Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Master: Nová generace se představí v dubnu

Renault oznámil první informace k nové generaci střední užitkové řady Master. Ta se představí v dubnu a po 12 letech nahradí druhou generaci. Přinese výrazně úspornější motory a také novou kombinaci samonosné karoserie a zadního pohonu.
Zpět na článek
26. 1. 2010 17:30
26. 1. 2010 17:52
26. 1. 2010 21:42
26. 1. 2010 21:49
26. 1. 2010 21:59
26. 1. 2010 22:22
27. 1. 2010 16:27
26. 1. 2010 20:05
neregistrovaný "carymuk"
31. 1. 2010 10:39
neregistrovaný "Radu21"
Avatar - Johnny_P
26. 1. 2010 11:15
ta přední maska...
Zepředu mi to připomíná vozy SangYong 8-s
VW crafter se mi rozhodně líbí mnohem víc :-!
Rozbalit vlákno
4
Avatar - woody-alien
26. 1. 2010 11:46
Re: ta přední maska...
Zdá se že se výrobci užitkáčů doslova předhánějí v tom, kdo vyrobí větší obludu. Po sprznění Sprintera, Iveca, Craftera (od předchozího LT) i celé řady Ducato, Jumper, Boxer přišel čas i na Mastera.

Každopádně zadní pohon je velký krok kupředu, který Masteru pomůže nalomit v kategorii nad 3,0 tuny hegemonii Sprintera, Craftera a Transita. Už dnes se coby předokolka v některých měsících Master stával nejprodávanější dodávkou od 3,0 do 3,5 tuny, před zmiňovanými konkurenty. Výhodná cena, spolehlivost na patřičné úrovni a moderní motory... :yes:

...jo a na ten kukuč si tak nějak zvykneš. ;-)
Avatar - jnkd
26. 1. 2010 12:46
Re: ta přední maska...
třeba se toho děti bát nebudou
26. 1. 2010 14:18
Re: ta přední maska...
:yes: :yes: :yes: :yes:
Avatar - m.z.
26. 1. 2010 16:15
Re: ta přední maska...
Docela se mi to líbí,jsem zvědav na ceny.
26. 1. 2010 17:30
Vzhled
Pánové vzhled je to poslední co u užitkáče řešíte, především jde o ložnou plochu, její využitelnost, pohodlí a praktičnost interiéru a v neposlední řadě i cena.
Rozbalit vlákno
6
26. 1. 2010 17:52
Re: Vzhled
Rozhodně má větší půvab než u movana :-) .A neubráním se dojmu, že je trochu odkazem na předešlý master.
Avatar - woody-alien
26. 1. 2010 21:42
Re: Vzhled
Ne tak docela, i u užitkáčů jsou auta, která mají jakous takous eleganci. A pokud nejsem pouhým uživatelem, ale hlavně investorem a vlastníkem, vybírám i podle vzhledu. I svojí dodávku mám rád... ;-)
Avatar - PlumJelinek
26. 1. 2010 21:49
Re: Vzhled
Zvenku to vypadá jak nějakej čínskej krám, ale pořád fakt trochu líp jak Movano. Navíc interér vypadá, že nedoznal žádných změn k lepšímu oproti předchozímu 12 let starému modelu, což je škoda. Jasně, u dodávek hrajou větší role jiný věci, to ale neznamená, že se musí tohle doprasit.
26. 1. 2010 21:59
Re: Vzhled
Sadni a vyskúšaj. Potom píš niečo o doprasení. Tieto autá sú životným priestorom väčšinu dňa pre mnohých ľudí. Tvoj zbežný pohľad na fotku v tomto prípade nie je vôbec relevantný.
Avatar - PlumJelinek
26. 1. 2010 22:22
Re: Vzhled
Měsíčně najezdím s Opelem Vivaro (neboli Renault Trafic) téměř 5000km, vím co znamená většinu dne strávit za volantem podobné dodávky. A znám dobře i Movano/Master, nejsem nadšený stylem, jakým Renault řeší interiéry svých dodávek, ať už použitými materiály, tak ergonomií. O kvalitě zpracování nové generace samozřejmě mluvit nemůžu, ale už podle obrázků ty plasty v interéru jsou materiálově shodné s těmi, jaké Renault používá už nekolik let a které, alespoň na mě, působí hrozně. Každá dodávka je plastová, je ale otázka jak plastová. Fiat třeba toto umí řešit dobře. Renaultu se, co se týče plastů, prostě nedaří a podle fotek je na tom tahle nová generace zase stejně.... Jinak ten výraz "doprasení" pro změnu náležel spíš rádoby čínskému zevnějšku.
27. 1. 2010 16:27
Re: Vzhled
Tak to beriem, ale ergonómiu by som z fotiek fakt nehodnotil. ;-) Inak mám pocit, že v tejto kategórii už prakticky nejde nič nové vymyslieť, čo sa dizajnu aj vybavenia kabíny týka. Pri pohľade na fotky mám pocit, že to ani nie je nové, že to tu kľudne mohlo byť pekných pár rokov. Hlavná je veľká skrina, takže sa len trošku pomenia zadné svetlá, nejaký ten minimálny prelis na bokoch a trochu zmení čumák. Kabína sa prehodnotí z pohľadu aktuálnych potrieb (niekedy leteli chladničky, štipce na spisy, teraz ponúkajú policu na notebook), a zas je to prakticky o tom istom.
Občas jazdím Crafterom, pre mňa je to hrubý pracovný voz, denne by som s tým jazdiť nechcel. Keby popracovali na pohodlí, odhlučnení a ovládaní, ani by som sa nehneval.
neregistrovaný "carymuk"
26. 1. 2010 20:05
Pěkná
:yes: :yes: :yes: vypadá dobře
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Radu21"
31. 1. 2010 10:39
Užitná hodnota
Používám v současnosti Mastera r.v.2006.Myslím ,že hoši od Renolta udělali velký kus práce v interiéru ,ale na korbě propadli.Boční dveře jsou sice konečně širší než u starého modelu a to 1270cm - jenže paletu na šířku tam stejně patrně nedáte,protože konstruktéři nepochopitelně udělali u plechové přepážky prolis,který ložnou plochu zmenší.Nechápu!Další problém - šířka mezi blatníky.Starý model jen 130cm a tento nebude mít víc!Výšku zadních dveří nový master má o 5cm nižší t.j.182cm.!A u extra dlouhé verze(délka lož.plochy bude 433cm) je výška dveří pouhých 174cm.!Naopak interier bude funkčnější a Renolt konečně začal myslet i na řidiče.(stolek,více odkládacích míst atd.)A ten venkovní vzhled? Všichni si zvyknou.
Pro mě je však důležitější užitná hodnota a ta se odvíjí od ložné plochy a celkové spolehlivosti vozu.A ložná plocha je na velké - ,a o spolehlivosti u nových motorů můžeme jen spekulovat.
Rozbalit vlákno
1
18. 3. 2010 19:37
Re: Užitná hodnota
přesně to samé je u Boxera kterého máme my - boční dveře 125cm (takže pokud není vozíčkář profík tak vždycky jebne do dveří) a vyšší paletu jak 1m tam není šance dát kvůli přepážce za řidičem protože je šikmá. Chci Boxera vyměnit za opravdu užitkové auto do kterého když to bude výrobce uvádět, tak se opravdu budou dát naložit 2 palety za řidiče. Asi ty auta navrhují stejní blbci pro všechny automobilky. VW/Mercedes má zadní náhon což nechci, mám pocit, že ideální auto se ani nevyrábí. Každopádně to s tou přepážkou mě vytáčí do vrtule - nechápu jak toto mohl někdo schválit u užitkového auta kde se počítá s nakládáním palet!!! :-( :-( :-( :-(