Novinky
kdyby se koncern držel titulku byl bych rád, bylo by méně ošklivých aut. no snad se bude prodávat více než sedan, je totiž o fous povedenější než ten splácaný passat sedan
Proč kupovat O2 combi když za pár tisícovek navíc mám auto o třídu výš a s vyváženějšími proporcemi?
Víme všichni, co si myslí GTI a GTI ví, co si myslíme my. Takže projednou odložím škádlení a spíš se zamyslím nad něčím podstatným. Nad skladbou výbavy. Bezpečnostní radši úplně přeskočím, jinak bych byl kamenován, za propagaci nebezpečného provozu, i když bych to býval myslel úplně jinak. Tedy dále: proč má takový fajnovosti jako elektronickou parkovací brzdu a automatickou klimu, když jsou zadní okna v kličce? Radši bych měl ve svém autě všechna okna v elektrice a klima by mi stačila manuální o parkovací brzdě ani nemluvě. Chápu, že dneska se auto "pro 4" ve skutečnosti vyrábí pro 1, maximálně pro 2. Ale už ten pocit, že se ohlídnu dozadu a tam budou zevnitř na dveřích kličky! To rozhodně není etaloidní. A ta cena... s tou by už šlo podniknout věcí. Za to si radši nechám přitáhnout dva roky starou "vesmírnou loď" z USA.
Presne, osobne by som si doviezol Cadillac CTS alebo aspon Lincoln LS, navyse aj tie 16ky sa mi zdaju malo.
No zrovna u těhle dvou bych neváhal a koupil CTS. V jiných třídách by ale Lincoln zatopil Cadillacu minimálně interiérem a větší bezpečností (Town Car x DeVille, Navigator x Escalade). Navíc poté, co jsem viděl pár "custom" retro úprav....takový americký tuning ovšem s neporovnatelným vkusem, co říkáte na tohle?😡incoln Town Car Cartier Custom: [odkaz]
ty strasne americke hruzy, jedine co se mi na tom libi sou ty motory mam rad (V8 4.2 litry no to je spis nemecka skola) vic uz je zbytecnost a ta pojista no... to uz je vec
no ty lkicky vzadu to je u teto vybavy a za tu cenu smesne ze je tam nedali v zakladu jen to se podle mne da vytknout tomu to vozu ve vybave...
no ty lkicky vzadu to je u teto vybavy a za tu cenu smesne ze je tam nedali v zakladu jen to se podle mne da vytknout tomu to vozu ve vybave...
Možná by stálo za zkoušku vážně poznat, co je to za auta a neříkat obvyklé pověry o amerických autech obecně. Jako že mají strašně silný motory a jinak jsou špatný. Protože zrovna zmiňované LS začíná na pouhém V6 3,0 a CTS V6 2,6. Ve vyšší střední třídě mi to přijde jako naprosto běžná motorizace.
Prosím tě, tak já kvůli tobě teď prostudoval podrobně seriovou výbavu, včetně čtecích lam***k a kličky na zadních oknech jsou jen v základní verzi... no základní verze je oholené auto, které si snad koupí jen úplnej ignorant. Ne tedy pro ty kličky, ale základní verze je tu pro toho, kdo chce "holé" auto, a tu "holost" mu VW nabízí v této, ve vztahu k oknům, poměrně logické sestavě. Obecně ke elektrickejm oknům - to je na nic, akorát, když s tím hupsneš do řeky, tak už nevyplaveš, protože ti selže elektrika... s kličkou to dokážeš. Navíc vzadu nikdy nikdo okno neotvírá. K čemu? A samozřejmě, že ve všech ostatních verzích už je okno na elektriku... jako úlitba luxusu. Praktický význam to nemá žádný.
GTI lenze ked uz nebudes mat vzadu klucky, kolko to bude stat potom??? to uz bude asi pekne nad tych 700, takze to nebude take easy s tou cenou. a urcite ako koncern poznam, ti tie klucky prilozia k niecomu ... idem si poskladat auto podla cennika ... napisem vysledok.
pekny den.
pekny den.
no nevím kolik stojí vesmírná loď ale nikdo neřekl, že NASA potřebuje dalších sedm kosmonautů. Ale k tématu kdo jedno skusil digi klimu tak se na manuál dívá jako ná něco otravného
Nepopírám, že automatická klima je podstatně lepší. Obzvlášť pokud je někdo hodně teplotně senzitivní. Já jsem v tomhle ale nenáročnej, stačí mi, když na mě v zimě fouká teplo a v létě fouká chládek. No a samozřejmě nejlepší jsou vyhřívaný/chlazený sedačky plus vyhřívanej volnat. Takže i proto ta "vesmírná loď". Pro mě je jen nepředstavitelný (nic proti evropský střední třídě, pro spoustu lidí je to ideální volba), že až vydělám prvních 700 000 nazbyt (pro rýpavce anonymy: jestli), že nadšeně poběžím a koupím si auto s poklicema a kličkama, co má každý druhý v ulici. I když pro hodně mých spoluobčaů je právě tohle měřítkem. Jak jinak si vysvětlit, že poté, co táta koupil jedno dost neobvyklé auto, najednou byly do roka v ulici další dvě!
Automatická klimačka je to samé, jako automatické stěrače. Fouká to podle představ výrobce a ne podle představ tvých. Mám zkušenost, že za cca 100 km sáhneš na manuální klimačku max 2x, a to ješte musí být proměnlivé počasí - jako že slunce se schovává za mraky. U automatické klimačky se v návodech píše - mohou se objevovat situace, za kterých nemusí automat chladit podle vašich představ. Proto je i u automatů možnost manuálního ovládání Takže já doporučuji manuální klima. Něco trochu jiného je klimačka v autě za 2 milióny - kde ti sleduje vlhkost vzduchu i kvalitu ponožek. Tam asi ta automatika může být dokonalá. P.S. Ideální je, když je venku kolem 15 stupňů, po dešti - nepotřebuješ klimačku, motor v tom vlhku táhne jako ďas a ty si užíváš jízdu. V parnu se ti bez klimačky potěj a ti s klimačkou maj rýmu.
Nechci být vulgární, ale to co napsal GTI o automat. a manuál. klimě jsou pěkné hovadiny.
Evidentně nikdy automat. klimu neměl a nevyzkoušel, a jen opakuje nějaké obvyklé mýty a hoaxy. Měl jsem v předchozím autě, i nyní automat. klimu, ještě předtím manuál. klimu, a v extrémních klimat. podmínkách (jihozápad a jih USA, Jihoafrická republika, Namibie, Botswana, Malawi) jsem měl možnost najezdit celkem cca 100 tis. km, a srovnat tak výhody manuální a automatické AC. Jednoznačně ve prospěch automatické AC, a bez žádných vyjímek. Bylo by to vysvětlování na dlouho, ale pseudoargumenty GTI jsou skutečně mimo mísu. Tyto mýty mě připomínají takové ty kecy, jako : navigace je k ničemu, mám přeci mapu, automat. převodovka je k ničemu, je to nesportovní, má velkou spotřebu, žere výkon motoru atd..., elektrické stahování zadních oken nepotřebuji, jen to zvyšuje riziko případ. utopení (!), atd. atd., jakoby vytažené někde ze seriálu o "Bořičích mýtů", nebo pojednání o hoaxu...Mimochodem, mám v autě automat. převodovku (DSG), a nikdy bych již neměnil, mám v autě automatické stěrače (dešťový senzor), úžasná věcička, a nikdy bych již neměnil, a mám v autě rovněž tak automatickou AC, a maká naprosto špičkově, a auto rozhodně není z kategorie přes 1 MGKč...(!). VŠECHNO to pracuje podle mých představ, a možný i dle představ výrobce, ALE rozumím, že se skutečně najdou vždy nespokojenci, ale ti musí jezdit asi žebřiňákem, nebo na těchto diskuzích předstírat nějaké superauto za 4 melouny, a přitom mají doma sotva nějakou starou 120tku...Ale nic ve zlém, a bez urážky.
Evidentně nikdy automat. klimu neměl a nevyzkoušel, a jen opakuje nějaké obvyklé mýty a hoaxy. Měl jsem v předchozím autě, i nyní automat. klimu, ještě předtím manuál. klimu, a v extrémních klimat. podmínkách (jihozápad a jih USA, Jihoafrická republika, Namibie, Botswana, Malawi) jsem měl možnost najezdit celkem cca 100 tis. km, a srovnat tak výhody manuální a automatické AC. Jednoznačně ve prospěch automatické AC, a bez žádných vyjímek. Bylo by to vysvětlování na dlouho, ale pseudoargumenty GTI jsou skutečně mimo mísu. Tyto mýty mě připomínají takové ty kecy, jako : navigace je k ničemu, mám přeci mapu, automat. převodovka je k ničemu, je to nesportovní, má velkou spotřebu, žere výkon motoru atd..., elektrické stahování zadních oken nepotřebuji, jen to zvyšuje riziko případ. utopení (!), atd. atd., jakoby vytažené někde ze seriálu o "Bořičích mýtů", nebo pojednání o hoaxu...Mimochodem, mám v autě automat. převodovku (DSG), a nikdy bych již neměnil, mám v autě automatické stěrače (dešťový senzor), úžasná věcička, a nikdy bych již neměnil, a mám v autě rovněž tak automatickou AC, a maká naprosto špičkově, a auto rozhodně není z kategorie přes 1 MGKč...(!). VŠECHNO to pracuje podle mých představ, a možný i dle představ výrobce, ALE rozumím, že se skutečně najdou vždy nespokojenci, ale ti musí jezdit asi žebřiňákem, nebo na těchto diskuzích předstírat nějaké superauto za 4 melouny, a přitom mají doma sotva nějakou starou 120tku...Ale nic ve zlém, a bez urážky.
Petře - jak píši nahoře - na manuální klima sáhneš za 100km dvakrát, na automat jednou. Proto je automat k ničemu. Automat chladí podle výrobce (mám za sebou v automatu přesně 270tisíc km, v manuálu kolem 50tisíc km). Takže jsem to napsal proto, aby si tu někdo nemyslel, že jako automat je dělo a manuál je tragedie. Jestli je dobré DSG, o tom nemusíme diskutovat to dobré je. Automatické stěrače jsou také dobré, ale jetli je něco zbytečné, pak je to automatická klimačka (v současnosti s ní jezdím, abys mě zase nenařkl, že to posuzuji z metra). Vlastně ÚPLNĚ stejnou službu ti poskytne manuálklima. P.S. Nepřeji ti potřebovat otevřít okno, když tvé auto zvolna klesá pod hladinu, máš vyzkratovanou elektriku a jediná klička, kterou máš, je ta od bruslí...
Automaticka klima je podle me velmi dobra vec mame jednu v Ocatvii a ted my pripada mnohem lepsi nez manualka, nevim tatinek mi jeho auto nepuci ... teda nez bude nove. A ohledne aut. steracu Mame je v tomtezu aute a zapnuty nejsou skoro vubec je sice pekne kdyz to samo setre ale jak jsi jiz poznamenal dela to to co chce vyrobce a ne uzvatel ... Bill Gates by mohl vypravet(jako vyrobce)
uprimne povedane, mam digital, ale pouzil som to iba raz... a to viac-menej so zvedavosti. vacsinou zapnem manual nadoraz a ked sa auto vychladi, tak to vypnem a stiahnem okna... cerstvy vzduch je cerstvy vzduch... inac zacinam zistovat, ze zavrete okna su vecou image-u a znakom, ze "aha, ja mam klimu". potom ked kuknem do favorita so zatiahnutymi oknami a vnutri sa smazi napoly zaduseny, prepoteny typek, dobre ma to pobavi...
musim uznat, ze kombi uz nevyzera az tak zle... interier sa mi tiez pomaly zacina pacit... ale aj napriek spassatievaniu sa na uliciach ten sedan stale nic moc... a co sa tyka vybavy, tak niet o com, vw bol stale o cosi drahsi oproti konkurencii... ale tie zadne klucny su fakt faux pass (sakra, dufam ze sa to takto pise ) v takomto aute...
kde jsou ty časy, kdy nádherný auto střední třídy s nejlepšíma jízdníma vlastnostma ve své třídě stálo tuším nějakých 470.000kč. zacíná na P, ale passat to není. a byla to taky jednašestka. to jen takový povzdechnutí
Na nadcházejícím autosalonu v Detroitu hodlá GM představit kompletně přepracovanou řadu velkých SUV na platformě GMT900. Týká se to minimálně modelů Chevrolet Tahoe a Suburban, GMC Yukon a Yukon XL a hlavně celé karosářské řady Cadillac Escalade. Už několik dní se ví, že při focení pro propagační materiály kdesi v Kalifornii, někdo pořídil ilegálně několik fotek a vynesl je ven. I přes četné výhružky GM právním postihem, je nakonec zveřejnil server autospies.com. Takže zde je první fotografie příštího Escalade, bohužel zatím jen pohled zezadu: [odkaz]
Velké auto, velké téma... na mé malé možnosti P.S. kino - Válka světů - letí tam Mustang v zatáčce... tak kvůli těm 5 vteřinám ten film stojí ze to vidět a vůbec... překvapilo mě tam to množství "jiných" a krásných aut... která se tam míhaj mezi Tripodama.
lones neviem, ci to nie je len facelift, lebo toto som tu uz videl nazivo. zajtra pozriem na dvor k dealerovi, pripadne odfotim ...
proporcie su rovnake ako terajsia verzia, az na to bocne okno vzadu.
skusim to nafotit.
proporcie su rovnake ako terajsia verzia, az na to bocne okno vzadu.
skusim to nafotit.
Já myslím, že to má být "nová generace". Samozřejmě postavená na základě současného. Rozdíl má být přepracovaná příď a záď, zkvalitněný interiér a taky o něco ostřeji řezané boky, které jsou u dosavadního hodně vyboulené. Každopádně oficiálně představený má být až v lednu na Detroitu. Moc bych se divil, kdyby tenhle už parkoval někde u dealera. Ale rozhodně foť, foť.
Už jen jako vedlejší bonus, při vědomí, jak moc dáváte své city ke značce VW najevo, jsem Vám chtěl jen nenápadně naznačit, že její vznik vyvolává v části evropské společnosti, právě v té s tou historickou zkušeností, rozpaky dodnes. A ač Vám to může připadat asi divné, tak moje zkušenost mi zase říká, že pokud je za věcí entuziazmus, tak mi nesmí vadit ani cop, ani rohy na přilbě. Takže i přes jistou provázanost VW s Porschem, dokáži stejně jako cením auta od FHI, ocenit osobnost Ferdinanda Porscheho a jeho nekonečnou řadu devětset. Je mi líto, že jsem se zřejmě dotknul něčeho, co se Vás bytostně dotýká, ale stalo se. Berte to tak, že Vaše neskrývané nadšení pro VW, musí občas nutně vyvolat údiv a otázky, co že to vlastně obdivujete.
Vím, že se to passata moc netýká (až na ty jízdní vlastnosti - auto s tak měkkým podvozkem abych pohledal - je to ve verzi variant fakt slušný auto, s jedním takovým v TDI už jsem měl pár let tu čest), ale pan Porsche by se v hrobu obracel, kdyby věděl, co udělali páni od VW s jeho snem - lidovým autem. Se snem, kvůli kterému byl nakonec tolik odsuzovaný - spojitost s Hitlerem - a nakonec ho kvůli tomu i zavřeli. A toto auto se dnes prodává za cenu slušně vybavenýho třebas právě passata variant!
Takže tou značkou a jejím rodokmenem bych se rozhodně nechlubil. To se budu mnohem víc pyšnit 3kodovkou nebo Tatrou...