Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nové diesely Renaultu: 2.0 dCI (127 kW), 1.9 dCI (96 kW), 1.5 dCI (78 kW)

Ačkoli v červenci se mluvilo o variantách nového motoru 2.0 dCI o výkonech 110 a 125 kW, prezentuje Renault nyní silnější verzi s výkonem 127 kW.
Zpět na článek
10. 10. 2005 19:42
neregistrovaný "švihák"
13. 10. 2005 10:53
neregistrovaný "Manga"
10. 10. 2005 20:47
neregistrovaný "Jarda"
10. 10. 2005 21:12
neregistrovaný "Honzus"
10. 10. 2005 21:24
10. 10. 2005 22:34
neregistrovaný "ZZ"
11. 10. 2005 16:21
neregistrovaný "Tamin"
11. 10. 2005 17:34
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 10. 2005 22:14
neregistrovaný "Johny.Rico"
10. 10. 2005 23:00
neregistrovaný "BMW"
11. 10. 2005 06:38
neregistrovaný "Paja"
11. 10. 2005 10:07
neregistrovaný "mates"
11. 10. 2005 06:42
neregistrovaný "Nekopa"
11. 10. 2005 08:41
neregistrovaný "briza"
11. 10. 2005 10:12
neregistrovaný "Datel"
22. 2. 2006 15:22
neregistrovaný "Tom"
12. 10. 2005 15:40
neregistrovaný "kamča"
13. 11. 2005 22:46
neregistrovaný "Tom69"
neregistrovaný "švihák"
10. 10. 2005 19:42
bez chyby
Jezdím s dCi od Renaultu od roku 2001 ve Vel Satisu a v Masteru,a nevím co je závada,ani co je dolejvání oleje.Oba motory jsou 2,2 dCi,ten před nimi byl 1,9 dCi v Laguně.Hlavně to nikdo nezkoušejte kritizovat,není s čím je porovnat.Dohromady jsem s nima najezdil přes 300000km.Renault s Nissanem umí...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Manga"
13. 10. 2005 10:53
Re: bez chyby
Souhlasím, dCi jsou dobré motory, otec má 1,9 v Laguně a má skvělý chod, jen by se hodilo trochu víc výkonu. Jen mu při 80Kkm odešlo turbo... :-)
neregistrovaný "Jarda"
10. 10. 2005 20:47
Zamyšlení
Tak tyto technologie by podle mě měly být důvodem, proč nekupovat jihokorejská auta (ta se ale zlepšují) a hlavně ne auta čínská - rozhodně bych zakázal dovoz nových aut s klasickými diesely - kvůli ekoligii.Čím víc toho o spalovaní fosil. paliv vím, tím míň jsem zastáncem dieselu, ale je pravda že tyto nové hi-tech motory jsou stále lepší.Někdo by měl taky lidem vysvětlit, že filt pevných částic není ve skutečnosti filtr, nebo vy jste někdo viděl, aby řidič u dieselu vyhazoval plné části pev. částic jako třeba u vysavače >:D
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Honzus"
10. 10. 2005 21:12
Re: Zamyšlení
Samozřejmě, že filtr pevných částic filtrem je, ale čas od času dochází k jeho samočištění tak, že se přímo do něj vstřikuje nafta, která za velmi vysokých teplot hoří a dokonale spaluje zachycené saze ;-)
10. 10. 2005 21:24
Re: Zamyšlení
Chápu... je to asi jako když si pečeš buřta nad táborákem. Buďto je zuhelnatělej, nebo ho trochu poch.., teda pokropíš a pak ho můžeš zbodnout. Dobrej systém. Ale bacha na žlučník... teda na plíce.
neregistrovaný "ZZ"
10. 10. 2005 22:34
Re: Zamyšlení
>:D >:D
neregistrovaný "Tamin"
11. 10. 2005 16:21
Re: Zamyšlení
a co na pajšl?
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 10. 2005 17:34
Re: Zamyšlení
>:D >:D Tohle bylo 36minut před 22.hodinou! >:-[]
neregistrovaný "Johny.Rico"
10. 10. 2005 22:14
Tak tomu říkám POŘÁDNÝ diesel!
Tak takhle jsem si to představoval.Super diesel,čtyřválec,krouťák 360,hmmm......V BMW budou asi pěkně naštvaní :yes:
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "BMW"
10. 10. 2005 23:00
Re: Tak tomu říkám POŘÁDNÝ diesel!
BMW urobi mierny upgrade v elektronike a zase bude naj naj.Ale pre dmotormi Renault dCI klobuk dole.Isiel som tento vikend z Meganom Grandtour 1,5dCI 74kW a rozhodne nie ekonomicky.A na trati dlhej vyse 1000km a dost toho bolo aj v mestach som mal priemernu spotrebu 5 litrov.A to som mal priemernu rychlost 95km/h.Takze je to pecka.Oktavka 1,9Tdi 66KW mi pri takomto style zobrala skoro o 1,5l viac.
neregistrovaný "Paja"
11. 10. 2005 06:38
Re: Tak tomu říkám POŘÁDNÝ diesel!
Octavia tdi (66kw) Brno-Liberec, prumer rychl. 122km/h, spotreba dle PP 4.9l/100km ;-)
neregistrovaný "mates"
11. 10. 2005 10:07
Re: Tak tomu říkám POŘÁDNÝ diesel!
Prumer 122 km/h ..... ty prase:-) >:-[]
neregistrovaný "Nekopa"
11. 10. 2005 06:42
Re: Tak tomu říkám POŘÁDNÝ diesel!
Napr. v Avensisu je jeste lepsi diesel, ekologicky nejcistsi, ctyrvalec, 400 Nm, 130 kW a spotřeba 6,1.... vyvažovací hřídel měl jako první diesel.
neregistrovaný "briza"
11. 10. 2005 08:41
Re: Tak tomu říkám POŘÁDNÝ diesel!
To posledni tvrzeni je dost odvazne. :*)
neregistrovaný "Datel"
11. 10. 2005 10:12
Re: Tak tomu říkám POŘÁDNÝ diesel!
Ale ten ma objem 2,2 l
neregistrovaný "Tom"
22. 2. 2006 15:22
Re: Tak tomu říkám POŘÁDNÝ diesel!
No ,čo sa týka vyvažovacieho hriadeľu u dieselu, ten mal smart v modely forfour s motorom 1,5 cdi ešte pre Avensisom, ale nehovorím že smart bol prvý. A keď smu u dieseloch tak keď už diesel tak Peugeot.Ako prví mali diesel so systémom common rail a čo sa týka spotreby a vyváženosti chodu nie je o čom a to platí aj o dieseloch od BMW a tu sa niaky "Renault" ani nechytá.
neregistrovaný "kamča"
12. 10. 2005 15:40
a co CRDi od KIA?
:-) tak jsem si šušňal, jaké to má Renča malobjemové diesly - a koukám do prospektu - KIA dává do svých oběžníků motory - Euro IV? - to tam není, ale 1.5 CRDi výkon 110 koníků, spotřeba tuším u Cerata 4.6? no prim parametry! Renaulťácké diesely - myslím, že se stydět nemusí.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tom69"
13. 11. 2005 22:46
<a href="http://renault.kvalitne.cz" target="_blank">[odkaz]
1. neformální setkání majitelů problémových vozů Renault, kteří jsou nespokojeni s přístupem některých prodejců a firmy Renault ČR při řešení jejich opakovaných reklamací. Snahou tohoto setkaní je, aby se zákazníci stali rovnocenným partnerem prodejce a nemuseli si svá zákonná práva vymáhat pomocí advokátů a soudů, tak jak je tomu doposud ve většině případů. Vítáni jsou ti, kteří se nebojí proti některým nešvarům otevřeně bojovat.

Zúčastněným doporučuji pro lepší přehlednost zpracovat seznam projevených závad, který by měli na místě k dispozici.

Dnem konání srazu je sobota 19.11.2005 od 10.00hod v Praze na volné ploše *parkoviště obchodního centra METROPOLE ZLIČÍN

(*ve spodní části u zahradního centra - plocha parkoviště označena názvem "Paříž" ..... jak příznačné :-)

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0