Pětidveřový Fiat Punto Evo plošně zdražil o 3 tisíce Kč. Výjimkou je specifikace 1,4 MultiAir v kombinaci s výbavou Racing, po slevě 36 tisíc Kč stojí 358.900,- Kč.
Jenže aby ci clověk uděla obrazek testovaci jizda nestačí,jde taky o ceny dílů,poruchovost,přístup dealera což VW je v tomhle směru katastrofa a další,další
A jé... jak můžeš říct že dealeři VW jsou katastrofální. To je blbost takhle hodit do jednoho pytle vechny dealery VW, teda pokud si nenavštívil všechny showroomy v ČR. Poruchovost a cenu dílů bych u novéého auta až tak neřešil auto je v záruce a dnes už snad každý prodejce nabízí prodlouženou záruku za příplatek. Jinak ceny dílů budou zhruba srovnatelné.
Ona je spíš katastrofa u prodejců Fiatu.Znalosti skoro žádné,pořád jenom narážky na konkurenční značky,které ani nevyzkoušeli.Někteří majitelé,znám jeden příklad,ví autech míň než 7 leté děcko. :no:
Soudit všechny prodejce podle jedný špatný osobní zkušenosti, nebo podle jednoho...ne úplně dobrýho delarství je blbost. Protože potom třeba zajedete do jinýho a máte pocit nejpříjemnějších lidí..
Například když měl můj známý poruchu na sym jedničkovym Scénicu jeli jsme do servisu/prodejce. Byl tam prodejce kterýmu by člověk nejradši dal ránu. Arogantní, paličatý, prostě machírek kterej si myslel že je střed vesmíru. Za půl roku jsme tam jeli když jsme vybírali auto. Smluili jsme si testovačku s jeho pohodovou kolegyní a i testvačka s jiným kolegou byla skvělá..
...a pokud mám mluvit z osobní zkušenosti, nejradši bych zabil dealery KIA.
Tak u koncernu jsem se s tímhle nesetkal.U Kie si nemůžu stěžovat,ale co mám tu v okolí tak ostatní jde,škoda,VW spokojenost,jenom ten fiat tady v okolí to není ono.Jsem prorezl hodně salonů,takže mě nic nerozhodí. :-)
bych si vybral u konkurence určitě lépe. Motor nic moc, výbava také, to co zde za příplatek jinde ve standardu. No, nakonec prodeje Fiatu na českém trhu to potvrzují ...
:yes: tak tak. No prostě si to přiznejme Fiat je upe na howno Každý den v servisu sice sem servis neviděl ani z vlaku ale furt tam ty Fiaty stojí bo su tak drahé >:D Tak proto bych si vybral u konkurence jiné auto třeba BMW :-) (hlavně to berte s nadhledem) Jinak Fiat Go Go Go :-)
co je zde za priplatek, je jinde ve standartu - napriklad takova fabia classic :-)...ale hlavne by me zajimalo, odkdy ceske prodeje potvrzuji dobra a spatna auta?? >:D
Dalsi zoufaly uslintanec za bazarovym plotem? Jo clapce, utri slinu z brady a zjistis ze v shouroomech je to jinej svet kde se za vsechno plati! Jinak vybava je OK no zbytek za priplatek, to bohuzel plati u kazde znacky! ;-)
Ajajaj, tady to je špatný s cenama, tohle není moc konkurence schopný, T-jet v jedinej výbavě,nabídce za 450 tisíc? To není dobrý, chybí možnosti volby motoru s nižší výbavou např. Dynamic. To Clio s 1.2 TCE za 280 tisíc, je jiný kafe, ale zase bych si nevybral Clio, jen ten motor. Starý GP zas nemá žádný motory a výbavy, je to celý nějaký divný. ;-\
Přesně tak cenik EVA je katastrofa. Chtit za atmosferickou 1.4 teměř 360 tkč v segmentu B je moc a navic sleva byla již od začatku. No a cenu za T-jet nema cenu ani komentovat. :no:
Doporucuji podivat se predevsim do nemeckych ceniku a zjistime co je tam za moznosti tak do pul roku to bude mozny i v cechach, coz ale momentalne na pochvalu pro fiat samozrejmne neni!
Je smiesne hodnotit cennik auta podla dostupnosti silnejsich motorov. Punto evo nepatrí do kategorie strednej triedy je to v prvom rade rodinne auto triedy malych automobilov kde turbo benziny nie su bezne.
Najziadanejsie su agregaty 1.2 či 1.3 multijet teda tie najslabsie a je dobre ze atmosfera 1.4 ma techniku multiair. Ceny Punta eva su dobre nastavene vzhladom na konkurencu.
Je jasne ze kazdy by chcel mat motor TFSI, TCe, T-jet či silne atmosfery... no auto B-segmentu si so silnym motorom kupi len malo ludi teda aspon som to na ceste nepostrehol. Pola Fabie Punta... maju zakladne motory ci uz benzin alebo diesel. Oznacit Punto evo ze katastrofu lebo multiair je drahy je blbost ;-) Pockajme si na prichod maloraziek 0.9 multiair
Bohužel ta 1,4 8V má s Puntem moc práce, takže vlastně v ceníku není jediná cenově dostupná motorizace. To vidím jako jediné zásadní mínus tohoto modelu.
Já sem s tím kdysi docela něco ujel a nehodnotil bych to tak negativně. Pokud se smíříš s tím, že máš nějaké dálniční limity, tak mi ten motor přišel v pohodě. Kdyby tam dali jen 1,2, tak s tebou budu souhlasit, ale tady s tou 1,4 se z toho auta stalo dokonalé okoloměstské přibližovadlo v případě potřeby občas i převézt něco víc než jen dva lidi.
Já tohle auto hodnotím jako velmi velmi dobrou alternativu. Mám jen strach, že pokud neproběhne v médiích nějaká reklama, tak si na to auto nikdo ani nevzpomene a všichni budou chodit pro Fabii v základu. Přičemž tohle s tím paketem je velmi velmi dobrá altrenativa a budu ji doporučovat všem, co budou hledat auto v podobné třídě... ;-) Vždyť toto auto loví ve vodách takových aut jako je 206+ a podobné a to se na mne nezlob.. tohle auto je prakticky ve všem lepší... :yes:
Koukal jsem, že se tu někdo hádal o tom, kdo má lepší dealery. Z vlastní zkušenosti asi takhle: u VW jsem byl ve dvou autosalonech - Jarov a Tukas. Na Jarov bych už ani nevkročil, protože tam dělaj s prominutím jen deb*lové. Sám jsem tam měl jeden čas praxi a kamarád tam dělal na VW prodejce a oba jsme rádi, že jsme už pryč. Už jen to, když jsem viděl, jak tam mechanici na Audi měnili provozní kapaliny stylem, že se vymění tak 2/3 a zbytek se vrátí co tam bylo. Firma ušetří a zákazníka nejen že okradou, ale ještě mu tim v podstatě ničej motor. Naopak Tukas na Praze 10 mi přijde v pohodě a i když nemám VW rád, minimálně přístup tohodle autosalonu musim hodnotit kladně. U Fiatu je to jednoduchý - když Fiat, tak z Imofy! :-):yes: Takhle si představuju autosalon:) Naopak dokážu pochopit, že kdo jednou vkročil na showroom k Dojáčkovi, o Fiatu už nebude chtít do konce života slyšet. A to platí hlavně u jejich pobočky U Seřadiště. Prodejci naprostý aroganti a to nemluvim o tom, že nám tam jednou vyměnili na servise na našem Stilu nový pneu Marangoni za nějaký sjetý žabožrouty Michelin. Pak jsme jim ještě jednou dávali Stilo na servis, že trochu kape olej z převodovky a když nám ho vrátili, tak nejen, že to kapalo ještě víc, ale při couvání začala převodovka vydávat takovej ten zvuk, jak stará škodovka. Nakonec nám to naprosto bez problému a za ještě lepší cenu opravili v Imofě ;-) Takže když itala, tak z Imofy a pokud musíte mít VW, tak buď Tukas, nebo jsem slyšel od přátel, že je dobrý i Porsche Praha Prosek. Ale hlavně ne Auto Jarov :no: