Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Diskuse: kde tankujete nejraději?

87 komentářů

shell v - power racing dostanem 3x viac smartbodov
Nejen ze dostanes vic smartbodu, ale taky to znatelne lip jede
a co se nafty tyce, tak ta ticha je od ARALu a ta rychla je od SHELLu ....
Shell je najlepsiii !!!
voni ty hadice na stojanech nejsou buhvijak dlouhy
Najradsej asi Shell, potom Esso a OMV, len nie Slovnaft (teraz je akcia na bojkotovanie Slovnaftu)
Nejradsi mam OMV, ale bohuzel jich na svych cestach potkavam spis min nez vic, takze nejcasteji tankuju u pumpy v Lisnici ... cena a prijemne sluzby me tam docela oslovily.
dřív Aral...nebylo špatné dobíjet si tankování mobil a teď sbírám shell-body
no přece Na Spilce, v Kolkovně, U Schnellů a nebo taky v Pegasu, že jo ciello
No ne, plzenaci!! Radio, ty makas v Panasonicu, jo?
Shell
blázníš ? jen znám trochu Plzeň, dobrá je taky U Mansfelda. ale nezapomeň, že U Schnellů je v matičce Praze a vynikající Pegas na brněnské zlaté lodi. a ty makáš v Panasonicu ?
ne, ne. Nechal jsem se navnadit tim Mansfeldem Schnella a . Myslel sem, ze tu je nekdo aus Pilsen. A to sem si te splet asi s Pajou, kterej rikal, ze kdyz to u nich po praci rozjedou Japoncici...Japonce sem akorat strasil vykrikama tsunami a godzilla
su to madarski vydieraci
GTI
Palivo kupuji zásadně u čerpací stanice. U značkové čerpací stanice. VĚRNOSTNÍ PROGRAM? Jasná výhoda pro podnikatele - výdaje za palivo jdou zcela do nákladů a skrzevá ně tak nedaníte příjem, který byste jinak na pořízení daru třeba pro přítelkyni danit museli... V nabídce "dárků" je Shell velice inspiratívní... KVALITA? Zásadně po ujetí 100.000km beru následných 5.000km u Shellu ten W-Power, mám s ním jen ty nejlepší zkušenosti. Pročistí se motor a zklidní se jeho běh. Od čerpací stanice očekávám luxus prodeje a ten je tedy u všech značkových pump tady zachován. Přitom preferuji Shell, u Arral mi vadí ty trubky kolem stojanů o které zakopávám. U Benziny někdy "rachtá" pistole a to mi vadí též. Zásadně neberu benzín na dálnici Praha Brno - tedy, když jedu sám, aby mi nějakej milosrdnej lupič neřízl při placení gumu a pak mi ji pomohl někde v poli vyměnit a jako dar přijmul všechno co mám sebou... Vedle čerpacích Hvězd, existují amatérské projevy prodeje pohonných hmot - tzn upatlané čerpací pistole, dveře bez fotobuňky a tam zastavuji jen při akutních střevních bolestech. No a pak je tu "kanystrový fenomen" - tedy možnost získání levné nafty... tak to je český evergreen. Proto tu tolik lidí miluje naftové motory. A na závěr něco z nedávné komančhistorie - zásadně byly stojany za sebou, takže jste vždy stáli frontu, běžné bylo tak 5 až 10 aut před vámi. Hadice neměly navíječku, tak každý měl grif okoukaný z filmu Sedm statečných - šlehnout hadicí jako bičem a tím ji dostat do míst kam bylo potřeba... Jestli se tu něco po revoluci rychle dostalo na vysokou úroveň tak to jsou právě čerpací stanice, je radost k nim jezdit, je radost si nechávat mít přední sklo nebo u myčky celé auto, je to prostě pro řidiče senzačně vymyšleno.
Teda to "mití" předního skla jsem od GTI nečekal...
GTI
Dík za geniální postřeh, jsi opravdu dobrej čtenář... Jinak - to ví každej, že jsem se upsal, nemusíš to tak dramaticky prožívat
jezdím asi 6 let jen k ARALU jednounačně spokojenost,s naftou žádný problém.Nafta od SHELLu nevím nevím je prý čistíci,u nového vozu asi v poho ale starší vůz může mít problém.
Obrovská detonace prorazila stěnu léčebny. Krtek spouští otvorem dolů vlečné lano spletené z vlčích chlupů. „Nerupne to se mnou?“ strachuje se GTI. „Není čeho se bát. Je ze zimní srsti.“ uklidňuje ho krtek. Postupně se všichni spouštějí po laně dolů. Útěk probíhá hladce. Dobrmani mají stále kocovinu od výfukových plynů z 1,9TDI a jen se nepřítomně motají. Všichni uprchlíci jsou ale oblečení ve vězeňských šatech. Takhle by se daleko nedostali. Přepadnou tedy prádelní šňůry nejbližšího statku. Výběr tam moc velký není, ale co se dá dělat? Mates si přivlastní slušivé odrbané montérky. Radio rádiovku, tílko a tepláky s dírama na kolenou. Jak stylové. Lones dlouhou noční košili a vysoké gumové holínky. Ciello na poslední chvíli urve dámské květované šaty. Na GTIho tak zbude vlajka evropské unie ve formátu asi 2x3 metry. Chvíli váhá, co s ní a nakonec si jí kolem sebe uváže ve stylu róby starých Řeků. Přestože se snaží tvářit důstojně a vykračovat si jako Caesar, Ciello se stále nemůže přestat řehtat. Už to vypadá, že se z toho udusí, když tu spatří sám sebe v louži a dá se do usedavého pláče. Ostatní na tom už taky byli i líp. Krtek se ve svém bavorském kroji cítí jako král světa a rychle všechny vede k dálnici. Tam si stoupne Ciello v šatech ke krajnici, stopuje auta a vyzývavě se přitom kroutí. Ostatní čekají schovaní ve křoví. Už se blíží nic zlého netuše Enzo ve své nové Alfě 159. Vidí stopařku a v očekávání mnohého zastaví. Ciello nasedne na místo spolujezdce a ostatní bleskově vyběhnou ze křoví. Lones a GTI nasednou dozadu, Mates a Radio se nacpou do kufru a krtek vytrhne v motorovém prostoru nádrž na kapalinu do ostřikovačů a do vzniklého místa zaleze, když za ním kapota zaklapne, můžou vyrazit. Enzo se chvíli vzpírá, ale nakonec se ze strachu o svůj život rozjede. „My nejsme blázni.“ křičí z kufru Mates. To už ale Alfa brzdí před hlídkou policie. Důstojník kontroluje Enzovi doklady a přitom si nedůvěřivě měří pohledem Ciella v dámských šatech. Z kufru zahuláká Mates: „Proč sakra stojíme?“ To už začíná být policistovi něco divné. „Vystupte si, a všichni!“ Za půl minuty si se zatajeným dechem prohlíží tu pestře vyhlížející skupinku. Neví, co má dělat. GTI se ostře ohradí: „Na co čekáme? Pospíchám do Bruselu na důležité jednání!“ Policista se zalekne, zasalutuje a pustí je. Daleko ale nedojedou. Dochází palivo a tak odbočí k benzínce natankovat. Nějaký mladík, co tam myje okna, hned vyrazí k Alfě. Ciello se vykloní a zařve: „Natankuj nám, máme tu něco rozdělanýho“. Ten si jen ale nedůvěřivě prohlíží čtveřici uvnitř. „No bude to? Nebo ti mám jít pomoct, cukrouši?“ Mladík zakopne o kyblík, jak rychle běží natankovat. Pak omeje okna a než Enzo zaplatí, chce ještě zkontrolovat náplň do ostřikovačů. Otevře motor a ...zírá na krtka. „To je náš pitbul.“ vysvětluje GTI. „Nemá rád zimu a tak se ohřívá u motoru.“ Krtek zavrčí, aby dodal důvěryhodnosti na onom tvrzení. Pak konečně zaplatí a mohou jet domů.
GTI
Sháním vlajku Stálá třída P.S. Pitbul v motoru... ... cukrouši....
Po deseti řádkách jsem to vzdal...
Chce to silnou vůli.
GTI
Stačí umět číst. P.S. Vyučuje se ještě na školách psaní a sloh, nebo je dnes limit těch 180 znaků co se vejde do esemesky?
zatim se vyucuje jen sloh,ale to v 3 jazycich...
když už,tak 160 znaků ty slohomile.
Nejenže mám Shellku za barákem, ale párkrát jsem zkusil natankovat u pumpy "Já a brácha" a byl patrnej rozdíl ve výkonu a taky ve spotřebě. Už nevidím rozumnej důvod tankovat o dvacetník levnějc - na padesáti litrech je to směšnejch 10 korun. Kvůli týhle částce si rozhodně nenechám ničit motor pančovaným sajrajtem - třeba tím z pumpy na Průmyslový mezi Hostivařem a OBI. Smart kartu samozřejmě mám.
Do svoji Imprezy GT nejradeji tankuju 98 u Aralu,protoze pak posilam pritelkyni kredit na mobil z aralkonta ale jinak mam nejradeji Shell (skoda ze neni zadny v K. Varech), protoze V-power je skvela vec a maj uplne bozsky vymakany katalog veci za smart body!!!

To GTI: cece ty ses ale ukecanej

Zdar vsem!
GTI
Pokud jsi na vánoce zapomněl odstranit ze šály visačku s logem SHELL, tak je mi jasné, že až si to tu tvá přítelkyně přečte, tak kredit nekredit, budeš si muset v Těch Varech umejt svědomí v hodně horkém prameni... tak - pozdravuju Vary.
V nasem meste je to asi nejlepsi volba.
jezdim na pumpu kterou mam hned u baraku a je to neznackova stanice ale ma nejlevnejsi benzin ve meste. ja nemam potrebu kupovat benzin na shellu ktery je o par korun drazsi nez neznackovy. nabizene zbozi v prodejnach stanic nekupuju protoze je drazsi nez v normalnich prodejnach krome casopisu
brával jsem u OMV a Shellu 95 oktanů. jednou jsem však musel vzít v místě bydliště benzín podle většiny z vás neznačkový - a ejhle, na stejné pravidelné štrece jsem dotankoval míň. Abych si dojem potvrdil či vyvrátil, bral jsem ještě několikrát a měřil: a skutečně na čtyři otočky mezi kanceláří a bytem + obvyklé pojížďky jsem vždy dotankoval méně, efektivně asi o 3 litry na 3 otočky při ceně vždy minimálně o korunu nižší než u Shellu. Jedná se o individuální zkušenost se značkou, která má několik stanic na jižní a střední Moravě. že by nebylo všechno zlato, co se třpytí?
pochopitelně mělo být 3 litry na 4 otočky
nejradeji mam Shell a Aral.pri nejehorsim Agip a Omv
zasadne shell v-power racing, nebudem si za tyh par usetrenych korun davat kadejake pancovane sra*ky... i ked nikto nikdy nevie kde sa pancuje a okostovat sa bojim, to viete, tie hadice nejsu niekedy moc ciste... shell ma jednoznacne najlepsie darceky a kedze za racing su 3 body, tak zbieram zbieram a zbieram a umyvat chodim jednoznacne na OMV, lebo u nas (BA) je to jedina pumpa s handrovymi kefami, neznicim si predsa na novom aute lak... a za 10,- si tam dokazem vysat cely inerier - taha to tam dlho a silno na rozdiel od Jetky...
Do Sti nejlepsi volba, smartbody taky super. Ty drobne navic ozelim, mam to auto rad. Nejmene sympatii ve me vzbuzuje Bentina, na tu jeji cervenou jsem alergickej...
Tankuji vzdy jen u kvalitnich a proverenych pump jako je Shell, Arall nebo OMV, pri nejhorsim Benzina a Agip. Vetsina ostatnich benzinek si k zisku napomaha primichanim vody a jinejch sra*ek do paliva.
Voa tam nebyva primichavana, ale jeji pritomnost v nafte, ci benzinu je dana nekvalitou potrubi a prosakovanim ... nebo ne?
A tím že nečistí nádrže - jinak pravda
To byste se divil. Dokonce o tom byla nedavno reportaz v televizi, ze fizlove odhalili primichavani ruznejch latek do paliva.
Ale ja jsem se neprel. na mnoha pumpach se bohuzel stale primichavaji ruzne latky pres topne oleje a jine veci, z nichz vetsina snizuje kvalitu pohonnych hmot. Jen vodu tam snad nedava vedome nikdo, protoze jeji odhaleni v palivu je dost snadne a taky ridici to vetsinou velmi brzy poznaji na svych autech a zacnou tankovat jinde.
Pokud jde o tu TV reportáž, tak už si nepamatuji všechny stanice, kterých se to týkalo, ale ten problém byl téměř u všech, které brali benzín z Čepra. bavil jsem se o tom se známým, který pracuje na pumpě postižené touto reportáží a říkal, že jejich vedení dospělo k závěru, že ty látky, které jsou do bnzínu přimíchány a nemají tam být tam přimíchávají distributoři, kteří jim pohonné hmoty dovážejí. Už na ně podali žalobu
S BMW M3 se naeda tankovat zadnou brecku, takze Shell V-Power nebo V-Power racing, pripadne ARAL - 98-cku, nebo 98-cku na AGIPu. Kdyz jsem jednou byl bez benzinu a k dalsi "znackove" benzince bych nedojel, natankoval jsem deset litru u BENZINY a odesly mi obe dve lambdasondy, takze se mi to tankovani opravdu vyplatilo Vernostni programy urcite ano, jezdim tankovat vetsinou petkrat az desetkrat za tyden, takze pro toho nevyuzit...
Tak to by mě teda zajímalo, kolik toho s tou tvojí M3 najezdíš. Taky mám M3, ale jen pro zábavu, ale i při jízdě po městě, si nikdy neřekla o víc než 17 litrů. To si víc vezme při nějaký ranní projížďce, nebo na okruhu( tam se dostanu i na 60L/100Km)Ale při normální jízdě je to do těch 17L. Při 60L nádrži to je 353Km. Pětkrát až desetkrát to je docela velkej rozptyl, ale i to ti spočítám. 5x353=1765Km 10x353=3530Km týdně. To bys asi nedělal nic jinýho než seděl v tý M3 a honil ji. A ta tohle tempo moc dlouho nevydrží, to mi věř. Takže hochu, nehoupeš nás tady trochu??
Jinak abych se vyjádřil k tématu. S M3 jedině V-Power Racing, do druhýho auta ARAL. Ta jejich akce co teď běží je dobrá. Už mám tři baťohy, osušku a mladá medvídka
Já bych to u něj viděl následovně - horko těžko si ušetřil na M3 a teď nemá na benzín, tak tankuje denně za 200 a jede kolem baráku
Aještě něco SHELL V-Power ma 95 oktanů, tak to do tý svojí M3 moc nelej, nebo ti to zas odejde. Taky už se mi stalo, že jsem musël natankovat 95, ale s autem mi to nic neudělalo. Nebyly ty lambda sondy už dávno v pr..? A skočilo ti to do nouzovýho programu nebo ne? Na jak dlouho a jak jsi to dostal z paměti závad? Máš vůbec M3?
Pokud dokaze 10 litru benzinu znicit BMW, tak to by se v Muenchenu zamyslet, kde udelali chybu .
Ty tomu fakt veris, ze ti to odeslo kvuli tem 10 litrum?
S benzínem to až tak moc neřeším, ale nekoupím u hypermarketů. S naftou jenom Shell a poslední dobou jsme mnozí začali kupovat v jednom ČSAD, vč. přejímacího technika od VW. Subjektivně máme nezávisle na typech motorů pocit(TDI,PD,HDI), že to líp jede. Mají 50 kamionů s moderními vstřik systémy, jaké jsou u osobáků a nemohou moc riskovat průser. Takže jsme přešli tam a spokojenost. Průser je MAKRO Brno. Tam asi před týdnem prodávali něco, co nafta rozhodně nebyla. Mechanik v práci dělal jednoho ropáka-měnily se vstřikovače(auto asi 150 tis km), dal nové, nechal chvíli běžet na volnoběh, ujel asi 200 m, pecka a auto stálo. Všechny vstřikovače zakouslé. Vypustil nádrž a byla vidět ta hrůza. Fór byl, že na ty staré to díky vůlím jelo, rachtalo přiměřeně ujetým km, tak po palivu primárně nešel.To by se musela vypouštet každá nádrž... Nové vydržely asi 15 min. Takže nekupovat levnou naftu. Prodraží se to.
1. OMV
2. Shell
3. Aral
a to vzhledem k tomu, ze tankuju naftu, kvalita je nejdulezitejsi, cena nehraje roli, ucpany vstriky jsou drazsi

zato benzin tankuju klidne i u Hypernovy, nikdy nebyl problem a cena je bezkonkurencni

Takze asi tak
Jsou to jen kecy, kecy, kecy. Za poslednich 8 let jsem se tremi auty VW TDI s ruznymi systemy vstriku najezdil neco pres 400 tis km. Tankuji temer bez vyjimky u neznackovych stanic. Prvni dve auta jsem tak z 50% odjezdil na repkovou naftu. Nejsem zamestnanec, ale zivnostnik a na nejake priblble darky se muzu vykaslat. Jdu po cene. Ty auta stale jezdi. Na tom prvnim motoru je 280 tis km bez opravy. Za ty roky jsem natankoval jen 2x spatnou naftu, u ktere byl evidentni pokles vykonu. jednou v Neratovicich (Tamoil) a jednou v Banove u Uherskeho Hradiste (firmu si nepamatuji). Jinak na repkovou naftu auto vzdy bralo asi o 3-4 deci na 100 km vic, nez na normalni. Jiny rozdil v tom nebyl. Ovsem nejezdim (ze zasady) ve francouzskych vozech ani ve Fordu... Auto mam k zivotu, ne k frajereni.
jo, ja ti to neberu, pokud nemas problem, preju ti to, ale pral bych ti videt tu zlutou srac.ku co me vytejkala po rozebrani z motoru, a je to nekvalitni naftou, mozna jsem mel smulu, ale uz to nechci riskovat Navic tim pada zaruka, vsude te odbudou, ze mas tankovat kvalitni naftu a vyplazni 50 hadru za opravu, to neni moc sranda znovu opakuji OMV,Shell,Aral je jistota, ale nikomu to nenutim, jen moje zkusenost, zadny kecy. O repkove nafte se moc bavit nechci, drive na SDicka a stary nepreplnovany naftaky se to udajne dalo, ale dnesni common rail to proste neprekousne. Ja to dycky prirovnavam k jidlu, nekdo za kazdou cenu setri na potravinach, kupuje to nejlevnejsi jidlo, samy nahrazky a Ecka, ale pak mu z "motoru" tece zluta srac.ka (pardon), prinejlepsim si brzo motor zadre.
Ptal jsem se drozkaru. SDI a TDI od VW s vyjimkou verzi PD nemaji se repkou problem a drozkari s nimi najizdeji do GO v prumeru 360 tisic km. Nikdo z nich nekupuje naftu u Shellu ani Aralu. U VW TDI PD se uz repku doporucuje redit 1:1 s normalni naftou. Jo a jeste k memu predchozimu prispevku - tu prvni TDI 66kW jsem mel navic precipovanou na 85kW - a absolutni spokojenost! I na repku! Vsem doporucuji. Prodal jsem ji, kdyz mela 150 tisic km. Dnes na ni ten kluk, co ji ode mne koupil, ma uz 220 tisic - bez problemu.
Common rail turbo (ale take Tatra a Liaz) maji ovsem pri pouzivani repky pry zivotnost velmi nizkou. Holt - cim horsi diesel, tim vetsi naroky na olej, naftu, spotrebu a penize za opravy .
Bohuzel repka uz neni... Ted tankuju v CSAD, nebo kdyz jsem po republice, tak vetsinou u ruznych hypermarketu. Jen jednou za 8 let, kdyz jsem natankoval (viz vyse) bylo zapotrebi vycistit palivovy filtr (asi do nafty nalili mazut )
řepka je .. ale v klasické naftě jako příměs
o tom VW TDI a bionafte slysim prvne, ale beru, pokud ti to beha neni potiz. A o modernich naftacich si myslim taky svy, servisni interval mam ted 35tis km (vymena oleje), coz se starejma dema ani nahodou srovnat, spotreba se drzi porad 6-7 jak u starejch, ale brutalni narust vykonu motoru oproti bejvalymu naftovymu standartu 50-60kW je FAJN, penize na opravy obecne asi vzrostly, vsechno je drazsi, nastesti muj drzi, protoze ho mam rad a povidam si s nim
Jednoznačně ,, SUPER DIESEL ,, od Aralu !!! Včera jsem tankoval plnou u Aralu na D1 za exitem Humpolec . Absolutně čistá čerpačka , klimatizovaná uvnitř. Jejich Diesel ja perfektní a motor po něm opravdu ztichne.Jen ta cena ( 29,90 !!!!! ) , to je bomba . Za tu cenu by měl být ministr financí veřejně zbičován .
Mám ještě zkušenost s Extra Diesel os Shellu . Je také výborný . Podle mě Aral A shell mejí nejlepší naftu .
Jasné ze Shell. Nie som taký bohatý aby som si lacným palivom zničil motor. Na lacných pumpách kde neodkalujú nádrže... Predsa základnou podmienkou dlhej životnosti motora je kvalitné palivo. Takze ja setrím tak ze kupujem kvalitné palivo na pumpách Shell.
V zime najväčších mrazoch som bol tankovať diesel na cer. OMV vysmiata pani pri okienku mi povedala ze im dosla nafta. Týmto ma presvedcili ze si nezaslúžia moju dôveru.
Proti vysokým cenám palív na Slovensku bojujem tak ze zásadne netankujem na cerpackách Slovnaft.
Ja jeden cas na OMV pracoval a spolecnost OMV nemuze za to ze jim nepride nafta. Nebo dvakrat kdy sem to zazil za asi tri sezony to byla chyba spolecnosti popilka, ktera ji pro OMV rozvazela na stanice...
Tankuju u čerpacích stanic EUROOIL a využívám jejich věrnostní program ´...
Tato benzinka se jmenuje Tenryu. Mám takovej pocit že tam točí OMW
Čerpám benzín na SHELL Galanta, Esterházyovcov. OK. Slušný personál - drahý benzín - špinoš Mikloš.
Hocikde, len nie na Slovnafte. Pripájam sa k bojkotu.
No tak ja jsem driv jezdil benzinakem dotazenym ze zapadu. Mel jesnu "vyhodu" a to, ze perfektne poznal kvalitu benzinu. Natankoval jsem naky humus a uz to netahlo. Tenhle problem byl temer u vsech stanic. Jediny kvalitni prodavali na JET-ce. Ten byl jeste navic levnejsi. Ani ten slavny V-Power nemel zadny efekt (o 3Kc drazsi). Je to sice 3 roky zpatky, ale pochybuju, ze by byla velka zmena. Potom jsem presedlal na naftak. Bohuzel jsou u firmy karty Benzina, takze se tankujeme tam. To co si tam naberu je totalni hnus. Smrdi to, nejede to (myslim jeste hur nez normalne . Jediny rozumny diesel je ted u OMV. A jeste jeden poznatek o Aralu...je to bezkonkurencne nejdrazsi firma v republice. Na benzinu/nafte urcite, ale predevsim na tom zbozi co tam prodavaji. Tady napr maji uplne presne totez zbozi jako u 5km vzdaleneho Shellu, ale min o 30% draz. Taky rizecek v bratru za 160,- je drazsi nez svickova na Ruzyni !! Nakupovat neco u cerpacky je opravdu sila
Mohl by mi někdo ze slovenských čtenářů vysvětlit o co jde s tím Slovnaftem ? Díky.
Jedna se o slovenskou variaci na jeden nesmyslny "Boj za nižší ceny benzínu"
vice je na [odkaz]
A co cerpacka Esso? Jezdim tam, beru vetsinou 95, nekdy 98 a zatim spokojenost. Mam to nejbliz a navic maji taky body do vern. programu... Co vy?
podle jednoho internetového testu na naftu, tankuješ vlastně palivo aral,takže v pohodě.
v-power (ne racing, na to musi byt motor prizpusoben jinak akorat dostava zahul). Akorat cena me docela odrazuje, tady v OL je shell vzdy bezkonkurencne nejdrazsi. Takze jsem presel k Agip + obcas Wynns prisada, zatim to vyjde penezove lip, chovani auta se nijak nezmenilo a bodiky s katalogem davaj taky. Ve sve podstate zaklad benzinu (a vetsinou i prisady) dodava ceska rafinerska, takze nejvic zalezi na provozu (cim vetsi obrat tim mensi sance usazenych necistot a vody) a na doprave (jsou dopravci, co prevezou naftu a pak do te cisterny bez oztychu nalijou benal a naopak), takze je dobre si obcas vybrane benzinky (v miste bydliste) vsimat, jaka tam jezdi cisterna a jak casto tam jezdi lidi nakupovat. Mezi znackama (aral, shell, omv, agip) podle me zadny extra rozdil nebude, horsi je to holt u stanic (jak uz nekdo vtipne poznamenal) "ja a bracha" na kraji dediny v byvalem kravine JZD
Majitele vozů Touran v nejbližších dnech firma vyzve prostřednictvím svých autorizovaných prodejců k návštěvě servisu, kde jim vůz bezplatně zkontrolují a v případě potřeby opraví, uvedl mluvčí Import VW Group Jan Klíma s tím, že výměna dílu trvá zhruba hodinu.


Volkswagen celosvětově svolává do servisů 44.000 touranů vyrobených v roce 2004 a letos. Výzva se týká vozů s dvoulitrovým dieselovým motorem a ruční šestistupňovou převodovkou. Spojka těchto aut může v některých případech vydávat hlasitý hluk a donutí auto zastavit.


Volkswagen se snaží vypořádat s obavami o kvalitu svých vozů, které vedly k tomu, že se koncern v anketě vlivné agentury J.D. Power umístil v dolní části odvětvového žebříčku. Minulý měsíc se značka VW ve Spojených státech umístila spolu se značkou Porsche na 32. místě ze 36 značek
U supermarketu a jelikož tam mají benzín vždy levnější o min 0,5Kč(někdy i o 2Kč) tak to považuji za nejlepší věrnostní program. Prozatím bez jakýchkoliv problémů + placení přímo z auta a v případě potřeby nákupu jste rovnou u obchoďáku.
Tankuji nejčastěji u Shellu: 1. mám ho pouze přes křižovatku (bohužel), 2. celkem slušný věrnostní program, 3. kvalitní palivo. Občas tankuji u Globusu, nebo na AP-Oilu na Českobrodský, ale je to trošičku znát - občas padají volnoběžné otáčky, po zhasnutí motoru si ještě "blafne"...
Oktan v nedeľu. Lacnejšie o 1,--Sk + bod za každý liter na Oki-kartu.
Samozrejme bojkot Slovnaftu
Asi u mě vede Aral kvalitou služeb následovaný Shellem,ale i Benzina jde mílovými kroky vpřed!!!
Najčastejšie tankujem na Shell. Využívam pritom SMART kartu, ale v posledných 2 rokoch uvažujem o tom, že zbieranie bodov je syzifovská práca. Je to z toho dôvodu, že sa neustále, a veľmi rapídne, zvyšuje počet bodov na získanie nejakého tovaru. Napríklad Easy karta sa zvýšila od roku 2003 (cca 700bodov) na dnešných 1390 bodov. Oplatí sa ísť preto akurát na čerpaciu stanicu Shell? Veď existujú aj iné stanice s rôznymi výhodami a s menším počtom natankovaných litrov.
Kupujem výhradne benzín 95 okt., s ktorým som spokojný - u značkových púmp.
Umývacie linky - kde je záruka, že sa tam nachádza aj šampón a vosk? Mám mnohokrát podozrenie, že ich koncentrávcia je možno v množstve blížiacich sa nule. Zanedbávaná je priebežná kontrola a doplnenie hadíc kompresorov, umývacie panely samoobslužných umývačiek sú nečitateľné a tiež zaplatený časový limit nezodpovedá skutočnosti.
Já mám Shell V- power racing přímo doporučený v manualu od výrobce. Tak to dodržuju. Do laguny beru V power 95, spíš díky smart bodům. Nevěřím že u jiné ZNACKOVE pumpy bych poznal rozdíl. Jinak z doslechu si lidi dost stěžují na Euro oil, ale jak říkám- zkušenost nemám.
Nejraději také tankuji SHELL-V_POVER, nebo jiné vysokooktanové.Jednak proto že v jednom autě má přímo být, a do druhého pro jistotu. Jsme přece jen češi, a dokážeme ošidit všechno, takže aby měl alespoň 95 oktanů.Ale různé akce typu SMART karta a podobně mne totálně iritují. Jsou to soutěže pro voly, sbírat nějaký body, bony, dárky apod.Bral bych levnější bezín a soutěže ať si narvou do špic.
No já to beru tak že nějaké to CD nebo DVD občas neuškodí, ale jinak souhlas-kdyby to zrušili a zlevnil se tím benzin tak budu radši.
Jazdim len na plyn.A Tankujem len v Trenčíne,je tu najlacnejši!
Vyhlasujem bojkot Slovnaft pumpam.
JASNE žE ESSO
Aral Super Diesel. Sou to sice zasrany skopcaci ale tady de o moje auticko. A ten rozdil je znat ihned-vzdy kdyz nahodou z nouze natankuju nekde jinde je subjektivni rozdil v hlucnosti tak 50%. Opakovane sem zkousel Shell Diesel Extra hlucnost standartni a vykon se nezvetsil alespon podle maximalky. Jinak kdyby mi dosel benzin u OMV tak to tlacim kamkoli dal radsi nez u nich natankovat! * jedny rakousky!
OMV
Nejlepsi je PARAMO.
..a to si můžu dopřát díky bodům z ESSA.. takže doposud to bylo Esso.. i v minulosti bez bodů... skvělej shop a perfektní pečivo - bacochy...!! Jinak nemám problém s ničím jako je Aral, OMV, Shell nicméně v žádným případě neriskuju Slovnaf, Benzinu a pak povedený jako papaoil nebo jim podobné... Jo chci dobrý prostředí s adekvátnim shopem... Jo a jinak teda spíš ty italský.. kde jaksi z Brand idnetity dělají kafe... no ale zrovna jedu po osušce nebo co tam ještě mají... na Aralu..
Jednoznacne ESSO, odkedy nemam auto so splynovacom. Kvalita za rozumnu cenu.
.. takovej skromnej dotaz..?? Myslíte, že by se v česku uchytily automaty na benzin..??? v noci a mimo (v menších městech)..? řek bych že to má na mnoha místech význam...
Najlpszy LPG jest na BP w Zabrzu na ulicy Wolnosci. Polecic mozna jeszcze Krak-Gaz albo Orlen.
Tankuju jedinně SHELL jezdím cca 6000km za měsíc a dříve jsem zkoušel Benzinu a Robin Oil co máme ve městě a spotřeba záhadně lítala při stejném stylu jízdy mezi 5,7 a 6,5.Začal jsem tedy brát u Shellu a během pár tankování spotřeba klesla na 5,0 a ted jezdím něco mezi 4,8-5,2.
Každej kdo má kalkulačku si jasně spočte že i kdyby ta nafta u Shellu stála o pět korun víc než jinde tak se to vyplatí a to neřeším opotřebení motoru a to,že od jiných benzínek se auto chovalo pokaždé jinak při stejné čerpačce !!!

P.S. A ještě tip kde nezastavovat ani v případě akutní potřeby.Benzina na D5 směr Plzen hned před exitem Rudná, stojí tam tolik kaminů,že občas parkujou i na výjezdu z Benzínky, je to tam hnusně špinavý, asi 5 kurev na metr čtvereční a vzadu na takovym odlehlym místě postávaj romští spoluobčané co si na ty Mercedesy asi nevydělali poctivou prací a moc si stěma ***ma rozumí.Je jen s podivem,že hned za rohem je centrála dálniční policie a u týhle pumpy velice rádi chytaj!!!
bol by som totalny blazon ,keby som cerpal na tejto pumpe a podporoval priamo tuto nenazranu bandu!!!!!!!!!
Pozor po natankování nového dieselu od V-P Shelu klesl výkon motoru začalo se hulit s výfuku a auto přijízdě cuká !