robím si srandu, inak mi tie autá (teda aj Tuareg) vôbec nesedia a nechápem ľudí čo si to kupujú prečo si to vlastne kupujú? V meste je úplne nepraktické, do terénu s tým nepôjde nikto, na diaľnici tiež nič moc. Žeby si tým chceli majitelia zvýšiť sebavedomie prípadne získať rešpekt?
je to otazka imigu Lebo su to pekne a velke auta... Ale keby im ide o jazdne vlastnosti,tak si kupia Subaru Forester alebo nejaku Toyotu,pripadne Hyunday...
hovorime o SUV... Tie tvoje jeepy nemozu ist rychlejsie ako 180km/h,lebo je to potom o krk. A v zakrute sa prekotia. Mimochodom,najlepsi terenak je Toyo Land Cruiser a Nissan Pajero
tak tak, vacsinou su to vymyte zakomplexovane mozgy. typicky majitel daneho typu auta je 170 cm vysoky tucny muz. liecia si tym komplex krpatosti a nadradenosti aby dali hned najavo ze su tu a hlavne ze na to maju. ale na druhej strane su tu aj majitelia, ktori potrebuju velke pohodlne auto na dlhe cesty, a obcas jazda po neasfaltovych cestach (na ryby, na vylety do prirody, pripadne ich bavi off-road a zaplatia si jazdu v off-road centrach...) jedna z vyhod takych aut je ta, ze na dialnici sa staci supnut do laveho pruhu a auta sa uhybaju jak o zivot...
..jo.. Cayenne je v terenu horší jako Tuareg a ten Tuareg je v terenu stejně špatnej jako Porsche Cayenne...!! Ale každej máme jiný měřítka a polní cesta není terén.. to v tom případě můj konzumní kombík je teréňák...
Ale naopak, Cayenne i Touareg jsou v terénu přímo skvělí, zejména pro prodejce náhradních dílů, protože při každém výletě do off-road centra z Cayenne i z Touarega něco upadne a kšefty se hýbou
Každý sa nepotrebuje so svojim mamutom šplhať cez rozbahnené lesy a brodiť sa potokmi. Zato potrebuje rýchly a bepečný voz, ktorý sa výkomni vyrovná nadupaným limuzínam. A tam tieto autá excelujú.
"tak tak, vacsinou su to vymyte zakomplexovane mozgy. typicky majitel daneho typu auta je 170 cm vysoky tucny muz. liecia si tym komplex krpatosti a nadradenosti aby dali hned najavo ze su tu a hlavne ze na to maju." ---- To si delas srandu, nebo jsi opravdu tak hloupej (nechci uzivat vulgarismy, ackoli tady by byly jiste na miste)? Proc by si lidi nemohli koupit auto, jake chteji (at uz je to oktavka v TDi, nebo neprakticky Cayenne), aniz by na ne nekteri hlupaci nadavali a vycitali jim mindraky? Kdo je tady ten zamindrakovany - ten, kdo si koupi drahe neprakticke auto, nebo ten, kdo mu pak na anonymnich diskusnich forech nadava?
Presne tak, vo všetkom s tebou súhlasím, ale čo je na CAYENNE také nepraktické?? Hovorte si čo chcete, CAYENNE bude vždy praktickejší ako X5, M, RX300, MURANO a pod. CAYENNE spája slušnú prejazdnosť terénom so špičkovými jazdnými vlastnosťami(v tejto triede). V tomto dosiaľ nemá premožiteľa a iste aj preto sa stal predajným šlágrom. Nie je to len nadupaný športovec. Dá sa s ním aj čo-to prejsť narozdiel od klasického SUV.
..průměrný řidič v terenu zvladne stejně s Cayennem i s X5.. Trochu sympatičtější je mi x5... Cayenne je určitě kvalitní auto, ale není to o ničem, než o zaplnění prostoru autem, který má jen silnej motor a jinak nic moc...!!! jo a jméno... což hraje asi 75% všech jeho kvalit.. jen to jméno a motor... jinak nic...!
Som rád že si napísal takýto nezmysel. Teraz si trafil klinec po hlavičke a dokázal, že o CAYENNE nič nevieš. Vieš akurát ako vyzerá, no nikdy si to nevidel v teréne. Keby áno, takú hlúposť nikdy nemôžeš napísať.
V Nemecku ho skompletizujú aby naň mohli capnúť "Made in Germany", Slovensko ešte nemá taký kredit aby mohli na Porsche lepiť "Made In Slovakia" aje keď sa v podstate vyrába tu...
To su ale svine... To tie auta urcite dost predrazuje(zbytocny prenod do nemecka).Aj ked na tych cenach asi tych par desiatok tisic uz ani nieje vidno Racej by tam za tu cenu mohli dat poriadne plechy a nie tie papierove kryty,ktore su tam teraz
..hmmm.. myslíš, že by Porsche bylo levnější i s nálepkou made in China...?? Výrobně je zhruba stejně drahý jako Tuareg.. a ten cenovej rozdíl... lidový vůz-Porsche .. Ale musí se nechat, že teda valí... ty prodeje myslím...!!
v BA sa nic nevyraba len karoseria, to najdolezitejsie na porsche je motor, podvozok, interier, ktory je vysoko kvalitne zpracovany a to vsetko sa robi v nemecku. Na luxusnom aute je dokoncovacia robota najdolezitejsia tam sa nedostane hocikdo a podobne ako vo ferrari to robia vylucne taljani u porsche len nemci (hlasit sa tam nema zmysel)
Na vyvoji tiez robi len porsche ing. tych par robotnikov co montuju karoseriu zozenu aj medzi romami
Konkretne im nasadia vyfuk a infotainment. Na viac si asi netrufnu. Inak je to kompletny Touareg, dokonca schadza z jednej linky. Jedina vyhoda oproti VW je ta, ze sa to nerobi vo verzii diesel, lebo inak by to stalo v servise spolu s V10.
lol, na pase potrebujes velkych specialistov. Bol si niekedy vo vyrobni? ja hej, v BMW -v nemecku tam robi vyhradne poliaci a turci a potom ing-nemci co riadi a kontroluju vyrobu. Pre porsche by nebol problem montovat karoseriu na ukrajine, viac sa v ba ani nerobi, to najdolezitejsie je konecna robota, nastavnie motoru atd.. mohol si vidiet v dokumente na DSF, kazdemu porsche sa po ukonceni montaze venuje ing. najmenej 2 hodiny kym ho pusti do predaja
tlacit do cupliku na pase potrebujes vysokou inteligenci myslim ze ceskoslovenskym ing. prenechaji tu odbornejsi praci- montovat kola. Neni nahodou Cayenne i tak nejkazivejsi porsche ?! otazka na Lonners...
Zatím je příliš brzo, aby se to objevilo ve statistikách. Ale můj soukromý názor je, že bude a skoro bych se vsadil. 911 totiž patří ke světové špičce v bezporuchovosti (na tom se shodnou všichni, TÜV, JD Power,...) a těžko věřit, že by koncernová stavebnice SUV mohla konkurovat kvalitou.
ZOberme si za priklad Cayenne Turbo: ktore terenne auto dosahuje take vykony ? zrychlenie, max rychlost a pritom je take masivne a v podstate bezpecne pri porovnani s nejakym sedanom za predpokladu zrazky s nakladnym autom ? za dalsie sa odlisujete od ostatnych kedze Cayennov jazdi omnoho menej ako inych SUV za dlasie nemozte to porovnavat s OFF road autami to nejde toto je SUV takze si pozriet co znamena ta skratka potom nanho nadavajte.
... v pořádku.. Já jen, že je to úsměvné.. Ale jste operativní.. než jsem stačil reagovat a měl to napsané, nešlo to vložit... nebylo na co reagovat.. Ale díky.
To si robíš srandu? Ten mamut je akože konkurent CAYENNU TURBO? Som už počul všeličo, ale ani najväčší somár nezrovnáva OCTAVIU RS so SAMAROU. A to je veľmi blízky príklad. Jediné, v čom má RANGE citeľne navrch je ťažký terén. Nič viac. NIČ
..já ty tvoje reakce spojím co ty na to...?!? nahoře píšeš cosi o tom terenu atd.. tak bud má skvělý vlastnosti do terenu, nebo jej člověk nepotřebuje a tudíž jimi moc neoplývá.... tak jak..?? Nikdo ti nebere jeho motor.. to už podotýkám tady po několikáté... ale jen to Turbo.. jinak nic moc.. ale ten motor je to jediné, co to auto má tak převratnýho.... A vidím, že jsem tu poranil nečich EGO... že..??!? Prosím tě.. soustřeď se na auta a nehodnoť mě... ale když jsi tu debatu otevřel, tak mám pocit, že ty nejenom, že jsi v tom autě neseděl tak ty snad ani nevíš jak vypadá (Range Rover Sport)... takže se hoď do klidu.. vem si prášek jestli se potřebuješ uklidnit a zkus vyplodit něco normálního...
Aby si to pochopil: To auto je dosť slušné v teréne. Lepšie ako konkurencia. Ale nie je to žiadny OFF ROAD ako RANGE a preto mi príde veľmi nemiestne zrovnávať ich. CAYENNE je asi o toľko lepší na ceste, ako RANGE v ťažkom teréne. To je všetko.
..a já ti po několikáté zopakuju, že nemluvím o Range Rover, ale o Range Rove Sport.. což je velký rozdíl.. taxe prosím podívej alespoň na fotky...!! Range Rover je aristokrat.. není na závodění i když s ním těch 200 můžeš jet také.. a je to 100% off-road.. Oproti tomu Range Rover Sport je jiné auto..!!! Range Rover: [odkaz] Range Rover Sport: [odkaz] a další 360 view: [odkaz]
Obavam se, ze ve vsech ohledech RR neni lepsi, par TTD pro ilustraci P: 0-100 za 5,6s; maximalka 266km/h;
RR: 0-100 za 7,6s; maximalka 225km/h.
A jeste bych dodal tohle. V nekterem minulem cisle CARAUTO testovali CAYENNE, RR a X5. Mimo jine je vzali na okruh Brands Hatch a tam je CAYENNE celkem suverene prevalcovalo.
Je mozny, ze je RR lepsi v terenu, ale neni lepsi ve vsech ohledech.
Pekny den preju
..jo jo.. Petře, ale jestli jsem ten CARAUTO četl dobře tak celkově zvítězilo BMW X5... nebo ne...??? tak si to přečti znova... Jo a jak jsem to četl, tak ty řeči, že se Range Sport naklání... hmmm... Kdyby jsi o tom autě věděl víc než jen z časopisu, tak to neřekneš.. Doporučuji si ho jít vyzkoušet... A neberu to jako hádání ale diskuzi o faktech... jo zrychlení... čísla to jsou pěkný... ale jak někdo pořád dokola o terénu.. jak často to využiješ..?? na semaforech..??? to jsi takovej ten z toho favorita co na každým semaforu gumuje... A jestli jsi pravidelný čitatel... tak tak jistě víš, že psalo: že Range dokáže 90% toho co jeho konkurenti... ale jeho komkurenti jen 50% toho co Range...! [odkaz]
Mimochodem jsem vůbec jsem nepochopil, z čeho redaktoři usoudili, že se Range moc naklání, zejména když je tam uveřejněno foto Range v plné rychlosti v zatáčce......... Nebude to jenom subjektivní pocit? Já jsem ty pocity neměl, ale to taky může být subjektivní .......
Mozes porovnavat RR s Cayenne,ale ich motory su neporovnatelne. Je pravda ze vidlicovy motor sa boxeru nevyrovna ani keby mu dali nitro Ale v ostatnom su velmi dobre zrovnatelne...
tak prajem len prijemne skusenosti A vela najazdenych kilometrov Ja by som pod kapotou nechcel mat iny motor ako boxer,preto mam rad subaru a aj porshe
Ano vzduchom chladeni 3.8 v CARRERE RS (993) moj najvacsi sen.
Hovorim len to ze milovat PORSCHE a jazdit na dovolenky v X5 je podla mna zrada ked mozem mat SUV od PORSCHE.Inak tiez by som bol radsej keby tam Cayenne nebol a PORSCHE sa drzalo len svojich tradicii ale bohuzial svet sa zblaznil, ak PORSCHE tak 911 alebo BOXSTER.
Myslím, že Cayenne sa predáva hlavne v Amerike. A v Amerike sa dá predať všetko čo je veľké, má objem motora viac ako 3l, a spotrebu vysoko prekračujúcu 10l. A keď to má také meno ako Porsche, ešte lepšie. A narozdiel od väčšiny americký aút, toto skutočne vyzerá dobre. Takže tým je vysvetlená vysoká predajnosť týchto aút, nie?
To Porsche, co vypadá, jako když dostalo nadýmání, že vypadá líp něž většina amerických aut? Vždyť je to jedno z nejohavnějších SUV nebo SAV, říkejte si tomu jak chcete. To, že se prodává dobře se odvíjí už od prostého faktu, že se prodává v USA. To je totiž tak obrovský trh, že mu stačilo získat zlomek tamního trhu s luxusníma SUV.
Slunce tu zapadá kolem půl čtvrté. Slunce... to jediné co mě ještě drží nad vodou. Všude kolem strmé kopce, džungle, dvoumetrová tráva, mokro, bahno, prkna místo chodníku mezi ubikací a nálevnim pultem. Do toho slepice a špinavá prasata... Je nás tu třicet. Každej s životopisem na pět stran. Tak tohle je mé milieu, lásko... Kolumbie... Denně 10 hodin tvrdý práce v dole, kde "těžíme" zlato. Jen proto, aby kartel, co mě najal, propral zpropadený peníze z obchodu s moukou. Bílou moukou. Já, vím..., musím vydržet... prsten od tebe, to jediné co jsem stačil vzít sebou, mám pověšený na kovovém lanku na krku... je trochu složitější i tady v pekle, useknout někomu hlavu místo malíčku... Všechno, co jsem se ve Státech naučil jsem tady ze dne na den musel zapomenout. Na povrchu jsem tvrdej... hodně tvrdej... ale uvnitř, a to ty víš... uvnitř mám stále tebe, našeho syna a naší cestu... Tenkrát, když nám doktor sdělil tu hroznou zprávu o zdraví našeho chlapečka... tenkrát jsem věděl, že mě nezastaví nic... taky nezastavilo a těch 100tisíc dolarů na léčení jsem sehnal... jo, zaplatili mi je emigranti slunce... Film naší poslední noci si promítám stále dokola... patrola před domem a můj útěk přes Mexiko... jízda v PORSCHE Cayenne přes čáru. Nevlízt tenkrát do Cayenne, uřízla by mi hraniční závora hlavu.... V Mexiku jsem se ho rychle a dobře zbavil a pokračoval dál až do týhle Kolumbijský díry, kde mě nenajde ani výberčí daní... 10 let, den za dnem, noc za nocí do zániku trestnosti... Pořád lepší než dvacet let na státní útraty... Ještě mi lásko zbejvá sedm roků. Je večer, sedím v putyce, dásněma drtím pálenku z kaktusů a počítám dny, co mám před sebou... 2555 dní. 2555 nocí. Pak se k vám vrátím...
Pročítám ta čísla... vidím, že má cenu bojovat o tenhle trh. Ten Lex - přes sto tisíc! Ten vkus... Ach jo... Vidím, že Americe by to měl někdo vysvětlit. Nevíš kam tam mám hodit pár dobrej příběhů ze starý Evropy?
Jo a měl bych ještě dodat, že Escalade, Navigator, Infi QX a Lex LX jsou o třídu větší než ostatní. Takzvaní full-size A to kupujou hlavně příznivci typicky amerických aut, tak proto japíci QX a LX vykazují tak nízká čísla. Každý, kdo kupuje v týhle mastodontí třídě, upřednostní pravou ameriku. RX je dlouhodobě bestseller a má v USA mnohem delší tradici než nějaký terénní Porsche nebo BMW nebo Mercedes, takže s těma příběhama bys to měl složitý. Dost lidí už okusilo bezvadnou kvalitu, nyní navíc podpořenou velmi úspornou hybridní verzí RX400h. RX má teda trůn na dlouho jistý a jestli ho někdo dokáže sesadit tak Cadillac SRX, ale bude zapotřebí ještě hodně let.
no konečně nějaký zajmavý čísla ....
docela mě překvapilo několik věcí .... že range se prodává stejně jako qx, že ML i v poslední roce výroby bylo docela hodně prodejný, stejně tak i X5 a poslední že escalade vyhrává nad navigatorem ... což mě moooc mrzí, asi budu muset taky nějakej koupit abych mu pomohl
Jinak musím říct, že se mi Cayenne po počátečních rozpacích líbí, pokud má vhodně zvolené barvy .... a když jsem viděl jak jednou vyletěl bokem z atáčky tak to byl moc krásnej a hustej pohled
hi hi v příští výplaty
no podle mě to s cayenne celkem jde , vídám jich docela dost. ono má tam asi docela nevýhodu že na tamní poměry za ty prachy dostanou o dost méně auta než u jejich suvek ....
na to, ako tu pred par dnami ktosi pisal, ako sa eu premiove znacky fantasticky predavaju na us trhu, je to bieda. teda, co sa tyka MB, BMW a PORSCHE. cisla neoklames, aj ked teraz pride nove ML a predpokladam aj novu X5, ale karty su uz asi rozdane.
Mojej rodine voľakedy tých $100M (teda v skutočnosti o niečo viac) zaplatila Všeobecná Zdravotná Poisťovňa. A prihliadnúc na Zajacove reformy už ďaľšie deti neplánujem, keďže prepierať kokaín do Kolumbie sa mi nechce (stačia mi susedia, čo tu vo dne v noci varia pervitin s tichym vedomim Palkovej policie