Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Volkswagen Passat Variant na českém trhu

Libor Zezulka Libor Zezulka 22. 7. 2005
58
Na českém trhu je možné objednávat nový Volkswagen Passat Variant. Ceny populárního kombi začínají na 688 800 Kč.

Na český trh dorazil nový Volkswagen Passat Variant, jehož minulá generace byla v tuzemsku velmi oblíbená především v podnikatelských kruzích. Nový Volkswagen Passat Variant je o 38 900 Kč dražší než sedan, cena základního modelu se zážehovým motorem 1.6 75 kW a výbavou Trendline obsahující například šest airbagů, ABS, EDS a ASR, elektronický stabilizační systém ESP, automatickou klimatizaci Climatronic, elektricky ovládaná přední okna, dálkově ovládané centrální zamykání, rádio s CD přehrávačem, elektronickou parkovací brzdu, 16palcová kola a další, stojí včetně DPH 688 800 Kč. Nejdražší verze s výbavou Trendline a motorem 2.0 TDI s převodovkou DSG přijde na 949 600 Kč. S výbavou Comfortline a základní 1.6 stojí Passat Variant 716 100 Kč, nejdražší 3.2 V6 FSI (184 kW) s DSG přijde na 1 121 200 Kč. První vozy budou dostupné v září.

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Cadillac Escalade odhalen!
GTI
| 25. 7. 2005
Běž se na to podívat sám a pak nám napiš, jestli bys na to šel znovu... P.S. ještě se klepu hrůzou...
Zamyšlení nad výbavou
GTI
| 25. 7. 2005
Petře - jak píši nahoře - na manuální klima sáhneš za 100km dvakrát, na automat jednou. Proto je automat k ničemu. Automat chladí podle výrobce (mám za sebou v automatu přesně 270tisíc km, v manuálu kolem 50tisíc km). Takže jsem to napsal proto, aby si tu někdo nemyslel, že jako automat je dělo a manuál je tragedie. Jestli je dobré DSG, o tom nemusíme diskutovat to dobré je. Automatické stěrače jsou také dobré, ale jetli je něco zbytečné, pak je to automatická klimačka (v současnosti s ní jezdím, abys mě zase nenařkl, že to posuzuji z metra). Vlastně ÚPLNĚ stejnou službu ti poskytne manuálklima. P.S. Nepřeji ti potřebovat otevřít okno, když tvé auto zvolna klesá pod hladinu, máš vyzkratovanou elektriku a jediná klička, kterou máš, je ta od bruslí...
APOŠTOL za 700
GTI
| 25. 7. 2005
Díky za vysvětlení. Ale, Noome, pochybuji, že ten přispěvatel nahoře je přednosta interny v Motole... P.S. To by to tu dopadlo, kdybychom si psali takovéto zprávy.
APOŠTOL za 700
GTI
| 25. 7. 2005
98% lidí obdivuje japonská auta proto, že jsou technicky vybavená za cenu nižší než evropská. 1% lidí je jako ty - má vědomosti a schopnost ocenit um. Zbytek je v Hondaklubu
APOŠTOL za 700
GTI
| 24. 7. 2005
Pěkné... až na to, Jirko, že jsem už pár japonskejch aut viděl... V tahu časem je evropskejch (a uměleckejch) autoikon za posledních sto let plnej pytel... A nadto historie mé hlavy, historie mého rodu, mého národa, má estetická zkušenost, mě těžko může orientovat jinam... tedy pokud můj předek nenosil cop. Což nenosil.