Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Peugeot 407 Coupé: první foto a informace

53 komentářů

Design je dokonalej, ale ta kára je líná jak veš, to zrychlení 0-100 a motorizace mě težce zklamala...
no nic moc teda, co se mi nelíbí: ty malý kulatý mlhovky mi přijdou, jak když je tam narouboval nějakej lacinej tuner a zadek je takovej no, nějakej impotentní, hlavně to jak je vytahlej ten nárazník nahoru a vytváří tak velkou plochu. Tedy podlé té fotky zezadu shora to tak vypadá... naopak hezký jsou ty žábry vpředu a interiér se mi líbí
Koukam na tvuj titulek prispevku Nikdy, opakuju nikdy nenastane situace, ze by jsi mohl premyslet, ze XKR nahradis pazoutem!!!
bohužel: [odkaz] už to není to ono
Koukni na jaguarracing.wz.cz , tam najdes spoustu obrazku a dalsich informaci (hlavne v diskusi). Ja osobne se na nove XK moc tesim a jsem celou svou zelenou dusi presvedceny, ze bude nedostizne!
no já samozřejmě znám ALC ale o tom už tu byla diskuze..
Neboj se nic! XJ taky dopadlo vic nez dobre a to same ceka XK. Soucasne je fajn, ale prece jen uz trochu za zenitem.
no snad.. kéž bych mohl být za zenitem s ním, nebo spíše za horizontem
Mrkni sem. Toto som vam s Yaroukhom´chcel ukazat. Henrik Fisker, po svojom nahlom odchode z postu sefdesignera AM zalozil v USA vlastnu firmu a uz sa aj cini. Tu je skica jeho prveho roadsteru: [odkaz]
maska mi pripomina maserati, svetlomety Z4 ale inac pekne
velmi zajímavé, kéž by vznikla nová malá firma na pořádný auta, kterou nebude ovládat nějakej moloch...
jak rika mates; ale i kdyby to byla stejna trida, tohle je IMHO vetsi slepenina nez 407 sedan :👋
Co to znamená to tvoje IMHO????
In My Humble Opinion / Dle mého skromného názoru.
z tohoto počinu mám ale husí kůži, proboha něco tak nesourodého a nevyváženého jsem dlouho neviděl! Obrovský vysoký zadek, ta nešťastně umístěná vnější zrcátka (strašně mě to ruší i u standardní 407, jinak už jsem jí celkem přišel na chuť).. Ne, prostě ne. Líbí se mi jakžtakž předek a rozhodně interiér, i když to jsou zase takové ty oblé emoce, co se za tři roky okoukají. Motory nic moc, potisícáté modernizovaný 3.0 V6 24 se spotřebou V8, 2.7 HDI OK, ale zase mi připadá mnohem větší hřích dát do elegantního coupé kamna než do nejmenšího jaguaru.
...asi si trošku zaspal dobu, dieselová, respektive dle mnohých smraďoská a kouřivá revoluce je v plném proudu. Je to prostě nevyhnutelný trend, bourání toho mýtu sporťák=zážehovej motor. Asi by ses měl probudit, či lépe se projet v 535d
535d...?? a to je sporťák?)
A kupé od Peugeotu jako je, nebo co?
[odkaz]
dobrej vtip.
Nejsem z toho na větvi... ale aspoň se snaží o něco zajímavého... když si vezmu alternativy, tak nejsem na větvi z ničeho... škoda...
Hm, tak teda když jsem zpocený po posilovně (kam chodí jen ty praví bejci) viděl první fotky tohohle auta, říkal jsem si chlapsky, že to má sotva nějakou potenci. Pomalu ale (v rozporu s bejkařskym duchem) měním názor. Každopádně hlavní je, že mužností a heterosexualitou se tato 407 C nevyrovná Paridovi mužů a Heleně žen. Olrajt, není to možná úplně "pracovní" kočár pro mužné, zpocené a vůbec ty nejbejkařštější bejky, ale pro hošany to taky není. Tohle je bisexuální raketa pro borce. Na okresky to není, není to ani pro heterosexuální lámání kvaltů do táhlejch mužnejch kopců. Ani si kvůli tomu nevymezíš čas mezi drsnou prací a čistou manželkou. Tohle je dokonalej oduševnělej šoukár na francouzské dálnice. Budeš se jako hošan přitepleně navoněnej kodrcat v Air France, nebo coby nerozhodný brejlovec sedneš do TGV? Ani jedno, tvojí volbou bude 4O7 C. Tedy pokud seš borec. Já, heterosexuální bejk, si vždy vyberu možnost čtvrtou. Sednu do své chlapské naftové stíhačky a cestu si nepřibarvovanym chlapskym potem prodloužím přes heterosexuální Col de Turini, či Mont Ventoux.
Moc pekna parodie
Jo, tak to je hrebicek na hlavicku. Tohle auto je presne pro francouze. Trochu zsenstila mluva a chovani, ale jinak jsou to taky chlapi
Klika, ze je GTI asi na technoparty, protoze tohle by tezko rozdejchaval Moc pekne, moc!
Podařená parodie. Nicméně už asi třetí nebo čtvrtá a opakovaný vtip není vtipem. Prý mají technaři zadarmo ostřik ledovou vodou. Asi změním hudební žánr.
Ja to ted asi mesic nemel cas sledovat, takze to vidim poprve. Ale GTI stejne potrebuje neustaly tlak, jinak ztraci tu svoji potenci psat, takze do nej!
Ti asi nedošlo, že tohle není žádná přiteplená parodie. Tohle to jsou drsný mazácký fakta a pravdy. Tak si upaluj nazout hošánský slicky a jeď gumovat parkoviště před homosexuální Carrefoury.
...ty máš asi nějakej mindrák, ne?Že máš pořád tendenci hodnotit dle kritérií sexuální orientace. Jestli náhodou nejseš zakomplexovanej českej "chlapák"..
Jenže já JSEM chlapák, já JSEM pořádnej bejk. JSEM svalnatej a zpocenej a moje naftová stíhačka pro bejky JE vysoce potentní šoukár!!!
no s naftovou stíhačkou bych to nepřeháněl...
ved oficialna sprava bola peugeotom zverejnena az o 14.00....no comment
zajímalo by mě pro který zákazníky to je určený, teda jak by podle představ pežotu popsali zákazníka. pokud vím, tak 406 coupe se taky začla objevovat až když byla po bazarech za "laciný" peníz
Ja som to uz sice z fotiek porobenych za posledneho pol roka kade-tade sice stihol rozdychat, ale aj tak. U Peugeota by uz mal niekto designove oddelenie dat do laty. Lebo prepnut z najkrajsieho cestovneho coupe na nieco tak tazkopadneho je vskutku "vykon". Suhlasim s Yaroukhom, ze to co sa na "desoch" podarilo skryt sedanu (akoze moc toho nebolo), to tu vyplavalo napovrch dvakrat. Toto je ukazka toho co sa stane, ked si niekto mysli, ze dokaze urobit krajsie auto ako Mastro Pininfarina. (A nielen toto).
jak říkám kdo by si to měl kupovat, za cenu kolem milionu si asi lidi vyberou jiný stroje
no vsak prave.
GTI
Jsou auta, která přijedou a v tichosti zase odjedou. Jsou auta, co vyboucháš kladivem a ohromíš svět tou drzostí. Jenže jsou i auta, která vytvoří mistři kvalit Michelangela... A jedno z nich je Tvým dílem - 406 krát jsi se dotkl hmoty, 406 krát jsi pohladil svět... A dokázal jsi, že je možné vytvořit auto jehož tvář tu zůstane navždy... Je to proto, že 406 Coupe je dokonalé, jedinečné a neskonale krásné. A tak jako je jenom jeden David, je jenom jedno Coupe cos věnoval skrzevá Peugeot nám všem - Tvůj 406 Coupe. Život nekončí... avšak čas jsi dokázal zastavit jenom ty...
Jen pro jistotu, abych si byl jisty, ze jsem to pochopil. Chtel jsi napsat neco jako "Pininfarino, tehdy se ti to povedlo, gratuluji"?
GTI
Jistě... a ne snad?
take pekne auto a tak maly razvor... PS: motory su dobre, len ten zralok je skor velka vypasena velryba...
Podla mna je razvor OK - len tie previsy su velke ale asi to tak ma byt
videl som ako s nim (sedan) jeden frajo rezal zatacku a este dobrzdoval... takmer suchal lavu hmlovku o asfalt... ale 407-ke fandim, velmi sa mi paci, ale ja tym malym razvorom nerozumiem... to je tak drahe spravit dlhsi podvozok, alebo kde je problem ???
Coupé je fakt zajímavé......je hodně dravé a určitě se na silnici neztratí!Jestli je tah s dieselem dobrá varianta ukáže až čas....ale třeba Fabia RS s tím docela uspěla i když populární 1.8T ji chybí
GTI
Passate, ty si z nás střílíš, ne? Ty znáš jiný model Peugeota, do kterého by snad nejlepší výrobce naftových motorů na světě nedával i naftu? Znáš ten motor 2,7? Vždyť to je světová naftová ikona... A co ta Fabia (u 407)? To je dobrej fórek... P.S. ty nás teda dnes trénuješ
No, pri vsi ucte - "naftova ikona" je mozna trosku prehnane... Ano je to dobry a hlavne kultivovany motor, ale ikona to prece jen neni...
To bych mozna rekl novem dvoustupnove preplnovanem motoru BMW...
Aha, "hodně dravé, ne silnici se neztratí", ty jistě pracuješ pro peugeot jako testovací jezdec, jinak si nedovedu vysvětlit tvoji znalost chování tohoto auta na silnici...že by si usuzoval na základě papírových výkonů?To se mi nechce věřit, že to eště dneska někdo dělá...nápadně mi to připomíná dobu, kdy pro mě, jakožto malého nezvedence bylo, co se kvality vozu týče, nejpodstatnější informací, do kolika má cejchován tachometr...šťastná to doba, šťastné nevědomosti
Katastofální SRACKA. Puvodni 406 brala dech, mela takovy "ferrari" nadech. Tohle je o nicem, absolutne nedustojny nastupce... Mimochodem vsechny Peugeot pociny posledni doby jsou k pobliti: 1007, 307 facelift, 407... Radoby extravagantni a originalni design - ve skutecnosti ale zoufale neesteticky a nevyvazeny. I koncernovy sourozenec uz je na tom s designem lip: C4, C3, C2, a to je tedy fakt ostuda!!!
A to chce 406 coupé konkurovať Brere.Zadná časť 406 coupé je dizajnovo nevyvážená s prednou a to katostrofálne zrýchlenie.Dynamika je nehodná športového auta.Auto si zrejme kúpia zarytí peugeoťáci ktorí si ku svojej 607 HDI kúpia niečo čo útoči na ich emócie.
Jazdit na skodovce a hodnotit 407 Coupe je asi to iste,
ako vas vidiet s rukami v trenyrkach a myslite pri tom na Sklenarikovu.
407 Coupe nie je special, ale sportovo ladene kupe s cenou stredne vyssej triedy. Co sa tyka dizajnu je to vzdy otazka subjektivneho nazoru. Otazka razvoru a zrychlenia je to otazka celkovych nakladov a ceny kam sa chce vyrobca dostat. A este na zaver. Ja na to aute budem
jazdit /uz sa neviem dockat/ a nie na Brnianskom okruhu, ale na nasich rozbitych slovenskych a ceskych cestach, takze mu tie niektore chybicky krasy prepacim. A vy mozete pokracovat vo svojej zabavke.
Krásná zálezitost
fotricek ho ma 😊a boskavam to auto 😊 >😒]