Novinky
Na Thalii to ale pořád nemá. Ta má za dvětěpade klimu, dva airbagy, okna a zrcátka v elektrice. Fabia naproti tomu vyhravá zůstatkovou hodnotou při prodeji. Hodnotit u těchto aut design je nesmysl, protože jsou za prvé obě hnusný, že se z toho chce zvracet a za druhý je úplně jedno jak vypadají, protože českej národ čumí na cenu.
No, pravda, moc krásy nepobraly. To už radši Seat Cordoba, i když Fabia sedan ve stříbrné metalíze a s většíma mež zákaldmíma kolama nevypadá zas až tak špatně.
Když jsme u malých sedanů, neví někdo jak skončil VW Polo sedan? Kdysi ho celkem nenápadně představili, viděl jsem ho pak jednou v životě, v Berlíně, jak má kocenrn ty výstavní autosalíny v centru. Pak už jsem o něm neslyšel. - To jen tak pro zajímavost 😉
Když jsme u malých sedanů, neví někdo jak skončil VW Polo sedan? Kdysi ho celkem nenápadně představili, viděl jsem ho pak jednou v životě, v Berlíně, jak má kocenrn ty výstavní autosalíny v centru. Pak už jsem o něm neslyšel. - To jen tak pro zajímavost 😉
Mám takovou malou stupnici hodnocení: Brrr = Škoda Fabia Sedan, Brrr brrr = Renault Thalia, Brrr brrr brrr = Dacia Logan.
ja bych to ze sveho pohledu trochu poupravil, nebot na jedinem Loganu je videt, ze je to zakladni verze, ackoliv jeho tvary jsou jednoduche a predni maska se svetly spatne proporcne udelana, presto ho stavim minimalne na uroven fabie, u ktere by stacila jinak umistena a modifikovana zadni svetla, aby vypadala k svetu. S Thalii bohuzel nejde udelat nic, diky totalni disproporci a snahu docilit pouze fukcnosti.
což o to cena dobrá, ale pozor, je to s motorem 1.2HTP 40kw...
Thalia má za stejnou cenu 72kW. To už je sakra rozdíl. Řídil jsem fabii s tím 40kW motorem a nedokážu si představit cestovat ve čtyřech lidech a plným kufrem na dovolenou. To už je snad aji nebezpečný. Představte si že předjíždíte v kopci nějakej náklaďák..
Ani nevíte, jak se bavím. Zrovna sem si vzpoměl na ty kecy, že Logan nebude konkurence pro Fabii.. cha, cha, cha. Měsíc se s měsícem sešel a první výsledky se dostavují.. Je to úplně vzorový příklad toho, proč fandím Loganu, Thálií atd. díky nim se totiž možná jednou dočkáme toho, že budou evropské auta nabízeny za "reálnější" ceny a že nás evropští výrobci nebudou odírát jako doposud. Podle mě je tahle nabídka Fábie docela zajímavá, teda až na ten motor - to tam nemůžou dát alespoň verzi se 47 kw?
samozřejmě, že škodovka půjde s cenou dolů, jde přece o to auto prodat. Mám ale obav, že snižování ceny půjde ruku v ruce se snižováním kvality typů co drželo pět šroubů a udrží to tři, tak je tam dáme. Co mě např. zarazilo u faceliftované verze je to, že např. chybí zamykací "čudlíky" u zadních dveří. Nevím zda je to pouze u verzí s centrálem, ale stejně, je to jeden "šetřící krok", který je zrovna vidět. A kolik je asi těch "šetřících kroků", které na první pohled vidět nejsou?
Bomba by byla Škoda za 199999,-Kč! >😁 Ale jo,jen tak dál,ať se Škoda snaží!Logan je král.POZNÁMKA:dočetl jsem se,že převodovka na Logana je za 90000,-Kč!Kolik by měl stát zbytek auta?
Tohle nema moc sanci uspet, protoze uz je to fakt oholene i proti tomu Loganu. Navic Sedan je proste tak hnusny, ze se jen tak razem prodavat nezacne. No a navic, az bude mit Logan verzi Kombi, tak to teprve bude pohreb pro Fabie Juniory apod.
Kdepak sedan,nejhezčí je junior,protože má nejčernější nárazníky jaký jsem kdy viděl a přenádherný kola(škodovka se zřemě inspirovala u italských sporťáků) a ta šířka kola,to je pohled jen pro labužníky.No která jiná automobilka tohleto nabízí.
Není tomu tak dlouho když škodofka (potažmo fauvé) vykřikovala něco o tom že Logan jaksi není konkurence. A ani moc vody v Jizeře neproteklo a zdá se že to konkurence je a zdá se že tlak Logan je docela silný.
pak teprve bude *,to uvidite,vsadim se s vama ze skoda fa bie sedan bude taky za 149000 Kc. jak je mozny ze vw dnes stoji tolik,jak skoda-cca,kdyz ve vw se vydelava vite kolik ,co tak energie a pod.je jasne,ze skoda se ridi cenovou politikou, co kdo SNESE a jeste ji nebylo az tak spatne.vi snad nekdo o tkzv. velkoseriovem vyrobci aut,co vyrabi tak malo modelu,co skoda vzdyt ,ferrari ma dnes sirsi skalu...
jako nic proti ale LOGAN nevím nevim (strašný dílenský zpracování) , vysoko těžiště, podvozek hrůza děs a bezpočnostní prvky o tom ani nemluvě ... dopravní nehoda čelní střet s vozidlem Ford ...... výsledek dva těžce zranění z Loganu u spolujezdce nevystřelil AIRBAG a navíc se utrhnul úchyt bezpečnostního pásu i s kusem karoserie ... jinak zajemcům o Logan přeji hodně štěstí... možná je to náhoda třeba to auto dělala páteční odpolední směna 😄
tento víkend jsem si dost zblízka prohlédl fabii i logana. Na fabie jsme si už za ty roky zvykli, pohled na logan je pořád tak trošku exotika - ale nějaké zásadní rozdíly v dílenském zpracování jsem neviděl. U loganu zatím nikdo neví, co to provede třeba po 100000km, fabie je zřejmě o něco bezpečnější. Užitná hodnota bude zřejmě u logana výrazně větší .....
Vyzkoušejte hlučný tříválec s malým výkonem, vysokou spotřebou a průměrnou životností - Škoda nikdy více !!!