Minulý týden jsme provedli výměnu serveru, na kterém běží celý portál AUTO.CZ. Nyní můžeme zaručit mnohem vyšší stabilitu a stále rychle dostupné informace pro vás, naše čtenáře.
Jsme rádi, že se můžeme hádat na novém servu. Já teda bych měl návrh, zda by zároveň něšlo vyměnit i pár mozků tady u diskuze Problémy jsme registrovali a velkoryse přecházeli, protože z lásky, a tiše čekali až se to rozhýbe. Česky už to píše a za sebe sděluji, že mi to i lépe myslí. Toho si ale určitě už kolegové a parťáci všimli také. Tak gratulujeme ke zdárné výměně s neskromným přáním - čas od času bychom uvítali článkek o VW P.S. Myslím, že ještě nejde datace u soupisu příspěvků. P.P.S Děláte to dokonale. A pro nás. O to je to příjemnější...
... skoda jen, ze mi stranky spatne zobrazuji ve FireFoxu ... dokud nedojde k uplnemu nacteni stranky tak problikava reklama na nesmyslnych mistech a je to neprijemne ... da se s tim neco udelat?
Presne ! Je to velmi neprijemne. Rad by som tymto poprosil niekoho kompetentneho o vyjadrenie ! Uz som 2x posielal maily do redakcie a ani raz mi neprisla odpoved.
Čísla hovoří jasně - počet UIP narůstá geometrickou řadou. Neexistuje lepší doklad vysoké úrovně auto.cz a to jak po stránce objektivity, širokého záběru a (relativně) svěžího stylu psaní. Jako třešničku na dortu máme diskuze, kde diskutujeme, hádáme se a někdy se bohužel i urážíme. Snad proběhne autoselekce (dtto Komanche)
..jo jo.. zaznamenali jsme.. ale vše je OK.. takže zdárně kupředu..! Jen se mi k tomuto příspěvku nabízí otázka pro čtenáře..!?! Nějaký mentální gigant se minulý týden u Cromy nevědomě ztrapnil výrokem ohledně redakce auto.cz, že musí čekat na autosalon v televizi aby vložili test nové Cromy.. Co vy všichni tady jako sledovatelé a čtenáři auto titulů říkáte, nebo jaký máte názor na televizní pořady "autosalon" nebo "auto-moto-revue".. nebo jak.. Jak to na vás působí, obsahově atd.. Já raději vlezu na auto.cz než abych hleděl na ty divný pořady.. Moc dobře to na mě nepůsobí.. (možná tak v roce 1993).. ale ne teď... Docela mě to zajímá..
No...ehm...Autosalon...Prima...Zbyněk Meru(ň)ka a nějaká pipka jako dekorace a mluvící hlava... Radši se v sobotu ráno potěším s mou sbírkou zpívajících country brambor Ne, vážně: typickému konzumentu se to možná zamlouvá. Já sem je zavrh poté, co sem zhlédl jejich "test" Imprezy STi. Dvě minuty ukazovali "hlavní" devizu tohoto mistrovského díla, kterou podle nich je, když nějakej bafuňář gumuje dokolečka v Sosnový a pak s vítězoslavným úsměvem na rtech vyjede z bílého kouře...
..mám na to stejnej názor.. teda vlastně já to viděl teď naposledy asi po roce.. a nechtěl jsem věřit svým očím.. Myslím, že to má mizernou úroveň a o obsahové ani nemluvím.. Taky myslím, že je to krátký a v blbou dobu.. Jenže to rozhoduje sledovanost.. a tu zase udělá kvalita.. (tak jak to vidíme na auto.cz..) takže začarovanej kruk.. .. mluvící hlava..
Tak s tou TV musim souhlasit. Parkrat jsem utrpel sok, kdyz jsem ten porad videl a dneska uz to ani nepokousim. Navic zdejsi server ma tu vyhodu, ze si to muzeme i vyrikat. Clovek zna nazory dalsich ctenaru. U TV poradu je ti neco naservirovano a vyjadrit se nemuzes. Navic u TV Prima je vsechno s velkym ? (viz. Nikodym a jeho komentovani F1)
Zatím jsem se bohužel neovládl a Autosalon skoro pravidelně sleduju. Je to hnus neobjektivní. Obzvlášť sekce Autobazar je propaganda jak vyšitá. Nejlepší bylo, jak se ten chlápek z AAA mohl zvencnout, že Alfa je podle TUV míň poruchová ojetina než jeho milované BMW. Blábolil něco o průměrném počtu najetých kilometrů. Jakoby to něco vysvětlovalo. Vždyť pokud jsou teda ty Alfy v bazarech mnohem míň ojetý, tak to vůbec nic nemění né? Platí stále to, co naměřil TUV. Už končím nebo se ze mě stane obhájce plechových italek a budu ztrestán za nevěru.
Prima není príma a Autosalon není autosalon. Obdobné to je na čt1. Tam sice netančí Merunka s tou exhibicionistkou, ale zase se redaktor zapomíná holit... a vůbec, nikde tady v tv nevidíš kvalitní pořad o autech. I když trochu se Primy musím zastat - díky reklamě uvnitř Autosalonu jsem objevil AUTO.CZ. Jo, a povedl se jim testík GTIčka. Jinak bída. A ten kluk z autobazaru, no tak, jak ho vidím, musím vypnout zvuk. Ještě že máme AUTO.CZ
Autosalon na Prime je fakt sileny hnus...zavrhl jsem to a uz jsem porad asi pul roku nevidel.Predpokladam ze uroven bude porad stejna(tedy strasna), ne-li horsi. Ta rvouci muzika,sotva slysim co rikaji, a to co rikaji si prectu sam na nejakym letaku o autu....nikdy jsem se tam nic zajimaveho nedovedel.Skoda mluvit proste desny! Ale chapu ze pro nezasvedceneho to mozna nejao hodnotu ma!! Ale my jsme prece nekde jinde ze?
...přesně tak, ta část o bazarových autech je fakt vrchol. Naposled jsem tam viděl Chrysler Voyager předchozí generací a málem sem takhle v sobotu poránu dostal srdeční zástavu. "Nadčasový interiér", "Perfektní dílenské zpracování"-hrůza. Je to hrozný jak automobilový fanoušek má holt smůlu. Přitom by stačilo to udělat takový AUTO.CZ in TV. Podle mě je velký množství lidí, co by se na to dívali. Jen si vemte, jaký úspěch mělo Fast and Furious! Děj nuda, herci nic moc, ale ta auta! Nemám příliš v oblibě tenhle hardcore tuning, ale proto, že to bylo svěží a dynamický tak sem se nenudil...zamyslete se nad tím mistře Janečku! Možná byste si spravil pověst po té hrůze s vymáháním koncesionářských poplatků
No prrr. Ten Voyager tam dali naschvál vyšlehanej a ke všemu tuněnej (!) kus. Fakt ohavnej. Zato Němce tam ukazujou kousky naleštěný jak z továrny. Interiér je OK, ukaž mi evropský auto z 1995 v té cenové kategorii, co vypadá líp. Páni Lachout a Kužel se svojí posedlost německýma autama ani nesnaží skrývat.
Na UPC bezel donedavna kanal MotorsTV, cely den jen o autech, parada. Pak zacali probleskovat reklamy, ze se stane placenym a pak se odporoucel uplne. Pritom UPC ho v nabidce nema...
Tak ode mně žádná smršť nehrozí. Já test teď podrobně přečetl a je to přesně to, co chci tady v testech číst. Líbí se mi sloh (malorážka je kouzelná) , líbí se mi i lehký bodyček neměckým výrobcům ve vztahu k cenové politice a celkově je pro mě test přínosem - vše se dozvím přesně ve stylu AUTO.cz. Žádná podbízivost, vyčerpávající informace, přesah směrem k "filosofii" Cromy, a snímky. A co budu dělat až si Cromu budu třeba za rok chtít koupit? Nafásnu katalogy, projedu se v autě a - a na AUTO.cz vyhledám test o CROMĚ. Neříkám, že tu nejsem za kritika. U testu CROMY nemám ovšem co kritizovat. A diskuzi k testům nedoporučuji. P.S. To by Apoštol krás, Passat, zastavil tady provoz na půl roku a dotáhli bychom ho na 10.000 příspěvků... No, ale to by nakonec nebylo úplně od věci Přesto já říkám - ne.
Konkrétně nesouhlasim s hodnocenim zpracovani interieru. Jestlize napisete ze se pri detailnejsim zkoumani objevi misty pokulhavajici zpracovani tak bych prosil konkretni foto protoze po podrobnem zkoumani dostupnych fotek jsem nenasel spatne licovani ani odbyte krytky nebo neprilehajici hrany ktere ma ovsem podle vas nemecka konkurence dokonale. Kdyz uz neco tvrdite tak bych rad videl podstatu toho tvrzeni. K rozestaveni ovladacich prvku mate svuj nazor. Podle vas je neintuitivni rozeseti ovladacich prvku do jednotlivych mist na pristrojove desce. Nevim ale podle me je vsechno na dosah at uz se jedna o ovladani svetel nebo klimy a to je podstatny. Asi vam nejspis vadilo ze rozmisteni neni ve stylu ala VW group. Inu jinej kraj jiny auto. Dalsim bodem je nelogicke cejchovani dvou malych ukazatelu. Nevim co je podle vas nelogickeho. Stav paliva sledujete s rizikem prehlednuti. No nevim co hrozi nebo vadi odecitani stavu poh. hmot. To je vsechno s cim si dovolim nesouhlasit. Berte to jako nazor a ne hanobeni vasi prace. Preju hodne uspechu a vic okupantu vaseho novyho serveru.
Děkuji za přání a za konkrétní připomínky. Ad nepřesné lícování plastů - to bylo zřejmé zejména na spodní straně palubní desky, kde se jednotlivé panely setkávaly v různých úhlech a jejich okraje do sebe nezapadaly - bohužel jsem nepřišel na způsob, jak to vyfotit tak, aby to bylo zřejmé z fotografií, ale příště se o to pokusím znovu. Částečně je to patrné na detailním obrázku kolenního airbagu. Odbytou krytku jsem našel konkrétně v odkládací kapsičce vlevo dole pod volantem a také ve schránce pod přední loketní opěrkou; ani jedna pořádně nedoléhala a na okrajích jejích výlisků zůstávaly ostré hrany. Neintuitivní rozložení ovladačů - nejvíc je to zřetelné taktéž vlevo pod volantem, kde je umístěná řada sice pohledných, ale titěrných tlačítek s téměř nečitelnými piktogramy a bez jednoznačné odezvy na stlačení. Totéž platí o malých a esteticky, ale nikoliv logicky rozmístěných ovladačích klimatizace. Na dosah sice všechna jsou, ale i po několika dnech jsem musel sklápět zrak abych se podíval, co vlastně mačkám. Nelíbily se mi ani kolébkové spínače elektrického stahování okének, které byly kvůli estetické působivosti vypouklé, ačkoliv ergonomie by spíše uvítala konkávní tvar. Kladly značný odpor a prsta nedostal zpětnou odezvu, že už je zmáčknuto - měly "gumový" doraz. Cejchování zejména palivoměru mě zmátlo tím, že dvojité rysky nejsou na okrajích stupnice, což bych očekával, ale z obou stran začíná střídání jednoduchých a dvojitých těmi jednoduchými. Konkrétně jsem si při odečítání stavu zbývajícího paliva v nádrži často spletl polohu ručičky, přibližně odpovídající třem čtvrtinám nádrže, s třetinou; totéž platí i pro záměnu čtvrtiny s třetinou. Myslím, že několik čísílek by jinak esteticky vydařenému ukazateli neuškodilo a dramatickým způsobem by zlepšilo jeho přehlednost.
Ano, v tomto případě mi skutečně vadilo, že rozmístění není ve stylu VW group, protože jejich standardizované ovladače považuji za intuitivnější, osobně dávám při řízení přednost praktičnosti před subjektivně vnímanou estetikou, a z tohoto hlediska má Fiat dle mého názoru stále co dohánět.
Diskuze u testů? Jedině, kdybychom fasovali meče To já naopak vítám, když se podaří časově sladit článek a test. Již několikrát se to podařilo - teď zrovna Croma. Tak co nám brání psát u článku také o testu?
...Možná to auto.cz neumožňuje proto, že ví, že by se pak konaly strašlivá jatka A první by šel na řadu VELKÝ GURU Né, neboj GTI, na pasáááta ti nešáhnu, je to snad společně s Phaetonem jediný wagen, z produkce VW, na kterýho bych se podíval...možná i šáhnul...i třebas projel...nebo koupil Ale kvůli těm "neurazí nenadchne" Touranům, Touaregům,... a stokrát vyvařovanejm golfům nějakou fóbii z toho molocha...
Přece nemůžeme psát k testům. To jako bychom testovali redaktora? Test je rozodující pro to, abych se rozhodl, zda to tu budu čítávat. A myslím, že počet čtenářů hovoří dost výmluvně. Tourana a Tuarega nechme na článek. P.S. Za toho Phaetona to tady schytáš. Teda ne ode mně.
Samozřejmě, psát k testům je nesmysl. Nějak si to nedovedu představit, asi že bychom nejdřív povinně jezdili v inkriminovaném autě a pak to konfrontovali s testem - nonsens A s tím Phaetonem: budu se za něj bít! Je supr! Kam se hrabe A8, 7 nebo obstarožní S? Možná Bentley Flying Spur by mohl paběrkovat ve vodách kde (morálně-ne podle prodejnosti) vládne Phaeton! A teď do mě!!!
Gratuluji k novemu serveru, ale... Na co pri vasi navstevnosti potrebujete takovy delo? 250 tisic UV muze delat 3-5 milionu PV mesicne, navic vesmes nagenerovanych statickych stranek. To udrzim s minimalnim loadem na serveru za 50 tisic, ten vas musel stat minimalne pul milionu. Navic 64bit, to je dnes skoro rarita. Bezi na tom snad jeste neco jineho? Na takovem serveru utahnu skoro cely seznam.cz
Půl milionu nestál, stál o dost méně a je pravda, že dnes se "fláká", ale nekupovali jsme takovou věc na půl roku. Při rostoucí návštěvnosti budeme rádi, když bude tento server v pohodě stíhat i za rok či dva. Mimochodem zkušenost s minulým serverem byla na počátku také taková, že jede v pohodě a za rok a půl už nestíhal...
Horká informace - vedle je test BMW 325i. A ten test za to stojí. Včetně videa. Óóó´tak já redakci moc chválím. V testu je vše - text jak víno, video jak z Bullitta. Jen návod jak na trojku vydělat chybí. Ale v tom už si musíme poradit sami.
GTI, asi sa nepatrí v tej istej téme chválit a zároven kritizovat :o) ,ale na druhú stranu, dnes si vlastne každí z nás može povedat,kde chce a čo chce (s mojím dodatkom,preferujem vždy a všade slušnost a aj úroven vyjadrovania). Ten "návod na" 3.er možno ja dokonca aj poznám, a to mi je len **, ale teraz o niečom úplne inom. BMW pre mna tiež nie je modla, ale asi rovnako ako vačšina z nás, po nom, alebo po rovnako konkurenčnom, krásnom a bezpečnom aute, jednoducho túžim.
Ano,test BMW 325i som si čítal. Ale myslim si,že tentokrat zase podla mojho vkusu, urobili test s 325i lepší na "autorevue.cz".
Lepší popis, omnoho živšie video aj bez dýmiacych sa pneumatík.Celkovo: Ovela fajnovejsi test. Ani jedno z videí ( 1.)auto.cz & 2.)autorevue.cz ) s BMW 325i som dopodrobna nerozoberal, ale ruku do ohna by som nedal zato, že to auto nemá oficiálne, tú istú SPZ.(ale vopred sa ospravedlnujem,ak sa mýlim). Tentokrat 1:0 pre autorevue.cz. Publikum je náročné. Aj ked herci sa už možu pretrhnut.
Škoda,že sa doposial neotvorila debata k testovanej 325i Neber to odo mna ako kritiku, ale ako moj názor.Dakujem Ti.