Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Volkswagen Jetta v Česku: 537 000 Kč a víc

Libor Zezulka Libor Zezulka 23. 8. 2005
10
155
Zobrazit náhledy (10)
Volkswagen Bora Volkswagen Bora Volkswagen Bora Volkswagen Bora Volkswagen Bora
V Mexiku vyráběný Volkswagen Jetta dorazil také do České republiky. Základní model s benzínovou 1.6 stojí 537 000 Kč.

Mexický závod Volkswagenu vyslal na konci července do Evropy první várku nových sedanů jetta, na jejichž výrobu má v rámci německého koncernu monopol. Na německý trh vstoupila nová jetta 19. srpna, nyní se začíná nabízet také zákazníkům českým. Ve srovnání s golfem stojí jetta podstatně více, základní cena začíná na částce 537 000 Kč za model se základní výbavou Trendline a letitým motorem 1.6 75 kW.

Výbava Trendline zahrnuje například šest airbagů, ABS s EBV, MSR a ASR, poloautomatickou klimatizaci Climatic, elektrické ovládání oken vpředu i vzadu, elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, posilovač řízení, výškově a podélně nastavitelný volant, dálkově ovládané centrální zamykání, výškově nastavitelné sedadlo řidiče a ocelová 16palcová kola.

S tímtéž motorem a výbavou Comfortline, která navíc přidává loketní opěrku, tempomat, bederní opěrku nebo palubní počítač přijde jetta na 565 600 Kč. S motorem 1.6 FSI a výbavou Trendline stojí jetta už 590 700 Kč. Za nejlevnější verzi s vznětovým motorem 1.9 TDI 77 kW a opět výbavou Trendline zaplatíte 605 600 Kč, tento motor lze na přání spojit s převodovkou DSG. Cena ale vzroste na 671 600 Kč.

Volkswagen Jetta se bude v ČR nabízet i s přeplňovaným zážehovým motorem 2.0 FSI Turbo s šestistupňovou manuální převodovkou a výhradně výbavou Sportline, která zahrnuje o 15 mm snížený sportovní podvozek, sportovní sedadla, kožený volant a hlavici řadicí páky či 16palcová litá kola za cenu 772 000 Kč. Kompletní ceník naleznete na stránkách Volkswagenu.

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

New Passat
GTI
| 24. 8. 2005
nemám na mysli RC model.
MÁ TO HÁČEK
GTI
| 23. 8. 2005
Já ty zákazníky na první příčku neřadím, ale jejich dost, to mi věř. Dál je moc těch, co jsou si vědomi "klasy" VW v této "masové" produkci. Mimochodem dnes jsem se zadíval na GOLF 2 a normálně jsem ustrnul - to auto může jezdit po silnici - je stále krásné, nestárne. Ukaž mi jiné masové auto z roku 1982... GOLF 4 se už nevyrábí a teprv si tu řada lidí uvědomuje, jaká to je kláda. O GOLF 5, GURU, nebudu psát. Kdo neumí odhadnout klasu zpětnejch světel, nemá jezdit autem. Koupě aut na "pres" nemůžu doporučit. Auto si má člověk koupit a nebýt zatížen jeho cenou. Vedle toho je možné mít v garáži 911 z roku 1971... to ano. Masovku si má člověk koupit z rozmaru.
MÁ TO HÁČEK
GTI
| 23. 8. 2005
Špatně, Imprezo. Charakterizuješ VW zcela špatně.
MÁ TO HÁČEK
GTI
| 23. 8. 2005
Píši, že si chudej člověk neumí představit, že někdo má mnoho korun a přesto jde a koupí si třeba Focuse, nebo Jettu. Kapišto? Jestli je u tebe Focus tisickrát lepší než Golf, tak tím jen demonstruješ nedostatky v rozhledu. Tahle dvě auta jsou rivalové. To znamená, že oni tvoří tandem v nižší střední. Jeden kraluje, druhý je - pozor - druhý. Odborné komentáře se nyní kloní více k Focusu. Na ty statistiky se podívej proto, že se dozvíš, kolik se prodá třeba Apoštola. Apoštol je rubrika - střední třída (nyní nejprodávanější na trhu...)
MÁ TO HÁČEK
GTI
| 23. 8. 2005
Ta tvá první tři slova dobře charakterizují celý tvůj příspěvek. Nežij v bludech, že auta kupujou lidi jen na "pres", to je klam chudých. Neumí si představit, že má někdo peníze a koupí si Focus... Jenže právě takhle to funguje. Mrkni na auto.cz, každý měsíc tu máš článek o prodaných autech. Nebudeš psát nesmyslná čísla a dovozovat nerealné závěry.