Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Corvette Z06: od prosince v ČR za 2,5 milionu Kč

Středoevropský dovozce sportovních vozů Corvette oznámil, že nejsilnější model tohoto jména se na český trh dostane letos v prosinci s cenou 82000 Euro (včetně daní), která poté bude přepočtena denním kurzem na českou měnu.
Zpět na článek
15. 8. 2005 09:00
neregistrovaný "Jirka"
15. 8. 2005 09:15
neregistrovaný "Marcel"
15. 8. 2005 13:26
neregistrovaný "Yaroukh"
15. 8. 2005 13:37
neregistrovaný "Micek"
15. 8. 2005 13:47
neregistrovaný "Gybby"
15. 8. 2005 13:53
neregistrovaný "Micek"
15. 8. 2005 14:04
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 8. 2005 14:09
neregistrovaný "Micek"
15. 8. 2005 14:11
neregistrovaný "Micek"
15. 8. 2005 14:36
neregistrovaný "Gybby"
15. 8. 2005 14:39
neregistrovaný "Micek"
15. 8. 2005 17:19
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 8. 2005 15:40
neregistrovaný "Yaroukh"
15. 8. 2005 22:02
neregistrovaný "palo"
15. 8. 2005 15:38
neregistrovaný "Yaroukh"
15. 8. 2005 15:50
neregistrovaný "Yaroukh"
15. 8. 2005 16:04
neregistrovaný "Micek"
15. 8. 2005 16:57
neregistrovaný "Yaroukh"
15. 8. 2005 17:09
neregistrovaný "Micek"
15. 8. 2005 09:31
neregistrovaný "Gybby"
15. 8. 2005 09:41
neregistrovaný "freak"
15. 8. 2005 11:34
neregistrovaný "Gybby"
15. 8. 2005 16:14
15. 8. 2005 16:57
neregistrovaný "Tom"
15. 8. 2005 17:08
15. 8. 2005 18:02
neregistrovaný "Tom"
15. 8. 2005 19:33
16. 8. 2005 10:30
neregistrovaný "Gybby"
16. 8. 2005 13:52
neregistrovaný "Tibby"
15. 8. 2005 09:46
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 8. 2005 09:53
neregistrovaný "147GTA"
15. 8. 2005 09:56
neregistrovaný "Marcel"
15. 8. 2005 10:22
neregistrovaný "Micek"
15. 8. 2005 13:00
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 8. 2005 13:11
neregistrovaný "Micek"
15. 8. 2005 13:28
neregistrovaný "Yaroukh"
15. 8. 2005 13:42
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 8. 2005 10:26
neregistrovaný "tamin"
15. 8. 2005 10:42
neregistrovaný "Jirka"
15. 8. 2005 11:42
neregistrovaný "denon"
15. 8. 2005 12:09
neregistrovaný "Jirka"
15. 8. 2005 12:17
neregistrovaný "Micek"
15. 8. 2005 14:31
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 8. 2005 14:40
neregistrovaný "Micek"
15. 8. 2005 16:02
15. 8. 2005 16:06
neregistrovaný "Micek"
15. 8. 2005 17:06
neregistrovaný "Jozki."
15. 8. 2005 17:15
neregistrovaný "Micek"
15. 8. 2005 17:21
neregistrovaný "mates"
15. 8. 2005 17:22
neregistrovaný "Micek"
15. 8. 2005 17:24
neregistrovaný "mates"
15. 8. 2005 17:27
neregistrovaný "Micek"
15. 8. 2005 17:51
neregistrovaný "Micek"
16. 8. 2005 09:57
neregistrovaný "mates"
16. 8. 2005 10:34
neregistrovaný "Micek"
16. 8. 2005 10:49
neregistrovaný "mates"
15. 8. 2005 17:50
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 8. 2005 17:52
neregistrovaný "Micek"
15. 8. 2005 17:53
neregistrovaný "Micek"
15. 8. 2005 17:54
neregistrovaný "Micek"
15. 8. 2005 18:24
neregistrovaný "Micek"
15. 8. 2005 18:41
neregistrovaný "Micek"
15. 8. 2005 19:51
neregistrovaný "Micek"
15. 8. 2005 17:15
neregistrovaný "mates"
15. 8. 2005 17:29
neregistrovaný "Jozki."
15. 8. 2005 17:42
neregistrovaný "Jozki."
15. 8. 2005 17:15
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 8. 2005 18:27
neregistrovaný "Marko"
15. 8. 2005 20:37
neregistrovaný "ZZ"
15. 8. 2005 22:15
neregistrovaný "nos"
16. 8. 2005 09:30
neregistrovaný "ZZ"
16. 8. 2005 10:00
neregistrovaný "mates"
16. 8. 2005 10:24
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 8. 2005 10:30
neregistrovaný "mates"
16. 8. 2005 10:36
neregistrovaný "Micek"
16. 8. 2005 10:50
neregistrovaný "mates"
16. 8. 2005 10:53
neregistrovaný "Micek"
16. 8. 2005 10:59
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 8. 2005 11:03
neregistrovaný "mates"
16. 8. 2005 11:10
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 8. 2005 11:14
neregistrovaný "mates"
16. 8. 2005 11:38
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 8. 2005 11:15
neregistrovaný "Micek"
16. 8. 2005 11:19
neregistrovaný "mates"
16. 8. 2005 12:21
neregistrovaný "tamin"
16. 8. 2005 10:42
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 8. 2005 10:48
neregistrovaný "ZZ"
16. 8. 2005 10:51
neregistrovaný "mates"
16. 8. 2005 10:57
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 8. 2005 11:00
neregistrovaný "mates"
16. 8. 2005 11:03
neregistrovaný "ZZ"
16. 8. 2005 11:05
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 8. 2005 11:07
neregistrovaný "mates"
16. 8. 2005 11:11
neregistrovaný "ZZ"
16. 8. 2005 11:16
neregistrovaný "mates"
16. 8. 2005 11:19
neregistrovaný "ZZ"
16. 8. 2005 12:49
neregistrovaný "ZZ"
16. 8. 2005 13:02
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 8. 2005 13:42
neregistrovaný "ZZ"
16. 8. 2005 13:45
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 8. 2005 13:52
neregistrovaný "ZZ"
16. 8. 2005 13:58
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 8. 2005 14:02
neregistrovaný "ZZ"
16. 8. 2005 14:07
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 8. 2005 14:14
neregistrovaný "ZZ"
16. 8. 2005 14:23
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 8. 2005 14:25
neregistrovaný "ZZ"
16. 8. 2005 10:37
neregistrovaný "Micek"
16. 8. 2005 10:44
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 8. 2005 10:49
neregistrovaný "ZZ"
16. 8. 2005 10:58
neregistrovaný "mates"
16. 8. 2005 10:44
neregistrovaný "ZZ"
16. 8. 2005 11:03
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 8. 2005 11:07
neregistrovaný "ZZ"
16. 8. 2005 11:19
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 8. 2005 11:25
neregistrovaný "ZZ"
16. 8. 2005 11:12
neregistrovaný "Micek"
16. 8. 2005 11:18
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 8. 2005 11:23
neregistrovaný "Micek"
16. 8. 2005 11:24
neregistrovaný "Micek"
16. 8. 2005 11:18
neregistrovaný "mates"
16. 8. 2005 11:36
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 8. 2005 11:38
neregistrovaný "Micek"
16. 8. 2005 11:47
neregistrovaný "mates"
17. 8. 2005 21:51
neregistrovaný "anonym"
17. 8. 2005 22:30
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 8. 2005 10:48
neregistrovaný "Paul"
16. 8. 2005 10:52
neregistrovaný "Micek"
16. 8. 2005 10:57
neregistrovaný "Paul"
16. 8. 2005 11:06
neregistrovaný "Micek"
16. 8. 2005 10:56
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 8. 2005 12:10
neregistrovaný "Paul"
16. 8. 2005 12:18
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 8. 2005 12:51
neregistrovaný "Ace2"
16. 8. 2005 12:54
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 8. 2005 13:07
neregistrovaný "Paul"
16. 8. 2005 13:30
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 8. 2005 19:12
neregistrovaný "Ace2"
16. 8. 2005 11:03
neregistrovaný "tamin"
16. 8. 2005 11:07
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 8. 2005 11:42
neregistrovaný "tamin"
16. 8. 2005 11:48
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 8. 2005 11:55
neregistrovaný "mates"
16. 8. 2005 12:02
neregistrovaný "ZZ"
16. 8. 2005 13:04
neregistrovaný "mates"
16. 8. 2005 13:44
neregistrovaný "ZZ"
16. 8. 2005 12:13
neregistrovaný "tamin"
16. 8. 2005 13:05
neregistrovaný "mates"
16. 8. 2005 19:14
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 8. 2005 19:24
neregistrovaný "tamin"
16. 8. 2005 23:18
neregistrovaný "Martin"
17. 8. 2005 21:41
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 8. 2005 23:36
neregistrovaný "Martin"
17. 8. 2005 08:53
neregistrovaný "ZZ"
17. 8. 2005 18:50
neregistrovaný "nos"
17. 8. 2005 21:42
neregistrovaný "Lonestarstate"
17. 8. 2005 22:07
17. 8. 2005 23:47
18. 8. 2005 08:54
neregistrovaný "Jozki."
18. 8. 2005 12:53
neregistrovaný "anonym"
18. 8. 2005 13:44
neregistrovaný "GTI"
neregistrovaný "Jirka"
15. 8. 2005 09:00
bez titulku
To je prostě bomba, za cenu m3 dostanete supersport legendární značky. Nikdy mě americký auta moc nebrali, ale poslední generace corvette je prostě super. Viděl jsem ji na vlatní oči a v té žluté je prostě k sežrání. Jasně italy mám pořád radši, ale tohle je prostě nejlepší auto poměr výkon/cena
Rozbalit vlákno
18
neregistrovaný "Marcel"
15. 8. 2005 09:15
Re: bez titulku
Naprostej souhlas, srdce mi bije pro Ferrari, ale tohle je taky velká klasa za super cenu
neregistrovaný "Yaroukh"
15. 8. 2005 13:26
Re: bez titulku
Corvetta neni supersport. Supersporty jsou Zonda, Carrera GT, Enzo, Murcielago. Amerika ma v soucasne dobe dva supersporty: Saleena a Ford GT. (Ne, nemyslim si, ze to je slovickareni.)
neregistrovaný "Micek"
15. 8. 2005 13:37
Re: bez titulku
v tomhle s tebou souhlasím, protože třeba AM V12 Vanquish taky není supersport.. IMHO.. a pro mě ani SLR McLaren.. Supersporty pro mě - vše co má koncepci s motorem za řidičem a mezi nápravami... a je stavěno v omezené sérii nebo zakázkově.. F40, Enzo, Zonda, XJ220, F1 McLaren...
neregistrovaný "Gybby"
15. 8. 2005 13:47
Re: bez titulku
tak to jsem se pobavil...děkuju našemu profesorovi z univerzity za rozbor toho, co je a není supersport a doporučuju mu, ať se probere. A co je teda Corvette? "Sporťák" ? Stejná kategorie jako třeba TT nebo Brera? A co ted jsou tyto auta? Jaké máš zkušenosti se sportovníma autama, že to tak dokážeš odlišit? Dík za odpověď!
neregistrovaný "Micek"
15. 8. 2005 13:53
Re: bez titulku
vím, že to nebyla otázka na mě, ale protože jsem s tím souhlasil.. pro mě osobně je Corvetta prostě brutální sport.. ale ne supersport, a to z toho důvodu, co už jsem psal výše.. ale co je pro mě co, to není oficiální..
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 8. 2005 14:04
Re: bez titulku
No já bych plus mínus rozlišoval tři druhy sporťáků. 1) skupina typu TT, Z350, SLK, Mustang etc 2)Modena, Corvette, Aston V8 etc 3)Zonda, Ford GT, Enzo, Saleen S7 etc
neregistrovaný "Micek"
15. 8. 2005 14:09
Re: bez titulku
no v zásadě ano. šlo by totiž rozdělovat podle velikosti auta, uspořádání agregátů, způsobu výroby a charakteru auta
neregistrovaný "Micek"
15. 8. 2005 14:11
Re: bez titulku
jo a neméně důležitá věc... pro mě je u supersportu vše nebo téměř vše podřízeno výkonu..
neregistrovaný "Gybby"
15. 8. 2005 14:36
Re: bez titulku
v zásadě by se stěma třema skupinama dalo souhlasit, i když je to vše subjektivní...Vždy by ale podle mě měl člověk soudit něco, s čim má osobní zkušenost a ne jen ze stránek časopisů...To se blbě hodnotí.Podle mě je tato Corvette po Saleenu vůbec nejlepším US sportovním vozem...Všechna čest GM!
neregistrovaný "Micek"
15. 8. 2005 14:39
Re: bez titulku
mě zase víc láká S7 a to zvlášť v tý krvavě červený metalíze..
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 8. 2005 17:19
Re: bez titulku
Nechápu, co myslíš. Podle mě pro klasifikaci vozů není potřeba je ani v životě vidět. Stačí znát přesně cenu, rozměry, konstrukci, výkon a pár dalších parametrů. Zkušenost je důležitá až pro ohodnocení, zda je to auto nepodařené nebo podařené a nakolik.
neregistrovaný "Yaroukh"
15. 8. 2005 15:40
Re: bez titulku
pokud to nevyrcene bylo "supersporty jsou #3" tak s tim delenim domrte souhlasim
neregistrovaný "palo"
15. 8. 2005 22:02
Re: bez titulku
mna by zaujimali casy na trati hore uvedenych aut a spravit rebricek cena vs cas.
neregistrovaný "Yaroukh"
15. 8. 2005 15:38
Re: bez titulku
supersport to tedy rozhodne neni; svuj nazor jsem rekl, ty veselej profesore z univerzity; ale je mi samozrejme jedno, co si budes myslet a co vsechno budes oznacovat za supersport, takze 'night
neregistrovaný "Yaroukh"
15. 8. 2005 15:50
Re: bez titulku
[odkaz]
neregistrovaný "Micek"
15. 8. 2005 16:04
Re: bez titulku
jen dotaz, o čem ten článek svědčí..? že Z06 je supersport, nebo že není a bude to ta nějaká "nad" Z06?
neregistrovaný "Yaroukh"
15. 8. 2005 16:57
Re: bez titulku
Vazne se musis ptat? /:o) "Jenže na to, aby natrhla zadnici kupříkladu Ferrari F430, zatím zkrátka nemá. Koncern General Motors, do jehož portfolia Chevrolet Corvette patří, si je toho vědom." ... & ... "Lutz řekl: ''Myslím, že se budeme snažit najít způsob, jak vyrobit něco nad současnou Z06, co bude mnohem dražší a bude moci soupeřit s nejvýznamnějšími supersporty světa.'' ..." Moje odpovedi na tvoje dotazy by jsou samozrejme: "Neni" & "ano, bude".
neregistrovaný "Micek"
15. 8. 2005 17:09
Re: bez titulku
hm, nějak jsem to špatně přečetl a pochopil.. dik
neregistrovaný "Gybby"
15. 8. 2005 09:31
bonbónek pro experty
tak tenhle bonbóne bych si klidně rád dal... akorát by mi ho musel někdo plnit krémem, protože jízda s plynem na podlaze něco stojí...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "freak"
15. 8. 2005 09:41
OBJEM
Objem ničím nenahradíš. Vysoký otáčky jsou dobrý tak akorát pro vysavače.
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Gybby"
15. 8. 2005 11:34
Re: OBJEM
je vidět, že nevíš o čem mluvíš...jel si někdy z vysokootáčkovým velkoobjemovým motorem? to bys asi mluvil trochu jinak
15. 8. 2005 16:14
Re: OBJEM
a taky je to dobrý pro zubní vrtačky... ty točej kolem 100tisíc. Proto jsou kluci z klubu tak zakřiknutý
neregistrovaný "Tom"
15. 8. 2005 16:57
Re: OBJEM
Jel jsi někdy s Hondou S2000 nebo Mazdou RX-8? Podle toho co píšeš, tak asi ne. V jiných diskusích kritizuješ ostatní, že negaivne hodnotí auta ve kterých v životě nejeli (plně v tom s tebou souhlasim) a teď děláš to samé
15. 8. 2005 17:08
Re: OBJEM
Ne ne. Tys mě nepochopil. Řekněme, že jsou dvě základní benzinoidní školy - jedna, která usiluje o maximální účinnost motoru někde kolem 3 tisíc a ta druhá, která to žene nekam nad 4 a půl. Obě dvě jsou životaschopné a obě dvě jsou určeny pro jiné řidiče. Proto píši, že zaklínadlem "kluků z klubu" jsou vysoké otáčky. Jinak proti tomu nic nemám. Nepiš o lítačkách... piš o těch 1 šestkách... tak to opravdu pro mě téma není... P.S. Hondou 2000 jsem nejel, mohu to zkusit, ale protože chystám podzimní Japanoponor tak to sem určitě napíšu. A věř, že to, co napíšu bude upřímné. Jako o Infiniti.
neregistrovaný "Tom"
15. 8. 2005 18:02
Re: OBJEM
S tou S2000 sem taky nejel, v RX-8 sem měl tu čest jet jako spolujezdec jen asi 20 km, ale byl sem nadšenej Připadalo mi to jako bych jel na motorce (to vytáčení je prostě návykový), ale do města nic moc. Jestli se s tou Hondou projedeš, tak to určitě napiš své zážitky. Rád si je přečtu! Co sem slyšel, tak je to ale fakt něco. Sice hrozdnej rachot (rádio nepotřebuješ), ale zážitek jako sviňa
neregistrovaný "Gybby"
16. 8. 2005 10:30
Re: OBJEM
chlapi neblbněte, S2000 přeci není vysokoobrátkovej VELKOOBJEMOVEJ motor, ne? A RX8 je trochu jinej šálek kávy, to je jako srovnávat dvoutakt se čtyřtaktem...
neregistrovaný "Tibby"
16. 8. 2005 13:52
Re: OBJEM
Zkus to, určitě. Nebudeš zklamán, pokud máš radost z pořádné techniky, která funguje jako má. A pokud nebudeš čekat od vysokootáčkového douvačkového čtyřválce, že bude mít hromadu krouťáku v nízkých otáčkách Jo a nezkoušej v první půlhodine smyky, i když si o sobě myslíš, že je umíš (tohle není narážka, tohle je free advice ). Jo a pokud ráno rejdíš hřeben ve výšce přesahující 185 centimetrů, tak si otlučeš kolena. Ale jinak to bude Zážitek. S velkým Z. Věř mi
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 8. 2005 09:46
Když Corvette drtí
Povrchové panely karoserie z kompozitů. Xenonové světlomety. Aktivní řízení. Magnetický variabilní posilovač řízení reagující nejen na rychlost ale i na přetížení v zatáčkách. Magneto-reologické tlumiče měnící charakteristiku odpružení tisíckrát za vteřinu. ABS. Protiprokluz. Výfukové potrubí kompletně z nerez oceli. Airbagy pro oba pasažéry zepředu i z boku. Automatická dvouzónová klimatizace s filtrem. Satelitní rádio a asistenční systém OnStar (u nás nemá pokrytí). Tempomat. Konfigurovatelný head-up displey promítající podle volby například: rychlost, otáčky, přetížení, teplotu chladící kapaliny, tlak oleje. Keyless entry. Motor celohliníkový se spotřebou dle EPA: město: 15 l/100km dálnice: 11 l/100km. A pouze 2,5 milionu za korvetu, která má nejvíc high-tech hračiček ze všech sporťáků světa. Za korvetu, která letos už popáté v řadě bezpochyby vyhraje pohár konstruktérů LeMans! Za korvetu, která projela Nordschleife na Nürburgringu za 7:56.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "147GTA"
15. 8. 2005 09:53
Re: Když Corvette drtí
smekam klobouk, nadherna hracka... tak temhle autum budu uctive uhybat a poustet pred sebe )))
neregistrovaný "Marcel"
15. 8. 2005 09:56
Re: Když Corvette drtí
no je to neuvěřitelné, ale ten velkej motor fatk žere málo na ten objem, četl jsem teď test klasické "Korvety" a aut. a při klidné jízdě (což je snad hřích ) to žere pod 10 l/100 km
15. 8. 2005 17:16
Re: Když Corvette drtí
Pěkná báseň Pravdivá.
neregistrovaný "Micek"
15. 8. 2005 10:22
Corvette Z06
Je to super, ale vyjma zadku už to neni až tak moc Corvetta.. IMHO
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 8. 2005 13:00
Re: Corvette Z06
Cože?! Ten zadek nejkorvetovitější ze všeho. (IMHO)
neregistrovaný "Micek"
15. 8. 2005 13:11
Re: Corvette Z06
n vždyť to píšu, že ten zadek je nejkorvetovitější z celého auta, osobně mi hlavně nesedí světla.. tentokrát přední
neregistrovaný "Yaroukh"
15. 8. 2005 13:28
Re: Corvette Z06
JJ, vidim to taky tak - s prednima svetlama mam taky problem. (Paneboze to z ni blbe s mym platem. :o))
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 8. 2005 13:42
Re: Corvette Z06
Sorry. Čtu asi příliš rychle.
neregistrovaný "tamin"
15. 8. 2005 10:26
Uzavírka D1
Dnes ráno se na dálnici D1 na 40kilometru střetla bílá felície čelně s nákladním vozem značky Avia.Došlo k jednomu smrtelnému a jednomu lehkému zranění.Dálnice bude uzavřena do té doby než se odstraní kusy Felície a medvěda.Pohřeb medvěda se bude konat ve středu v 11 hodin v jihlavském krematóriu.Vstupné je 50KČ na osobu, děti , vojáci a důchodci mají vstup zdarma.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jirka"
15. 8. 2005 10:42
bez titulku
Ještě bych dodal, že je corvetta snad až podhodnocená, mylím, že by ze showroomů mizela i za tři mega. Ovšem to nás nemrzí že....?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "denon"
15. 8. 2005 11:42
hmm
ac nemam rad americke auta, tohle je bomba (i cenove)
jen ten interier mi pripada fakt podurovnovy
nedavno jsem sedel v novem mustangu a co se tyka vnejsiho designu super, ale ta pristrojovka doopravdy odpovida jeho nizke cene
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Jirka"
15. 8. 2005 12:09
Re: hmm
Naštěstí přístrojovka nejezdí, a pokud se zvolí správná kombinace barev a hliníkových doplňků tak to celkem ujde. Ta cena se prostě někde projevit musí......
neregistrovaný "Micek"
15. 8. 2005 12:17
Prodeje..
myslím, že hlavně díky ceně, se jich prodá tak kolem 20ti
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 8. 2005 14:31
Vette na titulce
Ano, časy se mění. Amerika jako titulní příspěvek.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Micek"
15. 8. 2005 14:40
Re: Vette na titulce
taky už bylo na čase, hlavně proto, že ten Seat už tam byl dlouho a nikoho už nezajímal..
15. 8. 2005 16:02
SUPER
Tak to je příznačné, my jsme schopni se tu servat jestli Corvette je supersport nebo žebřiňák, místo abychom hledali cestu, jak ji zaparkovat v garáži. Pro mně to je SUPERNÁŘEZ v neopakovatelném kabátě. P.S. bejt ta cená v korunách, jdu do ní
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Micek"
15. 8. 2005 16:06
Re: SUPER
pro mě je to brutální sport, který není až tak úplně to pravý co hledám, takže si bratru dvapůl mega uschovám na jinýho oře.. ještě je tak mít
15. 8. 2005 16:11
MÁ CORVETTE C 6 (malé letní repete)
Můj chlapče, ležím na pryčně, propocenej skrz naskrz, v zubech mi vrže tenhle zpropadenej krvavej písek a dusí mě pach spálený ropy. Ležím tu dnes sám. Parťákovi včera ustřelili ruku i s kusem ramene. A mě jsi včera zachránil život... Tohle chlapče není válka, to jsou jatka v pekle... Jo, jo, jistěj nás jak můžou, jenže vlézt do těch jejich polorozpadlech baráků, Em šestnáctku připravenou k sériový palbě a pak namísto těch jejich fanatickejch očí spatřit k smrti vystrašený děti jako jsi ty, můj chlapče, a ve vteřině se rozhodnout, jestli tohle je léčka a ty ji chytíš rovnou mezi oči kalašnikovem nebo jsi vlez do čistýho baráku, tohle dilema řešíme desetkrát za den. Včera jsme to vyhodnotili špatně a parťák bojuje bez ruky o život. /// Vzpomínám, jak mi přišel poštou v hnědě obálce povolávací rozkaz, jak jsme se na sebe s maminkou podívali a jak pak při mém loučení jsi se ty rozhlédl po svém království hraček a vybral svou nejcenější - malinkou kovovou Corvettu C6, co jsem ti koupil loni k tvým pátým narozeninám. Vtiskl jsi mi jí do dlaně a řekl jsi - tatínku, ať si tam za mořem máš s čím hrát... Pak jsem se otočil a bez ohlédnutí odešel... táta přece nikdy nebrečí... Tvou Corvettu jsem si pověsil na krk. Houpe se mi tam spolu s identifikačním kódem a nosím ji tam stále. /// Kulka z toho kalašnikova mi včera sklouzla po kapotě Corvetty a lehce mě škrábla na prsou. Nebýt toho, chlapče, nemohl bych už nikdy, tak jako teď třeštit oči do tmy a toužit po mamince a po tobě. Až se vrátím, a já se vrátím, tak se s maminkou svátečně oblékneme a půjdeme do toho největšího hračkářství ve městě. Tam ti koupím tu nejkrásnější Corvettu, jakou budeš chtít... Vyřiď mamince, že na vás stále vzpomínám...
Rozbalit vlákno
90
neregistrovaný "Jozki."
15. 8. 2005 17:06
Re: MÁ CORVETTE C 6 (malé letní repete)
Clovece nieco na tuto temu si uz pisal - o 911. Este dva diely a sa rozplacem.
15. 8. 2005 17:10
Re: MÁ CORVETTE C 6 (malé letní repete)
Život, jo život je jen jedno téma...
neregistrovaný "Micek"
15. 8. 2005 17:15
Re: MÁ CORVETTE C 6 (malé letní repete)
jo.. pořádně se vo*rat, kořalku a m*dat
neregistrovaný "mates"
15. 8. 2005 17:21
Re: MÁ CORVETTE C 6 (malé letní repete)
????????????? a ja myslel, ze tebe se kolbenka netyka
neregistrovaný "Micek"
15. 8. 2005 17:22
Re: MÁ CORVETTE C 6 (malé letní repete)
????????????????
neregistrovaný "mates"
15. 8. 2005 17:24
Re: MÁ CORVETTE C 6 (malé letní repete)
Tak si tu blbost po sobe jeste jednou precti
neregistrovaný "Micek"
15. 8. 2005 17:27
Re: MÁ CORVETTE C 6 (malé letní repete)
neshledávám chybu..?
15. 8. 2005 17:45
Re: MÁ CORVETTE C 6 (malé letní repete)
No, je to dost drsné to víš, my s Matesem jsme jemní kluci. Ale není to tak, jak by sis mohl teď z mé věty domýšlet. Teda rád ho mám, to jo. Jen jsem ti chtěl napsat, že.. jak to slušně... no prostě, žádný buzi buzi Kapišto? Kámoši... Chivas... litry Chivasu... P.S. Jsou myšlénky, které je vhodnější nepublikovat...
neregistrovaný "Micek"
15. 8. 2005 17:51
Re: MÁ CORVETTE C 6 (malé letní repete)
a) ale já to furt nechápu, jak to myslel mates s tou kolbenkou???
b) já jsem to nemyslel nijak 4 procentně..
neregistrovaný "mates"
16. 8. 2005 09:57
Re: MÁ CORVETTE C 6 (malé letní repete)
Takovy prispevek bych cekal prave od manika, ktery zameta v kolbence spony u soustruhu Se 4% to nema nic spolecnyho
neregistrovaný "Micek"
16. 8. 2005 10:34
Re: MÁ CORVETTE C 6 (malé letní repete)
no on mi to už GTI objasnil.. já to totiž pochopil tak, jako že se mě práce netýká.. když si napsal: "a já myslel, že se tě kolbenka netýká ".. bral jsem to tak, jako kdyby si ty nepracoval a byl zklamanej (to tim smajlíkem) z toho, že já jo.. tak mi to přišlo trochu líto. a pak začal ještě GTI a tak jsem myslel, že kolbenka znamená něco ve smyslu 4% atd. tak to už mi bylo ultra líto a navíc jsem byl tak trochu i naanej.. jinak nevím, nějak mi ta hláška přišla do pusy a tak jsem ji pustil.. nevěděl jsem, že tím vyvolám takový pohoršení, jinde tu jsou taky sprostý slova, hvězdičky jsem dal.. každopádně se musí nechat, že bez toho třetího by byl život úplně na h*o a to první sem tam taky neuškodí.. běžně nejsem sprostej, ale když mě to chytí, tak si zanadávám z plna hrdla. Takže se omluvám, pokud jsem někoho hodně pohoršil.
neregistrovaný "mates"
16. 8. 2005 10:49
Re: MÁ CORVETTE C 6 (malé letní repete)
Nikdo neni puritan a samozrejme, ze to vetsina citi stejne Jen my gentlemani o tom verejne nemluvime
15. 8. 2005 17:41
Re: MÁ CORVETTE C 6 (malé letní repete)
Míček se nám pěkně poodhalil Dost to opepřil... doufejme, že to tak úplně vážně nemyslel... tedy ale, že ho "Má Corvette" zainspiruje ausgerechnet k tomuhlé výkřiku... to bych si netipnul
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 8. 2005 17:50
Re: MÁ CORVETTE C 6 (malé letní repete)
Jo tak zrovna pod tvůj idealistický příběh to moc nesedlo. Na můj vkus to tentokrát Micek pořádně přepepřil.
neregistrovaný "Micek"
15. 8. 2005 17:52
Re: MÁ CORVETTE C 6 (malé letní repete)
jééé, já hlavně to myslel asi úplně jinak, než co z toho všichni děláte!!!
neregistrovaný "Micek"
15. 8. 2005 17:53
Re: MÁ CORVETTE C 6 (malé letní repete)
já jsem reagoval jen na tvůj příspěvek před tím..
neregistrovaný "Micek"
15. 8. 2005 17:54
Re: MÁ CORVETTE C 6 (malé letní repete)
a teď jsem to ještě blbě odklik, tohle patří ke GTI 15. 08. 2005 17:41
15. 8. 2005 18:07
Re: MÁ CORVETTE C 6 (malé letní repete)
Už to nechme. Nechceš se jít trochu zas projet na kole... vyčistit hlavu a tak
neregistrovaný "Micek"
15. 8. 2005 18:24
Re: MÁ CORVETTE C 6 (malé letní repete)
ne ne, dneska je venku dost hnusně.. ale fakt bych rád věděl, kde je jako chyba.... na tvou reakci: Život, jo život je jen jedno téma... jsem odpověděl: jo.. pořádně se vo*rat, kořalku a m*dat načež mates zareagoval: ????????????? a ja myslel, ze tebe se kolbenka netyka . a já to nepochopil co myslí tou kolbenkou.. pro mě to má jediný význam, který ale vůbec neodpovídá tomu, co se tu potom strhlo
neregistrovaný "Micek"
15. 8. 2005 18:41
Re: MÁ CORVETTE C 6 (malé letní repete)
TAKŽE: za A) zareagoval jsem na GTIho příspěvek a ne na jeho příběh
B) nepochopil jsem, čím jsem vás tak pobouřil, když jinde v debatách jsme podobný slova použili C) - cé je správně, nejsem ***, ani si to nemyslím o nikom z Vás D) nepochopil jsem, co myslí mates s kolbenkou, a zatím mi to nevysvětlil!
15. 8. 2005 19:38
Re: MÁ CORVETTE C 6 (malé letní repete)
Mates tím měl nepochybně na mysli, že bychom zrovna nemuseli komunikovat v duchu pokleslého žánru... Nejde o 4%, asi tě zmátl můj příspěvek - v něm je důležité to P.S - tedy, že jsou myšlénky, které se snad nemusí ani veřejně prezentovat... a když, tak v mládeži přístupné formě... Tak, a teď už zase k autům.
neregistrovaný "Micek"
15. 8. 2005 19:51
Re: MÁ CORVETTE C 6 (malé letní repete)
no jestli je to takhle.. ok. já jsem myslel, že jsme všichni plnoletý a že zrovna tahle bejkovina nikoho neurazí.. zpátky k autům
neregistrovaný "mates"
15. 8. 2005 17:15
Re: MÁ CORVETTE C 6 (malé letní repete)
A nedojima te spis GTIho jasne viditelny odklon od VW?
neregistrovaný "Jozki."
15. 8. 2005 17:29
Re: MÁ CORVETTE C 6 (malé letní repete)
V poslednom case je nejaky divny to je pravda. Este ked napise nieco pochvalne na Subaru tak premena bude dokonala.
15. 8. 2005 17:34
Re: MÁ CORVETTE C 6 (malé letní repete)
Tak tohle nehrozí... Neboj... mé srdce pohřběte v kufru GTI
neregistrovaný "Jozki."
15. 8. 2005 17:42
Re: MÁ CORVETTE C 6 (malé letní repete)
Vidim ze sa to vracia do starych kolaji. A nenarazal som na vek. Ale skusit by si STi mohol. Ci by ta recenzia nebola potom ako s tym Infinity.
15. 8. 2005 17:46
Re: MÁ CORVETTE C 6 (malé letní repete)
Jo, Infi... tak to mě vzalo dokonale...
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 8. 2005 17:15
Re: MÁ CORVETTE C 6 (malé letní repete)
Tohle klidně kopíruj pod každý článek. Vždycky to přečtu znovu.
15. 8. 2005 17:18
Re: MÁ CORVETTE C 6 (malé letní repete)
neregistrovaný "Marko"
15. 8. 2005 18:27
Re: MÁ CORVETTE C 6 (malé letní repete)
100% suhlas s Lonesom....
15. 8. 2005 19:02
Re: MÁ CORVETTE C 6 (malé letní repete)
neregistrovaný "ZZ"
15. 8. 2005 20:37
Re: MÁ CORVETTE C 6 (malé letní repete)
Nevím proč, ale něco mi říká, že se už k rodině nevrátí...
15. 8. 2005 21:28
Re: MÁ CORVETTE C 6 (malé letní repete)
Vrátí... neboj. Stačí když napíšu: Můj chlapče, ležím na pryčně v druhém podpalubí křižníku Warrior, zbavený všech iluzí o tom co bylo, je a bude. V pravé dlani svírám na prsou tvou Corvettu a mou duši svírá obrovská touha po tobě a po mamince...
neregistrovaný "nos"
15. 8. 2005 22:15
Re: MÁ CORVETTE C 6 (malé letní repete)
zvlast po mamince
neregistrovaný "ZZ"
16. 8. 2005 09:30
Re: MÁ CORVETTE C 6 (malé letní repete)
Můj synu, v minulém dopise jsem ti psal, že jsem zbaven iluzí. V té době jsem se myslel, že je vše nejhorší už za mnou a těšil se na láskyplné obejmutí tebe a tvé matky. Něco se však stalo. Křižník Warrior se díky technické poruše dostal do cizích vod. Musely nás opustit torpédoborce. Lokátor ukazuje přítomnost nepřátelských ponorek a rovněž máme informace z OPSATu o výskytu nepřátelských stíhačů. Nejbližší letadlová loď je den plavby vzdálená. Jsme tu sami. Zemřeme. Za můj žold, až ti bude 16, ti tvá matka koupí Corvettu. Bude v měřítku 1:1 a ty budeš mít na zrcátku pověšeny moje psí známky. Resp. jen jednu. Ta druhá bude brzy na mém palci u nohy. A bude mě provázet nebem... snad... Synu, žij v míru a snaž se zastavit nesmyslný svět válek.... Poslední email byl odeslán. Pak se spojení přerušilo. Ozval se mohutný výbuch. Světla v podpalubí se přepla do nouzového režimu. Začal houkat siréna. Všude dým a kouř. Z přídě se blížil oheň. V kajutách zavládl zmatek. Všichni se snažili dostat na palubu, na záchranné čluny. Éterem se šířilo "Mayday"... Jen jeden muž na palubě si tiskl na hrudi Corvettu...
neregistrovaný "mates"
16. 8. 2005 10:00
Re: MÁ CORVETTE C 6 (malé letní repete)
Ale doporucuju ho v pristim dile zachranit, chybel by tu
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 8. 2005 10:24
Re: Ale ale!
Francouz se nezapře. Napsáno sice kvalitně, ale i tak nemůžu souhlasit. 1) Spíš než o útok ponorky se mohlo jednat maximálně o sebevražedný útok malého plavidla. 2)Napsat, že války nemají smysl je to samé jako napsat, že nemají smysl ozbrojené policejní složky. Dnes nebojovat, neznamená být v bezpečí. Jinak by sotva byl napaden francouzský tanker Limburg: [odkaz]
neregistrovaný "mates"
16. 8. 2005 10:30
Re: Ale ale!
???Ty jsi tak militantni? Jak muze pacifista jako ja s tebou vubec komunikovat?
neregistrovaný "Micek"
16. 8. 2005 10:36
Re: Ale ale!
no a víš jaký štěstí bylo, když z trosek naší milované továrny v Coventry udělali zase provozuschopný zařízení
neregistrovaný "mates"
16. 8. 2005 10:50
Re: Ale ale!
To je fak, ty postavicky co jezdi v Opelu Blizt to tam rozmlatili na kousicky Ale my jim potom Drazdany taky
neregistrovaný "Micek"
16. 8. 2005 10:53
Re: Ale ale!
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 8. 2005 10:59
Re: Ale ale!
No bez amerických Flying Fortress by jste moc velkou paseku nenapáchali. A kde je teď ten tvůj pacifismus probůh?
neregistrovaný "mates"
16. 8. 2005 11:03
Re: Ale ale!
Ten vzesel prvave z techto zkusenosti Dneska cokoliv rozbijet na sracky je blbost! A s tema americkejma bombarderama mas pravdu, ale my meli jeste Lancastery a Halifaxy a ty taky neco unesly
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 8. 2005 11:10
Re: Ale ale!
Takže z těchto zkušeností vzešel postoj, že až příště nějaký Hitler bude chtít, abyste místo Jaguarů vyráběli třeba VW, tak se vzdáte bez boje. Jako Češi. A každému vyloďujícímu se nepřátelkému vojákovi pošlete v ústrety jednu dívku nahoře bez, která mu do klopy vetkne rozkvetlou rostlinu.
neregistrovaný "mates"
16. 8. 2005 11:14
Re: Ale ale!
Vzdavam to! Tohle tema navrhuji ukoncit gentlemanskym smirem. A GTI nas navrhne na GTIho loganovoskou cenu smiru
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 8. 2005 11:38
Re: Ale ale!
Dneska tu cenu od GTIho zasloužíš ty.
neregistrovaný "Micek"
16. 8. 2005 11:15
Re: Ale ale!
Češi se nevzdali bez boje. Čeští vojáci opustili své pozice z rozkazu, což je pro vojáka povinnost. A to že ten rozkaz přišel byl možná taky rozumný krok, protože Němci by nás dost možná rozdrtili...
neregistrovaný "mates"
16. 8. 2005 11:19
Re: Ale ale!
Protoze meli Opel Blitz Kasleme na politicke debaty!
neregistrovaný "tamin"
16. 8. 2005 12:21
Re: 1938
Lonesi tak teď si uhodil na moc citlivý téma.Vzdát sme se museli , protože to chtěla celá "demokratická" Evropa a amíci šli do války až je napadli a né z vlastní iniciativy.Jinak smysl válka nemá žádnej , snad se lidi dokážou domluvit demokraticky , proto sme civilizaci budovali (já né já se ulil, já nerad buduju).Ale dost mi vadí , že se diskuze na AUTO.CZ obrací v politiku.Jinak sem dávám smajlika ať to trochu vipadá (ten je takovej emerickej)
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 8. 2005 10:42
Re: 1938
Jenom se mi nelíbí, že ZZ se nám z corvette-story snaží udělat pohádku pro hippies. Asi napíšu nějakou story o unesených francouzských motoristických novinářích. Dokud neotisknou ve svých časopisech články, že Sámand jsou nejlepší auta na světě, budou mít nože na krku a budou muset mlátit hlavou o zem a křičet aláh akbar.
neregistrovaný "ZZ"
16. 8. 2005 10:48
Re: 1938
Haha. Úplně jsem si to představil: světle zelelinounká Corvetta pomalovaná růžovoučkýma kytičkama, bledě modrými motýli atd. A do toho burácí ten mírumilovný osmiválec... Já ti dám hippies. Měl bys vědět, že hippie-vany byly VW a tak nemůžu být zastánce hippie-culture
neregistrovaný "mates"
16. 8. 2005 10:51
Re: 1938
Co mas proti kvetinovym detem?
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 8. 2005 10:57
Re: 1938
Kromě toho, že neexistuje jediné téma, na kterém bych se s nima shodnul, tak nic.
neregistrovaný "mates"
16. 8. 2005 11:00
Re: 1938
No ja mam taky urcite vyhrady, ale co treba ta volna laska? To by clovek vydrzel i v VW busu
neregistrovaný "ZZ"
16. 8. 2005 11:03
Re: 1938
A co teprve opium a elesdý
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 8. 2005 11:05
Re: 1938
Volná láska je jako všechno volné. Nikdo to nechtěl a tak to zůstalo ležet na ulici. Jsem elitář, mám radši ty "paničky" než zapáchající neučesaná hippies z oprýskané dodávky.
neregistrovaný "mates"
16. 8. 2005 11:07
Re: 1938
To ja mel taky na mysli spis panicku provozujici volnou lasku
neregistrovaný "ZZ"
16. 8. 2005 11:11
Re: 1938
A co myslíte, že ty vaše paničky dělaly, když jim bylo 20 let? Doufám, že se bavíme o hippies ze 60.-70. let a ne o těch pozdějších pseudo-hippie socek...
neregistrovaný "mates"
16. 8. 2005 11:16
Re: 1938
Panicku, ktery bylo v 60-70 letech 20, NECHCI!!!! Beru jeji dceru nebo vnucku, ktera uz je od maminky(babicky) poucena
neregistrovaný "ZZ"
16. 8. 2005 11:19
Re: 1938
No jo. Je to drahná doba. To už je pak z paničky jen "paňmáma"
neregistrovaný "ZZ"
16. 8. 2005 12:49
Re: 1938
Lonesi, něco jsem pro tebe našel: [odkaz] Tady se podívej, že i Iránu vyráběj pořádný káry
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 8. 2005 13:02
Re: 1938
Já vím, že íránský průmysl je nacpaný francouzským kapitálem (to i automobilka Samand). Ale nechlubil bych se tím.... Sakra, zase jsem se neovládnul, sorry.
neregistrovaný "ZZ"
16. 8. 2005 13:42
Re: 1938
Odpouštím ti
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 8. 2005 13:45
Re: 1938
Musím si skočit pro kapesník.
neregistrovaný "ZZ"
16. 8. 2005 13:52
Re: 1938
Mrknul jsi na francouzské výrobky a upaluješ pro kapesníček spermoníček, co?
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 8. 2005 13:58
Re: 1938
Teda dneska seš v ráži, to se musí nechat. Nezapomeň, kdo tu bojuje za Logan.
neregistrovaný "ZZ"
16. 8. 2005 14:02
Re: 1938
Kdepak já a v ráži Logan... Logan... to už jsem někde zaslechl.. Není to ten Ronald Logan?
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 8. 2005 14:07
Re: 1938
Skvělěj chlap. Prý původem Rumun.
neregistrovaný "ZZ"
16. 8. 2005 14:14
Re: 1938
Přesně tak... jeho předek byl ňákej levoboček hraběte Draculy On pak infikoval služebnictvo v Bílém domě a to to přenáší na každého nového prezidenta US. Proto ta krvežíznivost Není za "tím" (rozuměj války) nic jiného než obchod s konzervami krve
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 8. 2005 14:23
Re: 1938
Já se nesměju.
neregistrovaný "ZZ"
16. 8. 2005 14:25
Re: 1938
Já vím, máš tam teď neodkladnou záležitost s tím kapesníčkem
neregistrovaný "Micek"
16. 8. 2005 10:37
Re: 1938
no možná by bylo lepší naučit "svoje" lidi napřed zpívat vlastní hymnu
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 8. 2005 10:44
Re: 1938
A ty to nauč svoje. Dost vážně pochybuju, že zapívat správně všechny sloky zvládne bezchybně víc jak 5 procent českého národa.
neregistrovaný "ZZ"
16. 8. 2005 10:49
Re: 1938
Nejlepší je první sloka Nad Tatrú sa blýská To mi tam teď fakt chybí
neregistrovaný "mates"
16. 8. 2005 10:58
Re: 1938
Sloky? Ja myslel, ze tam krome God save the queen vic neni
neregistrovaný "ZZ"
16. 8. 2005 10:44
Re: 1938
Nikde jsem nepsal, že šlo o útok ponorky. To jsi si vyvodil sám Války mají pouze ekonomický smysl, zejména v naší době. Těch pár "svatých" válek má v pozadí stejně peníze Co se týče ozbrojených/neozbrojených policejních složek. Podívej se do Británie, co se stane, když jim daj kvéry - střílej čmoudy na ulici Teď mě napadá, že to malé plavidlo kormidloval krtek?
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 8. 2005 11:03
Re: 1938
Americké války pouze zastavují nedemokratické země, které se roztahují na cizí území. USA nikdy ve 20. a 21. nezabraly cizí území. Dají to do kupy a odejdou. Zanechají prosperující státy. Srovnej s jinýma zeměma. A nerelativizuj už nikdy dobro a zlo. Jsem na to háklivý.
neregistrovaný "ZZ"
16. 8. 2005 11:07
Re: 1938
"Dají to do kupy a odejdou." Pěkně to dávají do kupy napalmem. Teď jim to v Iráku taky docela dobře jde. Zničili zbraně, které nenašli. Fakt borci. Je to kua velkej biz každá válka. Za chvíli přijde na řadu Irán. Za všechny "teroristické" útoky si bílá civilizace může sama... Ale to už jsme hodně daleko od té Corvetty
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 8. 2005 11:19
Re: 1938
Za teroristické útoky si západní civilizace nemůže! Pokud tomuhle nesmyslu věříš, tak emigruj to třetího světa. A hledej v paměti, jakou agresí Francie teda vyprovokovala útok na Limburg.
neregistrovaný "ZZ"
16. 8. 2005 11:25
Re: 1938
Tak podívej. V tomhle se evidentně neshodneme. Každej máme jinej názor. Mám na něj právo. Respektuju tě, ale teď jsi to trochu přehnal. Můžu věřit čemu chci a mužu žít, kde chci. Tvoje xenofobní chování si vyprošuji. Za chvíli budeš chtít, aby se odstěhoval každý, kdo nenosí na klopě odznak Caddyho? Chápu, že ses unáhlil, nebo jsi to nedomyslel. Jen říkám: příště važ slova. To je moje doporučení. A souhlasím s Matesem, že je nejvyšší čas tuhle debatu ukončit!!!
neregistrovaný "Micek"
16. 8. 2005 11:12
Re: 1938
Lonesi, je mi líto, ale tady mi přijdeš trochu jako neználek.. co je teď dobrýho ve Vietnamu...? akorát to, že je máme nakvartýrovaný my tady i amíci doma... možná zabrání nedemokratickým zemím v roztahování se, ale nikde to "nedali do kupy". ani to nejde, (euro)americkej obyvatel má jiný společenský a kulturní hodnoty a nesmí, tedy spíše neměl by je silou ani ekonomickým tlakem vnucovat jiným národům... nejsem o tolik starší či zkušenější abych tě mohl nebo měl nějak poučovat či vysvětlovat, ale zdá se mi to od tebe zaslepené...
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 8. 2005 11:18
Re: 1938
Věř, že neználek nejsem. 1)Ve Vietnamu nevyhráli! Psal jsem o zemích, kde vyhráli! 2)A císařský Japonsko mělo euroamerický hodnoty?
neregistrovaný "Micek"
16. 8. 2005 11:23
Re: 1938
druhou světovou bych do toho netahal... tam se chovali amíci +- vpořádku a bojovali za správný věci..
neregistrovaný "Micek"
16. 8. 2005 11:24
Re: 1938
psal si, že přijdou a dají to do kupy, ne že tam přijedou "vyhrát"... Vietnam je to samý co pro Rusáky Afghanistán...
neregistrovaný "mates"
16. 8. 2005 11:18
Re: 1938
Ja vam znova rikam, zastavte tuhle debatu! Nic dobryho z toho nekouka
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 8. 2005 11:36
Re: 1938
Už mlčím. Moje chyba. Propadnul jsem jisté iluzi, že jsem "mezi svýma". Pod Jeepy jsem jen vyvěsil svojí starou story. Myslím, že se hodí. A bývaly časy, kdy ani tady nikoho moc nepobouřila.
neregistrovaný "Micek"
16. 8. 2005 11:38
Re: 1938
Jseš mezi svýma... všichni chceme svobodu... každý ale boj za ní chápeme trochu jinak...
neregistrovaný "mates"
16. 8. 2005 11:47
Re: 1938
Micek ma pravdu. Jsi mezi svyma, ale politicke nazory jsou vzdy ponekud odlisne a pravda byva vzdy tam nekde venku jak rika muj stary pritel Mulder
neregistrovaný "anonym"
17. 8. 2005 21:51
Re: 1938
Výborně - Jugoslávie, Afghanistán, Chile, Vietnam ... A co třeba netrastatelní američtí vojáci, tím nemyslím ty průměrné inteligence , co močí na irácké zajatce, ale špičkové piloty, kteří třeba v Itálii schodí lanovku a demokratické USA je nevydají k soudu.A takových příkladů je spousta, neblázni.Já osobně na politiku kašlu, ale nenechme ze sebe dělat voly a nebuďme zaslepení.Viděl jsi na vlastní oči, jak tleskali před televizními obrazovkami svým inteligentním bombám, co ničili v jugoslávii vojenské cíle -továrny na auta, elektrárny, nemocnice, mosty atd. A propos.. kdyby Hitler válcoval dál rusáky, věř, že američani by sním byli nakonec kámoši.Nějak by se podělili.
neregistrovaný "Lonestarstate"
17. 8. 2005 22:30
Re: 1938
Jugoslávie prováděla genocidu na vlastním obyvatelstvu. To třeba hrdinní holandští vojáci z evropských kontingentů, když jim řekli ty rasistický prasata u Srebrenice: "vypadněte, tady nemáte, co dělat", tak se zvedli a odešli domů do Holandska. Srebrenici nechali vybít každého, kdo nebyl správné rasy. Taky jsem tleskal, když NATO konečně zasáhlo.
neregistrovaný "Paul"
16. 8. 2005 10:48
Má vůbec šanci na Evropském trhu?
Corveta. Pěkný vyvážený design, jen ten předek mi připomíná Dodge Viper... Údaje o spotřebě trochu mimo smysly , nízkootáčkový motor, pravdou že je technika celkem solidní, ale výkon se mi zdá ze sedmi litrů poměrně malý. Co mi ale hodně vrtá hlavou je cena... Každý se zamýšlí, proč je tak nízká. Je sice nižší, ale vždyť za tu cenu je ze sportovních aut k dispozici legenda z Mnichova, BMW M5, které je sice kvůli omezovači pomalejší, ale výkon má stejný, techniku lepší a myslím si, že vcelku je srovnatelné s Chevy, kterému zase chybí punc a prestiž Lamba či Ferrari. Takže ta cena se mi zdá adekvátní k nabízenému zboží. Myslím si, že Evropané dájí přednost BMW M5 či M6, a pokud Mercedes-Benz nepřemrští cenu, bude zajímavým konkurentem SL 63 AMG s nejsilnějším V8 na světě... Zajímávé klání..
Rozbalit vlákno
21
neregistrovaný "Micek"
16. 8. 2005 10:52
Re: Má vůbec šanci na Evropském trhu?
Mercedes je myslím dražší i ve slabších verzích.. a M6 stojí 3 320 000...
neregistrovaný "Paul"
16. 8. 2005 10:57
Re: Má vůbec šanci na Evropském trhu?
Ale M5 stojí 2,6 miliónů korun.. A motor 5.0 V10, který je doslova prošpikován nejmodernější technikou, taky celkem "solidně" táhne... A navíc, BMW je značka prestižní, která neprodává modely pro "chudé", kdežto Chevrolet ano, např. model Spark...
neregistrovaný "Micek"
16. 8. 2005 11:06
Re: Má vůbec šanci na Evropském trhu?
já neobhajuji ani jednu ani druhou stranu, i když bych si raději pořídil M6, ale M5 je zcela jiný auto než Corvette, takže srovnání podle ceny nestačí..
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 8. 2005 10:56
Re: Má vůbec šanci na Evropském trhu?
No nečekaně nezaujatý příspěvěk. Na tebe. Jen mi přijde, že s těma konkurentama jsi trochu minul. Tebou popisované evropany mají na mušce například V verze od Cadillacu. Jinak pěkně evropské: litrový výkon se ti nelíbí a litrové spotřebě nevěříš. Co když to má třeba souvislost? Ty dva parametry.
neregistrovaný "Paul"
16. 8. 2005 12:10
Re: Má vůbec šanci na Evropském trhu?
Jsem Evropan, který má rád Evropské vozy, se kterými mám zkušenosti. Hold Američané jsou s udáváním průměrné spotřeby jako Subaru... To taky přehání, až to je někdy až nevkusné... Litrový výkon mají Amíci zoufalý. Aby taky ne. Amíci používají OHV, Němci zase Valvetronic či sání z hořčíku... Cadillac není konkurent pro MB, není tak silný jako Méďa, E55 AMG má 350 kW a verze 65 AMG má dokonce 450 kW, ale ta myslím v E není, ta je v S, SL, CL atd... Hlavní konkurent MB je BMW a naopak. Jinak použiji slova šéfa AMG, Hubertuse Trosky" Je zvláštní, že si naše nejsilnější vozy kupují převážně Američané, kteří mají nejpřísnější rychlostní limity a kde je max. povolená rychlost 110 km/h - přepočtěno z mph." A stejně tak je divné, že Amíci dělají sporťáky, jejichž výkony v podstatě ani pořádně nevyužijí... Nejen proto mi přijdou americká auta "nemotorná".
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 8. 2005 12:18
Re: Má vůbec šanci na Evropském trhu?
No moc si mi neodpověděl. Jasně jsem naznačil, že adekvátní výkon z velmi objemného motoru OHV z hliníku (jako má Vette) sice neposkytuje vysoký litrový výkon, nýbrž velmi nízkou spotřebu k poměru na jeden litr zdvihového objemu. Ta extrémně nízká spotřeba small-blocku byla mnohokrát potvrzena a to, že jí budeš zpochybňovat, jí nezvýší. Na tom, že si jakékoliv nejsilnější vozy kupují právě Američané, není zvláštní naprosto nic. Trh s velmi drahými vozy je tam tak obrovský, že i hrát okrajovou roli v tomto segmentu v USA, přináší vysoké prodeje.
neregistrovaný "Ace2"
16. 8. 2005 12:51
Re: Má vůbec šanci na Evropském trhu?
já jenom že STS-V tedy konkurent pro MB E55AMG, má přeplňovanou 4.4 V8 s výkonem 469hp, a MB má přeplňovanou 5.5 V8 s 470hp. Tedy Cadillac konkurent pro MB jednoznačně je.
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 8. 2005 12:54
Re: Má vůbec šanci na Evropském trhu?
Zásah přímo na cíl.
neregistrovaný "Paul"
16. 8. 2005 13:07
Re: Má vůbec šanci na Evropském trhu?
Souvislost. "Velmi nízká" spotřeba k poměru na zdvihový objem. Extrémně nízkou spotřebu u Amerických aut si nech zdát. Souvislost je tak akorát s životností, plynulejším zátahem a emisními limity. Jestli chceš tvrdit, že americká auta mají nižší spotřebu než Evropská, jsi zaujatý a není to pravda a nikdy nebude. Jinak slova jako extrémně nízká spotřeba se k amíkům opravdu nehodí...
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 8. 2005 13:30
Re: Má vůbec šanci na Evropském trhu?
Mluvil jsem o konkrétním motoru. Najdi mi motor s výkonem Small Blocku v Corvette Z06 z evropské produkce, který má nižší spotřebu. To ani nemluvím o "litrové spotřebě". To bychom u Vetty museli dělit sedmi.
neregistrovaný "Ace2"
16. 8. 2005 19:12
Re: Má vůbec šanci na Evropském trhu?
ono se stačí podívat na www.fueleconomy.gov a srovnat si Corvette a nějaké jiné auta, pak zjistíte, že 6.0 V8 Corvette žere méně a má menší emise než BMW 645 a rozdíl výkonu ve prospěch Corvette nemá cenu komentovat. Takže ano, americká auta jsou úsporněnjší než jejich konkurence ze starého kontinentu, také mají jejich motory nižší emise.
neregistrovaný "tamin"
16. 8. 2005 11:03
Re: Má vůbec šanci na Evropském trhu?
No má šanci.V celý Evropě je spousta lidí co maj rádi ameriky a maj prašule, třeba Lones mít ty dva a půl milionů tak si ji určitě koupí , ale já bych si nikdy corvettu nekoupil.
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 8. 2005 11:07
Re: Má vůbec šanci na Evropském trhu?
Lones, mít tak 2,5 volných na auto, koupí STS-V. Sice neprojede závodní okruh tak rychle, ale je to limuzína s 470 koníkama a uvnitř skoro nikde plasty. A na plasty jsem jak známo alergický.
neregistrovaný "tamin"
16. 8. 2005 11:42
Re: Má vůbec šanci na Evropském trhu?
já taky radši hliník , dřevo nebo kůži , ale za ty many si radši koupím dav Mudtangy 2005
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 8. 2005 11:48
Re: Má vůbec šanci na Evropském trhu?
Dvě stejný auta? To chceš vykrádat banku?
neregistrovaný "mates"
16. 8. 2005 11:55
Re: Má vůbec šanci na Evropském trhu?
Stejny urcite na. Jedno cerveny kdyz je slunicko a jedno cerny, kdyz je jako dneska
neregistrovaný "ZZ"
16. 8. 2005 12:02
Re: Má vůbec šanci na Evropském trhu?
Kdepak! Jeden bílej s modrýma pruhama a druhý modrej s bílýma pruhama
neregistrovaný "mates"
16. 8. 2005 13:04
Re: Má vůbec šanci na Evropském trhu?
A kterej je jogurt a kterej podmasli?
neregistrovaný "ZZ"
16. 8. 2005 13:44
Re: Má vůbec šanci na Evropském trhu?
O jogurtu tu včera psal GTI Takže bych preferoval podmáslí a pokud možno, tak ničim nedopovaný A co se týče těch Mustangů - proženou tě oba. Stačí si dát předtím kilo třešní a budeš mít trabl, pokud se ti nepodaří si rychle sundat kšandy
neregistrovaný "tamin"
16. 8. 2005 12:13
Re: Má vůbec šanci na Evropském trhu?
No moment.Jedno na ježdění na nákup a druhej vyladěnej za ten zbylej půl milion(turbo, písty, ojnice,klika atd.),no a jeden v černý kůži a druhej v červený kůži abych je od sebe odlišil.Do***e teď sem si poslintal klávesnici
neregistrovaný "mates"
16. 8. 2005 13:05
Re: Má vůbec šanci na Evropském trhu?
... od sebe odlisil... Dobra hlaska
16. 8. 2005 19:01
PACI - PACI - PACIFISTI
Čtu nahoře tu diskuzi o dýmce míru... V životě každého jedince by měl nastat okamžik, kdy si uvědomí, že je to právě on, který spoluodpovídá za svět. Miluju ty programové pacifisty, krčící se strachy v tunelu, zatímco svobodu pro ně a pro jejich děti tvrdě vybojovávaj ostrý hoši co se uměj postavit a zařvat - tak dost. Pacifista je postoj slabocha, zoufalce, který by chtěl na tajícím ledu postavit růžovou pyramidu lásky. Svět, co je světem byl vždy jen o boji. Vítězí silnější. Nikdy to nebude jinak. Jestli po sobě házíme kameny nebo mobily... no to je jedno. Jsme lidi, tedy dravci. Tohle je dobře pochopit. Potom je možné zaujmout k druhému realističtější, intelektem korigovaný postoj. Já spoluodpovídám za svět. A vím, že "má" civilizace stojí na hodnotách, kterých se vzdát nehodlám. I za cenu boje. Vedle toho cítím fatální odpovědnost, za svou rodinu. V tomhle jsem nekompromisní. Proto v globálním měřítku, kdo od roku 1868 odplul do USA, a tam zakotvil, udělal jen dobře - je to země postavená na schopnostech jedinců. Je to země svobody a jediná silná záštita míru na světě. P.S. Můj postoj je postoj připraveného... já bílé prostěradlo z okna nevystrčím. Na to máme pacifisty... ty snílky světlých zítřků...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 8. 2005 19:14
Re: PACI - PACI - PACIFISTI
Pokud chce někdo něco napravovat, slovama ani bohužel ani podpisama na papíře to nezvládne. Nikdy jsem netrpěl obdivem ke zbraním jako třeba kadet Tackleberry z policejní akademie Jenže rabující zloděje a vrahy taky většinou nerozhání květinová mládež.
neregistrovaný "tamin"
16. 8. 2005 19:24
Re: PACI - PACI - PACIFISTI
krásný slova.Jen sem musel zatlačit slzu jak mě to dajalo.Žíte v míru lidi.PEACE! (* proč tu není vítěznej smajlík , teď by se hodil)
neregistrovaný "Martin"
16. 8. 2005 23:18
bez titulku
Lonestarstate: "Americké války pouze zastavují nedemokratické země, které se roztahují na cizí území. USA nikdy ve 20. a 21. nezabraly cizí území. Dají to do kupy a odejdou. Zanechají prosperující státy. Srovnej s jinýma zeměma. A nerelativizuj už nikdy dobro a zlo. Jsem na to háklivý."

1953: USA organizujú prevrat a zvrhávajú Mossadeqa, predsedu vlády Iránu, na jeho miesto dosadzujú diktátora Šáha. 1954: USA zvrhly prezidenta Guatemaly, demokraticky zvoleného - 200.000 civilistov mŕtvych. 1963: USA organizujú zavraždenie prezidenta Južného Vietnamu Diema. 1963 - 1975: Americká armáda zabila 4.000.000 civilistov v juhovýchodnej Ázii. 1973: USA organizujú štátny prerat v Chile. Demokraticky zvolený prezident Allende je zavraždený. Na jeho miesto je dosadený diktátor Pinochet - následne je zabitých 5.000 Chilanov. 1977: USA podporujú vojenský režim na Salvádore - 70.000 Salvádorčanov mŕtvych. 80-te roky: USA školia Bin Ládina a jeho kamarátov teroristov, aby zabíjali Sovietov. CIA mu dáva 3 mld dolárov. 1981: Reaganova administratíva financuje "Contras" - 30.000 Nikaraguančanov mŕtvych. 1982: USA dávajú miliardy dolárov S. Hussajnovi, aby zabíjal Iráncov. 1989: Manuel Noriega, agant CIA a prezident Panamy, nepočúva Washington. Následne je Noriega zvrhnutý a 3.000 civilistov zabitých. 2000 - 2001: USA dávajú 245 mil dolárov Talibanu v Afgánistane. 11. 9. 2001: Bin Ládin uvádza do praxe lekcie od CIA a zabíja pri tom 3000 osôb.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Lonestarstate"
17. 8. 2005 21:41
Re: Co jsi vynechal
Ještě si zapomněl na hnusnou agresi proti demokraticky zvolenému Hitlerovi. Jedna korekce za všechny: Chile. Allende vyhrál sice demokratické volby (jako u nás komunisté po druhé světové), ale byl to komunista. Znárodňoval a zatýkal politické odpůrce. První rebelie mu pomáhá potlačit odanný generál Pinochet. Časem ale stále více pochybuje. Americké tajné služby generála konktaktují a mimo jiné ho upozorňují na to, jak komunistická strana chystá v budoucnu čistky v armádě, církvi, inteligenci, studentům. Pinochet pochopí a stává se militantním antikomunistou. Vede útok proti prezidentskému paláci. Když vidí Allende nalétávající stíhačky Hawker, páchá sebevraždu samopalem. Samopalem, který dostal darem od koho? Darem od Fidela Castra!!! Následuje systematická likvidace členů komunistické strany. Když se Pinochet dobrovolně vzdává vlády nad Chile, je Chile nejvyspělejším státem jižní Ameriky! Zatímco v ostatních banánových republikách okolo panuje dodnes guerillový teror komunistů. Tvé ostatní story jsou stejné. Pokaždé můžeš přesvědčit jen lidi, kteří neznají historii do podrobností.
neregistrovaný "Martin"
16. 8. 2005 23:36
"Demokracia"
Okrem toho, odvliekať cudzích občanov napríklad na Guantanámo a tam ich mučiť (na americkej pôde by to nebolo možné), hovorí o tejto "demokratickej" krajine všetko. História tiež niečo napovie, napríklad rasová segregácia, predtým otroctvo čierneho obyvateľstva a ešte skôr násilná kolonizácia Ameriky. Uznávam, že v stredoveku to boli bežné praktiky. Ale moderné dejiny ukazujú, že Amerika nie je demokratická krajina. Je to krajina násilia, extrémneho pokrytectva a hlavne neoprávnenej povýšenosti nad ostatné národy.
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "ZZ"
17. 8. 2005 08:53
Re: "Demokracia"
neregistrovaný "nos"
17. 8. 2005 18:50
Re: "Demokracia"
absolutne suhlasim
neregistrovaný "Lonestarstate"
17. 8. 2005 21:42
Re: "Demokracia"
17. 8. 2005 22:07
Re: "Demokracia"
Jak si vůbec můžeš dovolit tohle napsat... tedy pokud nejsi nějakej stalinistickej pohrobek. Nevím, kolik ti je, ale pokud je ti kolem 20 tak pevně věřím, že takovejhle mozek je na Slovensku jenom jeden. Jinak jsme nemuseli v listopadu cinkat klíčema. V Praze a Bratislavě. To jsme mohli rovnout uzavřít pakt míru se severní Koreou. Možná je to tím, že příspěvky co tu píšeme jsou o autech a maj hlavu a patu - nic horšího než tvůj příspěvek jsem tu nikdy nečetl. Nesmysl na nesmysl, neznalost hyitorie, neznalost politiky neznalost života. Kecy, fráze, úmělá póza toho, kdo zatím největší svou bitvu svedl v sámošce o poslední dva chleby. Tak prosím tě, na tahle vážná témata už raději nepiš. Nic. Vůbec nic. Případně požádej o azyl na Kubě. Tam by se ti mohlo líbit. A přeju ti to.
17. 8. 2005 23:47
Re: "Demokracia"
Tyhle bláboly si skloňuj ráno před zrcedlem. Pak se ze sebe můžeš rovnou pozvracet do umyvadla
neregistrovaný "Jozki."
18. 8. 2005 08:54
Re: "Demokracia"
Martin pouzil trochu tvrde slova hoci aj v niecom pravdive ale chlapi - najhorsie co moze byt je rozpravat o politike. Takze vratte s k autam.
neregistrovaný "anonym"
18. 8. 2005 12:53
Re: "Demokracia"
Martin se Jozki především neorientuje. Na věci mohou existovat různé názory. Ovšem židle má většinou 4 nohy. Jednonohou židli neznám. Jinak souhlasím - o politice jen s tím, kdo má v hlavě.
neregistrovaný "GTI"
18. 8. 2005 13:44
Re: "Demokracia"
To jsem byl já