Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda: Ceny nových TDI pro Fabii

Automobilka Škoda nedávno zveřejnila ceny nových tříválcových turbodieselů 1.4 TDI pro Fabii. Konkrétně jde o verze 51 a 59 kW, které v nabídce nahradily variantu s 55 kW.
Zpět na článek
15. 10. 2005 13:45
neregistrovaný "Wik"
15. 10. 2005 13:49
neregistrovaný "Maverick"
15. 10. 2005 14:40
neregistrovaný "PePe2001"
15. 10. 2005 14:47
neregistrovaný "policajt-skladník"
17. 10. 2005 07:51
neregistrovaný "Paja"
18. 10. 2005 19:07
neregistrovaný "policajt-skladník"
15. 10. 2005 15:23
neregistrovaný "ZZ"
15. 10. 2005 16:14
neregistrovaný "anonym"
15. 10. 2005 20:09
neregistrovaný "Homx"
15. 10. 2005 20:44
neregistrovaný "anonym"
16. 10. 2005 10:28
neregistrovaný "Milan"
16. 10. 2005 17:55
neregistrovaný "Mára"
18. 10. 2005 15:42
neregistrovaný "anonym"
15. 10. 2005 21:55
16. 10. 2005 15:38
neregistrovaný "komik"
16. 10. 2005 17:45
neregistrovaný "Mára"
17. 10. 2005 07:52
neregistrovaný "škodovák"
17. 10. 2005 17:07
17. 10. 2005 22:51
neregistrovaný "škodovák"
17. 10. 2005 17:06
17. 10. 2005 17:12
neregistrovaný "Paja"
17. 10. 2005 17:21
17. 10. 2005 17:31
neregistrovaný "Paja"
25. 10. 2005 11:24
neregistrovaný "Vlado"
17. 10. 2005 10:21
neregistrovaný "knour"
17. 10. 2005 17:09
25. 10. 2005 11:28
neregistrovaný "Vlado"
17. 10. 2005 20:49
neregistrovaný "Libor"
neregistrovaný "Wik"
15. 10. 2005 13:45
bez titulku
Už neví,co za to. :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Maverick"
15. 10. 2005 13:49
Hmmm...
Cena tehlech dieselu od Skodovky je nehorazna...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "PePe2001"
15. 10. 2005 14:40
Re: Hmmm...
...nejen od škodovky....
neregistrovaný "policajt-skladník"
15. 10. 2005 14:47
nejlepší auto na světě
tady je názorně vidět cenová politika dvojitého wéčka.nejlepší auto na světě podle čechů,levné díly,dostupnej servis,i kafe mi uvaří v autosalonu a jiné keci dělaj z tohoto auta něco co teda rozhodně neni.až se bude vyrábět 30 roků jako třeba polo pak možná - je sice pravda,že kdyby tenkrát vzal škodofku kosočtverec jak se uvažovalo tak se tu vyrábí zhovadilosti pro východní trhy logany,thalie pod značkou škoda - tyhle motory tédeíčkoví osmej div světa ve fábiji,do pola se to montuje kolik let ale v česku událost roku konečně co..běžte si to koupit já už letim celej žhavej možná bude i kafe zadarmiko......
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Paja"
17. 10. 2005 07:51
Re: nejlepší auto na světě
Do Fabie se montuje tento motor od roku 2002, v techto verzich jej VW dostalo do Pola teprve letos, to jen pro upresneni, nicmene cena je hrozna, to je pravda. Nikdo z toho ale udalost roku nedela
neregistrovaný "policajt-skladník"
18. 10. 2005 19:07
Re: nejlepší auto na světě
to jsou nové motory pro škodovku tyhle tdi - do pola se to montuje déle např.9N typ tento motor má dost dlouho.událost roku v česku samozřejmě na západě by ani nepovzdechli.
neregistrovaný "ZZ"
15. 10. 2005 15:23
Tédéí
Já vám povím, že mě to nechává úplně v klidu. Pro mě za mě, ať to stojí třeba 3/4 mega...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "anonym"
15. 10. 2005 16:14
bez titulku
ceny priliz pripominaji drahotu >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Homx"
15. 10. 2005 20:09
Zbytečnost
Já nevim proč měněj 1.4 TDI 55 za dva jeden 51 a druhej 59Kw Si myslej že ziskaj dvakrát víc zákazníků??? stejně jim prodeje táhne jen Octavie A5, chce to už 2 generaci Fabie a pořádný motory ne tyhle slabý snažení...
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "anonym"
15. 10. 2005 20:44
Re: Zbytečnost
Proc menit neco co je co se stale skvele prodava?K tomu ze skodu tahne jen OctavkaII neni tak docela pravda, prodeje Fabii sou na tom rovnocene u nas i ve svete hlavne v Nemecku a Britanii.Dokonce i starsi A4 prekvapuje prodejema i ty nahore u VW."Novy" Tdi se daly ne jen pro Skodu, ale hlavne pro Polo a Ibizu a taky kvuli emisim...
neregistrovaný "Milan"
16. 10. 2005 10:28
Re: Zbytečnost
Protože nesplňoval normu EURO IV, nic víc
neregistrovaný "Mára"
16. 10. 2005 17:55
Re: Zbytečnost
Taky třeba, proto že každý z těch motorů má úplně jinou charakterisktiku. Jeden je zaměřený na plochou křivku točivého momentu a ten druhý má výkonovou špičku. Takže ty motory jsou v některých věcech docela odlišné. Ten rozdilný maximální moment umožňuje použití rozdilných dílů v pohonném ústrojí. Takže ten kdo nehoní sportovní výkony nakonec může i ušetřit. Každý si může vybrat podle toho co preferuje. Koneckonců každý si opravdu může koupit co kdo chce, třeba Mercedes nebo Trabant.
neregistrovaný "anonym"
18. 10. 2005 15:42
Re: Zbytečnost
mnenej to kvuli tomu aby ty motory splnovaly emisní normy Euro4
proto ted treba v oktavii tour prestavaj vyrabet 1.9TDI(66,81) a nahradi je vylepsena 1.9 TDI-PD (74kw).
Hold predpisy jsou predpisy (jinak skode tech TDI z octavie)
15. 10. 2005 21:55
NEZOUFEJ
si, brácho. Co bys chtěl? Aby Fabia stála jako Logan? Toho se nedočkáš. Ono už neplatí, že Škoda vyrábí levná auta... Škoda vyrábí výborná auta a ty jim to musíš zaplatit. Anebo nemusíš. Třeba si půjdeš koupit nové Clio... tak ale nezapomeň se napřed pořádně rozhlédnout. Fabia je cenově o fous výhodnější než konkurence. To si snad dokážeš vypočítat sám. Vedle toho je to dokonalej produkt ve své třídě. Jo, a auto posuzuj vždycky podle nejsilnější motorizace... V malých autech je jednoznačně favoritem Fabia (podívej se jak dlouho a lekneš se, co Škoda dokázala), když ji vezmeš v černý a v RS, tak získáš nedostižnou krásku. Je tu samozřejmě nové Punto a POLO GTI. A co dál? Ty snad o něčem ještě víš?
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "komik"
16. 10. 2005 15:38
Re: NEZOUFEJ
Si delas *, ne? 3 valec 1.2 Htp = prumerna zivotnost 140 tis. Km, 3 valec tdi = 200.ooo? To asi strasne usetrite, ze? Jestli neni lepsi stary dobry Sdi (teda kdyz uz chcete "setrit"), ktery da aji 0,5 mKm, nekazi se tomu turbo a jiny blbosti. Uz blbej Getz, Logan, Panda, ... jsou auta s novejsi konstrukce a klasikou 4 valcem, kdyz poscitate vsechny naklady kolem (rozvody, oprava turba, vahy,opotrebeni napravy a hlucnost uvnitr), vyssi porizovaci cenu a tim i pojistku, tak zjistite, ze tenhle diesel je pekne draha sranda. A fabie tdi se starou 1.6D predenou na 1.8 tdi..? Proc jich je asi tolik se 150-200tkm na prodej? :-( Kdyby ve volkswagenu pouzivali hlavu a vydupali s Felicie novou generaci, mohli mit auto do 200.ooo a trhy jako Rusko, Stredni Evropu a arabskej poloostroj by byly Skodovacky.. Takze udelali auto, za ktery se nemusej stydet, jen spadlo do segmentu s vyssi konkurenci. Nekdy je totiz lepsi mit horsi auto, ve kterym bude jezdit 1/2 euroasie, nez udelat Fabii a pak vymyslet jako levny auto do Indie Foxe >:D
neregistrovaný "Mára"
16. 10. 2005 17:45
Re: NEZOUFEJ
VW má Tdi 1,8? Nic o tom nevím. Jestli nejsou i ty ostatní informace, který tady vypouštíš do světa stejně "přesný".
neregistrovaný "škodovák"
17. 10. 2005 07:52
Re: NEZOUFEJ
>:D copak 1.8TDI , ale že by se do Fábie dávala 1.6D taky otom nic nevím. :-!
17. 10. 2005 17:07
Re: NEZOUFEJ
Ahoj - prosím tě, kdy máte zase den otevřených dveří.
neregistrovaný "škodovák"
17. 10. 2005 22:51
Re: NEZOUFEJ
:-! Dlužím ti omluvu , něják utichla verze OII s motorem 3.2 Já vím , myslel jsem , že ji začnou do oktávky dávat hned po Golfu , ale soudruzi z Německa asi nechtějí dál zvyšovat již tak dobrej prodej novejech oktávek.. :-!
17. 10. 2005 17:06
Re: NEZOUFEJ
Něco si o tom tříválci přečti, případně ho zkus. Takhle se tu levně ztrapňuješ. Asi by ti mohl někdo říct, co nahoře píši - Fabia je na vrcholu své třídy... ambice Škody není motorizovat Rumunskej venkov...
neregistrovaný "Paja"
17. 10. 2005 17:12
Re: NEZOUFEJ
...to mozna ne, ale verim, ze pro mene vyspele vychodni trhy zustane ve vyrobe Fabia Classic i po roce 2007, proc ne? ;-) Kazdemu. kdo trivalce ve Fabii nevyzkousel a pouze kritizuje bych naordinoval povinnou jizdu, sam jsem byl taky pesimistou...
17. 10. 2005 17:21
Re: NEZOUFEJ
Když jsem četl o tomhle motoru, tak jsem se smál... šicí stroj apod. Nedalo mi to a šel jsem ho zkusit... A smát jsem se přestal. Moc mě překvapilo, že to, čeho jsem se bál nejvíc - vibrací - jsem ani nezaznamenal.
neregistrovaný "Paja"
17. 10. 2005 17:31
Re: NEZOUFEJ
Vibrace jsem pocitoval pouze v aute jezdenem mym vychodoasijskym kolegou, ale nutno rici, ze mohly pochazet od cehokoliv, nebot to byl jeho prvni vuz bez automatu! >:D Vsichni si stezovali na zvuk, ale me ten vytoceny motorek akusticky opravdu bavil a ze zacatku jsem se neubranil usmevu (v dobrem smyslu slova) a pokud clovek rozumne zachazi s tocivym momentem, pak i vykon je dostacujici... ;-)
neregistrovaný "Vlado"
25. 10. 2005 11:24
Re: NEZOUFEJ
:-)) Ja na nom beham uz treti rok a som uplne spokojny (musim zaklopat na drevo). Spotreba v meste 5.5, ziadne "problemy s cievkami" zatial nepozorujem. A smejem sa len tym "expertom", ktorych nechavam daleko za sebou pri rozjazde na zelenu. Slimaci na traktoroch... ale mudrovat vedia hodne, to im treba nechat... ;-)

Ad vibracie: samozrejme, ako vacsina dieslov, motor vibruje viac ako benzin, najma pri rozjazde a nizkych otackach... ked vsak clovek netrpi panickou fobiou z toho, ze si zahryzne do jazyka, ani to neregistruje. Aspon preradujem efektivnejsie, ked motor pocujem, nie ako na benzinovom Cliu, kde som stlacal plyn. pedal ako blazon a stale sa nic podstatne nedialo (ticho to ano, rucicka otackomera sa pomaly otacala, a akceleria auta stale nikde)...

Ad cena: uznavam, oproti 1.9 je stale nadsadena. Ked sa vsak postupne amortizuje vyvoj a nove technologie, pojde dalej dole az na uroven klasickych benzinov, to som si viac-menej isty...
neregistrovaný "knour"
17. 10. 2005 10:21
Re: NEZOUFEJ
tak si to skus porovnat s novym swiftom od suzuki
17. 10. 2005 17:09
Re: NEZOUFEJ
Fabia je na sklonku svého života a Swift se vyrábí půl roku. to myslíš vážně, to porovnání. Beztoho, by Fabia svou nabídkou a variantností vítězila... Swift má dobrej motor... tuším kolem 100 koní.
neregistrovaný "Vlado"
25. 10. 2005 11:28
Re: NEZOUFEJ
:-))) HAHAHA, tak to Nemci to chcu este stihnut do toho pohrebu! Pretoze v septembri tam vraj bola Fabia najpredavanejsia z importovanych aut... ;-)
neregistrovaný "Libor"
17. 10. 2005 20:49
malotraktor za 347 000
Co dostanu za svých 347 000? Okoukaného prcka s mrňavým kufrem, kde se nesvezou ani 4 dospělí. Dynamika nic závratného. Okna v eletrice už mají snad ve své třídě všichni konkurenti, ale pozor sportovně laděný podvozek, ten fakt využiju na našich rozbitých cestách.
Rozbalit vlákno
0