Zatím mě při rozjezdu žádnej sedlák v oktávce nepředjel,H 2 mám - kvůli větší bezpečnosti,-protože jezdím pracovně do svých horských penzionů a za další stav našich silnic který připomínají tankodrom,snese jen off road.Navíc životnost a praktičnost je něco ,co ocením.Pokud ovšem pracuješ v kanceláři a do hor se dostaneš jen o dovolené - stačí ti oktávka(také celkem předražená -verze 4x4,třeba).
souhlasim ze tohle auto je prehnane,hnusne,drahe a k nicemu.Ale ani normalni H2 nepotrebuje temer nikdo z tech co si ho koupi,tohle auto si nekdo koupi kvuli prozitku z jizdy uz pri 50km\h je to zazitek.Pro tohle auto musite byt nadchnuty a musi se vam libit.Ale kdyz se to tak vezme proc si lide kupuji auta ktera jezdi 250 kdyz se u nas na dalnici muze jet jen 130,jsou teda tyto auta taky k nicemu?
ta cena není neják převratná ale nejsem s tech kdo by si toto uto mohl dovolit ale být milionář tak neváhám ani minutu.Co dodat na záver je to proste ameryka
moc pekne..... ale jezdit v necem takovem je naprosta sebevrazda - znam tedy levnejsi zpusob jak odejit z tohoto sveta...
treba takovy index prevraceni v zatackach musi byt u tohoto vozu primo sklicujici... a to nemluvim o spotrebe (i kdyz majiteli takoveho vozu to je u *...)
:-! mam taky pocit ze taketo auta budu magori robit aj ked uz nebude na svete ani kvapka ropy.len aby si nafukani amici nebodaj neznizili zivotnu uroven.ja by som im dal limit do 15oo ccm.
Vazeny blbecku, predne bych te chtel pozadat, aby ses naucil psat, moc ti to nejde. H2 nabizi stejny styl, jako treba jezdit v lednicce, nebo kontejneru nebo neco podobnyho. A tunit ho? Takova blbost! A kdyz nekdo nejakyho "stylovyho" blbecka v H2 potka na krizovatce, nebo jeste lepe v zatacce, i s Octavii mu to natre a bude po stylu! Byt nejpomalejsi na silnici, zabirat 4 parkovaci mista, utracet miliony za benzin a zasprajcnout se v kazde ulicce je fakt zajimavy styl - tebe by to ale bavilo, ze? Sraci!
Vy ste absolutni *,H2 je styl,tu nejde uz o off-road,ale o styl.Vytuneny Hummer,nie je nic lepsie,ten,kto su kupi takyto HUMMER ma este aj na H1 navyse a este aj an tie vase Ferraricka a Roll-Royci,ale toto je styl.Sa uvedomte,len zavidite,ze vy take nemozte mat.Sraci
kdyz uz sme u ty spotreby ... ja bych rad videl standartni 6L z Corvertty v H2 ... nebo nejaky poradny diesel (VW V10) ... to by urcite zlepsilo tu spotrebu i pres tu 3tunovou vahu ... to bych bral ...
S kritikou H2 jsem to zas tak tvrde nemyslel, H2 se mi trochu i libi (az na tu spotrebu) a pripoustim ze 4 mil za H1 je moc, ale spis me stvou lidi, co si H2 koupi a pak se v nem ***ji po meste (viz vsechny americke hip hop videoklipy) a mrzi me, ze tato moda dorazila i k nam... Proto se ve mne uz vytvorila decentrni averze k H2 (priznavam, ze neopravnena) a absolutn averze (opravnena) k tunene H2.. Tak zatim!
Já se zase musím trochu zastat obyčejné H2. Když chci prostorný off-road, tak samozřejmě Hummer. H1 stojí 4 melouny, H2 jenom 2. Možná jsem socka, ale 4 milióny mi přijde opravdu hodně. Takže H2 má tržní segment jasný. Samozřejmě naplácat na to takhle odporně nevkusné doplňky okolí maximálně utvrdí v tom, že jsem si na něj vydělal prodejem drog nebo bílého masa. Ale bez tuningu je to podařené auto.
Naprostej souhlas, už jsem začínal mít pocit, že jsem jedinej, komu ta obluda připadá nesmyslná. Za dvacet let dojde ropa, ale stejně se najde někdo, kdo staví takový blbosti. A ikdyby nešlo o spotřebu, když chci offroad, tak H1, když luxus, tak Rolls Royce a když 7O0 koní, tak ve Ferrari... Ale H2? Proč???!!!
celek msouhlas, h1 není špatná, ale v civilním sektoru to je auto pro zbohatlky ... hummer mi jako snad jediná us značka nebere .. zvláště kvůli lidem okolo něj ...
hmmm.. zřejmě jste moc nepochopili o co v tom předcházejícím příspěvku šlo.... Ono taky srovnávat 30tunovou hroudu se 150ti kilovou mašinou je dobrý....
Co dodat no, H2 je auto pro pozéry a těm stačí zakladní verze na pořádných jelitech. Víc jak 130 to ani jet nemusí. Tohle je jenom úlet pro mě naprosto postrádající jekejkoliv smysl. H1 je super, to ostatní už není hummer.........
No už jen čekám, kdy někdo vytuní třeba takový Volvo FH16, dejme tomu na 2000k, dá tomu taky obligátní omezovač na 250km/h. Zrychlení s 25t návěsem by mohlo být tak kolem 6s...