Novinky
0
a po chvili nervozniho a stydliveho pokaslavani se obecenstvo rozeslo (stydlive az uzkostlive se vyhybaje vzajemnemu ocnimu kontaktu)
0
...priznavam, interier me rozhodne nezklamal...libi se mi jejich styl
0
Nezklamal, ale ani nenadchnul... Nemastný, neslaný, německý interiér
0
Interiér je elegantní - jak jinak u Audi a je to nový etalon třídy...Tak uklizenou přístrojovku má jen málokdo...Ruku na srdce, komu se líbí třeba interiér Santa Fe?Exteriér rovněž 1+, vlk v rouše beránčím!
0
To snad nemyslite vazne s tym interierom. Ved nova 6-tka plus toto auto maju ten najodpornejsi dizajn pristrojovej dosky aky kedy mali v audi. Prave teraz sa to zacina podobat na korejske cudo. Keby to radsej okopirovali od A8 a nie od A6. Ved ten displej je umiestneny nezmyselne a dizajnovo tam vsetko kazi. Neviem preco prechadzaju z horizontalneho na vertikalne clenenie pristrojovej dosky. Fakticky sa mi pristrojovka nepaci...
0
Protože dle nového nařízení EU, musejí mít všechna auta umístěna displej v horní části palubní desky. Tedy po vzoru BMW to tak budou muset mít všechna nová auta. Tedy z toho i pramení vertikální členení palubních desek.
0
souhlasim - interier je v pohode ... jenze to ja (coby pouhy cumil & teoretik) az tak neocenim, a ten exterier je strasna nuda - dalsi recyklace jiz petkrat recyklovaneho (ale stejny nazor mam na Cayenne a jaxe mrska prodava 😄
0
Cayenne je kapitola sama pro sebe...jak udelat Porsche, aby vypadalo jako Porsche (v pripade SUV) a pritom neevokovalo postavicky z Disneylandu? Tezko radit...uz jsem si na nej zvykl, ale etalon krasy nikdy nebude.
Myslím, že ten "striptýz" byl to nejzajímavější, co se kolem tohoto modelu mohlo udát. A na otázku k interiéru: prostě prosté audi...
Jejich styl nastaveny od A8 se mi libi podstatne vic, nez zbytek Germany tree konors. Sportovne ladene, orientace na ridice, obklopujici a fantasticke materialy (jezdil jsem v A4), proti tomu nemam opravdu nic. Snad jen, ze by vozy audi za svou cenu mohly byt vybavenejsi, seznam extras je delsi nez prazske Zlate stranky. Prilis rychle se priradily k politice M-B a BMW.
...snad jenom dodam, ze Audi nyni tvori interier na takove urovni, ze by clovek uvazoval o koupi i v pripade, ze ho zevnejsek prilis neoslovuje.
BMW se mi zdá více sportovně laděné, než Audi. U Audi jsou teď hodně konzervativní a nebyli. Stejně jako u BMW jsou víc odvážní a dříve nebyli. Nějak si prohodili místa. Vzpomeň si na minulou generaci A6 sedan a její koncová světla, kterak šla přes roh. To bylo něco, co mi na soušasných audinách chybí. Jsou takový zapšklý, unavený, bez nápadu, sterilní. Funkční, fungující, precizní, ale neosobní.
Minula generace A6 byla revoluci, ktera presne vystihovala slogan "kazda limuzina nemusi vypadat jako limuzina", obdivoval jsem ji pro jeji odvahu. Ale v zasade mas pravdu co se tyce exterieru, v zasade je to sazka na jistotu, revoluce jako v pripade Audi 80 (87) se zatim az na zminenou A6 a samozrejme model TT nekonala. Na druhou stranu od A8 jsem ji ani necekal. Ale co se tyce konzervativnosti v interieru, rekl bych, ze se blyska na lepsi casy (interiery Audi z let 90-tych byly konzervativnejsi ve srovnani s konkurenci nez ted)
U A8 je to něco jiného. Ta mi sedla daleko víc, než třeba nová 7 od BMW. Jsou to vlajkové lodě a u těch bych sázel na jistotu. Přeci jen je to jiná cílovka než A6, nebo A4 a u těch bych už očekával trochu té hráčské nejistoty. Audi sází na tu jistotu až moc a je to nuda. Nikoho to neurazí, ale ani nechytne u srdce. A ty interiéry mi právě přijdou jako z 90. let.
...je to styl Audi, na druhou stranu nabizi svym zakaznikum presne to, co ocekavaji (nepatrim k nim). Prodeje jim utesene rostou, proc to tedy menit, ale "vajicko" za ten pokrok budu milovat stale. Takovych prechodu moc nebylo, byl to stejny rozdil oproti predchozi generaci jako v pripade BMW3 z roku 1990, nebo jako v posledni dobe se sokujicim P407, oproti klasicke P406.
Současné šestka je bez chyby, interiér, jakej nemá jiný auto na světě, tak originální a přitom pěkná a precizně provedená přístrojovka - o tom si BMW s televizí uprostřed v kapli může nechat zdát...Sedni si do ní a tak deset minut si zkoušej ergonomii, tlačítka atd a uvidíš...Je v ní útulno, to v pětce z Mnichova nenajdeš...
No ja nevim, bez diskuze je kvalita, design, zpracovani.
Ale prijde mi to vsechno na jedno brdo. A v tomhle pripade prilisna podobnost s interierem A6.
Nevadi mi to, ale nadchlo by me neco svebytnejsiho...
Ale prijde mi to vsechno na jedno brdo. A v tomhle pripade prilisna podobnost s interierem A6.
Nevadi mi to, ale nadchlo by me neco svebytnejsiho...
Zvenku i zevnitř fakt pěkný. Teď nám chybí ještě novinářská část - předposlední díl striptýzu: bude se, klukum zhejčkanejm, líbit? Najdou nějaký mouchy? A pak konečně poslední díl stripu: leden - únor, zkouška okolo showroomu. Dokážou Slováci, že je Němci opravdu naučili kvalitně pracovat? Považte, Q7 (spolu s dalšími) se vyrábí tam, kde se kdysi - a ne zas tak dávno - pokoušeli vyrábět (nekvalitní) svařence náprav, které se ani nesměly namontovat do aut....
Keby som sa mal zastat Slovakov, odpovedal by so Ti: Považ, Fabia (spolu s dalšími) se vyrábí tam, kde se kdysi - a ne zas tak dávno - pokoušeli vyrábět (rezavé) 5. dveře na Felicie, které se do aut namontovat směly… Ale myslim, ze sa ich zastavat nemusim, Nemci nas aj vas uz makat snad trochu naucili.
Tusim, ze bratislavsky zavod vychazi z fabrik VW (nevim jestli celeho koncernu) snad nejlepe...Boleslav to same...nebo-li snad jsme Nemcum ukazali, ze jsme auta vyrabet nezapomneli a maji se v leccems co priucit!
Jo, jsme (čechoslováci) prej nejzručnější cvičený opice
...ze zkusenosti muzu smele tvrdit, ze prislovecna nemecka preciznost je aplikovana pohrichu z jejich strany na zahranicni dodavatele, pricemz sami pokud musi poskytnout jasne specifikovanou odpoved, vznest presne dany pozadavek, nebo sami predvest proklamovanou preciznost, tak jim to cini mnohdy potize.
jake zahranicni dodavatele? nemecke made in germany a preciznost pochazi hlavne z minulosti, kdy vsechno vyrabeli doma, od doby globalizace jsou vsechny jejich vyrobky ktere vyrabeji venku prumerne. Staci se podivat na Bosch nebo VW. Z velkych firem si uz jen MIELE anebo Porsche udrzuje spickovou kvalitu (krome Cayenn, ktery se smontava na SK a je podle US statistik taky dost kazivy) Dodneska jsou jejich produkty mezi milionarmi v celem svete nejzadanejsi, od pancerovani aut po luxusni doplnky do bytu, ne nadarmo jsou vetsi e😜orteri jak usa a japonsko.
V minulosti meli prvni auto, knihtisk, PC, elektronickou tv, radar, helikopteru atd...a unas vymysleli plzenske, budejovicke pivo, becherovku a bez hanse Ledwinky by Tatrovka nebyla zadne poradne auto. Nikdy nepochopim kdyz zacnou holandane, rumuni, polaci, cesi tvrdit ze nemci jsou tupci a sami nikdy nic nedokazali. v anglii, japonsku, usa maji o kvalite made in germany vysokou minku i pres caste nesympatie
V minulosti meli prvni auto, knihtisk, PC, elektronickou tv, radar, helikopteru atd...a unas vymysleli plzenske, budejovicke pivo, becherovku a bez hanse Ledwinky by Tatrovka nebyla zadne poradne auto. Nikdy nepochopim kdyz zacnou holandane, rumuni, polaci, cesi tvrdit ze nemci jsou tupci a sami nikdy nic nedokazali. v anglii, japonsku, usa maji o kvalite made in germany vysokou minku i pres caste nesympatie
byl si nekdy ve vyrobni aut? na pase muze pracovat kazdy *, v nemecku to delaji vyhradne studenti, turci, polaci v budoucnosti chteji nechat auta vyrabet jen robotami a tak snizit az o 2000 lidi pracovni mista. Nejvic zalezi na kontrolorovy ing. oddeleni a to delaji vylucne nemci protoze v eu je zakon ze pokud se chce tovarna v zahranici nazyvat na burze made in germany musi 20% pracujici byt puvodem krajiny odkud pochazi.
Mne se jeste nepodarilo najit v CSR ani poradnou opravnu aut vzdy mi auto totalne pokaslali v plzni mi vymenili "rozbity" alternator, kdyz jsem dojel do D tak mi rekli ze alternator byl ok ale kable se musi poradne zaizolovat , potom mi u nissanu v BLA prestrihly kable z benzinoveho cerpadla tak ze mi nakonec museli ve wiedni natahovat pres cele auto nove a smali se ze neco takove jeste nezazili. kolegove maji ze servisi v csr podobne zazitky samozrejm ze fuseri se najdou vsude ale ja jsem jeste nenasel v csr dobre automechaniky.
Mne se jeste nepodarilo najit v CSR ani poradnou opravnu aut vzdy mi auto totalne pokaslali v plzni mi vymenili "rozbity" alternator, kdyz jsem dojel do D tak mi rekli ze alternator byl ok ale kable se musi poradne zaizolovat , potom mi u nissanu v BLA prestrihly kable z benzinoveho cerpadla tak ze mi nakonec museli ve wiedni natahovat pres cele auto nove a smali se ze neco takove jeste nezazili. kolegove maji ze servisi v csr podobne zazitky samozrejm ze fuseri se najdou vsude ale ja jsem jeste nenasel v csr dobre automechaniky.
Kvalitni, spolehlivé, výkonné a hlavně drahé. To je tak asi vše. Na to jaký kolem nej byl humbuk mi moc zajímavého se nekoná. Je to tuctové Audi, vůči konkurenci nadprůměrných rozměrů - z čehož bude nejspíš profitovat. Má nejspíš vše, co má auto takové kategorie mít, ale žadný zázrak se nekoná. Tudíž stejná situace jako při jakémkoliv novém modelu Audi. Nic revolučního, převratného. Konformita byl, je a bude Audi vlastní.
Myslim si, že až příjde nástupce BMW X5, bude se moci jít Q7 "klouzat".
Myslim si, že až příjde nástupce BMW X5, bude se moci jít Q7 "klouzat".
chacha, ty si ale komik...Si myslíš, že BMW ze Spartanburgu jsou nějakej zázrak? Americká kvalita spotřebního zboží s nálepkou BMW!
jo jo... jasně... B12 je na hmotu, Céčko na skoro všechno a tohle "Q7" je zase na něco jiného než klasická Q-10... Je to penis/ego enlarger...!!! Nic jinýho, jen přerostlej kombík s touhou postavit se výš než Touareg na pozici luxusního SUV... Kolik je bohatých 6-7 člen. rodin.. co si to budou moci pořídit..?? hmm.. žádnou neznám... teda ne že bych znal "všechny",... takže je to opět pro bezkrky.. v ameru to možná půjde.. jenže jen MOŽNA... protože audi nemá takové jméno jako Porsche s Cayennem... a v Evropě... To stejný marketingový oddělení, který tvrdí, že Lupo (Fox) nebo Polo je přesně to auto který je stvořený pro Evropu.. tak tohle oddělení zase vymyslí něco na způsob, že jen s Q7 jste schopni jezdit po Evropě a jejich městech na úrovni jako 007...!! nejde o kvalitu auta.. ale spíš o výločnost ve vlastnictví této odpudivé a nezajímavé hroudy plechu... na kterou jistě budou silně vázaní standardní týpci vlastníci již nějaký ohavný výtvor z produkce Audi nebo koncernu...!!! Ten zadek to má.. jakoby ve vyvojovým centru parkovali a nevlezli se s tím do garáže.. Mám pocit, že to je jen další dálniční kolos pro zvýšení agrese a arogance na našich silnicích... Jo a v dojčlandu si to možná koupí nějakej páprda co má chatu v Alpách a bude v tom vozit svoje 215cm Elánky model Stenmark.... z roku snad 84..?? jo k palubce by se to hodilo... a vůbec bych se s tak dlouhým nepoledným kyklopem nedivil, kdyby na dálnici předjížděl a kamion na něj blikl, že už ho teda vlastně předjel a může se zařadit... No nic... velkej hnus - hodně slov..! jen doufám, že jestli bude Q5.. bude.. no to je vlastně jedno... hlavně že mají ten náskok...
...jsi zpatecnik, american by se zeptal: "A neco vetsiho krome hladu nemate?"
...jen me tak napadlo (nechci se nikoho dotknout}, ze cast kupcu Q7 se bude rekrutovat z typku, kteri k Vam prijdou do kancelare maji kozene sako a jejich proslov vypada nasledovne: "Brej den, kdo z Vas je tu sef? Vy? Muzete na okamzik ven, mel bych pro Vas kseftik...a nebudeme na tom tratnej ani jeden".
ten se doví. Takže pane Libore Zezulko - nelíbí, ani trochu. Snad kdybych byl náčelník pohřebního ústavu či měl nějaké jiné morbidní sklony či choutky. Příliš tmavé - depresívní, a i když se pokusím si ten interiér představiti v barvách jiných, tak ani pak jím tedy nejsem zrovna moc nadšen. Tož tak.
... necitlivé dělení mezi korpusem přístrojové desky a víkem nad štítem přístrojů tahá za oči zejména ucpávkou a nečistým zlomem na straně spolujezdce. Při poloze rukou na volantu za 10 minut 2 hodiny, by pro čtení palivoměru a tachometru od 100 km/h výše, bylo snad lepší cejchování v Breillově písmu. Zrcadlově pro teploměr platí totéž. O poměrech velikostí spínačů je škoda psát. Za ty peníze by člověk čekal, že to budou konstruovat profíci...
...to je odpověď, nad kterou zůstává rozum stát. Mě se "běžný" audiny líběji, hlavně šestka a osma..., ale tohle je opravdu zbytečný auto, ani nějak krásný, ani krásně německy strohý.. Pro mě spíše
Jak bych to jen... hergot co já napíšu... třeba tohle ... hm... to ne... já nemám co napsat... on to hergot už napsal báječně CIELLO. Jo... je odpočatej z dovolený... i když jestli on o té dovolené netestoval Q7? Všechno je možný... P.S. jestli to všechno vyčet´z fotky... smekám.
GTI zkus třeba napsat, že ti to auto moc nesedí, že je větší a robusnější a pro víc než 5 lidí a asi pro amíky dobrý....jo to takovej Passat to je něco... Proč neuznat, že udělali něco extra, co si každej nekoupí, jen hrstka vyvolených a osotatní jen koukají a popřípadě pomlouvají.
...jsem byl z interiéru docela nadšený, už proto, že si nebudu muset zvykat na nic nového po A6. Na pohled druhý se mi najednou zdá, že v tom interiéru něco chybí, prostě není to zrovna ono. Uvidím, až se svezu. Pokud jde o ergonomii A6, zdá se mi mnohem lepší, než MB-E. BMW5 je jiná liga, tu sem nebudu tahat. Ještě doufám, že udělají i verzi kde bude jen pět sedadel. Nejsem majitel pohřebního ústavu, ale když už potřebujete odvézt nějakou tu mrtvolu...
Vždy když rychle přejdu očima po obrazovce, vyskočí mi z nadpisu toho článku jedno slovo.. Zkuste to taky!
redakce,nechcete taky už konečně změnit způsob zobrazování obrázků na normální linky a ne nějaký blbý skripty,jako konkurence??