Novinky
0
prazvláštní... ze předu je takový smutný, chudinka
Myslím, že viem ktoré Porsche máš na mysli. Je to asi model 360 Cisitalia, z roku 1949. Bol to ale závodný špeciál vyrobený pre Consorzio Industriale Sportive Italia. Mal vzadu uložený, preplňovaný V12 o obsahu 1493cm3 a produkoval 385 koňských síl. A vraj to vytiahol až na 300km/h... A tie Audi a VW ktoré si spomenul, tie nemali motory V12, ale W12
To vypada na peknyho mazlika Ano, W12 je smutna cast historie
Proč smutná? W12 je dobrej, ne?
Nevim, me ta koncepce nejak nesedi. Tohle "prilepovani" dvou motoru k sobe mi prijde jako snaha mit to aby se nereklo Ale ja budu zaujatej
Když se na to podíváš "from German's point of view", tak to šetří místo a náklady na vývoj "echtovního" V12, přičemž výkon a spotřeba je adekvátní.
Jo a zaujatej jsem taky, to se zase neboj
Ja to nevim, je to pocitovy Kdysi jsem mel na pul dne pujcenyho Apostola W8 a strasne me to auto sralo Tak mozna proto. Navic ja na aute ocenuju dlouhou kapotu, pod kterou je poradna rada valcu (viz. E-Type)
a to ani nevíš, jakej pocit dostaneš, až bude apoštol s uspořádáním VW12
Ja jsem se dokonale poucil a VW si uz nikdy nenecham vnutit! Jedine, kdyz od zakladu zmeni svoji filozofii. VW melo v mem pripade 4 pokusy a jen jeden dopadl celkem dobre a jen blazen by z toho nevyvodil zaver jako ja
kdepak, 12 válec do trojitýho Vé nenechá nikoho vklidu...
To by ch pak mohl dopadnout jako Tibby pri lososim testu nebo jako GTI pri Lonesove ochutnavacim testu plastu v Apostolovi A jeste rekni, ze ta cast valcu do V by se zapinala jen kdyz to bude auto vyzadovat A bude usporne ulozena ve schrance na destniky a pujde demontovat v pripade, ze se uzivatel rozhodl nikdy nevyuzivat nadmerneho vykonu, ktery mu tento motor a predni nahon umozni prenest na vozovku
Já asi půl roku jezdil Apoštolem v kombíku, 2,5TDi 4motion s tiptronicem Dobrej byl, ale za ten půlrok se dvakrát porouchalo turbo a pak se to auto vleklo jako prase.
Hmm, tak to ten kombík musel mít hodně prostornej kufr, když si v něm moh jezdit Apoštolem
Ale jo, kufr to mělo slušný. Jenže zrovna ten půlrok jsem jako na potvoru nepotřeboval nic lifrovat
no ani ti radši nebudu říkat, koho a s čím zavolám, když potřebuju něco odlifrovat já
Ja moc dobre vic, co jsi ten pul rok v tom velkym kufru delal
Kdepak, tehdy měl Tibby štěstí, že kolem jel zrovna Blitz, a postavy, které z něj vyskákaly, měly automechanické zkušenosti a to turbo mu dali dohromady aspoň než dojede do nejbližšího servisu. Také mu darovaly dva kanystry nafty..
Roboty vyse hlavy skor sa nedalo. Ale rozbehli ste to tu poriadne. Ano myslim ze to bol ten special. Pametal som si to asi preto ze 12 valec a Porsche a potom skus si predstavit ten motor (vychodniarsky ) - 12 decovych poharikov . To Audi a VW ano W12 bral som 12 valec ako 12 valec. Urobene kvoli uspore miesta a kompaktnosti. Pravdupovediac ked som ten 6,0l W12 videl v Touaregu tak vela miesta neusetril. Ta pouzivana W8 nebola velmi oblubena asi kvoli tomu ze na 4 litrovy motor a tu hmotnost je 275 PS malo. Keby to vytiahli na takych cca. 340 PS a cca 420 Nm to uz by bola ina kava. A Apostol s W8 bol 4Motion.
12 decaku je porce i pro poradnyho bejka
Neznáš hardcore "vyhodňare", matesi
Ako nazorny priklad celkom dobre nie. Ak mas dobre cervene s dobrou partiou tak sa da.
Jozki, dvanást deci dobrého červeného zvládne aj nevýchodniar (rozumej=Tibby) a nič mu nebude
Este ma napadlo ze na www.auto.cz v sekcii News - technika je 7 clankov o 12 valcoch pouzivanych v 7 roznych znackach. Ked uz je diskusia o 12 decakoch. PS:12 decakov ostreho porazi aj vola nie len vychodnara.
Chabý pokus parazitovat na vynálezu koncernu GM. Třídu SUT založili oni modelem Chevrolet Avalanche a jeho luxusním derivátem Cadillac EXT. Avalanche byl v době uvedení na trh vyprodán na tři roky dopředu! I přes přemrštěnou cenu. A EXT....to by bylo na dlouhý povídání. Ale viděl jsem ho třikrát v životě a pokaždý jsem byl blahem bez sebe.
Lonesi ty bys asi nepřežil kdyby zejtra z ničehož nic došla ropa a americký káry by se začšli střílet
Za prvé omluv moji angličtinu , která není zrovna k popukání (německy tu teď psát nechci , páč se to nehodí) a za druhé:v poslední době(dva dny) si pročítám diskuze a zjišťuji , že si hodně zamerikanizovaný.V poslední době se tu objevilo dost článku o amerikách (od Corvetty přes Jeepy až po Zephyra) a v nich sem se dočetl jak hájíš U.S.A..Hodně se ztotožňuješ se vším americkým a Amerika je pro tebe 1.Já ti tady nic nevyčítám , spíš naopak , děkuji ti , protože si mě přived na myšlenku tohle ztotožňování zparodovat , napíšu takovej malej příběh a bude.Dneska nebo zítra , to ještě uvidíme.Díky
Pokud to bude jeden příběh, přijmu to, i kdyby byl sebedrsnější. Ale prosím nepokoušej se o nic jako dělá dCi GTImu. To je fakt sviňárna. Kdo sem přijde do diskuse poprvé a nezná GTIho, myslí si, že to dCi myslí vážně. ps: Sám si o sobě myslím, že jsem nezaujatý, ne ve všem preferuju vždy a za každých okolností americké. Chceš příklad? Jídlo mám nejradši italské. Hamburgery mi nikdy nechutnaly. A holky jsou samozřejmě nejhezčí ve slovanských zemích. Tak teď jsem si to doufám o zdejší české nacionalistické kliky vylepšil na pár dní dopředu.
Na vnitřku víčka nádrže auta, kterým nyní jezdím je napsáno jasně, že může jezdit i na alkohol. Arabský šejky vždycky přečůráme. Dokonce mi nevadí ani elektromotory ani vodíkový pohon. Jen nemám rád diesely.
Avalanche bol vypredny?!!!! Ja som na MotorTrende citaval, ake odbytove problemy to auto malo. A uprimne, ani som sa necudoval - tak kapitalne hnusne auto...si moze s Aztekom ruky podat. A Cadillac? Ja viem, ze sa Ti paci (tusim si spominal, ze Ti to pripomina limuziny), ale ja som z toho tiez neni prave "odviazany". Pripustam ale, ze v USA to moze mat vyznam. Btw. dost by som polemizoval o tom ci je SUT nejaky vynalez. Totizto vsetky tieto akoze SUT su neni nic viac ako luxusnejsie pick-up. Takze ono treba dost fantazie oznacit to za vlastnu kategoriu. To je iba marketingovy oblbovak s novym nazvom. A uplne detailne - ak by to aj bola kategoria, tak ju myslim nevymysleli u GM, ale u Forda (lincoln Blackwood bol skor). Naviac, to Mitsubishi ani nema ambicie konkurovat US autam SUT (tam maju Raider - a ani to). Je to iba volna parfraza, pre EU trh... (Btw. dufam, ze sa na mna nehnevas za tento prispevok. ja som to nemyslel zle, iba ako poznamky.. )
Neboj se. Nedávná zdrcující hromadná kritika, které jsem byl podroben rozhodně neznamená, že budu každou diskusi brát jako osobní útok na svou osobu. K tvým poznámkám: Blackwood nebyl SUT. SUT nespočívá v "luxusnosti". Roli tam prý hraje jakási variabilita navíc oproti pick-upu. Lze sklopením stěny propojit kabinu a ložnou plochu a kdesi cosi. Přesně jsem to nikdy nestudoval a v podobném autě ani nejel. No a můj názor na design Avalanche je pozitvní. A u Escalade...no to už víš.
Avalanche. Nezmozem si pomoct, ale brrr - mam z toho zimu. SUT - ano iste, tie auta su postavene predovsetkym na myslienke variabilnosti. U Avalance a EXT a GMC ide posunut zadna prepazka, lenze u Lincolnu ide z bocnych dvierok vyklopit skladaci diel, ktory zas na konci predlzi loznu plochu. Pripustam, ze to nie je plnohodnotne riesenie, ale v kombinaci s pridanou hodnotou luxusu, by som to auto ja aj vedel povazovat za SUT. A v USA boli naviac casto obe auta (teda za dva roky existencie Blackwoodu) testovane v magazinoch ako hlavni konkurenti (teda mam doma jeden Car&Driver, kde to tak bolo). A toto Mitsu? To nie je SUT vobec. Len Pick-up, ktory chce v EU (na okrajovom trhu pick-upov) vyvolat zdanie niecoho noveho.
„Je šest hodin ráno, dálnice budou ještě prázdný."Řekl si pro sebe McKeiser a nasedl do svého Forda Falcona XB coupé "Black Interceptor".„*!Kde je volant?A joo!Tihle australani maj volant na špatný straně."a přesedl si napravo.Nastartoval a vyrazil se projet na dálnici , přitom vzpomínal jak mu ho Tamin včera dával jako suvenýr ze svý poslední cestě po Austrálii.McKeiser samozřejmě Falcona přijal , né však už repliku obleku Šíleného Maxe.Tamin se choval tak nějak divně , pořád žadonil , aby si šli na dálnici hrát na Road Warior a stříleli po sobě z šípometu.V tom jeho myšlenky něco přerušilo , před ním se objevila červená Fabie s černými nárazníky „Tříválec!" procedil mezi zuby a vypálil na nebohou fabku ze své upilované brokovnice dvě rány a Škodovka letěla ze silnice pryč.McKeiser byl tajný agent s posláním zabíjet , měl za úkol ochránit lidstvo před náporem motorů menších než šestiválec.„Hned je svět lepší" a usmál se.Znovu vzpomínal jak mu Tamin dával Forda a předváděl mu motor , v tom mu do řeči skočil jeden ekologista a namítal , že V8 mají velkou spotřebu a emise , tím sou pro svět nebezpečné.To už mu Tamin vysel na krku.„Ježíši!"vykřikl bojovník ze sna a zahleděl se na stroj před sebou.„Co to je?"Před ním jela stará Škodovka upravená na obrácený kabriolet , McKeiser už už šahal po brokovnici (dárek od Tamina), pak ale usoudil , že je nechá žít.„Ty *co to je?" spolujezdec se zadíval na Falcona „Nevím tak nehodnotím."Odpověděl řidič spolujezdci.McKeiser dál vzpomínal jak Tamina odváželi v zeleném antonu a pak ve vypolstrovaném voze do cvokhauzu a pokousaného hipíka do nemocnice na kraji města.Sakra měl bych se za ním podívat a otočil to směr blázinec.„Dobrý den."řekl sestře , která mu připomínal Aygo.Hned se propleskal v tu chvíli mu připomíla ´Cudu 1971.„Žigulííkk!"vyštěkl zděšeně , když viděl vrchní sestru , která spíše zezadu připomínal Zetor s vadnou geometrií„Je tu Tamin?".Zavedla ho za Taminem do pokoje kde nebohý Tamin nehty na zeď vyrýval obrázek Falconu 2004 a v pozadí hopkající klokany.„Mě nikdy nedostanete!Klokani ovládnou svět!Britská pakáž se vzdá Austrálie!Nechám si narůst knírek!Slyšíte bando líná!"McKeiser potlačil slzu a přemýšlel kdo mu pomůže.„Lonestarstate!"Vykřikl a už pro něj běžel.Lonestarstate je člověk , kterému Tamin neublíží , protože stejně jako on má rád V8.No a jak to dopadne?To se dovíte co nejdřív.
Jen nevím, proč že ta sestřička připomínala Aygo. Jestli byla malá? Nebo měla šikmý oči? A nebo měla uvnitř implantovanou PET láhev?
araba harika gozunu seveiim bu arabanin. tam is gormelik. bacular bu arabayi gorunce kacun cakabilirler. >😁 >😁 >😒]