Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Prodej nových automobilů v EU: Renault stále v čele

Chcete vědět, která automobilka prodává v Evropské unii nejvíce vozů? Zajímá vás, kolik vozů se prodalo od ledna do května 2005 v Německu, Estonsku nebo Polsku? Máme pro vás čísla.
Zpět na článek
7. 7. 2005 13:33
neregistrovaný "brasci"
7. 7. 2005 13:35
neregistrovaný "Jan"
7. 7. 2005 15:46
neregistrovaný "Libor Zezulka (Auto.cz)"
7. 7. 2005 16:02
neregistrovaný "Miso"
7. 7. 2005 13:37
neregistrovaný "ciello"
7. 7. 2005 16:37
neregistrovaný "mates"
7. 7. 2005 16:46
neregistrovaný "ciello"
7. 7. 2005 14:01
neregistrovaný "Yaroukh"
7. 7. 2005 14:06
neregistrovaný "Yaroukh"
7. 7. 2005 16:36
neregistrovaný "mates"
7. 7. 2005 14:57
neregistrovaný "Johny"
7. 7. 2005 15:01
neregistrovaný "Johny"
8. 7. 2005 19:34
neregistrovaný "Lonestarstate"
7. 7. 2005 14:59
neregistrovaný "Mac2"
7. 7. 2005 15:39
neregistrovaný "Miso"
7. 7. 2005 16:52
neregistrovaný "ciello"
7. 7. 2005 16:58
neregistrovaný "ciello"
7. 7. 2005 17:02
neregistrovaný "ciello"
7. 7. 2005 16:54
7. 7. 2005 18:40
neregistrovaný "xsarahdi"
7. 7. 2005 18:44
7. 7. 2005 21:16
neregistrovaný "xsarahdi"
8. 7. 2005 11:02
neregistrovaný "Johny"
8. 7. 2005 00:15
neregistrovaný "xsarahdi"
8. 7. 2005 16:49
neregistrovaný "Johny"
7. 7. 2005 18:33
neregistrovaný "xsarahdi"
7. 7. 2005 18:37
7. 7. 2005 21:48
neregistrovaný "Ball"
7. 7. 2005 22:33
neregistrovaný "IT"
7. 7. 2005 23:41
neregistrovaný "xsarahdi"
8. 7. 2005 01:19
neregistrovaný "IT"
8. 7. 2005 09:20
neregistrovaný "Datel"
8. 7. 2005 09:50
neregistrovaný "ciello"
8. 7. 2005 10:22
neregistrovaný "IT"
8. 7. 2005 23:19
neregistrovaný "xsarahdi"
8. 7. 2005 10:26
neregistrovaný "GTI"
8. 7. 2005 10:38
neregistrovaný "Miso"
8. 7. 2005 10:37
neregistrovaný "Max"
8. 7. 2005 10:49
neregistrovaný "Johny"
8. 7. 2005 11:56
neregistrovaný "škodovák"
8. 7. 2005 16:40
neregistrovaný "anonym"
8. 7. 2005 11:06
neregistrovaný "ciello"
8. 7. 2005 11:30
neregistrovaný "GTI"
8. 7. 2005 11:57
neregistrovaný "Max"
8. 7. 2005 12:14
neregistrovaný "ciello"
8. 7. 2005 14:55
8. 7. 2005 16:46
neregistrovaný "anonym"
8. 7. 2005 17:08
neregistrovaný "ciello"
8. 7. 2005 17:09
neregistrovaný "ciello"
8. 7. 2005 23:00
neregistrovaný "xsarahdi"
9. 7. 2005 11:06
neregistrovaný "Ada"
9. 7. 2005 23:25
neregistrovaný "Johny"
11. 7. 2005 11:13
neregistrovaný "jiny pako"
8. 7. 2005 11:50
neregistrovaný "MSD"
11. 7. 2005 11:27
neregistrovaný "Datel"
8. 7. 2005 12:07
neregistrovaný "IT"
8. 7. 2005 17:01
neregistrovaný "Johny"
8. 7. 2005 19:35
neregistrovaný "Martin"
8. 7. 2005 22:08
neregistrovaný "Tom"
9. 7. 2005 23:42
neregistrovaný "Noom"
8. 7. 2005 23:09
neregistrovaný "Martin"
9. 7. 2005 08:24
neregistrovaný "Martin"
9. 7. 2005 15:14
neregistrovaný "škodovák"
9. 7. 2005 15:58
neregistrovaný "Martin"
9. 7. 2005 22:14
neregistrovaný "škodovák"
9. 7. 2005 22:33
neregistrovaný "škodovák"
10. 7. 2005 08:58
neregistrovaný "Martin"
10. 7. 2005 09:55
neregistrovaný "IT"
10. 7. 2005 10:21
neregistrovaný "škodovák"
10. 7. 2005 10:30
neregistrovaný "IT"
10. 7. 2005 10:48
neregistrovaný "škodovák"
10. 7. 2005 12:27
neregistrovaný "Martin"
10. 7. 2005 13:41
neregistrovaný "škodovák"
10. 7. 2005 15:55
neregistrovaný "Martin"
10. 7. 2005 16:43
neregistrovaný "škodovák"
10. 7. 2005 16:56
neregistrovaný "Martin"
10. 7. 2005 17:58
neregistrovaný "škodovák"
10. 7. 2005 18:21
neregistrovaný "Martin"
10. 7. 2005 18:41
neregistrovaný "Martin"
10. 7. 2005 18:40
neregistrovaný "Martin"
10. 7. 2005 21:18
neregistrovaný "škodovák"
10. 7. 2005 17:03
neregistrovaný "Martin"
11. 7. 2005 11:46
neregistrovaný "Datel"
11. 7. 2005 19:31
neregistrovaný "Martin"
10. 7. 2005 16:00
neregistrovaný "Martin"
10. 7. 2005 16:03
neregistrovaný "Martin"
10. 7. 2005 18:07
neregistrovaný "škodovák"
10. 7. 2005 18:27
neregistrovaný "Martin"
10. 7. 2005 20:18
neregistrovaný "Martin"
11. 7. 2005 09:52
neregistrovaný "GTI"
11. 7. 2005 15:03
neregistrovaný "Martin"
11. 7. 2005 18:27
neregistrovaný "Martin"
11. 7. 2005 20:15
neregistrovaný "Martin"
12. 7. 2005 11:02
neregistrovaný "GTI"
9. 7. 2005 08:44
neregistrovaný "Martin"
9. 7. 2005 11:59
neregistrovaný "Martin"
8. 7. 2005 23:11
neregistrovaný "xsarahdi"
9. 7. 2005 11:13
neregistrovaný "Ada"
9. 7. 2005 16:46
neregistrovaný "Tom"
9. 7. 2005 22:06
neregistrovaný "IT"
10. 7. 2005 00:16
neregistrovaný "Tom"
10. 7. 2005 00:47
neregistrovaný "IT"
10. 7. 2005 10:55
neregistrovaný "škodovák"
10. 7. 2005 11:07
neregistrovaný "IT"
11. 7. 2005 17:53
neregistrovaný "Bzuco"
10. 7. 2005 10:52
11. 7. 2005 17:15
neregistrovaný "Ethicon"
19. 7. 2005 11:36
neregistrovaný "Tom"
29. 10. 2005 12:03
neregistrovaný "Manekyn"
neregistrovaný "brasci"
7. 7. 2005 13:33
bez titulku
VW nezaostava tak velmi... inac ste tu tabulku mohli upravit podla poradia....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jan"
7. 7. 2005 13:35
A Subaru?
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Libor Zezulka (Auto.cz)"
7. 7. 2005 15:46
Re: A Subaru?
Takto zaznamenává a poskytuje údaje ACEA (sdružení evropských automobilových výrobců), včetně rozdělení značek a zemí.
neregistrovaný "Miso"
7. 7. 2005 16:02
Re: A Subaru?
Vzhladom na to ze sa dnes extremne nudim tak podla vyrocnej spravy od subaru predali chlapi v europe za prve 3 mesiace 15tis. aut. Pokial sa nestal za dalsie 2 mesiace zazrak odhadujem za prvych 5 mesiacov cca 25tis. aut, co by bol podla toho rebricka podiel nejakych 0,4 %
Ta vyrocna sprava: [odkaz]
neregistrovaný "ciello"
7. 7. 2005 13:37
účetní EU
..jen by bylo docela zajímavé vidět jednotlivé modely v jednotlivých zemích.... jinak čísla docela zajímavá....
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "mates"
7. 7. 2005 16:37
Re: účetní EU
Taky se ti libi brezen u Jagu a LR?
neregistrovaný "ciello"
7. 7. 2005 16:46
Re: účetní EU
to je super.. jo..! jen si myslím, že v tom měsíci je museli rozdávat zadarmo... to je několikanásobně víc než v normálních měsících... Nepřišly v tu dobu nový modely..? No spíš je dávali zadarmo.. protože ten nárůst je jednoznačnej.. (následnej pokles taky.. )..
neregistrovaný "Yaroukh"
7. 7. 2005 14:01
breznove prodeje
Cim to, ze v breznu ma tolik automobilek o 10%< vetsi prodeje nez v dubnu a kvetnu? Ten skok je ZNACNEJ.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Yaroukh"
7. 7. 2005 14:06
Re: breznove prodeje
Muze to nejak souviset s firemnim ucetnictvim? (A ta auta se nakupuji coby sluzebni ... ?)
neregistrovaný "mates"
7. 7. 2005 16:36
Re: breznove prodeje
Ne, brezen je mesic internetu a proto je potreba kupovat auta Ten skok u Jagu je slusny, co?
neregistrovaný "Johny"
7. 7. 2005 14:57
EU?6mil.?
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Johny"
7. 7. 2005 15:01
Re: Opel
Tesi ma oplik na 3 mieste. Vzhladom nato ze som GM fan. inak cakam vzostup Chevy-ho s novymi modelmi a aj radikalny vzostup predaja Cadillac-u s prichodom BLS(hlavne diesel) pri pohlade na vysledky BMW a mercedes-u vidim aj ich moznost uspiet.
neregistrovaný "Lonestarstate"
8. 7. 2005 19:34
Re: Opel
Taky mě to zaujalo. To je pořád řečí o neprodávajících se modelech Opelu a skvěle se prodávajících modelech VW a pak vidí člověk tržní podíly 9,4 a 9,3 procenta. To je opravdu k zamyšlení. Asi PR válka.
neregistrovaný "Mac2"
7. 7. 2005 14:59
Irsko
Docela zajímavé je, že nejvíc aut na 1000 obyvatel se kromě Lucemburska (což se dalo čekat) zaregistrovalo v Irsku. Ti teda jedou
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Miso"
7. 7. 2005 15:39
Zoradene
podla podielu na trhu a zoskupene podla koncernov je to v tejto excelovskej tabulke:
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
7. 7. 2005 16:46
KAŽDÉ ČÍSLO DOBRÉ ČÍSLO
Je to prosté... stačí si najít ty nejlepší... To jsou ti, kteří mají procentuální podíl na trhu větší, než ti ostatní Třeba VW - z toho se zatočí hlava... tomu, kdo to neví. Tak bravo P.S. A chválim Renault
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "ciello"
7. 7. 2005 16:52
Re: DOBRÉ ČÍSLO zvedne náladu
..už jsem tu psal, že by bylo zajímavé vidět jednotlivé modely v jednotlivých zemích a ještě číslo kupní síly.. - obyvatel... to by se nám pak z těch tabulek zatočila hlava... jo jinak... hlava se mi točí jen z VW...
7. 7. 2005 16:55
Re: DOBRÉ ČÍSLO zvedne náladu
Jo, už jsme to tu psali, a i že by bylo zajímavé vědět prodeje po motorech u jednotlivých modelů.
neregistrovaný "ciello"
7. 7. 2005 16:58
Re: DOBRÉ ČÍSLO zvedne náladu
to je přece jasný ne..?? 90% chrocht chrocht....
7. 7. 2005 17:00
Re: DOBRÉ ČÍSLO zvedne náladu
Je lepší chrochtat, než mlaskat
neregistrovaný "ciello"
7. 7. 2005 17:02
Re: DOBRÉ ČÍSLO zvedne náladu
1:0....!
7. 7. 2005 17:09
Re: DOBRÉ ČÍSLO zvedne náladu
P.S. dobřes upravil nadpis
7. 7. 2005 16:54
17,8
Jo, jo, - 17,8 % - tak tolik zakusuje z koláče koncern VW... To je číslíčko. Jsou to opravdu ti, co neumí vyrobit kloudné auto? Tady je zásadní odpověď - 17,8. Jo, 17,8% Každé šesté auto, co se v EU prodá je od VW. Kdo má závist v krvi, ať si nepřekousne jazyk
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "xsarahdi"
7. 7. 2005 18:40
Re: 17,8
a to ma z kolkych automobiliek? z piatich? to je fakt vykon ! ! ! kolko ma slavna skoda? 1.8 ?! hyundai ma viac a aj kia ju do konca roka dobehne ! tak taky PSA ma z dvoch 14.1 ! ! ! tak to su tie francuske akoze smejdy
7. 7. 2005 18:44
Re: 17,8
Podivné, co ti dělá radost. Zeptej se tam u vás v lékárně na guaramu, možná by u tebe mohla razantně zabrat.
neregistrovaný "xsarahdi"
7. 7. 2005 21:16
Re: 17,8
no neviem kto sa prvy rozplyval nad 17.8 % VW ?
neregistrovaný "Johny"
8. 7. 2005 11:02
Re: 17,8
Nevadi GM celkovo 10,4 a jeho domenou nie je eu. K tomu jedina realne seriozne rpedavajuca sa znacka je Opel. Ale vsimni si GM(USA), predaje nie velmi vysoke ale medzirocny vzrast 53% a myslim ze este par rokov to je mozne... potom sa porozpravame.
7. 7. 2005 18:06
ZAPOMEŇ NA VŠE - PRAVDA JE JEDNA
Pravda je tam někde venku - [odkaz] GTI druhé nejlepší auto na světě. Jo, je to tam. Konečně pravda navěky...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "xsarahdi"
8. 7. 2005 00:15
Re: ZAPOMEŇ NA VŠE - PRAVDA JE JEDNA
tu mas pravdu o kvalite VW precitaj [odkaz]
neregistrovaný "Johny"
8. 7. 2005 16:49
Re: ZAPOMEŇ NA VŠE - PRAVDA JE JEDNA
Ale nezabudaj v Anglicku! Moj osobny nazor? Prekvapim ta mozno, ale predsa- Trabant P601 model 1968(snivam ze si ho jedneho dna kupim)- to je skutocna legenda.
neregistrovaný "xsarahdi"
7. 7. 2005 18:33
skoda
tak kde je ta "vasa" slavna a najlepsia skodovka aj zo svojou naj oktaviou? v ryti ! predava sa len v CZ a SK.
Rozbalit vlákno
27
7. 7. 2005 18:37
Re: skoda
Zajímavě neurvalá dedukce. Pokud tak, jak píšeš i žiješ, tak daleko od tebe, hochu
neregistrovaný "Ball"
7. 7. 2005 21:48
Re: skoda
Tak si to jeste jednou prepocitej a tentokrat si k tomu vem kalkulacku, at se priste takhle neunahlis ve svych soudech.
Je ale otazka jestli kalkulacka pomuze.
neregistrovaný "IT"
7. 7. 2005 22:33
Re: skoda
Tak jsem se nasral a příští týden asi koupím ženě malého japonce,ať upravím statistiky, navíc když jsou tak kvalitní, takže mne snad nikdo z SK neobviní z čehůnského nacionalismu... Takže: nejvíc těch šmejdových škodovek se prodává v tom nenáročném Německu, jestli to nevíš. Kdyby totiž Škoda měla profitovat z prodeje v Sk, tak v zemi, kde kupní síla je něco víc než NULA, tak by brzo zavřeli krám. Já jsem zatím fakt nepostřehl, že by se někdo z CZ navážel do SK, ale opačně je to dost běžné(omlouvám se výjimkám). Piš si svoje moudra na SK stránkách, je tam prostoru na vyjádření nekonečný prostor. Tam se diskuse vlastně ani nekonají. By mne zajímalo,proč a kdo za to může. Zase Praha, Havel, Klaus, nebo Dr. Husák? Bingo. Husák, Bilak, Lenárt. Tihle nám tu vládli, tihle. Jo a ten hloupý Saša. Co se ani nepoutal v autě a pak z něj na D1 vypad a dělal se z toho atentát. Nebýt to smrt člověka, tak je to fakt k smíchu. Atentát. Hele, budete na SK brzy automobilová velmoc, máte svůj stát, tak si řeš vaše a ne naše problémy. Nevím, kdo je v "*", ale soudě podle toho, že k nám do okresního města jezdí žrádlo hromadně nakupovat Šlováci(každé 2. auto je z SK), tak nevím, kdo je je kde... Od nás tam nejezdí nakupovat nikdo.Ale jste vítáni. Nám se zvyšují obraty, DPH hezky teče do rozpočtu, navíc si tu všichni z SK natankují(tam nejsou benzinky?), fakt dobrý. Jste srdečně vítáni.
neregistrovaný "xsarahdi"
7. 7. 2005 23:41
Re: skoda
no nacionalizmus ja pisem o najkrajsom aute ktore ste si zvolili a uz som neviem co toto je diskusia o autach a nie o picovinach ktore tu pleties
neregistrovaný "IT"
8. 7. 2005 01:19
Re: skoda
A že čobola sere, co si v cizině lidi zvolí za auto. To nějak nechápu. Máte svůj štát? Máte. Máte Tatry, které vás uživí? Máte. Tak se neser do cicích zemí,jasný? Slovo pičovina si nechej pro diskuse v čobolských hospodách. Čest!
neregistrovaný "Datel"
8. 7. 2005 09:20
Re: skoda
IT: To sem fakt nepatří. Měl bys trošku schladit hlavu. Skoč si na růžek na 3 kousky.
neregistrovaný "ciello"
8. 7. 2005 09:50
Re: skoda
stojím za IT....!!!! xsarahdi.. načal o tom našem nej autě..kde se prodava a ne co jsme si zvolili... a že se prodává je jasný z čísel... - víc než mitsu, suzuki atd... to je docela dobrý jen se 2 modely.. a navíc.. nikdo se tu do nikoho nenaváží ani nepoužívá slova jako **vina....!! takže si myslím.. že příště by si měl skočit na růžek na 3 kousky xsarahdi... a trochu si zchladit tu svoji závist nebo co to nemůže překousnout....
neregistrovaný "IT"
8. 7. 2005 10:22
Re: skoda
ciello: Diky! Máme se ženou mezi Slováky spoutu známých, v okrese jich dělá 2 tisíce, nejsou problémy, pohoda. Dělají tu lékaři, ještě z doby federace, hovoří slovensky, nikomu to nevadí,přímo selanka...Jen mi vadí, když se do nás někdo naváží.Kdokoliv. Já fakt nezaregistroval, že by někdo z ČR PRIMÁRNÉ "zaútočil" na SK či jeho obyvatele někde na netu. Tu se to, sice jen občas,zcela výjimečně, ale stává. Potom se řídím zásadou "na hubou díru hrubá záptata". Drsné, ale legitimní. Slušnám obyvalům SK(tj. slováci, maďaři a romové) se omlouvám, jim to nepatřilo. Chovejme se slušně a není problém.
Takže, nejprodávanější je v EU Renault a VW. Že to nesedí se spokojeností zákazníků, viz.Francie. Čím to asi bude? Na to hledejme odpověď a ne, jestli něco někde v nějaké pidi-lokální anketě zvítězilo.
To je nezajímavé.
neregistrovaný "xsarahdi"
8. 7. 2005 23:19
Re: skoda
toto co si napisal v prispevku nesvedci o tom ,ze bi si mal FAKT nejakych znamych v SK ! sorry moj nazor je som robil na morave este v CSSR ! a to boli moje naj roky mojho zivota !
neregistrovaný "GTI"
8. 7. 2005 10:26
Re: skoda
IT se pěkně rozjel a bylo to potřeba. Příspěvky toho Xara... mě nemile překvapily také.
neregistrovaný "Miso"
8. 7. 2005 10:38
Re: skoda
Tak som tajne dufal, ze podobne tipky ako Xsarahdi, ktore pisu *s tvrdym y sa nachadzaju len v hokejovych diskusiach, kde im to odpustam lebo sa da predpokladat ze maju niekde medzi 12-17 rokov. Teraz sa mi bude akurat robit chvilu nevolno pri pohlade na Xsaru
neregistrovaný "Max"
8. 7. 2005 10:37
Re: skoda
To je všetko pekné, že máte tú škodovku to vám nikto neberie, ale naozaj škoda je fenomén ČR a SR /u nás už menej a postupne sa podiel na trhu zmenšuje/ a budete si musieť zvyknúť, že po Európe jazdí aj mnoho iných a hlavne krajších áut. Nekritický obdiv GTI ku VW koncernu je až smiešny, sú to nepochybne kvalitné autá, čo sa týka dielenského spracovania, bežné motory nič moc, zastaralé dízle, trápne HTP éčka, tuctový dizajn, jediné auto, čo dizajnovo za niečo stojí je Golf, nový Passat nič moc.
neregistrovaný "Johny"
8. 7. 2005 10:49
Re: skoda
No chcel b som to upravit na pravu mieru. Nechajte te si tie blbe hadky o slovakoch a cechoch na inokedy. Ja tiez nemam rad skody a povazujem ich za extremne precenene(sorry, Octavia Combi 1,9tdi 1mil.sk) a myslim si ze sa daju kupit ovela krajsie aj kvalitnejsie auta lepsich znaciek(aj ked priznavam ze mna osobne najviac potesi len nech to nie je VW), ale fakt je ze Skoda sa predava. Vzhladom na historicke fakty je logicke ze percenta v CR a SR su ovela vyssie nez napr. vo Francuzsku. Tam su tiez ludia ktorym zalezi na cene, ale su aj patrioty ktory radsej daju par babiek viac za Peugeotanez skodu alebo kiu.
P.s.to max: A mimochodom myslim si ze Golf je to najhorsie co v sucastnosti automobilovy svet ponuka...
neregistrovaný "škodovák"
8. 7. 2005 11:56
Re: skoda
Ale kdyby nebylo škody , tak máte daleko větší nezaměstnanost než máte . škodovka živí několik tisíc slováku , ať přímo ve škodovce nebo ve firmách co dělaj pro škodovku.Spousta slováků , kteří makaj ve škodovce jsou rádi za to , že mají nějakou práci.
neregistrovaný "anonym"
8. 7. 2005 16:40
Re: skoda
Ano, pravda, ale tak isto to robi VW, a uz sa stavia fabrika PSA(t.j peugeot a citroen) a bude sa od rolu 2008(opravte ma ak su info chybne) aj ta kia. Nehovoriac o Fordovych prevodovkach. Ale je topravda ze znacna cast robotnikov su slovaci a ze aj velke mnosztvo dielov je zo slovenska, ale to plati aj o peugeote a bude aj o Kii. A taktiez VW Bratislava zamestnava podstatne vacsiu cast ludi nez Skoda(ale to je vlastne VW)
neregistrovaný "ciello"
8. 7. 2005 11:06
Re: skoda
..ve velké míře s tebou souhlasím.. ale v zahraníčí má Skoda těžkou pozici jako post-komunistická automobilka produkující ve svých dobách podivnosti jako 120... Z toho se musí dostat sama a daří se jí to.. spíš myslím, že má úspěch.. a změna vnímání této značky se nezmění přes noc v roce třeba 93... takže to bude trvat.. nicméně.. podívej kolik jich jezdí třeba ve švýcarsku.. a to je hodně náročnej trh.. a zeptej se švýcara co jezdí Skodou... bude na ni mít jen pozitivní ohlas... Oproti tomu se v tomto nedá mluvit např o Peugeotech nebo Renaultech či Opelech.. ty jsou pořád zapsané jako auta ze západní Evropy a tím si nemusí budovat takovou pozici jako Skoda... fenomen..?? a co jste cekali kdyz je to domácí automobilka... jo.. s cenou je to nekdy zvlástní ale právě je potřeba brát ten fakt, že už to není 120 nebo Favorit..!! Jo a pro všechny národnostní rejpaly česko-slovenský.... Tipuju, že jste většina zde starší 16 let.... takže mi řekněte kde jste se narodili....??????? Já osobně v Československu...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!…
neregistrovaný "GTI"
8. 7. 2005 11:30
Re: skoda
S tou cenou škodovek, já nevím, kde se rodí neustále ten blud, že Škoda je drahá. Ať počítám, jak počítám, tak mi vždy vyjde v obdobném vybavení Škodovka levnější než důstojná Evropská konkurence.
neregistrovaný "Max"
8. 7. 2005 11:57
Re: skoda
Pre niekoho je však dôstojná konkurencia len VW nie? Naozaj aspoň u nás je škoda drahá, áno OII dostanete za cca 510 tisíc sk, ale v akej výbave a s akým motorom /1,4 75 k!!!/ Dobre vybavenú OII a hlavne s nejakým slušným motorom /podľa mňa je slušný aj keď v súčastnosti technologicky už zastaralý len 2.0 TDI/ a tam sa tie ceny pohybujú okolo 800 tisíc a viac.Za takú cenu dostanem možno pre niekoho nedôstojné, ale určite krajšie auto. O spolahlivosti nehovorím, lebá tá je prakticky už rovnaká
neregistrovaný "ciello"
8. 7. 2005 12:14
Re: skoda
...tak jsem na to mrkl.. a musím ti dát trochu za pravdu... jen letmo jsem zkusil černou OII benzín 150koní... za necelých 600.000... Sice mi to přijde hodně ale ke konkurenci to je adekvátní.. napž Peugeot 307... Ale myslím, že těch 650.000 je na toto auto strop... výš bych asi nešel, nebo raději přidal za lepší (větší) třídu... A ještě můj názor je, že OII je už kvalitní a důstojné auto na úrovni... a se 150 koníkama to pěkně jede.. takže..
neregistrovaný "anonym"
8. 7. 2005 16:46
Re: skoda
Mozno eu konkurencia nie az tak(hoci auta ako Opel Astra a Peugeot 307 stoja za zmienku), ale zato je tu Korea ktora pri rovnakej cene ako Octavia 1,9tdi 4x4 Combi ponuka SUV aj s kozeny sedadlami a vzhladom za ktory by sa nemusel hanbit ani Mercedes-Kia Sorento. A je vela lacnesich aut velkostne aj kvalitou blizko Octavie II. Pravda je taka ze za minimum zlepseni sme dostali o skoro 200,000Sk drahsie auto(hovorim o OII v porovnani s OI)
neregistrovaný "ciello"
8. 7. 2005 17:08
Re: skoda
..hmmmmmmmmmmmm.....
neregistrovaný "ciello"
8. 7. 2005 17:09
Re: skoda
..když nechci SUV... tak mi řekni, proč nééé Octavii II...??? Jen mě to zajímá.. klidně si nechám poradit... ale když se rozhlídnu kolem.. tak pořád končím u té oktávky...
neregistrovaný "xsarahdi"
8. 7. 2005 23:00
Re: skoda
a co tak 307 SW?
neregistrovaný "Ada"
9. 7. 2005 11:06
Re: skoda
Realita na Slovensku je takova, ze Skoda tam ma "zle meno, lebo je stale vnimana tak napoly domaca a napoly cehunska". Slovaci proto davaji radsi prednost jakemukoli "zahranicnemu autu" a to "co mozno najlacnejsiemu a najvacsiemu". A vysledkem je, ze spise nez novou Octavku si "radsej kupia ojazdeneho mercedesa, citroena, stareho passata, alebo nieco take naozaj velke". Sice potom nemaji na benzin, ale to nevadi, protoze "susedia puknu od zlosti, ked vidia, ake auto mame" a ne jenom nejakou cehunskou skodovku. Vzhledem k tomu, jakou povest skodovka na Slovensku ma, se ji tam, diky kvalite koncernovych vozu, prodava "este naozaj vela". Uvidime, jak bude vnimana na slovensku Slova-KIA. Jestli to bude take tak kritizovane jako skodovka a kazdy slovensky malomestak si radsi koupi "zahranicne", nebo jestli se ze Slovaku stanou patrioti (cemuz neverim).
neregistrovaný "Johny"
9. 7. 2005 23:25
Re: skoda
Zaujimave vyhlasienie, ale nemam pocit ze na Slovensku su ludia anti-cz orientovany ako to tu predstvavujes. A podiel skody na trhu je zretelny. Ja tiez by som radsej kupil "zahranicne", ale skutocne, teda mimo eu. Nemam nic proti ale osobne povazujem u.s. a japonske auta za lepsie. Lenze ja stejne ziadne auto nemam. Takze ten Cadillac zlepsi predaje tak o 10 rokov(skor nan tazko zarobim). A este k tvojmu prispevku. Nechapem co ta tak s*re na tom ze tu jeden idiot kritizuje skodu a cechov. Ja viem ze tu vyzneli dost sproste slova a tvrde narazky, ale to este neni dovod konkretizovat a zachadzat do idiotistickych vyhlaseni. Ja proti cechom nic nemam. Mate super pivo, dobre zeny a aj si zijete OK. Ale ja by som skodu nekupil z viacerych hore uvedenych dovodov(pomer cena/kvalita, matersky koncern...)
neregistrovaný "jiny pako"
11. 7. 2005 11:13
Re: skoda
Slovenskemu anonymovi: pochop uz konecne, ze ne vsichni lidi chteji jezdit v korejskem aute. Kdybychom se vsichni rozhodovali jen podle ceny, tak na ulici vidis jen hyundaie apod. A to se nastesti nedeje...
neregistrovaný "MSD"
8. 7. 2005 11:50
Nejak to nesedi!
[odkaz]
Informace jsou to zajimave, ale presnost je zpochybnena! V nedavnem clanku jsem cetl, ze se v Cechach prodalo za stejne obdobi 1100 Dacii. Zde je v EU prodej pouze 380?! Kde je chyba? Jsou i ostatni data takto zkreslena??
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Datel"
11. 7. 2005 11:27
Re: Nejak to nesedi!
EU je mysleno jako stare zeme. Maj tu tabulku oddelenou pak je EU+nove zeme
neregistrovaný "IT"
8. 7. 2005 12:07
tak se tu nehádejme
Hele, chlapi. Každému se líbí něco jiného. Já to řeším tak, že postupně koupím pokaždé jinou značku, tak se mi to hezky střídá. Fakt se tu nehádejme a neosočujme. Mohl jsem názor 1 slováka ignorovat, ale fakt mne naprd. O2 nemám a ani nebudu mít. Mně se vybavila léta 1990-91. Fakt se mi nelíbilo, že se pálila státní vlajka v přímých TV přenosech+ ty výkřiky. Pan Prokeš(mimichodem z Brna) nesl hrdě ústavu svrchovanosti, pak ty vatry...Já byl vždy pro 2 samostatné státy a byl jsem nazývan extrémistou. Proč? Pokud lidé na SK chtěli svůj stát, bylo nefér od Pithartů a spol. jim v tom bránit. Jsme v EU, takže zase je to vše jinak. Vzájemně se respektujme ale zachovejme slušnou polohu. V česku z Octávky fakt nikdo není zas tak odvázaný. Stejně je jich většina služebních(nové) a majitelé firem se rozhodují podle jiných kritérií, než soukromník. To je snad jasné. Domácí značka také vede prodeje, to je také normální. Ke Golfu a kolegovi GTI: ať se nám to líbí nebo nelíbí, za těch více nž 30 let se jich vyrobilo nějakých 23 mil.? Asi, GTI upřesní. Kdyby to byl takový zmetek,tak zase nepodceňujme lidi. Nekupují něco jen tak bez rozmyslu. Němci zejména. Nový Passat: zvenku- design- to je relativní, ve skutečnosti(hodně dělá barva) vypadá docela dobře. Uvnitř je perfektní a ve třídě nemá konkurenci. Zkusil jsem ho, asi 100 km, fakt dobré. Sednu, vše je z hlediska ergonomie tak, že by se dala o tom psát učebnice. Nelze vytknout nic. Jasně, že francouzi koupí nejvíce Lagun2,C5 a P407, ale Passat bude na 4. místě. Že u nás i na Sk bude většina zase služebních(nové), je jiná. Z prodejů, když se srovná s loňskem je jasná jedna věc: Toyota jde cíleně nahoru. Avensis, když se podaří barva, tak nevypadá špatně. Spíš jde o to, aby to s automobilovým průmyslem v EU nedopadlo podobně jako s textilem(Čína), protože na tom ve finále proděláme všichni. Je lákavé a možná logické koupit relativně dobré za podstatně nižší cenu, ale prodají oni, neprodá výrobce z EU. ZAčne propouštět a už se to sype...Spíš by se měli výrobci z EU méně vrhat bezhlavě do špičkové elektroniky v autech, protože to je hl. problém průšvihů. Někteří si to už přiznali a začínají brzdit(potvrdil nedávno i němec ze Škodovky). P.S.:Mám dovolenou, tak si můžu z domu psát co chci. Konstruktivní připomínka vítána, na pitomost už nebudu reagovat. Včera stačilo. Norma vybrána.
Rozbalit vlákno
61
8. 7. 2005 15:10
Re: tak se tu nehádejme
Jo, vidím, že i o dovolené se dá psát rozumně To, cos napsal o VW je názor mnoha lidí. Koneckonců kontroluje Evropskej trh z 18ti procent. VW se tu jen kritizuje negativně. nikdo nedá pozitívní příklad, v čem je lepší někdo jiný. Přece není možné vykrývat 18% trhu a být špatný To je úsměvné. A ten argument s firemními vozy - no přece kdo jiný hlídá náklady více něž podnikatel... takže to, že Passat, Apoštol krás je hlavně firemní auto snad svědčí v jeho prospěch, ne? Problém kritiků je, že VW dělá nadčasové vozy. A to se problematicky kritizuje. Tak jo. VW vorever Vedle toho je tu samozřejmě Evropská jiná klasa - Renault, Peugeot (zejména s kombi 407), Alfa a další... A že bych tu měl malou nabídku z Evropy, abych šilhal doleva... no to v žádném případě. To je u mně absolutně vyloučené. Mimo Mazda Mx5, do které bych se teda nevešel... P.S. Zatím nikdo nikdy tady nepopsal důvody koupě mimoevropského auta v nižší střední, případně v malých. Nikdo. Rozumíš. Nikdo Já na to čekám... a nic. Takoví ti Yarisové, Corollové, Getzové atd. Proč popravdě nenapíší, co je vede ke koupi?
neregistrovaný "Johny"
8. 7. 2005 17:01
Re: tak se tu nehádejme
VW se tu jen kritizuje negativně. Zato si tu ti aby si ho tak smrtelne obdivoval. A co sa importov tyka, suhlasim pozor nato, lebo vidite jak dopadly GM a Ford s tymi autami z importu. Hoci existuju kvalitne ameriky ako DOdge, Chrysler, Chevrolet, Pontiac ci Buick stale sa tu najdu nejaky rizozraci ktory su mudrejsi a predavaju mozog akoze kvalita a bla bla bla... CO sa tyka mimo Eu malych aut mi je tazko hovorit lebo USA na tom velmi nezaklada, a ja som fanusik hlavne tejto vyroby. Avsak VW ma dost silnu eu konkurenci zi uz su to Francuzi alebo Opel, a aj toyota ako vidis. Realne mnohe je vec vkusu, ale ja som nie fanusik VW, a to preto lebo som poznal vela ludi co vlastnili alebo vlastnia(chvalabohu ze ja nie!) a poviem ti ze vsetky boli v otrasnom stave a rychlo sa kazili aj boli lahko znicene aj napriek tazkej pozornosti(jedna sa o modeli Golf I, Golf II, Golf IV, Sharan a Touareg)
neregistrovaný "Martin"
8. 7. 2005 19:35
Re: tak se tu nehádejme
Takže popravdě píši proč jsem se stal corollem:
Rád kupuji vybavené auto a to co je ve výbavě sol je přesně můj požadavek, jsem rád že mám 3 letou záruku a až do doby než si zase koupím nové auto mě to mimo běžný servis nebude stát nic navíc + pořizovací hodnota corolly v mé výbavě byla o necelých 150.000 nižší než u OII. Takže za 150.000 si radši udělám 3 pěkné dovolené a je mi šumafuk že jsem nepodpořil odboráře ve škodovce. Koupil jsem auto, které je levnější, podle všech statistik spolehlivější a nemá ho každý lojza v ČR. Howgh.
8. 7. 2005 20:51
Re: tak se tu nehádejme
Díky za odpověď. Píšeš, že rád kupuješ vybavené auto. Všechna auta ve stejné třídě jsou vybavena v podstatě stejně. Nekdo má hodně v základu, ale to snad nemůže být rozhodující. Píšeš, žes koupil levnější auto... no to je voda na můj mlýn... Konfrontuješ Corollu s OCT II. To je ale zásadní nepoměr - Corolla je lítačka bez kufru a OCT II je důstojné auto atakující střední třídu. Corollu vztahuj k 307, Megane, ASTRA. Ale - přece auto kupuji především podle krásy, nějaká výbava není vůbec důležitá - stačí klima, vyhřívaná sedadla, a radio, co bys chtěl víc? Takže tys opustil velice avantgardní Megan, evergreen 307, jistotu v podobě Golfu i uhrančivou a povedenou ASTRU a hlavně (s akcentem na tu krásu) jsi opustil přenádhernou Alfu 147. Tedy ikony Evropského designu, které také nemá (jak píšeš)také Lojza. Ti Evropští zástupci jsou osobití (každý z nich) a kvalitní stejně jako Corolla. S cenou obdobnou. OBDOBNOU. A teď ke Corolle. Oprostím-li se od Evropy, pak jen Corolla mě osloví. Je to totiž tvrdě okopírovaný Golf se vším všudy... To snad nepopřeš. Libí se mi Corolla ve verzi velkoprostoráček. Takže, inklinuješ-li k Japonské produkci, pak Corolla je podle mně dobrá volba... Ale - napiš prosím, zda jsi zvažoval uvedenou Evropu a co tě odlákalo od jednotlivých zástupců, k nimž designově, a to doufám uznáš, Cor tedy jen vzhlíží...
neregistrovaný "Tom"
8. 7. 2005 22:08
Re: V com je VW lepsi?
Napis v com je novy passat lepsi od noveho accordu.Nemozem najst ani jednu vec kde je passat lepsi.Jazdne vlastnosti nema lepsie interier ma horsi ako mal stary passat motor tiez nie.Design tiez nie.Spolahlivost tiez nie.Zeby bol lacnejsi od hondy.Asi ano aspon v UK je passat lacnejsi.Usetrili na tych tvrdych plastoch v kabine.
8. 7. 2005 23:21
Re: V com je VW lepsi?
Passat, Apoštol krás... předurčil design na dalších 7 let. Geniální přední maska (Ford je na předku roky bezradný, Peugeot to risknul s velkou tlamou, Citroen zkouší minimalismus... Renault je jen kubistický...) Vnitřek Passatu je ergonomický koncert, plasty na světové špičce, motory jsou VW evergreen - benzín má krouťák max kolem 3 tisíc, radost s tím jezdit. Cena mě nezajímá. Jestli je v této třídě rozdíl ceny 50 tisíc... tak co? Nic. Accord - Japonskej sprinter, design na výši doby, není stylotvorný, ale válcuje Mazdu, má v sobě trochu šarmu, který mu ubírá nenápaditý předek. Je možné ho jezdit jen v jedné barvě - černé. Mám psát o kombi Asi ne. Z Japonské trojice - Avensis, Mazda6, Accord je Accord jasnej favorit, to je bez diskuze. Problém Accordu je ten, že se sice snaží vypadat jak z Evropy, ale není z Evropy. Narozdíl od Evropského Guru, Passata. A o tom to je. Myslíš, že na Auto.japan vedou sáhodlouhé diskuze o Passatu, nevedou. A není to chyba Passatu. To jen tady v Česku je zakořeněno, že co je z "ciziny" to je lepší (jo, tak to tu bylo od války, to je pravda, teď už to ale neplatí), a protože Passat je za humny, tak tu frčí Mazdy a spol jak na běžícím pásu. Každý ví, že auta jsou to srovnatelná. Jestli jedeš v Passatu nebo v Accordu je vlastně jedno, pouze je dobře (tady v Evropě) umět odůvodnit, proč mě přitahuje produkce z japonska. Stále to píši, ať nám to zde Civicové, Corollové, Avensisové a Accordové napíší. Jeden tu dnes napsal proč koupil Corollu, tak si ten příspěvek od Martina přečti... a porovnej s tím co píši o motivacích při koupi neevropských aut já...
neregistrovaný "Noom"
9. 7. 2005 23:42
Re: V com je VW lepsi?
Max. kroutak kolem 3000 ot.? Jedine tak 2.0 FSI (3300). Mnohem hezci vlastnost je plochy prubeh krouticiho momentu, ale tim se neda moc papirove machrovat. Jestli Pasak predurcil design na pristich par let, tak se na tu dobu odstehuju do nejaky rozvojovy zeme, pokud mozno bez novych aut.
neregistrovaný "Martin"
8. 7. 2005 23:09
Re: V com je VW lepsi?
Ale ano pro mne je výbava důležitá : takže samosřejmě esp, 8 airbagů - vozím lidi i vzadu ( to samozřejmě v oktávce moc nejde zejména na delší trasy), automatická klimatizace, kožený volant s ovládáním rádia s cd, centrál s dálkou, to vše považuji za naprostý standart, který v autě chci. A ano když jsem vybíral auto OII se mi celkem líbila, ale zklamal mě posez na zadních sedačkách a zklamala mě cena 700tisíc za 1,6FSI combi. Vzhled - corolla není nic extravagantního, ale ani po pár letech neurazí. Spolehlivost - ty statistiky co tu všichni komentují opakovaně trvdí něco jiného + jak jsem řekl chci minimálně 3 letou záruku - to si zatím evropa asi nemůže dovolit. Co se opla týče mám ho jako služební auto a nechtěl bych ho ani se slevou 50% ( a přitom ještě před 10 lety mi každý kdo si koupil japonské či korejské auto připadal jako blázen, který neví do čeho jde). Corollu verso bych nechtěl - všechny typy těchto aut jsou pro mne zbytečné - nepotřebuji půl metru nad hlavou, vykoupené vyšší spotřebou a cenou. Mám auto jako užitný prostředek - chci aby bylo bezpečné, designově povedené, spolehlivé a samozřejmě nezaplatím za lepší design 100 a více tisíc - zkrátka design není priorita, ale pouze jedním z dalších aspektů při výběru vozidla. Nevím kam by měla vzhlížet corolla - ale koncern vw pravděpodobně vzhlíží k úspěchům toyoty - vždyť právě corolla je nejprodávanějším autem světa.
Co se týče ostatní evropy - socialistická francie ve mně nebudí důvěru, ale musím uznat, že vzhled 206 mne oslovuje dodnes a 307 považuji za nejhezčí auto nižší střední, ale ta spolehlivost .., citroen se mi nikdy nelíbil - hranaté tvary zx - děs, nová C4 něco do sebe má, ale neoslovuje mne, alfa - hezké auto, které dokáže nadchnout - na 2 roky pak už se okouká ( alespoň mě), vw - nic proti nim nemám, ale diesel si nikdy nekoupím a benzín umí japonci lépe již dlouho ( rodiče mají starleta z roku 1988 - 1,3 16V - 55kW - uměl to v té době vw?, to prdítko jezdí bez problémů dodnes - nalítáno přes 400tkm, ale je pravda že dnešní japonci vyrobené v Evropě se těmto již asi nevyrovnají. Zkrátka jsem rád že ta evropská auta někdo kupuje, lidi tady mají práci a platí se daně, ale já vybírám rozumem ne pocitem a jak jsem řekl za 150 tisíc jde nacionalismus stranou - pokud bude O IInabízet to co corolla za stejnou cenu, dá 3 letou záruk zvolím OII.
8. 7. 2005 23:39
Re: V com je VW lepsi?
Ty s tou výbavou děláš, jako by centrál byl výsadou Corolly Výbavu o které píšeš ti dodá každý, to je snad jasné. Nahlédl jsem do testů - Cor/OCT II - rozvor 2.60/2.57 šírka v ramenou 143/144 sedák 50/52 opěradlo 60/62 Uvnitř je tedy OCT II mírně prostornější s lepšími sedadly. Ale jak ti píši nahoře, Corolla je lítačka bez kufru, nemůžeš ji porovnávat s OCT II. Nechci se opakovat, ale je to i v tvém případě jak píši stále dokola - kdo koupí takovéto auto, počítá peníze a koupi "odůvodňuje" cenovou výhodností. Naproti tomu, kdo koupí Evropu, ten vybírá ne podle ceny ale především podle toho, že se mu auto líbí. U té 307, co máš za problém se spolehlivostí? Vím o 307 dost... byly problémy s blikači... ale jinak jenom jezdíš. Jsem rád, žes na závěr připustil tu OCT II. A úplně na rovinu ti napíši - já odhaduji, že tě nejméně 10x už napadlo, žes měl koupit něco jiného, třeba tu OCT II. Mám dobrý odhad? Upřímně.
8. 7. 2005 23:53
Re: V com je VW lepsi?
Mrkni do testů - tam se o Corolle a jejím vnitřku dočteš také tohle: Pak se soustředíme na posez a přicházejí první negativa; subjektivně je uvnitř díky nízkým oknům a blízkosti dveří hodně komorní prostor, po přesednutí z obligátního etalonu - Peugeotu 307 - pak vyloženě těsno. Dva dlouhonozí dospělí za sebou také nenajdou dostatek adekvátního pohodlí pro kolena. Do kolonky k negativům je bohužel třeba připsat i přední sedačky – anatomické tvarování do jisté míry suplují výrazným prohnutím opěradel, prostřední polštáře jsou ale měkké a chybí bederní opěrka, takže záda marně hledají pevný kontakt s autem. Během druhé souvislé stovky kilometrů už řidič začíná poposedávat a ulevovat tuhnoucím zádům...
neregistrovaný "Martin"
9. 7. 2005 08:24
Re: V com je VW lepsi?
Skutečně jsem nikdy nepotřeboval větší kufr. Pokud si koupím větší věc - obchod mi ji zdarma přiveze a nainstaluje, pokud se budu stěhovat zaplatíjm si stěhováky, když jsem jel na dovolenou tak 4 lidé jeli naprosto pohodlně nikoho po 1400 km záda nebolela a v kufru jsme měli místo ještě pro televizi. Centrál s dálkou není výsadou corolly, ale narozdíl od OII ho má stejně jako el. stahování oken v základní výbavě i u nejhorší výbavy base, naopak u OII je třeba připlácet za naprosto běžné věci jako stahování oken vzadu i u nejlepší výbavy takže proto jsem to zmiňoval.
307 má můj nejlepší kamarád jako služební - strašně se mu líbí, je s ní spokojen, ale přiznává že je dost často v servisu a asi by si jí sám nekoupil - já osobně jsem jí v životě neřídil takže to dál rozebírat nemohu. Ovšem řídil jsem OII combi (bratrovu) - v kožených sedačkách OII se mi sedělo vysloveně nepohodlně, ale jinak je to normální auto u kterého se musí každá prkotina zaplatit - a já znovu říkám že rozhodně OII 1,6FSI za 700tisíc je pro mne cenou neodpovídající konkurenci a rozhodně nelituju že jsem jí nekoupil.
Buďme rádi, že si můžeme vybírat i z těch aut z dálného východu - jinak by to tu na silnicích byla děsná nuda. Je však dost dobře možné že ta nuda tady za pár let bude proto že evropa asii přestane stačit úplně a bude to přesně naopak - stávající trend i podle výše zmíněných prodejů je jasný - čím dál více lidí uznává kvalitu japonských aut a nechce platit zbytečně o 20% víc za evropské auto - já nevím jak tobě ale mě se 150 tisíc vydělává docela těžko a trvá mi to půl roku - to se pak zamyslím jestli to dát za stejně vybavené auto jenom proto že je made in czech a o golfu s jeho cenou made in říše už nemluvím vůbec.
neregistrovaný "škodovák"
9. 7. 2005 15:14
Re: V com je VW lepsi?
MBA+EBV+MSR+ASR
Airbag řidiče a spolujezdce s přitahovači před. bezpečnostních pásů
Bederní opěry vpředu
Boční airbagy vpředu
Dálkově ovládané centrální zamykání, SAFE systém + sklopný klíček
Chromované vnitřní kliky dveří
Climatronic - dvouzónová klimatizace s elektronickou regulací a pachovým filtrem
Deaktivace airbagu spolujezdce
Dvě čtecí lampičky pro řidiče a spolujezdce
Dvoutónová houkačka
El. ovládání oken vpředu i vzadu s dětskou pojistkou
Elektromechanický posilovač řízení
Tři hlavové opěrky vzadu
Imobilizér, štítek s VIN kódem
Jumbo box s nastavitelnou loketní opěrou vpředu
Multifunkční ukazatel
Odkládací prostor v bočním obložení zavazadlového prostoru
Odkládací schránka s víkem pod rádiem
Odkládací schránka v přístrojové desce u spolujezdce osvětlená, klimatizovaná
Osvětlení zavazadlového prostoru - dvě lampičky
Příprava pro uchycení dvou dětských sedaček s bezpečnostním systémem ISOFIX na zadních sedadlech
Příprava pro rádio, 8 repro a sklopná neodnímatelná střešní anténa
Rezervní kolo ocelové
Roletový kryt v zavazadlovém prostoru
Schránka na brýle
Signalizace nezapnutí bezpečnostního pásu řidiče
Síť pro upevnění zavazadel v zavazadlovém prostoru
Tempomat
Tři tříbodové bezpečnostní pásy vzadu
Výklopná odkládací schránka pod sedadlem spolujezdce
Výškově nastavitelné sedadlo řidiče a spolujezdce
WIV (flexibilní servisní intervaly) - pouze pro benzinové motory
Zadní sedadla dělená a sklopná, s loketní opěrou
Zásuvka 12V v zavazadlovm prostoru
Zvuková signalizace nevypnutých světel
Vnější
Boční směrové ukazatele integrované do vnějších zpětných zrcátek s osvětlením nástupního prostoru
Kotoučové brzdy vzadu
Elektricky nastavitelná a vyhřívaná vnější zpět. zrcátka v barvě vozu
Dálkové ovládání víčka palivové nádrže
Nárazníky lakované v barvě vozu s černou ochrannou lištou
Kola z lehkých slitin Orion 6Jx15"
Pneu 195/65 R15
Ochranné boční lišty dveří, černé
Označení motorizace na zádi
Přední mlhové světlomety
Tónovaná skla, čelní sklo s šedým pruhem
Zadní stěrač Aero s ostřikovačemDalší výbavy» Classic
Tady máš výbavu OII combi s motorem 1.6 FSI a stojí v Eleganci 619 tisíc , kde jsi vzal těch 700 tisíc???Trošičku kecáš co???Jinak limuzína je za nějakejch 580tisíc v nejlepší výbavě..
neregistrovaný "Martin"
9. 7. 2005 15:58
Re: V com je VW lepsi?
Milý škodováku je třeba dodat že k této základní výbavě škody octavia II ve výbavě elegance je potřeba přidat následující věci aby se dostala na úroveň corolly ve výbavě sol:
autorádio s CD - 11.000,-Kč
kožený volant - 3.500,- Kč
malý kožený paket - 3.000,-Kč
4 airbagy hlavové + 2 boční vpředu - 9.900,-Kč
aktivní opěrky hlavy vpředu - 2.000,-Kč
ESP - 12.900,- Kč
samostmívací zrcátko a dešťový senzor - 3.500,- Kč

konečná cena - 665.700,-
Nutno podotknout, že asi škoda o něco zlevnila, protože když jsem toto konfiguroval před 6 měsíci kdy jsem auto objednával tak ta cena byla vyšší, ale stejně vychází OII combi 1,6FSI o 100tisíc dráž než corolla 1,6 combi sol, má vyšší spotřebu a hlavně nenabízí 3 roky záruku. Takže díky ale ani dnes bych neměnil. Přeju škodovce co nejvíc prodejů ať jsou nějaké daně, ale já to kupovat nebudu.
neregistrovaný "škodovák"
9. 7. 2005 22:14
Re: V com je VW lepsi?
Milý Martine pokud si pozorně přečteš co všechno má škodovka vě výbavě v Eleganci , zjistíš , že tam jsou i některé věci co Toyota nemá.Co se týče zlevňování , tak to ani náhodou , protože OII jde tak na odbyt , že třeba v Německu na ni čekaj 4 měsíce.Určitě jsi vybral dobré auto , ale né nejlepší...
neregistrovaný "škodovák"
9. 7. 2005 22:33
Re: V com je VW lepsi?
Takže ještě jednou , byl jsem na oficiálních stránkách Toyoty a to co tady píšeš je trošičku zavádějící, pokud máš výbavu Sol vyšla mně cena na 561 tisíc.Projeď ještě jednou tu OII v Eleganci a zjistíš , že se cenově skoro neliší , mimo to , že si můžeš vybrat s několika interiéru a o barvě vozu ani nemluvím..Zjistíš že není pravda , že Toyota míň žere , podle oficiálních dat , jsou natom zhruba stejně..
neregistrovaný "Martin"
10. 7. 2005 08:58
Re: V com je VW lepsi?
Takže trochu objektivity milý škodováku. Já jsem ve svém předchozím příspěvku uvedl přesná data. Ty se k tomu jaksi nemáš takže upřesním:
Toyota corolla 1,6wg sol - 559.900,- sorry nechápu kde bereš 561tisíc.
A ano cenový rozdíl je ve stejné výbavě 105.800,-Kč. Pakliže jsem ti ty ceny u výbav nenapsal výrazně aby jsi je nepřehlédl tak se omlouvám, ale v tom textu určitě jsou a věř že corolla má v základu 8 airbagů a další věci za které u octavie nutno platit. Samozřejmě že každé auto se pak liší v maličkostech ( corolla má přihrádky pod úložným prostoem v kufru - u octavie se za to tuším platí asi 4tisíce a další věci a naopak zase něco jiného má oktávka a corolla nemá - to je přece normální, ale bavíme se o podstatných věcech).
Prosím uveď oficiální zdroj který říká že octavia combi 1,6FSI má spotřebu naturalu 95 7 litrů či menší.Děkuji.
Chceš snad říci že u corolly si nemohu zvolit barvu? Osobně mám ledově modrou a takovou (krásnou) barvu škoda určitě např. nenabízí.
Na závěr nevím čemu říkáš, že jde škoda na odbyt, ale myslím že toyotě se nemůže podívat ani na kotníky. Prostě srovnávat prodeje škody nelze ani s celým koncernem vw zahrnujícím miliony různých značek, natož srovnávat 3 největšího výrobce automobilů světa s lokální automobilkou, natož pak nejprodávanější automobil světa s nějakou octavií. Nebuďte tam vy škodováci tak zahledění do vlastních úspěchů a uvědomte si, že škoda rozhodně není žádná světová automobilka.
neregistrovaný "IT"
10. 7. 2005 09:55
Re: V com je VW lepsi?
Ale určitě je nejlepší automobilka v Česku. Osobně navrhuji její zrušení a poslat těch pár lidí na "pracák", česká ekonomika to ustojí. No problem
neregistrovaný "škodovák"
10. 7. 2005 10:21
Re: V com je VW lepsi?
že si něco vycucávám z prstu..[odkaz] tam jsem si najel na sestavte si svoje auto , kde jsi mněl na výběr z 9 druhů barev jednoho druhů potahů .Je tam u motoru udávána spotřeba město 9l na dálku bere 5.9l kombinovaná 7 litru výběr ze čtyř motorů.
A škodovku jsem si našel na jejích oficiálních stránkách . kde krom toho máš i nakreslenej graf kroutícího motoru že ta 1.6FSI jede jak na 95 oktanovej benzín tak na 98 oktanovej , kde ta spotřeba je ještě nižší než u Coroli Ale nikdy netvrď že si vymýšlím..Vše jsem čerpal z oficiálních stránkách..
neregistrovaný "IT"
10. 7. 2005 10:30
Re: V com je VW lepsi?
škodováku: já se ti divím, stejně jej nepřesvědčíš, tak to už vzdej...Prodáváte? Prodáváte ! Měl bys pochopit: existuje množina lidí, která prostě bude škodovku(auto) bytostně nesnášet, sice nechápu proč, když v ní většina(alespoň starší generace) začínali, no, možná jsou to bývalí majitelé východního Žiguli, takže inklinují víc k tomu východu...dnes chtějí japonce, tak mají japonce, šetři síly.
neregistrovaný "škodovák"
10. 7. 2005 10:48
Re: V com je VW lepsi?
To máš sice pravdu , ale když někdo tvrí něco , co je jen na půl pravda tak mně to štve.Toyota je určitě dobrý auto , ale velikostně bych to přirovnal síš něco mezi Fábii a Golfem Yaris je menší než Fábie a jsou ve stejný třídě , zrovna tak bych OII přirovnal spíš k Avensisu než k Corole. Avensis je velikostně něco mezi OII a Superbéčkem. Potom ty ceny co tvrdil Martin jsou úplně někde jinde..
neregistrovaný "Martin"
10. 7. 2005 12:27
Re: V com je VW lepsi?
Ptám se jak jsi došel k ceně 561.000 - prosím odpověz.
Ptám se kde je na netu uvedena spotřeba OII combi 1,6FSI pod 7 litrů naturalu 95 - prosím odpověz.
Zařazení auta do kategorie není podle velikosti kufru, ale zejména podle rozvoru - o kufru jsem psal výše.
Avensisu se Octavia rovnat nemůže to je jako srovnávat octavii s c-klasse.
Co se prodejů týče naběhl jsi si sám tím jak jsi tvrdil že se oktávka skvěle prodává.
Na závěr znovu opakuji, že škoda má pouze 2 letou záruku což je jednoznačná nevýhoda + vyšší cena.
To IT : ano na škodě 100 jsem začínal, jezdil jsem se 105, favoritem, felicií míň už s fábií a oktavkou - nemám proti škodě nic, jsem rád že prodává a jsou z toho daně (psal jsem to už výše pokud jsi to nečetl), ale proto se nebudu chovat iracionálně a kupovat dražší, méně spolehlivé auto s menší zárukou jenom proto že je to škoda.
neregistrovaný "škodovák"
10. 7. 2005 13:41
Re: V com je VW lepsi?
Tak ještě jednou..[odkaz] levý straně se ti objeví Exteriér , interiér , ceník , motory a technologie tam si klikneš na motor 1.6 FSI kde máš udanou spotřebu při používání 95 oktanovýho benzínu a 98oktnovýho +průběh a graf kroutícího motoru.. A na cenu 561tisíc u Toyoty jsem nepřišel taky sám , ale sestavil jsem si auto podle tvých představ na stránkách [odkaz] nemáš ani tak pravdu , že se auta třídí do kategorie , jen podle rozvoru , ale hlavně podle vnitřního prostoru , rozvoru , výbav a podobně .Zeptám se tě , proč Toyta dává do Coroli jen tři druhy motorů .1.4 a 1.6 a dvoulitr???To u škodovky máš možnost vybírat od 1.4 55kw dvě 1.6 jedna 75kw a druhá85kw dvě 1.9 77kw a 81 kw to jsou nafťáky potom jeden dvoulitr 103kw a dvoulitr benzín FSI..Nevím proč spochybňuješ to , že jsem si sám naběhl s prodejností nový oktávky.Když VW rozhodl o výrobě staré oktávky plánoval výrobu círka třista za den , pro velkej úspěch to dotáhli na 650 denně Nová oktávka byla již plánována na 750 na den dělá se zhruba 800 denně a po dovolený se má zvýšit výroba na 850 kusůna den přičemž se ještě vyrábí starší model círka 220 denně.Společně s Fábií a superblbem , dělá škodovka skoro 2000 aut denně..
neregistrovaný "Martin"
10. 7. 2005 15:55
Re: V com je VW lepsi?
1: Nevím jak ty ale já mohu na motor 1,6FSI v odkazu který si poslal klikat jak chci ale to prostě nejde - není to žádný odkaz
2. Sestav si na stránkách toyoty [odkaz] corollu combi sol - a pak se mi omluv až zjistíš že cena je 559.900,-
3. Toyota dodává do tohoto konkrétního provedení 3 druhy motorů a s horší výbavou i 1,4D4D a stačí to protože všechny motory jsou technologicky vyspělé a v normální zemi, normálně uvažující člověk nebude kupovat v autě nižší střední a variantě combi motor 1,4 - 55kW. Jinak škála motorů u corolly je slušná - např TS s atmosférickou 1,8 a výkonem 147kW se může všemu co škoda i vw nabízí jenom smát.
4. Já nespochybňuji nic - pouze komentuji, že nelze argumentovat vysokou prodejností oktávky vůči corolle, protože corolly se nejenom vyrobí 10x víc ale do současnosti bylo ve světě prodáno více než 30 milionů coroll - až se tomuhle číslu za 30 let oktávka přiblíží - coroll bude prodáno přes 100milionů - proto nelze srovnávat prodeje a argumentovat dobrou prodejností oktávky, protože jestli se oktávka prodává dobře tak já musím napsat že corolla se prodává super super super extra extra skvěle .....
5. Pověz mi proč to auto které tak vychvaluješ má jenom 2 roky záruku - vždyť záruka je naprostým ukazatelem jak si daná automobilka věří u vlastních výrobků - zkrátka poláci ve škodovce asi moc spolehlivý nejsou a japončíci na turky dohlížej asi trochu víc.
neregistrovaný "škodovák"
10. 7. 2005 16:43
Re: V com je VW lepsi?
[odkaz] máš novej odkaz , protože je vidět , že zřejmně se neumíš moc orientovat ve vyhledávání.Jinak pro tvoji informovanost škodovka motor 1.4 55kw nedává do Combi , právě proto , že škodovka nabízí několik modifikaci interiéru , několik druhů motorů se zařazuje mezi nižší a střední třídu..Co se týče prodejnosti škodovky , já to beru trošičku jinak , před rokem 1987 vyráběla škodovka 187tisíc dnes to je 450 tisíc a každej rok výroba narůstá , já jsem nikdy nezpochybňoval výrobu a prodejnost Corol.Co se týče záruky na auto to je koncernová záležitost ve Francii nabízí škodovka tříletou záruku .Když si myslíš že jsou Turci spolehlivější tak to je tvoje věc , zkrátka tobě vyhovuje Corola , myslíš si že máš bůh ví co je to v pořádku .Omlouvat se ti nebudu , protože pokud se na jednom oficiálním servru cena liší o 1100korun a tobě to nedá spát tak co ty jsi za člověka????
neregistrovaný "Martin"
10. 7. 2005 16:56
Re: V com je VW lepsi?
Takže na tvém odkazu je napsáno - data nejsou momentálně k dispozici - asi jsem fakt ňouma Jo ale 1,4 jsi vytáhl ty a poukazoval jsi jak široká škála motorů je u škodovky a jak málo jich u combi nabízí toyota Já jsem se do tebe obouvat nezačal - my jsme si tak v klidu diskutovali s GTI o tom že on preferuje design a já kvalitu a cenu a ty jsi do toho vstoupil se svými rádoby přesnými argumenty o cenách a chtěl jsi mě opravovat, že oktávka a corolla jsou vlastně za stejnou cenu - když ti předložím důkazy že nejsou a toyota zkrátka nabízí víc tak se divíš co já jsem za člověka Já zkrátka diskutuji pokud Ti to vadí tak se mnou nediskutuj a nezačínej diskusi na téma cena
Co se týče záruky do Francie si škodu koupit nepojedu
neregistrovaný "škodovák"
10. 7. 2005 17:58
Re: V com je VW lepsi?
Já se do tebe taky nezačal obouvat jen mně vadí , že uerčité věci překrucuješ , já jsem nikde o motoru 1,4 nepsal psal jsem akorát že Toyota dává do Coroli tři druhy motoru 1.4 1.6a1.8 toť vše.Oktávka a Corola jsou určitě za přibližně stejnou cenu odkázal jsem tě na oficiální stránky a bohužel se ti to nepodařilo otevřít , já kdykoliv na ně kliknu tak tam jsem .Toyota dělá 5 milionu aut to jsem taky nikde nespochybňoval , psal jsem jen že škodovka dělala před deseti lety zhruba třetinu oproti současnosti .Prostě zkrátka rád věci převracíš .
neregistrovaný "Martin"
10. 7. 2005 18:21
Re: V com je VW lepsi?
Sorry chlapče, ale alespoň si čti co píšeš. Nejdřív "To u škodovky máš možnost vybírat od 1.4 55kw dvě 1.6 jedna 75kw a druhá85kw dvě 1.9 77kw a 81 kw to jsou nafťáky potom jeden dvoulitr 103kw a dvoulitr benzín FSI." A pak "že uerčité věci překrucuješ , já jsem nikde o motoru 1,4 nepsal ". Myslím že každý soudný člověk si udělá svůj obrázek. Prodeje : nesmíš se zlobit ale pokud začneš argumentovat tím že je škoda dobrá protože se jí prodává hodně a jak škodovka zvyšuje výrobu - tak já ti napíšu kolik so prodává těch toyot... zkrátka na tvůj argument položím svůj, nic nepřekrucuji, jenom Tě nenechávám vést monolog chvály na úspěchy škoda auto ... něco podobného v provedení jisté strany zde již bylo.
neregistrovaný "Martin"
10. 7. 2005 18:41
Re: V com je VW lepsi?
[odkaz] kdyby to nefungovalo tak ještě jednou [odkaz]
neregistrovaný "Martin"
10. 7. 2005 18:40
Re: V com je VW lepsi?
Ale pane škodováku - vy vlastně ani nevíte co ta Vaše slavná škoda vyrábí - tak si přečtěte o motoru 1,4 55kW v octavi II combi.HA HA - fakt válíte
neregistrovaný "škodovák"
10. 7. 2005 21:18
Re: V com je VW lepsi?
za to se omlouvám , protože když najížděl loni Combi nebylo s motorem 1.4 55kw počítáno , takže ze začátku byl v Combi nejslabší motor 1.6 75kw .1.4 se dávala akorát do sedanu , zřejmně přehodnotili strategii a začali tam dávat i 1.4 .,ale jinak škodovka nabízí sedum dalších motorů...do octávie...
neregistrovaný "Martin"
10. 7. 2005 17:03
Re: V com je VW lepsi?
Ještě jsem zapoměl dodat, že se nedomnívám že turci jsou spolehlivější než poláci ve škodovce, ale jasně to ukazují statistiky spolehlivosti jednotlivých značek. A ta výroba o tom to je škoda 450tisíc - toyota 5 milionů Vidíš ten rozdíl? Asi jsou všude ve světě stejní hlupáci jako já že si nekoupí kvalitní a laciný výrobek z Česka
neregistrovaný "Datel"
11. 7. 2005 11:46
Re: V com je VW lepsi?
Bohužel Škodovka do Octavie Combi2 dává motor 1,4 55kW
neregistrovaný "Martin"
11. 7. 2005 19:31
Re: V com je VW lepsi?
Milý škodováku, tak jsem se dopátral spotřeby 1,6FSI combi (jak mi doporučil GTI pročetl jem testy....) a kombinace je 7,8 naturlu 98 - to znamená že je třeba zaplatit na pohoných hmotách každých 100km o cca 50,-Kč víc a to už je kurňa rozdíl. Takže už prosím nabalamuť se stejnou spotřebou jakou má corolla.
neregistrovaný "Martin"
10. 7. 2005 16:00
Re: V com je VW lepsi?
Tady máš přesný odkaz aby jsi to nemusel pro tebe asi složitě hledat [odkaz]
neregistrovaný "Martin"
10. 7. 2005 16:03
Re: V com je VW lepsi?
Sorry tak tohle jsem si sám zkusil a tady už se to nezobrazí. Musíš sám zvolit na výše uvedeném odkazu - sestavit toyotu, zvolit combi, 1,6 motor a výbavu sol - pak tam máš cenu jakou? No 559.900,-Kč. To je ale divný že?????
neregistrovaný "škodovák"
10. 7. 2005 18:07
Re: V com je VW lepsi?
Mimochodem těch 559900 je za Corolu combi v bílém provedení , ta tvoje hvězdná modř je asi o 16 tisíc dražší , z výbavy jsem vyčetl , že nemá litá kola . což je další položka co octávie v eleganci nabízí a jiný a jiný věcičky..
neregistrovaný "Martin"
10. 7. 2005 18:27
Re: V com je VW lepsi?
Když už jsi si to auto sestavil tak jsi se mohl podívat že metla stojí + 11.000,-Kč a sorry chceš mi tvrdit že octavia je standartně v metle - jsi demagog Litá kola v základu nemá - já je sice dostal zadarmo, ale to se nepočítá - jak už jsem psal, jsou věci ve výbavě které jedno auto má a druhé ne - osobně dám přednost záruce 3 roky než liťákům např.
10. 7. 2005 19:06
Re: V com je VW lepsi?
Tak to je souboj. Už jste oba tvrdě u pravého hrazení Pánové klid. Corolla hatch je neporovnatelná s Octavii II. Corolla je nepochybně kvalitní auto Japonské produkce, které sice nezaboduje nikdy v žebříčku designových ikon, ale plní svůj účel (Martine, světlemodré auto... no, nechám to bez komentáře). OCTAVIA II je překrásný sedan, míří do jiné cílové skupiny zákazníků a tam sehraje výbornou roli. OCT II je narozdíl od Corolly vizuální skvost. O vnitřku mohu napsat to samé. A je přece úplně jedno kolik stojí to které auto. Je to plusminus stejné. Téma přece zní jinak - Jak to přijde, že v Evropě, kolébce překrásných aut se rozhodnu pro Japonce, navíc masovku. A tos, Martine napsal otevřeně. Mě jsi jen v mém přesvědčení utvrdil.
neregistrovaný "Martin"
10. 7. 2005 20:18
Re: V com je VW lepsi?
Jak jsem již psal 105tisíc na ulici nenajdu, design není vše. Zkrátka 670.000 za auto nyní nedám, nechci měnit svůj životní standart jenom kvůli autu. Ano je smutné, že Evropa není schopná plně konkurovat asii, ale to není jen v automobilovém průmyslu. Buďme rádi, že se ta toyota aspoň částečně vyrábí i u nás - koneckonců aygo je české za 70%, octavia ze 60%co se dílů týče - a aspoň něco z toho máme. Pokud za čas budu finančně zajištěn, nebudu mít hypotéku atd. budu volit auto podle designu, zatím si to nemohu dovolit a říkám to narovinu. Jinak skutečně nechápu cenovou politiku škoda auto - proč v zemi původu je jejich výrobek prakticky nejdražší - je to dobrý způsob jak postupně ztratit zákazníka.
neregistrovaný "GTI"
11. 7. 2005 09:52
Re: V com je VW lepsi?
OCT II není v porovnání s konkurencí dražší, je o chlup levnější... Píši to snad naposled. Jo, napsals to dobře... chápu tě.
neregistrovaný "Martin"
11. 7. 2005 15:03
Re: V com je VW lepsi?
Teď si šťouchnu i do Tebe - chceš říct o golfu že "je nepochybně kvalitní auto , které sice nezaboduje nikdy v žebříčku designových ikon, ale plní svůj účel" protože jsi o corolle prohlásil, že je "A teď ke Corolle. Oprostím-li se od Evropy, pak jen Corolla mě osloví. Je to totiž tvrdě okopírovaný Golf se vším všudy... To snad nepopřeš. Libí se mi Corolla ve verzi velkoprostoráček.."
11. 7. 2005 17:55
Re: V com je VW lepsi?
Golf nastolil před třiceti léty tenhle styl bez zadků. Golf je středobod. podívej se na Golf IV a je to přenádherné auto, a představ si, už se dělá Golf V. To je téma - nadčasovost. Minulé úlety Corolly snad nemusím zmiňovat. Až teď, když ji "zgolfovatěli" tak "sedí". Ovšem nejde jen o kastli... Nejlepší je mít benzin osmiválec... ten zatahuje, ani nemusíš řadit No a v malých vozech umí udělat motory co táhnou odspodu jen VW. Podívej se na křivku výkonu, a křivku max krouťáku u tvého a u Golfa... dnes máš třeba ten dvoulitr FSI i v Octavii - přečti si vedle test Octavie s tímhle motorem. Je tam parádní srovnání s 1.8T. Zejména hondysti argumentují, že milují ty otáčky... Jak by je mohli milovat... leda tak na motorce... Tak tohle všechno... to domyslel VW. Mimochodem vyzrálost designu ti samozřejmě prověří čas... tak choď a dívej se na stará auta, tedy jaká byla Corolla před 10 léty a jaký byl v té době Golf... A ten velkoprostoráček se mi líbí proto, že je "usazenej" na silnici - pořez, potentní. Já si přes víkend tady četl všechny testy Corolly... přečti si je také. Ale hlavně jednou vlez do pořádnýho Golfa. Pořádnýho, tím myslím alespoň ten 2.0 FSI. Nebo geteičko... Posuzovat auto podle nejslabšího motoru je k ničemu.
neregistrovaný "Martin"
11. 7. 2005 18:27
Re: V com je VW lepsi?
Teď nevím jestli jsi mě pochopil - já jsem chtěl říct, že nejdřív napíšeš, že z japonských aut můžeš jenom corollu, protože je to vlastně kopie golfa a pak o něco níže napíšeš že corolla "je nepochybně kvalitní auto , které sice nezaboduje nikdy v žebříčku designových ikon, ale plní svůj účel". Takže vlastně říkáš že golf nikdy nezaboduje v designu....GTI neprotiřečíš si takhle náhodou?
11. 7. 2005 20:01
Re: V com je VW lepsi?
Myslím, že ne. Nebo mám teď rozebrat design Corolly? Nechme už tvou Corollu odpočívat. Mrkni se k Citroenu - C6 to je design z velikým D.
neregistrovaný "Martin"
11. 7. 2005 20:15
Re: V com je VW lepsi?
Proti citrenu jsem již od puberty zaujatej ( zejména model xm ) takže ani C6 mě asi neosloví. Až nebudu řešit problém kde na to vzít a budu mít volných 1,5mega zvolím jediné evropské auto, ketré je krásné a navíc nabízí kvalitní benzínové motory (naftu nikdy nechci) a tou je ....BMW.
neregistrovaný "GTI"
12. 7. 2005 11:02
Re: V com je VW lepsi?
Jo, to je dobrá voba
neregistrovaný "Martin"
9. 7. 2005 08:44
Re: V com je VW lepsi?
Ještě jsem se chtěl zeptat - zda vyděláváš tolik, že pro Tebe sto klacků sem, sto klacků tam nehraje žádnou roli a dáš to klidně za zmrzku a ani nemrkneš?
9. 7. 2005 11:34
Re: V com je VW lepsi?
U zmrzky bych se rozhodoval hodně, u auta tohle není pro mě rozhodující. Určitě tě Corolla uspokojí, o tom není diskuze... tak hodně šťastných kilometrů. P.S. Jsi jediný, který napsal proč jezdí Japonce... to cením.
neregistrovaný "Martin"
9. 7. 2005 11:59
Re: V com je VW lepsi?
Díky za ocenění od GTI se to tady asi cení.
neregistrovaný "xsarahdi"
8. 7. 2005 23:11
Re: V com je VW lepsi?
ty pises,ze corolla je litacka bez kufru ! OII je podla mna len nafuknuta OI ! a ,ze niekto nepotrebuje kufor 56+0l je predsa normal !
OII nema ani tonovane okna ani el. okna a pitaju 499990sk ! ! ! FUJ
neregistrovaný "Ada"
9. 7. 2005 11:13
Re: V com je VW lepsi?
Pekna slovni hricka v nadpisu
VW Forever
neregistrovaný "Tom"
9. 7. 2005 16:46
Re: Pre GTi
Napis argument a potvrd ho v com je passat lepsi od accordu.To ze je passat z europy neznamena ze je lepsi.Sedel si v novom passaate?Tak si sahni na tie plasty v kabine a potom sadni do accordu a srovnavaj kvalitu spracovania atd.Design je nazor subjektivny a ked myslis ze passat vyzera lepsie je to len tvoj nazor ziadna objektivnost.Myslis ze ma passat lepsie jazdne vlastnosti?Tak to srovnaj a uvidis.Stary passat sa naklanal ako kacka novy je lepsi ale na hondu nikdy nedosiahne.O motoroch radsej nepis lebo tazko zrovnat motor hondy s nejakym passatom.Od kedy honda vyraba V tec nebola hlasena ani jedna porucha na sistene vstrekovania.Pozri JD power vysledky spolahlivosti myslim ze passat je na 70 mieste accord asi na 8.Drz sa faktov a nie co bolo kde vyrobene.Nemci uz davno tahaju druhe husle.
neregistrovaný "IT"
9. 7. 2005 22:06
Re: Pre GTi
J.D.Power je o spokojenosti zákazníků, nikoliv o spolehlivosti vozu. Jak souvisí systém variabilního časování s údajnou absolutní spolehlivostí vstřikování-to máš od výrobce, nebo střelba od pasu? To se mi nezdá, aby někdo vyrobil, při vší úctě k Hondě, abolutně spolehlivé auto, bez jediné poruchy. Nemám ani Passata ani Accorda, ale s Passatem(nový) se mi jelo drobet líp. Je to věcí názoru. Zámý lékař má Accorda a je nadšen, jezdí mu to v průměru za 11 l benzínu, poruchy nemá, já mám ropáka z Francie, taky mi to jezdí,taky mi to každý den nastartuje a normálně to funguje, sice za 6,5,l nafty a spokojeni jsme oba. Takže ono je to dneska v podstatě fuk, co se koupí.3 roky vydrží všechno. Soused ma Civika. Tak jsem se v tom nedávno trochu vozil, ujeto asi 50 tis. km, 4 roky staré a docela koncert(plasty). Jsou to jenom auta, nic víc. Octávka se 100 tis mi nevrzala, ale třeba má on smůlu a já měl jenom štestí. Dál to neřeším.
neregistrovaný "Tom"
10. 7. 2005 00:16
Re: Spolahlivost
Zakaznici teda majitelia aut pisu o poznatku a svojich skusenostiach s uzivanim jednotlivych aut.JD power zbiera tieto udaje a robi statidtiku a je to najlepria agentura ktora ea tym zaobera.Samozrejme je ovela znamejsia v USA kde sa predalo predava a bude predavat najviac automobilov na svete.Samotna toyota tam predal cez 2 milionov aut to v cechach nepredaju ani za 50 let.VW tam predal tiez dost cez 3oo tisic aut kapanek min ze jo.Keby si cital aj ine clanky ako ceskr tak bi si vedel toho viac.Nechce sa mi o tom pisat ale pises volaco o francuzkych autach ktore sa spolahlivostou nevyrovnaju ani korejcom leda ak italom.Je to smutne ze tu ludia pisu a malo citaju vedia a skusaju.Tak ako 2+2=4 tak je napr.Toyota najspolahlivejsie auto na svete Honda najlepsi a najvacsi vyrobca motorov na svete a nic na tom nezmenia vase blbe nazory.........
neregistrovaný "IT"
10. 7. 2005 00:47
Re: Spolahlivost
Děkuji za informace. To jsem nevěděl, fak děkuji. Rád jsem se nechal poučit. A proč se jako rozčiluješ? Že se těch francouzských aut v EU prodalo víc jak těch japonských, lebo prečo? Jen tak pod čarou, synku, technikou se živím čtvrt století, takže sem tam o tom tak cosi lehce tuším, abych neřekl, že vím...spokojen? Zdravím Slovensko. Vlastně ještě dotaz: kolik těch Toyot se prodá na SK, když píšeš o CR? Hoď se číslo. Díky a čauky! Klídek, hlavně klídek
neregistrovaný "škodovák"
10. 7. 2005 10:55
Re: Spolahlivost
Koukám , že se rozčiluješ víc jak já... Je to Slovák , kterej si neuvědomuje , že i když je statisticky nejspolehlivější TOYOTA , že to je jen stroj , kterej se může porouchat.Takhle on nepřemýšlí..Zrovna tak , můžeš koupit auto míň spolehlivý podle statistiky a může vydržet i nemožné..
neregistrovaný "IT"
10. 7. 2005 11:07
Re: Spolahlivost
škodovák: já se bavím, náramně bavím, venku je škaredě, zítra zase do práce...je tu kopec srandy...hele, stejně majitele japonců nezlomíš žádným argumentem
neregistrovaný "Bzuco"
11. 7. 2005 17:53
Re: Spolahlivost
Ja mam mimochodom tiez toyotu, raz som GTImu pisal preco a bral to ako fakt Co sa tyka tych par exotov co tu napisu nechapem ich psychicke rozpolozenie hlavne mojich narodovcov.Nechapem ich niektore nazory o predajoch skodovky.Rocne prejdem 10 tisice km a najcastejsie jazdiace auta s domacou znackou su SKODOVKY!!! a to je neodskriepitelny fakt a hlavne si myslim, ze debata je vtedy o niecom, ked sa navzajom akceptuju nazory
10. 7. 2005 10:52
Re: Spolahlivost
Ten byť pravdivý, tak nevypovídající výkřik, že Toyota je nejspolehlivější auto na světe musíš zarámovat realitou - nejspolehlivější znamená, že s Toyotou jedeš do servisu mimo interval 1x za tři roky a s jiným autem dvakrát... Tak tohle, to je mi srdečně jedno. A jak vidíš, je nás na světě dost, co kupujeme jiná auta a přesto nejezdíme s vytřeštěnejma očima, kdy se nám auto zastaví... Tak klid.
neregistrovaný "Ethicon"
11. 7. 2005 17:15
Re: Spolahlivost
To je zaujímavé, mám už dva roky "nespolahlivé" talianske auto a stále ma nejako o tej nespolahlivosti nepresvedčilo-našťastie.
neregistrovaný "Tom"
19. 7. 2005 11:36
Re: Pre Gti a spol
Ozaj kolko preda VW za rok aut v USA?Okolo 300 000.Toyota tam predala cez 2 miliony aut.Kde je najvacsi trh na svete asi to nebudu Cechy alebo Nemecko.Co hovoria tabulky JD Power?VW nie je ani v prvej 50 tke v spolahlivosti.Vies kolko milionov motorov predala Honda z V TEC systemom?Presne to neviem ale viem ze nebola hlasena ani jedna porucha.Mam pokracovat?Naco nie je to z mojej hlavy vsetko sa docitate v mot.magazinoch aj sami.....
neregistrovaný "Manekyn"
29. 10. 2005 12:03
Drahí bratia
Musim suhlasit s nazorom od Maxa.Mate jednu skodovku a idete sa z toho potentovat.Aj taky Seat /koncern VW/ ma v ramci EU väcsi predaj,ako Skoda /pozri tab.predaj EU./Co sa tyka PSA a KIA,aby na Slovensku nepracovali o chvilu naopak Cesi.V Eu jazdi omnoho viac krajsich a urcite aj lepsich aut ako Skoda.Je az trapne ,ako sa hrdite Skodovkou,pritom je to vsetko robota Nemcou.Sledujem aj tabulku poruchovosti vsetkych aut a Skoda teda nic moc,iba priemer.Takze sa laskavo drzte pri zemi a nerobte taky humbuk okolo skodoviek.Takych aut je tu plna *. :yes:
Rozbalit vlákno
0