To že to automobilky dělají neodsuzuju, protože trh to fakt chce. Ale že to je hnus to fakt souhlasím. A o lidech jezdících v luxusních dieslových kabriích si myslím svoje....
Jaka uchylna moda? Kdyz se ti to nelibi, tak si to nekupuj... :-) (taky bych radsi benzina) Byli by hloupi, kdyby to tam nedali. PS: nekde jsem cet, ze podil dieselovych motoru se prehoupl pres 50% u osobnich aut v zap. evr. Kdo by to byl jeste pred par lety rekl...
Tady Bertoňák. Zdravím vás z Ruzyně. Pořád stříháme s Jardou metr. Teda Jarda stříhá to pásmo, vyfás za Pendolíno víc. Ach Pendolino, to byla tuning-facha...táborák v jídelňáku... křídlo z tupoleva... jo,jo... Dobrá zpráva je, že jsme s Jardou konečně spolu na cele. Horší je to, že nás svěděj ruce. Jako na tuning. To víte, po večerech tu vzpomínáme na naši dvougaráž, jak tam nesvítí světlo. Zatím holt tuningujem co můžem. Minulej tejden začal Jarda tuningovat mě. Když mi to oznámil, bál jsem se, aby mi nechtěl udělat na hlavě cabriolet, ale nakonec to dobře dopadlo. Jarda říká, že je to epesní. Já nevím, co je epesní, tak nehodnotím, znáte mně. Každopádně ten můj tuning předvádím na každý vycházce celýmu patru. Jarda mi totiž pomocí zabroušený lžíce a kečupu vytetoval na záda GOLFA. Er třicetdvojku. Jo, rudýho GOLFA, jdeme i v lochu s dobou, to je znak klasickejch tuningářů. Řeknu vám, to tetování, to bylo horší, než instalovat tenkrát to zákluzný dělo do Leona... jo vzpomínáte jako já... sáně místo sedaček, signální nádražácký lampy... to bylo něco. Ta bolest ale za to stála. Když se předkloním a rozpažím, otevřou se u GOLFA dveře. Výborný je to taky když "musím". Chápete, ne. Jarda přitom vždycky říká, že GOLFOVI ňák prská vejfuk. Tomu nerozumim, tak nehodnotím. Prostě my, ortodoxní tuningáři si práci najdeme vždycky. Teď mi zrovna Jarda říkal, jestli nechci ztuningovat řadičku. Nechci, prostě nechci, na řadičku tu nikoho nepustim. Ani Jardu. Tak, tuning forever. P.S. Z Alfy se ještě neozvali, asi neví, kde je Ruzyně. Ale už to máme za pár... :yes:
Tahle Audina se mi líbí, samozřejmě v benzínu. V Subaru mi vadí u Imprezy, jinak třeba Forester, proč ne. V cabriích obecně, jako že mám rád pevnou střechu nad hlavou, mi taky nesedí. No a Jag by Vin Diesel to už je hodně hodně na pováženou. Chápal bych to v X-typu a X-typu Estate, jinak ne. Z principu. Né že by Jag nafta byl špatnej motor, nebo auto. Ale tyhle dvě slova k sobě zkrátka nepatří ;-) .
já na to mám taky svůj názor.. jen jsem se tím pročítáním bavil.. Tam je to OK.. ale tam už ne.. >:D >:D já to beru jako součást života.. nic s tím nenaděláme.. a je mi to vcelku jedno.. jen bych z toho nedělal manii... a pro mě za mě.. pokud někdo cpe naftu do třeba toho cabria.. tak chce prodat.. ale pokud si někdo koupí cabrio za 1.5 mega.. v naftě.. tak je to úchyl kterej se chytl rádoby módy a doby... takže na druhou stranu třeba v tom Subaru mi to taky moc nesedí.. protože ty jejich 3l benziny jsou jedinečny, ale pokud má někdo třeba Forestera a bude ho mít v naftě.. nic v tom nevidím.. je to spíš takovej "pracant".. a za další tam asi nedají jen obyčejnou chrchlu chroht chrocht.. :-) tak co... ;-\