Audi A4 Cabriolet má novou tvář
Dalším a jedním z posledním modelů Audi, který čekal na nový obličej s masivní mřížkou chladiče, byl zástupce střední třídy A4 v provedení kabriolet. Poté, co výrobce z Ingolstadtu úspěšně přemodeloval sedan a kombi, se vrhnul právě na kabriolet. Vnější změny byly předem dány. Dvojitou mřížku chladiče nahradí mřížka nová, jednodílná, odporoučí se staré světlomety.
Zadní část se ve srovnání se sedanem a kombi změnila minimálně, mírně přepracovaná jsou pouze světla, jež dostala nový tvarový kryt. V interiéru Audi vyměnilo volant a přidalo více hliníku. Úpravy podvozku zahrnují nové nastavení tlumičů a pružiny jako i další komponenty, které mají zajistit větší stabilitu a zároveň komfort. Pokud ovšem půjde A4 Cabriolet stejnou cestou jako sedan a kombi, lze očekávat tuhé svezení.
Elektricko-hydraulickou plátěnou střechu lze sklopit i za jízdy v rychlosti do 30 km/h, Audi slibuje díky dobrým izolačním vlastnostem bezproblémový provoz také v zimním období. Pro faceliftovou A4 Cabriolet jsou k dispozici tři zážehové a jeden vznětový motor, pohon předních nebo všech kol Quattro, pěti a šestistupňová manuální převodovka, převodovka Multitronic a šestistupňový Tiptronic.
Dva moderní zážehové motory 3.2 FSI V6 a 2.0 TFSI s výkony 188 a 147 kW doplnila osvědčená přeplňovaná jednotka 1.8 litru s výkonem 120 kW. Ani Audi nezůstalo stranou moderního trendu a zpřístupnilo zákazníků v kabrioletu vznětový motor, konkrétně šestiválec 3.0 TDI s výkonem 171 kW. S nejsilnějším benzínovým motorem zrychlí A4 Cabriolet z 0 na 100 km/h za 6,8 sekund, s nejslabší 1.8 Turbo za 9,4 sekund.
Faceliftovaný model disponuje poslední verzí elektronického stabilizačního systému ESP, příplatková výbava se rozšířila o adaptivní světlomety.