Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Yeti Cabrio: druhé vydání Yetiho právě vyšlo

Modrou barvu vystřídala oranžová, uzavřenou karosérii obrněného hatchbacku střídá otevřená karosérie s plátěnou střechou a ochranným rámem za sedadly. Jediný pár dveří dělá z původního Yetiho studii s tvary opravdového SUV...
Zpět na článek
12. 9. 2005 09:32
neregistrovaný "rio2"
12. 9. 2005 09:48
neregistrovaný "Marko"
12. 9. 2005 10:14
neregistrovaný "RnaliM"
12. 9. 2005 11:19
neregistrovaný "Marko"
13. 9. 2005 19:33
neregistrovaný "Skarkon"
12. 9. 2005 09:57
neregistrovaný "Micek"
12. 9. 2005 10:40
neregistrovaný "Essesant"
12. 9. 2005 11:21
neregistrovaný "Coroner"
12. 9. 2005 11:37
neregistrovaný "King"
12. 9. 2005 23:17
neregistrovaný "Hanka"
12. 9. 2005 13:37
neregistrovaný "JP"
12. 9. 2005 12:18
neregistrovaný "Vowi"
12. 9. 2005 14:49
neregistrovaný "Cynik"
12. 9. 2005 18:37
neregistrovaný "wector"
13. 9. 2005 07:04
neregistrovaný "Vowi"
13. 9. 2005 07:02
neregistrovaný "Vowi"
12. 9. 2005 12:51
neregistrovaný "ipetr"
12. 9. 2005 14:04
12. 9. 2005 14:11
neregistrovaný "Micek"
12. 9. 2005 18:53
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 9. 2005 14:32
neregistrovaný "Denis"
12. 9. 2005 15:23
neregistrovaný "ciello"
12. 9. 2005 15:19
neregistrovaný "evo9_sk"
12. 9. 2005 16:46
neregistrovaný "Karl Egon"
12. 9. 2005 18:38
neregistrovaný "wector"
12. 9. 2005 18:40
neregistrovaný "wector"
12. 9. 2005 19:20
neregistrovaný "ericn"
12. 9. 2005 19:53
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 9. 2005 20:23
neregistrovaný "Hooligan 49"
12. 9. 2005 20:40
neregistrovaný "Tamin"
12. 9. 2005 20:52
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 9. 2005 21:35
neregistrovaný "Tamin"
12. 9. 2005 21:59
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 9. 2005 12:11
neregistrovaný "ZZ"
13. 9. 2005 13:10
neregistrovaný "mates"
13. 9. 2005 21:00
neregistrovaný "Jenda Benda"
13. 9. 2005 21:08
neregistrovaný "Tamin"
13. 9. 2005 13:09
neregistrovaný "mates"
13. 9. 2005 13:42
neregistrovaný "dCi"
13. 9. 2005 19:07
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 9. 2005 22:20
neregistrovaný "dCi"
14. 9. 2005 09:34
neregistrovaný "Lonestarstate"
14. 9. 2005 12:00
neregistrovaný "dCi"
14. 9. 2005 12:15
neregistrovaný "cyrus smith"
14. 9. 2005 12:56
neregistrovaný "Lonestarstate"
14. 9. 2005 13:01
neregistrovaný "dCi"
14. 9. 2005 13:23
neregistrovaný "mates"
14. 9. 2005 13:23
neregistrovaný "Lonestarstate"
14. 9. 2005 13:37
neregistrovaný "dCi"
14. 9. 2005 13:43
neregistrovaný "mates"
14. 9. 2005 13:49
neregistrovaný "dCi"
14. 9. 2005 13:50
neregistrovaný "mates"
14. 9. 2005 13:53
neregistrovaný "dCi"
14. 9. 2005 14:00
neregistrovaný "mates"
14. 9. 2005 14:05
neregistrovaný "ZZ"
14. 9. 2005 14:07
neregistrovaný "dCi"
14. 9. 2005 14:14
neregistrovaný "Lonestarstate"
14. 9. 2005 14:21
neregistrovaný "dCi"
14. 9. 2005 14:45
neregistrovaný "Lonestarstate"
14. 9. 2005 14:57
neregistrovaný "mates"
14. 9. 2005 15:04
neregistrovaný "dCi"
14. 9. 2005 14:19
neregistrovaný "mates"
14. 9. 2005 14:23
neregistrovaný "dCi"
14. 9. 2005 14:35
neregistrovaný "mates"
14. 9. 2005 15:08
neregistrovaný "dCi"
14. 9. 2005 15:13
neregistrovaný "mates"
14. 9. 2005 15:22
neregistrovaný "dCi"
14. 9. 2005 15:36
neregistrovaný "mates"
14. 9. 2005 13:57
neregistrovaný "Lonestarstate"
14. 9. 2005 14:00
neregistrovaný "dCi"
14. 9. 2005 14:08
neregistrovaný "Lonestarstate"
14. 9. 2005 14:11
neregistrovaný "dCi"
14. 9. 2005 13:30
neregistrovaný "GTI"
14. 9. 2005 13:47
neregistrovaný "dCi"
14. 9. 2005 15:30
neregistrovaný "GTI"
14. 9. 2005 15:55
neregistrovaný "dCi"
14. 9. 2005 16:18
neregistrovaný "Tamin"
14. 9. 2005 16:18
neregistrovaný "Paja"
14. 9. 2005 16:23
neregistrovaný "GTI"
14. 9. 2005 16:30
neregistrovaný "Paja"
14. 9. 2005 16:40
neregistrovaný "GTI"
14. 9. 2005 16:53
neregistrovaný "dCi"
14. 9. 2005 17:00
neregistrovaný "GTI"
14. 9. 2005 17:02
neregistrovaný "GTI"
14. 9. 2005 17:17
neregistrovaný "dCi"
14. 9. 2005 16:21
neregistrovaný "GTI"
14. 9. 2005 16:25
neregistrovaný "Tamin"
14. 9. 2005 16:33
neregistrovaný "GTI"
14. 9. 2005 16:37
neregistrovaný "Tamin"
14. 9. 2005 16:58
neregistrovaný "GTI"
14. 9. 2005 16:40
neregistrovaný "mates"
14. 9. 2005 16:45
neregistrovaný "GTI"
14. 9. 2005 16:40
neregistrovaný "dCi"
14. 9. 2005 16:43
neregistrovaný "Tamin"
14. 9. 2005 16:53
neregistrovaný "GTI"
14. 9. 2005 17:06
neregistrovaný "dCi"
14. 9. 2005 17:14
neregistrovaný "GTI"
14. 9. 2005 17:21
neregistrovaný "dCi"
14. 9. 2005 17:29
neregistrovaný "GTI"
14. 9. 2005 17:33
neregistrovaný "dCi"
14. 9. 2005 16:25
neregistrovaný "dCi"
14. 9. 2005 16:31
neregistrovaný "Tamin"
14. 9. 2005 16:57
neregistrovaný "GTI"
14. 9. 2005 17:15
neregistrovaný "dCi"
14. 9. 2005 17:32
neregistrovaný "GTI"
14. 9. 2005 17:35
neregistrovaný "mates"
14. 9. 2005 17:39
neregistrovaný "GTI"
14. 9. 2005 17:43
neregistrovaný "mates"
14. 9. 2005 17:35
neregistrovaný "dCi"
14. 9. 2005 20:43
13. 9. 2005 22:11
neregistrovaný "Tamin"
13. 9. 2005 22:15
neregistrovaný "Tamin"
14. 9. 2005 08:26
neregistrovaný "Paja"
14. 9. 2005 09:45
neregistrovaný "Lonestarstate"
14. 9. 2005 10:16
neregistrovaný "Paja"
14. 9. 2005 11:01
neregistrovaný "Lonestarstate"
14. 9. 2005 11:21
neregistrovaný "Paja"
14. 9. 2005 11:25
neregistrovaný "Lonestarstate"
14. 9. 2005 11:53
neregistrovaný "Paja"
14. 9. 2005 12:43
neregistrovaný "Lonestarstate"
14. 9. 2005 13:09
neregistrovaný "Paja"
14. 9. 2005 23:19
neregistrovaný "Cynik"
15. 9. 2005 09:38
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 9. 2005 20:48
neregistrovaný "Tamin"
12. 9. 2005 21:10
neregistrovaný "švihák"
12. 9. 2005 21:44
neregistrovaný "Tamin"
12. 9. 2005 21:43
neregistrovaný "Míra"
12. 9. 2005 21:59
neregistrovaný "Tamin"
13. 9. 2005 13:52
neregistrovaný "Micek"
13. 9. 2005 15:36
neregistrovaný "Tamin"
12. 9. 2005 23:28
neregistrovaný "roman"
13. 9. 2005 07:08
neregistrovaný "Milan Brázdil"
13. 9. 2005 09:41
neregistrovaný "GTI"
13. 9. 2005 15:49
neregistrovaný "Tamin"
14. 9. 2005 23:20
neregistrovaný "Cynik"
13. 9. 2005 11:48
neregistrovaný "GLADER"
13. 9. 2005 15:57
neregistrovaný "Tamin"
13. 9. 2005 17:30
neregistrovaný "skoroznalec"
13. 9. 2005 22:54
neregistrovaný "Player"
14. 9. 2005 14:44
neregistrovaný "anonym"
14. 9. 2005 15:49
neregistrovaný "pata"
14. 9. 2005 21:11
neregistrovaný "švihák"
15. 9. 2005 09:07
neregistrovaný "ZZ"
15. 9. 2005 10:58
neregistrovaný "ciello"
15. 9. 2005 11:01
neregistrovaný "ZZ"
15. 9. 2005 11:56
neregistrovaný "mates"
15. 9. 2005 11:59
neregistrovaný "ZZ"
15. 9. 2005 16:20
neregistrovaný "švihák"
15. 9. 2005 16:34
neregistrovaný "ZZ"
28. 10. 2005 23:13
neregistrovaný "anonym"
neregistrovaný "rio2"
12. 9. 2005 09:32
skoda
Nie som priateľom značky Škoda, ale tento " kabriolet" sa mi páči podstatne viac ako tá zavretá verzia. Ale neviem aký zmysel má úvaha nad dvojkolkou. Predávať SUV ako dvojkolku je marketingová samovražda. ( Viď TOYOTA RAV 4 s predným náhonom ). V každom prípade Škoda aspom ukázala vo svojom nevýraznom programe kúsok invencie. Len aby toto auto nepostihol osud Favoritu cabrio, ak si na neho niekto ešte spomeniete...
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Marko"
12. 9. 2005 09:48
Re: skoda
1.) je to iba koncept - a tento pritahuje pozornost tym, ze je urobeny a la SAV. 2.) marketingova samozvrazda to nie je - VW napriklad ponuka Polo Fun, Citroen zas C3 X-TR, Rover mal Streetwise - proste tu je klientela, ktora ma zaujem o falosne SAV (aj ked neviem preco) 3.) Favorit Cabrio nebol vyrobok Skody ale Metalexu - a zakazkovo sa aj vyrabal ;-)
neregistrovaný "RnaliM"
12. 9. 2005 10:14
Re: skoda
Uz mas pobalene? :-) A budes na mna mysliet? ;-)
neregistrovaný "Marko"
12. 9. 2005 11:19
Re: skoda
;-) :-)
neregistrovaný "Skarkon"
13. 9. 2005 19:33
Re: skoda
zajmalo by me jak víte ze je to dvojkolka. vzdyt se jeste nevyrabí a kazdej ví ci bude za motor, podvozek a pohon...vždyt to neví ještě ani škodovka a jestli to ví. tak je teprv rozhodnuto na 25%.
neregistrovaný "Micek"
12. 9. 2005 09:57
Yá Ty
Mě se docela líbí, akorát ty kola mi nějak nesedí. Jako by nebyly Škodovácký ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Essesant"
12. 9. 2005 10:40
jen s natazenou strechou
Me se to libi s natazenou strechou, jinak je tam moc ochrannych oblouku - jeste mozna se stazenym platnem a s nasazenym hardtopem, ale chybejici spojnice mezi ramem predniho okna a tim ochrannym ramem je divna, stejne jako ta pricna vystuha... Pokud jde o pohon 4x4 tak u vybavy SUV by nemel chybet, meli by delat i predokolku jako "imageovku" - taky moc nechapu smysl SUV jen s prednim nahonem, ale pokud chteji dospely model, tak to 4x4 tam musi byt. Nevidim duvod proc by Yeti nemel mit pohon na vsechny 4, kdyz ho ma i Panda nebo Ignis.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Coroner"
12. 9. 2005 11:21
Re: jen s natazenou strechou
Osobne si myslím, že žiadny Yety nikdy nebude, týmito štúdiami len preverujú reakcie ľudí a nepriamo ich pripravujú na new Fabiu ktorá ponesie veľa designerských prvkov práve tejto štúdie. Škoda nemá pozíciu nato aby vyrábala image modely ktoré na seba nezarobia.
neregistrovaný "King"
12. 9. 2005 11:37
Re: jen s natazenou strechou
Co dodat? :yes: Snad jen to, že mini MPV vzniklé z yetiho by opravdu podobnou SUV verzi mít mělo. Uvidíme.
neregistrovaný "Hanka"
12. 9. 2005 23:17
Re: jen s natazenou strechou
Myslím si totéž. Výroba Zetyho nezačne. Budou se bát, že se to neprodá a dokonce si myslím, že to snad ani nikdy neměli v úmyslu. Jde jen o to předvést na autosalonu něco netradičního, aby na sebe značka upoutala pozornost a to je vše. Utvrzují mě v tom i ty ohromný ochraný oblouky nad hlavami cestujících. Vypadá to spíš jako výstuhy co drží pohromedě auto, aby se bez tý střechy nerozlomilo.
neregistrovaný "JP"
12. 9. 2005 13:37
Re: jen s natazenou strechou
Libi se mi to v pripade, kdy je jen stazena strecha nad zadnimi sedadly, ale pevny dil strechy (bily) je stale nahore. Jinak si ale stejne nejsem schopen predstavit sortu cilovych zakazniku. Kdyby to nebyl takovy mrnous, tak by to bylo auto pro americkou mladez, ale v Evrope je to fakt asi jen koncept. Jinak celkove by bylo fajn, kdyby se paleta Skody rozrostla o novou Fabii, Superb, Yeti a Roomster.
neregistrovaný "Vowi"
12. 9. 2005 12:18
To je teda čudný auto..
No jestli toto udělá škodovka, tak to teda bude něco...s tímto autem to půjde spíš z kopce, protože u nás nejsou takové podmínky aby se toto auto mohlo prodávat..teda beru to hlavně z klimatické stránky. :no:
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Cynik"
12. 9. 2005 14:49
Re: To je teda čudný auto..
Myslim, ze klimaticke podminky nejsou pri rozhodovani, zda koupit kabriolet, uplne urcujici. V Cechach jezdi kabrioletu pomerne malo, protoze si tu malokdo muze dovolit mit neprakticke auto (coz by prave tenhle drobek mohl zmenit). Ale na zapade - v Nemecku, v Dansku i treba ve Svedsku (kde jsou na tom s klimatickymi podminkami jeste hur) se da potkat kabrio velmi casto. A nejsou to jen SLK a Z4, ale treba i 307 CC... Njn, to, co je potreba, aby to tady fungovalo jak na zapade, je pocetna stredni trida. U nas se do tehle kategorie radi zatim furt jen nejakych hornich 40%. Az to bude 80%, budem takovyhle vozitka potkavat pravidelne.
neregistrovaný "wector"
12. 9. 2005 18:37
Re: To je teda čudný auto..
tak nejak, az... Ale ja sem si rikal: co kdyby to VW Skodovce vzalo, priliplo na to masku a zadni lampy z Altei a prodavali to jako Seat? Ve Spanelsku by se to chytlo urcite dobre a pak by se to mohlo rozsirit i dal...
neregistrovaný "Vowi"
13. 9. 2005 07:04
Re: To je teda čudný auto..
na jihu Evropy by se toto mohlo uchytit a nebo kdyby tam dali dost silný motor tak proč ne i do Ameriky >:D
neregistrovaný "Vowi"
13. 9. 2005 07:02
Re: To je teda čudný auto..
Jo ted si vystihl přesně co jsem měl na mysli, to auto nebude prodejné, bo je to nepraktické a češi jsou dost velcí spořílci. Jenomže automobilka, která špatně prodává na domácím trhu..by se měla zamyslet.
neregistrovaný "ipetr"
12. 9. 2005 12:51
Toto je moje pristi auto....
Musim rict ze se mi tato verze moc libi. Bude to moje pristi auto, doufam tedy ze bude ve verzi 4x4
Rozbalit vlákno
0
12. 9. 2005 14:04
TO SE PODDÁ
Je v přirozenosti člověka kritizovat to, co se mu nabízí a vynášet do nebe to, co je nedosažitelné... A zejména tady v Česku... tady to má velkou tradici. Takže nakonec to zlomí Škoda. Svejma krásnejma autama :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Micek"
12. 9. 2005 14:11
Re: TO SE PODDÁ
:-) PS. netahej jsem pořád tu sociálněpsychologickou situaci
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 9. 2005 18:53
Re: TO SE PODDÁ
Jo. Ale jen anonymně na netu. V reálu je to přesně naopak: vychvalovat, co mám a pomlouvat, na co nemám. :-( Aspoň takové mám bohužel zkušenosti s naprostou většinou lidí.
neregistrovaný "Denis"
12. 9. 2005 14:32
Cílovka je a veliká
Proč myslíte, že není cílovka. Písek k tomu vybízí... pobřežní stráž přímořskcýh států, Ideální společník do Alp, či na venkovské silnice. Čtyřkolka by mohla skvěle fungovat na Severu Evropy..... když se to zvládne marketingově, čeká nás velmi úspěšná Škodovka...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ciello"
12. 9. 2005 15:23
Re: Cílovka je a veliká
ale takhle jak to píšeš to asi nedovolí né příliš úspěšný VW... ;-\
neregistrovaný "evo9_sk"
12. 9. 2005 15:19
hmmm nic moooc hm :-/
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Karl Egon"
12. 9. 2005 16:46
Ono to má motor!
To že to má motor je dobrá zpráva. Možná, že Yeti opravdu bude. Ikdyž je to jen třívalec;-\ Pro Čechy taky alternativa a o peníze jde vždy až v první řadě ;-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "wector"
12. 9. 2005 18:38
Re: Ono to má motor!
neregistrovaný "wector"
12. 9. 2005 18:40
Re: Ono to má motor!
nebo z toho bude nova Fabia s tim jejich "paketem pro spatne ( rozumej ceske ) cesty" jak se to prodava dnes. To uz by nam nejaka rozkopana D1 byla celkem u (_._) ;-)
neregistrovaný "ericn"
12. 9. 2005 19:20
Yeti Cabrio
:yes: Musím říct že tenhle koncept se mi líbí víc než ten z pevnou střechou, je vidět že škodovka umí :yes: , do serie to asi bude mít daleko ale pokud jo, tak by měl mít pohon 4x4 na 100%. S jednou hnanou nápravou by asi byla dost mimo, k tomu nějakej rozumnej motor, předpokládám že by do toho vrhli nějaký slabší TDI (77kw) a 1,6 FSI v benzínu... Mohlo by se to prodávat dobře ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 9. 2005 19:53
Klasifikace přispěvatelů
Typ 1) Prvoliniový přispěvatel: Velmi odolný i když nepříliš rozšířený druh. Píše své názory bez větších ohledů na ostatní. V zásadě ho skoro nikdo nemá rád, protože pravidelným obnažováním všech svých názorů si stihnul něčím znepřátelit prakticky všechny mainstreamové pisatele. Typ 2)Kritik: Protiklad prvoliniového přispěvatele. Devadesát procent všech jeho příspěvků tvoří negativní reakce na typ první. Své názory nikdy nepíše, zato dává zřetelně najevo, co si myslí o těch „korunovaných ***ch“. Pokud nemá, na koho kriticky reagovat v diskusi, zkritizuje alespoň článek. Typ 3)PřiZpěvatel: Nepíše příspěvky nýbrž přízpěvky. Rozdíl je markantní formou i obsahem. Forma je zásadně jednořádková, v některých extrémních případech i dvouřádková. Obsah dělíme na genové variace Negativ a Pozitiv. Negativ používá obraty jako „šrot“, „řidič stodvacítky“, „šmejd“, „auto pro socky“. Přízpěvky pozitiva naopak charakterizují slova „rulez“, „forever“, „go go go“ a podobné. Typ 4)Plagiátor: Svojí virtuální identitu staví na více či méně očividném parodování či doslovném kopírování hodně známého přispěvatele. Na auto.cz poměrně vzácná životní forma. Je důvodné podezření, že se k nám tento endemit dostal z webu iDnes, kde se rozmnožil geometrickou řadou a početně už možná i přesáhl množství původních přispěvatelů. Typ 5) Přihřívač kašičky: Plaše žijící živočich. Má jedno či dvě oblíbená témata a kdykoliv je příležitost, běží si je přihřát. Má pár připravených demagogických faktů, které omílá dokola jako magnetofon. Trpí často paraoiou o mimozemsko-židovsko-komunisticko-revanši… spiknutí a to ho pudí nezřídka řetězově publikovat simultánně na několika webech zároveň.
Rozbalit vlákno
95
neregistrovaný "Hooligan 49"
12. 9. 2005 20:23
Re: Klasifikace přispěvatelů
Co k tomu dodat >:D . Jak sám uznáš, tato věta se do dvou řádků natlačit nedá >:D >:D >:D :yes:
neregistrovaný "Tamin"
12. 9. 2005 20:40
Re: Teď si mě nasral!!!!!!
Bylo to příjemný čtení až po to mimozemsko-židovsko-komunisticko-revanši… spiknutí.A to hlavně židovským!Jestli bereš Židy jako něco špatnýho tak tě nechápu. :no:
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 9. 2005 20:52
Re: Tos nepochopil
Klid! Nic si nepochopil. To nic neznamenalo. Jen všeobsahující nesourodou směs naznačující, že absurditu takového smýšlení. Zrovna Ti Židé tam byli jen proto, že bývají častý cíl paranoidních spikleneckých představ. Snad aspoň z těch zubařů a hrabošů ti mohlo dojít, že to nemyslím zle. ;-) Jsem ten poslední, koho by šlo obvinit z antisemitismu.
neregistrovaný "Tamin"
12. 9. 2005 21:35
Re: Tos nepochopil
Já vím, že je to parodie na Hitlera, který s oblibou mluvil o židobolševický agresi.Já jsem v poslední době s ZZ a Micekem taky dost parodovali němce, ale v poslední době jsem dost pod tlakem.Ke všemu mám židovský předky ačkoli je to dávno a já sám jsem ateista a k víře abrahámově se hlásit zrovna nechystám.Věřmi, že Židi to v týhle době nemaj lehký a jen v mým okolí je těch antisemitů dost a tak jsem se zalekl, že ty k ním můžeš taky patřit.Jo a nějak si nemůžu zařadit GTIho, tebe, ZZ , Miceka a další....
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 9. 2005 21:59
Re: Tos nepochopil
Poslal jsem ti mail. Tady to řešit nebudeme. Nebo přiběhne Mates s červenou kartou za konfliktní témata. >:D
neregistrovaný "ZZ"
13. 9. 2005 12:11
Re: Tos nepochopil
Mates s červenou kartou >:D :yes: Tamine, taky jsem přemýšlel, kam se zařadit ;-) Ale dnes asi na nic nepřijdu... 8-s
neregistrovaný "mates"
13. 9. 2005 13:10
Re: Tos nepochopil
Mates na vas s kartama sere! O ty apatice uz jsem psal.
neregistrovaný "Jenda Benda"
13. 9. 2005 21:00
Re: Tos nepochopil
Není tady náhodou diskuze k Yeti ? To jste fakt posedlý rozborem svých blábolů, které nejsou k věci ?
neregistrovaný "Tamin"
13. 9. 2005 21:08
Re: Tos nepochopil
v klidu....
neregistrovaný "mates"
13. 9. 2005 13:09
Re: Tos nepochopil
:-) Pekne! Bohuzel z nedostatku sebereflexe jsem se nedokazal zaradit:-)
neregistrovaný "dCi"
13. 9. 2005 13:42
Re: Tos nepochopil
Máš naprostou pravdu, nalezl jsem se coby typ 1. Na to jak seš mladej a heterosexuální, občas se fakt trefíš. Díky za osvětu. :yes:
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 9. 2005 19:07
Re: Tos nepochopil
Nikoliv. Jsi plagiátor jak vyšitý. Neustále kopíruješ GTIho. :no:
neregistrovaný "dCi"
13. 9. 2005 22:20
Re: Tos nepochopil
Počkej fakt? Nesmysl, to bych si přece všiml. Mé příspěvky jdou od přímo od srdce, přísahám na svou smrt!!!
neregistrovaný "Lonestarstate"
14. 9. 2005 09:34
Re: Tos nepochopil
Všiml, ale nepřiznal. Ale vzhledem k tomu, co děláš, už hlouběji klesnout nemůžeš, ani tou přísahou. :no: :no: :no: ps: zamysli se sám nad sebou, když s možností anonymity hned děláš takovéhle věci.
neregistrovaný "dCi"
14. 9. 2005 12:00
Re: Tos nepochopil
Moje přísaha je heterosexuálně tvrdá, vím, málem jsem si na sebe upletl bič. Jenže přísaha si neuvědomila, že já jsem ještě větší borec jak ona. Šel jsem za ní a povídám: "Přísaho, to by v tom byl zašitej čert, kdybych nemluvil pravdu." Přísaha, vidouc že prohrála, na mne vyplázla jazyk. Tak jsem se naštval, chytl ji za pačesy a máznul s ní o zem jako kdyby byla Lonestarstate. :-O P.S.: chopil jsem se jinošského doporučení a zamyslel se nad sebou. Děkuji, bylo mi to ku prospěchu. Dříve jsem myslel, že nějaké chybičky mám, ale po doporučeném zamyšlení jsem na sobě žádnou nenalezl. Jsem bezchybný, tak záviď, máš proč. :-!
neregistrovaný "cyrus smith"
14. 9. 2005 12:15
Re: Tos nepochopil
mysli si o dCim co chceš, ale aspoň já si ho vždy s chutí přečtu a pobaví mě. bez něj by to tady bylo příliš jednostranný. jsem taky odsouzeníhodnej?
neregistrovaný "Lonestarstate"
14. 9. 2005 12:56
Re: Tos nepochopil
Já tady taky nepíšu třeba jako "stratus smith" příspěvky parodující tvoje názory. Jsem zvědavý, jestli by ses i u toho tak bavil. ;-\ dCi je jen ubohý zakomplexovaný ubožák a to co tu dělá, by si v životě z očí do očí netroufl. Zasloužil by totiž pořádně přes hubu.
neregistrovaný "dCi"
14. 9. 2005 13:01
Re: Tos nepochopil
:-O od mláděte?
neregistrovaný "mates"
14. 9. 2005 13:23
Re: Tos nepochopil
A proc ne? Potrebujes, aby ten kdo ti da po hube byl o generaci starsi?
neregistrovaný "Lonestarstate"
14. 9. 2005 13:23
Re: Tos nepochopil
Na někoho, kdo se musí schovávat za všemožnýma nickama a sám si na některé svoje příspěvky psát souhlasné komentáře (viď Ismo ;-) >:D ) , aby mohl škodit, by určitě stačilo pětiletý dítě.
neregistrovaný "dCi"
14. 9. 2005 13:37
Re: Tos nepochopil
No pokud si zjistil, že Ismo = dCi až teď, pak mi skutečně padá brada. Já očekával, že to tady všichni ví dobré dva měsíce. Mám dojem že jsem to i na férovku psal, ale olrajt, příště vezmu v potaz i výskyt pomalejších jedinců. S tím dítětem si homosexuálně přestřelil, na mne by stačilo i tříletý. Ty ovšem začínáš nějak ztrácet nervy, což skutečně nechápu. Já ke svým příspěvkům nepřipojuji dovětek: LONESTARSTATE, ČTI MNE!
neregistrovaný "mates"
14. 9. 2005 13:43
Re: Tos nepochopil
Koli tech = u ruznych nicku jeste je? A proc vlastne? Nebo na tenhle heterosexualni prispevek nebudes odpovidat?
neregistrovaný "dCi"
14. 9. 2005 13:49
Re: Tos nepochopil
Budeš se divit, ale kdysi, ještě před časem toho volkswagenisty, jsme zde spoluzakládali tým V***I.
neregistrovaný "mates"
14. 9. 2005 13:50
Re: Tos nepochopil
Vsechno je mozny. Jen me zajima kolik tech nicku je a proc vlastne?
neregistrovaný "dCi"
14. 9. 2005 13:53
Re: Tos nepochopil
Neboj, tolik jich zas není, ale všechno to začalo po návratu z ciziny a naprostým znechucením nad stylem jednoho zdejšího přispěvatele a z toho co tu udělal z diskuse. Teď už je to jen čirá recese a krácení si pracovní doby.
neregistrovaný "mates"
14. 9. 2005 14:00
Re: Tos nepochopil
Nijak nepopiram, ze se s GTIm neda vzdy souhlasit, na druhou stranu zdejsi diskuzi dost pomohl! A to tak vyrazne, ze se mu da tech par vystrelku klidne odpustit. Jen se podivej na zminovanou diskuzi u F1:-( To uz neni vubec ke cteni, natoz tam neco napsat:-( Takze pro me za me ho klidne paroduj, proc ne. Me by teda vic oslovilo, kdybys mu v diskuzi dokazal, ze mas vetsi koule nez on. Priznam se, ze diskuze sama se sebou pod ruznymi nicky je pro me tezko pochopitelna:-(
neregistrovaný "ZZ"
14. 9. 2005 14:05
Re: Schizofrenie nebo parodie?
Já se musím připojit k matesovi. Parodovat někoho je v určitém smyslu pocta jeho tvorby a tobě to parodování jde. Rád ho čtu, je to zábavné. Používat ale několik nicků je nesportovní a zbytečné. Navíc když reaguješ sám na sebe, tak si o tobě lidé právem myslí, že jsi schizofrenik zralej na léčení. Toť můj názor.
neregistrovaný "dCi"
14. 9. 2005 14:07
Re: Schizofrenie nebo parodie?
Jasně, formule je hnus, ale myslím že by se takový vulgární spam dal řešit spíše registrací nicků, než adorací jednoho samolibého strejce, k němuž přilnul jeden sečtělejší klučina.
neregistrovaný "Lonestarstate"
14. 9. 2005 14:14
Re: Schizofrenie nebo parodie?
Nikdo tu nikoho neadoruje. Ale veškeré tvé jednání zavání závistí, touhou uškodit, poplést nepravidelné čitatele, strhávat na sebe za každou cenu pozornost a chorobnou touhou být chválen. Protože chválit sám sebe, to je už vážně na palici.
neregistrovaný "dCi"
14. 9. 2005 14:21
Re: Schizofrenie nebo parodie?
Ne milý Lonesi, to není závist. To je nostalgie po dobách, kdy jsi si tady ještě nehrál na synka. Ale co se týče škodění, pletení, strhávání a toužení, cílem jsi jednoznačně ty. Boj se mne. Chystám se tě podřezat listem papíru. :no:
neregistrovaný "Lonestarstate"
14. 9. 2005 14:45
Re: Schizofrenie nebo parodie?
Já si na nic nehraju. A falešné přívlastky mě nerozhodí. GTI je můj kamarád a ty jsi můj nepřítel a toť vše. Tvoje opakované chytání se jednoho z mála faktů, které znáš - věkového rozdílu - je trapné. Není mi zatěžko navazovat přátelské vztahy s desetiletým klukem ani s důchodcem. Mnohem důležitější je charakter a i určitá úroveň. A jako jsem se zastal GTIho, zastal bych se kohokoliv jiného, koho by sis vybral jako cíl svých nekalých praktik. Boj perem a papírem? Jsem pro. Ale za jiných podmínek. Pokud máš představu o úrovni diskuse jinou, jdi příkladem. A nepoužívej svoje nečestné zbraně. Nekritizuj, neparoduj a piš za sebe své skutečné názory. Pokud máš odvahu.
neregistrovaný "mates"
14. 9. 2005 14:57
Re: Schizofrenie nebo parodie?
Lonesi, nemas pocit, ze dCi ted prave udelal to, k cemu jsi ho vyzval? Napsal sve skutecne nazory. I kdyz je tvuj "nepritel" ;-\
neregistrovaný "dCi"
14. 9. 2005 15:04
Re: Schizofrenie nebo parodie?
Odvahu jasně že nemám. Když vidím jak to máš krásně jednobarevně rozdělené. Jen bych si dovolil upozornit, že historie to takhle echt gut jednobarevným pořádně zatopila. Párkrát se z toho stala docela slušná lidská katastrofa. Co se týče boje tlačítkem a monitorem, jsem také pro. Také za jiných podmínek. Jinak, s kritizováním si začal ty, parodování je dle mého názoru vynikající služba, a vždy jsem psal za sebe skutečné názory. To že jsem si 2x změnil nick na tom nic nezmění.
neregistrovaný "mates"
14. 9. 2005 14:19
Re: Schizofrenie nebo parodie?
Tak nebud tak vyhraneny. Jestli si GTI s Lonesem rozumi je jejich vec a nakonec je to lepsi, nez kdyby se napadali. Registrace se nedockame, mozna tak zobrazovani IP adresy. Je to na ucastnicich diskuze, aby skodice eliminovali. A ty si tema ruznejma nickama prave o tohle koledujes (to neni vyhruzka, ale konstatovani!!!!). Docela se ti divim, ze jsi ochoten tomu venovat tolik energie. Mozna kdybys stejne usili venoval tomu, ze jim predlozis argumenty, tak uz by davno byly ty veci narovnany.
neregistrovaný "dCi"
14. 9. 2005 14:23
Re: Schizofrenie nebo parodie?
Ještě mi napiš že ty výmysly a tahanice o apoštolovi, guru jsou argumenty. Na podobné hovadiny se přeci nedá reagovat jinak než dCi.
neregistrovaný "mates"
14. 9. 2005 14:35
Re: Schizofrenie nebo parodie?
Dobre vis, jak jsem to myslel. Snad si nemyslis, ze treba blbost se da prebit jen vetsi blbosti (to je modelova vec, prosim, nebrat adresne - nikdo!). Navic posledni dobou tech apostolu a guru citelne ubylo a vice se venuje vecnym zalezitostem. To ze to obcas prolozi nejakou story je, aspon pro me, jenom dobre.
neregistrovaný "dCi"
14. 9. 2005 15:08
Re: Schizofrenie nebo parodie?
Moc si to uklidnil, takhle musím souhlasit a kát se (ale jen z půle).
neregistrovaný "mates"
14. 9. 2005 15:13
Re: Schizofrenie nebo parodie?
Nemam teda zadny ambice stat se mistnim "hasicem"! Jen mi ty zabo-mysi valky prijdou na palici. Kat se nemusis, to po tobe nikdo nechtel! Me zajimaly ty nicky a to jsi mi vysvetlil. Ja mam jasno.
neregistrovaný "dCi"
14. 9. 2005 15:22
Re: Schizofrenie nebo parodie?
Proč na palici? Člověk alespoň velmi dobře pozná na čem je a především kdo za kým je. Při ostré debatě se pozná jádro člověka mnohem víc, než při únavném tlachání.
neregistrovaný "mates"
14. 9. 2005 15:36
Re: Schizofrenie nebo parodie?
Ja osobne preferuju debatu o autech, ktera se klidne muze prolozit necim odlehcenym. I kdyz se to nekdy zvrtne v totalni OT, ale je to sranda a dle myho to k tomu patri. Hadky o povahovych rysech, politice, historii, ekonomice a podobnych tematech k nicemu nevedou. Na to si muzu pustit TV nebo precist noviny. Navic si vetsina zucastnenych po par prispevcich nevidi do huby a uz na sebe jen plivou ohen a siru. No, bohuzel jsem vetsinu tech, kteri se do takovych debat zapojuji nepresvedcil o tom, ze je to na nic, takze uz to neresim. Ostrou diskuzi samozrejme beru, ale tady na tomhle foru spis k veci, takze k autum.
neregistrovaný "Lonestarstate"
14. 9. 2005 13:57
Re: Schizofrenie nebo parodie?
Blábolením nesmyslů sotva něco zachráníš. Samozřejmě vím dávno, že používáš několik nicků a že Ismo a dCi je jedna a tatáž osoba. Ale relativně nedávno si to využil k chválení sebe sama a lidi, co to tu četli poprvé a nebo nestíhají sledovat tvoje metamorfózy ti to mohli sežrat. A na to ty očividně spoléháš. Nervy vůbec neztrácím. Jen je mi z tebe na blití. A počítej s tím, že dokud tu budu já, tak pod každou tvojí parodii, to dám dost viditelně napsáno, o co zde běží. Aby jsem zmenšil následky tvého parazitování. No a ta reakce na GTIho, že by snad on kopíroval tebe? Tomu teda říkám zoufalý poslední útok. >:D
neregistrovaný "dCi"
14. 9. 2005 14:00
Re: Schizofrenie nebo parodie?
Napiš to rovnou i před tu parodii, abys dokázal eliminovat kladné přijetí mých příspěvlů čtenáři.
neregistrovaný "Lonestarstate"
14. 9. 2005 14:08
Re: Schizofrenie nebo parodie?
Udělal bych to, ale chronologický systém vkládání příspěvků mi to neumožní.
neregistrovaný "dCi"
14. 9. 2005 14:11
Re: Schizofrenie nebo parodie?
Je mi to za tebe líto. Fandil jsem tvým snahám.
neregistrovaný "GTI"
14. 9. 2005 13:30
Re: Schizofrenie nebo parodie?
To, že mi teď lezeš do pr**le, až mě sveděj ledviny je mi příjemný, koneckonců komu by se nelíbilo napodobování, ale tím svůj květnovej prohřešek vůči mně těžko odčiníš. Vím, snažíš se vyzobávat z mejch textů myšlénky, rozvíjet je a tím mi nějak vyjádřit to, že si uvědomuješ, cos provedl. Takhle se ale průšvihy neřeší. Dodnes jsi se za to, žes kradl můj nick v květnu neomluvil. Až tě musela redakce odstřihnout. Pochopit mohu ledacos, i když si neumím představit, proč jsi to udělal. Takže můj názor na tvůj charakter je zatím velice, velice kritický. Krást nick, dCI, ismo, nebo jako včera - psát pod Loganem pod více nicky sám se sebou, to se nedělá :no:
neregistrovaný "dCi"
14. 9. 2005 13:47
Re: Schizofrenie nebo parodie?
No páni, říkáš si dospělej chlap a položí tě má květnová invence? Dej pokoj, potrestala mě redakce, udělala ze mě vola, nemám se tedy za co omlouvat. Proč jsem to tehdy udělal je na delší rozbor, ale sem se mi ho vypisovat nechce. Můj názor na tvůj projev, na tvé podvědomí které z něj vykvétá, znáš. Já ho nezměnil. Mimochodem jsem si všiml, že začínáš ve svých Bertoňácích krást mé nápady. To se také, GTI, nedělá. :no:
neregistrovaný "GTI"
14. 9. 2005 15:30
Re: Schizofrenie nebo parodie?
Vola jsi tu ze sebe udělal sám. Redakce toho vola jen ustřihla. Jsem opravdu bytostně přesvědčen, že nejsi v hlavě úplně v pořádku. Tys nekradl nick jen mně. Tvá historie je tu přece delší. Nechceš snad, abych ti připomínal tvé minulé nicky? Stále dokola. Nejak škodit. To je tvé téma. Pokud žiješ tak, jak píšeš, chtěl bych znát tvé blízké okolí, pokud tedy nějaké je. Pokud jsi si všiml, že kradu nápady, tak sis všiml špatně. Jestli s něčím, tak s nápady problémy nemám. Na delší rozbor tvé aktivity nejsou. Tady se VŠICHNI chovaj charakterově. Ty ne. V tom je ten rozdíl. Jestli se tu řežeme o to, co je lepší nebo kdo má lepší názor, tak to má ale vždy rámec slušnosti. Ty slušný nejsi. Ty kradeš nicky, píšeš sám se sebou pod různými nicky, chválíš se a jako včera u Loganu máš určitě neskonalou radost, žes někoho nachytal. Takhle tu živoříš jen ty. Ostatní tohle nedělaj. Že je to nepřípustná a zavrženíhodná praktika snad dojde i tobě.P.S. Dost mě překvapuje, že máš jen na to vykrádat mé texty a nedokážeš si tu vytvořit svůj styl. Jako tu má kdekdo. Kdekdo, dCI, mimo tebe. Ale možná, že tohle tě právě žene dopředu... jen vždy proti někomu... Komplikovat diskuzi kradením nicku :no: A jako chlap tebou opovrhuji, neboť to co děláš je je zoufalá prostituce přehlíženého...
neregistrovaný "dCi"
14. 9. 2005 15:55
Re: Schizofrenie nebo parodie?
Pleteš se milý GTI, má hlava je v nejlepším pořádku. Jsem mnohem chytřejší než si myslíš a tvoje přesvědčení s tím sotva něco zmůže. Ne GTI, nejsi dobrý analytik, vím že ze mě máš strach. Jsem totiž naprosto odlišný a navíc neústupný. Je snadné schovávat se za skupinu. Dělají to zbabělci. Máš strach z nového GTI, lžeš sám sobě, že patříš do středu věci. Pokud já podle tebe škodím, ty podle mne vybíráš. A selekce je problém dneška. Zvedni hlavu od monitoru, pako! Ty selekci potřebuješ, já nikoliv. Já nejsem to zlo.
neregistrovaný "Tamin"
14. 9. 2005 16:18
Re: Schizofrenie nebo parodie?
No hele problém je v tom, že píšeš jako GTI a i ta přezdívka je zavádějící, ale nijak moc.Je sranda co děláš, ale jestli kradeš nicky tak to seš na tom hodně špatně.Jako moc chytrej se tu nejevíš a jestli seš opravdu tak chytrej jak píšeš, tak tak piš.A ještě něco.Nemluv tady o zlu!Tady seš na AUTO.CZ a né ve VyVolenejch.....
neregistrovaný "Paja"
14. 9. 2005 16:18
Re: Schizofrenie nebo parodie?
...panove zadrbali jste diskuzi osobnimi problemy, navrhuji Vam, aby jste si vymenili soukrome adresy a dopisovali si mimo verejne stranky, bude to lepsi pro Vas, ale hlavne pro "auto.cz"! Z Vaseho heterosexualni a homosexualni se mi zveda zaludek, vypada to, ze se tu stretli dva pubertaci, kteri kvuli uhrum nechodi mezi lidi a tak se tu vzajemne urazi!!! :no:
neregistrovaný "GTI"
14. 9. 2005 16:23
Re: Schizofrenie nebo parodie?
Teď jsi trochu hodně mimo...
neregistrovaný "Paja"
14. 9. 2005 16:30
Re: Schizofrenie nebo parodie?
Ani bych nerekl...snad redakce vyprodukuje dost novinek, aby jste v tom mohli pokracovat.
neregistrovaný "GTI"
14. 9. 2005 16:40
Re: Schizofrenie nebo parodie?
Až tu začne někdo jiný psát pod nickem Paja, příspěvky v kterých ten Paja bude napadat ostatní způsobem tobě nepřijetelným, a ty se ráno podíváš na monitor a nebudeš věřit svejm očím, a pokud ten falešnej Paja to bude dělat opakovaně u různých lidí, pod různými nicky, vlastně to bude už v redakci "známá firma", odstříhávaná čas od času od přístupu sem, tak si pak o tom v klidu promluvíme, souhlas jo? Jistě sis všiml, že jsem do diskuze vstoupil až na jejím závěru. Jestli máš potřebu se k tomuhle vyjadřovat, napřed se seznam s realitou i historií. A neházej mě prosím do jedné psychokazajky s dCI. Tak špatně snad na tom nejsem, abych tu kradl nicky!!!
neregistrovaný "dCi"
14. 9. 2005 16:53
Re: Schizofrenie nebo parodie?
Je zbabělé žehlit si košile vymýšlením GTI. Já už dávno připustil, že jsem si od tebe na pár příspěvků půjčil nick, omlouvat se za to nebudu, trest jsem dostal. Všechno ostatní co píšeš je lež tobě podobná. :-!
neregistrovaný "GTI"
14. 9. 2005 17:00
Re: Schizofrenie nebo parodie?
Nic jsi si půjčit nemohl - to bych asi věděl, že ti něco půjčuji. Tys ukradl můj nick. To je rozdíl. Pro jiné, pro tebe, jak vidím, ne.
neregistrovaný "GTI"
14. 9. 2005 17:02
Re: Schizofrenie nebo parodie?
Já nemám důvod lhát. Můžeš tu napsat svou story... co takhle nick - sjezdař?
neregistrovaný "dCi"
14. 9. 2005 17:17
Re: Schizofrenie nebo parodie?
Tak si přečti příspěvek na který reaguji, že lžeš. Možná nemáš důvod lhát, ale lžeš. :no:
neregistrovaný "GTI"
14. 9. 2005 16:21
Re: Schizofrenie nebo parodie?
Děkuju ti za to, cos teď napsal. To stačí. Tvá hlava je v nejlepším pořádku a také jsi daleko, daleko chytřejší než myslím. A také z tebe mám strach. Obrovský. A také se schovávám za skupinu. Jo, jo, takhle přesně to je.... v tvém světě... v tvé nemocné hlavě. Tak se měj, dCI. P.S.- Diagnoza je jasná... hezky jsi se tu odhlalil :-) Jo, zapomněl jsem - jsi odlišný. Naprosto. Prostě, přesně jak píšeš. Je to přesně tak...
neregistrovaný "Tamin"
14. 9. 2005 16:25
Re: Schizofrenie nebo parodie?
no dci je tvůj přesnej opak......
neregistrovaný "GTI"
14. 9. 2005 16:33
Re: Schizofrenie nebo parodie?
To asi Tamine nepochopí... je to podle mně vážně nemocnej člověk. Krade nick a redakce ho musela odstřihnout... přečti si to třeba u Logana - komunikuje tam sám se sebou... Je to strašné, jací lidé se tu pohybují díky anonymitě...
neregistrovaný "Tamin"
14. 9. 2005 16:37
Re: Schizofrenie nebo parodie?
jako jak byl včera o tom dieselovým loganovy...tam se mi nezdá, že by komunikoval sám se sebou...
neregistrovaný "GTI"
14. 9. 2005 16:58
Re: Schizofrenie nebo parodie?
Nad Bertoňákem si můžeš přečíst jeho vzájemnou diskuzi... :-)
neregistrovaný "mates"
14. 9. 2005 16:40
Re: Schizofrenie nebo parodie?
GTI, ty vis cemu se rika "vymaz rejstriku", tak se pokus to udelat, prosim! Prece se nebudes do konce svych dni vozit po tom co nekdo kdysi udelal.
neregistrovaný "GTI"
14. 9. 2005 16:45
Re: Schizofrenie nebo parodie?
S tím nemám sebemenší problém a děláme to tu často. Tedy ovšem nikdo mimo isma tu nekrade nick. Já samozřejmě čekám, že ten, kdo krade nick napíše omluvu. Nahoře jsem napsal, že jsem schopen ledacos pochopit. Ismo by měl vysvětlit. A já na to vysvětlení určitě zareaguji...
neregistrovaný "dCi"
14. 9. 2005 16:40
Re: Schizofrenie nebo parodie?
Haha, kdo si jednou na pět příspěvků půjčí tvůj nick je nemocný člověk? No ty jsi mi tedy psychiatr. :no: Spíše bych řekl že strejda, který na veřejnosti posuzuje kvalitu výrobku v závislosti na počtu svých oslav k němu, je pořádný střelec. Známe tyhle internetové vůdce.
neregistrovaný "Tamin"
14. 9. 2005 16:43
Re: Schizofrenie nebo parodie?
ty nejseš nemocnej...ty už seš v podstatě po smrti.....
neregistrovaný "GTI"
14. 9. 2005 16:53
Re: Schizofrenie nebo parodie?
Půjčka, ismo, vyžaduje souhlas držitele, tedy souhlas můj. Ty sis nic nepůjčil, tys můj nick sprostě ukradl a použil ho k velice nečestnému konání. To je nepřijatelné. Absolutně. Nepřijatelné pro mou morálku. Ty máš morálku jinou. Ubohou - jsi zloděj. Tek prosím rozlišuj.
A jsem přesvědčen, že mimo tebe tu má každý názor na kradení nicku jako já. Tedy máme stejnou morálku. Ty ne. Ty jsi jiný... jak píšeš nahoře mnohem chytřejší...
neregistrovaný "dCi"
14. 9. 2005 17:06
Re: Schizofrenie nebo parodie?
Pokud bych měl pokračovat hlouběji, GTI není tvůj nick. Vypůjčil sis ho stejně jako já. Nikoho ses neptal. Slova jako čest tady raději moc nevytahuj, nevěřím, že ji lhář může mít alespoň krapet. Morálka tvá pro mne není měřítko, nahaněči ega už tu byli a skončili. A schovávej se zbaběle dál za skupinu, vybírej. Padne to k tobě víc než apoštol. :no:
neregistrovaný "GTI"
14. 9. 2005 17:14
Re: Schizofrenie nebo parodie?
Neptal... neboť ho nikdo neužíval... byl volný... tehdy, kdys ho ukradl ty mně s úmyslem nečestným - psát ošklivé příspěvky mým nickem, tehdy jsi to udělal úmyslně s cílem mě poškodit. Ukradl jsi úmyslně můj nick. Ten úmysl... to je středobod... Když tak mi tu zkoušej vysvětlit, že půjčka je to samé jako krádež... máš podivuhodné představy o způsobu chování v kolektivu. Ano. Tvá morálka je pro mně, ale nejenom pro mně nepřijatelná. Jsi prachsprostý zloděj, který se za to ani nedokáže omluvit. Ale nemá význam to dále rozebírat. Snad je to každému jasné.
neregistrovaný "dCi"
14. 9. 2005 17:21
Re: Schizofrenie nebo parodie?
Opět lžeš, já pod tvým nickem nepsal ošklivé příspěvky, projeď si historii. Jinak se nedostaneš z kanceláře jak budeš mít dlouhý nos. Vzal jsem ho úmyslně ano, ale to ty jsi si ho vzal úmyslně také, nebo ne? Ty jsi se nechtěl jmenovat GTI? Máš pravdu je to středobod. Ty ani trochu nemůžeš vědět, zda nick GTI někdo neužíval. Ty jsi si ho přisvojil stejně jako já. Omlouvat se lháři nehodlám, to bys měl pochopit.
neregistrovaný "GTI"
14. 9. 2005 17:29
Re: Schizofrenie nebo parodie?
Myslím, že úroveň toho, cos teď napsal je příznačná :no:
neregistrovaný "dCi"
14. 9. 2005 17:33
Re: Schizofrenie nebo parodie?
Řekl bych že ryzí zlato, vedle tvých iluzotvorných občasníků. :no:
neregistrovaný "dCi"
14. 9. 2005 16:25
Re: Schizofrenie nebo parodie?
Odpověď na úrovni jakou jsem čekal. Řekl bych že je ti hodně zle.
neregistrovaný "Tamin"
14. 9. 2005 16:31
Re: A dost!
Takový hádky jsou tu k ničemu!Jste snad už dost staří na to, aby ste se nehádali o pí*ovinách, jen se vzájemně urážíte a k ničemu to nevede.GTI je paličák a dCi homosexuál ,to se jen tak neviřeší, já vím, ale je to nutný?Já myslím, že ne.Tadle se můžete hádat až do aleluja....
neregistrovaný "GTI"
14. 9. 2005 16:57
Re: A dost!
Je mi zle z člověka - zloděje nicku. To je pravda. Kde je tvá hranice, kde je tvá morálka? Bojuješ zbaběle, podle a nepřijatelně. Ne, jak píšeš, že sis půjčil nick. To neznám. Tys ho sprostě ukradl. Jsi zloděj. Tak z toho mi zle je. Vedle toho tě považuji opravdu za nemocného.
neregistrovaný "dCi"
14. 9. 2005 17:15
Re: A dost!
Každého vede k žaludečním potížím jiná cesta. Moje hranice i morálka jsou na diametrálně odlišné úrovni, já vím že na správné straně. O zbabělosti jsem ti psal už jinde, s tou máš problémy ty. Osočování je levné, dneska to dokáže především levý extrém. A z toho je zle mě.
neregistrovaný "GTI"
14. 9. 2005 17:32
Re: A dost!
Je mi zle z člověka - zloděje nicku. To je pravda. Kde je tvá hranice, kde je tvá morálka? Bojuješ zbaběle, podle a nepřijatelně. Ne, jak píšeš, že sis půjčil nick. To neznám. Tys ho sprostě ukradl. Jsi zloděj. Tak z toho mi zle je. Vedle toho tě považuji opravdu za nemocného.
neregistrovaný "mates"
14. 9. 2005 17:35
Re: A dost!
Jeste vas to bavi?:-( 8-s
neregistrovaný "GTI"
14. 9. 2005 17:39
Re: A dost!
Ne. Jen bylo trochu složitější mu vysvětlit, že je rozdíl mezi zlodějem nicku a tím, kdo píše pod nickem neobsazeným. Věc kterou tu chápe každý, mimo něho. I když asi spíš neumí přiznat chybu a omluvit se. V tom to bude. Hrách na zeď... dík za příspěvek.
neregistrovaný "mates"
14. 9. 2005 17:43
Re: A dost!
Ja to tusil, ze uz se k tomu nutite:-( Tak se na to vyserte a delejte neco co vas bavi. Jo, kdyby vas to bavilo, tak nereknu ani slovo, ale takhle....
neregistrovaný "dCi"
14. 9. 2005 17:35
Re: A dost!
A ty mi chceš předkládat moudra o úrovni? Pane Ctrl+C Ctrl+V.
14. 9. 2005 20:43
Re: A dost!
Tobě ne. Tobě nechci předkládat nic a také ti nic nepředkládám. Jsi než zloděj nicku, a lezeš mi tu do zadku omíláním mých myšlenek ve svých příspěvcích. Takhle neschopný jsi tu jen ty... Ale to pochopím, chceš-li tu psát a nemáš myšlenky své, vlastní. Navíc je mi to příjemné... Ale co dál, ismo, co dál, než se ze sebe zblázníš? V tom ti tady nepomůže nikdo. Tohle musíš řešit jinde. A v sobě. Tam je zakopaný pes tvých potíží - tvá povaha, tvá zloba, tvá touha... Pamatuj - kradl jsi nick. Jsi zloděj. To je má morálka - opovrhuji tebou. Hluboce, otevřeně, a zásadně. A o to víc si tu vážím všech kolegů s nimiž se sekáme, dosekáme a udobříme. Nekrademe nicky a nelezem si do zadků. :no:
neregistrovaný "Tamin"
13. 9. 2005 22:11
Re: A CO TAMIN?
neregistrovaný "Tamin"
13. 9. 2005 22:15
Re: A CO TAMIN?
nějak se mi to tam podařilo vložit.....no na začátek jsem použil Caps Lock abych zaujal a nahnal hrůzu( to Caps Lock dělá, že lidem nahání hrůzu).Dost by mě zajímal kam mě řadíš, řekl bych, že jsem spíš 4 a pak od všeho něco, ale nechám to na tobě.Pleas, bitte, prosím.Poraď kam patřím, rád bych věděl, ke které kastě jsem přidružen......
neregistrovaný "Paja"
14. 9. 2005 08:26
Re: A CO TAMIN?
Zajimave Lonesi, ale trochu alibisticke a presto, ze to sezralo vetsi nez male mnozstvi prostoru, tak si tam jednoduse nektere skupiny nezaradim. Navic kritizovani stylovosti, ci nestylovosti prispevku nekterych ctenaru je vec natolik subjektivni, ze Tve oznaceni nicku dci se mi zda arogantni a urazlive... ctu rad Tve prispevky (ackoliv s nimi nekdy nesouhlasim), jelikoz jsou inteligentni, nekdy snad prilis zpolitizovane, ale ctive a prijemne. Nicmene myslim, ze jsi ted trochu prestrelil (zarad si me kam chces). ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
14. 9. 2005 09:45
Re: 4 Tamin & Paja
Takže měla to být napůl legrace a tudíž jsem se nesnažil obsáhnout každého přispěvatele. A cokoliv tam bylo negativního, nesměřovalo ani k Taminovi ani k Pajovi. A teď jen pro Páju: pokud si nepochopil, že nickname dCi vznikl naprosto účelově jen se záměrem parodovat GTIho příspěvky a jeho názory, tak je to smutný a řadíš se k většině diskutérů, kteří to bohužel nevidí. Teď to není nic proti tobě, ale jak proboha můžete být všichni slepí jak patrony? Ten styl nadpisů, ty obraty a slovní spojení, ty témata, názory na auta zparodované ad absurdum. To by snad měl poznat každý ne? A ty mě málem nutíš, abych se dCi omlouval. >:D Takže: arogance v tom není žádná. Urážení taky ne. Jen jsem doufal, že aspoň tímhle otevřu oči méně důvtipné většině, která tu něco žere i s navijákem.
neregistrovaný "Paja"
14. 9. 2005 10:16
Re: 4 Tamin & Paja
Domnivati se, ze krome par "vyvolenych" jsou vsichni prostacci s vyskou inteligence zastavenou v 8-mi letech. Nebo-li, vyjadrovaci schopnosti at jiz ve forme psane, ci verbalni jsou naprosto specificke, nicmene cerpaji z neceho...V tomto pripade z bezedne studnice naseho kolegy s nickem GTI, nevidim tedy nic spatneho na pouziti slovnich obratu, ci zamerneho formulovani slov nekym jinym at jiz z nedostatku tvurci invence, nebo pouze z recese. Sam na sebe si nevztahuji nic, bud nekdo muj nazor bere, nebo ne. Nemuzu po Tobe chtit omluvu pro nekoho, kdo si sam o ni patricne formulovanym prispevkem nerekne, ale priznam se, ze pouzivat tento "turbodieselovy" pak bych na Tve "obvineni" reagoval. Ver mi, ze slepi nejsme, ale zrejme nikdo nepovazuje za nutne veci komentovat timto zpusobem. kazdy, kdo se bude dlouhodobe prezentovat kopirovanym nazorem, ci formou se casem odboura sam. jinak skupinu "fuj, hnus, socky" si z meho pohledu trefil naprosto presne. ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
14. 9. 2005 11:01
Re: 4 Tamin & Paja
Tento "turbodieselový" je právě tím, kdo tu krátký čas zkoušel psát přímo jako druhý "GTI" a ukradl mu nickname. Poté co redakce skvěle zasáhla, zvolil rafinovanější strategii. To ale nemění nic na tom, že pro mě je dCi/ismo/a jaké ostatní má ještě nicky odpadem těchto diskusí. Hlouběji už klesnout nelze. Asi si nepochopil, že tady nejde o "čerpání ze studnice GTIho schopností". Tady jde o systematickou snahu ho poškozovat. ps: nejvíc mě pobavilo, že na můj příspěvek reagoval i jeden typ2 >:D v celé diskusi nemá jediný příspěvek k tématu, ale kritiku "blábolů", tu on rád.
neregistrovaný "Paja"
14. 9. 2005 11:21
Re: 4 Tamin & Paja
Vidim, ze tu jde o dlouhodobou "pifku", ktera zrejme byla potreba ventilovat, neb by jsi si nahromadeny vztek vybil pocmaranim pametni desky Rudoarmejcu. Pak to chapu, cekal jsem spise na reakci druhe strany, ale ta neprisla. >:D Navic jsi ve svem hodnoceni zapomnel na chlivek pro prispivatele, kteri destruktivne napadaji konstruktivni a progresivni technologii z USA, coz se mne velice dotklo! >:-[] Nadale se tedy budu venovat pouze Albanskemu automobilovemu prumyslu! >:D
neregistrovaný "Lonestarstate"
14. 9. 2005 11:25
Re: 4 Paja
Snažil jsem se nekastovat podle toho, kdo jaká auta obhajuje/pomlouvá. Jo, jestli tomu tak chceš říkat, je to dlouhodobá pifka. :-) A teď zase zpět k autům. Pořád netrpělivě čekám, na Cadillacy....nebo žeby byla zásilka určená pro vystavení ve Frankfurtu rozebrána už cestou nedočkavými zákazníky? >:D
neregistrovaný "Paja"
14. 9. 2005 11:53
Re: 4 Paja
Jestli je redakce vyfoti, pak nejspis pouze kvuli Tobe, nebot krome popsane novinky BLS tam podle me nic noveho nenajdeme. Navic je otazka jestli nahodou neprijdou pozdeji jako dekorum za prirodni katastrofu. :-|
neregistrovaný "Lonestarstate"
14. 9. 2005 12:43
Re: 4 Paja
Neobětoval bych za to krk, ale nemá tam být kromě sériové podoby BLS i evropská premiéra STS-V a XLR-V? Docela pozoru-hodná auta. :-)
neregistrovaný "Paja"
14. 9. 2005 13:09
Re: 4 Paja
:*) Takhle se cervenam!!!
neregistrovaný "Cynik"
14. 9. 2005 23:19
Re: 4 Paja
Docela hezky rozbor, i kdyz urcite ne zcela vystizny ani zcela vycerpavajici (coz je pochopitelne a pisu to jen proto, abych lepe zapadl do sve skatulky :-) ). Ale dost me zarazila ta silena spousta naprosto nesmyslnych a hloupych prispevku, ze kterych je citit spousta zloby. Lones jakoby nabyl nazoru, ze z nekolika internetovych prispevku prokoukl dCiho lip nez kdejaky psycholog po dvoutydennim sledovani. Pozor na to - moc rychle se chytas nejakeho nazoru a beres ho za jistotu. Je potreba brat to vic s rezervou. Treba je dCi velmi talentovany trinactilety hoch, kteremu jsi prave narusil sebevedomi. Nebo je treba uplne normalni a vodi naramne se bavi tim, jak se ho snazis "prokouknout". I kdyz zrovna o tehle variante dost pochybuji. :-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 9. 2005 09:38
Re: 4 Paja
Díky, že to bereš tak s citem. Ale pozor, to nebylo pár příspěvků. On je známá firma už mnoho měsíců. A pokud bych zaregistroval sebemenší náznak, že to dělá z jiného důvodu, než neférově znemožnit GTIho na zdejším webu, nebyl bych tak ostrý. To, že se i dost přitom baví, z toho cítím. Občas totiž i do nejostřejší hádky stihne zakomponovat výsměch nějakému mému nebo GTIho obratu. To samozřejmě ty poznat nemůžeš. Sebevědomí dopívajícím se snažím nenarušovat. Narušených běhá po ulicích už tak dost. :-) Tebe registruju, občas napíšeš...zatím jseš v kategorii "nestřílet, když potkáš" >:D
neregistrovaný "Tamin"
12. 9. 2005 20:48
Hezký....
To auto je velmi pěkný, moc pěkný.Spousta lidí určitě Yeti k něčemu přirovná a určitě už přirovnala, ale proč?Jo už se o tom tady nadebatovalo dost, že člověk když na něco nemá tak to zkritizuje nebo řekne to už tu bylo a ukáže na tu největší voloviny a hned, že s tím přišel Hyundai už v sedmdesátýmosmým atd.No co naplat.Trochu mi to tu kazí náladu, ale ani řeči o tom, že tam je tříválec mě nerozhoděj!!!Buďte rádi, že tu vůbec nějakou automobilku s českou tradicí , která dělá takový super studie, máme....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "švihák"
12. 9. 2005 21:10
něco pro lidi
Tak už dost studií,udělejte auto který nahradí všechny 120,fáčka a ostatní auta zasluhující odpočinek.Lidový vůz od Škody do 200000Kč velikosti Logana.Na to tam nemaj hlavy,škoda Škoda.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Tamin"
12. 9. 2005 21:44
Re: něco pro lidi
Studie nejsou na nic.Zkoumá se nich veřejný mínění o novejch designérskejch prvcích.Navíc si nemyslím, že auto do 200 000Kč dokáže odsunout z našich silnic všechny starý plečky.Ono s levnejma autama se po celým světě teď jakoby roztrhl pytel, VW se svým projektem auta do 3000€, Tata s projektem auta do 2000€ a nějaká indická firma s autem za 1000€, no a samozřejmě Číňani a jejich levný auta , z kterejch dostávám žlutou zimnici.Mě se to zdá reálný.I když takový auto se bude těžko prodávat i v tý největší evropský pr*deli, no možná v Albánii by si to někdo koupil.
neregistrovaný "Míra"
12. 9. 2005 21:43
Hezký, ale nanic...
Je to hezké auto, vážně, líbí se mi. Ale k čemu to je? Za svůj život (nedlouhý) jsem viděl už několik prototypů od škodovky - všechny hezké a žádný se nevyráběl. Dřív to zakázali soudruzi z východu, a dnes jsou to jen reklamní tahy nesoudruhů ze západu. M
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tamin"
12. 9. 2005 21:59
Auto za 1000€
teď sem to psal švihákovi, ale dovolím si tady něco o tom napsat.Už dlouho přemejšlím jak by vypadalo auto za nízkou cenu.Jako nejlepší lidový auto dneška považuji Logana, velký, relativně bezpečný, hezký(můj názor) a docela moderní auto pro lid třetího světa, ale i lid evropský.Na gut.O něco později v tisku a na netu proběhla zpráva o čínským autě za 120 000Kč a Aveu.Na gut.Potom o projektu od VW za 3000€.Na gut.Pak o projektu od Taty za 2000€.Na.no a nakonec ještě o jednom indickým projektu za 1000€!!!Oh, mein Gott!!!Jak by takový auto vypadalo?Takže shrnme si nejlevnější výrobní metody jak ušetřit.1. výroba v zemi kde to bude nejlevnější(Indie,Čína atd...)2.kašlat na bezpečnost, vzhled, emise atd.3.motor dozadu.4.vzduchem chlazený dvoutaktní jednoválec( v modelu De Lux dvouválec), karburátorem dopovanej celolitinovej motor.4.plastová kastle se třemi dveřmi5.sedadla ve stylu lidovejch aut třicátých let.6. výbava nesmí existovat7.jeden díl musí být použit několikrát na autě.8.jeden pár dveří9. třístupňová nesynchronizovaná převodovka.9.hliník musí vystřídat v celém voze osvědčená litina a samozřejmě další nehorázný věci pro lid třetího světa, který maximálně atakuje bezpečnost, pohodlí, emise a další věci na něž jsme zvyklí....
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Micek"
13. 9. 2005 13:52
Re: Auto za 1000€
>:D >:D :yes: PS. to není blbej nápad používat jeden díl na víc způsobů :yes: ;-)
neregistrovaný "Tamin"
13. 9. 2005 15:36
Re: Auto za 1000€
není, ale musí se to umět....ovšem tohle by brzo mohla bejt realia, teda jen na východě, ale i tak je to napováženou....
neregistrovaný "roman"
12. 9. 2005 23:28
yeti = roomster!
nevím, podle mne je evidentní, že studie yeti ať už ta zavřená nebo tahle je jen sondáž toho, jak budou přijaty designové prvky vozu roomster.
tak nějak nechápu, zda jsou novináři uplacení nebo spí, ale roomster a yeti je totéž auto jen yeti má zvýšenej podvozek. a roomster klepe na dveře.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Milan Brázdil"
13. 9. 2005 07:08
bez titulku
:-) Jedním slovem nádhera. Nevím sice nic o jízdních vlastnostech a nevím mnoho dalších parametrů, ale ať cabriou či uzavřená varianta se mi moc líbí a čekám jen na tro až se budu moci povozit a koupit. Jednoznačně auto pro akčního člověka./lyže, kola, potápění, para sporty.../ SUPER!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI"
13. 9. 2005 09:41
A ZASE NÁŘKY
:-( všechno je drahý... dělejte levná auta. Proč? Tamin ti to píše nahoře. Když tak si postav auto z krabice od margarínu. Nebo na sobě makej, uč se jazyky, nechlemtej pivo po večerech v hospodě a vyraž do světa. Možná se dostaneš vejš a nebudeš tu bědovat, aby byly Karosy levnější. Cesta z tohodle kruhu vede jen skrzevá sebe - makej, makej, makej. Prodávej se draho. Musíš ale mít co nabídnout. A máš? Co umíš? Kolik ti za to daj? Málo? Jdi jinam. Ale hlavně nefňukej. Život byl, je a bude boj. To jen v přítmí putyky zažívá každej svůj nezaslouženej pocit vítěze - po třetí plzni. A ráno? Rano zas viset na tyči v metru...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Tamin"
13. 9. 2005 15:49
Re: Plná souhlas....
Lidi uměj jen a jen nadávat.Nikdy se nekouknou proč nemají práci, proč nemaj na to auto atd.Radši řeknou , že za všechno může Paroubek, že za všechno můžou komunisti, že za všechno může Císař pán a další nehorázný hovadiny.Levný auta naši situaci nevyřeší, spíš naopak.Naopak?Ano!Ty auta by se vyráběli někde v Číně nebo Indii či jiný světový pr*deli a u nás (v Evropě) by automobilky vesele krachovali stejně jako textilní a obuvnický průmysl u nás po asijský invazi.Toho se bojím víc než nákupu ojetiny.Člověk se musí kouknout prvně do sebe a potom může hodnotit ty ostatní.Když člověk není línej dokáže i skálou pohnout...
neregistrovaný "Cynik"
14. 9. 2005 23:20
Re: Plná souhlas....
Amen. :yes:
neregistrovaný "GLADER"
13. 9. 2005 11:48
POSIM O RADU
Pratele motoristi. Prosim o radu ohledne koupe auta. Porad se nejak rozhoduji co si koupit. Jestli jit do noveho nebo mirne ojeteho. Popripadne jaka znacka vubec. Budu jezdit hlavne po meste. Na splatky (chapu rozdil mezi leasingem a uverem)...pravdepodobne nebo mozna i neco starsiho na drevo...Nikdy bych besel do Fordu ani do Francouze, popr. itala...spise jsem pro nemeckou klasiku nebo japonskou inovaci. Muj rozpocet je omezen bud 200.000 kes (starsi auto) nebo 150.000 a zbytek splatky max ovsem ne vic nez 400k. ...Jsem trochu ztracen a nevim do ceho jit. Nechci hrat masirky, spis jezdit eko a bezpecne. Diky vsem za radu!!!!
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Tamin"
13. 9. 2005 15:57
Re: POSIM O RADU
to je , ale podštramtní situace.Za ty peníze bych bral asi Polo , dá se sehnat dobře vybavený a poslední modely jsou vychytaný.Na ježdění po městě to stačí bohatě a rodinu to taky uspokojí a když někdo bude remcat může jít pěšky.Jinak Ford ani francouz není špatnej a s tím italem je to sporný.Jedna věc je s tím jezdit( je to v poho) a ta druhá ho opravovat( za trest) a to jakejkoliv ročník, model, značka či cokoli jiného.jinak za ty peníze bych bral jen mírně ojetý auto, za nový bych to nedával , poněvadž bych musel koupit malý auto nebo nevybavený.Ovšem já bych spíše volil Fabii , která je sice český auto, ale s německejma genama....Ach to české nářečí, co?....
neregistrovaný "skoroznalec"
13. 9. 2005 17:30
Re: POSIM O RADU
Je otázka kolik najezdis, kam jezdis a kolik toho vozis.A jak na to spechas. Urcite chtej auto s klimatizaci a jistejma jizdnima vlastnostma - na českej silnicích k nezaplacení. Paklize si opravdu nepoterbujes na nic hrat a chces mít jistotu dobré a rychlé volby, pak vem Fabii 1,2(47 kW) ci 1,4 v Eleganci podle toho kde budes jezdit. 1,2 trochu víc vrčí míň baští mimo město. Nad 120 km/h už žere stejně nebo víc než 1,4, která navíc poskytuje pŕíjemnější svezení. Ale 1,4 víc stojí. A podle svých potřeb se rozhodni pro kombi či hatchback. Nechceš-li to co má každej pak doporučuju spíš počkat a vyzkoušet nové Clio, a Grande Punto, která vypadají opravdu slibně (ovšem zde jsou známá rizika nižší spolehlivosti a vyšší ztráty hodnoty), nebo novýho Yarise, kterej je ovšem trochu menší. Z ojetin bych doporučil Golf IV, nebo Focuse či Oktávku - tady můžeš vybírat vysloveně podle toho jak ti ty auta sednou. A podle peněz vybrat motor a výbavu. Každopádně opět s klima. Zajímavou a prostornou alternativou je ojety Avensis, cenově dobrý by mohl být Seat Leon a ToledoII. Trochu rizikový ale velmi pohodlný a prostorný vůz je Xantia v dieslu (nejlépe HDI) - jiné citroeny nebrat! Nemá cenu kupovat ojetý malý auto. Z nových nebrat 206 a Punto, C3 a výběhové Clio.
neregistrovaný "Player"
13. 9. 2005 22:54
bez titulku
Mám škodovky rád, ale opět opakuji nemyslím si, že jsou to nejlepší auta na světě. Mám taky rád Ferrari :-) Pokud by Škoda toto autíčko vyráběla a byla to tak, že by to mělo skládací plátěnou střechu i místo toho sundavacího pevnýho kousku a bylo možné k tomu dokoupit hardtop, který bych si tam mohl dát, tak do toho prostě jdu. Být to navíc 4x4 určitě by si to hromadu kupců v celé Evropě našlo!! Je to kdyby kdyby, ale pokud by se na tom zapracovalo, určitě by to mohl být černý kůň trhu!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "anonym"
14. 9. 2005 14:44
Fuj
nic víc, nic míň
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "pata"
14. 9. 2005 15:49
ty vole
:yes: >:D ty *to je krasa to bych chtěl mět v garáži
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "švihák"
14. 9. 2005 21:11
Pryč s tím!
Dejte už ten paskvil pryč!Halo,redakce,už je tu moc dlouho.Naco ukazovat něco tak nepotřebnýho.Škodovce fandím,ale ať ukáže něco lidovýho,co přemůže Logana.Zrovna dneska jsem objednával tři dodávky,a dost mě mrzí,proč nějakou neudělá škodovka.Takovejch dodávek se u nás ročně prodá,takovejch kšeftů jim uteče.Já bych to jejich vedení hnal klackem.Spojení s VW je podle mě chyba.Nezajímá mě co mi na to kdo odpoví,ale celý ten koncern je obrovská nuda!Škodovka made in Germany.
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "ZZ"
15. 9. 2005 09:07
Re: Pryč s tím!
Hele, šviháku, v jaký děláš profesi?
neregistrovaný "ciello"
15. 9. 2005 10:58
Re: Pryč s tím!
oobchoduje s dodávkama... na skladě má zrovná 10 zánovních 1203jek... >:D :yes:
neregistrovaný "ZZ"
15. 9. 2005 11:01
Re: Pryč s tím!
Myslíš jako Škoda Made in Slovakia? ;-)
neregistrovaný "mates"
15. 9. 2005 11:56
Re: Pryč s tím!
Nechte ho na pokoji! Kdybyste vedeli , KDO TO JE!!!:-) >:D >:-[]
neregistrovaný "ZZ"
15. 9. 2005 11:59
Re: Pryč s tím!
Se jen slušně ptám! Kdybych věděl, kdo to je, tak se nemusím ptát >:D
neregistrovaný "švihák"
15. 9. 2005 16:20
Re: Pryč s tím!
Ahoj,jediný co prozradím je,že dělám do reklamy,prodeje a tak.Víc fakt ne.Jen mě tady štve to osobní napadání.Dyť se ani neznáme,nevíme o sobě nic,ani co kdo dokázal.Tady by to mělo být přece jedno.Je to o autech.Hádáme se tady,to k diskusi patří.Hm?
neregistrovaný "ZZ"
15. 9. 2005 16:34
Re: Pryč s tím!
Jen mě zajímalo, kde člověk objednává tři dodávky no. Já o matesovi nepsal, že je nula...
neregistrovaný "anonym"
28. 10. 2005 23:13
Re: Pryč s tím!