Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Rakousko vyzkouší dálniční limit 160 km/h

Nové rychlostní limity, které zavede náš jižní soused na vybraných místech v příštím roce, řada řidičů vítá, existují však i hlasy, které tvrdí, že se na plynulosti provozu mnoho nezmění...
Zpět na článek
30. 9. 2005 13:25
neregistrovaný "Boris"
30. 9. 2005 13:26
neregistrovaný "Boris"
30. 9. 2005 13:31
neregistrovaný "anonym"
30. 9. 2005 13:42
neregistrovaný "ciello"
30. 9. 2005 13:52
neregistrovaný "tino"
30. 9. 2005 16:36
neregistrovaný "anonym"
4. 10. 2005 17:17
neregistrovaný "anonym"
30. 9. 2005 13:54
neregistrovaný "anonym"
30. 9. 2005 14:16
neregistrovaný "Boris"
30. 9. 2005 14:32
neregistrovaný "ciello"
30. 9. 2005 14:41
neregistrovaný "ericn"
30. 9. 2005 14:49
neregistrovaný "jaris"
30. 9. 2005 14:57
neregistrovaný "ericn"
30. 9. 2005 15:16
neregistrovaný "ciello"
30. 9. 2005 15:18
neregistrovaný "ciello"
30. 9. 2005 15:41
neregistrovaný "mates"
30. 9. 2005 15:46
neregistrovaný "ciello"
30. 9. 2005 15:50
neregistrovaný "mates"
30. 9. 2005 16:19
neregistrovaný "Paja"
30. 9. 2005 16:09
neregistrovaný "ericn"
1. 10. 2005 16:42
neregistrovaný "ZZ"
1. 10. 2005 18:17
neregistrovaný "ericn"
2. 10. 2005 13:19
neregistrovaný "Lubosh"
2. 10. 2005 13:27
neregistrovaný "ZZ"
2. 10. 2005 13:46
neregistrovaný "Lubosh"
2. 10. 2005 13:53
neregistrovaný "ZZ"
2. 10. 2005 14:02
neregistrovaný "Lubosh"
2. 10. 2005 14:06
neregistrovaný "ZZ"
2. 10. 2005 14:13
neregistrovaný "Lubosh"
3. 10. 2005 12:10
neregistrovaný "Zdenda"
3. 10. 2005 14:50
neregistrovaný "ZZ"
4. 10. 2005 21:34
neregistrovaný "Michal"
30. 9. 2005 18:35
neregistrovaný "jiny pako"
30. 9. 2005 16:25
neregistrovaný "Lonestarstate"
30. 9. 2005 16:34
neregistrovaný "Paja"
30. 9. 2005 16:43
neregistrovaný "Lonestarstate"
30. 9. 2005 18:05
neregistrovaný "Micek"
30. 9. 2005 16:43
neregistrovaný "Jozki."
30. 9. 2005 18:05
neregistrovaný "Micek"
30. 9. 2005 20:10
neregistrovaný "Peťa"
30. 9. 2005 23:12
neregistrovaný "NIcKON"
1. 10. 2005 18:00
neregistrovaný "Lonestarstate"
1. 10. 2005 19:55
neregistrovaný "NIcKON"
2. 10. 2005 11:50
neregistrovaný "Peťa"
2. 10. 2005 13:13
neregistrovaný "NIcKON"
1. 10. 2005 09:50
neregistrovaný "147GTA"
1. 10. 2005 12:09
neregistrovaný "NIcKON"
1. 10. 2005 16:57
neregistrovaný "ZZ"
2. 10. 2005 13:42
neregistrovaný "Lubosh"
1. 10. 2005 12:44
neregistrovaný "Prostý občan"
1. 10. 2005 12:54
neregistrovaný "Bohuslav Starý"
1. 10. 2005 16:48
neregistrovaný "ZZ"
1. 10. 2005 20:03
neregistrovaný "GRAHAM"
3. 10. 2005 13:23
neregistrovaný "mates"
3. 10. 2005 14:13
neregistrovaný "Paja"
1. 10. 2005 14:03
neregistrovaný "Vlada"
1. 10. 2005 16:27
neregistrovaný "ZZ"
1. 10. 2005 17:51
neregistrovaný "Jozki"
1. 10. 2005 17:56
neregistrovaný "ZZ"
1. 10. 2005 18:56
neregistrovaný "Jozki"
1. 10. 2005 19:54
neregistrovaný "ZZ"
1. 10. 2005 21:24
neregistrovaný "Jozki"
1. 10. 2005 21:30
neregistrovaný "ZZ"
1. 10. 2005 22:49
neregistrovaný "Jozki"
1. 10. 2005 22:51
neregistrovaný "ZZ"
1. 10. 2005 22:57
neregistrovaný "Jozki"
1. 10. 2005 22:59
neregistrovaný "ZZ"
1. 10. 2005 23:05
neregistrovaný "Jozki"
1. 10. 2005 23:11
neregistrovaný "ZZ"
1. 10. 2005 23:13
neregistrovaný "Jozki"
1. 10. 2005 23:16
neregistrovaný "ZZ"
1. 10. 2005 23:19
neregistrovaný "Jozki"
1. 10. 2005 23:27
neregistrovaný "ZZ"
3. 10. 2005 13:27
neregistrovaný "mates"
8. 10. 2005 21:32
neregistrovaný "Daniel"
3. 10. 2005 11:06
neregistrovaný "Paja"
3. 10. 2005 13:39
neregistrovaný "Zdenda"
4. 10. 2005 17:13
neregistrovaný "anonym"
4. 10. 2005 09:42
neregistrovaný "petriiik"
4. 10. 2005 17:16
neregistrovaný "anonym"
11. 10. 2005 19:19
neregistrovaný "andy"
neregistrovaný "Boris"
30. 9. 2005 13:25
bez titulku
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Boris"
30. 9. 2005 13:26
bez titulku
Jasně, rozumný nápad.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "anonym"
30. 9. 2005 13:31
Re: bez titulku
přesně ... v D maj neomezeno a taky se jim nic neděje ... 130 je v dnešní době fakt málo ... kdyby alespoň 150 ...
neregistrovaný "ciello"
30. 9. 2005 13:42
Re: bez titulku
a 190 je vlastně taky málo co..?!?
neregistrovaný "tino"
30. 9. 2005 13:52
Re: bez titulku
jestli ti nezáleží na spotřebě, tak je i 150 málo. I v německu jezdim mezi 120-130, protože je to kompromis mezi rychlostí a spotřebou
neregistrovaný "anonym"
30. 9. 2005 16:36
Re: bez titulku
diesel s 6-ti kvaltem je na dalnici idelani ... pri 150 km/h cca 6 litru spotreba ...
neregistrovaný "anonym"
4. 10. 2005 17:17
Re: bez titulku
Pitomej napad. Silnice neni zavodni draha, na dalnici by uplne stacilo 100 km.
neregistrovaný "anonym"
30. 9. 2005 13:54
bez titulku
V rakousku a v německu OK, ale u nás je opravdu málo míst, kde by se dalo bezpečně jezdit vyšší rychlostí. Stav našich dálnic je katastrofální!!!
Rozbalit vlákno
25
neregistrovaný "Boris"
30. 9. 2005 14:16
Re: bez titulku
No,ale protože jsou některé úseky katastrofální, omezíme rychlost všude,ne?
neregistrovaný "ciello"
30. 9. 2005 14:32
Re: bez titulku
zdá se ti 130 u nás málo..?
neregistrovaný "ericn"
30. 9. 2005 14:41
Re: bez titulku
Hele u nás stejně málo kdo jezdí 130 km/h haha, tuhle v pondělí jsem si to švihal z Brna 160 km/h a firt se na mě někdo tlačil s pašíkem nebo audinkou :o) tak co k tomu říct... :-(
neregistrovaný "jaris"
30. 9. 2005 14:49
Re: bez titulku
Tak jestli se na tebe někdo tlačil tak si musel někoho předjíždět kdo asi tu rychlost přeci jen dodržoval.Asi by tě jinak ti co se na tebe tlačili předjeli.haha
neregistrovaný "ericn"
30. 9. 2005 14:57
Re: bez titulku
no vzhledem k tomu že pravej pruh na D1 je furt plnej kamiónů, tak musíš předjíždět pořád haha >:D
neregistrovaný "ciello"
30. 9. 2005 15:16
Re: bez titulku
ha ha..
neregistrovaný "ciello"
30. 9. 2005 15:18
Re: bez titulku
a netlačili se na tebe náhodou i ti mladí slováci co skončili na tom 165 km pod tím kamionem...?? to už moc HA HA není....
neregistrovaný "mates"
30. 9. 2005 15:41
Re: bez titulku
Sel jsem do sebe a dneska jsem jel z Brna podle predpisu:-) Teda ono to ani jinak neslo:-)
neregistrovaný "ciello"
30. 9. 2005 15:46
Re: bez titulku
>:D :-) ..a ještě že nebyl provoz... že.. :-)
neregistrovaný "mates"
30. 9. 2005 15:50
Re: bez titulku
No to ti povim:-) Celou cestu jsem skoro nikoho nepotkal, ale prselo, takze jsem si v tom stejne pochodil:-)
neregistrovaný "Paja"
30. 9. 2005 16:19
Re: Cesta z Brna
...o ceste z Brna jsi se vypovidal, ovsem jake bylo Brno z Tebe nevypadlo! >:D
neregistrovaný "ericn"
30. 9. 2005 16:09
Re: Cesta z Brna
hele nějakej slovák s pašíkem se na mě tlačil ;-)
neregistrovaný "ZZ"
1. 10. 2005 16:42
Re: Cesta z Brna
PŘESNĚ!!! Když jedeš 150-160, tak tě neustále předjíždějí auta. Dnes se tak prostě jezdí a nikomu/ničemu to nevadí (kromě PČR) >:D Málokdo jede s osobákem 130. A ještě míň je těch, kteří to valej +180km/h. Myslím, že tenhle jev je čímdáltímmíň, protože i tyhle letci pochopili, že je u dalšího kamionu dojedete :-) Je to prostě zbytečný. Když někdo atakuje rychlost zvuku, tak ale většinou svítí, nebo blíká levým, svítí mlhovkama a když se nemáte k uhnutí, tak o sobě dá vědět probliknutím dálkovejma. OK. Nevadí mi to. Koukám do zpětnýho a sleduju, co se děje. Chytráky, kteří jedou levým 130 pořád, bych střílel rovnou u pangejtu. 3proudový dálnice u nás? Proč? Každej * jede v prostředním pruhu. To je ňákej komplex českýho národa, že v pravým jezdí jen srátchi! Naučte se jezdit v pravým, vracejte se zpátky po předjíždění, koukejte do zpětnýho. Není větší stupidita, než jet po dálnici pořád v levým, ikdyž široko daleko nikdo :no:
neregistrovaný "ericn"
1. 10. 2005 18:17
Re: Cesta z Brna
S tím vracením do pravýho pruhu s tebou souhlasím :yes:
neregistrovaný "Lubosh"
2. 10. 2005 13:19
Re: Cesta z Brna
suhlasim s vracanim sa do praveho pruhu, ale ked siroko-daleko nikoho, tiez idem vacsinu cesty na D1 zo SR do Prahy v lavom... ono to totiz vacsinou menej hadze ako ten rozbity beton v pravom.
neregistrovaný "ZZ"
2. 10. 2005 13:27
Re: Cesta z Brna
Jo, to máš částečně taky pravdu, zejména ten pravej je totálně rozsekanej za přechodem na SK. Tam taky jezdím v levým... Myslel jsem to ale obecně.
neregistrovaný "Lubosh"
2. 10. 2005 13:46
Re: Cesta z Brna
chapem, len som chcel upozornit na detaily... no vsimol som si obcas aj poslusnych rakuskych/nemeckych vodicov, ktori spravia to iste, ked vidia, ze sa to da :-)
neregistrovaný "ZZ"
2. 10. 2005 13:53
Re: Cesta z Brna
Já o těch germánech nemám žádné iluze. Jezdí jak pitomci a stejně nekoukají do zrcátka jako nekoukají lidé u nás. Jede v levým, neumí se zařadit před auto, když ho předjede a ještě se diví, že ho zdravíš prostředníčkem. A úplně nejlepší jsou ty draci z NL s přívěsem, kteří jedou po dálnici 80kmh, aby měli dobrou spotřebu :no:
neregistrovaný "Lubosh"
2. 10. 2005 14:02
Re: Cesta z Brna
pravda :-( akonahle mu colnik mavne rukou a on sa ocitne "na vychode", prava noha ide prudko dole a vytahuje klapky na oci. inak co sa tyka NL s privesom, ti mi vobec neprekazaju, vacsinou idu pomalicky v pravom a nikoho neohrozuju. a taka rychlost tiez nie je na zahodenie, znamy ma takto nedavno viezol, vento 1.8, rychlomer na 90ke, ale otvorene stresne okno, v pozadi pustene nejake CD a po narocnom dni sme sa aspon pokojne porozpravali.
neregistrovaný "ZZ"
2. 10. 2005 14:06
Re: Cesta z Brna
Nepřekážejí? To jsi je asi nezažil na D1 3 za sebou a předjíždí je 5 kamionů! Kolona jako prase a když to předjedeš a vidíš kvůli komu se táhneš jako slimák, tak se ti otvírá kudla v kapse. Takovýhle "turisty" tady fakt potřebujeme :no:
neregistrovaný "Lubosh"
2. 10. 2005 14:13
Re: Cesta z Brna
pravda, nezazil... no nevedel som, ze myslis az tak pomaly. minimalna rychlost na dialnici by mala byt stanovena - rychlost kamionov + 10 km/h, kedze tie nemaju v "rychlom" pruhu co robit.
neregistrovaný "Zdenda"
3. 10. 2005 12:10
Re: Cesta z Brna
Stale v levym jezdim treba tam, kde jsou v pravym koleje hluboky i pro vlak, treba kolem Prostejova. Jo a ty, co sviti mlhovkama, miluju, nejlip i zadnima, ze? Jinak s komplexem centralniho jezdce mas pravdu. Daleko vic, nez mlhovky mi ale vadi, ze lidi kaslou na striktni prizpusobovani rychlosti pocasi, protoze pokud mne nekdo sestrelil, bylo to na snehu a nebo mokru, zatim ale ziju:-)
neregistrovaný "ZZ"
3. 10. 2005 14:50
Re: Cesta z Brna
Už jsem o tom psal Luboshovi, takže je zbytečný, abych se opakoval ohledně toho levýho pruhu. Přední mlhovky mi absolutně neva. Neznám jediné moderní auto, které, pokud je má dobře seřízené, jimi oslňuje protijedoucí vozidla. Zadní mlhovka je opruz - souhlasim a pokud není hustá mlha, tak je zbytečná a otravná. Gratuluju, že žiješ a přeji hodně štěstí i dál ;-)
neregistrovaný "Michal"
4. 10. 2005 21:34
Re: Cesta z Brna
souhlas, teď jsem dorazil z Brna (do Prahy) a celou cestu jsem jel mezi 140 - 150 a pomaleji jelo jen minimum vozidel (kamiony a starý auta, kterým to do kopce víc nejede)
neregistrovaný "jiny pako"
30. 9. 2005 18:35
Re: Cesta z Brna
Problem neni ani tak v dalnici, jako spis v mentalite lidi. Tady kdyz povolite 160, tak budou paka jezdit 190. Ale nemaj v sobe slusnost ani zkusenosti vyjezdenych a vyzralych Nemcu a Rakusanu. To je to.
neregistrovaný "Lonestarstate"
30. 9. 2005 16:25
Rychlost není první na řadě
Vždycky mě rozesmějí zastánci neomezené rychlosti na dálnici, když argumentují bezproblémovou praxí v Německu. Ano, v Německu to funguje. Ale tady by to byl masakr. Protože v ČR jezdí 99% řidičů jako prasata. :-| I v centrech měst jezdí všichni "přískokama" od křižovatky ke křižovatce. Jsme "národ závodníků v jedna-šestkách a jedna-devět-té-dé-í". Tady se denně jezdí World Rally Championship. A silnice jsou plné neuvěřitelných tektonických zlomů ne nepodobných San Andreas. A výtluky...to je téma na samostatný příspěvek. >:D Odchod ze světa v plné rychlosti v Superbu a bez bezpečnostních pásů se stal skoro národní tradicí v pohřebních rituálech.
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "Paja"
30. 9. 2005 16:34
Re: Rychlost není první na řadě
...zeptej se nekoho jestli si o sobe mysli, ze je spatny ridic ;-) Vsichni jsme superjezdci, ohleduplni, predvidavi, myslici za druhe ;-) Jak jsi vubec neco podobneho mohl napsat? >:D Je to prece jasne, na dalnici neomezene, mimo mesto 140 a ve meste 80, to jsou prece hodnoty pro spravneho "zavodnika" a vsichni ostatni???? At se vrati do skol! ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
30. 9. 2005 16:43
Re: Rychlost není první na řadě
>:D :yes: Každý ti řekne, že je dobrý řidič. O tom žádná. Že je pomalý, to už řekne málokdo. A i z těch ještě půlka lže. >:D Zpátky do školy neee. >:D Ta neustálá třicítka po městě štvala i mě a to jsem velmi pomalý řidič. Jako ne pomalý v reakcích. Pomalý v jízdě. >:D
neregistrovaný "Micek"
30. 9. 2005 18:05
Re: Rychlost není první na řadě
No dobrý řidič.... Ale jsem báječný spolujezdec >:D >:D >:D
neregistrovaný "Jozki."
30. 9. 2005 16:43
Re: Rychlost není první na řadě
Stirling Moss raz povedal : Muz radsej prizna ze je zly milenec ako ze je zly sofer. :-!
neregistrovaný "Micek"
30. 9. 2005 18:05
Re: Rychlost není první na řadě
:-! :yes:
neregistrovaný "Peťa"
30. 9. 2005 20:10
Re: Rychlost není první na řadě
Lonestarstate :yes:

Já se přiznám, nejsem dobrý řidič. Jezdím 10 let, ročně tak 30 - 40 tis. (bez nehod) a jsou situace, které nemám rád např. za mokra nejedu víc jak 100 - 110. Neumím jezdit ve 150 "nárázník na nárazník". Neumím projíždět zatáčku (ne)kontrolovným smykem (mohlo by se zdát, že je užitečné to umět, ale já se snažím spíš umět smyk nedostat). Dokonce ani neumím za jízdy psát smsku, svačit a ještě hrozit na okolní řidiče současně. Neumím řídit v pololeže s loktem ven a pravou rukou na loketní opěrce současně. Ale žiju .... než mě nějkaý DOBRÝ řidič sejme.
Takže Rakousko ano, u nás bič, bič a zase bič.
P.S. Před časem proběhla médii zpráva, že Češi patří v Rakousku k nejdisciplinovnějším řidičům, čím to je, že by tvrdá, tolik u nás pomlouvaná, represe?
neregistrovaný "NIcKON"
30. 9. 2005 23:12
Re: Rychlost není první na řadě
Víš, že sebechvála smrdí? Notabene - tvrdit, že umět kontolovat smyk patří k tomu být "DOBRÝ" řidič, to je na mě moc. Z tónu Tvého příspěvku mám pocit, že se rád opájíš svou mravností a patříš mezi "spravedlivé soudce z lidu", kteří blokují odstavný pruh v dopravní zácpě, aby je náhodou nějaký chytrák nepředjel (jenže pak se vynoří houkající hasičské auto a ono najednou honem není kam uhnout), vyrážejí s protáčejícími koly už na oranžovou z křižovatky, aby v zápětí mohli prudce zabrzdit a mohutně zahoukat na provinilce, který zůstal stát v křižovatce (jenže ono najednou není dost místa k zabrždění a šíleného zahoukání se všichni kolem leknou) a okázale začnou předjíždět stodvacítkou (myslím rychlost, ne auto) kamion, bez ohledu na velmi rychle se blížící auto v levém pruhu, protože ono tady přeci nemá co jezdit tak rychle (jenže ono jede moc rychle, aby bezpečně dobrzdilo a kromě toho zlého řidiče v něm sedí ještě jeho rodina). Pokud to nejsi ty, tak se předem omlouvám, ovšem Tvůj příspěvek je sebestředný, zbytečný a přesně takový dojem budí.
neregistrovaný "Lonestarstate"
1. 10. 2005 18:00
Re: Rychlost není první na řadě
Moje řeč. A narozdíl od Nickona si vůbec nemyslím, že jsi sebestředný či že to jakkoliv souvisí s blokováním odstavných pruhů či s trestáním těch, kdo "předbíhají" když využívají pravidlo zipu. To jsou jakési fabulace, kterýchžto smysl mi naprosto nedochází.
neregistrovaný "NIcKON"
1. 10. 2005 19:55
Re: Rychlost není první na řadě
Nejsou to fabulace, ale můj pocit z tónu Peťova příspěvku. Podobné výroky totiž slýchám od těch, kteří se občas chovají tak, jak jsem popsal. Společným jmenovatelem okolností, za nichž bývají řečeny, bývá diskuze o tom, jak se u nás jezdí bezohledně, přičemž dotyčný obvykle cítí potřebu sdělit okolí, že na něm vina nespočívá, aniž by to nějak prospělo diskuzi. A odkud to vím? Není to moje fabulace, ale mívám smůlu, že s takovými řidiči sedám v autě (a občas i v autobuse) jinde, než za volantem, což se mi vzhledem k mé práci stává bohužel dost často. A pak se občas nestačím divit...
neregistrovaný "Peťa"
2. 10. 2005 11:50
Re: Rychlost není první na řadě
Můj přispěvek jsi vůbec nepochopil, nevím kde jsi přišel na protáčející se kola a blokování pruhů. Jediné, k čemu se uchyluji, tak když potkám za tmy nesvítící auto, tak neblikám, ale na okamžik vypnu potkávací světla. Velmi učinné. Na kontrolu dodržování předpisů je tu snad někdo jiný, rozhodně nemám ambice někoho poučovat, natož trestat "po svém". Nicméně na konci se omlouváš za případné nepochopení toho, co jsem naspal, takže přijimám.
neregistrovaný "NIcKON"
2. 10. 2005 13:13
Re: Rychlost není první na řadě
Díky, vidím, že jsem se unáhlil. Tvůj nadhled mi prozradil, že to skutečně nejsi ty.
neregistrovaný "147GTA"
1. 10. 2005 09:50
Re: Rychlost není první na řadě
Ted vazne nesouhlasim...potkavam hodne slusnych ridicu na silnicich a 99% lidi jako prasata ROZHODNE NEJEZDI. Ono je to vubec o zakladni toleranci na silnicich...nerikam, ze jezdim pomalu, uz vubec nerikam, ze jsem nejlepsi ridic na svete (i kdyz mam okruhove zkusenosti ze zavodu)...co me hrozi nejvic je stav aut, ktere clovek potkava na silnici, s cim si lidi troufnou vubec jezdit...ono je to vse o lidech... troufam si tvrdit, ze po nove dalnici D8 s kvalitnim automobilem a prumernym ohleduplnym ridicem je rychlost 160km/h bezpecna...
neregistrovaný "NIcKON"
1. 10. 2005 12:09
Re: Rychlost není první na řadě
Tohle je první rozumný názor v téhle diskuzi - pod něj se podepisuju. Problémy dělá setina řidičů absolutních sobců, nerespektujících kromě svých potřeb zhola nic. Je na ně ovšem nejvíc vidět a tak může vzniknout dojem, že se tak chová většina řidičů.

Souhlasím i s tím, že stošedesátku by u nás na některých úsecích bylo možné bezpečně zavést; kromě D8 i na většině D5 mezi Plzní a Rozvadovem a na D11 směrem z Prahy za Sadskou. I v Rakousku a Německu jezdí stará auta a velké problémy z toho nevznikají, protože jejich majitelé ve velké většině jezdí pomalu kvůli spotřebě benzínu.
neregistrovaný "ZZ"
1. 10. 2005 16:57
Re: Rychlost není první na řadě
"Ono je to vubec o zakladni toleranci na silnicich" "ono je to vse o lidech" Tak tak! :yes: A hlavně je to o toleranci v celé společnosti...
neregistrovaný "Lubosh"
2. 10. 2005 13:42
Re: Rychlost není první na řadě
presne tak, je to o tolerancii, o odpustani chyb druhym a o ohladuplnosti... vodic, ktory sa s plne nalozenou feliciou horko-tazko driape do kopca po uzkej okreske a napriek tomu nema v sebe ani kusok slusnosti, nepribrzdi a nezajde kusok viac ku krajnici, to je podla mna jeden z tych najhorsich ucastnikov premavky.
neregistrovaný "Prostý občan"
1. 10. 2005 12:44
Vyšší rychlost by zabíjela chudé motoristy.
Jsem zásadně proti. V ČR není taková kupní síla, stále zde převažují staré automobily, které nemají takovou ochranu v pasívní bezpečnosti. Zejména na chudém venkově a v chudých regionech je mnoho starých škodovek. I já vlastním starou Š 120 L, protože pobírám nízkou mzdu a lepší auto nemám. Už takhle když jedu 70 km/ h po dálnici se cítím v ohrožení. Rychleji jen ani nemohu, protože šetřím palivo a starý motor a chci aby moje stará škodovka co nejdéle vydržela.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Bohuslav Starý"
1. 10. 2005 12:54
Re: Vyšší rychlost by zabíjela chudé motoristy.
Souhlasím s Vámi pane, už jsem v důchodu a také jsem majitelem zachovalé starší škodovky Š 125 L, s kterou jsem spokojený a kterou používám na sobotní nákupy a výlety se svou ženou. Rovněž nemám rád rychlou jízdu, ale mám rád pomalou bezpečnou jízdu. Jestli přijedeme o 1 hodinu později domů než ostatní nám nevadí, ale že přijedeme živi a zdrávi. :yes:
neregistrovaný "ZZ"
1. 10. 2005 16:48
Re: Vyšší rychlost by zabíjela chudé motoristy.
dCi vs. ismo?
neregistrovaný "GRAHAM"
1. 10. 2005 20:03
Re: Vyšší rychlost by zabíjela chudé motoristy.
Mno jezdit 70 po dálnici nemá smysl.Jezděte jinudy( ušetříte za nálepku).Nevěřím že nemáte na lepší, jen si ji nechcete koupit.A ve 130 pasivní bezpečnost je jaksi mimo mísu....
neregistrovaný "mates"
3. 10. 2005 13:23
Re: Vyšší rychlost by zabíjela chudé motoristy.
Se 70km/h nemas na dalnici co delat! :no:
neregistrovaný "Paja"
3. 10. 2005 14:13
Re: Vyšší rychlost by zabíjela chudé motoristy.
...rad bych dodal, ze pomala jizda neznamena bezpecna! Vse zavisi na okolnim provozu, druhu komunikace, hustote dopravy, schopnostech ridice a v neposledni rade vzniku faktoru B, popr. jeho nasobku (nebo-li vyskyt blba/u za volantem v danem miste). Dam priklad...dnesni rano, hlavni silnice mezi Mosnovem a Ostravou: 1xkamion se stredoceskou SPZ jedouci pres pulici caru s nefunkcim levym zadnim svetlem, rychlost mimo obec 60km/h, v obci pres 80km/h a kolonu za timto TIRem predjizdejici (samozrejme, ze v pravotocive zatacce, pres plnou)S105 se zapnutou mlhovkou, toto vse okolo 5h rano. 8-s
neregistrovaný "Vlada"
1. 10. 2005 14:03
Proč to nezkusit taky?
Po svých dlouholetých zkušenostech patřím rovněž mezi ty, kteří Pokládají rychlost 160 km na dálnici za bezpečnou, samozřejmě s ohledem na momentální situaci. Rychlost sama o sobě nezabíjí, pouze zvyšuje následky jiných chyb. Představa, že vše vyřešíme zákazy je směšná. Tobychom mohli znova zavést praporkový zákon. Nevidím nic špatného v jízdě více jak 200 km/h po okresce (se svým BMW 330 to dělám taky), ale je blbost jezdít rychle po městě či dokonce kolem školky a pod., tam může být i 40 km/hod. moc. Můj návrh by byl zvýšit limit na 160 km při zavedení zvýšené zodpovědnosti za případnou nehodu pro toho, kdo by ji při rychlosti nad cca 130 km způsobil.
Rozbalit vlákno
24
neregistrovaný "ZZ"
1. 10. 2005 16:27
Re: Proč to nezkusit taky?
:no: Proč bych měl být zodpovědný víc jen pro to, že jedu rychleji? Jel jsi někdy v tom BMW 330 po dálnici? Je buřt, jestli jedeš 130 nebo 160, když ti to tam hodí kamion! Jsou to *a snad to dělaj i schválně. To je NEJVĚTŠÍ problém našich silnic, to obrovské množství kamionů. Dnes byl zase na D1 jeden rozsekanej. Akorát ho vytahovali jeřábem. Kolona tak 3km. Jediný důvod, kdy na dálnici brzdíte ze své cestovní rychlosti, jsou náklaďáky v rychlým pruhu. ;-\
neregistrovaný "Jozki"
1. 10. 2005 17:51
Re: Proč to nezkusit taky?
Tak to treba dufat ze sa schvali zakon ktory zakaze predbiehanie kamionov na dialniciach. U nas uz s tym niektory poslanci vysli a ze vraj aj v Cechach to uz niekto spomenul. Takze drzme si palce aby to vyslo.
neregistrovaný "ZZ"
1. 10. 2005 17:56
Re: Proč to nezkusit taky?
No, já myslím, že to je kravina, protože pak bude jeden pruh neustále ucpanej a pojede se kolem něj kilem, protože se budeš bát, že tam něco vyjede... Tohle vidím jako velmi špatně řešení.
neregistrovaný "Jozki"
1. 10. 2005 18:56
Re: Proč to nezkusit taky?
No lenze teraz mas to iste ides 130 a bojis sa ti tam kamion vbehne. Urcite to nie je najlepsie riesenie ked musis zakonom niekoho obmedzovat ale takto aspon par kamionistov nebude chciet porusovat zakon a premavka sa dufajme zrychli. Najlepsie by bolo mat 4 prudovky jednym smerom ale to nie je mozne. ;-\
neregistrovaný "ZZ"
1. 10. 2005 19:54
Re: Proč to nezkusit taky?
Vážně si nemyslím, že to zrychlí provoz. Jo a 3proudovky by stačily :o))) Zatím ;-)
neregistrovaný "Jozki"
1. 10. 2005 21:24
Re: Proč to nezkusit taky?
3 prudovky - to akoze pravy pruh je prazdny v strednom kamiony a v lavom stare skodovky a lady ? ;-) >:D
neregistrovaný "ZZ"
1. 10. 2005 21:30
Re: Proč to nezkusit taky?
Přesně tak >:D >:D Já jezdím zásadně v pravém a všechny ty blbečky podjíždím >:-[] ;-)
neregistrovaný "Jozki"
1. 10. 2005 22:49
Re: Proč to nezkusit taky?
>:D :yes: Skusim to aj ja. >:D Ale to potrebujem model VW Krtek a ten sa zatial neplanuje. >:D >:D
neregistrovaný "ZZ"
1. 10. 2005 22:51
Re: Proč to nezkusit taky?
VW Krtek to bere zásadně spodem ;-)
neregistrovaný "Jozki"
1. 10. 2005 22:57
Re: Proč to nezkusit taky?
Zeby sa bal vyliezt na denne svetlo a zase znicit konkurenciu ? Alebo tam dole nahana Ladu Nivu s navstevnikmi ? :-)
neregistrovaný "ZZ"
1. 10. 2005 22:59
Re: Proč to nezkusit taky?
Zase zničit konkurenciu >:D >:D >:D Každopádně to fárání ledacos vysvětluje >:-[]
neregistrovaný "Jozki"
1. 10. 2005 23:05
Re: Proč to nezkusit taky?
Prepchate dialnice !!! S nasim novym VW Krtkom sa tomu vyhnete !!! Akcia - podzemne pneu zdarma. ;-)
neregistrovaný "ZZ"
1. 10. 2005 23:11
Re: Proč to nezkusit taky?
Typická VW reklama. Do podzemí pneu nepotřebuješ, ale dostaneš je zdarma. Za to lopatky, aby ses do toho podzemí vůbec dostal, tudíž jsou nezbytné, musíš dokoupit ;-) A když chceš být extra frajer, tak si ještě koupíš za 6000 ojro stříbrnou lištu na lopatku :-)
neregistrovaný "Jozki"
1. 10. 2005 23:13
Re: Proč to nezkusit taky?
Ta je v serii pre Comfortline. >:D >:D
neregistrovaný "ZZ"
1. 10. 2005 23:16
Re: Proč to nezkusit taky?
To je ta s nízkoprofilovejma lopatkama?
neregistrovaný "Jozki"
1. 10. 2005 23:19
Re: Proč to nezkusit taky?
Vidim ze sa vyznas. >:D Cenniky VW mas urcite ako oblubene citanie. >:D
neregistrovaný "ZZ"
1. 10. 2005 23:27
Re: Proč to nezkusit taky?
To víš, ceníky VW si beru ráno na záchod, abych se mohl posrat smíchy >:-[]
neregistrovaný "mates"
3. 10. 2005 13:27
Re: Proč to nezkusit taky?
:yes: :yes: :yes: >:-[] >:-[] >:-[] Bajecne OT, Lones urcite neizkoprofilove lopatky zapracuje! ;-) :yes:
neregistrovaný "Daniel"
8. 10. 2005 21:32
Re: Proč to nezkusit taky?
To nevies kolki nato ale mmaju.
neregistrovaný "Paja"
3. 10. 2005 11:06
Re: Vlado patri zpatky k jizdnimu kolu!
Precti si jeste jednou po sobe to sve prohlaseni! Co udelas ve 200km/h na okresce, kdyz ti neco vbehne pod auto (zvire, clovek, cyklista...nikdo z nich nepocita, ze se po silnici *magor, ktery jede vice nez dvojnasobkem povolene rychlosti)??? Jsi presne typ omezence nemyslici za a na druhe! Pro me je to prispevek namysleneho ignoranta, ktery by mel odevzdat RP!!! :no:
neregistrovaný "Zdenda"
3. 10. 2005 13:39
Re: Vlado patri zpatky k jizdnimu kolu!
Nelze nez souhlasit. Presto bych byl radsi, aby to, co ho prevapi - dodal bych jeste vymol nebo poryv vetru, (mozna jako posledni prekvapeni v zivote), neodnesl i nejaky jiny clovek.
neregistrovaný "anonym"
4. 10. 2005 17:13
Re: Vlado patri zpatky k jizdnimu kolu!
proste typicky prilad spatneho ridice
neregistrovaný "petriiik"
4. 10. 2005 09:42
Re: Vlado patri zpatky k jizdnimu kolu!
Vlada - 200 po okresce - ty ses dobrovolni darce lidskych organu?

:-)
neregistrovaný "anonym"
4. 10. 2005 17:16
Re: Vlado patri zpatky k jizdnimu kolu!
Ja jsem pro navrat ke 110 km.
neregistrovaný "andy"
11. 10. 2005 19:19
no konecne
konečne sa prebudily pribrzdený rakušaci ved chodia ako posraty aspom rusko im to ukazal,a nasi debilai sa kedy zobudia
Rozbalit vlákno
0