Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Passat Variant na českém trhu

Na českém trhu je možné objednávat nový Volkswagen Passat Variant. Ceny populárního kombi začínají na 688 800 Kč.
Zpět na článek
22. 7. 2005 19:06
22. 7. 2005 20:30
neregistrovaný "benQ"
22. 7. 2005 21:13
neregistrovaný "forester"
22. 7. 2005 21:45
neregistrovaný "steve"
23. 7. 2005 10:33
neregistrovaný "forester"
23. 7. 2005 14:19
neregistrovaný "jirka"
24. 7. 2005 12:33
neregistrovaný "jirka"
24. 7. 2005 21:30
neregistrovaný "jirka"
25. 7. 2005 18:23
neregistrovaný "A8"
25. 7. 2005 12:38
neregistrovaný "AudiHroch"
26. 7. 2005 08:52
neregistrovaný "jirka"
23. 7. 2005 15:54
neregistrovaný "Andre"
23. 7. 2005 22:29
neregistrovaný "bruce"
25. 7. 2005 12:32
neregistrovaný "AudiHroch"
25. 7. 2005 15:03
neregistrovaný "Noom"
1. 8. 2005 10:59
neregistrovaný "Noom"
22. 7. 2005 19:11
neregistrovaný "radio"
22. 7. 2005 19:37
neregistrovaný ":-))"
22. 7. 2005 22:58
22. 7. 2005 20:15
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 7. 2005 21:39
neregistrovaný "us"
23. 7. 2005 09:39
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 7. 2005 18:31
neregistrovaný "A8"
25. 7. 2005 20:04
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 7. 2005 04:37
neregistrovaný "rasto"
23. 7. 2005 04:42
neregistrovaný "rasto"
22. 7. 2005 23:12
neregistrovaný "free"
23. 7. 2005 09:29
neregistrovaný "Lonestarstate"
24. 7. 2005 22:36
neregistrovaný "Petr"
26. 7. 2005 13:02
neregistrovaný "A8"
30. 7. 2005 16:46
neregistrovaný "forester"
23. 7. 2005 09:35
neregistrovaný "misoo"
25. 7. 2005 18:36
neregistrovaný "A8"
23. 7. 2005 15:59
neregistrovaný "Andre"
22. 7. 2005 21:53
neregistrovaný "misoo"
22. 7. 2005 21:54
neregistrovaný "misoo"
23. 7. 2005 09:58
neregistrovaný "Passat"
23. 7. 2005 21:08
neregistrovaný "dCi"
23. 7. 2005 14:10
neregistrovaný "cyrus"
24. 7. 2005 09:25
neregistrovaný "Lonestarstate"
24. 7. 2005 10:17
neregistrovaný "Lonestarstate"
24. 7. 2005 22:57
neregistrovaný "Wendy"
27. 7. 2005 06:05
neregistrovaný "rasto"
27. 7. 2005 09:00
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 7. 2005 19:06
APOŠTOL za 700
Jo, jo, to jsou hřebíky do rakve. PASSAT, velký guru, Apoštol krás, věrozvěst passátní víry, ikona ikon... jen - JEN - za necelejch 700. Tak v tomhle už se dá ledacos zažít. V tomhle odvezeš hodně svejch snů. Stačí jen otevřít obě oči, a jít si koupit to nejkrásnější kombi ve střední třídě. Jsou i jiná kombi... víme o nich. Některá mohou jezdit jen v noci, aby naplašila děti z mateřskejch školek... Prostě, PASSAT VARIANT ti dává jednu variantu - jdi di něho. A zůstaneš.
Rozbalit vlákno
22
neregistrovaný "benQ"
22. 7. 2005 20:30
Re: APOŠTOL za 700
ja ti davam tiez len jednu variantu - chod k psychologovi. snad ti pomoze a prestanes nas obtazovat takymito hlodmi...
neregistrovaný "forester"
22. 7. 2005 21:13
Re: APOŠTOL za 700
znám pár lepších aut ve střdní třídě ... třeba třeba Forester a nebo Legacy Combi .. nebo třeba X-type Estate
neregistrovaný "steve"
22. 7. 2005 21:45
Re: APOŠTOL za 700
me by stacila Mazda 6 ,anebo bych si pockal na novou 159 sportwagon..
22. 7. 2005 22:56
Re: APOŠTOL za 700
Co je to lepší? Spíše jsou ti bližší... tak nějak... jako mně... Apoštol. Ale je pěknej, co? P.S. za necelejch 700, tohle doufám registruješ. Nevíš co stojí Forester či Leg Combi?
neregistrovaný "forester"
23. 7. 2005 10:33
Re: APOŠTOL za 700
vím ale v základutojí legacy kombi 800 pokud dohodíš do passatu stálej pohon všech kol kolik si připlatíš???
neregistrovaný "jirka"
23. 7. 2005 14:19
Re: APOŠTOL za 700
Já se divím, že se necháte vyhecovat. I kdyby měl Passat 4x4 zadarmo, tak tomu legacy nesahá ani po kotníky. To střet civilizací.
23. 7. 2005 22:45
Re: APOŠTOL za 700
Jo... máš pravdu... tedy, doufám to píšeš z Ósaky
neregistrovaný "jirka"
24. 7. 2005 12:33
Re: APOŠTOL za 700
Ehm, jen na okraj. Hlavní závod je ve městě Gumna. To je severně, asi 60 km, od Tokia. Jinak Subaru v japonštině označuje skupinu hvězd v souhvězdí býka, tedy Kasiopey. Název pro divizi automobilů vymyslel president společnosti Fuji Heavy Industries, Kenji Kity. FHI vznikla na základech Nakajima Aircraft Co. založené roku 1917. Naproti tomu Volkswagen znamená v němčině lidový vůz. Název vznikl, když v roce 1934 Reichsverband der deutschen Automobilindustrie požádal Ferdinanda Porscheho o projekt vozu pro potřeby říše. Major Ivan Hirst z britské správy, to v roce 1945 už tak nechal být. Říká se, že to považoval za vyjímečně suchý humor. A teď k tomu hlavnímu. Vzhledem k tomu, že každý z nových konstruktérů před nástupem v divizi automobilů, musí projít u FHI napřed divizí leteckou, chápou dobře, což mnohým jiným uniká, rozdíl v chování mezi konstrukcí symetrickou a asymetrickou. Od stavby motoru, přes rozložení agregátů až k pohonu. Zároveň to cítí i jako naplnění odkazu kulturního dědictví japonců, principu jing a jang. Ostatně, bez ohledu na jiné kulturní kořeny, byla značná symetrie i v projektu Ferdinanda Porscheho. A tak zatímco dnešní svět, v honbě za zisky, opouští sice nákladnou, ale ničím nenahraditelnou symetrii, jako celek, a nechává z ní jen povrchní pozlátko karoserie, ve firemní kultuře FHI se ji jako cenné dědictví, snaží udržet co nejdéle. Je škoda, že dnešní doba jde jen po povrchu hmoty, nezajímá se o to, jakým historickým duchem vznikala a nedokáže poznat rozdíl mezi jednotkovým zbožím vyrobeným pouze s vidinou zisků a uměleckým dílem rozvíjejím kulturní odkaz na nové úrovni.
24. 7. 2005 18:26
Re: APOŠTOL za 700
Pěkné... až na to, Jirko, že jsem už pár japonskejch aut viděl... V tahu časem je evropskejch (a uměleckejch) autoikon za posledních sto let plnej pytel... A nadto historie mé hlavy, historie mého rodu, mého národa, má estetická zkušenost, mě těžko může orientovat jinam... tedy pokud můj předek nenosil cop. Což nenosil.
neregistrovaný "jirka"
24. 7. 2005 21:30
Re: APOŠTOL za 700
Promiňte, ale to není o pár japonských autech obecně a ani náznakem to nesnižuje historii evropských aut. V té je nakonec víc firem, jejichž auta jsou umělecká díla, než v celé Asii dohromady. To moje povzdechnutí patřilo tomu, jak moc otupěl náš vkus a cit pro techniku, když jen připustíme srovnávat komerční přilepení pohonu 4x4 na příčný agregát, s čistokrevnou a technicky vytříbenou koncepcí. Nic víc, nic míň.
Už jen jako vedlejší bonus, při vědomí, jak moc dáváte své city ke značce VW najevo, jsem Vám chtěl jen nenápadně naznačit, že její vznik vyvolává v části evropské společnosti, právě v té s tou historickou zkušeností, rozpaky dodnes. A ač Vám to může připadat asi divné, tak moje zkušenost mi zase říká, že pokud je za věcí entuziazmus, tak mi nesmí vadit ani cop, ani rohy na přilbě. Takže i přes jistou provázanost VW s Porschem, dokáži stejně jako cením auta od FHI, ocenit osobnost Ferdinanda Porscheho a jeho nekonečnou řadu devětset. Je mi líto, že jsem se zřejmě dotknul něčeho, co se Vás bytostně dotýká, ale stalo se. Berte to tak, že Vaše neskrývané nadšení pro VW, musí občas nutně vyvolat údiv a otázky, co že to vlastně obdivujete.
25. 7. 2005 18:37
Re: APOŠTOL za 700
98% lidí obdivuje japonská auta proto, že jsou technicky vybavená za cenu nižší než evropská. 1% lidí je jako ty - má vědomosti a schopnost ocenit um. Zbytek je v Hondaklubu
neregistrovaný "A8"
25. 7. 2005 18:23
Re: APOŠTOL za 700
no a co jine evropske automobilky (mercedes 1905, autounion dnes AUDI) co na to reknes ty maj teky velky rodokmen ne jen japonse automobilky ktere se vecinou po 2 svetove valce z vyroby letadel presli na vyrobu automobilu (napr mitsubishi atd....) ja bych si koupil jen evropsky vůz a passat za 700 tisic v teto tride je docela supr
neregistrovaný "AudiHroch"
25. 7. 2005 12:38
Re: APOŠTOL za 700
Moje řeč, při výběru mezi Passatem a Legasou bych nezaváhal ani na vteřinu, snad jen ta spotřeba u těch Subarek... Ale za ten frkot to stojí! A ty božský bezrámový dveře... A ty boxery... Panoramatický střešní okna... Snad jen jednu věc mají tyto auta společnou, v obou případech se mi líbili mnohem víc předchozí verze
neregistrovaný "jirka"
26. 7. 2005 08:52
Re: APOŠTOL za 700
...jen bych doplnil. Ta spotřeba už taky není, co bývala. Po přesednutí z dvoulitru ročníku 1998 do 2003, musím konstatovat pokles dlouhodobého průměru z 9,5 na 8,7 l/100 km...
neregistrovaný "Andre"
23. 7. 2005 15:54
Re: APOŠTOL za 700
to je nejaka reklama nebo co?
23. 7. 2005 20:44
Re: APOŠTOL za 700
Jo, reklama na sen...
neregistrovaný "bruce"
23. 7. 2005 22:29
Re: APOŠTOL za 700
si *!
23. 7. 2005 22:38
Re: APOŠTOL za 700
Pokud máš v sobě alespoň stopu slušnosti, tak se omluvíš. Sprostě se tu mimo tebe totiž nevyjadřuje nikdo
neregistrovaný "AudiHroch"
25. 7. 2005 12:32
Re: APOŠTOL za 700
Zdravím! Jen bych rád dodal, že i přes svůj obdiv k panu Porschemu bych o rodokmenu značky VW moc nemluvil. V Evropě a americe patří k nejmladším. A to vůbec nemluvě o důvodu jejího vzniku. Jestli se nepletu, bez pana Hitlera by tu VW asi nikdy nebylo. A ten nenechal postavit brouka kvůli lásce k autům a dokonce ani kvůli lásce k bližnímu svému!
Vím, že se to passata moc netýká (až na ty jízdní vlastnosti - auto s tak měkkým podvozkem abych pohledal - je to ve verzi variant fakt slušný auto, s jedním takovým v TDI už jsem měl pár let tu čest), ale pan Porsche by se v hrobu obracel, kdyby věděl, co udělali páni od VW s jeho snem - lidovým autem. Se snem, kvůli kterému byl nakonec tolik odsuzovaný - spojitost s Hitlerem - a nakonec ho kvůli tomu i zavřeli. A toto auto se dnes prodává za cenu slušně vybavenýho třebas právě passata variant!
Takže tou značkou a jejím rodokmenem bych se rozhodně nechlubil. To se budu mnohem víc pyšnit 3kodovkou nebo Tatrou...
neregistrovaný "Noom"
25. 7. 2005 15:03
Re: APOŠTOL za 700
Dovolim si mirne nesouhlasit, ale slovo * neni sproste!!! Puvodni vyznam je medicinske oznaceni cloveka stizenou nejslabsim stupnem slabomyslnosti, velmi caste je pouziti preneseneho vyznamu tohoto slova jako nadavky.
25. 7. 2005 18:41
Re: APOŠTOL za 700
Díky za vysvětlení. Ale, Noome, pochybuji, že ten přispěvatel nahoře je přednosta interny v Motole... P.S. To by to tu dopadlo, kdybychom si psali takovéto zprávy.
neregistrovaný "Noom"
1. 8. 2005 10:59
Re: APOŠTOL za 700
Z interny tezko
neregistrovaný "radio"
22. 7. 2005 19:11
MÉNĚ JE NĚKDY VÍCE
kdyby se koncern držel titulku byl bych rád, bylo by méně ošklivých aut. no snad se bude prodávat více než sedan, je totiž o fous povedenější než ten splácaný passat sedan
Rozbalit vlákno
1
22. 7. 2005 19:29
Re: MÉNĚ JE NĚKDY VÍCE
Oceňuji upřímnost tvého názoru. Já nové kombi vnímám tak, že je povedenější než předchozí, a také myslím, že bude přijat velice příznivě. P.S. prosím tě podívej se naživo na sedan v černé... možná ho přijmeš.
neregistrovaný ":-))"
22. 7. 2005 19:37
??
Proč kupovat O2 combi když za pár tisícovek navíc mám auto o třídu výš a s vyváženějšími proporcemi?
Rozbalit vlákno
1
22. 7. 2005 22:58
Re: ??
Dobrej postřeh... ale když to propočteš tak podle mně (od oka) budeš s Apoštolem o cca 100 vejš. Můžem tu cenově porovnat tyhle modely.
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 7. 2005 20:15
Zamyšlení nad výbavou
Víme všichni, co si myslí GTI a GTI ví, co si myslíme my. Takže projednou odložím škádlení a spíš se zamyslím nad něčím podstatným. Nad skladbou výbavy. Bezpečnostní radši úplně přeskočím, jinak bych byl kamenován, za propagaci nebezpečného provozu, i když bych to býval myslel úplně jinak. Tedy dále: proč má takový fajnovosti jako elektronickou parkovací brzdu a automatickou klimu, když jsou zadní okna v kličce? Radši bych měl ve svém autě všechna okna v elektrice a klima by mi stačila manuální o parkovací brzdě ani nemluvě. Chápu, že dneska se auto "pro 4" ve skutečnosti vyrábí pro 1, maximálně pro 2. Ale už ten pocit, že se ohlídnu dozadu a tam budou zevnitř na dveřích kličky! To rozhodně není etaloidní. A ta cena... s tou by už šlo podniknout věcí. Za to si radši nechám přitáhnout dva roky starou "vesmírnou loď" z USA.
Rozbalit vlákno
18
neregistrovaný "us"
22. 7. 2005 21:39
Re: Zamyšlení nad výbavou
Presne, osobne by som si doviezol Cadillac CTS alebo aspon Lincoln LS, navyse aj tie 16ky sa mi zdaju malo.
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 7. 2005 09:39
Re: Zamyšlení nad výbavou
No zrovna u těhle dvou bych neváhal a koupil CTS. V jiných třídách by ale Lincoln zatopil Cadillacu minimálně interiérem a větší bezpečností (Town Car x DeVille, Navigator x Escalade). Navíc poté, co jsem viděl pár "custom" retro úprav....takový americký tuning ovšem s neporovnatelným vkusem, co říkáte na tohle?:Lincoln Town Car Cartier Custom: [odkaz]
neregistrovaný "A8"
25. 7. 2005 18:31
Re: Zamyšlení nad výbavou
ty strasne americke hruzy, jedine co se mi na tom libi sou ty motory mam rad (V8 4.2 litry no to je spis nemecka skola) vic uz je zbytecnost a ta pojista no... to uz je vec
no ty lkicky vzadu to je u teto vybavy a za tu cenu smesne ze je tam nedali v zakladu jen to se podle mne da vytknout tomu to vozu ve vybave...
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 7. 2005 20:04
Re: Zamyšlení nad výbavou
Možná by stálo za zkoušku vážně poznat, co je to za auta a neříkat obvyklé pověry o amerických autech obecně. Jako že mají strašně silný motory a jinak jsou špatný. Protože zrovna zmiňované LS začíná na pouhém V6 3,0 a CTS V6 2,6. Ve vyšší střední třídě mi to přijde jako naprosto běžná motorizace.
22. 7. 2005 22:53
Re: Zamyšlení nad výbavou
Prosím tě, tak já kvůli tobě teď prostudoval podrobně seriovou výbavu, včetně čtecích lam***k a kličky na zadních oknech jsou jen v základní verzi... no základní verze je oholené auto, které si snad koupí jen úplnej ignorant. Ne tedy pro ty kličky, ale základní verze je tu pro toho, kdo chce "holé" auto, a tu "holost" mu VW nabízí v této, ve vztahu k oknům, poměrně logické sestavě. Obecně ke elektrickejm oknům - to je na nic, akorát, když s tím hupsneš do řeky, tak už nevyplaveš, protože ti selže elektrika... s kličkou to dokážeš. Navíc vzadu nikdy nikdo okno neotvírá. K čemu? A samozřejmě, že ve všech ostatních verzích už je okno na elektriku... jako úlitba luxusu. Praktický význam to nemá žádný.
neregistrovaný "rasto"
23. 7. 2005 04:37
Re: Zamyšlení nad výbavou
GTI lenze ked uz nebudes mat vzadu klucky, kolko to bude stat potom??? to uz bude asi pekne nad tych 700, takze to nebude take easy s tou cenou. a urcite ako koncern poznam, ti tie klucky prilozia k niecomu ... idem si poskladat auto podla cennika ... napisem vysledok.
pekny den.
neregistrovaný "rasto"
23. 7. 2005 04:42
Re: Zamyšlení nad výbavou
na ceskych a ani na slovenskych strankach sa "apostol variant" poskladat zatial neda. sorry.
23. 7. 2005 10:16
Re: Zamyšlení nad výbavou
Pokusím se to vypočítat (ve verzi bez kliček)
neregistrovaný "free"
22. 7. 2005 23:12
Re: Zamyšlení nad výbavou
no nevím kolik stojí vesmírná loď ale nikdo neřekl, že NASA potřebuje dalších sedm kosmonautů. Ale k tématu kdo jedno skusil digi klimu tak se na manuál dívá jako ná něco otravného
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 7. 2005 09:29
Re: Zamyšlení nad výbavou
Nepopírám, že automatická klima je podstatně lepší. Obzvlášť pokud je někdo hodně teplotně senzitivní. Já jsem v tomhle ale nenáročnej, stačí mi, když na mě v zimě fouká teplo a v létě fouká chládek. No a samozřejmě nejlepší jsou vyhřívaný/chlazený sedačky plus vyhřívanej volnat. Takže i proto ta "vesmírná loď". Pro mě je jen nepředstavitelný (nic proti evropský střední třídě, pro spoustu lidí je to ideální volba), že až vydělám prvních 700 000 nazbyt (pro rýpavce anonymy: jestli), že nadšeně poběžím a koupím si auto s poklicema a kličkama, co má každý druhý v ulici. I když pro hodně mých spoluobčaů je právě tohle měřítkem. Jak jinak si vysvětlit, že poté, co táta koupil jedno dost neobvyklé auto, najednou byly do roka v ulici další dvě!
23. 7. 2005 10:15
Re: Zamyšlení nad výbavou
Automatická klimačka je to samé, jako automatické stěrače. Fouká to podle představ výrobce a ne podle představ tvých. Mám zkušenost, že za cca 100 km sáhneš na manuální klimačku max 2x, a to ješte musí být proměnlivé počasí - jako že slunce se schovává za mraky. U automatické klimačky se v návodech píše - mohou se objevovat situace, za kterých nemusí automat chladit podle vašich představ. Proto je i u automatů možnost manuálního ovládání Takže já doporučuji manuální klima. Něco trochu jiného je klimačka v autě za 2 milióny - kde ti sleduje vlhkost vzduchu i kvalitu ponožek. Tam asi ta automatika může být dokonalá. P.S. Ideální je, když je venku kolem 15 stupňů, po dešti - nepotřebuješ klimačku, motor v tom vlhku táhne jako ďas a ty si užíváš jízdu. V parnu se ti bez klimačky potěj a ti s klimačkou maj rýmu.
neregistrovaný "Petr"
24. 7. 2005 22:36
Re: Zamyšlení nad výbavou
Nechci být vulgární, ale to co napsal GTI o automat. a manuál. klimě jsou pěkné hovadiny.
Evidentně nikdy automat. klimu neměl a nevyzkoušel, a jen opakuje nějaké obvyklé mýty a hoaxy. Měl jsem v předchozím autě, i nyní automat. klimu, ještě předtím manuál. klimu, a v extrémních klimat. podmínkách (jihozápad a jih USA, Jihoafrická republika, Namibie, Botswana, Malawi) jsem měl možnost najezdit celkem cca 100 tis. km, a srovnat tak výhody manuální a automatické AC. Jednoznačně ve prospěch automatické AC, a bez žádných vyjímek. Bylo by to vysvětlování na dlouho, ale pseudoargumenty GTI jsou skutečně mimo mísu. Tyto mýty mě připomínají takové ty kecy, jako : navigace je k ničemu, mám přeci mapu, automat. převodovka je k ničemu, je to nesportovní, má velkou spotřebu, žere výkon motoru atd..., elektrické stahování zadních oken nepotřebuji, jen to zvyšuje riziko případ. utopení (!), atd. atd., jakoby vytažené někde ze seriálu o "Bořičích mýtů", nebo pojednání o hoaxu...Mimochodem, mám v autě automat. převodovku (DSG), a nikdy bych již neměnil, mám v autě automatické stěrače (dešťový senzor), úžasná věcička, a nikdy bych již neměnil, a mám v autě rovněž tak automatickou AC, a maká naprosto špičkově, a auto rozhodně není z kategorie přes 1 MGKč...(!). VŠECHNO to pracuje podle mých představ, a možný i dle představ výrobce, ALE rozumím, že se skutečně najdou vždy nespokojenci, ale ti musí jezdit asi žebřiňákem, nebo na těchto diskuzích předstírat nějaké superauto za 4 melouny, a přitom mají doma sotva nějakou starou 120tku...Ale nic ve zlém, a bez urážky.
25. 7. 2005 18:56
Re: Zamyšlení nad výbavou
Petře - jak píši nahoře - na manuální klima sáhneš za 100km dvakrát, na automat jednou. Proto je automat k ničemu. Automat chladí podle výrobce (mám za sebou v automatu přesně 270tisíc km, v manuálu kolem 50tisíc km). Takže jsem to napsal proto, aby si tu někdo nemyslel, že jako automat je dělo a manuál je tragedie. Jestli je dobré DSG, o tom nemusíme diskutovat to dobré je. Automatické stěrače jsou také dobré, ale jetli je něco zbytečné, pak je to automatická klimačka (v současnosti s ní jezdím, abys mě zase nenařkl, že to posuzuji z metra). Vlastně ÚPLNĚ stejnou službu ti poskytne manuálklima. P.S. Nepřeji ti potřebovat otevřít okno, když tvé auto zvolna klesá pod hladinu, máš vyzkratovanou elektriku a jediná klička, kterou máš, je ta od bruslí...
neregistrovaný "A8"
26. 7. 2005 13:02
Re: Zamyšlení nad výbavou
no takove vozidlo vecinou vlastni but podnikatele nebo rodina s detmi kvuli velkemu kufru hodne mista a vybavy kterou si tam vecinou mainstaluji ale kdyz to auto je v plne palbe tak se cenove vyrovna cenove starsimu typu A4 allroad.
neregistrovaný "forester"
30. 7. 2005 16:46
Re: Zamyšlení nad výbavou
Automaticka klima je podle me velmi dobra vec mame jednu v Ocatvii a ted my pripada mnohem lepsi nez manualka, nevim tatinek mi jeho auto nepuci ... teda nez bude nove. A ohledne aut. steracu Mame je v tomtezu aute a zapnuty nejsou skoro vubec je sice pekne kdyz to samo setre ale jak jsi jiz poznamenal dela to to co chce vyrobce a ne uzvatel ... Bill Gates by mohl vypravet(jako vyrobce)
neregistrovaný "misoo"
23. 7. 2005 09:35
Re: Zamyšlení nad výbavou
uprimne povedane, mam digital, ale pouzil som to iba raz... a to viac-menej so zvedavosti. vacsinou zapnem manual nadoraz a ked sa auto vychladi, tak to vypnem a stiahnem okna... cerstvy vzduch je cerstvy vzduch... inac zacinam zistovat, ze zavrete okna su vecou image-u a znakom, ze "aha, ja mam klimu". potom ked kuknem do favorita so zatiahnutymi oknami a vnutri sa smazi napoly zaduseny, prepoteny typek, dobre ma to pobavi...
neregistrovaný "A8"
25. 7. 2005 18:36
Re: Zamyšlení nad výbavou
skus si od nich poslat raketoplan kolumbia maji ho poskladany v jednom s tech velkejch hangaru. pak si ho doma slozis jako puzle
neregistrovaný "Andre"
23. 7. 2005 15:59
Re: Zamyšlení nad výbavou
souhlasim se vsim, az na tu vesmirnou lod... ta je z jinyho soudku
neregistrovaný "misoo"
22. 7. 2005 21:53
vw
musim uznat, ze kombi uz nevyzera az tak zle... interier sa mi tiez pomaly zacina pacit... ale aj napriek spassatievaniu sa na uliciach ten sedan stale nic moc... a co sa tyka vybavy, tak niet o com, vw bol stale o cosi drahsi oproti konkurencii... ale tie zadne klucny su fakt faux pass (sakra, dufam ze sa to takto pise ) v takomto aute...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "misoo"
22. 7. 2005 21:54
Re: vw
ups... klucny = klucky na ovladanie okien...
neregistrovaný "Passat"
23. 7. 2005 09:58
nejlepší,nejkrásnější..........
Není krásnějšího auta na světě
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "dCi"
23. 7. 2005 21:08
Re: nejlepší,nejkrásnější..........
aha, takže Jaguar E-Type hadr. To je panečku názor.
neregistrovaný "cyrus"
23. 7. 2005 14:10
bez titulku
kde jsou ty časy, kdy nádherný auto střední třídy s nejlepšíma jízdníma vlastnostma ve své třídě stálo tuším nějakých 470.000kč. zacíná na P, ale passat to není. a byla to taky jednašestka. to jen takový povzdechnutí
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lonestarstate"
24. 7. 2005 09:25
Cadillac Escalade odhalen!
Na nadcházejícím autosalonu v Detroitu hodlá GM představit kompletně přepracovanou řadu velkých SUV na platformě GMT900. Týká se to minimálně modelů Chevrolet Tahoe a Suburban, GMC Yukon a Yukon XL a hlavně celé karosářské řady Cadillac Escalade. Už několik dní se ví, že při focení pro propagační materiály kdesi v Kalifornii, někdo pořídil ilegálně několik fotek a vynesl je ven. I přes četné výhružky GM právním postihem, je nakonec zveřejnil server autospies.com. Takže zde je první fotografie příštího Escalade, bohužel zatím jen pohled zezadu: [odkaz]
Rozbalit vlákno
6
24. 7. 2005 10:12
Re: Cadillac Escalade odhalen!
Velké auto, velké téma... na mé malé možnosti P.S. kino - Válka světů - letí tam Mustang v zatáčce... tak kvůli těm 5 vteřinám ten film stojí ze to vidět a vůbec... překvapilo mě tam to množství "jiných" a krásných aut... která se tam míhaj mezi Tripodama.
neregistrovaný "Lonestarstate"
24. 7. 2005 10:17
Re: Cadillac Escalade odhalen!
Tak to se na to možná kouknu.
neregistrovaný "Wendy"
24. 7. 2005 22:57
Re: Cadillac Escalade odhalen!
Kdyby tam tak létal Passat....to by byla věc....to bys GTI na to koukal znovu a znovu co ?
25. 7. 2005 18:59
Re: Cadillac Escalade odhalen!
Běž se na to podívat sám a pak nám napiš, jestli bys na to šel znovu... P.S. ještě se klepu hrůzou...
neregistrovaný "rasto"
27. 7. 2005 06:05
Re: Cadillac Escalade odhalen!
lones neviem, ci to nie je len facelift, lebo toto som tu uz videl nazivo. zajtra pozriem na dvor k dealerovi, pripadne odfotim ...
proporcie su rovnake ako terajsia verzia, az na to bocne okno vzadu.
skusim to nafotit.
neregistrovaný "Lonestarstate"
27. 7. 2005 09:00
Re: Cadillac Escalade odhalen!
Já myslím, že to má být "nová generace". Samozřejmě postavená na základě současného. Rozdíl má být přepracovaná příď a záď, zkvalitněný interiér a taky o něco ostřeji řezané boky, které jsou u dosavadního hodně vyboulené. Každopádně oficiálně představený má být až v lednu na Detroitu. Moc bych se divil, kdyby tenhle už parkoval někde u dealera. Ale rozhodně foť, foť.