Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Test: Ducati Monster 1000S: monstrózní jízda

Ducati znamená lásku, vášeň a víru. Kdo jezdí na Ducati, patří do zvláštní sorty lidí, která si ráda připlatí za spontánní a bouřlivý projev obutý do rudých italských lodiček. My jsme to vyzkoušeli na Monsteru 1000S.
Zpět na článek
23. 10. 2005 19:08
neregistrovaný "ass"
23. 10. 2005 21:17
neregistrovaný "Tomáš Votruba AUTO.CZ"
27. 10. 2005 00:27
neregistrovaný "ass"
23. 10. 2005 21:09
23. 10. 2005 21:14
neregistrovaný "Tomáš Votruba AUTO.CZ"
23. 10. 2005 21:21
23. 10. 2005 21:26
neregistrovaný "Tomáš Votruba AUTO.CZ"
23. 10. 2005 21:34
23. 10. 2005 22:09
neregistrovaný "wolff"
23. 10. 2005 23:35
neregistrovaný "Dukatis"
24. 10. 2005 00:30
neregistrovaný "jesus"
24. 10. 2005 02:14
neregistrovaný "instant"
24. 10. 2005 02:15
neregistrovaný "instant"
24. 10. 2005 09:07
neregistrovaný "milo"
24. 10. 2005 10:14
neregistrovaný "rokba"
24. 10. 2005 11:38
neregistrovaný "milo"
24. 10. 2005 12:43
neregistrovaný "rokba"
24. 10. 2005 14:33
neregistrovaný "milo"
25. 1. 2006 19:24
neregistrovaný "Ducatist"
24. 10. 2005 15:41
neregistrovaný "Jenda"
24. 10. 2005 13:49
neregistrovaný "wolff"
25. 10. 2005 20:13
neregistrovaný "af"
30. 10. 2005 16:21
neregistrovaný "instant"
neregistrovaný "ass"
23. 10. 2005 19:08
ehm
a co nemeckou motorku ? >:-[]
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Tomáš Votruba AUTO.CZ"
23. 10. 2005 21:17
Re: ehm
To už je úplně jiná sorta, ale jeden z příštích testů bude BMW K 1200 S - neboli šinkanzen na dvou kolech - výkon 167 koní, maximálka 285 km/h. Sami jsme to podstoupili, tak uvidíme :-)
neregistrovaný "ass"
27. 10. 2005 00:27
Re: ehm
to bude skvele, treba se jednou dopracujete k nejakemu nahacovi. Diky za dobre testy. :yes:
23. 10. 2005 21:09
ZKUS TO
Jo, brácho, zkus to. Jestli musíš v tomhle motorkářskym světe na to mít, pak je to jen o tom, abys uměl ocenit klasu naháče... Pokud na to máš... šeš dobrej... většina však skrejvá svý mindráky za kapotáže... To jen ty, kterej víš, co je vítr v rukách umíš osedlat naháče... s velkou klasou. Trapák s kapotáží... to je jen taková panička na vejletě... s psíkem v kufru. Zato ty, když obkročíš svou Ducati a sevřeš těch 200 kilo pevně koleny, ucejtíš ve slabinách svý dávný dravčí touhy... neboť jen ty máš pod pravačkou v tomhle okamžiku celej svět. Jen lehce otočíš zápěstím a... a Země se pohne... jo, tohle dokážeš... Já vím, brácho, ukazuješ v rukavici velký Vé, jako V-Max... znám... dobrej radvanec... ctíme ho oba... proto ten zvednutej palec druhý ruky... tohle berem oba, ale Ducati, brácho, Ducati, to je sopka v srdci... to je drsnej vodopád... to je plamen duše a čára za náma. Tak jo, brácho, rozpal to s vášní... s Monstrózní Ducati vášní... :yes:
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "Tomáš Votruba AUTO.CZ"
23. 10. 2005 21:14
Re: ZKUS TO
;-) :yes:
23. 10. 2005 21:21
Re: ZKUS TO
Test... dokonalé dílo. :yes:
neregistrovaný "Tomáš Votruba AUTO.CZ"
23. 10. 2005 21:26
Re: ZKUS TO
Ne ne, tvé komentáře jsou neskonalé ;-)
23. 10. 2005 21:34
Re: ZKUS TO
:-) Kéž by... ;-) :yes:
neregistrovaný "wolff"
23. 10. 2005 22:09
Re: ZKUS TO
No tahle ta motorka a obecně Dicati je můj sen... Není problém udělat dokonalou motorku. je problém udělat Ducati... ;-)
neregistrovaný "Dukatis"
23. 10. 2005 23:35
Re: ZKUS TO
Je to blábol, nebo se mi to jen tak zdá? Nešlo by z toho udělal nějaký výcuc pro normálního člověka? ;-)
neregistrovaný "jesus"
24. 10. 2005 00:30
Re: ZKUS TO
...moje řeč, jestli motorku tak naháče, jestli naháče tak ducati...kdo nesouhlasí ať si koupí auto...
neregistrovaný "instant"
24. 10. 2005 02:14
Re: ZKUS TO
mam auto, aj bmw r1150r, za ducati by som nemenil, jazda na ducati je nadhera, ale nemam cas utierat olej po garazi. hodina jazdy = dve hodiny servisu. lepsi je uz len harlej tacilsom, a aj ti sa hooooodne polepsili :-) ked budem vazne prachaty, kupim si 999ku do obyvaku miesto piana :-) baaaj
neregistrovaný "instant"
24. 10. 2005 02:15
Re: ZKUS TO
tLasilsom, sorry
neregistrovaný "milo"
24. 10. 2005 09:07
Re: ZKUS TO
ake mas s tou motorkou skusenosti. rozmyslal som nad 850r. ... sranda...bmw r vs ducati ...uplne opacne konce spektra spolahlivosti:-)
ducati ... su fakt pekne, maju pekne logo na nadrzi ... raz si ju kupim :-) dovtedy asi budem slaboch bez vkusu a porozmyslam nad yamahou mt-03 ... alebo dokonca mt-01, ale to az vyrastiem :-)
neregistrovaný "rokba"
24. 10. 2005 10:14
Re: ZKUS TO
To jsou kecy, promiň. Ale chápu, že to patří k folklóru, nadávat na cokoli italského. ;-\
neregistrovaný "milo"
24. 10. 2005 11:38
Re: ZKUS TO
ja nenadavam, 1000 alebo s4r je podla mna nadherna motorka. ale vela vela krat som pocul ci uz z ust redaktorov alebo majitelov ze nie je to zrovna ten najspolahlivejsi stroj. mv agusta brutale, dalsia kraska. beneli tornado. aprilie, krasne stroje. Ale precitaj si poriadne ten clanok, a povedz mi ze co dobre je tam o tej motorke povedane. Motor? Uplne normalny, s ok vykonom. Chces tah v nizkych otackach? prevez sa na mt-01 a uvidis o com to je. Posed je tam tiez nie zrovna najpohodlnejsi. Jazdne vlastnosti? Tie, podla motorky, kolisu niekde okolo japoncov ... dake su lepsie, dake horsie, ako kde a ako kedy. Skratka, je to dobry stroj na ktorom sa dobre vysantis. Ale, to sa asi da na vela vela motorkach. Ja proti talianom nic nemam, ale, bohuzial, dost casto sa zastanci nezmozu na nic ine ako "to sa neda porovnavat, lebo je to [ducati/ferrari etc]" alebo "je to o tom pocite" atd. Co sa tyka pocitov, niekto na to chce ferrari, a niekto napr. 400 konove evo8. Pocity su relativne.

A zhrnutie na zaver:-) "ja nie som rasista, ja som realista" ;-)
neregistrovaný "rokba"
24. 10. 2005 12:43
Re: ZKUS TO
Řekl jsi to sám. Je to o pocitech, emocích, ne o chladném porovnání tabulek, kde Monster jasně zaostává. Já jezdím dnes už vlastně obstarožního Monstera 900, 80 koní, karbec, maximálka 200, japonec mi ujede, když bude chtít. Ale: za japoncem se ve městě už dneska nikdo neotočí, za Ducatkou jo; má to nádherný "drátěnkový" zvuk suché spojky; díky vibracím a mohutnému zátahu odspodu to má neopakovatelný charakter; D Monster a pak ještě D 916 je v Guggenheimově muzeu na piedestalu jako nejkrásnější motocykl 20. století....který japonec se tam dostal...atd, atd. A pokud jde o spolehlivost: pokud se tomu dá to, co se tomu dát má, tak je naprosto v pohodě. Zejména vzducháč je tak jednoduchej, že se na něm nemá co rozbít...mám najeto ca 32 tisíc a nejsem sám (www.ducaticlub.cz)
neregistrovaný "milo"
24. 10. 2005 14:33
Re: ZKUS TO
ono je to tak...kazdy mame svoje znacky. ja napr. nedam dopustit na yamahu. monstera som videl nazivo par krat ... minutku dve som si ho obzertal. mt-o1 som videl asi 5 krat, raz som mal to stastie sa odviezt, neriadil som ale ja :-(. A na tu by som sa stale vydrzal pozerat hodiny. 999-nu som videl v obchode, sedel na nej. je to krasa, tak nizka a dlha. ale na r1-cku som pozeral ako male decko v hrackarstve, chodil dokola a dotykal sa jej. dokonalost v kazdom detaile, materialy, farby, tvary. a som si isty ze ty by si to videl presne naopak :-) tym vsetkym chcem povedat len to, ze pocity mame kazdy ine, kazdy z niecoho ineho. tebe sa paci ze mas stareho monstra, kusok moto historie. ale stavim sa ze sme mali uplne rovnake pocity ked sme prvy krat sedeli na motorke, alebo ked sme prvy krat sadli na tie nase ducati alebo yamahy. a preto, pocit, podla mna, ti da hociaka motorka ku ktorej mas naklonnost. Niekto rad supersporty, iny nahace alebo chopre. To iste plati o znackach. Na talianoch ma asi trapi len ta cena ... ked platim, chcem viac nez len 'pocit.' Chcem aj vediet ze na mna resp. na moj stroj fakt nikto nema :-) Ze je technicky dokonaly. Len tak, mimochodom, niekde bol test novej M5 vs F430. Jo, ferrari je ferrari, ale ak na to mas a kupis si, nena*ere ta to ak daka tuctova m5 je skoro vo vsetkom (jazdne vlastnosti, zrychlenie atd) lepsia?
neregistrovaný "Ducatist"
25. 1. 2006 19:24
Re: ZKUS TO
S Ducatkami nejsou žádné problémy, nevim kde se tahle fáma vzala. Utři si olej ze svého BMW nahoď úsměv a mlč.
neregistrovaný "Jenda"
24. 10. 2005 15:41
Re: ZKUS TO
A co potom, kdyz sviras stehnama Buell Firebolt 900! Tesim se na jarooo...!!!
neregistrovaný "wolff"
24. 10. 2005 13:49
bez titulku
No tohle to taky miluju...
Spolehlivost? Jaká spolehlivost? Kdo z Vás tady měl nějakou novou italskou motorku? Pochybuju, že někdo. Neb taková MV augusta stojí i 1,3 mil. A na tu se Japonec může dívat jen ze zadu. Nejde jen o výkon, ale zejména o ovladatelnost. A přesně tak, motorky jako Monster, nebo Moto Guzzi, stejně jako Harley, Indian jsou o pocitech, které bohužel žádný Goldwing dát nemůže(nic méně ani ten není špatný)...
Jen tak mezi nama, když sem byl ještě v Brně na Superbicích v době kdy Ducati nejezdilo MS, tak se tam šli lidi dívat ne na Hondy, Suzuki, ale všichni vč. mě tam šli na Ducati. Protože ten zvuk, kterej tě ohluší mohutnou vibrací té síly, žádný jiný neumí, to dokázali jen u Ferrari. A tohle platí o všech italských au(mo)tech... A že by byli Japonci rychlejší? No ani ne.... :-) Jsou levnější, hold u Ducati platíš značku...A co se týká malých objemů jako 125 a 250, tak tam Japonci ještě nevytvořili konkurenční motorku Aprilii ;-\
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "af"
25. 10. 2005 20:13
Re: bez titulku
Ruku na srdce, Dukárna je něco jako Alfa, krasavec a dravec, ale holt za krásu a vyjímečnost se platí a to nejen penězi. Taky jsem po Dukatce toužil, ovšem nemám na ni ( odvahou, penězmi, trpělivostí ) a tak sedlám k maximální spokojenosti Hondu. Ale aspoň mám o čem snít... ;-)
neregistrovaný "instant"
30. 10. 2005 16:21
to: milo
osobne mam s bmw len tie najlepsie skusenosti. jazdim uz viac nez polovicu zivota - mam 32 :-) - osobne mam skusenosti s vela znackami, momentalne bmw splna presne to co od motorky chcem. netvrdim ze ine znacky su zle, to sa neda generalizovat, napr. som mal cb750 a dodnes na nu spominam LEN v dobrom. BMW je technicky premyslena motorka do detailov, takpovediac vystavny kus nemeckeho industrialneho designu a konstrukcnej skoly. Motor je koncepcne 80 rokov stary, v podstate ziveny uz len z hrdosti v modeloch radu R /technicky niet vela argumentov PRECO v roku 2005 VYRABAT BOXER/, ale v kombinacii s podvozkom to ako celok nema chybu. Mne na tej motorke maximalne vyhovuje absolutna nenarocnost na udrzbu (kardan, chladenie vzduchom atd), ma to ABS (aspon dvakrat mi to zachranilo zdravie, ak nie zivot) a hlavne je to ergonomicky stroj pre cloveka europskych rozmerov /u mna 190cm/95kg/. Jazdne vlastnosti su velmi citatelne a prijemne, motor hodne vela vydrzi, znackove prislusenstvo je VELMI kvalitne a da sa zjednat rozumna cena - castokrat rozumnejsia nez u specializovanych znaciek. Este nieco - bmw nie su prilis oblubene medzi zlodejmi, co je tiez vyhoda. Takze vrelo odporucam. Poznamka: 850r je len o chlp lacnejsia ako 1150r, je tusim postavena na suciastkovej zakladni o generaciu starsej a vazi takmer rovnako ako liter. Pochopitelne je slabsia v krutaku, takze ak nemas nejaku vyraznu citovu va:zbu na kubaturu 850/co nepredpokladam :-)/ nema velky vyznam ju kupovat. Tusim ten model robia hlavne kvoli domacemu trhu a miestnej legislative, ktora tuto kubaturu zvyhodnuje, a preto sa predava ako "sluzobny" motocykel /stat, armada atd/. Inak ak by si mal zaujem, mozno budem presedlavat na k1200s, tak daj vediet. Aby som priznal farbu, mam doma Ducati 999nu v mierke 1:8 :-), kopec modelov od MV Agusta, Ducati, Moto Guzzi a Benelli v mensich mierkach. Taliansky dizajn aj motocyklova tradicia nema obdobu /iba ak v anglickej, ale ta je poslednych 40rokov v stadiu zombie/ a sam mam pred nou velky respekt - v taliansku jazdi 6.5mil aktivnych motocyklistov.. Len som chcel povedat, ze s kupou takej motorky ako motorky cislo 1 by som porozmyslal hlavne pokial ide o kvalitu prevedenia a servisne zazemie znaciek. Najlepsie referencie mam na Moto Guzzi, ti ale v SK nepredavaju :/ A ak mam byt uprimny, pocitam s 999nou ako motorkou cislo dva az tri (= vytriast klby v nedelu dopoludnia). Ale chce to este trochu popracovat na budgete :-) Vela zdaru a dobre nervy s pretrpenim zimy. caute :-)
Rozbalit vlákno
0