. 10. 2005 19:50
Re: ale ale
Komentář k autům, ale zcela mylný...

5,0 l V10 TDI 4Motion
230 kW (313 k) má pouze EURO 3

PS: fakt,přísahám,nekecám!
PPS: Já teda nevím, ale kritizovat vozy jako Fabie nebo Golf mi příjde trochu ujetý - jsou to auta pro určitou sortu lidí a je jasné, že se nemůžou podnikateli švihákova ražení nějak zvlášť líbit. Na luxus se zvyká rychle
PPPS: já mu ty auta věřím...ale nezávidím (mám Subaru Legacy 2,5 kom.) a jsem na 100% spokojenej ;-)
neregistrovaný "švihák"
29. 10. 2005 19:58
Re: ale ale
Subaru budí respekt, Subaru je životní styl.
neregistrovaný "vincent"
30. 10. 2005 09:53
Re: ale ale
No,nekecám,přísahám, ale V10 TDI(i v Tuaregu) má od modelového roku 2005 sériově filtr a splňuje Euro 4. Není takový problém si to ověřit.Takže - důvod případného stažení z výroby musí být jiný.Pokud bude z výroby stažen.Takže je zcela mylný Váš komentář, lépe řečeno - poňekud neaktuální. Mějte se!
neregistrovaný "vincent"
30. 10. 2005 09:54
Re: ale ale
poněkud, samozřejmě :-)
neregistrovaný "Alessio"
30. 10. 2005 10:58
Re: ale ale
Pakliže máte pravdu, tak na Autojarov jsou břídilové a mají dva roky staré tabulky...a tomu nevěřím. Je možné, že tam ten filtr hodlali dát do mod.roku 2006, ale upustili od toho. Ale ten motor V10 má prostě jen EURO3!!!!! Já nevím, jak to dokázat...koukněte se někam, kde je to trochu důvěryhodné...třeba na nějaké stránky značkového dovozce VW.
neregistrovaný "Alessio"
30. 10. 2005 11:00
Re: ale ale
Ježiši, já si toho všimnul až teď! Vy o voze a já o koze...Touraeg to tam má, to jo...ALE MY SE BAVÍME O PHAETONU! Comrende?
neregistrovaný "Alessio"
30. 10. 2005 11:04
Re: ale ale
A....nechci z vás dělat nevidoucí stvoření, ale v Touraegu má taky jen EURO3(2005) a teď tam fouknou filtr...
neregistrovaný "vincent"
1. 11. 2005 15:30
Re: ale ale
Podívejte se přímo na stránky VW,Euro 4 a filtr má V10 TDI jak v Tuaregu,tak v Phaetonu.Že by byly čeští dovozci břídilové- to by mě nepřekvapilo,protože i v precizním Německu říkají prodejci někdy totální nesmysly.Prostě mi věřte.
neregistrovaný "vincent"
8. 11. 2005 22:12
Re: ale ale
omlouvám se,hledal jsem ve spěchu-máte pravdu.Do Phaetonu se to nevejde,má Euro 3.Moje chyba,mám si to líp zjistit.
neregistrovaný "švihák"
29. 10. 2005 19:55
Halo, GTi!
GTi, něco máme společný. Beru Logan jako nejlepší volbu. Jo, a jakto žes na mě nečekal u tý pošty!?
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "Alessio"
29. 10. 2005 20:09
Re: Halo, GTi!
Protože se bál, že bys ho tím Muranem honil okolo jindřišský věže... >:D
Pánové, ať má kdokoli jakékoliv auto, je to jeho volba a má pro ní své důvody (srdíčko,spotřeba,cena,image...) a automobilky to ví. ;-)
neregistrovaný "švihák"
29. 10. 2005 20:47
Re: Halo, GTi!
Já tam jel Avantimem, bylo hezky, vychutnával jsem polokabrio. Já se včera nechal unést, reagoval jsem na kritiku která padá často na Renaulty, nechápu to, protože ty mě ještě nezradily. A majitelé VW jsou netolerantní. Jo a to Murano, upřímě, nevím nevím. Nenenenene neměl jsem, kupovat to Murano za lesem...Blbá barva, šedá, nebylo moc k výběru.
neregistrovaný "Alessio"
29. 10. 2005 20:59
Re: Halo, GTi!
Ale každý jsme nějaký...mě se zase to tvoje Murano dost líbí, ale z obrázku víš prd, musíš nahodit motor a vyjet na okresku. Ale asi bych si ho nekoupil, jestli opravdu stálo okolo 1700000, tak se mi to zdá hodně (vím, výbavy jak ze snu). Asi bych si osobně koupil XC90. (teda kdybych si nemohl dovézt Tribecu od Sůby..:-)
neregistrovaný "švihák"
29. 10. 2005 21:19
Re: Halo, GTi!
Nene, to Murano i s DPH bylo pod melouna, má najeto 17000 mil, je to ta amerika. V auto Výhybka mají ještě jedno. Ale jak mi tvrdilo víc obchodníků, FX35 je lepší. To už ale budu čekat a doufat v Nissan-Renault SUV. Tamto platilo na to UFO Avantime.
neregistrovaný "Alessio"
29. 10. 2005 21:40
Re: Halo, GTi!
Aha... :-) Já už jsem zčínal projíždět ceníky Murana, jakýže to motor v tom máš, že to stojí takovou pálku. Tak pod milion říkáš? Tak to bych si koupil znova moje autíčko...:-) PS: jezdíš opravdu tak sportovně, že v SUV využiješ 4x4?(je to torsen?), spíš mi příjde, že je to takové pozlátko, protože tyhle mnohametrákové automobily prostě v terénu moc slávy neudělají. Zatímco sedánek s 1430kg... ;-)
neregistrovaný "Alessio"
29. 10. 2005 21:46
Re: Halo, GTi!
oprava...sedánek v terénu je taky slabota, myslel jsem jízdní vlastnosti na silnici v jakémkoliv stavu...
Pardon :*)
neregistrovaný "švihák"
29. 10. 2005 22:03
Re: Halo, GTi!
Teréňák obrovský jsem nikdy nechtěl, špatně se mi s ním jezdilo po silnici. A do terénů jsem auto nechtěl, jsem ten co rád auta naleštěný. Volba byla SUV. Podmínka rychlost nad 200, zrychlení, ovladatelnost. Je to spíš velkej 4x4 sporťák. Ale jak říkám, tak moc nadšenej nejsem. Po zimě půjde asi pryč. Za jeho cenu bych bral FXko, ale to se zadím drží.
neregistrovaný "Alessio"
29. 10. 2005 22:12
Re: Halo, GTi!
Auta jsou stejně zajímavá...nedá se říct, že např. FXko je špatné auto, přesto by se tu našlo spousta jeho odpůrců. Stejně jako já se budu klidně hodinu přít o tom, zda HyundaiSonata je dobré auto či ne. Nebo budu klidně tvrdit, že dýzl do sportovních aut nepatří(ledaby byl výrazněji poladěn....a ani pak to není to pravé ořechové...pardon,...sportovní) :-|
neregistrovaný "švihák"
29. 10. 2005 22:24
Re: Halo, GTi!
Mě nevadí žádný auto, jen mi vadí, když někdo nějaký prosazuje. FXko má kouzelný motory benzín 3,5 a 4,5.
neregistrovaný "Alessio"
29. 10. 2005 22:31
Re: Halo, GTi!
Jen ať prosazuje - kvalita se stejně ukáže. 3,5 a 4,5? Slib mi prosímtě, že jestli si toho bejka koupíš, tak mě svezeš...! ;-) . I když je pravda, že na rozhýbání takové váhy to rozhodně plýtvání není. (a jsme obezličkou opět u toho příšerného Phaetonu V10)
neregistrovaný "švihák"
29. 10. 2005 22:40
Re: Halo, GTi!
Alessio, já se s tebou loučím, jedu za kamarádkou do nějakýho baru Ostydián nebo tak nějak, je to v Rumunský ulici. Je tam havajská párty! A, ja rybááááá, ra hááááá!
neregistrovaný "Alessio"
29. 10. 2005 22:45
Re: Halo, GTi!
Já pozítří jedu do madarska...takze míra alkoholu bude u nás dvou podobná... :-)
PS: jed radsi Muranem, na jízdu s obsahem alkoholu je bezpečnější >:D
neregistrovaný "NEVW"
30. 10. 2005 09:21
Konečně konec
Konečně, mamut neměl dlouhou šanci na přežití....a tohle je mamut.Jinak "dost dobře" vymyšlený důvod zániku...nedostatek místa pro...Vždyť je to k smíchu...bohužel u koncernu VW je toho víc.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "TurboZ"
30. 10. 2005 19:49
Trošku úlet...
[odkaz]
Sem z toho zmatenej...
Může to někdo upřesnit..? :-|
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Alessio"
30. 10. 2005 20:50
Re: Trošku úlet...
Tak tady se někdo seknul! jestli já, tak se omlouvám, ale v oficiálních tabulkách oficiálního dovozce Touraegu je norma V10 TDI pouze EURO3. Redaktor patrně obsal slibovací zprávu pro tisk a u VW nakonec skutek(potichu) utek... :-O