Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Fiat Punto Evo: 1,4 MultiAir Racing v akci za 358.900,- Kč

Diskuze (28)
Pětidveřový Fiat Punto Evo plošně zdražil o 3 tisíce Kč. Výjimkou je specifikace 1,4 MultiAir v kombinaci s výbavou Racing, po slevě 36 tisíc Kč stojí 358.900,- Kč.

Právě sleva na Punto Evo s atmosférickým motorem MultiAir je největší novinkou v ceníku. Tento agregát tím totiž zlevnil z cenovky atakující 400 tisíc na 358.900,- Kč, což představuje příplatek jen 19 tisíc Kč proti stejně vybavené verzi s motorem 1,4 8V. Starší osmiventilový agregát má přitom vedle podstatně jednodušší konstrukce o 20 kW nižší výkon, vyšší spotřebu a postrádá šestistupňovou převodovku.

Pro úplnost přidáváme kompletní přehled dostupných výbav a nových cen. Základní výbava Active obsahuje posilovač řízení, výškově a podélně nastavitelný volant, elektrické stahování předních oken, centrální zamykání, přípravu pro rádio, čelní airbagy a kolenní airbag pro řidiče. Za 30.200,- Kč lze tuto výbavu rozšířit o paket Plus (klimatizace, rádio a dálkový ovladač pro centrální zamykání).

Dynamic přidává elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka s kryty v barvě karoserie, kůží potažený volant a hlavici řadicí páky, centrální zamykání s dálkovým ovladačem, klimatizaci, dělená zadní sedadla, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, boční a okenní airbagy, rádio s CD/MP3 přehrávačem a přední mlhovky. V nabídce je také paket Komfort za 20.100,- Kč (dvouzónová klimatizace, tempomat a 16palcová litá kola).

Fiat Punto Evo - ceny zážehových motorů (leden 2010)
Motor1,2 8V1,4 8V1,4 8V1,4 MultiAir1,4 MultiAir Turbo
Převodovka5M5M5MA6M5M
Zdvihový objem [cm3]12421368136813681368
Válce/ventily4/24/24/24/44/4
Největší výkon [kW/min-1]48/550057/600057/600077/650099/5000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]102/3000115/3250115/3250130/4000206/1750
Max. rychlost [km/h]155165165185205
Zrychlení 0-100 km/h [s]14,513,213,210,88,5
Komb. spotřeba [l/100 km]5,75,95,45,75,6
Cena Active [Kč]245.900,-258.900,----
Cena Dynamic [Kč]280.900,-311.900,-341.900,---
Cena Racing [Kč]298.900,-329.900,--358.900,--
Cena Sport [Kč]---410.900,-447.900,-

Výbava Racing přidává 16palcová litá kola, zadní spoiler, prahové lišty, odlišný design předních světlometů a dvouzónovou klimatizaci. Vrcholné provedení Sport má kola 17palcová, nástavce prahů, palubní desku v designu Confort, ambientní podsvětlení, ESP, asistent pro rozjezdy do kopce a systém Blue and Me.

Možnosti příplatkové výbavy zahrnují vedle ESP pro nižší stupně výbavy (+20.100,- Kč) například červeně lakované brzdové třmeny Brembo (+4.100,- Kč), elektrické stahování zadních oken (+5.100,- Kč), vyhřívání předních sedadel (+4.100,- Kč), tempomat (+10.100,- Kč), zadní parkovací senzory (+6.100,- Kč) nebo navigaci Blue and Me NAV (+17.200,- Kč).

Fiat Punto Evo - ceny vznětových a CNG motorů (leden 2010)
Motor1,4 Natural Power1,3 MultiJet1,6 MultiJet
Převodovka5M5M6M
Zdvihový objem [cm3]136812481598
Válce/ventily4/24/44/4
Největší výkon [kW/min-1]57 / 51/600055/400088/3750
Největší toč. mom. [Nm/min-1]115 / 104/3000190/1750320/1750
Max. rychlost [km/h]162 / 156165193
Zrychlení 0-100 km/h [s]14,9 / 16,213,69,6
Komb. spotřeba [l/100 km]6,3 / 4,24,54,5
Cena Dynamic [Kč]386.900,---
Cena Racing [Kč]-364.900,--
Cena Sport [Kč]--447.900,-

Diskuze (28)
24. 1. 2010 20:08
Re: Sedm statečných
a talianske výrobky su ako zle, hej?
Avatar - Ada je zase tady
24. 1. 2010 17:40
Sedm statečných
Kdo bude těch 7 statečných, kteří si uváží na krk polsko-italský výrobek? ;-)
24. 1. 2010 07:40
Re: Bez turba ani krok!
Jel sis tím?

Já sem s tím kdysi docela něco ujel a nehodnotil bych to tak negativně. Pokud se smíříš s tím, že máš nějaké dálniční limity, tak mi ten motor přišel v pohodě. Kdyby tam dali jen 1,2, tak s tebou budu souhlasit, ale tady s tou 1,4 se z toho auta stalo dokonalé okoloměstské přibližovadlo v případě potřeby občas i převézt něco víc než jen dva lidi.

Já tohle auto hodnotím jako velmi velmi dobrou alternativu. Mám jen strach, že pokud neproběhne v médiích nějaká reklama, tak si na to auto nikdo ani nevzpomene a všichni budou chodit pro Fabii v základu. Přičemž tohle s tím paketem je velmi velmi dobrá altrenativa a budu ji doporučovat všem, co budou hledat auto v podobné třídě... ;-) Vždyť toto auto loví ve vodách takových aut jako je 206+ a podobné a to se na mne nezlob.. tohle auto je prakticky ve všem lepší... :yes:
Avatar - euro89
23. 1. 2010 22:57
dealeři
Koukal jsem, že se tu někdo hádal o tom, kdo má lepší dealery. Z vlastní zkušenosti asi takhle: u VW jsem byl ve dvou autosalonech - Jarov a Tukas. Na Jarov bych už ani nevkročil, protože tam dělaj s prominutím jen deb*lové. Sám jsem tam měl jeden čas praxi a kamarád tam dělal na VW prodejce a oba jsme rádi, že jsme už pryč. Už jen to, když jsem viděl, jak tam mechanici na Audi měnili provozní kapaliny stylem, že se vymění tak 2/3 a zbytek se vrátí co tam bylo. Firma ušetří a zákazníka nejen že okradou, ale ještě mu tim v podstatě ničej motor. Naopak Tukas na Praze 10 mi přijde v pohodě a i když nemám VW rád, minimálně přístup tohodle autosalonu musim hodnotit kladně. U Fiatu je to jednoduchý - když Fiat, tak z Imofy! :-) :yes: Takhle si představuju autosalon:) Naopak dokážu pochopit, že kdo jednou vkročil na showroom k Dojáčkovi, o Fiatu už nebude chtít do konce života slyšet. A to platí hlavně u jejich pobočky U Seřadiště. Prodejci naprostý aroganti a to nemluvim o tom, že nám tam jednou vyměnili na servise na našem Stilu nový pneu Marangoni za nějaký sjetý žabožrouty Michelin. Pak jsme jim ještě jednou dávali Stilo na servis, že trochu kape olej z převodovky a když nám ho vrátili, tak nejen, že to kapalo ještě víc, ale při couvání začala převodovka vydávat takovej ten zvuk, jak stará škodovka. Nakonec nám to naprosto bez problému a za ještě lepší cenu opravili v Imofě ;-) Takže když itala, tak z Imofy a pokud musíte mít VW, tak buď Tukas, nebo jsem slyšel od přátel, že je dobrý i Porsche Praha Prosek. Ale hlavně ne Auto Jarov :no:
Avatar - Ricardo
23. 1. 2010 22:14
Re: Bez turba ani krok!
Bohužel ta 1,4 8V má s Puntem moc práce, takže vlastně v ceníku není jediná cenově dostupná motorizace. To vidím jako jediné zásadní mínus tohoto modelu.