Nový čtyřválec 2.2 D-4D (130 kW) se na podzim objeví i v mini MPV Corolla Verso. Ještě předtím se v Polsku vyráběný motor dostane pod kapotu Avensisu, kde měl premiéru letos v březnu.
príliš veľa žerie na diesel, vôbec nové motory posledných rokov na môj
technický vkus majú vysokú spotrebu-to je pokrok? Dnes by mal takýto
motor spáliť asi polovicu paliva, možno príde znovu na pretras spalova-
nie chudobných zmesí z 80-tych rokov, čo robil renault
Motor VW ma 2.0litre a vykon 17OPS a cca 35ONm.,Toyota o 10% vačšiu kubatúra 2203ccm teda aj výkon a krútak može., mal by byť vačsí teoretický 187PS a 385Nm ale má 400 pri 2000ot.,po vyskúsaní aut len vieme celkovo hodnotit motory prenos síl na cestu.,zrýchlenie a pružnost hlučnost spotreba.,chlapi tieto motory obydve sú moc moc dobré
dnes som mal možnost jazdit LEXUS GS 300-kou.,paráda ticho ticho.,ale vnútorný prirestor a kufor hm.,mám novú OCTAVIU II 2,0 PDI komplett výbava okrem hlučnosti pri prudkom akcelerácii., pri jemnom plyne je hlučnost dobrý.,max s chipom 232km/h priemer za 20.000km 6,3l.,pri svižnom rýchlosti., neni problem aj pod 6 do 130.,Skodovka nemá začo hanbyt pomer cena a ponukaný celkový priestor je až moc dobrý.,predošlá
octávka 240.000km bez porúch...
a
Které rekordy? Motor VW má pouze 340 nebo 360 Nm, Toyota 400 !!! Toyota má kompresní poměr asi 15:1, nejnižší mezi dieselovými motory, zakže chod tohoto motoru VW jasně překonává (má také 2 vyvažovací hřídele a spolu s CommonRailem to motor od VW převálcuje. Zdravím.
Údaje o motorech jsou normálně k dispozici na webu toyota.cz v podsekci novinky ze Ženevy, 110 kW motor má neuvěřitelně plochou křivku toč. momentu, 130 kW bude řádně drahý motor. Je to pěkné počteníčko.
V Octavii mas urcite dobry motor ale tady tomu nesaha ani po kotniky.
Spotrebu uvedl nekdo spatne.
Tento motor neni jen vykonny ale i dokonale propracovany.
Rovnat se snim snad muze jen motor od VW a to az ten nejlepsi
2.0 TDI (125 kW)
turbodiesel, ustavující několik momentálních rekordů v dvoulitrové třídě. Má dva vyvažovací hřídele a vyměnil klasické sdružené vstřikovače za zcela nové s piezoelektricky ovládanými tryskami. Systém pracuje s tlakem 2200 bar a průměrně spotřebuje 6,1 s.
Spotřeba tohoto Dieslu kombinovaná je 6,3 l/100km. Zdroj www.toyota.de
Na webu byly všechny údaje o tomto motoru, včetne jeho slabší verze 110KW/310Nm. Silnější verze (130KW/400Nm)má dokonce menší spotřebu.
Tyto motory se již v německu dodávaji do Toyoty Avensis.
Před týdnem všechny údaje o tomto motoru z Německého webu zmizely.
Nevím proč. Snažím se to zjisti.
Tak Toyota se už roky nehoní jen za výkonem a spotřebou, ale hlavně jim jde o ekologii a plnění emisních norem, což u některých současných motorů plní(la) již na roky dopředu...
V podstate souhlasim, ale neni lepsi par tech kilowatu a newtonmetru ozelet a jezdit za 5,5 litru? Mam Octavii A5 2.0 TDi 103kW a sahneme si do svedomi... Kdy celej potencial vyuziju? Pri predjizdeni? Ok, ale az pri pomerne riskantnim. Jezdim dlouhodobe za 5,7 a to nejsem louda... Neni snaha mit za kazdou cenu nejvykonejsi turbodiesel (nebo jit s vykonem nahoru na ukor spotreby) kontraproduktivni?
No VW bude mat 170 PS z 2,0 TDI (a teda aj Audi A4) BMW 3 ma 163 PS v 320d takze Toyota bude mat peknu konkurenciu. Aj ked BMW a Audi patria niekde inde ako Toyota.
Spotreba je chybne napsana, odhaduji m inimalne 2 litry dolu, jinak by s tim Toyota ani neprisla, ma se jednat o nejlepsi ropu v kategorii okolo 2 litru. Redakce to urcite opravi...