Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Studie Peugeot Moovie jde do výroby

Třetí ročník designérské soutěže Peugeot concours Design se dostává do finále. Po vyhlášení vítěze letos v březnu na autosalonu v Ženevě, přišla etapa realizace prototypu. Ohlášena je také sériová výroba zmenšených modelů v měřítku 1:43.
Zpět na článek
30. 8. 2005 10:21
neregistrovaný "Yaroukh"
30. 8. 2005 11:06
neregistrovaný "Micek"
30. 8. 2005 11:36
neregistrovaný "Charon"
30. 8. 2005 11:41
neregistrovaný "Micek"
30. 8. 2005 11:44
neregistrovaný "Charon"
30. 8. 2005 12:57
neregistrovaný "Micek"
30. 8. 2005 12:58
neregistrovaný "Micek"
1. 9. 2005 14:14
neregistrovaný "yaniczech"
30. 8. 2005 14:45
neregistrovaný "Marko"
30. 8. 2005 19:45
neregistrovaný "Micek"
30. 8. 2005 11:23
neregistrovaný "Micek"
30. 8. 2005 11:42
neregistrovaný "Charon"
30. 8. 2005 11:43
neregistrovaný "Micek"
30. 8. 2005 11:55
neregistrovaný "Charon"
30. 8. 2005 11:47
neregistrovaný "nighthawk"
30. 8. 2005 11:55
neregistrovaný "cyrus smith"
30. 8. 2005 12:08
neregistrovaný "pavel_KR5"
30. 8. 2005 12:55
neregistrovaný "Michal 528"
30. 8. 2005 14:29
neregistrovaný "licker"
30. 8. 2005 14:32
neregistrovaný "licker"
30. 8. 2005 20:22
neregistrovaný "pro *"
30. 8. 2005 21:07
neregistrovaný "licker"
30. 8. 2005 16:02
neregistrovaný "Ondra"
30. 8. 2005 20:30
neregistrovaný "evo9_sk"
31. 8. 2005 08:29
neregistrovaný "Q"
31. 8. 2005 11:27
neregistrovaný "Ron Jeremy"
31. 8. 2005 18:12
neregistrovaný "rossi"
31. 8. 2005 20:13
neregistrovaný "evo9_sk"
2. 9. 2005 16:38
neregistrovaný "...[?]..."
3. 9. 2005 13:51
neregistrovaný "Wartburg 353"
1. 9. 2005 22:12
neregistrovaný "Wartburg 353"
neregistrovaný "Yaroukh"
30. 8. 2005 10:21
ad titulek
fujtajbl, kde to sme? :no: ;-\
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Micek"
30. 8. 2005 11:06
Bublinka Off Topicu
No to je skvost... :-) Ale, když jsem jel v sobotu do těch Lešan, tak jsem si na cestu koupil AutoTip.. Šel jsem do trafiky, jen že si kdyžtak něco koupím... No a jak jsem uviděl na titulce Jaguar SUV!! tak jsem si ho koupit musel. Tak to otevřu a prohlížím. Test Fordu GT.. redaktoři mají asi zřejmě rozhled, protože o autoradiu, které je v GT napsali, že vypadá jako z dob studené války. Asi trochu zapoměli, že MacIntosh (neplést s počítačem) je hodně top-class firma a design, který užívá je její rozpoznávací značka, takže měnit ho prostě nebude.. Je to spíš chyba Fordu, že si tedy nenašel jiného partnera, ale asi věděl moc dobře, proč do auta, které se vyrábí v limitované sérii, nedal nějakej korejskej šunt.. No a k Jaguaru, kdo jste to neviděl, tak si to jděte někam prohlídnout.. Je to taková, sice dobrá, ale slátanina. Upřímě jsem právě takový design očekával, resp. použití předku S-Type. Světla jsou ale spojená! ve stylu R-D6, na bocích žábra ala koncept 8, resp. Range Rover, resp. nové XK.. Záď jako zvětšený X-Type Estate.. Jo a ještě dole pod světly "vyvložkované" vstupy ala ALC. No kdyby to dopracovali, tak by to nebylo tak hrozný, ale zase se divím, že když nový XK má úplně jinej "look", tak proč u SUVka nechali design S-Type/X-Type, když, řekli, že se od stávajícího designu Jagů chtějí odklonit... Chápal bych to, kdyby se jednalo o koncept, ale podle sériových světel a tak nějak vůbec (vůči konceptům) ošizeného vzhledu bych skoro řekl, že je to nějaká předsériovka.. Nevím, schválně se na to někde v trafice koukněte, nebo si to kupte.. PS. ty fotky co tam jsou, nejsou určitě oficiální, ale ani není uveden zdroj. Toť vše, uf! :-)
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Charon"
30. 8. 2005 11:36
Re: Bublinka Off Topicu
A Jagu SUV jsem taky něco málo slyšel, ale obrázek ještě neviděl. 1) moda SUV je zřejmá, každý si chce postavit vlastní, protože mu to přijde jako snadno vydělané peníze. Což je pravda! 2) většina těchto "fotek" jsou pouhopouhé neoficiální, home-made Photoshopové splácaniny, někdy povedené, někdy méně. V tomto případě je to jasné a zřejmé. Takže lookem toho auta bych si vůbec starosti nedělal.
neregistrovaný "Micek"
30. 8. 2005 11:41
Re: Bublinka Off Topicu
Zprávy o tom, že bude Jag SUV jsou už dlouho... takže v tomhle ohledu překvapenej nejsem, jen nikdo nic neviděl.. koukni na to, až pujdeš kolem trafiky... ;-)
neregistrovaný "Charon"
30. 8. 2005 11:44
Re: Bublinka Off Topicu
Jak říkám, je to jen podomácku udělaná slepenina, aby to nebyl jen holý článek... Až si zítra půjdu pro Carauto, tak na to možná hodím okem, jestli nebudu čerstvě po snídani :-)
neregistrovaný "Micek"
30. 8. 2005 12:57
Re: Bublinka Off Topicu
No koukám na to detailně a asi máš pravdu... ta boulička na nárazníku nad blinkrem se mi nezdá, plus ten rozdíl výšky nárazníku nad vstupy vzduchu a taky ten "stín" pod levým vnitřním světlem.. asi jsem se nechal zmást... :-)
neregistrovaný "Micek"
30. 8. 2005 12:58
Re: Bublinka Off Topicu
jo a taky ten odraz z boku za zadním kolem tam vlastně vůbec nesedí.. >:D
neregistrovaný "yaniczech"
1. 9. 2005 14:14
Re: Bublinka Off Topicu
je to normalne ve photoshopu predelany volvo xc90..
neregistrovaný "Marko"
30. 8. 2005 14:45
Re: Bublinka Off Topicu
Micku, to nie je ani predseriovka. Sice som to nevidel, ale na 100% som si isty, ze su to "umelo" urobene obrazky - niekoho vymysel. O Jaguaroch SUV sa sice hovorilo - asi pred 10 rokmi (mal byt na baze Explorera), ale potom to nastastie nechali plavat. Teraz sa pripravuje nie SUV, ale nejaky crossover - malo by to byt nieco + - na styl R-Klasse. Mozno skor vyssie kombi. Ma to miesat prvky kombi a MPV (a mozno trosku aj SUV). Ale o cistokrvnom SUV od Jaguara sa neuvazuje. Ak bol v AutoTipe, tak ako lakadlo pre citatelov (bulvarne). A zda sa, ze zabera. Sam si na to chytil.... (co neber v zlom - idem si to pozret aj ja.. >:D )
neregistrovaný "Micek"
30. 8. 2005 19:45
Re: Bublinka Off Topicu
jo chytil.. vždyť jsem to i psal ;-) Hlavně míň MPV..
neregistrovaný "Micek"
30. 8. 2005 11:23
Reportáž psaná na ohrádce..
Nepšítel si vůbec neváží pochoných chmot![odkaz]
Günter a Rudi na fýletě...
[odkaz]
Postavy co vyskákaly z Opelu Blitz za chfilku zajmou nepšátelskécho tankchistu! >:D
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Charon"
30. 8. 2005 11:42
Olé!!!
Zkuste se oprostit od toho, že by to mohla být za pár dní seriovka. Podívejte se na to jako na vizi. Kdo se dnes natolik odtrhne od reality a vytvoří něco podobného? Dobře, když řeknete bublina, tak to nevyzní zrovna vznešeně, ale tak čisté linie, kouzelné detaily. Dobře, nejsem nadšený z palubky a sedaček - budíky a jednoramenný volant jsou ok, ale jinak ty tvary a barva... to se tak docela nepovedlo.. když si vzpomenu třeba na projekt ostrého Clia před pár dny. Nicméně jako celek působí báječně. Tahle každoroční soutěž je prostě skvělá šance pro všechny talentované designéry a tomu rozhodně fandím.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Micek"
30. 8. 2005 11:43
Re: Olé!!!
jo, to jo... je to hezká francouzská bublinka :-) :yes:
neregistrovaný "Charon"
30. 8. 2005 11:55
Re: Olé!!!
Teď jsem ještě koukal na další projekty v soutěži a faktem je, že Moovie je z nich naprosto nejčistší, nepřeumělkovaný, jednoduchý... Ale věřím, že vypadá lépe jen jako skica na papíře. Reálný svět je vůči jeho (jejím?) tvarům poněkud krutý a nechápavý. No, ale ty sedačky opravdu vypadají jako vyřezané z molitanu.. a k tomu ty přšerné šedé pásy... oh dear! Jen co se těch stránek soutěže týče, vysvětlí mi někdo, proč jsou ty texty tvůrců studií jen v orignále a nikdo se nenamáhal je přeložit? Tak tohle mě fakt mrzí :-(
neregistrovaný "nighthawk"
30. 8. 2005 11:47
co to JE??
Tak to si snad delat srandu ne? :-(
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "cyrus smith"
30. 8. 2005 11:55
Re: co to JE??
děláš, jako kdybys nikdy nelezl do vysavače zadním kolem :-)
neregistrovaný "pavel_KR5"
30. 8. 2005 12:08
skvělý design
už abych ho viděl na ulici :-)))
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Michal 528"
30. 8. 2005 12:55
Stylovka
Na ulici to asi nikdy neuvidíme. Podle mě to nemůže projít žádným crash testem. Škoda, škoda, věčná škoda. Naprosto mě to uchvátilo. je to prostě kráááásný. :yes: :-) Byla by v tom potřeba hodně silná klima, kvůli tomu prosklení, ale to designér asi neřešil. Jinak bych to bral všema deseti. Výte jaká by to byla pecka s tím jezdit? Za tím by se otočilo víc lidí jak za Ferrárkem. ;-) Já ho chcu >:D :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "licker"
30. 8. 2005 14:29
OMG
ty *tak na tento prototyp si budem musiet zvykat dost dlho
ehm este stastie ze budeme mat na vyber aj elektricke EVO 8 :-)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "licker"
30. 8. 2005 14:32
Re: OMG
oprava EVO 9 :-)
neregistrovaný "pro *"
30. 8. 2005 20:22
Re: OMG
oprava EVO 9??! Ty ses asi dobře sjetej!!!
neregistrovaný "licker"
30. 8. 2005 21:07
Re: OMG
no tak mi ty chytrak povedz ktory model pouzili ako testovacie vozidlo ???
neregistrovaný "Ondra"
30. 8. 2005 16:02
Star Trek
Ta palubka mi připadá jako ze Star Treku... Ale líbí se mi to, za tim by se otočil snad i slepej! >:D :yes: >:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "evo9_sk"
30. 8. 2005 20:30
TOTAL * !!!
HNUS
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Q"
31. 8. 2005 08:29
reál?
:yes: ...ale v Praze by neprojeli >:-[] ,stačí dobře umístěnej kanál, kostky, pár kočičích hlav a je hotovo :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ron Jeremy"
31. 8. 2005 11:27
Design vs. praktičnost
Kdybych tvrdil, že se mi koncept vzhledově nelíbí, to bych vážně lhal. Ovšem jen do chvíle, kdy ho považuji jen za zajímavou "technickou sochu". Jakmile se zamyslím nad praktičností celého řešení, nadšení rychle mizí. Velká kola by teoreticky mohla mít malý valivý odpor, ovšem při této konstrukci nemůžou být na klasickém středovém ložisku. Systém uložení kola pak valivý odpor jistě bohatě vynahradí. :-( Navíc pneu (?) má nízký profil, a protože u takového zavěšení kola lze stěží realizovat nějaké použitelné odpružení, bude jízdní pohoda připomínat jízdu na žebřiňáku, pokud se nebude jezdit na cyklistickém okruhu v hale. Evidentně je málo prostoru pro pohonnou a napájecí jednotku, cyklopedály v interiéru ale nevidím. ;-) A záhadou mi je, jaký praktický význam by mohl mít poměrně velký prostor před "palubním stolečkem" - k odkládání zavazadel moc vhodný není. :-( O bezpečnosti asi nemá vůbec smysl mluvit. Mimochodem, palubní stoleček, když už tak vypadá, by alespoň mohl být rovný, aby se na něm mohl člověk nasvačit. >:D
Osobně víc obdivuji autory konceptů, které s praktickou stránkou počítají od začátku, než by se pouze snažily být "krásné". Z tohoto pohledu mě mrzí rozhodnutí komise, která na takové věci evidentně příliš nebrala zřetel. Připadá mi to, jako vybrat si sice tuze krásnou, ale úplně blbou holku.8-s:no:
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "rossi"
31. 8. 2005 18:12
Re: JÉŽIŠMARJÁ
Co pa to je toto. Jsou designéři a DESIGNÉŘI, ale toto je sochař, který auto zřejmě ani neřídil, toto postrádá všechno, co nás fandy do aut a autodesignu zajímá. V tomto, že bych měl zažít nejaké emoce, to že bych chtěl řídit? Zamyslel se vůbec autor nad mechanickou funkcí auta? Viděl někdy jak vypadá auto zespoda? Odpovím si sám, neviděl. Vadí mi, když se s..e do designu takový analfabet, ale nejvíce mě zaráží proč tento projekt někdo v Peugeotu vybral. Aha, už to mám, asi se chtějí zviditelnit před lidma, kteří autům vůbec nerozumějí. Chcete-li vidět návrhy aut co mají smysl, podívejte na výsledky všech ročníků soutěže STILE ITALIANO GIOVANI, na WWW.ANFIA.IT.Končím.
neregistrovaný "evo9_sk"
31. 8. 2005 20:13
Re: JÉŽIŠMARJÁ
to mas pravdu ! je to ikona hnusu :no: >:-[]
neregistrovaný "...[?]..."
2. 9. 2005 16:38
Re: JÉŽIŠMARJÁ
Presne tvuj komentar se jiste objevi proti jakemukoli novemu pojeti auta. Nerikam ze je to prakticke a bezpecne, ale proc nezkouset neco netradicniho?
neregistrovaný "Wartburg 353"
3. 9. 2005 13:51
Re: JÉŽIŠMARJÁ
Netradicniho ANO, ale ne nepraktickeho. Vytka nebyla kvuli netradicnosti.
neregistrovaný "Wartburg 353"
1. 9. 2005 22:12
bez titulku
Nez tohle, to radsi muj spolehlivy a neznicitelny dvoutaktni trivalec Wartburg 353W Tourist, obsah bezmala 1 litr.
Rozbalit vlákno
0