Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Mazda 6: Modernizace na japonském trhu

18 komentářů

chrudoš
Nadherna...pokud sedan stredni tridy, tak urcite sestku! I kdyz ten interier se mi moc nepozdava, ale cose tyka vzhledu a hlavne techniky, nemam co vytknout. Jedno z mala aut bezne stredni tridy, za kterym se vzdycky otocim!
Tano
Mě se šestka také líbí, až na 2 věci. Na nudný interiér (Ackord má o mnoho hezčí) a na pohled na 6ku přímo zepředu. Když třeba vidíte 6ku ve zpětném zrcátku, ale jinak pěkné auto.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Taky nechápu co Mazda dělá, že to neprodává jak rohlíky. To řazení, jak kvalty doskakují samy do svých poloh je úžasné. Mám vevnitř v modelu Activ klavírový lak a interiér to hodně vylepší.
bordeaux
neboj pre mazdu nie je eurpa zase tak velmi zaujimava. Na azijskych ale teraz aj na USA trhoch sa predava dobre, to je pre nich dolezite. TO su trhy kde su 2 miliardy ludi, kolko ma europa, 150 melonov? Tu v europe si zober ze francuzy si drzia svoje, nemci a cela stredna eurpa kupuje nemcov, atd atd..
Avatar - Plautus
Plautus
Len EÚ má vyše 501 mil. obyvateľov, Európa ako kontintent má cca 710 mil. obyvateľov, takže až taký nezaujímavý trh to nie je. Pravda je, že japonské a iné, mimoeurópske, značky sa presadzujú oproti tunajšej domácej, európskej, konkurencii relatívne ťažko. Je to dané i Tebou uvedenými "nacionálnymi chúťkami", ale tiež náročnosťou európskeho zákazníka na šírku a hĺbku ponuky tovarov, v tomto prípade automobilov, v čom neeurópske automobilky skutočne zaostávajú.
bordeaux
no povedal by som skor ze je to taku europskou sprostostou. Japonske automobiky byvaju na spici spolahlivosti ale ludia su masirovani vstekymi novinarmi ze to auto ma tvrde plasty a neviem ake hovadiny. Komu je naco makky plast ked mu zacne po dvoch rokoch skripat interier a na japoncovi ti ani po 10 rokoch nic nevrzne. Je to taka nasa celoeuropska natura co som si vsimol. A aspon na CR a SR trhu novinari masturbuju nad makcenymi plastami akoby to davalo auto trojnasobny vykon a najvyssi stupen spolahlivosti. Ludia su proste masirovani a tym su na tieto auta dost vysadeni.

s tou europou mas pravdu, sekol som sa v cislach..😊
podle sebe soudím tebe? chlapče,zkus připustit,že lidé si za své love kupují auta podle sebe a názory nějakých netových kecálků nebo novinářů mají pro rozhodování nulový vliv...já např. po senza zážitcích s M6 v naftě kupuji evropské auto.Moje love,moje volba.Nazdar!
Jo,jinak si skákni na český mazdaklub
a počti si,jak je M6 "suprová"...nějak tam začínají převládat negativní názory, ale kup si co chceš, třeba celou zaoceánskou loď mazd,mně je to totálně fuk, asiaté také neřeší,jak málo aut z EU se tam prodá...mají svoji hrdost,na rozdíl od lidí zde
jossalito
Nevím, kdes sebral tak velký asijský trh. Ale na Čínu rovnou zapomeň, tam Japoncům z historického důvodu "pšenda nekvete".

Japonce táhne především americký trh, ale ten zase není tak objemný.
bordeaux
len india ma uz viac ako miliardu, ked vynecham cinu a beriem celu aziu tak je to dost velky trh, minimalne toyotu tam vidis vsade, aj so samopalom na korbe u al-kaidy...

Pravdu mas s tym USA trhom. Oni tam nielen tiahnu, oni uz su tam a dari sa im vyborne. Ked osm prisiel do USa v 2006-tom , konkretne Boston, nechcel som verit vlastnym ociam kolko japoncov tam bolo. Jeden moj USA friend sam kupil asi po dvoch mesiacoch od mojho rpichodu toyotu corrolu sedan. Pytal som sa h preco nie ameriku. Sam mi povedal ze Amerika vyraba smejdy a zeru strasne a ze americania prechadzaju na japoncov. A naozaj nebolo problemom vidiet rozne druhy infinity, toyoty, lexusy, mazdy 6 MPS tam bolo hufne.. A podobne. Sem tam nejaky passat, bmw, audi som ani nevidel , resp nepamatam. A zabudol som na mercedes, ten sa tam este niekde povaloval castejsie. A zbytok amerika samozrejme. Ale pre japoncov je amerika velmi dolezity trh, kupyschopnost je tam velka...
tiez to nechapem?!?
Podla mna je to zla cenova politika 😒
Avatar - Plautus
Plautus
Čiastočne za to môže i cenová politika, ale väčší problém je v nedostatočnej modifikovateľnosti verzií jednotlivých modelov automobilky, v tomto ťahajú neeurópske značky za kratší koniec v porovnaní s európskymi.
to je pravda :yes:
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
pred liftem me moc nebrala, ale musim uznat ze toto vypada o dost lip :yes:
Je proste nadherna, ci uz v kombiku alebo sedan. Dokonale vyvazene tvary, ciste linie, nadherne krivky. :yes: :yes:
Avatar - Plautus
Plautus
súhlas, až na to, že by som očakával, že zapracujú viacej na interiéry, ktorý v mojich očiach za exteriérom trošku pokrivkáva. Len jemná korekcia tvarov volantu a klavírny lak na palubovke tomu pomôžu iba čiastočne. Napriek tomu je to jedno z najlepších áut v strednej triede. :yes:
:yes: :yes:
Ferencár
Já si nemůžu pomoct, ale šestka se mi víc líbí v současné podobě. Nový přední nárazník mi přijde, že auto dělá akorát bachratým (něco jako u Opelu Insignia). Současné provedení vypadá sportovněji. No a zadní světla taky trošku vypadají jako po zásahu tunera. Je ale možný, že naživo bude auto vypadat podstatně líp. Rozhodně téhle automobilce fandím, sám mám Mazdu a je to super autíčko.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
mne se zase moc nelibila pred liftem 😄