Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Jsem jednoznačně pro. Koupit, koupit, koupit. Jako kára pro manželku (pro feministky upravuji - pro mě) na městské i příměstské nákupy je tohle ideál. 107ka by mohla sehrát dobrou motorizační roli v tomhle post(?)komunistickém, středo(?)evropském ráji(?). Fanatiky 911ky žádám, aby nepoměřovali výkony a počty pytlů, tohle auto má specifické určení. Tak jako 911ka. Jak bude možné, tak ji zprubnu.
milý GTI, Kolínu víc pomohu, když si koupím jiné srovnatelné (levnější) miniauto a nezanedbatelný rozdíl v ceně poukáži jako dar tamní radnici! Rozhodně to město bude potřebovat, až se výrobní zařízení přesune někam do Polska či na Ukrajinu, haly osiří a lidé si budou muset hledat jinou práci.
Ne z aut, ale z vlastního projektu mám nyní slušně řečeno smíšený pocit ponechávám tedy záměrně stranou veškeré parametry aut).
Ne z aut, ale z vlastního projektu mám nyní slušně řečeno smíšený pocit ponechávám tedy záměrně stranou veškeré parametry aut).
Těší mě, že mě máš za milého. Ne, že by to bylá má prioritní ambice, ale člověka potěší hřejivé slovo Polsku a Ukrajině nerozumím. Vím jen, že to pofrčí. A tady. TAK že - koupit.
Ta otřesná PET láhev místo ovládání klimatizace je fakt nářez. A v Autosalonu na Primě měli dokonce tu drzost říct, že to vypadá jako ze Star Treku. Fuj fuj a ještě jednou fuj.
Kejhá potrefený Trekkie?
Tak nevím. Když si k 282700 Kč (107 4,5D + otáčkoměr a rádio s CD) přidám 7t., dostanu nový 3,7m dlouhý Swift5D 1.3GLX (92k). Pokud někdo hodlá oponovat, že SWIFT je šikmooký maďarský krám, a 107 stylové vozítko, tak vězte že autobild Aygo projistotu srovnával se smartem, aby nějak ospravedlnil tu cenu.
Začínám mít dojem, že tady se hodně šetřilo na zákazníkovi a výrobních nákladech, nikoliv však na kalkulovaném zisku. Na miniautě se nikdy nevydělá tolik, jako na kompaktu.
Začínám mít dojem, že tady se hodně šetřilo na zákazníkovi a výrobních nákladech, nikoliv však na kalkulovaném zisku. Na miniautě se nikdy nevydělá tolik, jako na kompaktu.
Tvarově je šikmovoká spíš ta 107 než Swift A ta tlama... Snad jich tu nebude jezdit moc. Nenosím sebou běžně pytlíky na zvracení a kdo by to pak uklízel?
Swift je pekne hnusni auto poradne nevis kde toma predek a zadek! Jeto take pekne drahe platis velkou pojistku a žereto jako hladova krava .A hlavne bichto nechtel protože jeto suzuky
Za 300 000 kupis napr. aj slusne Polo co je ideal do mesta. A aj kopec inych vacsich. Takze sa uvidi kolko ich bude behat po cestach - Smartov je tu fakt dost malo.
Ty jsi vazne nepoucitelnej Takze Passata jsi nechal chvili u ledu, ale stejne si to neodpustis a pridas aspon Polo
Prve co ma napadlo. No som patriot a ked ich uz vyrabame (to akoze slovaci - nie ja) tak musim pomahat v reklame a predaji a teda vyrobe a zvysovat HDP. Mal som radsej spomenut Foxa ? Do prde.. Zase som to posr..l.
Proti novému Swiftu to šanci nemá, slušná výbava s klima stojí 325k, swift ve stejné výbavě vlastně taky a má větší kufr, výkonější motor apod.
swift je auto, trojče jeho karikatura. mimochodem, kdo z vás ví, jak vypadají auta pro panenku barbie?
Ceny jsou logicky nastaveny tak, aby se v budoucnu dalo slevňovat nebo přidávat výbavy atd za stejnou cenu. Přece to hned nezačnou prodávat za 199.
Všichni se vzpamatujte, Swift je přeci jiná kategorie! Kolíňata nejsou nic víc a nic míň, než dobře vybavená městská vozítka. Nelze je hodnotit pouze typicky českým měřítkem, kolik centimetrů a výbavy dostanu za kolik peněz.
Musim konstatovat, ze auto se mi velmi libi, ale jsem zastancem tvrzeni, ze stejne vybavene auto o trochu vetsi nebo o trochu mensi musi stat skoro stejne. Pred casem jsme koupili dceri Forda Fiestu 1.4 v akci za 350 000 s radiem s CD, dalkovym ovladanim centralniho zamykani, pripravou pro stresni nosic a stresnim nosicem, patou hlavovou operkou, manualni klimatizaci a handsfree s propojenim na radio ABS a dvema airbagy. Kdyz si spocitam cenu bez stresniho nosice, handsfree v provedeni trendy s klimatizaci, otackomerem a radiem dostavam se na cenu 310 000. Pokud cena pripravy na stresni nosic, stresni nosic a handsfree bude mit hodnotu cca 15 000, pak cenovy rozdil je cca 25 000, coz je v porovnani s vyssi uzitnou hodnotou podle mne zanedbatelne.
..to je krásný... dceři novou Fiestu... s CD.. a střešním nosičem.. ...ale jinak s tebou souhlasím... (krom takovýho auta pro dceru)... Nicméně je všeobecně známé.. že bych jezdil Smarta..! takže "trojčata" (jak někdo napsal ) jdou ze hry ven...! Ale pokud okolo toho bude trochu publicity.. tak by nějaký paničy v tom jezdit mohly... jenže od publicity je tady hlavně VW.. ale i přes to... Jako takovou imageovku - to je to auto a tak kráva ho má... a bla bla... jsme přece v ČR, takže tuším přesně to.. jak to ma velkej kufr..? a vzadu se nedá sedět... a podobný... By mě zajímalo, když si jde někdo pro Ferrari nebo toho z titulky.. myslím Porsche a ptá se jak se tam upevňuje dětská sedačka.. a kam dá kočár...
věřmi, že i těch je dost dětská sedačka je celkem banální záležitost, ale takové tažné zařízení na XKR jsem už zažil.
Někdy mám práci tě pochopit Tobě nestačí ksichtíky (jednoho, kterej tu není bych potřeboval). No ale, jestli jsem těm piktogramům dobře porozuměl, tak : 1. tlačíš trojku (známe tvé pedosklony , 2. VW je kapitola, kterou teprve otevřeš a 3. Na Ferro, a na toho, jak mu nemůžeš přijít na jméno, tak na ty máš zatím čas
Jestli tema pedosklonama myslis Range, tak to je zasah primo na komoru
Člověče, že ty máš zelenou kamizolu... (myslím tu ránu na komoru). Hlavně, abys zůstal v ohni...
Myslis, jestli jsem vrah zviratek, ktery se schovava za ochrane prirody? Tak to nejsem! Krome GTIho bych nebyl schopen ublizit zadnemu zviratku Ten "zasah na komoru" se snad pouziva obecne, ne?
Já ten jak škaredě říkáš vrah zvířátek jsem. Ale to tady nebudeme rozebírat, ne? Ještě by mě tady někdo utloukl klávesnicí.
To jsi me teda prekvapil (nemile) Mas rozumne nazory, ktery se daji cist a dost casto s tebou souhlasim a ty takhle... Snad vis, co te na tom bavi. Klavesnici te tlouct nebudu, jsem pacifista. Maximalne si na tebe necham vystavit povolenku k mimoradnemu odstrelu
..tak teď mám práci pochopit tebe... tak za 1: jakou trojku a jaký pedosklony?? za 2: VW se předemnou zavírá samo (snad jen Transporter je ve hře) a za 3: ..kterýho myslíš...??
Jak, kterýho? 911 ne? Ach bože. Jindy seš chápavej líp. Jak jakou trojku? Vždyť píšeš, že se tí líbí Kolín Helůe, že ty si ze mě utahuješ?
no jo no jo.... já psal, že trojčata.. jakože 3 (tři) z Kolina jdou ze hry ven... že bych jezdil na úkor těchto 3 (tří z Kolína) Smarta.. jakože toho komára pro 2 (dva lidi..!!) co dělá ta hodinářská firma... (Swatch)... Jo a Kolín.. ten se mi.. hmm.. já tam nikdy nebyl.. a 911.. nemám moc výhrad.. jen že to není zcela moje gusto.. (ovšem situaci by to měnilo v případě darovanýho koně.. ) Jo a pořád sem netahej to náboženství... to je pořád apoštol, kaplička, ach bóže....
GTI
Tak tohle, to je zpráva. Čtu tisk, je zde test. Porovnávačka, což tedy zrovna nemiluji, jenže. GURU, velký Apoštol, ikona střední třídy, tak Guru smetl MB-E. Óoóóó´, tak tohle se musí nechat vyznít. Pánové, minutu ticha. Tohle jsem si nedovolil ani v uplynulých 14 dnech byť lehce naznačit. Tiše, zvolna, našlapuje GURU k velkému skoku.
K velkému skoku do propasti... Jestli je to pravda a ten test je objektivní, tak to fakt klobouk dolů. ??MB a ještě rozdíl třídy??
pro ty co nevědí - autotip je kámoš, vlastně brácha autobildu a o tom testování autobildu (tudíž asi i celé povedené rodinky) tu jednou krásně napsal Lones. napsal jsem malá, tak raději končím
Ako moze niekto porovnavat tento minihnus so Swiftom alebo Polom? Vsak to su auta o triedu vyssie! Toyota Aygo je oproti tomuto nadherna, ta tlama je fakt priserna ((
Vyzkoušel jsem nový SWIFT ve výbavě GL (nemá klimu a elektriku zadních oken, jinak vše - prostudujte si ceník). Doporučuji všem, kteří uvažují o koupi nového. Víc zábavy vám totiž za tyto peníze nenabídne ani Korejec!
První dojem je omračující - o tak kvalitní metalíze s perleťovým efektem se autům třídy fabie může jen zdát (příplatek 10t.), i jen náznak krupičky hledáte marně. Kdo nechce platit za metalízu, může mít červenou, citrónově žlutou nebo bílou. V barvě je přitom vše - zrcátka, nárazníky i kliky: s černými A i B sloupky je to zkrátka noblesní vozítko. Nenašel jsem jediné místo, kde by zevnitř zpoza laku vykukovala základní barva (běžné u Korejců či Italů, ale i u Opelu).
Kouknu vespod - plastové chrániče prahů, pod nimi ještě gumový nástřik pod lakem. Kryty podběhů upevněné patentními šrouby s odklopnými krytkami. Wow!
Dvojité těsnění dveří - tyhle věci má i základ za 259t. Decentně tmavý interiér působí velmi kvalitně, dobře tvarované sedadlo řidiče má i polohovatelný sklon sedáku, opěrák je skutečně velmi vysoký a dobře podpírá bolavý hřbet. Místa ve všech směrech nadbytek. Rádio s CD integrované do palubní desky umí i MP3 (s 6 repro v ceně). Sedám si dozadu, ale ouha, tohle jsou úplně jiná sedadla: i se svými 80kg cítím konstrukci sedáku - je moc měkký a propadám se zkrátka až na dno. Takže spíš pro děti, přitom místa nad hlavou je i vzadu dost (měřím 179cm). Zato je sedadlo dělené a kompletně sklopné v poměru 40:60. Rezerva nouzová.
Se 42km na počítadle bylo auto velmi syrové, ujel jsem jen dvě desítky kilometrů, takže berte tento příspěvek jako doplnění toho, co najdete jinde) Motor jde přes svoji nerozkoukanost plynule a ochotně za plynem již z nízkých otáček (cca 1800), žádný skokový nárůst výkonu či točivého momentu ve vyšších otáčkách jsem nezaznamenal. Jeho projev je kultivovaný, víte o něm sice, je řada tišších malých aut s Polem v čele, s narůstajícími otáčkami ale zvuková kulisa motoru narůstá jen velmi málo (na 2. 80km/h, víc jsem netočil vzhledem k prodejci na sedadle spolujezdce). Takže dlouhé převody - přitom papírově 0-100 zvládá již za 12s. A jak přitom táhne do kopce! To že je třináctistovka? Kdepak, to je motor, který má 92k, 116Nm a ploché průběhy! Co zklamalo, byl zvuk z převodovky (či rozvodovky) při nižších otáčkách, do cca 2500 je to největší zdroj decibelů, což je škoda. Řadit šlo velmi hladce a přesně, Polo je na tom ale lépe. Brzdy? Jo, brzdí, vyzkoušeli jsme i ABS, ale při zkušební jízdě víc nezjistím.
Podvozek mi v rámci možností daných běžným provozem připadal velmi podobně naladěný jako ve fabii či polu, sportovci tedy budou moci snižovat...
Shrnuto a podtrženo😒br /> Polo je sice lepší, kdo investuje s rozumem a šetří, rozhodně by měl zavítat na stánek Suzuki. Swift GL bude určitě kvalitní. Nebo si přece jen počkáte na GTI?
P.S. Ještě hodláte ženě pořídit trojče? Dobře jí tak. Mohla mít dospělé auto, nadělíte ji však plechovou karikaturu.