Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Jaguar: Příští generaci XK bude pohánět diesel!

134 komentářů

Co takhle jeste zaridit v redakci, aby byl Jag na titulku? To tu snad jeste nebylo
příspěvek si napíšu já Jo, protože vím, kde mám psát
..jo jo... to znám... přestane ti fungovat mozek, začínáš mít křeče v prstech a při představě se ti navaluje... Ale spíš to vypadá, že dostal křeč on z toho ABC...
GTI nam to umyslne sabotuje, aby jsme neprekonali.... vsak vis co. Ani se mi to nechce napsat
a na stočtyřicet... jeď... ...devadesát...., sto... sto deset... chlapi sto dest... aáááá sto třicet... CHLAPI STO TŘICET..... 130.. kua říkám 140..!!
ale nestačí jen něco udělat s cenami, musí se to i odprezentovat, aby to lidi věděli ...
GTI
Naopak. Já jsem moc rád, kam Jaguar došel. To víš, od čísla 399 už bych ovšem lehce znervózněl
oprava: nahnal.
Marcos je dobrej. TVR lepší. Neměl bych co dodat dosud nenapsanýho. Přiznej se, že ti úspěch diskuse pod XK nachnal strach.
GTI
...Ono, zase..., když tak o tom přemýšlím... přes sto má vždycky VW... co kdybychom zase pro změnu teď šli už psát jinam. Třeba k MARCOSovi.
Ale nezapomínej při jaké smutné příležitosti bylo tohoto rekordu dosaženo. Diesel v XK. A nejhorší je, že to vypadá, že X-type vážně začali lidi kupovat hlavně v dieselu. Už vidím, jak tu za pár let budou jezdit turbodieselový Cadillacy BLS. Ale což. Užijme si triumf nad vlčím apoštolem Za chvíli tu bude určitě 130.
GTI
Tady vidíš, Jag nejag, prostě příspěvky jdou napříč autospektrem. A to významnou měrou jsem k tomu číslu přispěl i já (s pomocí tvé kočky). Honďáci, Mazdáci, Kiováci (nazaměňovat), Huňádyovci (taktéž nezaměňovat), ti teď nepíší a jen vržou zubama. Dotkli jsme se hvězd. Jo, je to tak... Hvězdy září jen nad Evropou (já vím, Lonesi, tak tedy i nad US). P.S. číslo 112 se nepočítá, Radio trochu zašvindloval
Teď jsem se docela pobavil na úkor reklamy na Polo v dnešní MF Dnes..... máš to v mailu...
..tak ať je to na 120...!!§
Jo jo, Jaguar je fajn
A je to dobre, ze tam ta "liska" je! Proti prumeru nic nemam, nicmene obcas jsou trochu mimo ve svych soudech
Kus pravdy na tom bude. Kdyz Fodr prida v PR, tak se zvedne i cena ojetin a pak uz by nemel byt problem prodat i o trochu drazsi auto nez ma VW, kdyz bude kazdy vedet, ze je to dobra volba. Ale opravdu se podivej na aktualni cenik Mondea. Ja to vcera udelal a byl jsem mile prekvapen! Moc ceny nesleduji, ale zda se mi, ze s tim neco udelali
Za chvili budu mit uplne odrenej jazyk, jak se snazim dopocitat a oblizuju si u toho prsty jak me to ve skole naucili
tak já také ve svém okolí vidím vůlu vnímat volvo velmi pozitivně oproti třeba VW nebo Audi, ale masa, stádo je jinde. jenže tvoje i moje okolí je na hony (po anglicku na lišku) vzdálené českému průměru.
teda jako, že si nakonec koupil forda mondeo, aby nedošlo k mýlce
Ja jsem se teda zatim setkal jen s pozitivnim vnimanim toho, kdyz si nekdo koupi Volvo. Zavistivci, kteri ti budou zavidet i Fabii jsou vsude. Bral jsem to jako nazor lidi, kteri auta v teto tride kupuji Na te tvoji myslence s vetsim Fordem neco je. Jen aby to nebyla takova financni katastrofa jako u VW.
112
pro mě je to cena, která mi dává výhodu nad konkurencí, konkrétně, stejně vybavený passat stojí třeba 750 t a mondeo 750, pak je volba jasná - mondeo, krása, kvalita a pohodlí zvítězí. ale to jsem já. pokud by byla cena u mondea třeba 720, spousta lidí, normálních kupujicích by si řekla, auta jsou stejně kvalitní, stejně užitná, stejně vybavená a já si koupím hezčí mondeo a ještě jsem na tom lépe než s passatem. jenže pak tady jsou ještě další lidi, bezvěrci, kteří si třeba řeknou, no jo, auta jsou stejně kvalitní, stejně užitná, stejně vybavená, stejně drahá, sice je mondeo hezčí, ale až budu kupovat další za 3 roky dostanu za toho passata o chlup více, ale právě třeba cena 720, což těch 30 by mohl být rozdíl po třech letech, by ho obměkčila a koupil si krásné auto, etalon třídy a ještě neprodělal do budoucna.
111 je ještě lepší
i já se přidávám - 110 vypadá lépe než 109
zvláštní ano, ale rozhodně to lidé neberou jako rozumnou volbu, Honzíci by nejraději viděli všechny ve svých favoritech, 120 a já nevím v čem jěště. on by ten top ford taky pomohl mondeu, protože stejně jako u passatu by měli kupci pocit, že kupují něco výjimečného, něco jako malého topforda, když nad Mondeem bude ještě jedna řada, stejně jako u passata, kde si vlastně nalhávají, že si kupují malého fýtna.
..k tomu se můžu jen připojit... Co můžu.... MUSÍM....!!!
ty jedeš, to bude mela
Volvo ma obecne zvlastni pozici. Tam se nikdo nepohorsuje kolik stoji, nikdo se neboji, ze bude "provokovat". Lidi to obecne berou jako rozumnou volbu. A to je ten marketing, ktery jinak Fordu chybi
Velky guru a apostol automobiloveho prumyslu. Jeden z poslednich vyrobcu AUTOMOBILU a velka modla vsech, kteri o autech neco vedi, dosahl 100 prispevku v diskusi To je u vsemi zatracovaneho JAgu stejny vysledek jako by pod clankem o padlem pasatnim andelovi bylo tech prispevku 700
Nepřekrucuj to. Používal jsem obraty "tváří se" a "hraje si". A naprosto úmyslně. A nepsal jsem o normální OII (která má mimochodem dva zatočený dolů ve verzi 2,0TDI, tím jsem si jist) nýbrž o oné verzi 4x4 u které jsou rovné výfuky určitě součástí snahy působit sportovně. Prostě výfuky dolů jsou kvůli tomu, že z toho jde sajrajt. Howgh.
Ono to s tou prijatelnejsi cenou je tezky Jaka to vlastne je? Pro me ta, pro tebe jina, pro nekoho zase jina...
ford by prodával to vyšší tak jako si lidé raději koupí passata než audi i když na ně mají, aby nevybočovali, což s volvem trochu je mimo stádo.
v žádném případě podbízení, jen "přijatelnější" cenu. a taky by měli začít trochu více makat na firemních flotilách.
ale já netvrdím, že je sleva dobře, jen prostě český Honza slevu chce, bohužel, a kolik těch Honzíků tady je. já ji nevyžaduji. když ji někdo nabídne, přijmu - když ji dává, snad ví proč mi ji dává. no pokud by mondeo začínalo někde na 575 - 600 t. pak by to větší mělo být v základu kolem 850, podle základního motoru i 900 (2.5). Volvo začíná přes mega.
Slyseli jste slovo bozi
V podstate mas pravdu. Jen u Mondea bych si dovolil malinko nesouhlasit. Videl jsi ted cenik? Ja myslim, ze je to OK. Navic me odpuzuje jakekoliv podbizeni se cenou. Ty auta na to maj, tak at za ne dostanou zaplaceno! U marketingu to neni o zlepseni, ale o totalni zmene, v tom jsme zajedno
jestli asi nemyslíš k vůli tomu, že dýmí a staré fiaty a mercedesy tak mají o něco tmavší část vozu kde je výfuk? Ale jak jsem psal už to tak nebývá - ajinak v jinde napst o OCII (např kombi) že je sportovní no nevím asi by mne ukamenovali
..s těma slevama... hmm... to je věčnej problém... já osobně jsem odpůrce slev.. ale když nabízi přijímam... - jasně..!! ale ty slevy.. Koupíš si rohlík a máš na něj slevu 10%..? jdeš si pro CD a taky ti nikdo žádnou slevu nedá... a cigara taky nedostaneš se slevou... To je hrozná metla prodejců.. ta sleva... Ano každej počíta že nějakou dostane... ale to je špatně..! Nejhorší je člověk, kterej přijde na salon a hned bez toho aniž by věděl co vlastně chce se zeptá kolik mu dáš slevu... vždyť je to zvrhlý.... (to neapeluju ani nereaguju na tebe - jen obecně).. Slevu dostaneš tehdy.. (teda máš dostat tehdy) až něco pro toho prodejce přineseš.. jakože peníze do firmy za doplňky... nový kola nebo zahrádku, ledničku atd... A to volvo... kolik myslíš, že by stál větší model...?? kolem mega... to už si raději půjdu pro zvučnější značku .. Volvo 80.. (třeba)..
Ja neviem ako vy ale mne ta nechutna propadacia a evropska dieselmania pride trochu prehnana. Z Octavie I sa napriklad predavali hlavne modeli 1.4 a 1.6 a teraz vsetci ja blbi sa lepia na to 1.9TDI. Ale to este pochopomin. No povedzte mi naco ta trapnost a la BMW 740d alebo S400CDI. Nahodou som mal moznost u BMW vyskusat 740d(2004) a predtym 740i(predchadzajuca generacia- r.v.199😄 a poviem vam osobne skusenosti. Vykon(740d vs.740i): 258k vs. 286k 0-100km/h: 7,4s vs. 7s mx. rychlost u oboch 250km/h a teraz pozor! spotreba(osobna skusenost nie vyrobca) mesto: 17l vs. 18l mimo mesto:dialnica: 9.1 vs 10.0 Slovenske ceesty: 11,5 vs. 13. Ano, diesel ma Nm ale okrem toho je to len mania, skutocne usetrite na auta za 4 roky asi 150 000SK, ale tiez zaplatite za vyssiu cenu a poistne a spotrebn dane. Vyhrali sme:0Sk a prisli sme o nadherny zvuk a mame akurat blbi pocit ako keby sme boli odporny zidia. A fakt ten zvuk. Aj u BMW je to dost zle... a o VW a pod. ani nehovorim. Toto s tym Jago-m ma zaraza hlavne kvoli tradicionalistickosti firmy a este kvoli tome ze sa aj tak jedna o model vyrobany v malych seriach, takze to ani predaj nezlepsi. Ja uz len verim 2 autam. Tieto 2 auta verim ze nikdy nenapchaju ten sajrajt pod kapotu. Su to legendy automobiloveho, sporotoveho a americkeho neba- Chevrolet Corvette(stacilo ze sa vzdal vyklopnych svetiel) a Ford Mustang(moj konik je skvely a pre mna v niektorych pohladoch lepsi nez ten europsky.Tak ako je nech zostane, na tej dokonalosti sa neda naozaj nic zmenit)
Dovca byla super vsude spousta Jagu, sice nejvic Xek a navic v dieselu, ale co se tyce prirody a pamatek naprosto uzasne. Meriva se taky osvedcila, jen jsem si na trajektu poskrabal jeden disk
jenže volvo a jag jsou jiné cenové hladiny a navíc jsou zaměřeny pro jiné zákazníky. ten fýtn, to tak muselo dopadnout, když vlastně jednu řadu rovnou přeskočili, jim ale asi nic jiného nezbývalo, když natáhli passata na takovou délku. možná kdyby udělali passata normálního a místo fýtna něco k pětce a e-klasse, lidi by to zkousli lépe a po nějakém čase mohli udělat i toho fýtna. to byla jejich chyba. zlevnit, zdražit, to je věčné dilema, ale věřím, že zrovna focusu, C-maxu a Mondeu by to pomohlo, ne jít s cenou jen dolů v akci a už vůbec ne tolik jako korejci, ale ani jako frantíci, kteří to dělají skoro jako výprodej, ale trochu plošněji a rozumně podle motorů a výbav. aby byly zkrátka nejlepší volbou v poměru cena/výkon/kvalita. a ne drahý jako fauvé. je pravda, že každý prodejce fordu ti nabídne ještě nějakou slevu, ale já si myslím, že u běžných kupců (ne fandů, znalců a odborníků) rozhoduje vnímaní základních cen toho daného modelu a stou slevou se tak nějak jako samo počítá, a nemusí být ani tak vysoká jako kdyby byla původní cena vyšší a ten prostor tam prodejce měl. jde o to dát nějakou, třeba i malou a zákazník je spokojený, jak toho prodejce natřel a že je vlastně vítězem on. navíc v tom objemu, který se v Č prodává je právě snížení ceny prvkem jak ukrojit více a tím mít sice stejné výdělky, ale prodáš více aut, která znamenají větší servis a ty je právě těžké uživit, když vstupní investice nejsou zrovna malé. motory jsem myslel následovně: 4 benzíny a 3 traktůrky. benzíny čtyřválce 1.2 (kvůli důchodcům a sazbě), 1.4 pro singly, 1.6 a 1.8 (pokud má plnit úlohu rodinného auta, 2.0 ST je samostatná kapitola. traktůrky - 1.4 (kolem 50 kW), 1.6 (kolem 65) a 1.8 nebo 1.6 se zvýšeným (80kw). výbavy: více možností kombinací stávajících a nejen něco, ale k něčemu + něco nového, ESP, auto-klima, palubní počítač, CD mp3, počty repráků, ovládání na volantu, sportovní podvozky, sportovní sedačky atd. je mi jasný, že by to nebyly standardní výbavy, ale možnost vybrat si přesně to co chci je taky někdy rozhodující faktor a to bohužel třeba u pola je, i když za nekřesťanské peníze. a v marketingu pak můžeš operovat právě třeba tím, že si můžeš sestavit auta tak i tak, že jsi nejprodávanější (a tím pádem i eta...em , že si u tebe vybere jak důchodce, student, tak i rodinka nebo i sportovně založený řidič. to je můj názor.
..myslím, že výše nad Mondeo to není zrovna rozumný... od toho tu je právě Volvo nebo Jag... Asi moc dobře vědí, kam by to vedlo viz. Phaeton... V tom jsou moudřejší.. Třeba něco takovýho přijde, ale nemyslím, že by to bylo rozumný... Jsou dobří v tom co dělají.. a jinam.. hmmm. cpát se jinam je doména VW a divej jak se žerou navzájem... Zlevnit... to je vždy argument.. hmm.. to by chtěl každej kupující a každej prodávající zase zdražit.. takže zlatej střed je asi +/- tam kde je... Rozšířit motory a výbyvu... s těma motorama.. nevím z hlavy jaký tam jsou .. ale myslíš, že je rozumný mít několik motorů s rozdílem 10-15 koní..?? Marketing... ten se musí zlepšit u všech... tam je ta první věc.. ta vyřeší výbavu, nemusí se zlevňovat atd...
..zřejmě okolo oběda.. ještě nevím... podle práce jak to budu stíhat...
já vím, že je něco jiného a ford to má opravdu o poznání lépe rozsegmentováno, jen mě to udivuje - švédský výrobce, podíl traktůrků ve Švédsku 10% a stejně tohle. a ty ovečky ? ford by měl trochu přidat, vyměnit Káčko, rozšířit motory a výbavu u Fiesty, trochu zlevnit Focuse, C-maxe a Mondeo (tak 5-7😖, možná by to něco chtělo i nad Mondeo (základ by se snad našel, třeba u Jaga neb Volva), nové Galaxy a hlavně rozšířit síť a zlepšit marketing. pak by se podíl zvýšil a byl importérem číslo jedna, pro spoustu zákazníků je to alternativa pokud něchtějí fauvé, ale potřebovali by to výše napsané.
Ja budu u vas az odpoledne a kdyz nebudes, tak tam budu znova v pondeli, tak to uz snad klapne V kolik jedes do Prahy, ja tam rano musim taky a budu v Pruhonicich, tak bys to mel pri ceste
..mám ve čtvrtek bohužel namířeno do hlavního města...
..jo jenže.. s těma hadrama je to stejný jako s naftou... Hrozná móda, za hrozný peníze a většinou jen na týpcích v Golfu nebo Audi... (hrozná moda - jako velká moda.. )... Tím se ty hadry stávají stejně provařený jako to Audi nebo Golf... škoda takovýho prznění značky.. a ani nevím, proč je to tady tak hrozně drahý... nenažranci...
Jediný co je na Dieselu dobrý jsou hadry
Zatím je ticho po pěšině [odkaz]
Volvo je trochu neco jinyho. Tam je skladba zakazniku+- stejna jako u MB. Takze tam ta nafta ma sve opodstatneni. Volvo ma skutecne jinou cilovou skupinu zakazniku. Osobne se divim, ze delaji nejake ty "sportovni" verze. Ale kdyz se na to podivas v globalu, tak Ford ma rozdeleny ty svoje ovecky docela dobre. Neni to takovy pozirani jednoho druhym jako u VW.
... u volva se už podíl traktůrků přehoupl přes 50% ... a to začli vlastní vyrábět před 4 lety ...
moje řeč
Uz jsi zpatky? Jaka byla dovca?Ja bych k Fordu tak prisny nebyl. Co maji delat, kdyz v evrope je ten naftovy trend tak silny Vetsi nestesti by bylo, kdyby nafta prevazila tak jako u MB. Zatim si myslim, ze Ford Jagu dost pomohl a my vsichni, kteri mame Jag radi muzeme byt radi, ze ho nevzal pod kridla nekdo jiny! Dokazes si predstavit, co by z toho udelal VW nebo DCh? Brrrr, radsi ani nepomyslet
No tak jste s NIcKONem našli vesměs auta, která si tváří, že jsou sportovní náčiní (BMW, RS, 4x4). Ale snad uznáš, že v zásadě diesel=výfuk k zemi. A já si troufnu druhou otázku pod pás. Proč to tak asi je? A to je to, o čem jsem mluvil.
Protoze manici od Fordu uz nevedi jak vic znacku zkazit.... Ach jo XK jako ropak
Tak proc tam potom davat naftu?
Tak, tak.Neviem čo máte všetci proti zvuku dieselov, mne sa páči. Okrem toho v jaguari bude 4-liter V8,u tak objemného motoru ťažko poznať rozdiel medzi benzínom a naftou.
A už jsem na to přišel fakt to byl bavec kde jsem si to uvědomil prvnía pak OCII tdi 4x4
dobra - chrochtani je prilis silny vyraz pro 2.7 diesel jaguaru, ale do benzinu to ma porad daleko ...
A brzy prijde i Mercedes SL 400 CDI, v Autobildu uz testovali tuhle kombinaci a rozhodne to neni zadny louda! Uspech v Coupe 406 a A-R GT proste inspiruje, dost jsem najezdil v poslednim sestivalci Omega s motorem 2,5 TD od BMW a ten zvuk zahratyho sestivalce se svistenim turba taky neni k zahozeni.
ty čtvrtky začínají být tradiční...takový "čaj o páté" ve čtvrtek o jedenácté
Ty mas dneska teda vazne napady! Ty jsi byl o vikendu v nemecku, vid? No to se pak nedivim, ze posilas Lonese na test Charouze, po ciellovi chces VW grupac a masaz klickama od Phaetonu Jeste by chybela nejaka mala cikanka, tak do 9 let (chapej Fox v cerne barve) a je to komplet
Jo poslednich 14 dni bylo na pikacu Ve ctvrtek jsem tam u vas, tak doufam, ze bude cas na picolo!
Uz mam objednany ten stribrny krizek, bude veselo
Jo. Těším se.
Nic si z toho nedělej. Kdybych budoucí zážitek od Charouze šoupnul třeba pod nějakýho Brabuse nebo Alpinu, to by byl kolotoč Vy lidi od německých aut jste vůbec ostří hoši.
Vážně? Tak to jsou skvělé zprávy. No já koukal, že dokonce běžela reklama na Cadillacy v TV. Jo, v český. A nezdálo se mi to. 2 GTI: dej mi pár dní (možná se k tomu dostanu až další týden) a napíšu takovou recenzi, že budeš mít jasno, jaký bude tvoje další auto.
chápu... teda... nechápu... vlastně... chápu, tebe chápu... tak příště
Mates je velká kočka, co se otřepe a jede dál. Ale jak to čtu, ty bys potřeboval pořádnou masáž VW kartáčem Pěknej geteigrupáč - jako ty, geteičko a silnička v horách...
..a to jsem ještě zapoměl... GTI...! je podle pár přispěvovatelů velice nevhodné až trapné a zcela nesmyslné strkat test Jaguara pod příspěvek o Jaguaru...!! Tak se pouč.. a příště.. až budeš testovat třeba traktor... tak je vhodné to umístit na diskuzi k Formuli 1.... !!!! .. chápeš... tady není přece místo pro Jaguar...
..je vidět a jsem rád, že se Mates po minulém a předminulém týdnu a asi po 9506 příspěvcích o VW konečně probral ze mdlob... .. a beze šrámu.. zůstal na tom svém..
Tak hurá do toho.
budeš se asi divit, ale od doby co tu jsou cadillacy (tj. minulý pátek), tak to tady vypadá jak na vlakovým nádraží
No ale BMW si taky hraje na sportovno. Takže to klidně budou pouštět lidem přímo pod nos. Jen aby nebyl výfuk jako u dieselu.
Tak já to zkusím i bez vizitky. Představuju si to nějak takhle. "Šéfe, šéfe, někdo k nám jde. Několik týdnů ani jeden zákazník a teď tohle. Je jenom jeden člověk dost šílený na to, aby se šel podívat na Cadillacy..." Jen doufám, že to už stojí (jako budova, chápejte). Nerad bych bloudil po poli a nakonec skončil třeba u....
a do***e, ten exot mě fakt nenapadnul. Při pondělku mám holt delší vedení
Jo, znas ho!!
ja uz se na to vykaslu.nejdriv Porsche a ted tohle!ja uz fakt jen cekam,kdy zacne delat Ferrari offroady...
ale dostal jsem sileny napad a asi ho i pudu zrealizovat,vzdyt delat "automobilove kyce" je ted asi moderni;proste to frci...
asi vezmu sousedovu Octavii,nacpu do ni 4,2 V8,pohraju si s Haldexem a vsechno "kopnu" jen na zadek.pak jeste pronajmout Masaryka (okruh) a hura driftovat...
?Komenský?
Například BMW 525d, 530d, 535d, 320d, 120d
Taky varianta V nejhorsi verzi s knirem a prijmeni zacina na Ko...
Teda GTI, vim ze mas trochu ujety vkus (VW), ale tohle bych do tebe nerekl Lones ma zprubnout Charouze???? Copak je zoofil?
Ja myslim, ze kdyz das akontaci tak 1095500,-, tak ti ta splatka vyjde
Jakykoliv plus, ale Golf NEEEEEEEEEEE!!!!!!!!
Lonesi, ty když tam na stůl položíš vizitku a na ni bude jedno slovo - LONESTARSTATE, tak ti toho Caddyho vnutěj za trest Protože tenhle nick... ten je v určitejch kruzích skloňovanej tak jako tady - jsou nicky na odstřelení... a pak jsou stálice, evergreeny... jistoty, že když na tejden někam odjedu, tak když se vrátím, otevřu první článek... a je jedno, jestli bude o žokách na rejži nebo o 325ti modrobílejch vrtulích, stejně sklouzem k US trhu... tak - jdi tam. A chci si tu přečíst příspěvek - Lones prubnul Charouze P.S. - můžeš to pojmout jako ochutnávku (viz naše redakce - jízdní dojmy) tak ty napíšeš VNITŘNÍ DOJMY - jako dojmy ze sezení - tohle je velmi důležité.
nebo spíš Golf Plus, ne?
...anebo, že to byl chlap
Já jsem hodně vybíravej, ale obyčejně jsem pak se svým výběrem spokojenej. Teď koukám na charouzovy stránky. Nejlevnější CTS v automatu stojí 1 096 000. To je na Evropu dooost slušný. Ale na splátky třeba sto korun měsíčně mi to asi nedají co? No já se jich zeptám a asi poletím ven ještě rychleji než dovnitř. A to je co říct
jak říká klasik: "malé, naprosto bezvýznamné plus"
Budes lehce zklamanej Je to jako kdyz dostanes do postele babu, ktero jsi vzdycky chtel a zjistis, ze to nebylo az takovy jak by se na prvni pohled zdalo
Ale napsal to pekne, ze jo? Na to že je GTI a den pred tim bylo par Chivasu.... Ma u me malinkaty +
kolik těch BRG v 3.0L tady asi jezdí?!
To jsem neřek! Pár dní a máš mě tam jak na koni.
...zvu te na cadillacy! ale když nechceš tak nechtěj...
Jo,jo, život je o kompromisech...
Moje srdce je dávno zabraný. Takže to bude vůči Jagu dost nefér.
Hrát si může ale sporťák to rozhodně není a ten zvuk je k RS přímo odporný . Ale i přesto je spousta aut které jsou benzín a lauf mají dolů - a jen co si vzpomenu kde jsem to viděl poprvé tak dám vědět - myslím disel/rovný výfuk
Ja se to dozvim Aspon uvidis v primem srovnani Caddy a Jag. Vitez je jasny! Srdce bude na ostrove, ale tvuj "nizky a konzumni" americky rozum vybere Caddy
Ze nevis, ktery auto GTI testoval?
Musis se GTIho zastat. Neopsal to, testoval, byl jsem na nej hodny a dovolil mu to
Kde jen problem s kvalitou pride?
Jak rikas. Me nevadi, ze chteji dat do XK naftu. Vadi mi, ze existuji lidi, kteri to koupi Ti jsou na vine tohoto naftoveho silenstvi. Za par let budou vsichni kroutit hlavama, kam ze se to svet na zacatku tisicileti ritil
Jo, díky. To dopadnu. Navštívím Jaguar, abych si vyzkoušel diesel. Snad se to nikdo nedozví.
No jo. Ale ta si hraje na sporťák.
hmmm otázka pod pás, ale já věděl že to někde viděl ...... co takhle třeba fabia RS - to je ropák ni.
jestli to není tím, že ten S-Type co kolem tebe projel a tys myslel, že je to benzín byl diesel. 530d má asi nejvíc "benzínovej zvuk - v kabině"to je fakt, ale S-Type je bezkonkurenčně nejtišší jak zvenku tak zevnitř. Až se pojedeš podívat do Průhonic na Cadillacy (jestli chceš)můžeš prubnout i S-Type.
Mám stejný názor na naftu. A vtom případě se VW specializuje převážně na výrobu traktorů.
A který běžně prodávaný diesely mají výfuk rovně? Jen se ptám, protože si žádný neuvědomuju.
Ten malý detail - a kam jsem to měl asi tak hodit? K Mazdě5?
no ne všechny disely mají lauf dolů a né všechny benzíny ho mají rovně. Jinak dle mého nafta do sportovního auta nepatří a to ani do aut které to začaly a80 cabrio. Co se týče porovnání 1,6 benzín a 1,9 tdi tak jedině tdi kdo okusil asi ví o čem mluvím, pokud se podíváme jinam existují i disely o obsahu 1,8 a ty jsou ve stejné skupině jako 1,6 - ale pořád mluvím o rodinných autech o kombících maximálně limuzínách - ale ve sporťácích to mi hlava nebere.
Odhlučněná je leda kabina. Pokud ale kolem mě projede pomalu diesel, bezpečně to poznám. Z aut, který jsem zvenku odpouslouchával, mi nejtišší přišlo nový BMW 530d. Accorda jsem ještě nezkoumal, asi bude podobně dobrý. Jenže to je tak maximum, co jde udělat - zamaskovat ten rambajz. Zvuk benzínu z toho nikdy nevytáhnou. Navíc to má vejfuk ohnutý k zemi, aby se ten sajrajt držel u země. Takže jakápak ekologie? Je to prostě spalování míň kvalitního paliva.
Tak ti nevím, jestli mám být rád, že tě napadá, že som to opísal... Ale tenhle evergreen už tu máme dávno za sebou. O naftě píši dole. Nafta je dobrá leda tak do traktoru.
Nafta je dnes v dokonalých autech dokonale odhlučněná. V nedokonalých autech, a těch je tu 99% jde jen o to, abych měl levnější kilometr. Buďto relativně skrzevá spotřebu, nebo absolutně s odkazem na rozdílnou cenu, ale nižší cena nafty je téma z pohádek. Tedy legální cena. Jsou tu ještě ti, co naftu kupují zásadně v kanystru... jinak mimo těch dokonalých aut je nafta velkým, velkým kompromisem - je to tak trochu, jako bys tvrdil, že miluješ traktor a že ti samet benzínu nic neříká...
Mám pocit že si to snáď opísal z nejakého časáku, podobá sa to na Speed... Keď je to z tvojej hlavy tak klobúk dole. Malý detail, ty o X-type s V6 3.0 a článok je o XK s dieslom pod kapotou. Aký je tvoj názor na diesel pod kapotou športového auta? Diesel má kruťák no je pri cca 4500rpm out... no a o spotrebu sa pri aute za nejaké 2-3 mega snáď nehľadí.
Takže jsem staromilec. No pořád to zní líp než reakcionář nebo zpátečník. Je trapný, jak velkou medializaci ale potřebovaly diesely, aby se uchytily. Připomíná mi to light colu. Všude samá reklama na light. Normální cola to očividně nepotřebuje. Na špatný věci je reklama prostě nutností. A pokud jsem se díval správně u pumpy, nafta stojí stejně jako benzín. A není navíc 1,9TDI ve vyšší sazbě ručení než 1,6 benzín se stejným výkonem? Nemá mnohem vyšší pořizovací cenu? A pokud bude nafťáků víc než benzíňáků, což brzo bude. Nafta bude dražší než benzín. Pořád to nechápu. Možná nějaká perverzní úchylka ten diesel.
Hmm, slyšel jsem o X-type učiněné horory, ale byly to informace z třetí až tisící ruky. Taky tuším AMS dělal dlouhodobý test na 100.000 km s docela katastrofálními výsledky, ale to musel být logicky jeden z prvních kusů. Pokud je to teď už jinak, jsem jedině rád
Možná zpočátku. V současnosti podle IQS 2005 J.D. Power vyrábí továrna na X-type v Halewoodu nejkvalitnější auta v Evropě.
Jasně.
TO JE TO OČ TU BĚŽÍ.... ctěl básník říci...
A nebyl to náhodou chroust ?
..a to to oč tu běží... u těchto aut...
Škoda té "šilhající" přídě a prý velice problematické kvality
Jo. Je to tak. To co člověk registruje roky, to co nese v sobě jako obrovskou ikonu a přesto nějak zapomíná vzít to do praktické úvahy, tak tohle se změnilo. JAGUAR X-TYPE, 3l V6, stálý pohon všech kol. A ta kola - 225/45 na 17. Jdu zvolna kolem něj po detailech - předek je jeden z nepotentnějších předků těchto kompaktních sportovních sedanů - přesně nadávkovaná míra agrese, pružnosti.... záď je Jaguarovská a sedí. Nakláním se nad zadní víko a až se leknu kvality laku. Zrcadlo, je to vůbec možné... Je v barvě - Britisch racing green. To je velmi vhodná barva... Jsem lehce rozrušený... takový vznešený pocit z něho mám. Jenže já jsem sporťák, žádnej aristokratickej páprda. Tak vezmu za dveře a trhnu, sednu a - zažívám něco, co jsem nikde jinde nezažil. Velké překvapení je, že sedím ve sportovním autě. Kožená sedadla mě obepnou, posaz je nečekaně nízký. Rozhlédnu se a další nepoznaný pocit - sportovně vznešený - jsem oněmělý atmosférou. Je tam všechno, tichá vznešenost, sportovní pojetí, dřevo, které mě neuráží, naopak, sedí tady jako by zde vyrostlo, tvary - kaplička a vůbec to všechno je jiné, nádherně jiné, absolutně bez kazu, absolutně vkusné, dotažené. Volant - perfektní držení, stylový. Jsem unešen. Tak tohle je tedy JAGUAR... Zvuk motoru je přesně takový, jaký potřebujete. Rychlosti zaskakují se sportovní klasou, chování vozidla s odkazem na způsob pohonu je bezvadné. Ono taky 231 kůň je pěkné stádo./// Já nečekal tak silný zážitek, já čekal nějakého konkurenta trojky od BMW a on mě takhle setnul - nikde jinde jsem nezažil pocit dokonalosti tvarů, nadčasovosti... absolutně dotažený styl, a co víc - je to sporťák. A nasadil mi pořádnýho brouka do hlavy...
..souhlasím s tebou... ale.. nezapomínej, že o chrochtání nemůže být řeč, protože tam nedají TDi od VW.. Ale diesel to bude..hmm.. taky je pravda, že kdo nechce si ho kupovat nemusí avšak v tom vidím krok napřed k lidem, kteří jseu posedlí VW grupe a naftou... Takovej současnej fenomén vyvolanej právě dojčlandama...
kdo nechce, ten si to přece kupovat nemusí ...
Ja mam diesel dost rad - rodinne combi, nebio SUV ... ale pustit motor XK a slyset lahodne chrochtani?
XK-čko takto príde o najväčšiu lahôdku kabrioletov. Krásny zvuk.
To nebude TDi, ale TTDi - Twin Turbo
Nie, to nie, Diesel mi nevadí v X-type, S-type ba ani v XJ by mi nevadil no v športovom kupé, v takejto ikone... Ach jaj, kam ten svet speje? O nafte vraj uvažuje aj Porsche (chválabohu do Cayana) no ak to takto pôjde ďalej tak vtipu ala Ferrari TDi sa nevyhneme...