Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Chrysler 300C Touring od Startechu: svalovec

29 komentářů

Je to v poho!
Dokazal z totalniho americkeho muskularniho humusu udelat relativne koukatelne auto.
Venkovní změny jsou opravdu minimální, takže předpokládám, že to není ani tvůj názor, nýbrž jen obyčejná provokace. A nebo jsi totálně sjetej. Mně 300C taky do noty nepadl, ale tohle je až na detaily vzhledově to samý.
GTI
Auto má být především krásné. Odstrašující roli má mít tank. Tady se to nějak pomotalo. Takový pojízdný strašák malých dětí.
Jako známý zastánce 300M, který měl na svojí dobu neuvěřitelně elegantní tvary, mě 300C zklamal (i přes neuvěřitelné nadšení většiny lidí). Tohle si kupují přesně ti lidé (bohužel), od kterých jsem to čekal. Viděl jsem už 300C vytlačovat ostatní auta ze silnice, viděl jsem i na semaforech osádku jednoho tohoto vozu. Oba byli s nagelovanýma vlasama, obrovitýma řetězama kolem krku a celkově vypadali...no comment. Nemám nic proti mohutným americkým autům. Ale pěkný tančík, to jsou třeba H2 a nebo ještě líp: Escalade. 300C je jen mohutný. Není na něm jediný designérský nápad, který by lahodil oku. Jediná linka. Upoutává jen tou mohutností. Tak to dopadá, když dostanou americkou značku do rukou Němci. Tvary v interiéru totálně nevkusné. Přeplácaná kombinace hliníku, kůže i dřeva (nebo je to želvovina?) se pere dokonce i na volantu. Otřesné tvary přístrojovky a zejména prostoru před spolujezdcem budou už za 5 let vypadat jako šrot. Zastaralá německá technika....za zmínku stojí jen to, že Chrysler dřív jak Cadillac dokázal do série uvést vypínání jednotlivých válců. Ale, kdo má na nové americké auto okolo 1 milionu a koupí si 300C namísto mnohem hezčího, kvalitnějšího a osobitějšího Cadillacu CTS, tak má zjevně nějaké psychické potíže. Vím, že teď zním úplně jako GTI ( ) jenže já zatím skutečně za volantem 300C neviděl normálního člověka (mluvím o Evropě, v USA je to masovka a určitě v ní jezdí mnoho obyčejných lidí).
Ja jsem ho nazivo (na silnici) jeste nevidel, takze nevim, ale na obrazcich me fakt oslovuje docela dost. Obzvlast kombi. Bohuzel je "trosku" vetsi, nez by clovek potreboval Tenhle drobny styling se docela povedl, ten predni naraznik je fakt pekny, ale na druhou stranu kola jsou fakt HNUSNA. No asi je pravda, ze by se do rady vedle Nemcu docela hodil a neni nijak prehnane napadity. I kdyz v jednoduchosti muze byt sila.
Já se bál, že to od tebe schytám Jo, přesně. Mám obdobné zkušenosti. Teda na z USA. Z Prahy. Matky to měst...
kdyz jsem videl clanek, rikam si "tak tohle si od tech dvou zase urcite pekne sliznu", a ono ne 😄) ... k tomu me napada, ze Ford IMHO nema k tyhle voblude dustojnej protejsek; 500, ktera by snad mela bejt velikosti podobna, me zrovna neuchvatila - neni oskliva, je nijaka :👋
Ač se tváří 300C jako tank a v Evropě ho pasují na konkurenta luxusních aut vyšší střední třídy, je to normální full-size limuzína. Od Fordu mu kokuruje Crown Victoria a verzi HEMI hlavně Mercury Marauder. Od GM Pontiac Bonneville, Buick LeSabre etc.
THNX
Proti tyhle voblude by se dobre vyjimal concept 427 - brutalnejsi a pritom elegantnejsi. (Pokud ma nekdo problem se spojenim "brutalni & elegantni", tak at jukne na Ford 427 concept a poradi lepsi slovo.) Ale to bych zase asi nemohl slintat nad Fusionem. (Sakra sakra, ten zivot je samy tezky rozhodovani. 😄
Do auta som sa v BA nikdy nepozeral, takze neviem co za ludi ho tu riadi, ale co sa tyka auta plne suhlasim. Dizajn je tazkopadny a bez napadu. Brutalita toho auta je skoro samoucelna: Len pre to, aby svojim vyzorom uputal.
Je mi již 73 let a určitě nepatřím mezi ty no-comment. Když jsem poprvé 300 C Touring v černé metalíze spatřil, byl jsem tvarem fascinován. Je pravdou že ze předu působí mohutně, ale celek je velmi zdařilý.Měl jsem v životě mnoho aut ( Citroen,Pegueoty, Nissany,Oply i Octavie ), jezdil jsem také 150.000 km řočně a potřeboval jsem rychlá a bezpečná auta. To jen pro orientaci. Nyní mám Octávii 1,9 PD TDI, přečipovanou na 120 kw,
a přesto jsem koupil toho krasavce 300 C Touring 5,7l HEMI AWD 250 kw.
Když by jste měl zájem přijeďte si jej pořádně prohlédnout. Zvu Vás.
S pozdravem Vladimír
V 73 letech si nekdo poridi precipovanou Octavii??? Neverim tomu, ze nekdo, kdo ma v 73 letech na HEMI, si k nemu koupi PRECIPOVANOU Octavii. Vymysli si neco lepsiho. 😄 (Nemluve o pravdepodobnosti vyskytu 73-letych prispevatelu do internetove diskuse o autech.) Radsi vybal svyho pravyho nicka. 😄
sa asi sekol, mozno chcel napisat 37
Bohužel Octavii si u nás koupí skoro každý. Znám lidi z luxusních vil, kteří garážují Octavii Laurin a Klement. A ten věk...u nás stráví ameriky nejsnáž právě hodně stará generace a pak až ti mladí (čest výjimkám). Střední generace má za sebou politováníhodný výplach mozku v diktatuře. Každopádně jsem se nechtěl Vladimíra dotknout. Pokud si koupil 300C Hemi tak mu ho doporučuju rozhodně stokrát více než tu Octavii. Jen jsem psal, že já vidím Cadillac CTS jako mnohem smysluplnější koupi.
Také mě fascinuje zaujatost na Octavie i u majetnějších (BTW nic proti Škodovce) - např. náš šéf - vlastní dvě firmy s hodnotou cca 200 MKč a jezdí v Oktávce 1,9 TDI PD 74kW... jinak určitě CTS místo 300C, vypadá mnohem elegantněji, ikdyž podle mě stále na německou konkurenci nemá...
podle me je to hlavne tim, ze se o ni nemusi tolik bat. Kdyby si mel porsche, tak ses kazdou noc prilepenej u okna a vyhlizis zlodeje!
videl jsem uz 300C ve skutecnosti, sice ne kombi ale sedan a me osobne se libi...
myslim, ze ti to protentokrat dokazu odpustit ;o))
Tak se mi zdá, že se mi to auto líbí. Nepopírám, že upřednostňuji "svalnatá" a těžkopádnější auta oproti vychrtlým japoncům. Asi to od účastníků této diskuze dostanu "za uši", ale mě se prostě líbí. Jinak se mi ale vůbec nezdá že by auto bylo bez nápadu. Mimochodem - ten styling se dost povedl.
hm hezké ... jen mi přinde už trochu nuda všecky auta od startechu že josu černo chromový .... v 300c kombi jsem seděl a je to fešný autí ale moc mi vadili ty vysoký boky a malý okýnka,. výhled z toho nebyl nic moc .....
Startech je dcerskou spolocnostou Brabusu. Vsetky Brabusy su cierne. Vsetky Startechy su cierne. Bodo Buschman nevie inak.
a oproti tomu se Ciellovi líbí... nejsem z něho na větvi, ale kombík se mi líbí.. Auta na ulici si moc neprohlížím.. (to mě opustilo v dobách ranně post-komunistických jako mladíka), takže když jsem jej viděl v pěkné scenerii Alp, vypadalo to vážně dobře... ty nízký okna a ta hrana dveří... BTW.. krk mám.. tlustý řetězy nenosím.. vlasy mám zatím taky.. v teplákách na veřejnost nevycházím.. a přesto se mi líbí...
Dodge Magnum je mnohem hezci.. A ten obri gril a divna svetla Chrysleru ke zbytku karoserie IMO nejak nezapadaji. A ten tjunink os Startechu tak to je vazne nechutnost. Kdyz uz se nekomu chce za ty zbytecnosti priplacet, tak je, myslim, zabavnejsi si upravu provest sam (nemyslim doma ve stodole, ale zvolit si komponenty dle sveho gusta apod..).
hm mne sa tiez paci exterier tohto vozu. teda skor mozem zhodnotit sedan, bo kombi som live videl len chvilku v showroom-e.
je to typ auta ktory by sa mohol v europe /citaj: v nasich koncinach/ uchytit aby trochu ozivil tu nudu na nasich cestach.
mal som moznost sa previezt s V6 3.5 a myslim ze na take velke a tazke auto je to zakladny motor, ktory vela toho nedovoli. s 5,7HEMI to uz moze byt docela pekne zabava. a k interieru: nic moc, cele to vyzeralo docela lacno
Máš pravdu, s 5.7 HEMI je to opravdu pěkná zábava. Jel jsem s ním a bylo to super. Nebýt státní zaměstnanec (policajt nejsem) tak si ho koupím.
jezdil jsem v 3.5 litru a byla to bomba.....hemi musi byt nadupane