Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nový vznětový osmiválec 4.2 TDI pro Audi A8

28 komentářů

Ta hodnota zrychlení je moc pěkná. Gratuluji AUDI! Opět vítězíš v závodění mezi německými automobilkami "kdo víc"...
no ale jelikoz vykon je pouze funkci tociveho momentu tak dulezitejsi udaj je tocivy moment a tam ma MB 730 oproti 650.
Mercedes-Benz schickt die E-Klasse ab Herbst als 420 CDI ins Rennen – als weltweit drehmomentstärksten V8-Pkw-Diesel.Do čestiny(nejsilnější osobní diesel je 420CDI) není duležitý KW ale Nm.
Je to složenina tří slov "Dreh Moment Stärkste". Přeložil bych to volně jako "nejsilnější, co se točivého momentu týče". Takže to nic nedokazuje.
Mercedes to prost? umí.
Hlavn? Audi po 200 000 km kon?í (motoristicky).
A ten krou?ák od M je very good.
To jo ale vidis ze Ecko je trosicku pomalejsi. (mam rad obe znacky, i kdyz vic mercedes, takze mi toje jedno 😜
"Model E 420 CDI zvládne zrychlení z 0 na 100 km/h za 6,1 sekundy"
Tady je ale rec o zrychleni, ne Nm. Ale z 4,2 TDI 730 Nm - to je poradna porce.
Tak to prrr, nemáte zcela pravdu. Krouťák je sice funkcí výkonu(když už to tak napíšete), ale zároveň je i funkcí otáček motoru. A z jednoduchého propočtu vám vyjde, kde má momentový vrchol MB a kde Audi. A setrvačné síly ve vyšších otáčkách o pružnosti motoru mluví lépe než nějaký krouťák. Takže ve finále dostane motor od MB v dynamických parametrech krásně přes držku. Byť je pravda, že motor od MB bude mít nejen tišší zvuk, ale i jiné parametry, které se u limuzín hodnotí.
Hodnota zrýclenia je vinikajúca ale či aj va praxi dosiahnuteľna.Áno Audi má najvykonnejší diesel.V čom ešte Audi zvíťazilo nad nemeckými automobilkamy?Rád by som vedel.Papierovo ohrorí agregáty BMW ale či aj predajne.
zapominas na BMW
...za deset let to bude při spotřebě nižší než dneska pětilitr s 300kw a zrychlenim pod 5s. Kdo by si to pomyslel par let zpět? Kolega mel za komancu golfa II.,s naftakem to byl traktor, co ho do kopcu v Jugoslavii braly i skodovky. Co vsechno se jeste da z tech motoru vyzdimat...
Kedy uz pride konecne koncern VW s nejakym nizkoobjemovym dieslom ved ta prehistoricka 1.9 a traktorova 1.4 vobec nepasuje k poslednym novinkam 3.0 , 2.7 , a teraz 4.2 .
Mozno to bude tym ze vsetky novinky su z dielne audi a ta si na nizke objemy nepotrpi (okrem vybehoveho modelu A2).
a co tak napriklad 2,0 tdi-170 koni??..
Nizkoobejmovym som myslel nieco na sposob 1.6HDI alebo 1.5 dci, no proste motor parametrov terajsej 1.9 ale min. o 3dcl mensi Taky motor VW naozaj chyba a dufam ze to opat nevyriesia tak ze uberu jeden valec z 2.0 lebo hned bude na svete dalsi motor pre malotraktory
jaj...uz teda chapem ako si to myslel...A mas pravdu.
Inak moj kamos ma peugeot 407 1.6 hdi..Ma to 110 konikov.A ani sa mi nechcelo verit, ale na tak velke a tazke auto to ide dost svizne..A z vnutra ani nie je poznat, ze sa jedna o diesel.
sem s tím auto..a motor je taky supr...tak co jineho by se dalo čekat od Audi
sam koncern vW ukazuje nevhnutelny pad technologie TDI - tento motor je dalsi dukaz. Usmevne je to oznaceni nicmene proc ne - turbodiesel s primym vstrikem je to porad, jen aby casem neslo o oznaceni temer hanlive a v tomto pripade i zavadejici......Traktor Drnci Inside
no, technologie PD byla ve svy dobe na vrcholu a to ze se na ni koncern VW paradne povozil nikdo nikdy nevyvrati. ale uz bohuzel dosahla svyho stropu. stejne nepochopim proc jeste audi montuje do A4 2,5 Tdi, vzdyt je to prehistorickej motor (uznavam ze docela ujde, ale 2,7 Tdi...) Jo k hmotnosti 4,2: hura, ale jeste by to chtelo shodit tak 30 kg, pak by se to dalo ridit jako klasicka 4,2. ale stejne dobry.
Kazdopadne fajn moturek, moc fajn, vsak vyckam si na reakci od BMW.
Aby sa par kriminalnikov mohlo blysnuť ? Alebo ich deti ? Pokiaľ viem, aj v Česku je maximalna rychlosť 130 km/h a hoci (iba) v Nemecku sa sice teoreticky da jazdiť aj rychlejšie, prax je taka, že som sa pri puhej 240ke skoro zabil, keď mi debilny Nemčúr (asi majiteľ ľavého prúdu autostrády - tých tam jazdí, podobne ako v Rakúsku, mimoriadne veľa) bohorovne vliezol do cesty so svojim schrotom. No a v Stau stačí aj Trabant (tiež ein Wunderwerk nemeckých rúk)
A pro? teda jezdíš autem. Nesta?ila by ti bry?ka? Typický buran.
48 ventil,piezo vzstrikovače,biturbo.....To by byl teprv hukot...Jsem zvedav která značka s tim přijde první....
automobilových palív klesá. Ceny palív v Europe zjavne prekročili hranicu bolesti obyvateľstva. Takže Audi už môže kludne vyvinúť bárs aj 42 litrový, osemdesiatvalcový, dvdsať turbínový agregát - pre svoje podnikové múzeum a pre 2-3 politikov/businessmanov/mafianov Ledaže by žral 0,94l / 100km.
Keď sa budem potrebovať vyzliecť z peňazí, tak si obstarám Maybach - nie skrz jeho technické, alebo estetické parametre, ale preto, že je drahý Autá ma omrzeli pri BMW750 - síce to bolo pohodlné a ten dvanásťvalcový agregát mal aj slušnú akceleráciu, ale to mizerne sedelo v zátačkách a stále ma šacovali na hraniciach
BMW ma najlepsi a najvykonnejsi diesel motor ako aj benzin motor
mercedes je pro cikanov cernych a bmw je spicka