Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lexus LFA: Zájemců je více, než kolik bude vyrobeno vozů

Jen tři měsíce po premiéře supersportu Lexus LFA hlásí automobilka, že má více zájemců, než kolik plánuje vyrobit. Celkem má vzniknout 500 kusů, zájemci se mohou hlásit do konce března, poté budou sepsány závazné objednávky.
Zpět na článek
23. 1. 2010 21:33
neregistrovaný "misiak"
22. 1. 2010 08:45
22. 1. 2010 09:29
22. 1. 2010 21:36
22. 1. 2010 09:39
neregistrovaný "misiak"
22. 1. 2010 14:44
22. 1. 2010 16:33
22. 1. 2010 20:54
22. 1. 2010 21:59
24. 1. 2010 23:01
23. 1. 2010 10:31
neregistrovaný "MARWW"
23. 1. 2010 11:32
neregistrovaný "misiak"
23. 1. 2010 21:28
neregistrovaný "misiak"
24. 1. 2010 09:56
neregistrovaný "misiak"
24. 1. 2010 14:30
neregistrovaný "misiak"
22. 1. 2010 08:21
Je to krasavec.
Je to krasavec a ta animace budíků, kdo neviděl nepochopí. Je to paráda. Test TopGear: [odkaz] Animace budíků: [odkaz]
Rozbalit vlákno
10
Avatar - hattori_hanzo
22. 1. 2010 14:17
Re: Je to krasavec.
No zrovna ten test TG v důsledku pro Lexe nevyzněl zrovna pozitivně.
22. 1. 2010 14:59
Re: Je to krasavec.
To hej velmi kritizovali cenu a vykonovo je podla nich na urovni F599GTB ktore sa da zohnat aj o polovicu lacnesie >:D

LFA je krasne auto ale takmer 400 tisic € ;-\ za znacku ktora nikdy nevyrobila supersport ci uz Lexus alebo Toyota je to dost. Jeho majitelia cenu zrejme neriesia ale aj tak nie je adekvatna ani 500 kusovej serii ani karoserii z uhlikovych vlaken a vykonovo nie je vobec na vrchole. Jeho vlastnictvo bude zrejme v Japonsku vecou silnej spolocenskej prestize.

Ja by som radsej volil rychlejsie a lacnesie Lambo LP710. Dufajme ze na zaklade LFA bude postaveny aj nejaky ludovy supersportiak Toyoty.
Avatar - twistedTSD
22. 1. 2010 16:28
Re: Je to krasavec.
nechapu proc furt resite tu cenu - tohle neni fabie, vyrobi se pouze 500ks, takze nemaji zadny duvod resit cenu - zajemcu je vic nez dost!
Avatar - riderhenry
22. 1. 2010 18:47
Re: Je to krasavec.
Cena je naprosto adekvatni, tim jsem si jisty. A mozna by byla adekvatni i kdyby nebyl pocet kusu tak limitovany, nebo limitovany vubec. Takhle nema o cenovce vubec cenu diskutovat. Vysoka by byla, az kdyby se prodalo jen 499 ks... Kdyz tedy abstrahuju od poctu kusu, tak je tu jeste dalsi vec, a to kvality toho auta. Viz. test TG. Ano, oni ho zkritizovali za cenu, ale pote vyhlasili nejlepsim autem dekady Veyron, ktery stoji o dost vic. U Lexusu argumentovali, ze stoji X krat vic nez, nevi ktery uz presne, konkurent, a pritom jede jen o X km/h vic apod. Jenze stejny primer plati i pro Veyron a tam je ta propast jeste znaatelnejsi! Navic, i kdyz jeho vyvoj byl obrovsky medializovan, se nevyvijel 9 let. A obe ty auta maji neco spolecneho - budou ztratova. Takze Lexus, kdyz si vsechno secteme, je vlasnte slusna nabidka (paklize automobilka nelze), a je vyhodnejsi ho koupit, nez treba Fabii, na kterych ma automobilka alespon neco malo narazeno :-) Ja Lexusu fandim, prijde mi uzasny, po testu v TG, kde jsem ho videl vic do detailu, jsem se v tom jeste utvrdil. ;-)
22. 1. 2010 20:26
Re: Je to krasavec.
Cena je adekvatna len vdaka limitovanej vyrobnej serii. Auto v europskej specifikacii bude v Europe zrejme dost unikatne preto je cena ok.

Dost zdatnu konkurenciu ako napriklad Ferrari(F458,599) ci Lamorghini(Murcielago) vykonovo len dobieha cenovo predbieha. Plne digitalizovany pristrojovy panel par aerodynamickych vychytavok a originalny interier robia auto trochu unikátnym. No LFA je podla mojho nazoru hlavne o exkluzivite. Na LFA vidno kde siahaju japonske moznosti v kategorii supersportov aj napriek dlhemu vyvoju ;-\
Avatar - Falco
22. 1. 2010 20:53
Re: Je to krasavec.
Tak digitální přistrojovku má eSko už nějaký ten rok, takže nic nového.

Dále např. nové XJ [odkaz]
23. 1. 2010 11:21
Re: Je to krasavec.
Ano digitální budíky nejsou nic nového, jenže kdyžse pořádně podíváš v tomto autě je spojená digitální obrazovka s mechanickým posunem kovového rámečku, coz vypadá mooooc dobře.
neregistrovaný "misiak"
23. 1. 2010 21:33
Re: Je to krasavec.
este som nezazil nikoho zo skupiny GTI+ritolizaci, kam patri aj Falco aby pochvalili neco, co je japonske ...dockam sa toho niekedy? A potom, ze kto je zaujaty!
Avatar - riderhenry
22. 1. 2010 21:31
Re: Je to krasavec.
Nesouhlasim. Ono se to auto zda na papire relativne obycejne (na svoji kategorii), ale neni tomu tak. Napriklad F458 je snad z hliniku, jestli se npeletu, zatimco LFA je celokarbonovy. Nemluvim ted o hmotnosti, ale spis o tuhosti a trvanlivosti. A dalsi vec - to auto je mnohem rychlejsi, nez by se zdalo podle udajo, viz. TG a jejich okruh - vzdyt bylo na mokru vyrazne rychlejsi nez Gallardo, ktere ma pohon vsech kol, coz je na mokru v celku zasadni, rekl bych. Hlavni argument je ale porad to, ze automobilka na tom aute nevydelava, tudiz clovek plati opravdu jen vyvoj, otazka je, jak moc povedeny - ja jim rozhodne verim.
22. 1. 2010 17:21
Re: Je to krasavec.
Kdyby nebylo té cenovky neměli by proti tomu autu vůbec nic. Neposlouchali jste jak se v 3/4 testu řidič nemohl tohoto sporťáčku nabažit?? Ta cena asi nebude zas tak příšerná když už se přihlásilo víc než 500 žadatelů, někdy koncem února mají podepsat závaznou smlouvu. Jen doufám že aspoň jedno se ukáže i u nás a jen jednou v životě mu budu moc uhnout když se na mne bude řítit ve zpětném zrcátku, pochybuju že jeje někdy vůbec zaznamenám zezadu.
22. 1. 2010 08:45
wau
Nejvice mne tesi, ze ikdyz je tak nesmirne drahe tak se tech par kusu lehce proda! Kdyby tak 10% LF-A bylo dano do budouci toyoty Ft- 86 tak mozna tech 9 roku tapani a vraceni se rysovacimu prknu stalo zato, nebo ne!

Nejde do jake miry je dobre, ale ze je 100% konkurenceschopne po technicke strance.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Subaru4ever
22. 1. 2010 09:29
Re: wau
O tom, že by byla nová Subyota vyvíjená se znalostmi vývoje LFA, vážně pochybuji. Ale je vyvíjená společně se Subaru, a to je přeci jen dost silný sportovní hráč.

Nedávno jsem dokonce přišel na myšlenku, že je velice pravděpodobné, že nová ToyoSubota v mutaci Subaru dostane (minimálně v Japonsku) i motor a vychytávky z STi, čímž s velkou pravděpodobností vznikne nový nejsportovnější model značky :yes:
Avatar - bubucci
22. 1. 2010 21:36
Re: wau
Každopádně to budou dost zajímavé počiny. Ať FT-86 nebo to coupe od Subaru. Techniku by měli podobnou. FT by mělo být nástupcem Celicy. Mojli by nasadit oturbený 3.6 boxer a udělat japonské porsche >:-[]
neregistrovaný "misiak"
22. 1. 2010 09:39
BRAVOOOO!
Tisko zavidim novym majitelom. Velmi vydarene vozidlo! :yes: :yes:

BRAVO LEXUS!
Japonci boli vzdy vpredu - jak technologiami, tak spolahlivostou a technikou!
Rozbalit vlákno
0
22. 1. 2010 14:44
pěkný
pěkný, japonci maj holt navrch!!!
Rozbalit vlákno
4
22. 1. 2010 16:33
Re: pěkný
V čem ? V supersportech ?
Avatar - Falco
22. 1. 2010 20:54
Re: pěkný
Ano, jistě, a neustále se to potvrzuje, Dakar, Formule 1, Rally atd.
Avatar - Rampa89
24. 1. 2010 23:01
Re: pěkný
Jj, dakar - mitsubishi, formule - hlavně honda, toyota nějak extra nezáří, a rallye - mitsu, subaru, toyota... Něco pravdy na tom je ;-)
neregistrovaný "MARWW"
23. 1. 2010 10:31
Pěkný vozítko
:-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "misiak"
23. 1. 2010 11:32
super test
perfektne spracovany test [odkaz]

Doslova "trafeny klinec po hlavicke", velmi trefne, objetivne a vyzdvihujuce to podstatne a dolezite! Ziadne trhanie veka kufru, ziadne kopanie do plastov, ci ine uchylne zbytocnosti.
TG zase raz dokazal, ze su skutocni profesionali :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
23. 1. 2010 19:32
jen aby nemuseli stahovat
..jen aby zas spatne nastaveny pedal nezabijel lidi. Pred par lety v japonsku litajici napravy od toyota zabilo 4 majitele aut, ted zas maji problemy z pedaly :yes:

Japonský výrobce aut Toyota kvůli bezpečnostním problémům stahuje k prohlídce 2,3 milionu vozů. Není to poprvé, co má automobilka podobné problémy. Po smrtelných nehodách a četných stížnostech se jedná už o druhou vlnu stahování vozů.

Podle listu Financial Times může být důvodem problémů pedál plynu, který zůstává v částečně stlačené pozici nebo se kvůli opotřebení pomalu vrací zpět. Problémy se údajně týkají především modelů z posledních let typu Corolla, Matrix, Avalon, Camry, Highlander, Tundra a Sequoia.

Na konci loňského roku byla společnost nucena stáhnout ke kontrolám 4,2 milionu aut. Hrozilo riziko, že se pedál plynu může zachytit o nevhodně upevněnou podlažní krytinu
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "misiak"
23. 1. 2010 21:28
Re: jen aby nemuseli stahovat
>:D
Ano, to sa mi stavalo hlavne na Octavii. Az v II-ke ich zacali upevnovat. Niekedy sa koberceky neupevnovali a tento pripad sa stal v USA, majitelovi Toyoty, pretoze bol captavy de*il, ktory si zosuchal kobercek pod pedal. Urcite sa to stalo mnohym, len oni to nemedializovali ;-)
Toyotu si vazim hlavne preto, ze vzdy ked sa objavi problem, tak spravia zvolavacku a priznaju si chybu + odstrania ju. Koncern VW to nerobi nikdy. ked sa zacnu objavovat chyby, najprv zatlkaju, zatlkaju, ked sa nahromadi reklamacii viac, tak to hodia na uzivatelov a nikdy tu chybu nepriznaju. Proste nechaju svojich zakaznikov vozit sa v srotoch.
Koncern je zalozeny na bezcharakternosti, podvodoch a maximalnej nespolahlivosti!
Mimochodom ...uz si mi odpovedal na akom koncernovom skvoste jazdis ty? ;-)
24. 1. 2010 02:17
Re: jen aby nemuseli stahovat
U Toyoty neni problem z koberecky ale zasekujicim se pedalem. VW ani jiny vyrobce nemuze nic zatloukat, protoze o stahovani aut rozhoduji narodni urady. Prave Toyotu obvynuji v USA ztoho, ze reaguje az po nekolika tezskych havarii - problem je znamy uz dlouho.

Ja jsem nikdy VW nemel, ziju v D, casto cestuji a potrebuji rychle auto, ktere ma prime rizeni, neskace jak koza a ma poradne brzdy - BMW. Kdybych zil v jine krajine kde se jezdi pomalu jako napr. Rakousko, Holandsko tak bych z VW asi nemel problem
neregistrovaný "misiak"
24. 1. 2010 09:56
Re: jen aby nemuseli stahovat
takze sme zase doma...ano, bolo to o kobercekoch. A neboli to havarie, bola to jedna tazka havaria, kde sa to hned riesilo zalobou a medializovanim. Nasledne sa ozvalo niekolko vlastnikov, ktorym sa to uz stalo. Ziadny pedal sa tam nezasekol.
Rychlostny limit v USA je uplne skvely, pretoze pri takej hustote premavky, soferoch, ktori soferuju od 16-ich, dalej mnozstve vodicov, ktori sadaju za volant pod vplyvom alkoholu/omamnych latok.......sa ani vyssi limit povolit neda. Je to kvoli bezpecnosti a nikto nezohladni mladeho gastarbeitera, ktory sa potrebuje rychlo dopravit k pribuznym do inej krajiny. A podobne je to vsade. Proste nie kazdy chce ist 200 ale potrebuje sa bezpecne dopravit z bodu A-B.
Inac v Nemecku uz asi dve politicke strany pretlacaju rychlostny limit pre lavy pruh....a stavim sa, ze do 2-5 rokov bude i v Nemecku 130.

A o tych narodnych uradoch si zabil ;-) >:D
24. 1. 2010 13:47
Re: jen aby nemuseli stahovat
neni to vubec jeden pripad, americke urady jen za minuly rok registrovali 100 havarii, ktere zavinili pravdepodobne koberecky - zemrelo 5lidi. Toyota stahla 4,2 milion aut a koberecky upevnila. Ted stahuje dalsi 2miliony protoze koberecky pravdepodobne nebyli navine ale spatny pedal, ktery se zasekava

O vraceni aut rozhoduji urady napr. v americe musi VW svolavat svuj Routan zpatky, protoze mu chybi v knizce upozorneni, ze se nesmi odlozit veci na airbag spolujezdce (hrozi zraneni spolujezdce)
To rozhodl americky urad bezpecnosti- NHTSA
[odkaz]
O vraceni aut zpatky do servisu rozhoduji skoro vzdy urady, jen malo kdy to dela vyrobce dobrovolne...
24. 1. 2010 13:53
Re: jen aby nemuseli stahovat
jak ctu na americkych strankach tak i u toyoty se do stahovani zapletla NHTSA a dokonce i minister bezpecnosti. Zemrelo uz hodne lidi a je to velice zavazny problem. V Japonsku meli podobny problem z litajicimi napravy, tez se zabilo par ridicu a toyota zacala stahovat az na prikaz uradu
[odkaz]
neregistrovaný "misiak"
24. 1. 2010 14:30
Re: jen aby nemuseli stahovat
ty si ale umelec >:D myslim, ze by si si rozumel velmi dobre s Dr. Husákom....ten taktiez žvanil, žvanil, žvanil a nikdo nevedel o com žvaní >:D >:D

Pocuj ty "AntiToyoto" ..... keby si cital statistiky nehodovosti, tak zistis, ze v BMW je viac smrtelnych nehod ako v Toyotach. V BMW uz kazda tretia nehoda konci nejakou smrtou, pri Toyotach len kazda siedma! Dalej len za vlanajsi rok malo BMW dve zvolavacky, kdezto Toyota len jednu. Vozidla znacky Toyota pravidelne ziskavaju 5 hviezd pri testoch E-NCAP, kdezto BMW len 4 ;-)

Tu mas aj priklad:
Tvoje ospevovane BMW3 [odkaz]

a mala krabicka menom Toyota IQ [odkaz]

a medzi nimi je rozdiel 3 tried! Ty ňoumo

a este mi ukaz, kde sa tam pise o tych "mnoho mrtvych" ;-) Ziadni mrtvi v dosledku kobercekov, to len tvoje defektna, gastarbeiterska hlava produkuje nezmysly!
25. 1. 2010 08:01
Re: jen aby nemuseli stahovat
Jezdím Mazdou a Lexusem takže jsem proJaponec. Nemůžeš srovnávat Toyotu a BMW. Kdyby Toyota dělala tolik výkonných aut jako BMW statistiky smrtelných úrazů by vyšly nastejno. BMW v poslední době dělá tak rychlá a stabilní auta že si jejich řidiči myslí že jsou mistři světa a snadno přecení svoje i síly toho auta, pak jsou ty smrťáky. K srovnání BMW3 a Toyoty IQ. Všechny testy se dělají v 50-60Km/hod. Tyto rychlosti se nedodržují ani ve městech, tedy já se klidně přiznám že jezdím 60 v městě, jelikož motor žere míň než při 50. Až na nehody střetu chodce s autem snad nikdo nevěří že se auta střetnou v rychlosti 50Km/hod ještě k tomu do stojící překážky. Nelze říct že auto bezpečnější v 50Km bude bezpečnější i v 80, nárůst sil totiž není lineární. Kdyby jsi srovnal Nové BMW3 a Toyotu IQ při bouračce ve 100-150Km/hod věřím že v IQ by byl mrtvý i pes v kufru, kdežto z BMW by se nějaký ten člověk zachránil, ikdyž třeba s amputací končetin.