o kterém se dá něco napsat. Jo. Tvář Apoštola, nezaměnitelný pohled do budoucnosti. Pro ty se zákalem je potřeba čas. Čas k prozření. Odpoutej se od minulosti dneška. Budoucnost má jméno VW.
Já už jsem dávno prozřel. Teď doufám, že při pohledu na ceník prozřou i další. Oni už neví, co by si za takovej paskvil řekli Evropská verze to zrcátko místo přední RZ mít asi nebude, co? Bude to prima proti sluníčku
"Natáhněte Golf do délky. Dejte tomu komplet světla z nového Apoštola, ať si na to lidi hezky zvykaj. Vezměte přední masku z Audi a plácněte do prostředku kus ohavného pochromovaného plechu. Na zadek přilepte námatkově vybrané jméno (Bora, Jetta..vyberte si). Dejte tomu cenu, která přinutí lidskou psychiku myslet si, že to auto MUSÍ být něco víc než jen jezevčíkoidní Golf. Poskytněte médiím obrázky s výbavou, která zvýší cenu základního modelu na téměř dvojnásobek a všem hlasitě vykládejte, jak jste naplnili mezeru v trhu, jak jste dostáli potřebě motoristického spotřebitele." - Výňatek z příručky "Marketing podle VW". Určitě si tohle auto najde spoustu spokojených zákazníků. Přeju mu to. Ale já? Děkuji, nechci. Další uniformita, další fastfood.
Proč myslíš ,že ford je lepší značka ,řekl bych, že srovnatelná .Ale je to věc názoru .Rozmyšlel jsem se mezi focusem a golfem nakonec rozhodly právě slevy vw ,navíc nový focus se mi vůbec ,ale vůbec nelíbí.Starý je hezzčí ,ale na něm se mi zas nelíbí interiér. .
17 minut. Čekal jsem, kdy si toho všimneš A souhlasím s Tebou. Lidem, kteří přehlíží nádherný vzhled italských vozů třeba jen proto, že jim v garáží stojí Golf x-té generace, bych povinně naordinoval exkurzi světem italských aut.
A těm, jež napadne myšlenka "Co si o sobě Tibby vlastně myslí? Právě on, zastánce japonských aut, bude vykládat něco o designu?", doporučuju vyhledat si Toyotu 2000GT z roku 1965
Design je důležitý ,ale rozhodně to není vše,.Že bych si koupil třeba fiata -stilo?idea?moc krásy nepobraly .Funkčnost ,dílenská spracování ,nic moc.Alfa pěkná ,ale za 2 roky se mi bude * jako mému znám,děkuji nechci.
..tak nejdřív než začneš mluvit, tak se na ně jdi podívat... Stillo 3D..!! Idea..?? co čekaš od malýho auta, že bude mít kola jako Hummer a převis jako Passat..?? Dílenské zpracování... hmmm.. myslím, že tvůj známej snad jezdí prvním Unem.. ne..?!? a to bylo auto s "A".. nebo jak jsi to myslel s tím dílenským zpracováním... To bych mohl říct, že teda vlastně nemůže být nic horšího, než mexický auto... nebo dílenský zpracování maďarů nebo fabriky na slovensku... Otevři oči.. je tu 21 století... A funkčnost jako jaká..??? myslíš třeba podvozek nebo motor..?? nebo máš na mysli odkladací přihrádky.. na deštník nebo jelena...?!? Jo funkčnost... to jako když si uprdnu do sedadla, tak to německý auto to lépe pohltí..?? Nebo třeba funkčnost u Ulesse ty posuvný boční dveře oproti otevíracím u Sharana.... Tak se nadechni, mrkni do kalendáře co je za rok.. pak trochu prubni Espresso a přihoď nějakej fakt... a ne, že jedna babka měla známýho a ten měl bratra co měl Alfu a ta se mu srala.... V originále bych to viděl, že ten brácha z té Alfu usrá*al....
Myslím ,že uno máš v garáži ty a pěkně tě to sere Prostě mám svůj názor, podložený fakty,mám dost známých ,kteří vlastní různé značky a dost těch co říkájí ,že by si třeba to tvoje zmiňované stilo už v životě nekoupili,ale ty si kupuj co chceš je mi to fuk.
..trefil jsi... Uno jsem v garáži měl.. proto to píšu.. a nemůžu říct půl slova. A v době (jakože nyní) vídávám Una.. jenže nějak postrádám stejně stará Pola... Golf..?? jo jo.. vděčnej kousek všech Tuzing-filů.. Se dívám, že jsem tě pěkně rozparádil... Myslím to vážně.. řekni fakta.. a co se dílenskýho zpracování týká.. Nejsme u premiových značek, takže nečekej slonovinu ani styl Jaguara nebo RR.. a to ani v těch německých autech.. v této třídě je rozdíl malý.. a to už do toho pomalu počítejme i koreu.. a co se týká celkovýho pojetí.. půlka italskýho auta je stejně německýho původu.. takže technika je tam stejná.. oproti tomu italové staví auta velice dobře.. jejich motory a nastevení auta přesně splňují to co mají a sedí v jedné třídě.. necpou se jinam.. Já jen chci vědět něco faktickýho a nejen výkřiky do tmy.. třeba se přiučím... a nerozčulij se hned uprvního příspěvku
Uno už jsem neviděl pěkně dlou ,jedno na vrakovišti pěkně zrezvělé ,zato starších golfů i pola vidím docela dost a jak jim to pěkně šlape pěkná diskuse
Renault-interiery pro mě naprosto neakceptovatelné,navíc nespolehlivé auto.Megane 5D co je krásného na té zkosené zádi??Peugeot 307 pěkný zvenčí. Interier strohý,nepěkný,navíc nepřesné řazení celkově nespolehlivý.. Známý dělá v servisu a přesvědčoval mě ,že si rozhodně nemám kupovat francouze či itala ,ani opla .Radil mi forda nebo vw ,tak jsem poslechl.Ale ,je to věc vkusu.Kdybchom byli všichni stejní ,tak budem jezdit v jedné značce.Samozřejmě jsem chtěl auto v určité cenové hladině...
Co je krásného na novém Golfu? Prosimtě, co se nelíbí tobě, líbí se jinému. Přesně jak to sám píšeš. Tak co se ptáš? Máš príma známého, když se jím necháš ovlivnit při koupi auta. Hezky jsi poslechl Hlavně že jsi spokojený s VW. Tak to má být... (doufám, že to nevyznělo ironicky, protože jsem to tak tentokrát vážně nemyslel)
Co se mi na něm líbí ?Všechno, prostě povedený design,dobrý interiér,navíc se líbil i moji staré (nejvíce ve stříbrné metal.) .Nenachal jsem se ovlivnit ,jen poradit.Půl roku jsem sledoval všechny možné testy aut,spolehlivost atd..ŘÍKÁM ,ROZHODOVAL JSEM SE MEZI FOCUSEM,OCTAVII A GOLFEM ,ale to víš ,že jsem si nechal poradit od chlapa ,co dělá s auty téměř 30 let. a vyhrál to golf ,chytil mě hlavně cenou(velká sleva) designem a jízdními vlastnostmi a taky dílenským zpracováním
c4 neni špatná ,ale má o něco menší kufr ,je nižší ,trošku nezvyklý volant, jsem raději pro klasiku ,přístroj. deska taky tak zvláštně rozdělena..a jednoho citrona už jsem měl
Zrovna dneska cestou po D1 jsem přemýšlel k čemu mi je kufr jako kráva, když ho na 100% využiju jednou, dvakrát do roka. Takže argument menšího kufru považuji za velmi podivný. Není lepší mít více místa pro případné cestující vzadu? Nejlepší jsou ty posuvné zadní lavice Víš důvod toho "nezvyklého" volantu?
..je zajímavé vidět, jak něco trochu negativního řekneš na něčí auto.. tak hned začně .. že..?!? Ach ta lidská ješitnost... jo jo.. "jen JÁ mám to nejlepší auto na světě bez chyb.."..!! každý auto má chybu jen některý nám sedí víc a některý míň...
A zejména, když to řekneš někomu, kdo má SVŮJ názor, co? Měl jsem auto, který mělo mraky chyb, ale i tak na něj vzpomínám jen v tom dobrém a NIKDY na něj nezapomenu. Jóóó, to auto jsem měl rád. Parádní kára
dalsi bez vlastneho vkusu a pohladu na vec. to ti znamy musi radit, co si mas kupit? hore pises, ze si sa rozhodoval medzi fordom a vw, a vzapati napises, ze sa ti ford vlastne ani nepaci. tak nabuduce, ked si budes kupovat trenky, sa chod spytat suseda. nemam rad ludi bez vlastneho nazoru, a u aut to vyjadruje povahu cloveka. si jeden zo stada, ktore ide tam, kde mu povedia. nech ti sluzi golf, co sa ti vlastne ani nepaci, ale poradili ti to, tak si stastny.
hele čoboláku já mám svůj názor ,ale je pravda ,že autům zas tolik nerozumím ,proto jsem půl roku sledoval různé testy aut atd a nevím o je špatného si nechat poradit o někoho k autům rozumí.Vzhled neni uplně nejdůležitější a rozhodně bych si nekoupil italské auto jen proto ,že ma líbivý design.To bych si spíš koupil forda ,ikdyž znám krásnější auta.Dokážeš pochopit co tady píšu??Věřím,že ano.
cobolaka si nechaj pre svojich kamaratov, kamosko. tu nejde o testy ani co si sledoval. a ked si tolko sledoval, snad mas vlastny rozum. auto nie je privesok na opasok, ktory kupis na trznici za 5 kacek. ten zahodis. ale u vas je auto stale nieco, co ma dost vysoku hodnotu a nekupujes ho kazdy druhy piatok ako maso do mrazaku. o to islo. o to, ze ti museli radit. je jedno, ci sa vyznas alebo nie. ale za ten cas, co si to cele sledoval si sa niecomu priucit mohol. a vobec neslo o to, ci su auta pekne alebo nie. auto ta musi oslovit, nieco ti dat este pred tym, ako sa ho rozhodnes kupit. mozno nemas taku schopnost a musia ti poradit. len by ma zaujimalo, ci mas naozaj taky pocit, ale tvoj vlastny, ze si kupil dobre. alebo si to nahovaras?
rozdiel je v tom, ze u mna je auto spotrebny tovar a u teba majetok. preto sa nevies preniest cez to, co som ti pisal vyssie. vidno, ze nemas rad auto, ktore si si kupil. a vies preco? lebo si si ho nekupil z vlastneho presvedcenia, ale preto, lebo ti to poradili. pekny den.
zamotavas sa do vlastnych sieti. najprv pises, ze si sa radil a teraz, ze ta oslovil. tak ked ta oslovil, naco si sa isiel radit? je to jedno... vela stastnych kilometrov.
99% lidí nadává na svou práci. Protože se mu opakují problémy - stává se z toho rutina. A rutina = nulová motivace. A nemotivovaný člověk má tendenci být otrávený. A rád se postěžuje kamarádovi, který ho vyslechne. Ne - když už se ptát na názor profesionálů, tak někde, kde nikoho osobně neznám. Mám menší šanci, že dostanu subjektivně zkreslenou informaci.
Psycholog? Ne, nejsem. Ale děkuji za kompliment. Nicméně, k věci. To, co tady píšu, vychází z mých osobních zkušeností. Možná se pletu a v tom případě uvítám, když mi věcně a hlavně sofistikovaně přesvědčíte o opaku. Jsem otevřen jiným názorům - prosím.
Já ti to tedy vysvětlím,můj kamarád svou práci miluje ,je totiž zároveň jeho koníčkem(má doma nějaké veterány),o autech ví myslím ůplně všechno.Zrovna ve čtvrtek spolu pojedeme na rally Deutschland jestli ti to něco říká mám sice golfa ,ale lidi ve vedeni VW rozhodně rád nemám,protože kvůli nim jde škodovka v rally pěkně ke dnu .Nevím co bych ti měl více vysvětlovat.
Není hezké takhle otevřeně se smát někomu, i když má jeho pravopis vážné trhliny. I když má nepěkně pokřivené názory na účast škodovky ve WRC. A -a tohle myslím opravdu vážně- i když podlě něj ví jeho kamarád o autech uplně všechno, ale stejně dělá "pouze" mechanika v autosalonu. Možná je to jeho životní cíl. Takže opakuj: není hezké se takhle smát lidem. Styď se, ZZ!
Ano, to bude nejspíš pravda. Já projíždím "erzety" pouze na slovenských rally podnicích a pouze s Yarisem. Ano, rally je pro mě pouze koníčkem, nedělám to profesionálně. Setkávám se sice s lidmi ze zákulisí tohodle sportu, ale jejich názory a tzv. "střípky" neberu vážně - není to totiž můj profesionální zájem.. A takhle bych mohl pokračovat dál a dál.. Achjo, to, že někdo jezdí dívat se na rally do zahraničí ještě neznamená, že o tom něco ví. Prosim Vás, pokud nemáte k diskuzi nic DUCHAPLNÉHO, tak Vás prosím - uděljte lidem službičku a DRŽTE HUBU. Děkuji.
Zuřivě jsem teď hodinu gůgloval! Nebylo to lehký najít, ale zjistil jsem, že "rally Deutschland" je "relí dojčland" a významově to pak znamená: automobilová soutěž Německa
Myslim, že to je typický obrázek zákazníka VW. Někdo mu to poradí, nebo to má jeho kolega apod. Jsem za takové lidi snad i rád. Zloději se tyhle škopky naučej hned vykrádat, protože jich je hafo a nás s méně viděnýma autama nechají na pokoji
O tom nemusím myslet, jestli jsou méně viděný. Prostě jsou míň vidět. Žádné přemýšlení není nutné... Důvody si určitě sám najdeš (v testech, od známých apod.)
..no spíš nejsou předražený... nicméně taky by mě zajímalo, jestli jsi sledoval tabulky ukradených aut a jestli jsi tam náhodou viděl i ty první příčky...
..dobře pojistit a jen čekat... jenže asi tam hraje roli leasing co..? Totiž neznám NIKOHO kdo vlastní takový auto, a je jedno jestli Golf,Fabie nebo Passat tak neznám nikoho, komu by se do toho nedostávali nebo nechtěli odjet nebo to ukradli celý...
jo je to cesta.. ale někdy to jsou vyhozený peníze.. Já bych pojistil a smlouvu bych si nechal v horním šuplíku hezky na dosah ruky... a každej den bych vstával raději o hodinku dřív abych stil kdyžtak vyřídit pojišťovnu... ne dělám si legraci.. ale pojistit a doufat... Jo a každopádně nevyhazovat účty od notebooku, foťáku, navigace atd... Jo a havarijní tě nespasí.. pokud ti to auto šluknou.... teda ukradnou...
Ackoliv jsem zastancem VW (dokonce mejitelem jednoho z nich) a vice-mene souhlasim s jejich modelovou politikou, tak tohle je pro men, jako Evropana, mirne receno nepovedene auto. Byl jsem zvedavy jak skloubi dohromady golfacky predek (ktery funguje s golfackym hatch-zadkem skvele) s passatovskym kufrem... Samozrejme ze se to nepovedlo. Pritom v minulosti vsechny "jetty" mely modifikovanou masku Golfa, aby vse lepe ladilo, tentokrat se na to vykaslali a vzniknul nevkusny hybrid sity na miru vkusu americkeho zakaznika. Byt Golfem, tak se za takovouto sestru stydim...
Přesně, "stará" Bora (hlaně V64motion) byla krásný auto - tohle se mi vůbec nelíbí...nový Golf OK, nový Passat - snad bych si zvyk...ale Golf se zadkem z Passata - prasárna a ještě k tomu předražená!!!
tak konecne sa dostal "apostol" aj za velku mlaku a bol som si ho osahat a vyskusat.pre niektorych zazrak. pre mna az taky nie. musim povedat, ze interier sa im podaril viac ako exterier. aj ked mal obute 17 topanky, ten zadok som nevedel vstrebat. v interieri priestoru dost, priam kralovsky. hned som si nasiel poziciu. dvojlitrovy motor ticho sepkal. vyborne odhlucneny. zaradil som D a podme. bola nedela a cesty viacmenej poloprazdne. nove je nove a vsetko fungovalo ako ma. jedine, co by som mu asi vytkol z jazdy, ze "kickdown" reagoval trosku oneskorene ako som zvyknuty. brzdy prijemne, az som mal niekedy pocit, ze az prilis zaberaju hned od prveho dotyku. podarene auto, ktore si urcite najde svojich majitelov. ale je tu jedno velke ALE. cena. ta totizto zacina na neuveritelnych 27780 usd, co je dost tazka palba. aj ked vybava ma vsetky tie najznamejsie vymozenosti. uvidime ako sa mu bude darit.
ubohy auto...., celej vw tape jak slepej, kdeze "lonske" snehy jsou. Bidne prodavajici golf, polo melo velmi spatny start a ted se propada dale, passat take nevyrazny (pouze 1000 aut za 7mesicu). Chlapci ve wolsburgu stipaj draty a uz jen jezdej za prostitutkama do indie.... Bude velke bububu od akcionaru!
Pánové, tak konečně je fakt o čem psát. Až Jetta vyjede, tak všem, co do toho trochu dělaj spadnou brady. Nelze čakat, že nová Jetta bude vypadat jak nástupce 911ky. Dost mě překvapuje, že tady dost překvapuje skutečnost, že je to Golf se zadkem... no možné je všechno, ale fakt je to Golf se zadkem. Toho Golfa v tom neuvidí za tejden ovšem nikdo. Tah? Jo, strategie... jiní to dělaj jinak... VW mládne - to především. Předek si budeš nechávat příští léto tetovat na prsa... tedy, pokud chceš jít s dobou. Jsou i jiné předky, mrkni na ně. Zadek je přesně to, co dokázal udělat VW s novým zadkem. Takový - Apoštolzadek. Golf má neskutečně dokonalej zadek. Apoštol nám všem ukázal, jak to ostatní budou dělat za dva roky. A Jetta s tím právě vyjela na naše silnice. Tohle auto není pro mladýho kluka, aby s ním zkoušel, jaké to je o to přijít v levotovičivý zátáčce. To je auto pro lidi středního věku, kteří se umí podívat a rádi jezdí roky autem, co nestárne. Chceš lítačku? Jdi do geteička. VW to dokázal. Jiní se to dokázat snaží... výsledky jsoui viděr každej den na silnici. Sundej si občas brejle a podívej se na kalendář. K názorům, že Bora byla hezčí se snad nemá ani cenu vyjadřovat, tyhle lidi si nechali ujet včera vlak, kterej k nim ještě ani nedojel. Tak jo. Bravo VW, bravo Jetta P.S. Vždycky existuje alternativa - takže střední věk v nižší střední? - Jetta, nebo Octavia II. Mladej hošan Altea, Leon nebo GTIčko. Jinou variantu neznám.
Evergreen auto.cz. Tak ceny. Všechna auta v každé třídě koupíš za porovnatelné peníze. Je jedno, jestli to bude Sedan Megan (nebásním záměrně) nebo Jetta. Ceny budou srovnatelné. VW je mírně dražší. On ví proč. A lidí, kteří ví, ví také proč. A to je vše. Ceny tu neplánujou rudí ďáblové, ceny tu určuje trh, naštěstí. Takže fifty - fifty.
mirne?????? vw je absolutne mimo s cenou.... a to je duvod propadu prodeju vw, ubohych 16% narust prodeju oproti 04 a vsechny zakladni rady jsou nove nebo faceliftovane-jak to bude vypadat za rok - muj odhad -10-20%!
golf ma ubohej zadek!, passat jeste horsi (vypada jak korejec a vizuelne ubira tak 10-15cm), predek je jaks taks ale kompletne cely vw kopiruje najednou dominatni predek, rozdelenek na dve pulky - a kdo udelal prvni dominatni predek???? Walter da Silva s alfou....
Kdybych byl stredni vek, tak si koupim francouze, itala nebo asii a za rozdil do ceny vw jedu na cestu kolem celeho sveta
Není především důstojné napadat cenu... Řekl bych, že VW ví přesně jak ji stanovit. Obdobně jako BMW u MINI. Na světě je to, pánové tak, že jsou vždy a všude ti IN a ti OUT. To znáte ne. Kdo se zajímá realisticky o auta a nemasturbuje zatím jen u plakátu FORD GT, když jsou rodiče v divadle, tak ten ví, že VW posledních 20 let ukrajoval a ukrajoval až dnes ukrojil 20% z celkovýho koláče prodejů v Evropě. Zejtra až půjdeš že školy, kup si na rohu tvarohovej koláč, na kalkulačce si vypočítej kolik je těch 20 % a pak se zakousni. Ale bacha, aby ses nezadusil... protože těch 20% ti dá pěkně zabrat. U jinejch značek ti to nebude stačit ani na jedno sousto. Ale to není rozhodující. Rozhodující je neustálej tah na branku. Ne od zdi ke zdi... jde o kontinuitu modelů. O vyzrálost designu. O schopnost sochat nadčasově. Podívej na starého apoštola, oněmíš krásou. Podível na Guru nižší střední mod IV - jo,jo opravdu se nevyrábí, slintáš zbytečně... Neříkám, že se povede dokonale úplně všěchno, o novém Polu jsem ochoten velice něžně diskutovat... ovšem GOLF a Apoštol, tam je ta převaha nediskutovatelná. Zejména u Golfu. No a Jetta. Mrkni na konkurenci v nižší střední a dojdeš k závěru, že k ní můžeš postavit jen Octavia II. Široko daleko nevidím nic jiného. P.S. Nezapomeň, že je tu dost lidí, kterejm je jedno, jestli to stojí o 50 míň nebo víc... přitom netouží po trojkovém BMW... jde jen o jedno - mít rozhled. Ale ten se dostavuje až s odpoutáním se od těch nočních seancí před FORD GT Tvé představy, že auto se kupuje tak, že se na něj nastřádá a když se dopotíš k půl milionu, koupíš za 499,9 auto a 10 dáš do busu, aby tě tam odvezl, tak tyhle představy naplní jen část spektra společnosti... Ti ostatní si kupují jen to, co se jim líbí. Cena nerozhoduje. A dvaceti procentům se líbí VW (byť za trochu vyšší cenu) Víc dáš, víc dostaneš. Tomu věř.
O poruchách nepiš, to je směšné téma. Krádeží bude dost... to máš pravdu. Chce to garáž. A jen hlídaná parkoviště. Tedy ve velkejch městech. Ale tyhle náklady snad kalkuluje každej, kdo jezdí. Nebo ty parkuješ Lambo u paneláku pod lampou?
Martine, tys mě těď nainspiroval - já tu snad napíšu, jaké to je jezdit autem. Ne se trápit kolik stojí benzín, kolik pojistka... to bych auto ani raději nechtěl. Napíšu tu o tom co stojí jezdit autem... aby ustaly ty věčné nářky, že VW je o procento dražší. ježišimarja... cena auta nehraje přece roli... jestliže ho mám mít k tomu, k čemu mám boty. Tak dík. Něco zkusím napsat.
kydy, kydy, kydy....
Jetta je auto bez evropskeho uspechu a nezachrani to ani pripadny radikalni pokles ceny, VW opet prestrelilo. Jestli tady je dost lidi co jim nezalezi na 50 tis., tak tyhle lidi si urcite nekoupi VW. To by bylo pod jejich uroven - ty jdou k BMW, ALFE, MEDU a AUDI. VW je tady zafixovan jako "sluzebni" autovyrobce a protoze dnes nema cim konkurovat (cena-hruza..., design-ubohost, kvalita-dnes neni nekvalitnich aut) propada se a propada (zisk 04 -98%). Vsechny novinky VW pouze paberkuji, pamatuji si ze minula generace passatu dosahla za 3 mesice 1000 prodanych kusu, dnes se prodava 1000 za pul roku... Pokud budou pokracovat timhle stylem, budou velke zmeny ve vedeni! Navic korupce na nejvyssich mistech, v Nemecku stratili kredo....
Ta tvá první tři slova dobře charakterizují celý tvůj příspěvek. Nežij v bludech, že auta kupujou lidi jen na "pres", to je klam chudých. Neumí si představit, že má někdo peníze a koupí si Focus... Jenže právě takhle to funguje. Mrkni na auto.cz, každý měsíc tu máš článek o prodaných autech. Nebudeš psát nesmyslná čísla a dovozovat nerealné závěry.
Nevim proc bych se mel koukat na auto.cz na statistiky, kdyz je lepsi se kouknout na sda stranky....
To ze si neumis predstavit koupi Focuse je smutny..., u me Focus 1000 x lepsi nez ubohej golf. Nerealny zavery delas ty a hlavne pises nesmysly!
Píši, že si chudej člověk neumí představit, že někdo má mnoho korun a přesto jde a koupí si třeba Focuse, nebo Jettu. Kapišto? Jestli je u tebe Focus tisickrát lepší než Golf, tak tím jen demonstruješ nedostatky v rozhledu. Tahle dvě auta jsou rivalové. To znamená, že oni tvoří tandem v nižší střední. Jeden kraluje, druhý je - pozor - druhý. Odborné komentáře se nyní kloní více k Focusu. Na ty statistiky se podívej proto, že se dozvíš, kolik se prodá třeba Apoštola. Apoštol je rubrika - střední třída (nyní nejprodávanější na trhu...)
Ja muzu mit nazor ze focus je 1000 x lepsi nez golf a vubec se to nemusi dotykat nedostatku v rozhledu, alespon nejsem zaslepenj jako ty! Jinak si nejak si zapomnel na 307, megana a dalsi. Golf uz davno neni trhac prodejnich rekordu. Neni duvod - design a cena totiz stoji za starou belu... Passat je na tom identicky 01-06/2005 dle oficailni statistiky SDA 980 kusu, kde jsou doby kdy toto mnozstvi se prodalo za 3 mesice.... Passat je u me primitivni auto pro primitivy - taxikare a pseudopodnikatele jezdici v bilech ponozkach naparujici se, ze maji "zahranicni extra" auto.
je mi úplně jedno jaký nosíš ponožky , ale tu charakteristiku Apoštola, tu jsem tedy přečetl podrobně. Zajímavé, k čemu jsi dospěl. Tedy, pokud jsi už dospěl. Klid Sete. Tohle bys neobhájil ani v mateřské školce, natožpak tady. Když hodně čteš, mrkni se na to jak si stojí Golf a Focus u odborné veřejnosti... nemusíš chodit daleko. Stačí párkrát kliknout na auto.cz a číst testy. Pokud umíš chápat tištěné slovo (to není samozřejmost, pozor) pak se dozvíš, že Golf a Focus kralují ve střední třídě. To neznamená, že bys měl zanevřít na tatínka, kterej asi koupil tu 307ku... Také výborné auto. Ovšem odborníci (ne já) ti potvrdí, že asi je nejlepší volba dnes je Focus a o fous za ním Golf. Ten Focus pro vynikající jízdní vlastnosti. co se týče zpracování, pak vede Golf.
Nema to smysl gti, vykazujes znamky psychopatickeho chovani a to myslim vazne. Druha varianta je ze ses placenej vw, treti pouze ze pracujes jako uklizecka v nejakem autosalonu vw....Mas prilis zaslepene nazory, vim ze je na me je cist ci necist, ale jedno je jiste, dokonale znechucujes lidi kolem.
To GTI: Chtel jsem litacku, mam ji. Masturbovat pred plakatem Fordu GT me taky neba /nechapu taky proc!/. Vyrobek od vyrobce/nevyrobce "skorotakyaut" neprichazi v uvahu. Kradezi se /relativne/ taky nebojim. Platit za predrazene *** se mi nezdalo uz vubec... P.S.: Ale fandim Ti, jak si tady hrajes lidma, s usmevem na rtech tady "neco" demonizujes a myslis si sve. Jestlize ale ne, tak je to duvod minimalne k zamysleni!?!
VW spadá do kategorie značek, kde se na cenu kouká a ne že ne! Není to žádná luxusní značka, kde se nekouká, zda to stojí o sto tisíc víc nebo míň. Takhle to je. VW je obyčejná masovka, jako je 95% automobilové produkce. Tudíž jedním z rozhodujících faktorů je i cena! Určitě se mezi zákazníky VW najde x těch, o kterých mluvíš ty, ale rozhodně bych je neřadil na první příčku (viz. např. dnešní "morf", kterej na Golfa nemá ani havarijku a koupil ho jen proto, že mu to poradil známej a před Focus se Golf dostal díky slevě). Já vážně nevím, jestli to myslíš vážně, nebo ne. V tomhle mi připadáš, jak malej Jarda, ač si tvých jiných neVWoidních názorů vážím. Někdy mám pocit, že se otáčíš zády k tomu rozhledu, o kterém píšeš...
Já ty zákazníky na první příčku neřadím, ale jejich dost, to mi věř. Dál je moc těch, co jsou si vědomi "klasy" VW v této "masové" produkci. Mimochodem dnes jsem se zadíval na GOLF 2 a normálně jsem ustrnul - to auto může jezdit po silnici - je stále krásné, nestárne. Ukaž mi jiné masové auto z roku 1982... GOLF 4 se už nevyrábí a teprv si tu řada lidí uvědomuje, jaká to je kláda. O GOLF 5, GURU, nebudu psát. Kdo neumí odhadnout klasu zpětnejch světel, nemá jezdit autem. Koupě aut na "pres" nemůžu doporučit. Auto si má člověk koupit a nebýt zatížen jeho cenou. Vedle toho je možné mít v garáži 911 z roku 1971... to ano. Masovku si má člověk koupit z rozmaru.
Ted, GTI, kdyz jsme tu patrne zustali jen my dva, se Ti zeptam: Myslis ty Apostoly, Guru, Etalony tridy alespon malicko vazne? Plus si precti muj tusim predposledni prispevek...
To rád slyším, že je neřadíš na první příčku. Ono to tak totiž vyznělo. Ta koupě na "pres", jak píšeš, je ale podle mě dost častým faktem. Člověk má určitý rozpočet a s ním nakládá. Bylo by fajn, kdybychom si mohli věci kupovat a nebýt zatíženi cenou. Tak to ale snad nefunguje ani v pohádkách Masovku z rozmaru?
Tak som si do neho vcera sadol a poriadne prezrel. Sused si jedneho takeho turbotraktora totiz kupil. Vybava, ktoru snad dokaze zlozit iba VW..Najslabsi turbotraktor, 5st. manual, 2oj zonova klima, stado ABG.... a vzadu svihadla, sedacky ako z vrecoviny a plechace namiesto kolies ten predok je strasny, resp. ta smerovka...mne to pripada ako americka verzia cohosi europskeho, fuj to ich nevedeli dat do svetiel? a tie plasty okolo dveri, na narazniku... no nekup to za 890.000 s 50tis. zlavou!!! je to inac strieb. metaliza, takze mu davam tak 3 mesiace, kym mu to niekto lopne
Múžu se Tě prosím zeptat: Měl si odvahu říct (včera) tomu majiteli to samé, co si sem teď napsal ?? Ta poslední věta o Tobě hodně vypovídá. Popřej radši sousedovi hodně šťastnej kilometrů a popřemýšlej, jak se dostat třeba k stejně drahýmu/levnýmu autu...
Jardo, je velkej bourák... má rozhled. VW dělá pět let na novém Apoštolu a Jardo ho ze dvou metrů sestřelí jako vrabce... to jsou ti Bangleové této doby. Počítám přijel do VW minimálně v sedmičkovém bavoráku s perskejma kobercema místo gumovejch podlah... vlastně se mu divím, že ztrácí čas. Jardo si neměl kazit dopoledne a měl spíš leštit třetího rollse zprava v své stáji
...Kdo se zajímá realisticky o auta a nemasturbuje zatím jen u plakátu FORD GT, když jsou rodiče v divadle, tak ten ví, že VW... Na auto.cz dozvi se clovek dozvi krome takovejch veci, jako kolik statisicu Kc bude stat novy "lidovy vuz" a proc je absolutne OUT ho nevlastnit nebo ho dokonce nechtit vlastnit, ze se teda clovek dozvi i spoustu podrobnosti z vasich mladejch let
Aby sme to upravili na pravú mieru, podiel celého koncernu VW na európskom trhu je 14%, takže žiadnych vykonfabulovaných 20% /posledné štatistické údaje, vie to aj GTI, ktorý sa nad tými 14% rozplýval ) a to je dokopy so škodou /ináč taliani predajú za mesiac viacej áut ako škoda za rok / seatom a audi. O cene nerozmýšlajú ľudia, ktorí kupujú autá v úplne iných cenových reláciach, ako sa pohybuje taký Golf, Megane, 307 či Stilo, tam práve aj tých 50 tisíc hrá rolu. A či dostanú za tú cenu viac? To je vec názoru.
Nepletu, pozri si štatistiky predaja a nepletiem sa ani v tom aký ľudia si kupujú auto nižšej strednej triedy, ak mám na Porsche alebo Ferrari (preháňam)tak nebudem vôbec rozmýšlať nad kúpou nižšej strednej triedy a vtedy mi bude jedno či dám o 100 tisíc viac alebo menej, tam je to naozaj jedno, ale podľa tvojich \"objektívnych\" príspevkom mi pripadá akákoľvek rozumná diskusia ako zbytočná.Golf V je jediné pekné auto z VW koncernu, ale tento tvoj nekritický obdiv ku všetkému Made in VW je v podstate kontraproduktívny a vyvoláva naopak negatívnu reakciu na túto značku.
Asi mě málo čteš... když píšeš, že jsem nekritický. O Tuaregu či Polu jsem tu toho napsal dost. Chyba je v tom, že ty se dmníváš, že kdo má více peněz, koupí si něco dražšího. To je (obecně, nemyslím teď tebe) pochled chudých lidí...
Je tomu už dávno co měl jeden chlapík s knírkem a patkou vizi o lidovém autě.Teď nemluvím o Henry Fordovi, ale o Adolfu Hitlerovi.Ano, on dostal nápad o autě pro masy lidí, levný , jednoduchý a hlavně německý mělo být jeho auto.Konstrukcí pověřil Ferdinanda Porscheho, člověka , který měl ještě před nedávnem československé občanství.V projektu měl nepřímo prsty i další Čech, narodil se sice v Rakousku a pracoval pro Tatru.Ano, tušíte správně, jde o Hanse Ledwinku.Proč zrovna on?Hitler měl rád Tatry a tak není divu, že u Ádova vozidla se objevili vzduchem chlazené motory boxer, proudnicová karoserie vzdáleně připomínající Tatru 97, motor vzadu atd.Hitler tehdy poklepal na první cihlu továrny ve městě zvaném KDF-Stadt.Přišla válka , kterou tenhle postavou malý mužík začal.Výroba v celém světě se přeorientovala na vojenskou a na základě lidového vozítka začli vznikat KDF 82 a 166.Po válce bylo vše jinak.Naděje , které většina němců vkládala do toho mužíka ,co tak rád řečnil o čisté rase a velikosti Německé říše, byla pryč.V těch troskách , které si dřív říkaly Německo, začínalo vznikat vše znovu.Ve městě Wolfsburg, za Adolfa KDF-Stadt, se rozjela výroba Volkswagenu.Nikomu nevadilo , že otec toho projektu byl člověk co jim zničil život.VW se postavil na nohy stejně jako Západní Německo, další velká rána Německa.Národ, který mluvil o své velikosti byl rozdělen.V padesátých letech začal importovat Brouky , jak se těmto rostomilým autíčkům říkalo, do celého světa, oblíbila si ho v šedesátých letech květinová mládež v U.S.A stejně jako jeho bratříčka Transportéra.V sedmdesátých letech, kdy doznívala vůně marihuany a chuť LSD, přišel VW s Golfem a Passatem.Zrodil se Guru aut a Apoštol krásy.Na začátku osmdesátých let bylo vyrobeno 20 000 000 Brouků a překonal Fordovo Téčko.Dnes je VW jednou z největších automobilek světa a ať kdo chce co chce si říká o kráse a stylu VW, Jetta je krasavice.Jetta má to nejlepší v sobě z celé historie VW a ať byl vznik této značky sebečernější, VW tu je a bude....
a co bych se s tím nedřel?Mám VW rád(trojkovýho Golfa v třídveřáku) tak co bych to tam nenapsal.A ještě jedna vlezlá otázkad jakýho taťky má bejt ta pochvala?
A ještě mi není jásné, proč je Golf často udávaný jako historicky nejprodávanější auto, protože až do roku 2004 se prodalo 23m Golfů a 28m Coroll. Mě osobně 28m připadá jako větší množství než 23m.
Překonal Téčko nebo né?A to bylo v roce 1981, tedy 36 let od zahájení sériové výroby.Výroba skončila v roce 2003 a před válkou se vyrobilo asi 50ks a výroba byla přeorientovaná na válečnou výrobu.