Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

W12 menší výkon než V8 AMG?
neregistrovaný "CLSir"
| 15. 7. 2005 00:41
AMG má myslím větší KW,na W12 žádnej zázrak.Samozřejmě výkon je to obrovský.
W12 menší výkon než V8 AMG?
neregistrovaný "brasci"
| 15. 7. 2005 08:29
lenze AMG je preplnany motor a tato W12 atmosfericka
V8 AMG je atmosférických 510 PS!!
neregistrovaný "///// AMG"
| 15. 7. 2005 11:44
Mercedes-AMG has taken a completely new departure: the new AMG 6.3-litre V8 engine is the first in the world to combine the high-revving concept with a large displacement. Developed entirely by AMG, this high-performance engine has a displacement of 6.3 litres and generates an output of 375 kW/510 hp at 6800 rpm, plus a maximum torque of 630 Newton metres, which makes the new power pack by AMG the world’s most powerful naturally aspirated eight-cylinder production engine. Thanks to its large displacement, the V8 by AMG develops around 20 percent more torque than comparable naturally aspirated engines in this performance class.
V8 AMG je atmosférických 510 PS!!
neregistrovaný "merc"
| 15. 7. 2005 12:08
nejzajimavejsi je vaha tohoto motoru, pouhych 199 kg. Pro srovnani motor M5 V10 vazi 240 kg.
pouhych 199 kg???????
neregistrovaný "///// AMG"
| 15. 7. 2005 12:38
199 kg?? tak to je super váha,kde si to našel??
pouhych 199 kg???????
neregistrovaný "merc"
| 15. 7. 2005 12:58
[odkaz]
mimochodem AMG ma novou stranku, www.mercedes-amg.de
Ten novy V8 je vlastni vyvoj AMG, nema nic spolecneho z normalnimi motory MB. Navic v CLK DTM ma dokonce diky jinemu vyfukovemu potrubi vykon 580 koni. Takze je mozne, ze s timi 510 koniky bude jen v ML63 a do ostatnich se dostane s vyssim vykonem. Navic maji ve vyvoji jeste V8 6,0 biturbo s vykonem pres 600 koni a tocakem pres 800NM.
pouhych 199 kg???????
neregistrovaný "mida"
| 15. 7. 2005 08:59
nazdar zelináři
pouhych 199 kg???????
neregistrovaný "Jenda"
| 19. 7. 2005 11:32
Dokazete vyplodit teda dobry srovnani...Ze by vam vazne neco schazelo??
bez titulku
neregistrovaný "Alesi"
| 15. 7. 2005 11:33
Ten rozvod ventilu je fakt pekne vymyslenej. Je to vlastne DOHC pro dve rady
VW12
neregistrovaný "Majo"
| 15. 8. 2005 16:17
to síce pekne ale životnosť strop 30 OOO km.
bez titulku
neregistrovaný "tomcat1"
| 17. 2. 2006 12:17
vyzera to ako keby zadanie znelo: Vymysliet co najzlozitejsi sposob ako dosiahnut vykon. Tie ventilove rozvody su uchylne, nemoze to nic vydrzat.A kluka tiez.Americke V8 pouzivane v beznych sedanoch pred 40 rokmi, mali podobny objem aj vykon a stali 2500 dolarov (cele auto).A stacil im OHV, jedna vacka, jedna retaz, 16 ventilov namiesto 48 a jeden karburator!!! W 12 si moze kupit len blbec. Ako aj hocijaky VW!
tomcat1
neregistrovaný "Dio"
| 13. 4. 2006 07:48
Oznacit niekoho za "blbca" len preto, ze si kupi auto od tebou zavrhovaneho vyrobcu? To moze urobit len blbec....
tomcat1
neregistrovaný "anonym"
| 29. 4. 2006 10:30
Nie len preto ze je mnou zavrhovany, ale preto ze tie technicke riesenia su zle. Ako sa robia motory sa mali inspirovat u BMW a nie vymyslat taketo somariny ...
phaeton sen
neregistrovaný "jozo"
| 8. 8. 2006 00:09
dvanast valec a 500 koni to bol vzdy moj sen vzdy zajazdit si na takom aute a v plnej premavke sa nahanat napriklad z blavy do kosic . napriek tomu ze si rad rychlo zajazdim a zesa rad nahanam tento sen sa mi neviem kedy splni ale sny su na to aby sa plnily ...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku