Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Diskuse: jakou barvu auta?

Jaká barva auta je podle vás nejvíc "in"? Je to stříbrná, černá nebo třeba červená? Podle čeho si vybíráte barvu vašeho vozu? Podléháte módě, nebo vybíráte čistě prakticky?
Zpět na článek
15. 10. 2005 12:51
neregistrovaný "Schumi"
16. 10. 2005 23:10
neregistrovaný "mišo"
15. 10. 2005 13:06
neregistrovaný "Wasik"
15. 10. 2005 16:27
neregistrovaný "barokna"
15. 10. 2005 18:09
neregistrovaný "Wondra"
16. 10. 2005 19:19
neregistrovaný "anonym"
15. 10. 2005 13:09
neregistrovaný "king"
17. 10. 2005 08:55
neregistrovaný "kika"
15. 10. 2005 13:14
neregistrovaný "Wasik"
15. 10. 2005 17:32
neregistrovaný "tomaz"
15. 10. 2005 13:27
neregistrovaný "Mac"
15. 10. 2005 13:29
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
15. 10. 2005 15:02
neregistrovaný "ZZ"
15. 10. 2005 15:36
neregistrovaný "Tamin"
15. 10. 2005 13:41
neregistrovaný "Wik"
16. 10. 2005 23:17
neregistrovaný "mišo"
18. 10. 2005 20:17
neregistrovaný "Cartmen"
15. 10. 2005 14:15
neregistrovaný "dCi"
15. 10. 2005 15:05
neregistrovaný "ZZ"
15. 10. 2005 15:23
neregistrovaný "dCi"
15. 10. 2005 15:34
neregistrovaný "ZZ"
15. 10. 2005 16:03
neregistrovaný "dCi"
15. 10. 2005 16:07
neregistrovaný "ZZ"
15. 10. 2005 16:19
neregistrovaný "Tamin"
15. 10. 2005 15:41
neregistrovaný "Tamin"
17. 10. 2005 08:46
neregistrovaný "kika"
17. 10. 2005 08:13
neregistrovaný "lukas"
18. 10. 2005 09:07
neregistrovaný "George."
15. 10. 2005 14:19
neregistrovaný "misoo"
15. 10. 2005 14:52
neregistrovaný "policajt-skladník"
15. 10. 2005 15:02
neregistrovaný "ZZ"
15. 10. 2005 14:54
neregistrovaný "SamoT"
15. 10. 2005 15:19
neregistrovaný "ZZ"
15. 10. 2005 15:38
neregistrovaný "Tamin"
15. 10. 2005 15:41
neregistrovaný "ZZ"
15. 10. 2005 16:17
neregistrovaný "Tamin"
15. 10. 2005 16:24
neregistrovaný "ZZ"
15. 10. 2005 16:27
neregistrovaný "Tamin"
15. 10. 2005 23:26
neregistrovaný "tarkan"
29. 10. 2005 15:41
neregistrovaný "pozor na bežovu z Nemecka"
15. 10. 2005 15:50
neregistrovaný "JP"
15. 10. 2005 16:15
neregistrovaný "Tamin"
15. 10. 2005 16:23
neregistrovaný "ZZ"
15. 10. 2005 19:30
neregistrovaný "Tamin"
15. 10. 2005 20:19
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 10. 2005 10:43
neregistrovaný "Tamin"
15. 10. 2005 18:11
neregistrovaný "Lukas"
15. 10. 2005 19:38
neregistrovaný "Yaroukh"
15. 10. 2005 21:34
neregistrovaný "Lukas"
20. 10. 2005 19:32
neregistrovaný "striebornak"
15. 10. 2005 19:32
neregistrovaný "Marko"
15. 10. 2005 19:38
neregistrovaný "Tamin"
15. 10. 2005 19:50
neregistrovaný "Marko"
15. 10. 2005 19:50
neregistrovaný "Marko"
17. 10. 2005 14:20
neregistrovaný "ciello"
15. 10. 2005 19:36
neregistrovaný "Tamin"
15. 10. 2005 21:27
neregistrovaný "ZZ"
16. 10. 2005 10:45
neregistrovaný "Tamin"
15. 10. 2005 21:54
neregistrovaný "free"
15. 10. 2005 19:38
neregistrovaný "chali"
16. 10. 2005 13:01
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
18. 1. 2008 14:30
neregistrovaný "LIKY"
15. 10. 2005 20:38
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 10. 2005 21:22
15. 10. 2005 21:58
neregistrovaný "free"
15. 10. 2005 22:59
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 10. 2005 10:54
neregistrovaný "Tamin"
16. 10. 2005 14:56
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 10. 2005 16:08
neregistrovaný "Tamin"
16. 10. 2005 11:37
neregistrovaný "petriik"
16. 10. 2005 02:53
neregistrovaný "Lancer"
16. 10. 2005 10:48
neregistrovaný "Tamin"
16. 10. 2005 11:30
neregistrovaný "Mitch Buchanan"
16. 10. 2005 09:17
neregistrovaný "Jarda"
16. 10. 2005 10:39
neregistrovaný "m.i.s.o."
16. 10. 2005 17:42
neregistrovaný "M4O"
16. 10. 2005 19:08
neregistrovaný "XTR"
17. 10. 2005 00:54
neregistrovaný "Yaroukh"
16. 10. 2005 19:17
neregistrovaný "anonym"
16. 10. 2005 19:45
neregistrovaný "PlumJelinek"
16. 10. 2005 19:46
neregistrovaný "Tamin"
17. 10. 2005 00:09
neregistrovaný "Mark"
16. 10. 2005 20:41
neregistrovaný "lowkick"
16. 10. 2005 23:08
neregistrovaný "mišo"
17. 10. 2005 07:40
neregistrovaný "Harley"
17. 10. 2005 07:42
neregistrovaný "Peter"
17. 10. 2005 10:27
neregistrovaný "mates"
17. 10. 2005 11:48
neregistrovaný "ciello"
17. 10. 2005 13:47
neregistrovaný "ZZ"
17. 10. 2005 14:15
neregistrovaný "ciello"
17. 10. 2005 14:15
neregistrovaný "ciello"
17. 10. 2005 14:20
neregistrovaný "ZZ"
17. 10. 2005 14:23
neregistrovaný "ciello"
17. 10. 2005 14:27
neregistrovaný "ZZ"
17. 10. 2005 14:23
neregistrovaný "ZZ"
17. 10. 2005 14:32
neregistrovaný "ciello"
17. 10. 2005 14:44
neregistrovaný "ZZ"
17. 10. 2005 14:57
neregistrovaný "ciello"
17. 10. 2005 15:01
neregistrovaný "ZZ"
17. 10. 2005 14:57
neregistrovaný "ZZ"
17. 10. 2005 15:27
neregistrovaný "mates"
17. 10. 2005 15:29
neregistrovaný "ciello"
17. 10. 2005 15:38
neregistrovaný "mates"
17. 10. 2005 15:46
neregistrovaný "ZZ"
17. 10. 2005 15:48
neregistrovaný "mates"
17. 10. 2005 15:52
neregistrovaný "ZZ"
17. 10. 2005 15:55
neregistrovaný "mates"
17. 10. 2005 15:58
neregistrovaný "ZZ"
17. 10. 2005 16:10
neregistrovaný "mates"
17. 10. 2005 16:11
neregistrovaný "ZZ"
17. 10. 2005 15:50
neregistrovaný "ciello"
17. 10. 2005 15:51
neregistrovaný "ZZ"
17. 10. 2005 15:55
neregistrovaný "mates"
17. 10. 2005 15:57
neregistrovaný "ZZ"
17. 10. 2005 16:07
neregistrovaný "ciello"
17. 10. 2005 16:11
neregistrovaný "mates"
17. 10. 2005 16:20
neregistrovaný "ciello"
18. 10. 2005 07:17
neregistrovaný "mates"
17. 10. 2005 15:05
neregistrovaný "pipo"
18. 10. 2005 11:33
neregistrovaný "Panda"
18. 10. 2005 17:22
neregistrovaný "kwido"
18. 10. 2005 21:25
neregistrovaný "Cavalry"
19. 10. 2005 07:51
neregistrovaný "simon"
19. 10. 2005 11:19
neregistrovaný "Michal"
29. 10. 2005 11:21
neregistrovaný "anonym"
29. 10. 2005 15:56
neregistrovaný "anonym"
neregistrovaný "Schumi"
15. 10. 2005 12:51
bez titulku
Zelené Ferrari ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "mišo"
16. 10. 2005 23:10
Re: bez titulku
kriklavo zlty aston martin db9... >:-[]
neregistrovaný "Wasik"
15. 10. 2005 13:06
bez titulku
Vlastnim dva vozy Mercedes-Benz ML500.Je to rodiny vuz jeho barva je tmavje modra podle mne mu sedi.Druhy vus je Alfa Romeo 156{Sedan}Je trosku sportovneji ladena proto mi kni osobne ladi svetle cervena ;-) To je muj nazor.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "barokna"
15. 10. 2005 16:27
Re: bez titulku
to bych chtěl ty tvý "vosy" vidět >:D >:D >:D
neregistrovaný "Wondra"
15. 10. 2005 18:09
Re: bez titulku
Tady nám asi někdo trošku kecá nemyslíte? tmavje modrá? Takovou barvu neznám:-D Vus? No fuj, vidět Tě matka, tak ji trefí... Myslím, že Ti je tak 10, a máš moc fantazie... My máme Renault Megane Scenic v modrozelené met. a není to špatný... :yes:
neregistrovaný "anonym"
16. 10. 2005 19:19
Re: bez titulku
mas recht
neregistrovaný "king"
15. 10. 2005 13:09
bez titulku
Mel jsem bile clio a pri prodeji byl problem prave bila barva dale na bile rez vylozene sviti. Ted mam cervene je stale posrane od ptaku(ptaci vidi jen nektere barvy a cervena je pro ne jako magnet). Mam taky stribrne auto ktere je sice nenapadne, skrabance nejsou moc videt ale stribrna hlinikova kola moc neviniknou.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "kika"
17. 10. 2005 08:55
Re: bez titulku
Mala som strieborne auticko - 2x mi ho naburali, od kedy mam cervena nemam s tym problem (musim to zaklopat). Ludia tiez vidia len niektore farby.... ;-\
neregistrovaný "Wasik"
15. 10. 2005 13:14
bez titulku
Jo jo to je pravda sice mam doma garas na oba vozy ale na chate je mam venku a Alfa je cela zasrana a ne Medovi ani kousek :-) 8-s
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "tomaz"
15. 10. 2005 17:32
Re: bez titulku
nejoblibenejsi pismenko? s! ;-)
neregistrovaný "Mac"
15. 10. 2005 13:27
bez titulku
Červená metalíza Focus sedan a děsně se mě líbí ve stejné barvě Tokijské prototyp EVO-X.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
15. 10. 2005 13:29
Podzim plný barev...
Otázka na kterou nejde odpovědět. Kolik lidí, tolik chutí. Kdybych měl vybrat univerzální barvu, tak by to byla černá a stříbrná... Ostatní barvy sedí každá k nějakému vozu. Vybírat barvu prakticky je pitomost, která barva je praktická?? Možná ta stříbrná, ale jinak asi žádná, nepočítám-li ty, kteří pod pojmem praktická vidí bílou, na kterou snad automobilky dávají ještě bonus.. Jinak "in" barvy u aut moc nejdou, protože každá automobilka má jiné odstíny barev, takže říct třeba, že in je modrá, je zavádějící, protože modrejch může bejt... Dokonce i černá a stříbrná mají různý nádech podle výrobce, takže "in" není žádná barva. Jsou jen lidé se vkusem, bez vkusu a ti co koukají na cenu.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "ZZ"
15. 10. 2005 15:02
Re: Podzim plný barev...
Já ti řeknu, která je praktická. Praktická z toho úhlu pohledu, že na ní není vidět ten bordel, co je tu všude po silnicích. Je to zlatá metla. Na tom se toho ztratí nejvíc. Co se týče údržby, tak největší peklo jsou tmavé barvy. A že vím, o čem mluvím. ;-)
neregistrovaný "Tamin"
15. 10. 2005 15:36
Re: Podzim plný barev...
to jo, barva je subjektivní věc každýho jedince, jako mě se líbí ta a druhýmu ta tak to neznamená, že ho za to budu kamenovat.Holt někdo rád holky jinej zas Geely........
neregistrovaný "Wik"
15. 10. 2005 13:41
bez titulku
Jde o to,že každýmu autu musí ta barva sednout,takže barvu vybírat podle konkrétního modelu.Ale najdou se i "votroubci" s červeným meďourem.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "mišo"
16. 10. 2005 23:17
Re: Airbrush
na dobrom podklade, ak je vkusny a profesionalne urobeny, je to spica...jeden manik u nas ma audi S8, tmavofialova metaliza a cez cely predok este tmavsiefialove flip-flop plamene nastriekane....oproti slnku to vyzera...ufff!!! :-)
neregistrovaný "Cartmen"
18. 10. 2005 20:17
Re: Airbrush
Náhodou na céčku vypadá červená dost dobře, taky třeba na áčku.
neregistrovaný "dCi"
15. 10. 2005 14:15
tedy
Neznám auto, kterému by neslušela bílá. Já sice bílý vůz nikdy neměl a mé poslední auto také mělo jinou barvu, každopádně za poslední dva roky jsem se do bílé opravdu zakoukal a to žihadlo, které očekávám za dva týdny, bílé bude. :yes:
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "ZZ"
15. 10. 2005 15:05
Re: tedy
Jsou auta, kde je bílá vysloveně hnusná. Naopak jsou auta, na kterých je bílá super. To se hlavně chytne Lones ;-) Ale nedávno jsem viděl bílou A6 a vypadala fakt skvěle. Bílá je u nás velmi podceňovaná barva. Lidé ji mají spojenou s tou nejlevnější bílou, co se dělala na škodofkách nebo s firemní barvou. PS: Co to bude? Bílá Thalia, nebo Logan? ;-) :yes: >:-[]
neregistrovaný "dCi"
15. 10. 2005 15:23
Re: tedy
Na kterých vozech je bílá hnusná? Jen si teď nedokážu žádné uvědomit. PS: Tak Thalii jsem prodal, nebudu kupovat podruhé stejné auto. Bude to opět přeplňovaný kosočtverec, ovšem nikoliv již dCi.
neregistrovaný "ZZ"
15. 10. 2005 15:34
Re: tedy
Tak asi na všech malých autech je bílá spíš ke škodě než k užitku. Bílá Fabia je ještě hnusnější než normálně. Bílá Laguna je taky k pláči. Octavia II sedan je taky megahumus. I v bílé >:-[] Včera jsem ale kupříkladu viděl bílou AR147 na I značkách a ta vypadala dobře. To je jedna z výjimek k mé první větě ;-) Obecně si myslím, že se bílá hodí líp na větší luxusnější auta. PS: Doufám, že nick si necháš stejnej, abychom v tom neměli maglajs ;-)
neregistrovaný "dCi"
15. 10. 2005 16:03
Re: tedy
Hmm, je fakt že u koncernu vypadá bílá podivně (krom Audi). Ale třeba ta Laguna není špatná, grandtour v bílé bych si dokázal představit. Problém je, že bílá se většinou kupuje k základním modelům, z důvodů, jenž si napsal výše. Aby bílá sedla, auto nesmí mít poklice, ale pěkné, velké elektrony. K tomu světlý (čili dražší) interiér. Pak je to opravdu paráda. PS: Tenhle nick má správně kontroverzní minulost, týden možná ještě vydrží. :-)
neregistrovaný "ZZ"
15. 10. 2005 16:07
Re: tedy
A to já si právě k bílé dokážu představit černé elektrony a černá skla. ;-)
neregistrovaný "Tamin"
15. 10. 2005 16:19
Re: tedy
souhlas........nejlepší je k bílí chrom nebo leštěnej hliník ať je to na kolech, výfuku atd.........
neregistrovaný "Tamin"
15. 10. 2005 15:41
Re: tedy
myslíš to dobře, ale já to upřesním, ty myslíš tu perleťovou bílou, která sedne na každý auto a naopak vrchol nevkusu je ta bílá, která už od výroby vypadá jako deset let zašlá na autě s černejma nárazníkama.Jednou sem viděl bílí BMW pátý řady, to nový, s bílou perleťovou barvou a to byla bomba........
neregistrovaný "kika"
17. 10. 2005 08:46
Re: tedy
No minule som videla bielu novu Octaviu v bielej a musim uznat, ze to bolo moc pekne.... :yes:
neregistrovaný "lukas"
17. 10. 2005 08:13
Re: tedy
přeju příjemný každodenní návštěvy v myčce. >:D
neregistrovaný "George."
18. 10. 2005 09:07
Re: tedy
Pro mě neexistuje jiná barva než bílá pro Integru nebo Civic (6G v Japonsku) Type-R :-)
neregistrovaný "misoo"
15. 10. 2005 14:19
s titulkom
ku kazdemu autu sa hodi ina, ale myslim si ze strieborna a cierna su najneutralnejsie. osobne na c4 mam tmavosedu, i ked som nemal moznost vyberu, myslim si ze sa tam celkom hodi. keby som mal, vybral by som si asi ciernu. ked je auto umyte a slnko zacina zapadat, tak je uplne nadherna !! ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "policajt-skladník"
15. 10. 2005 14:52
bez titulku
já myslim,že jo to úplně jedno stejně nám to ptáci poserou a psi pochčijou a jestli je auto modré,stříbrné,žluté zajímá asi nás ale ptactvu je to jedno tak co řešit.* na tom budeme smejvat tak či tak.......
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ZZ"
15. 10. 2005 15:02
Re: bez titulku
>:D >:D >:D
neregistrovaný "SamoT"
15. 10. 2005 14:54
BLACK
Jednoznacne cierna je to taka mafianska farba :-! a ked je aj super auto napr MERCEDES G je to aj RESPECT!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ZZ"
15. 10. 2005 15:19
Bordel
U nás je s tou barvou trochu potíž. Ať máš jakou chceš, tak se to nedá udržet čistý. Je tu strašnej bordel na silnicích: prach, písek, štěrk, prostě humus. Můžeš mít káru sebevíc naleštěnou a navoskovanou, ale po první jízdě v dešti máš auto do půlky špinavý jako prase. Z každý stavby vyjíždí zablácený náklaďáky, že na bahně kloužeš ještě půl hodiny potom. Když mě chytil slejvák v Reichu, tak jsem koukal, že když auto uschlo, bylo pořád čistý! Jenže tam je vidět, kde je krajnice, protože na ní není pěticentimetrovej nános bordelu. A jak je všude ten prach a bordel, tak se to neustále víří a stačí, že auto jen stojí a stejně se to na něm usazuje. Potom je nejlepší lehounká přeháňka. To jsou pak lepší mapy, než od Marca Pola. Nebo miluju na jaře žlutej pyl a v zimě sůl. Jóóó, to jsou panečku věci. A barva? Nejlepší je béžová. Ten co mi auto prodával říkal, že jich u nás moc nejezdí, že je to barva na speciální přání. Taky říkal, že to auto je v super stavu a že má za 8 let najeto jen 40.000 km. Byl to sice dovoz z Německa a je vidět, že tam přechozí majitel měl nějakou fíčuru. Byl to asi fanda do nějaký radiokomunikace nebo co... ;-)
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Tamin"
15. 10. 2005 15:38
Re: Bordel
mě se zas jednou stalo, že se mi zniěehožnic začala líbit taková ta světle krémová........jinak u mě vede tmavě modrá.........hodně tmavá.....
neregistrovaný "ZZ"
15. 10. 2005 15:41
Re: Bordel
Nemyslíme náhodou oba tu stejnou barvu? Světle krémovo béžovou? :-) Ad modrá: já mám tmavě modrou perleť teď :yes:
neregistrovaný "Tamin"
15. 10. 2005 16:17
Re: Bordel
řekl bych, že jo, taková trochu do bíla.Nevím na čem jsem to viděl jako první, ale líbila se mi, no líbí se mi furt, ale modrá je modrá.........
neregistrovaný "ZZ"
15. 10. 2005 16:24
Re: Bordel
Ne, tak to myslíme něco jiného. Já psal o té německé taxikářské. Myslel jsem, že to z toho popisu "auta" bude patrné >:D
neregistrovaný "Tamin"
15. 10. 2005 16:27
Re: Bordel
no tak já myslel podobnou, ale trochu řízlou bílou a perleťvá, jinak jsou docela podobný........
neregistrovaný "tarkan"
15. 10. 2005 23:26
Re: Bordel
Ta jsem to pochopil dobre :-) Akorat tam mas o nulu navic ne? ;-) :yes:
neregistrovaný "pozor na bežovu z Nemecka"
29. 10. 2005 15:41
Re: Bordel
!!!!!!!!!!!!!!!v nemecku jazdia bežove taxiky takze pozor na dovoz !!!!!!!!!!!!
neregistrovaný "JP"
15. 10. 2005 15:50
Jednine silver
Pokud chcete v Cechach auto dobre prodat, tak se nikdy stribrna nestrati!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tamin"
15. 10. 2005 16:15
Micek maluje.......
Všechno stárne a barvy stárnou rychle.Micekův Blitzík už potřeboval novou barvu, konec konců kha-ki nátěr grüne Waffen na jeho Opelu zašel stejně jako jeho sláva a tak Micekovi, který se v poslední době schovává za různé přezdívky, protože Tamin neopatrně odtajnil fotku kde pózuje s kamarády z Lancmanšaftu před jeho firemním vozem, zavolal odborníky z AUTO.CZ.Jako první přijel GTI, ten začal mluvit o tom, že nejvíce se bude hodit červená halbwagen z příplatkového katalogu Pola, to už mu, ale rozmlouval dCi, který tvrdil, že zaručeně nejlepší bude vůz natřít drsnou barvou od Dacie.Byla to růžová s poetickým názvem The best for man.GTImu se to samozřejmě nelíbilo a tak se oba dali do hádky kde jen *** létali vzduchem.A jak známo když se dva perou krtek se kření.Krtek ukazoval Micekovi svoje nejlepší vodovky a doporučoval světle černou, která zdobila jeho tam kde záda končí.To vše sledoval Lones a přesvědčoval zmateného Miceka o nutnosti né jedné, nýbrž hned několika barev, doporučoval, co doporučoval on propagoval hvězdy a pruhy.Micek se tvářil kysele, vždyť auto třetí říše a měly by ho zdobit takové zvrhlosti, ten by radši viděl něco víc do kříže.A tak Lonesův návrh dostal veto.Micek byl bezradný a zatím co se všichni přihlížející dostali do sporu jaká barva má být na Blitzu přišel ZZ a ukazoval tu nejlepší barvu jakou doma měl-Crazy frog.Micek jen zavrtěl hlavou, ZZ se urazil, naskočil na svojí žábu a upaloval do Versaille obnovit smlouvu.Tamin radši ani nechodil, protože od té doby co mejlem kolovala ona fotka začal Micek stavět na zahradě startovací plochu pro rakety V1 und V2 namířene bezmilosti na Taminův brloh.Nakonec přišel další člen a tím byl mates, donesl trochu kha-ki s názvem soldate Farbe, zbyla mu po malování garáže, kterou musel přemalovat kvůli čínské družici Mao Ce Tung snažící se okopírovat tvary jeho Jaguaru pro novou modelovou řadu Geely.Micekovi se rozářili oči a políbil ho hezky po germánsku, začlo se natírat.Blitz byl zase jako nový, později ho ještě opatřil azbestovými disky s chromovanou orlicí a Blesk byl zase jako za starých časů..........
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "ZZ"
15. 10. 2005 16:23
Re: Micek maluje.......
>:D >:D :yes: :yes: >:-[]
15. 10. 2005 19:10
Re: Micek maluje.......
>:D :yes: klasa. P.S. prosím, nedávej mě dohromady se zlodějem nicku ismem, alias dCI. Má možnost se za kradení mého nicku v květnu omluvit a pak můžem zase komunikovat. Nedávno to tady za svůj přístup ke komunikaci dost schytal... provozovatel ho dokonce odstřihl na několik měsíců od možnosti psát. Změnil si nick z ismo na dCI. Myslím, že mimo něj jsme tu všichni slušný lidi, pěkně diskutujeme, tak bych byl nerad, abych byl jakkoli spojován s tímhle člověkem. Praktiky bezcharakterních ismů může člověk težko tolerovat.
neregistrovaný "Tamin"
15. 10. 2005 19:30
Re: Micek maluje.......
sorry.....vím, že ho nemáž zrovna v lásce , ale dal jsem tě tam s ním, protože kdo jinej může propagovat růžovou než Homo dCi a kdo jinej s ním může být ve sporu než ty.Jinak pro příště se vyvaruji takovejm nehoráznostem.......
15. 10. 2005 19:44
Re: Micek maluje.......
Díky ;-) :yes:
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 10. 2005 20:19
Re: Micek maluje.......
>:D takové.... militaristické. :yes:
neregistrovaný "Tamin"
16. 10. 2005 10:43
Re: Micek maluje.......
drobnej fejeton o Micekovi od Tamina, tak jak by to nemohlo bejt militaristický.......
neregistrovaný "Lukas"
15. 10. 2005 18:11
Je to tak těžké? :-)
Pro Mercedes jedině černou, pro Ferrari červenou a pro Scaniu žlutou. Jinak je to jedno, ale malým vozům sluší křiklavé barvy (zejména červená), od Octavie výše tmavé. Stříbrnou ne, dělá z auta pouťovou záležitost. :-)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Yaroukh"
15. 10. 2005 19:38
Re: Je to tak těžké? :-)
treba k RR stribrna patri; Phantom v cerny je pecka, ale stribrnej RR je OK
neregistrovaný "Lukas"
15. 10. 2005 21:34
Re: Je to tak těžké? :-)
Ale stříbrná Octavia nebo Passat je prostě děs, auto o třídu nižší...
neregistrovaný "striebornak"
20. 10. 2005 19:32
Re: Je to tak těžké? :-)
chudak >:D
15. 10. 2005 18:57
TO NEJDŮLEŽITĚJŠÍ
na autě nejsou ani motor ani brzdy. Nejdůležitější je barva. Barva ti poví vše. Seš pod pantoflem? Blazeovanej rádoby elegán? Jdi do hnědý. S těma se tu v poslední době roztrh´pytel. Tmavou hnědou jezděj lehce retardovaný důchodci a světlou hodně retardovaný elegáni. Bílá je dobrá na sanitky. Tam sedí. Jinak máš-li rád bílou, pozor na tebe. Bílá je barva sterility, bezpáteřnosti, nevypočitatelnosti, je studená jak rampouch, tak bacha na ni. Navíc u většiny aut je barvou smrtelnou - zabíjí potenci auta. Výjimka? Volha. Aspoň něco bez krvavejch skvrn z říše zla. Červená? Tu můžeš jen nad 350koní. Jinak jsi na silnici za teplýho bráchu, a to snad bejt nechceš... (manželce ji ovšem kup). Modrá? Také téma. Kdo neví, co koupit, koupí dnes metalízu do modra. Taková polozákladní barva. Takže tohle omlouvá jen barvoslepýho. Žlutá je dobrá pro pekařský vozy. Tak to uvaž. Zelená (pomíjím ostrovní tradici) má svá léta dávno za sebou... Kredenc máš doma, ne, tak co by ses chtěl na tu barvu dívat ještě za jízdy. Takže co ti zbejvá? Věčnej evergreen - stříbrná. Perla tvého života. A pokud máš dost peněz na myčku, pak jedině antracit. Neboť barva má bejt "težká". Nebo snad chceš budit zdání muší váhy? Já vím, brácho, je to fuška vybrat barvu, ale nelam si s tím hlavu, někdo ti ten tvůj sen stejně sjede klíčema vod sklepa, takže ze svý káry budeš pak akorát vnímat tu vlnovku v laku a vidět buděš jen rudě. Hlavně brácho - pokud teda nemáš MINI - nekombinuj barvy, cirkus Berousek už tu dávno byl... P.S. Je jedno, jakou jezdíš, stejně si koupíš takovou jakej jsi... třeba tu světle hnědou... ale ať máš jakou máš, jezdi vždy čistej. Tvoje nohy nikdo nevidí, kastle o tobě poví těm kolem víc, než bys byl ochotnej po třetím pivu připustit. :yes:
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "Marko"
15. 10. 2005 19:32
Re: Vysokolestene aluminum!
:-) ....a farba tak "strieborna" ako sklo? Farba v ktorej svet okolo uvidi pravdu. Farba vysokolesteneho aluminia! (Ja viem...nepriechodne! Za slnecneho dna by ta farba zabijala, ale aj tak....) A ak by to neslo...tak naniest na tento "zaklad" ciernu. Take cierne sklo ;-) Islo by to?
neregistrovaný "Tamin"
15. 10. 2005 19:38
Re: Vysokolestene aluminum!
hustě to vyřešili arabáči s tou audi jak je celá z vyleštěnýho hliníku.....Aneb jak pravil Jára Cimmrman;-\"Budoucnos… patří aluminiu!"
neregistrovaný "Marko"
15. 10. 2005 19:50
Re: Vysokolestene aluminum!
Tusim v 1991 Audi predstavilo koncept supersportu Avus quattro....tam to bolo! Odvtedy ma ta farba "berie". >:D
15. 10. 2005 19:47
Re: Vysokolestene aluminum!
Išlo :-)
neregistrovaný "Marko"
15. 10. 2005 19:50
Re: Vysokolestene aluminum!
:yes:
neregistrovaný "ciello"
17. 10. 2005 14:20
Re: Vysokolestene aluminum!
jo jo... má co do sebe... jasně že ne na každým autě... >:D Fabia z leštěnýho alu... 8-s ale barva resp. material skvělej.... aspoň kolo jsem takový musel mít.. (myslím bike.. ;-) )... :yes: :yes:
neregistrovaný "Tamin"
15. 10. 2005 19:36
Re: Vysokolestene aluminum!
olala.......to kámoš říká, že barva se neřeší, protože nejezdí.Svým způsobem je to pravda, ale barva je to hlavní co člověk vidí 50% to je barva a zbytek to jsou kola.Takže opravdu stačí jen pěknej lak ,kola a seš king of the road......a jak čtu dál tak zbejvá jen růžová.Jednou jsem u nás ve městě viděl golfa v růžovy, oklepal jsem se a celou noc z toho nespal, jel v tom takovej nagelovanej seladon a mě bylo ouzko.Jinak když někdo neví jakou barvu tak ať si koupí ty co se měněj při úhlu pohledu a světlosti......
neregistrovaný "ZZ"
15. 10. 2005 21:27
Re: Vysokolestene aluminum!
Jo, tyhle měnivý barvy jsou zajímavý. Tady jezdí Mazda3 a vypadá to vážně "jinak" :yes: ;-)
neregistrovaný "Tamin"
16. 10. 2005 10:45
Re: Vysokolestene aluminum!
viděl jsem ju na autosalonu v Brně na stánku Mazdy a všici na ni byli nalepení jak vosy na Turka (myšleno osobu né WC).........
neregistrovaný "free"
15. 10. 2005 21:54
Re: Vysokolestene aluminum!
Jo jo perleť není špatná někdy stačí jenom příměs. Osobně se mi hodně líbí tmavě modrá metalíza + perleť - na slunci jde přes ingoust až do fialova. :yes:
neregistrovaný "chali"
15. 10. 2005 19:38
Re: Vysokolestene aluminum!
Souhlasím s GTI, že stříbrná barva je dobrá volba...máme stříbrné Picasso a vypadá skvěle. Zároveň si myslím, že na luxusní limuzíny se hodí výhradně tmavé barvy...ale kdo viděl film Taxi a to BMW 760i v té nestandartní červené barvě, musel padnout na *...prostě bomba! Co vy na to?
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
16. 10. 2005 13:01
Re: Vysokolestene aluminum!
Ona je hnědá a ona je hnědá [odkaz] >:-[]
neregistrovaný "LIKY"
18. 1. 2008 14:30
Re: Vysokolestene aluminum!
Jo pnekne na * padl
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 10. 2005 20:38
Barvy Ameriky
Barva je důležitá. Cadillac Escalade EXT: jedině černá. Jinak se připravíš o polovinu efektu z toho auta. U žádného jiného Cadillacu nic nezkazíš příplatkovou bílou perletí. Až jí uvidíš naživo, pochopíš, proč se tak draze připlácí. To není bílá, co ti připomene, jak se tě snaží bezplatně odkráglovat české zdravotnictví. To není bílá z Transitu, kterým ti vozí rohlíky do sámošky. Je to umělecké ztvárnění aristokratické nevinnosti. Jo, tohle sousloví se mi povedlo (musím se pochválit >:D ), Marxe by z něj určitě kleplo. >:-[] Na Lincoln Town Car musíš dát něco decentního. Naštěstí nic jiného než decentní barvy v nabídce nemají. A Town Caru sluší retro dvoubarevný kabátek. Nahoru keramickou bělobu a dolů třeba francouzskou hedvábnou metalízu. Jo, přiteplený název, to uznávám, ale vypadá to líp, než zní. Naproti tomu u Mustanga se můžeš odvázat. I ta nebláznivější "Legend Lime" je prostě úchvatná. Ale auto, které snese naprosto cokoliv a vypadá stále jako ze sna, je Ford Thunderbird. Pastelová žlutá? Pastelová modrá, bílá atd? Barvy, které samy o sobě vypadají sexy asi jako dámské šaty ušité z babiččina ubrusu, Thunderbirdu sedí jako černé sklo tvým slunečním brýlím. Prostě přirozené, že to víc nejde. A nikdy si na žádnou ameriku nedávej stříbrnou metalízu. Tu přenech bílým límečkům na jejich firemní flotily.
Rozbalit vlákno
7
15. 10. 2005 21:22
Re: Barvy Ameriky
>:D Jo, to se ti povedlo, také tě chválím ;-) P.S. Viděl jsem tu jednoho v rudým Hummeru. Dokonalej vrah :-) :yes:
neregistrovaný "free"
15. 10. 2005 21:58
Re: Barvy Ameriky
Někde jsem četl nebo snad slyšel, že když u aut nastala doba kdy byla nabídka více barev než jen černa tak se H. Forda zeptali při uvedení nového modelu jaké budou v nabídce barvy a on odpověděl - Budeme mít všechny barvy pokud si vyberete černou :o))
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 10. 2005 22:59
Re: Barvy Ameriky
Jo, tohle vážně řekl. :-)
neregistrovaný "Tamin"
16. 10. 2005 10:54
Re: Barvy Ameriky
s tou bílou je to pravda.Všichni tvrdí, že bílí auto je neprodejný a ono je, ale to myslím ty auta s černejma nárazníkama a ohyzdnou bílou.Naproti tomu ta křišťálová bílá je bomba, dávala se na Fiesty.Myslel jsem si, že na kulatý auta se může dát jedině bílá, ale třeba na BMW sedmý řady(ta nová před faceliftem) je ohromně krásná.Town car se snad ani nedá dělat v jiný než bílý a Hummer jedině černá.Jinak na Mustanga dát bílou je stejný jako v Íráku ukázat izraelskej pas.A s těma pastelovejma barvama ses trefil, to jsou prostě 50. a 60 léta..........
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 10. 2005 14:56
Re: Barvy Ameriky
Souhlas. Ale pokud ten bílý Mustang má dva modré pruhy.... takových jezdí taky dost a nejsou k zahození. ;-) Přesně tak, pastelový mají odkazovat na originální Thunderbird z padesátých let.
neregistrovaný "Tamin"
16. 10. 2005 16:08
Re: Barvy Ameriky
no jo......na toho já zapomněl, ten je krasavec, ale bez nich to je na nic.Ty pastelový barvy nejsou jen odkaz na Thundebirda, ale třeba taková Felicie z 60.let............
neregistrovaný "petriik"
16. 10. 2005 11:37
Re: Barvy Ameriky
:yes: , hezky "clanek". Urcite by melo mit auto takovou barvu jaka mu slusi (a ne cpat na vsechno stribrnou) a teprve v druhe rade takovou barvu jakou mame radi. Ja osobne se vzdycky kdyz to obcas umyju strasne divim :-)))
neregistrovaný "Lancer"
16. 10. 2005 02:53
Bílá v Austrálii frčí
Zdravím, jsem teď v Austrálii a musim rict, ze pokud je prodej bileho auta nekde problem, tak tady je to presne naopak. Kvuli celorocnimu slunci tu je snad polovina aut v bile barve. A musim rict, ze videt bílé Maranello, XKR, Z4, M5, BMW 1-7, 350Z, Range Rover ci M-B SL55 AMG je skutecne zazitek. Kupodivu to ale hodne vozum docela slusi... Mejte se!
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Tamin"
16. 10. 2005 10:48
Re: Bílá v Austrálii frčí
ale bíle Falcon XB coupé je Selbmord......
neregistrovaný "Mitch Buchanan"
16. 10. 2005 11:30
Re: Bílá v Austrálii frčí
a nielen v Australii. V Dubaji, kde peniaze naozaj nehraju ziadnu rolu pri vybere, je biela vo vacsine. A chodia tu v nom odete vozy, akym sa podla niektorych prispievatelov tato farba vobec nehodi. ale opak je pravdou. Krasne su vsetky tieto biele kone od velkeho Landcruisera, cez MB C,E,S po Mazdicku 6stkovie. A to nehovorim o praktickosti bielej farby pri 45 stupnoch celzia od maja do septembra. caffte
neregistrovaný "Jarda"
16. 10. 2005 09:17
Xsara
mam svetle modrou metlu na C. Xsara coupe, kdyz je umyte a ylestene, tak vypada moc hezky..
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "m.i.s.o."
16. 10. 2005 10:39
bez titulku
rozhodne cervenaaaaaaaaaaa :yes: :yes: :yes: :-) :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "M4O"
16. 10. 2005 17:42
bez titulku
Jednoznačne Standox 3D-Lack "Liquid Silver"..........škoda ze ho nikto neponúka na nové auto...no čo už? PRELAKOVAŤ >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "XTR"
16. 10. 2005 19:08
Jaká barva?
Jasn vede oranžová u Fordu Focuse II ST
Best of!!! :-!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Yaroukh"
17. 10. 2005 00:54
Re: Jaká barva?
co jsem taqypozoroval v tomhle budem asi v mensine, ale naprosto souhlasim (priznavam, ze in-real jsem ji jeste nevidel)
neregistrovaný "anonym"
16. 10. 2005 19:17
bez titulku
najlepsia je cervena predsa
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "PlumJelinek"
16. 10. 2005 19:45
Granitova!!!
Mam Volkswagena Vento v granitove metalize, je to bezesporu nejhezci barva co se na tohle auto delala, a navic se u nas ani nenabizela, ja ho mam ze svycarska
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tamin"
16. 10. 2005 19:46
Soudruzi!!!!
Soudruzi!Jaká barva je nejlepší?No přece rudá, soudruzi!Rudá jest symbol třídního boje proti záškodnickým misím imperialistů ze západu.Tak , aby bylo jasno, soudruzi, správnej soudruh musí mít na svém autě značky Volha, no ne jenom Volha, soudruzi, někteří soudruzi, mají třeba Moskviče, Ladu, Trabanta, Wartburga, Škodovku, Tatru né , soudruzi.Obyčejnej soudruh na Tatru nevydělá.Tak tedy.Správná barva je rudá a to pro každého soudruha.Rudá, soudruzi, se hodí na každé auto.Na Volhu, Moskviče, Ladu, Trabanta, Wartburga.Na Tatru né, soudruzi, na Tatru né.Takže já to shrnu soudruzi.Abyste potvrdili svoje správný úmysli a nepobuřovali ostaní soudruhy, soudruzi, a nerozvraceli naši socialistickou vlast, musíte mít na vašem voze značky Volha nebo Moskvič, Lada, Trabant, Wartburg, Škoda, Tatru né, soudruzi, rudou!Rudou potvrdíme naši jednotu v třídním boji, takže , soudruzi, plán nové pětiletky zní jasně.Všechna auta značek Volha, Moskvič, Lada, Trabant, Wartbur, Škoda, Tatra né, musí být rudá.Plán splníme , soudruzi, na 135%!........výňatek z Rudého Práva č.39 1965........
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Mark"
17. 10. 2005 00:09
Re: Soudruzi!!!!
Jo, vzpomínám si že naši za komoušů měli na autě (š120L) takovou krásně červenou barvu. Určitě si ji všichni pamatujete. Natírali se s ní tenkrát sloupky na plot.
neregistrovaný "lowkick"
16. 10. 2005 20:41
chawton white RR
Co takhle Range Rover Sport v bílé? :yes: :yes: :yes: :-!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "mišo"
16. 10. 2005 23:08
Re: chawton white RR
jeden range rover sport u nas beha, v tej ohnivej oranzovej a je to fakt krasa...
neregistrovaný "Harley"
17. 10. 2005 07:40
Kupátko musí vypadat...
Akční barva je základ auta, takže na svou oranžovou nedám dopustit :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Peter"
17. 10. 2005 07:42
Xsara
Mam Citroen Xsaru Break s tmavomodrou metalizou a je to prave ta farba, ktora sa mi velmi paci
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mates"
17. 10. 2005 10:27
No
panove, vim, ze ode me se nic moc neocekava, takze ja mam jasneho favorita a tim je BRG. V pripade nouze i JRG. BRG je na udrzbu svine, ale kdyz clovek neni linej a to auto meje, tak je proste uzasna:-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ciello"
17. 10. 2005 11:48
černá.. a něco pro ZZ
jde o to, že někdo nemá vkus, tak si pořídí Telecom-žlutou... >:D Ve světě je nejprodávanější stříbrná... kdo řekne že stříbrná je na údržbu nejlepší.. možná má pravdu.. no nevím... Myslím, že je to jedno, že každá batva je na údržbu blbá.. na každé je vidět, že se auto nemyje a je jako prase.. a je jedno jestli to je moje oblíbená černá, nebo stříbrná (má neoblíbená) ne okázalá BRG... ;-) Jenže celkovej výsledek dělá celek a nejen barva... Myslím, že zhovadilost je bílá barva a světlej interiér... :no: 8-s ... Prostě světlej nebo béžovej interiér jde do kombinace s tmavou barvou.. zato světlá barva musí mít tmavší interiér.. jinak je to kýč podobnej některým expertům v černých tesilká a černých polobotkách s bílejma ponožkama.. >:D :no: tak hoši... tady zásadně naopak... ke tmavýmy tmavý... :yes: ;-) Jinak bílá se moc nehodí na malý auto.. tam spíš sedí tmavá.. no a tmavá sedí na všechny... >:D a teď něco specielně pro odpůrce bílé na velkých luxusních autech.... [odkaz]
Tohle je vážení nářez... :yes: opravdu jsem tomu nevěřil dokud jsem ho neviděl v pohybu... :yes: ;-)
Rozbalit vlákno
30
neregistrovaný "ZZ"
17. 10. 2005 13:47
Re: černá.. a něco pro ZZ
Nějak mi uniklo to "něco" pro mě... Jo a tu adresu na fotku, zkus ještě jednou a jinak.
neregistrovaný "ciello"
17. 10. 2005 14:15
Re: černá.. a něco pro ZZ
Re: tedy
Jsou auta, kde je bílá vysloveně hnusná. Naopak jsou auta, na kterých je bílá super. To se hlavně chytne Lones Ale nedávno jsem viděl bílou A6 a vypadala fakt skvěle. Bílá je u nás velmi podceňovaná barva. Lidé ji mají spojenou s tou nejlevnější bílou, co se dělala na škodofkách nebo s firemní barvou. PS: Co to bude? Bílá Thalia, nebo Logan?
od: ZZ datum: 15. 10. 2005 15:05
a to něco málo pro potvrzení toho co říkáš je hned na té první fotce.... bílej RR :yes: :-)
neregistrovaný "ciello"
17. 10. 2005 14:15
Re: černá.. a něco pro ZZ
[odkaz]
neregistrovaný "ZZ"
17. 10. 2005 14:20
Re: černá.. a něco pro ZZ
Jo táááák >:D Já hledal ňákou průdu >:D >:D ;-) :yes: Teď jsi mě fakt rozhodil :-) ;-) PS: Na té adrese se mi žádná fotka nezobrazí. Klikni na fotku pravým, dej Vlastnosti a pak prosím nakopíruj tu adresu. Ď ;-)
neregistrovaný "ciello"
17. 10. 2005 14:23
Re: černá.. a něco pro ZZ
maj to udělaný z prd*ele že se ti fotka zobrazí v samostatným okně mimo....!!! 8-s 8-s Aha... tak maj to udělaný z pr*dele celý... teď jsem to zkoušel extra... tak je to ve fotogalerii a předané vozy 2004... hned první fotečka a Range Rover.... :yes: ale ten jejich web.. teda hmmm... :no:
neregistrovaný "ZZ"
17. 10. 2005 14:27
Re: černá.. a něco pro ZZ
Jo, web debilně udělanej :no: Ani to tu fotku nezobrazí pořádně celou :no: Tam bych si auto nekoupil :-)
neregistrovaný "ZZ"
17. 10. 2005 14:23
Re: černá.. a něco pro ZZ
Že by tenhle? [odkaz] :-)
neregistrovaný "ciello"
17. 10. 2005 14:32
Re: černá.. a něco pro ZZ
no vidiš jak jsi šikovnej.... >:D >:D .. jo jo.. to je ono.. jak jsem odpůrce bílé barvy, tak na nějakých luxusních autech vypadá docela dobře a tohle je jedno z nich i když bych si to takhle nikdy nepořídil... ;-\ ale jinak hrozně okázalej... jo a koupit si tam auto je holej nesmysl a šlápota hodně vedle a do bláta... :no: :no:
neregistrovaný "ZZ"
17. 10. 2005 14:44
Re: černá.. a něco pro ZZ
Co říkáš na tohle: [odkaz] ;-)
neregistrovaný "ciello"
17. 10. 2005 14:57
Re: černá.. a něco pro ZZ
..jo to je přesně co říkám.... že se mi na luxusních VELKYCH autech líbí bílá... přesto bych si ji nepořídil... teda sám od sebe.. ;-) víš jak je to s darovaným koněm.. protože 90%služebních aut je snad bílejch ne..?!? pokud pominu Telekom... >:D
neregistrovaný "ZZ"
17. 10. 2005 15:01
Re: černá.. a něco pro ZZ
Kdyby měl Telecom jako služebáky Lamba a Ferrari, tak by mi ta jejich barva ani nevadila ;-) A pokud by ten služebák, byl VELKÁ luxusní bílá limuzína, tak bych mu na zuby nekoukal >:D
neregistrovaný "ZZ"
17. 10. 2005 14:57
Re: bílá, hnědá a něco pro matese
Nejvyšší čas to všechno zase shrnout ;-) Bílá jde jen na ňáký kusy. O tom není žádná. Na bílou prostě musíš mít :yes: Není hnědá jako hnědá. U toho se člověk musí mít setsakra na pozoru! Hnědou vybírej jen za denního světla a úplně střízlivej. Dávej pozor na kombinace barev. A neber GTIho vážně. Mně hnědá, navíc v kombinaci s bílými doplňky, vůbec nevadí: [odkaz] >:-[] :yes: ;-)
neregistrovaný "mates"
17. 10. 2005 15:27
Re: bílá, hnědá a něco pro matese
No, nepohrdnul bych i kdyz ja mam trochu jine preference:-) Ale jak se rika, darovanymu koni na zuby nekoukej >:-[]
neregistrovaný "ciello"
17. 10. 2005 15:29
Re: bílá, hnědá a něco pro matese
no.... když by to muselo být... >:D :yes: ;-)
neregistrovaný "mates"
17. 10. 2005 15:38
Re: bílá, hnědá a něco pro matese
Tak, tak, hlavne aby byla poctiva a tak nejak hodna! >:-[] >:-[]
neregistrovaný "ZZ"
17. 10. 2005 15:46
Re: bílá, hnědá a něco pro matese
A aby mě měla ráda >:D
neregistrovaný "mates"
17. 10. 2005 15:48
Re: bílá, hnědá a něco pro matese
Tak to snad jasny! Tebe nejde nemit rad (jako osinu v ***li) >:-[] >:-[]
neregistrovaný "ZZ"
17. 10. 2005 15:52
Re: bílá, hnědá a něco pro matese
Mě maj rády všechny. Jsem miláček publika >:D ;-)
neregistrovaný "mates"
17. 10. 2005 15:55
Re: bílá, hnědá a něco pro matese
Publika urcite. Vzdycky kdyz vyndas toho 2cm zabijaka, tak se vsichni muzou potrhat smichy >:-[]
neregistrovaný "ZZ"
17. 10. 2005 15:58
Re: bílá, hnědá a něco pro matese
Do doby než začnu luskat prsty >:D (doufám, že znáš ten vtip)
neregistrovaný "mates"
17. 10. 2005 16:10
Re: bílá, hnědá a něco pro matese
Neznam, ale bude to asi vazne hlina, kdyz k tomu jeste budes luskat prsty:-)
neregistrovaný "ZZ"
17. 10. 2005 16:11
Re: bílá, hnědá a něco pro matese
>:D >:D >:D
neregistrovaný "ciello"
17. 10. 2005 15:50
Re: bílá, hnědá a něco pro matese
a měla pěknou kamarádku... >:-[]
neregistrovaný "ZZ"
17. 10. 2005 15:51
Re: bílá, hnědá a něco pro matese
Radši dvě ;-) Já, ty a mates jsme taky tři >:-[]
neregistrovaný "mates"
17. 10. 2005 15:55
Re: bílá, hnědá a něco pro matese
V tom pripade radsi 4:-) Vzdyt vis.... >:-[]
neregistrovaný "ZZ"
17. 10. 2005 15:57
Re: bílá, hnědá a něco pro matese
Vím ;-)
neregistrovaný "ciello"
17. 10. 2005 16:07
Re: bílá, hnědá a něco pro matese
a bude to stačit..? >:D víš jak to bylo s Čechovem když psal Dvě sestry.. taky jich bylo málo... >:D
neregistrovaný "mates"
17. 10. 2005 16:11
Re: bílá, hnědá a něco pro matese
Sestry ,a kolikrat ani 3, nebyvaji ty prave bisexualni panicky ;-)
neregistrovaný "ciello"
17. 10. 2005 16:20
Re: bílá, hnědá a něco pro matese
..no však říkám... >:D Kolik že..?? 4...?? a není to málo sire matesi...??!? >:D >:D
neregistrovaný "mates"
18. 10. 2005 07:17
Re: bílá, hnědá a něco pro matese
Jasne ze 4! 1x pro tebe, 1x pro ZZ a 2x pro me ;-)
neregistrovaný "pipo"
17. 10. 2005 15:05
White...
Vždycky si aut všímám, za pěknýma se i otáčím, ale barvu sem do dneška moc neregistroval. Zajímam se spíš o tu technickou krásu. Po přečtení této diskuze sem si ale začal všímat i těch proklatých barev. A můžu vám říct že bílá je fakt všude. Největší hrůzu co sem dnes viděl bylo BMW M6 v bílé. Když k tomu ještě vezmete tmavou karbonovou střechu a černej difuzor mezi těma čtyřma laufama, tak mně peníze za toto BMW příjdou jako vyhozené, jelikož je to fakt odpuzující. A jestli chtěl majitel díky té bílé barvě zapadnout mezi sousedy s firemními octaviemi stejné barvy, tak se mu to stejně nepovedlo.... snad chapete o čem to tady povidam.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Panda"
18. 10. 2005 11:33
Barva dělá auto (mimo jiné)
Máme doma bílou Škodu Forman Senior. V době jejího narození to byla nejoblíbeněsší škodovácká barva, a tak nebylo moc z čeho vybírat. Měl jsem z toho větší strach, ale je to lepší než příliš tmavá barva. Že je na tom vidět rez je i výhoda. Donutí mě to dřive s tím něco dělat, a proto vypadá stále k světu.
I tak musíme přemýšlet, čím Formana nahradíme. Bude to asi zase ojetina. Barva je pro některé členy rodiny dost podstatná. Jediná, na níž se shodneme, je modrá (ne moc tmavá). U ojetiny mám obavu, že tomu tak nakonec nebude.
Mne spíše odrazují příliš módní barvy. Stříbrna nevypadá špatně, ale má ji snad už každý druhý. Mně vůbec příliš neberou metalízy, myslím, že nedávají tolik vyniknout liniím karoserie jako klasické laky. Nejvíce se mi líbí paleta Fiatu Panda. Pravda, na luxusním autě by takové barvy vypadaly podivně.
Zdá se mi taky, že každému autu (i stejné kategorie), sluší něco jiného. Třeba Fabiiím podle mne sedí spíše tmavší barvy, a to jim obecně moc neholduju.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "kwido"
18. 10. 2005 17:22
bez titulku
no ono barva vozu hrozně záleží na tom jaký je to typ auta - tak třeba u subaru Impreza je to sportovní modrá....ale u tzv.společenských aut jako jsou limuzíny značek BMW, Audi,Mercedes-Benz mě nejvíce sedí stříbrná nebo černá metalíza ..... Kdybych si měl vybírat barvu na auto tak by to byla sprotovně červená ..... my máme Renault Nevada a barva je něco mezi hnědo-červenou.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Cavalry"
18. 10. 2005 21:25
barva vozu
Měl jsem několik aut a všechna byla červená ( Fiat 125, Favorit, Felicia) nyní mám Thálii a mám modrou barvu - červená se mi na tom autě moc nelíbí. Jinak říkám barva nejezdí.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "simon"
19. 10. 2005 07:51
SILVER JEDNOZNACNE!!!!
:yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Michal"
19. 10. 2005 11:19
Šedá
Sice jsem nečetl úplně všechny příspěvky přede mnou, ale přijde mi, že nikdo nepsal o šedé barvě..... Máme doma šedýho Megana I (na něm ale zrovna ta šedá není nejlepší), ale všiml jsem si, že třeba starší šedá auta v autobazarech vypadají jaksi víc zachovale než třeba ve světlejších barvách :-)
Takže u nového auta bych s šedou možná váhal, ale v autobazaru jedině šedá :yes: >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "anonym"
29. 10. 2005 11:21
bez titulku
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "anonym"
29. 10. 2005 15:56
Re: bez titulku
podla mna je Biela v kombinacii ciernym plastom pekna ja sa akurat roshodujem medzy bielou a tmavo modrou na Logana inak ani Hneda nie je zla neviem preco ju neponukaju napr. jeden cas bola na Octavke hneda myslim v rokoch 1997-1998 alebo auta od UPS Inca,Ducata a ostatne co maju. p.s. este bezova sa mi velmi pacila v kombinacik s chromom napr. Lada 2107 prepacte za tlacove chybi nie som slovak