Volkswagen minulý týden představil prototyp automobilu, který nepotřebuje řidiče. Místo něj je na palubě složitý systém senzorů a výpočetní techniky, která se snaží napodobit člověka v rozhodování a ovládání vozu...
Jen jestli to nevyvíjejí pro jistotu ... až se ty jejich (VW) auta nebudou pro svoji "krásu" prodávat ... tak aby nás tady neobtěžovali tímhle ... když to nebudou chtít řídit normální lidé
Na rozdil od rumunofrancouzu patri vozy VW mezi nositele spicky prumysloveho designu, protoze jejich vozy jsou nejen krasne, kvalitni a trvanlive, ale jejich krasa je navic nadcasova.
Konecne jsme tam kde chceme byt !!Vyradime toho nejvetsiho blba z provozu ,ale jeste predtim nez to bude definitivne tak daleko ,mel by se do aut k topnym sedackam ,klimaautomatic a podobnym pohodlnostem zabudovat napr. automaticky vymesovac (s z hackem)!! To by preci bylo velice prijmne na dlouhych cestach a pak me jeste napada-avtomaticeskij atjerac prstov......a pak me jeste napada.....ale vic ted radeji neprozradim ,jeste by mi to nekdo ukradl !!
Zrovna jsem chtěl napsat, že nic nového, že v USA už roky pořádá závody DARPA a ono je to ale i v tomhle případě tak. Americká univerzita připraví vůz pro soutěž jejímž cílem je pokrok v technickém vybavení US Army a VW z toho udělá svůj úspěch. Přitom auto, které slouží jako nosič technologie je spíše irelevatní a jak jsem sledoval poslední ročník, převažují hlavně Dodge a Hummery. A že by se tím nějak chvástaly?
Mimochodom to ak sa nemylim je projekt GM a v plane bolo urobit auto ktore nepotrebuje sofera. Islo to napojit nasatelit a oznamit operatorovi kde idete presne a ono to auto uz ide. V tom dokumente bolo 5 Bucik-ov(Park avenue) ako isli jeden za druhym. Nadhera
DARPA - sic neviem ako dopadol posledny rocnik, ale o predminulom som cital vo VTM pomerne zabavny clanok. Dost dopodrobna tam bolo popisane zufale a neuspesne snazenie sa niekolkych teamov prejst celu trasu. Myslim, ze najlepsie auto sa vtedy nedostalo ani do polky cesty. A to tam tusim ucinkuje aj Rod Millen (alebo Rob Stewart zo sampionatu SCORE off-road? - teraz sa mi to trochu pletie), ktoreho fa. sa tymto seriozne a programovo zaobera uz zopar rokov...
Minule to dopadlo taky zábavným fiaskem. Jenže to není nic, za co by se měl někdo stydět. Nějak se začít musí. Aspoň se to narozdíl od Evropy snaží dokázat a má to podobný efekt jako finanční odměna tomu, kdo dvakrát po sobě dokáže vzlétnout do vesmíru (Space Ship One). V USA ví, jak povzbuzovat vědce. Tady je spíš utiskujeme a nedivme se, kam potom většina uteče.
Teď mě napadla strašná představa. Že vyhraje zrovna Touareg. By bylo s VW a jeho fandama (viď GTI) k nevydržení. Přitom, jak už jsem psal, na vlastním autě skoro nezáleží.
Ja myslim, ze to nijak nehrozi - ako hovoris, tam ide skor o tu techniku dialkoveho ovladania nez o platformu na ktorej to bezi. A nevidim dovod preco by niekto v USA nekupil domace auto, alebo Toyotu a dal prednost prave VW.
Články máte hezký a fotky k nim taky,ale vadí mi jedna vec, proc si nemuzu otevrit vic fotek najednou? Takhle musim otevrit jednu prohlidnout otevrit druhou, myslim ze by bylo efektivnejsi umoznit abych si moch pootvirat vsechny fotky a behem nacitani si cist clanek a po přečtení si hezky prohlídnout všechny fotky bez čekání
a jeď. Jeď kam chceš... Udělej si jí jak z praku. Pak to nakal na zadním domů. A tomu poldovi, co si nevšimne, že tě stírá na zadním, nezapomeň ukázat logo. Logo VW s dovětkem - Stanley. Brácho. Kapišto? Žádnej bodík... to je cíl...
No tak to ja se teda odstehuju na jinou planetu ,tam kde mi muj computer nerika co mam napsat a kde si svou raketu muzu/musim komandovat sam ,ale priznavam ,ze z pribyvajici blbosti bude nutne cloveku to mysleni odebrat ........
Už se moc těším, jak jednou za mnou přijede Stanley, dá mi peníze a bude mě přesvědčovat, že právě s ním mám jet. Tomu říkám pokrok. Žádný kupování aut, auta si budou kupovat nás. Boj o zákazníka je neúprosný
Pri všetkej úcte k novinkám v autopriemysle musím pripomenúť že sa už všade a stále píše len o bombastických ponukách a nových modeloch áut tej či onej automobilky.Viem, doba ide dopredu ale netreba zabúdať aj na chudobnejších motoristov.Totiž,nie každý má na nové auto od 350.000-1.500000Sk.Privítal by som (určite nie som sám)nejaké príspevky dajme tomu o údržbe áut ročníkov1970-1990,kutilské rady,vylepšenia a pod.
Niekedy ich bývalo dosť!Veď nie každý má čisto konzumný prístup k svojmu autu.Viď elitne zachovalé kusy.Chcel by som viďieť Fabiu po 30-tich rokoch!
Kdyby stavebni prumysl mel fungovat stejne jako ten automobilovy, tak to by v centru Prahy musely stat jen same panelaky a jeste k tomu by se musely kazde ctyri roky bourat a na jejich misto by se musely stavet nove.No a stejne jako to auto, by se o tech domech potom v casopisech muselo psat jako o zastaralych a nemodernich a okoukanych .Ja se tesim na casy kdy se novy model automobilu vyvine v case 10 sec a cele vozove parky se budou obnovovat kazdy druhy den ........
Na udrzbu a sroubovani ti potom asi moc casu nezustane a hlavne proc take kdyz to bude stale nove .
Ale samozrejme se pokroku nebranim ,akorat me nekdy preci jen trosku neco malo vadi (opatrneji to snad vyjadrit ani nemohu)......
Dufam, ze smerujeme k vyssej zivotnej urovni ved nikto asi nema zaujem pri dnesnej pretazenosti ciest na Slovensku aby sa prehanali 30 rocne vraky resp. jedine veterany ,ale nie denne, ktore su pomalsie ako ta armada kamionov.Ty asi toho vela nenabehas na aute inak by si netuzil po clanku ako opravovat skodu 120 l, ceny kvalitnych jazdenych aut su dnes priatelne.