Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Polo: české ceny po faceliftu

Volkswagen v dubnu představil faceliftovanou verzi modelu Polo, vůz nyní přichází do prodeje. Polo je po passatu druhým modelem, který přichází s novou maskou.
Zpět na článek
neregistrovaný "anonym"
10. 3. 2006 22:51
Re: Výkon 1,4TDi
neregistrovaný "Petsu"
30. 5. 2005 17:19
Re: Výkon 1,4TDi
1,8T 165 kw ma navic oproti 110 kW jeden mezicladic stlaceneho vzduchu, jine turbo, atd. To neni chytani za slovicko...
neregistrovaný "125S"
28. 5. 2005 09:33
Re: POLOAUTO
Co je tu k smíchu?
neregistrovaný "mida"
27. 5. 2005 17:51
Re: POLOAUTO
... klame tělem
neregistrovaný "mida"
27. 5. 2005 17:50
Re: Výkon 1,4TDi
nech ho, "petsu" to ví nejlíp a nemá cenu ty jeho polopravdy a to chytání za slovíčko komentovat. Malí děti musej mít přece vždycky pravdu Do čaje (kafe) si dáš svojí jednu (dvě, tři,...) kostku cukru a nezajímá tě, kterej cukrovar to vyrobil a jestli je to sladký víc nebo míň
neregistrovaný "ciello"
27. 5. 2005 17:05
Re: Výkon 1,4TDi
..já mluvil o seriovém autě.. který si takhle objednáš z ceníku...
neregistrovaný "125S"
27. 5. 2005 16:15
Re: POLOAUTO
Co pak už jim klesaj prodeje...
neregistrovaný "Petsu"
27. 5. 2005 15:44
Re: Výkon 1,4TDi
jasný, chiptuzing dokaze vsechno, ale bavime se o seriovem konkretnim motoru, a tam je vic rozdilu nez nej ta mapa.
27. 5. 2005 13:14
POLOAUTO
Je mnoho aut. Je mnoho poloaut. Ovšem je jen jediné POLO. POLO AUTO od VW. Jdi, sni, sesuň se na sedadlo a jeď. Jed za svým snem... za svým POLOSNEM.
neregistrovaný "ciello"
27. 5. 2005 13:10
Re: Výkon 1,4TDi
..není problém z jednoho motoru udělat verzi např. 150 koní, 175 a 210 koní.. stejnej motor a docela velký rozpětí výkonu včetně krouťáku...
neregistrovaný "Petsu"
27. 5. 2005 13:00
Re: Výkon 1,4TDi
V zasade jsme oba homo sapiens, ale stejni nejsme Krom toho myslim ze mezi 1,8T 110 kW a 165 kW je vic rozdilu nez motormanagment.
neregistrovaný "paja"
27. 5. 2005 11:40
Re: Výkon 1,4TDi
Je kazdemu jasne, ze rozdil 10kw, nebo 23kw se dosahne jinym zpusobem, ale v zasade je to porad stejny 1.8t s mezichladicem a upravenym motor managementem, nebo ne?
neregistrovaný "petsu"
27. 5. 2005 10:59
Re: Výkon 1,4TDi
No moc s tebou nesouhlasim... vim ze je to stejny motor pouze jinak naladen a vykonovy rozdil je 4 kW. Ale jak by ses srovnal s tvrzenim ze motor 1,8T 165 kW napr v audi TT uz zname z Octavie?
neregistrovaný "paja"
27. 5. 2005 10:15
Re: Výkon 1,4TDi
Nekdy je potreba psat blbuvzdorne . Mozna si ctenari mysli, ze VW vyviji nove generace motoru kazde ctyri roky...Skoda, ze si malo z techto rypalu uvedomuje, ze jde o stary znamy vice nez 15-ti lety 1.9tdi se vstrikovanim cerpadlo-tryska s amputovanym valcem.
neregistrovaný "Tomáš Votruba (AUTO.CZ)"
27. 5. 2005 09:51
Re: Výkon 1,4TDi
Já jsem to tam později doplnil, aby to bylo úplně zřejmé. Nicméně věta: "nejlevnějším dieselem je nyní tříválcový turbodiesel 1.4 TDI o výkonu 51 kW, který už známe z fabie..." tam už předtím byla. Mohlo se to zdát matoucí, nicméně faktická chyba to nebyla, motor je stejný. Pro jistotu jsem to upřesnil.
neregistrovaný "mida"
27. 5. 2005 09:48
bez titulku
ABS jako standard ???????????? ale pouze pro motory 1.4FSI a 1.9TDI
neregistrovaný "Stulda"
27. 5. 2005 09:06
Výkon 1,4TDi
Vážení, nevím jak jste si četli tento článek, ale porovnání výkonů s Fábií je tam víc než dostačující....viz. text. - ...nejlevnějším dieselem je nyní tříválcový turbodiesel 1.4 TDI o výkonu 51 kW, který už známe z fabie, kde má 55 kW .
neregistrovaný "Tomáš Votruba (AUTO.CZ)"
27. 5. 2005 08:51
Re: Ale, ale
Ten motor je identický, akorát je naladěn na jiný výkon. Žádnou chybu v textu nevidím. Mohl jsem akorát napsat, že ve fabii má výkon 55 kW, to je pravda.
neregistrovaný "paja"
27. 5. 2005 08:02
Re: cena
odpoved b) je spravne
neregistrovaný "anonym"
27. 5. 2005 07:57
cena
Zajímavé je, že když se polo vybaví stejně jako golf, tak je skoro dražší. Kdo chce 6x airbag ABS a klimu musí na golf, jinak by byl blázen. Nebo jinou značku...
neregistrovaný "paja"
27. 5. 2005 07:38
Re: Ale, ale
Motor je konstrukcne stejny, to bylo smyslem textu...Nerozciluj se.
neregistrovaný "prekladys"
27. 5. 2005 05:51
Re: Ale, ale
po prostudování ceníku jsem byl překvapen, jak bohatou výbavu získám v základu Trendline s motory od 63kW. potíž je však v tom že trendline se s motory nad 63kW nedodává. tak teď nevím, co si mám myslet o své inteligenci
neregistrovaný "sybok_ok"
27. 5. 2005 03:07
Ale, ale
Ale no TAK!!!! Diesel 1.4 TDI/51kW rozhodne nezname z Fabie. Tam je rozhodne 55kW. Polo prislo s novou variaci 1.4 TDI a to 51 a 59 kW, petapadesatku vynechava, proto by si redakce mohla ciste pro jistotu projit vykony VW koncernovych (i jinych) motoru, aby nepsala ptakoviny.
neregistrovaný "jozo"
26. 5. 2005 20:55
NICE!!!
velice pekne!