Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford Mondeo po plastice

Jeden z nejoblíbenějších modelů střední třídy prošel lehkým faceliftem. Mondeo dostalo novou masku, jiný tvar zadních světlometů a několik technologických novinek v interiéru.
Zpět na článek
2. 5. 2005 15:46
neregistrovaný "Truhlík"
2. 5. 2005 16:01
neregistrovaný "Ron Jeremy"
2. 5. 2005 16:28
neregistrovaný "tom"
2. 5. 2005 16:41
neregistrovaný "Ron Jeremy"
2. 5. 2005 17:00
neregistrovaný "denon"
3. 5. 2005 22:02
neregistrovaný "M4O"
25. 1. 2006 11:57
neregistrovaný "segi"
2. 5. 2005 16:05
neregistrovaný "Keyser Soze"
2. 5. 2005 16:38
neregistrovaný "paja"
2. 5. 2005 16:41
neregistrovaný "GTI"
2. 5. 2005 18:24
neregistrovaný "Yaroukh"
2. 5. 2005 18:26
neregistrovaný "Yaroukh"
3. 5. 2005 11:47
neregistrovaný "mates"
2. 5. 2005 16:52
neregistrovaný "Jozki."
2. 5. 2005 17:10
neregistrovaný "Lolek"
2. 5. 2005 18:01
neregistrovaný "paja"
2. 5. 2005 23:27
neregistrovaný "empi"
3. 5. 2005 06:47
neregistrovaný "paja"
3. 5. 2005 09:14
neregistrovaný "empi"
3. 5. 2005 10:19
neregistrovaný "Lolek"
3. 5. 2005 11:07
neregistrovaný "empi"
3. 5. 2005 10:58
neregistrovaný "paja"
3. 5. 2005 11:06
neregistrovaný "empi"
3. 5. 2005 17:46
neregistrovaný "paja"
11. 5. 2005 20:48
neregistrovaný "Colik"
2. 5. 2005 18:24
neregistrovaný "Jozki."
3. 5. 2005 09:24
neregistrovaný "ciello"
3. 5. 2005 11:28
neregistrovaný "Jozki."
3. 5. 2005 17:50
neregistrovaný "Cynik"
2. 5. 2005 17:25
neregistrovaný "Lukas"
2. 5. 2005 18:52
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 5. 2005 19:06
2. 5. 2005 19:17
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 5. 2005 19:23
neregistrovaný "Yaroukh"
2. 5. 2005 19:26
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 5. 2005 19:31
neregistrovaný "Yaroukh"
2. 5. 2005 19:57
neregistrovaný "anonym"
2. 5. 2005 20:01
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 5. 2005 20:53
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 5. 2005 20:55
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 5. 2005 21:42
neregistrovaný "Yaroukh"
2. 5. 2005 20:51
neregistrovaný "Yaroukh"
2. 5. 2005 20:25
neregistrovaný "neran"
2. 5. 2005 21:22
neregistrovaný "Yaroukh"
2. 5. 2005 22:44
neregistrovaný "Yaroukh"
3. 5. 2005 09:08
neregistrovaný "GTI"
3. 5. 2005 09:31
neregistrovaný "Povalec"
3. 5. 2005 10:19
neregistrovaný "ciello"
3. 5. 2005 11:43
neregistrovaný "GTI"
3. 5. 2005 13:52
neregistrovaný "Povalec"
3. 5. 2005 14:33
neregistrovaný "ciello"
3. 5. 2005 09:46
neregistrovaný "Yaroukh"
3. 5. 2005 09:47
neregistrovaný "Yaroukh"
3. 5. 2005 09:51
neregistrovaný "Yaroukh"
3. 5. 2005 11:31
neregistrovaný "GTI"
3. 5. 2005 12:32
neregistrovaný "Yaroukh"
3. 5. 2005 14:31
neregistrovaný "ciello"
3. 5. 2005 18:11
neregistrovaný "Cynik"
3. 5. 2005 23:22
neregistrovaný "Cynik"
4. 5. 2005 12:15
neregistrovaný "GTI"
3. 5. 2005 20:29
neregistrovaný "Mike"
3. 5. 2005 11:05
neregistrovaný "neran"
3. 5. 2005 11:34
neregistrovaný "GTI"
3. 5. 2005 12:37
neregistrovaný "Yaroukh"
3. 5. 2005 10:34
neregistrovaný "Lolek"
3. 5. 2005 11:23
neregistrovaný "GTI"
3. 5. 2005 12:27
neregistrovaný "Lolek"
3. 5. 2005 11:14
neregistrovaný "paja"
3. 5. 2005 11:19
neregistrovaný "GTI"
3. 5. 2005 12:55
neregistrovaný "paja"
3. 5. 2005 13:42
neregistrovaný "GTI"
3. 5. 2005 12:12
neregistrovaný "GTI"
3. 5. 2005 13:00
neregistrovaný "paja"
3. 5. 2005 13:40
neregistrovaný "GTI"
3. 5. 2005 15:55
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 5. 2005 15:59
neregistrovaný "paja"
3. 5. 2005 18:33
3. 5. 2005 18:57
neregistrovaný "paja"
3. 5. 2005 18:58
neregistrovaný "paja"
3. 5. 2005 21:55
3. 5. 2005 14:37
neregistrovaný "mates"
3. 5. 2005 18:13
3. 5. 2005 19:10
neregistrovaný "neran"
3. 5. 2005 22:05
4. 5. 2005 08:12
neregistrovaný "mates"
4. 5. 2005 11:20
neregistrovaný "neran"
4. 5. 2005 12:31
neregistrovaný "GTI"
4. 5. 2005 16:49
neregistrovaný "neran"
3. 5. 2005 17:02
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 5. 2005 17:24
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 5. 2005 17:43
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 5. 2005 09:59
neregistrovaný "ciello"
3. 5. 2005 18:42
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 5. 2005 19:25
neregistrovaný "Jozki."
4. 5. 2005 20:30
neregistrovaný "pavel"
4. 5. 2005 20:46
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 5. 2005 11:36
neregistrovaný "Lolek"
4. 5. 2005 21:22
neregistrovaný "pavel"
5. 5. 2005 09:50
neregistrovaný "mates"
4. 5. 2005 21:32
neregistrovaný "xyz"
4. 5. 2005 21:48
neregistrovaný "Lonestarstate"
21. 6. 2005 12:58
neregistrovaný "Lokľľľľ 2ľ"
neregistrovaný "Truhlík"
2. 5. 2005 15:46
Moze byt
Otrosku lepsie ! ! !
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ron Jeremy"
2. 5. 2005 16:01
Hodiny
Proboha, kdy už ty hrozné hodiny uprostřed na konzoli spláchnou do záchodu. Jinak pěkné auto.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "tom"
2. 5. 2005 16:28
Re: Hodiny
Jo jo, svagr ma Mondeo, obcas si je pujcuju, fajn auto... ale vzdycky kdyz chci vedet kolik je hodin, marne silham po pristrojovce, odecitani z tech analogovych hodin uprostred palubky je starsne neprehledne... Jinak ale fakt povedeny auto, za nejvetsi prednost povazuji vnitrni prostor a komfort, za slusny penize.
neregistrovaný "Ron Jeremy"
2. 5. 2005 16:41
Re: Hodiny
Jak je to se spolehlivostí? Přece jen, v okamžiku, kdy se na autě dělá facelift, jsou z autem zkušenosti z reálného provozu.
Bohužel, dříve o Fordu platívalo, že:
FORD = Fix Or Repair Daily
FORD = Found On the Road Dead
Je to s dnešními Fordy lepší?
neregistrovaný "denon"
2. 5. 2005 17:00
Re: Hodiny
no par fordu ve firme mame,za cca 2 roky nebyl jediny problem.tak predpokladam ze to neni vyjimka
neregistrovaný "M4O"
3. 5. 2005 22:02
Re: Hodiny
mas pravdu.tie strasne budiky v strede by uz mohli nahradit niecim lepsim...alebo ich tam vobec nedavat....
neregistrovaný "segi"
25. 1. 2006 11:57
Re: Hodiny
Hodiny su cool...presne tak iste za pouzivali na prelome 70/80rokov...cize su tradiciou pre Ford.predpokladam ze neviete citat alalogove hodiny ale ne len digitalne...co mate na mobile...trupky
Mam Mondeo a je to super auto...komfort lepsi ako v passate a o oktavke ani nehovorim.
neregistrovaný "Keyser Soze"
2. 5. 2005 16:05
Ty zadní světla...
...mi nějak připomínají Mercedes, to nemuselo být...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "paja"
2. 5. 2005 16:38
Re: Ty zadní světla...
Tento tvar svitilen ma Mondeo od roku 2000, pridan pouze diamantovy efekt a umisteni jednotlivych svetelnych zdroju. Doufam, ze pristi generace bude tvarove napaditejsi. Je videt, ze tento tvar navrhl tvurce Passatu B5.
neregistrovaný "GTI"
2. 5. 2005 16:41
RADIO, CÍTÍM s TEBOU
Bože, umím si představit jak ti teď je Tohle by se chytlo na Apríla. Radio, decentně tě to nechám prožít. Prosím tě, zavolej jim, že už asi 150 let ladívá hořejšek předku s nárazníkem. Asi na to zapoměli... Tak tohle to snad ani Passat nečekal. . To je total propadák.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Yaroukh"
2. 5. 2005 18:24
Re: RADIO, CÍTÍM s TEBOU
taky nazor; sice spatnej ale tvuj, jak by rekla Dido ;o))
neregistrovaný "Yaroukh"
2. 5. 2005 18:26
Re: RADIO, CÍTÍM s TEBOU
BTW reakce u konkurence jsou veskrze pozitivni :oP
neregistrovaný "mates"
3. 5. 2005 11:47
Re: RADIO, CÍTÍM s TEBOU
GTI je v panicke hruze vyrejva! Boji se, ze jen tento malinky facelift posouva Mondeo o poradny kus pred jeho modlu
neregistrovaný "Jozki."
2. 5. 2005 16:52
Slaba plastika.
No ked som si precital nadpis pomyslel som si "Passat mas problem". Ked som docital o pozrel obrazky tak to tak nevidim. Keby to bola taka plastika ako ma Cher tak vtedy by sa Passat mohol triast od strachu. Teraz moze byt bez starosti. Mondeo by potrebovalo nieco radikalnejsie nejaku revoluciu nejaky "New Edge" ci ako to bolo.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lolek"
2. 5. 2005 17:10
Požitek z jízdy
Kdy už konečně pochopíte vy nýmandi, že každý si nekupuje auto aby někoho oslnil neskutečnými tvary karoserie, ale hlavně aby si tu jízdu užil jako řidič... A to v Mondeu bez nadsázky mnohem víc než v Pašíkovi, který citelně nedosahuje sportovních kvalit podvozku jak v Mondeu! How! Jen se bavím jak každý hodnotí design, protože nic dalšího hodnotit nemůže...
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "paja"
2. 5. 2005 18:01
Re: Požitek z jízdy
Bavit se o super jizdnich vlastnostech Mondea je nosenim drivi do lesa, stejne jako u Focusu...Ford podvozky umi, to je naprosto bez diskuze a nebyt Focusu I., Golf by mel dodnes vzadu vlecena ramena...
neregistrovaný "empi"
2. 5. 2005 23:27
Re: Požitek z jízdy
No, ze by Mondeo melo nejaky super podvozek, tak o tom slysim poprve - jde spis o dobre udelane rodinne auto se vsim vsudy (vcetne rodinne ladeneho podvozku). U Focusu je to o necem jinem.
neregistrovaný "paja"
3. 5. 2005 06:47
Re: Požitek z jízdy
Tak mas stesti, ze jsi to slysel, alespon jsi zasvecen. Passat ma teprve ted jizdni vlastnosti na urovni Mondea a to Mondeo bude za dva roky uplne nove. Boj zacne nanovo. Ne, ze by si po predstaveni pana obtloustleho (cti Passat) svoje priznivce nenasel, ale bojovnik prijde novy.
neregistrovaný "empi"
3. 5. 2005 09:14
Re: Požitek z jízdy
Ale novy Passat take neni zadne sportovni nacini ... bavit se tedy sportovnim podvozku nebo super jizdnich vlastnostech nema tedy vubec smysl.
neregistrovaný "Lolek"
3. 5. 2005 10:19
Re: Požitek z jízdy
A slyšel jsi o tom, že vedle sebe v testu na okruhu postavili Octavii RS 132 kW a standardní Mondeo 2,0l 107 kW a Octavia RS dostala na okruhu cca 2-3 sec. na kolo?
neregistrovaný "empi"
3. 5. 2005 11:07
Re: Požitek z jízdy
Neslysel, ale nerikam, ze to neni mozne ... dej sem nejake linky, ale ne takove, ze nekdo v diskuzi povidal ...
neregistrovaný "paja"
3. 5. 2005 10:58
Re: Požitek z jízdy
Mluvim o tom, ze Mondeo poskytuje pri velmi komfortnim pruzeni zaroven jistotu a pevnost v zatackach, to auto neni o kompromisech...Alespon co se tyce jizdnich vlastnosti, proto me u nej zabity new edge mrzi. Z Focuse I se stala ikona, pokud by Ford s jeho tvarem prisel az nyni bude pusobit stale sveze...kdezto Mondeo nam prece jen rychle zestarlo, nebot jiz v dobe uvedeni bylo ponekud konzervativni.
neregistrovaný "empi"
3. 5. 2005 11:06
Re: Požitek z jízdy
Myslim, ze si stale nerozumime - to auto proste o kompromisech musi byt, jinak neni mozne, aby melo komfortni pruzeni - nebo si snad myslis, ze zavodni auta maji tvrdy podvozek jenom proto, aby ridice bolela *? U Mondea je ten kompromis prave ve prospech rodinne ladeneho auta.
neregistrovaný "paja"
3. 5. 2005 17:46
Re: Požitek z jízdy
Doporucuji svezt se, byl jsem nadsen po prechodu z Octavie...
neregistrovaný "Colik"
11. 5. 2005 20:48
Re: Požitek z jízdy
Pánové, keců off-topic velmi mnoho, ale ladím výbavu nového Mondeo kombi. Potřebuji poradit: Co takhle nějaký fotky zadního spoileru? za 16500,- bych to taky chtěl vidět, než si to objednám. A co automatické nastavení světlé výšky? funguje to i na prázdnou káru, nebo jenom na těžký náklad? Tak honem vy chytráci! Ukažte, že nejíte chleba nadarmo!
Taky dobrá chuťovka - orig. navařená chrom. koncovka výfuku rovná na výfuk, který jde dolů - docela jsem se zasmál!
neregistrovaný "Jozki."
2. 5. 2005 18:24
Re: Požitek z jízdy
Kolko ludi si kupuje auto kvoli takemu podvozku ako ma Mondeo ? Malokto. Ked sa niekoho spytas ako si vybera auta tak zacne spolahlivost bezpecnost jazdne vlastnosti vybava ale 90 percent ludi si auto vybera podla toho ci sa im paci potom podla znacky a potom mozno zoberu do uvahy motor bezpecnost a pod. Ked chces auto predat tak malokoho zaujimaju take vyrazy ako pizoelektricky vstrekovac DSG Torsen Haldex. Co ich zaujima ? Bezprievanova klimatizacia kozene sedadla slova ako Mercedes BMW a pod. Preto sa preda tak malo Saabov Subaru Volva ? Ale to je na dlhu debatu. Ja viem co si chcel povedat lebo ja by som si auto tiez vyberal podla toho ako sa bude drzat v zakrute a podla toho co ma v strojovni ale takisto viem ako ludia vyberaju auta aj ked si to malokto z nich pripusti.
neregistrovaný "ciello"
3. 5. 2005 09:24
Re: Požitek z jízdy
moc s tebou v tom co jsi řekl nesouhlasím... Kdyby šlo o tu bezpr. klimu nebo pohodlný sedadla (kožený).. tak by všichni jezdili tím Volvem Saabem Subaru.. ale jde o to že je zajímá to.. - Mercedes BMW Audi a pod... a přesně.. ale málokdo si to připustí...
neregistrovaný "Jozki."
3. 5. 2005 11:28
Re: Požitek z jízdy
A malokto si pripusti to ze si auto vybera podla toho ako sa im paci. Staci pozriet na elektrony na malych autach kadejake chrom pakety a vybava vo vnutri koza a pod. Do maleho auta si malokto priplati ABS airbag ale Al kolesa preco nie. A samozrejme znacka. Ved ti severania a ten japonec dovolim si povedat su v jazdnych vlastnostiach lepsi ako nemecka trojica.
neregistrovaný "Cynik"
3. 5. 2005 17:50
Re: Požitek z jízdy
Ja si vybiram auto podle techto kriterii (od nejvyznamnejsiho po nejmene dulezite): Vzhled (charisma) interieru, vzhled (charisma) exterieru, bezpecnost, motor, znacka, jizdni vlastnosti. Myslim, ze dost lidi je na tom stejne jako ja a neni na tom nic spatneho - nejsem zavodnik, silny motor mam rad, ale vyuziju ho hlavne pri predjizdeni. Auto, stejne jako oblek, je cosi, co reprezentuje cloveka navenek, coz je pro me (vedle te primarni funkce dopravniho prostredku) jedna z jeho nejvyznamnejsich funkci. Az v zavesu je ten fakt, ze kdyz uz nekam cestuji, chci si to take uzit. A mnohem vic si uzivam klidnou, rychlou a bezpecnou cestu, nez cestu typu brzda-plyn. Proto take volim jedine turbodiesely - mam rad, kdyz mam svuj vykon k dispozci kdykoli, a nemusim kvuli nemu podrazovat a vytacet motor. To, ze BMW 320d zrychli z 80 na 120 na petku driv, nez 330i, mluvi za vse.
neregistrovaný "Lukas"
2. 5. 2005 17:25
Bude v Brně?
Zatím poslední facelift Mondea si svou světovou premiéru odbyl před dvěma lety v Brně. Jsem zvědav, zda tomu bude letos také tak. A příští Autosalon by pak mohl hostovat premiéru nástupce... Ale nechápu, proč Ford nerad omlazuje svá kombi.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 5. 2005 18:52
2 GTI
Co říkáš na tu totálně nevkusnou reklamu na Golf Plus? Ty potetovaný záda ve večerních šatech = na zvracení. Ale je pravda, že to dobře vystihuje kočkopsí náturu propagovaného vozu
Rozbalit vlákno
2
2. 5. 2005 19:06
Re: 2 GTI
Neviděl jsem, mrknu a napíši.
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 5. 2005 19:17
Re: 2 GTI
Běží to i v TV, ale ve zkratce ti to visí přímo před nosem. Na news.auto.cz je to teď hned pod tímhle článkem o Mondeu.
2. 5. 2005 19:05
MONDEO JE LEPŠÍ NEŽ RAKETOPLÁN
Pánové všechna auta ve střední třídě (s lehkou výjimkou 407) jezdí skoro - s-k-o-r-o totožně. Oprostěme se od toho, co kdo řídí a přiznejme, že se jedná o běžnou produkci ve střední třídě. Z tohoto pohledu je technika pod Kabátem konkurence schopná ať jde o Passata, Mondeo, nebo 407. Drobné nuance jsou než nuancemi. Pouze 407 se svým zavěšeních sedí snad o trochu lépe. Nejdůležitejší je tedy u auta střední třídy (neřešíme 911 turbo, že ne) to, jak je střižené, jak působí a jak esteticky uspokojí vlastníka. V tomhle tedy zásadně nesouhlasím s Lolkem, který tohle neřeší... Pánové barva vozu, barva sedadel, zda kůže nebo igelit - to je téma v této třídě. Nebo máte dojem, že když vezmu tvrdě za Passata, že Vám ujedu? Vám, co budete Valit obdobně motorizované Mondeo? Neujedu. A já při pohledu na liftované Mondeo musím teď připojit - pamatujete, Když VW modernizoval Passata, ta zadní světla? Jo, tomu se říká modernizace. Jak vás osloví zadní dvěře Mondea, jak na vás působý lomy zadního bočního okna? Copak vy nevidíte, že to je jen dýchání realitě na záda, a o nějaké nadčasovosti nemůže být ani řeči? Vy nevidíte tu nenavázanost tvaru přední masky se spodní štěrbinou mezi mlhovkama? Vám nevadí anténa v pokračování předního skla? Vám nevadí nezvládnutí přechodu C sloupku do blatníku? Vám nevadí ta trapnost v podobě blinkrů (Pamatujete na MB 190? - tam to uměli), Vám nevadí ta stěrbina na zadním nárazníku? Bangle se usmívá... Co ty fádní boky bez jediné linky, bez jediného zlomu? Zadní okno tvarově vůbez nezapadá do linií oken bočních... Ach, kde jsou doby Sierry...
Rozbalit vlákno
44
neregistrovaný "Yaroukh"
2. 5. 2005 19:23
Re: MONDEO JE LEPŠÍ NEŽ RAKETOPLÁN
no "nadcasovost", pokud chapu spravne vyznam toho slova, je prave kdyz neco (v nasem pripade auto) muze zustat po dlouhou dobu bez velkych zmen - a to je pripad Mondea (a byl i Focusu) ... caste obmeny auta snizuji prestiz modelu, ale to vis dobre sam
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 5. 2005 19:26
Re: New Edge Volume Two
Je pravda, že na evropském mondeu se New Edge styl začal "normalizovat". Byl to mezi stupeň mezi úchvatným Focusem I a supernudným Focusem II. Vyzval si nás všechny najít svůj designový ideál ve střední třídě. Já ho před chvilkou našel. Americký Ford Fusion (nemá nic společného s tím evropským malým cross-overem). Tak by měl pokračovat New Edge: [odkaz] a zezadu: [odkaz]
neregistrovaný "Yaroukh"
2. 5. 2005 19:31
Re: New Edge Volume Two
a sakra sakra, Lones mi cte myslenky; celej dnesek premejslim, kde zavist rec o Fusionu (nekecam :o) ... jak jsem byl zpocatku rozladenej z toho odklonu od konceptu 427, tak ted jsem do US Fusionu zamilovanej (predevcirem na plose vystridal Rover 75 coupe, coz byla takova mala nevera); hodne rad bych ho aspon potkal face2face :o)
neregistrovaný "anonym"
2. 5. 2005 19:57
Re: New Edge Volume Two
zezadu to vypadá pěkně,ale ten předek mi k tomu už moc nesedí...
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 5. 2005 20:01
Re: New Edge Volume Two
Konečně. Vyvěste prapory a začněte nalévat. Já a Yaroukh jsme se na něčem shodli. No já nebyl ze začátku přímo rozladěnej, ale říkal jsem si "tak docela ujde, no a co?". A pak se mi začaly vzpomínky na něj stále neodbytněji vracet. Tak teď čekám, že přijde GTI a oboum nám to vytmaví, jak je Fusion nudnej a má nenavazující linie.
2. 5. 2005 20:23
Re: New Edge Volume Two
To je na bazi Mondea. Asi tak o třista procent lepší... Překrásná kola. Předek na Evropu moc tvrdej. Zadek povedenej. Jak málo stačí a vše je jinak. Jak jsi napsal ty adresy, tak jsem si představil, že sem někdo nedopatřením vleze a přečte si - mrkni na xxx, zepředu a pak na yyy, zezadu - tak si musí říct, že tu sjíždíme nějaký parádní péčka
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 5. 2005 20:53
Re: New Edge Volume Two
Můj příspěvek byl politicky korektní. Ale tvůj "černej krasavec" navozuje obscénní asociace.
2. 5. 2005 20:28
Re: New Edge Volume Two
+ - trága... Mám lepší - Vyhozenej ředitel se loudá z kanceláře, sjede vejtahem do garáží, zpráskanej jak doga vleze do plusu a na první křižovatce se už zas cejtí jako král... Do toho věta - Pro ty, kteří jsou rádi nahoře...
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 5. 2005 20:55
Re: New Edge Volume Two
A zase.....ty seš prostě.... Pak kdo tu z toho dělá péčko.
neregistrovaný "Yaroukh"
2. 5. 2005 21:42
Re: New Edge Volume Two
nojo, ty jeho "analyzy" (:o))
2. 5. 2005 20:30
Re: New Edge Volume Two
Aby se tě nelekl
neregistrovaný "Yaroukh"
2. 5. 2005 20:51
Re: New Edge Volume Two
zasadne chodim s papirovym pytlem pres hlavu :o)
neregistrovaný "neran"
2. 5. 2005 20:25
Re: New Edge Volume Two
uznavam,ze sem jim ten facelift moc nepovedl.ale nezapomnel jsem,jak si s prominutim "slintal" nad new Passatem neco v tom smyslu,jako ze urcuje smer stredni tridy.tak ja ti teda rikam,ze to tak neni.BMW se mi zpocatku nelibila,ale na nektere sem si uz zvyk,ale na Passata koukam dlouho,a porad nic.ale u Mondea mi stacil jediny pohled a muzu v klidu rict,ze tohle auto sice mozna neurcuje smer v designu,ale vsude jinde ano!
2. 5. 2005 20:42
Re: New Edge Volume Two
Nerane, je tady známé, že ty potřebuješ vždycky trochu času na rozkoukání . Tak o Passatovi napiš prosím tě něco až na podzim. Modernizace Mondea byla načasovaná na nástup Passata, aby případně zviklala zájemce na pomezí, kteří společně se mnou jen kroutí hlavou, jakýmže to "světovým" autem to na nás Ford s Mondeem zkouší... Jo, a jediný pohled je o ničem. Ženská tě musí sejmout (stejně tak auto) až na druhej pohled.
neregistrovaný "Yaroukh"
2. 5. 2005 21:22
Re: New Edge Volume Two
nojo, kdyz tobe ted vylezl Passat (se suverenne nejserednejsim zadkem mezi sedanama svoji tridy :o), tak ted chca-nechca musis sroubovat hlavou nad cimkoli, co konkurence udela ;o))
2. 5. 2005 21:58
Re: New Edge Volume Two
Ten zadek je k diskuzi. Já se ho bál. Jak jsem ho šel zprubnout - psal jsem to tu, tak jsem k němu šel se zavřenejma očima a nechal se postavit tak, abych jako první pohled jsem měl šiknmo zezadu. A představ si, že ten první pocit byl úplně vyrovnanej - že to do sebe zapadá. Obdobné to máš u Golfa. Změna zadních světel po 30 letech. A teď, když za ním jedeš, tak si uvědomuješ, jak to dokázali... Paráda. To je to, co jinejm chybí. Mondeo - jo,jo, a to je všechno... dál nic.
neregistrovaný "Yaroukh"
2. 5. 2005 22:44
Re: New Edge Volume Two
zadek Passatu je porad serednej, predni svetla Golfu jsou oprad divny (trochu lepsi je to ve verzi GTI (no a "naprosto vyjimecky a osobity" to je, kdyz SES GTI :o)) ... kdyz musis Golfa "nakoukat", aby sis TED "uvedomoval", tak to je jako se "zaposlouchavanim se" do hudby - zaposlouchas se temer do cehokoli (nove Prodigy se mi nelibi, kdybych se ji pustil 50x asi bych se zaposlouchal, ale o tom pro me music nikdy nebyla)
neregistrovaný "GTI"
3. 5. 2005 09:08
Re: New Edge Volume Two
Pravda je, že mé oči jsou trochu ve tvaru těch GTI předních světel. Prodigy mě nechávají zcela chladným. Co se týče ostřejší muziky, tak vše už zahráli Led Zeppelin. To, co přišlo po nich je jen snaha se jim přiblížit, což možné není. Tvrdá nekašulírovaná hudba skončila v roce 1980, to zemřel John bonham, ten kdo vlastně spoludefinoval Hard rocku. Geniální bubeník. Pokud neznáš pocity "zakoukání" a zaposlouchání, pak jsi v životě ochuzen. Právě to odhalování třeba v hudbě, to tísící poslouchání a objevování nového je TO nádherné. A platí to i a aut...
neregistrovaný "Povalec"
3. 5. 2005 09:31
Re: New Edge Volume Two
Covece, GTI, i kdyby se mi po lobotomii novej Passat zacal libit, tak bych si ho nikdy nekoupil... zaradit se mezi jaky "typy": taxikar, zelinar, wanabe manazer, ridic firemniho TDicka a v neposledni rade GTI . Asi bych se stydel i tankovat. Kdyz vidim jak z pasatu leze vorezprut, kterej si ani neumi poradne zavazat kravatu, ale uz ma velkou karu, tak se jen usmivam...
neregistrovaný "ciello"
3. 5. 2005 10:19
Re: New Edge Volume Two
s tou kravatou to sedí...!!! a ještě ušmudlaný mokasiny...!!
neregistrovaný "GTI"
3. 5. 2005 11:43
Re: New Edge Volume Two
Zaspals dobu - zalináři? to je evergreen před 20ti léty. Zelináři vymřeli na nemoc, která se jmenuje Supermarket. Řidič firemního TDíčka je vpodstatě ten samej člověk jako ty. A já? Já jsem Passata neměl, namám a mít nebudu, tak s tím si hlavu nelam. Co se týká kravaty, pak souhlasím, že mám-li takové pěkné auto, měl bych se k tomu umět i pořádně oblékat. A teď to nejdůležitější - nikdy se nestyď za to do čeho kupuješ benzín. Sám si protiřečíš. P.S. předpokládám, že chodíš nahej. Neboť Levisky už jsem viděl na pěknejch pár blbech...
neregistrovaný "Povalec"
3. 5. 2005 13:52
Re: New Edge Volume Two
Jses vedle, nejde ani tak o to, co a jak si oblikas, jde o "attitude". Muzes vylezt z Ferrari v kratasech a pantoflich a bude to O.K. a muzes vylezt z Passata v obleku od Armani a stejne budes za kaspara Btw. zelinar neni prodavac zeleniny, je prislusnik urcity socialni skupiny, vexlak, checs-li.
neregistrovaný "ciello"
3. 5. 2005 14:33
Re: New Edge Volume Two
..opět se pod to musím podepsat....
neregistrovaný "Yaroukh"
3. 5. 2005 09:46
Re: offtopic
No, tak to cos' prave napsal, je pro me jeden velkej nesmysl :o) pokusama o napodobovani LZ pocinaje (tomu jsem se zasmal, ale myslim, ze podobny nesmysl tlaci kazda generace o tom svem), zazrakem zaposlouchavani-se konce ... Taky mam nemalo songu, do kterejch jsem se zaposlouchal, ackoli mi zpocatku nic nerikaly - ale nikdy to nebylo zaposlouchavani se z (vlastniho) donuceni nebo zaposlouchavani-se do songu, ktery mi prisly vylozene odporny. Myslim si, ze takhle "zaposlouchat" se muzes naprosto DO CE-HO-KO-LI; a podobne (muj nazor, kterej ale neni betonovej) ty sis IMHO nakonec rekl, ze "ten Passat je krasnej" (+ treba jeste neco o tom, ze "je krasnej slozite a clovek to musi procitit, aby pochopil; ze to neni pro jednoduchy lidi, ktery nemaj koule a benzin v zilach" atd. :o))) ... Kdyz uz jsem jako priklad zminil ty Prodigy, tak prave u nich se k zaposlouchavani nutit nebudu, protoze predchozi 3 LPs fungovaly IHNED (a funguji dodnes) a u drtive vetsiny songu, ktere se na nich nachazej.
neregistrovaný "Yaroukh"
3. 5. 2005 09:47
Re: offtopic
"no musim si to pochvalit" ;o))
neregistrovaný "Yaroukh"
3. 5. 2005 09:51
Re: offtopic
Jenom dodam, ze ja to mam ASI podobne s Fordem. (Ale zrovna v pripade Mondeo vs. zadek Passata jsem docela klidnej. :o)
neregistrovaný "GTI"
3. 5. 2005 11:31
Re: offtopic
Z každé generace tlačí to své jen ti, kteří nemají povědomí. Pokud bys chtěl dávat do generačního kontrastu LED ZEPP a Prodigy, pak je zřejmé, že máš velké mezery. To je jako bys chtěl tvrdit, že Botti má nejlepší nátisk, jen proto, že je starej jak ty. Nejlepší nátisk měl Miles Davis v padesátejch létech. Kvuli tomu si ale nebudu kupovat stroj času. Jen je dobrý ho mít doma v knihovně. Alespoň Kind of Blue. Až se nebe zatřese a narodí se něco jako LED ZEPP, tak ti to sem napíšu. Zatím je nebe v tomto směru už dlouho zatažené... Asi jsi nepochopil, co mám na mysli tím "zaposlouchat". Ale k autům - zadek Mondea je bez jiskry. Passat v minulé generaci by v tomto ohledu dokonalej. A u nového tu dokonalost doběhneš. Jsem klidný. Dokonalá byla Sierra. Mondeo ne.
neregistrovaný "Yaroukh"
3. 5. 2005 12:32
Re: offtopic
o zadnejch generacnich kontrastech jsem nemluvil (LZ moc neznam, poslouchal je otec, ale nikdy to nebylo moje gusto a nic si od nich nevybavuju); mluvil jsem o tom, ze kazda generace prohlasuje za "to spravne" to svoje (viz ty a LZ); kazda generace prohlasuje, ze "od doby, kdy , uz neprislo nic zajimaveho a je sucho" ... ty sam, ac "tlacenky" prohlasujes za "nevedome", IMHO tlacis, az ti lezou oci z dulku :o) ///

ad "zadek Mondea je bez jiskry. Passat v minulé generaci by v tomto ohledu dokonalej": no tak napsat TYHLE DVE VETY HNED VEDLE SEBE, to chce odvahu :o))
neregistrovaný "ciello"
3. 5. 2005 14:31
Re: offtopic
..moje podpora v kontextu k posledním větám je maximální... Ale taky by se chtělo podivat jaký kriteria pro hodnocení "dokonalej" jsou použitý... Wartburg..?? Volha..??
neregistrovaný "Cynik"
3. 5. 2005 18:11
Re: ZAPOSLOUCHAT SE DO jakekoli HUDBY?
Tak to prrr! Naprosta vetsina hudby, kterou posloucham léta a povazuji stale za kvalitni (coz je skutecne zlomek z objemu hudby, ktery kazdy rok slysim), se mi zacala libit az na druhy, nebo treti poslech. Nektera hudebni dila jsem musel poslouchat hodne dlouho, nez jsem do nich pronikl - ale ve vetsine pripadu jsem byl odmenen uzasnym hudebnim prozitkem. Jsou dila, ktera posloucham uz nekolik let a slysel jsem je treba stokrat, ale pri kazdem poslechu v nich najdu neco noveho (napriklad Peccatum - Lost In Reverie, Star of Ash - Iter.Viator, nebo Jethro Tull - Heavy Horses) a je taky spousta hudby, ktera se mi libila na prvni poslech a pak jeste na druhy, na treti uz to zacinala byt nuda a poseste uz jsem si to ani nepustil (treba proflakle ultratvrde System of A Down, nebo Franz Ferdinand). Takze ono ne vsechno se da "naposlouchat", to spatne se naopak "oposloucha".
3. 5. 2005 22:27
Re: ZAPOSLOUCHAT SE DO jakekoli HUDBY?
Napsals to pěkně (i nahoře ten výběr auta). Jo, muzika to je "facha" na celej život. Ty Jethro, člověče já s nima jdu celej život. Představ si, že jsem čekával a čekávám až vydaj další desku - od roku 1972. Napřed jsem je nakupoval na černý burze v Motole, ve Slovanským domě, na Proseku a tak, dokud nás nerozehnali Vébáci. Bez mobilů a během tejdne jsme se dokazali domluvit, kde bude burza... A kupoval jsem to za cenu jako kdyby dnes stála deska 5tisíc korun, pak jsem po revoluci doplnil vše na CD. A stále s nima jdu... Včetně sólovek Andersona a Barrého. A Heavy Horses, to je zlatej poklad, spolu se Stand Up, Aqualung Minstrell.. a Songs From The Wood... Jo, a dneska to zas kupuju znovu v remasteru, protože tam jsou bonusy... Láska na celej život.
neregistrovaný "Cynik"
3. 5. 2005 23:22
Re: ZAPOSLOUCHAT SE DO jakekoli HUDBY?
Jooo, Jethro Tull - ti maji neco spolecneho s tim "tvym" Passatem. Mnoha lidem se nelibi, nekteri ho dokonce nenavidi. Ale to je asi tak vsechno, co s tim muzou delat. Heavy Horses jsem uvedl proto, protoze je to snad jedina deska od Jethro Tull, ktera se mi nezacala libit hned na prvni poslech. Ostatni (treba Broadsword and The Beast, Under Wraps, Dot Com) se mi libily hned od zacatku a rad je posloucham dodnes. Je to vynikajici jemna hudba (podobne jako treba Dire Straits, ktere radim na stejne vysokou uroven).
neregistrovaný "GTI"
4. 5. 2005 12:15
Re: ZAPOSLOUCHAT SE DO jakekoli HUDBY?
Jethro je paráda. Mám číslované cd (č.43) z koncertu v N.Y., to si považuji. Dire Straits miluji také, Jdu s nima od tuším 1978. V podchodu u Muzea byl malej krámek a tam měli občas (to je 2x za rok) desky z Jugoslávie a já tak někdy kolem 1983 koupil naráz jedničku a dvojku Dire. No tak to bylo jako malej velkej zázrak. Jedu i sólovky Marka. Byl jsem na něm v 94, zejtra je tu v Aréně, viď. Jeho brácha (kterej s nim začínal v Dire Straits) vydal někdy předloni sólovku, takovou celou jemnou a pěknou v tom stylu. Jo, to je legendička. Mark K. je jeden z nejmelodičtějších kytaristů světa. Ty Heavy spolu s Mnstrell a Songs from... je triumvirát akustiky od Jethro a tam je ta jejich síla velice zřetelná. Nezapomeň na Stand Up, tam zaznělo poprvé Bouré. Naposled ho hrajou na vánočním albu co vyšlo teď na vánoce. Také krásné.
neregistrovaný "Mike"
3. 5. 2005 20:29
Re: ZAPOSLOUCHAT SE DO jakekoli HUDBY?
Ty ses totalni magor!! Sory, ale nekdo ti to rict musi.
neregistrovaný "neran"
3. 5. 2005 11:05
Re: ZAPOSLOUCHAT SE DO jakekoli HUDBY?
je videt,ze jsi totalne ujetej jen na VW,coz se teda divim,ale budiz-vis co se rika? kazdy je svym zpusobem mrzak. proste s tebou nesouhlasim,Mondeo v mem pohledu lepsi a muzes si rikat co chces.a s tim pohledem?pokud te nejake auto nezaujme napoprve natolik,ze ho chces videt zas,tak je to spatny... a muzu ti rict,ze se na Passata radsi ani koukat nechci.
neregistrovaný "GTI"
3. 5. 2005 11:34
Re: ZAPOSLOUCHAT SE DO jakekoli HUDBY?
Ale, prosím tě. Kdes nabral tu vědomost, že jsem ujetej na VW, čteš mě tu? Co se týká druhého pohledu... no, Nerane, ma tohle buďto máš, nebo ne. Každej ne sobě může ale pracovat. Žačni u profesora Knížáka - třeba tě umění osloví. Auta jsou také umění.
neregistrovaný "Yaroukh"
3. 5. 2005 12:37
Re: ZAPOSLOUCHAT SE DO jakekoli HUDBY?
mozna nebude chyba na prijimaci, protoze ja mam tu povedomost taky :o) pri tom "na tohle budto mas nebo ne" si vybavuju jax nedavno vylitl na Kinga; muzes na muj nazor hodit bobek, ale myslim, ze bys tu svoji bohorovnost mel trochu krotit :o/
neregistrovaný "Lolek"
3. 5. 2005 10:34
Re: ZAPOSLOUCHAT SE DO jakekoli HUDBY?
Nemůžu s tebou souhlasit, že technika je skoro stejná. Uvedu na příkladu srovnání supersportovní Oktávky RS se 132 kW a standardním Mondeem v dvoulitru 107 kW na okruhu a Octavia RS dostala na okruhu cca 2-3 sec. na kolo? Není to už dost dobrej důvod si pořídit za pěkný peníze v podstatě sportovní náčiní. A to se nebavím o tom kdyby na ten okruh posadili Mondeo ST 220... To by tech sekund bylo asi 10!
neregistrovaný "GTI"
3. 5. 2005 11:23
Re: ZAPOSLOUCHAT SE DO jakekoli HUDBY?
Pokud věříš tomu, že Mondeo se 107kw natřelo RS, tak šetři na MOndeo. Navíc, nejde o okruh, já psal - SKORO stejně, takže ty 2 vteřiny ty to pojmou. No a 220 ST je to samé jako RS, jen to má o 40 koní víc. Tuším, že bude těžší, tak že by se s RSkou mohli pěkně prohánět.
neregistrovaný "Lolek"
3. 5. 2005 12:27
Re: ZAPOSLOUCHAT SE DO jakekoli HUDBY?
Ty jseš dobrej teoretik
neregistrovaný "paja"
3. 5. 2005 11:14
Re: ZAPOSLOUCHAT SE DO jakekoli HUDBY?
Jak to muze napsat nekdo, kdo opevuje tezkou bocni siluatu Passatu s naprosto dokonalym nepomerem hmoty karoserie a velikosti kol...
neregistrovaný "GTI"
3. 5. 2005 11:19
Re: ZAPOSLOUCHAT SE DO jakekoli HUDBY?
Klid, jo Hmota karoserie je vyvážená adekvátním průměrem kola - 17 - 18.
neregistrovaný "paja"
3. 5. 2005 12:55
Re: ZAPOSLOUCHAT SE DO jakekoli HUDBY?
HMMM, tak proc nejsou v serii? Uz slysim prodejce jak rika zakaznikovi: na plechovych kolech si to nekupujte, vypada to hrozne, ale na sedmnactkach to je jina...Udelame Vam cenu 50tisic za sadu originalu...stejne tam jina dat nemuzete, prisel by jste o zaruku...a cena se Vam zda vysoka, smarja pane jste u VW, tady se pred lety u Passatu priplacely i sterace... Vitejte v elitni spolecnosti.
neregistrovaný "GTI"
3. 5. 2005 13:42
Re: ZAPOSLOUCHAT SE DO jakekoli HUDBY?
Jo, souhlas. Já studoval ceníky a i ty ostatní extras by měly být v normálu. Kolega to tam psal - za chrom lišty u Passata doplácíš, to by být nemuselo...
neregistrovaný "GTI"
3. 5. 2005 12:12
SHRNUJI SHRNUJI SHRNUJI
JO, JO, druhej den v poklusu a myslím, že už je to tak akorát, aby to tu někdo shrnul a šli jsme všichni psát někam k pořádnejm kárám. Jak jsem to pročetl, tak Yaroukh by potřeboval novej ampétrojkovej přehrávač a nový uši. Neran nový brejle, (jedny ti může dohodit Lones přes krtka) a Mondeo novej kožich. Jo, novej kožich. To si snad tady myslíme všichni. Nebo vás snad tahle přistřihlá činčila zahřeje? Já Mondeu držím ruce - legendární továrna (Lones by nám povyprávěl zpoza Oceánu), geniální označení - MONDEO - tak to oceňuji. Já, co se na Profesionály koukám už v třetím opáčku jen a jen kvůlivá Fordu Capri, tak já tady můžu bejt těžkou napadanej za to, že odmítám Forda. To dedy si vyhrazuju! a jestli je ten lifting opožděnej Apríl, tak to beru, jinak ne. Já prostě chci, aby Mondeo bylo povedený auto. Budem na něho koukat na každém kilometru, tak mu držme palce. HOWGH.
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "paja"
3. 5. 2005 13:00
Re: Odbocka
Panove, jen uplne mimo soutez...Vcera jsem si to mazal po D1 a udrzoval dalnicni limit+10km/h (ulitba nepresnemu tachometru Octavie) a okolo me prosvistelo (doslova a dopismene) BMW rady 5 bile barvy se zelenymi pruhy, majakem a napisem vojenska policie...a to afera s ST220 jeste ani neodeznela. Kinder surprise
neregistrovaný "GTI"
3. 5. 2005 13:40
Re: Odbocka
Jestli nezávodili s Gripenem...
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 5. 2005 15:55
Re: Odbocka
Jestli jo, tak Gripen prohrál, protože buď zabloudil, když mu chyběl kus digitální mapy nebo mu zhasnuli naráz všechny přístroje v kabině.
neregistrovaný "paja"
3. 5. 2005 15:59
Re: Odbocka
Dnes jdu z jednani do jednani, zitra budu mit volneji, jen pockej GTI ...!
3. 5. 2005 18:33
Re: Odbocka
Jo, počkám Ale u Mondea ti to moc asi nepůjde... To je předem prohrané.
neregistrovaný "paja"
3. 5. 2005 18:57
Re: Odbocka
Bavime se tu o generaci, ktera bude do dvou let nahrazena novym modelem a vsichni velice dobre vedi, ze prave Mondeo bylo, je a bude pro Passat nejvetsim konkurentem na poli fleetovych sedanu stredniho managementu, ovsem vse je pouze hra cisel. Prumerna obmena techto sedanu u vetsich spolecnosti je cca 3 roky, coz je zhruba zivotni cyklus modelu...Z cehoz vyplyva, ze zakaznici dostanou jednou novinku a podruhe faceliftovany a "vychytany" model. Ano, v soucasne chvili je Passat oproti Mondeu technologicky na spicce a Ford reaguje timto zpusobem ( v roce 2001 to bylo naopak, ze??? ) Za tri roky prijde VW s vylepsenimi, nebo lehkou retusi a tak stale dokolecka, dokola...
neregistrovaný "paja"
3. 5. 2005 18:58
Re: Odbocka
Omlouvam se! 3 roky jsou samozrejme polovina zivotniho cyklu...
3. 5. 2005 21:55
Re: Odbocka
Já to pochopil... Jo. Je to tak. Jednou si nahoře, jednou si - druhej
neregistrovaný "mates"
3. 5. 2005 14:37
Re: Odbocka
GTI, ty jsi zmenil job? Uz nekolik dnu jenom shrnujes. Skoro to vypada, ze jsi vzal flek u technickejch sluzeb na pluhu Mimochodem, vcera jsi vytocil ciella, dneska radia..... Ty to vedes
3. 5. 2005 18:13
Re: Odbocka
Ciella jsem nevytočil, on vytočil mě. Radio těžce ulétl. Možná má menstruaci, co já vím. Mám rád čitelné, konzistentní postoje. Za technický velkej dík, směju se a popadám za břicho (mám za co)
neregistrovaný "neran"
3. 5. 2005 19:10
Re: Odbocka
podle tve reakce nelze jinak soudit,nez ze si uplne zatizenej na VW.ja ti to neberu.ale zkus nekdy se na to podivat z druhe strany,tzn. neporovnavat ostatni cars s Passatem,nebot mi to aspon tak vyznelo,ze je proste ve sve tride nej a nic lepsiho byt nemuze.zkus si taky nekdy uvedomit,ze kazdy auto ma i sve chyby.tim chci teda rict,ze bys moh uznat,ze v necem je Mondeo better nez Passat.
3. 5. 2005 22:05
Re: Odbocka
Nejsem zatíženej na VW. Jsem zatíženej na auta. Třeba i na ty na Matějský. Nebo burago. Prostě na auta. A Passat versus Mondeo? Designově to tady v Evropě prostě Fordu s Mondeem nějak nevychází. Prostě Mondeo bylo je a nestane se legendou. jako třeba Siera nebo Capri. Passat legendou už je. Legendou střední třídy. A já teď musím napsat, že jsem rád, že je Mondeo - tedy auto, co vypadá jako "klasické auto" V tom je jeho výhoda i nevýhoda. Narozdíl od Sierry nešel Ford s Mondeem do rizika kontroverzního designu a tak je Mondeo "jen" auto. Já Mondeo cením jako důstojného konkurenta Passata. Podle mě žádné výrazné slabiny nemá. Má variabilitu kastlí, cením model s pátými dveřmi, v combi je působivější než Passat. U sedanů to cítím obráceně.
neregistrovaný "mates"
4. 5. 2005 08:12
Re: Odbocka
Volal mi Cowley! Uz na tebe posila B+D Prej ti neodpusti, ze se na ne koukas jen kvuli Capri
neregistrovaný "neran"
4. 5. 2005 11:20
Re: Odbocka
tak to jsme tady asi vsichni,kdo navstevuji tento server,zatizeni na auta,ne?a muzes me please rict,cim je teda Pasat legendou?? ze by v prodejnich cislech? ci pomerem cena/uzitna hodnota?? nebo teda cim??? vzdyt to auto VW delalo od zacatku (a tak i vsechny modely) s cilem prodej&zisk;bohuzel.u Fordu ja to vidim jinak. a ze "Ford nesel do rizika kontroverzniho designu" ?? tak se podivej realne na Passata a pak neco rikej.je porad stejnej,jen lehky facelifty.az ted se snazily trochu odvazat,a tak zadek udelali jinej;kdezto predek zustava temer stejny,a to se mi u nej nelibi,nepusobi na me vyvazene,narozdil od Mondea...
neregistrovaný "GTI"
4. 5. 2005 12:31
Re: Odbocka
Jo, uvidíme časem, co vydrží a co zapadne. Pro mě je předchozí passat dotaženej a tenhle novej zcela novej. Sám jsem zvědavej na nové Mondeo. a držím mu palce. Fakt.
neregistrovaný "neran"
4. 5. 2005 16:49
Re: Odbocka
no konecne od tebe slysim neco rozumnyho!
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 5. 2005 17:02
Krtek dělá autoškolu – část IX. (Radost z jízdy)
„Tak jak vám to šlo?“ tázal se GTI v zástěře od kuchyňské linky zatímco připravoval svojí specialitu. Braniborské párečky v bavorském pivečku. Zaražený jelen sedící u stolu na židli váhavě pravil: „Práče kvapná, málo platná.“ „Tak to nechápu.“ křičel GTI ze špajzu. Šel si pro hořčici. Bez ní totiž nejsou braniborské párečky braniborskými párečky. Mezitím se krtek připlížil k hrnci a přisypal do něj pár chroustů a lučních kobylek. Když se GTI vrátil, seděl už krtek zase způsobně u stolu a leštil si brýle. „Když mi to tak šlo, dostanu nový auto na cvičení?“ To ale GTI už spatřil na vařečce rozvařený hmyz, když chtěl ochutnat a krtek sotva stíhal uhýbat lítajícím nožům a vidličkám. Bylo mu jasné, že další Polo mu GTI už nekoupí a tak začal prohledávat skládky. Po pár dnech hrabání mezi akciemi z první vlny privatizace a uměleckýma dílama od Knížáka narazil konečně na vozidlo. A ne ledajaké. Tovární značku už nešlo přes vrstvy koroze poznat. Ale uplatněné konstrukční postupy napovídaly, že rok výroby bude jen o málo vyšší než číslovka 1900. Krtek provedl zběžnou renovaci (něco málo pochytil od Jardy a Bertoňáka). Pak vozidlo pokřtil flaškou bavorského pivečka, které odcizil z GTIho spižírny. Slavnostně (ale radši i trochu opatrně) lahví bouchnul o karoserii a vykřikl: „Křtím tě na jméno Bismarck!“ (Co jste vůbec čekali od germanizovaného krtka?) Pak přivedl Matese. Ten se zprvu díval na povoz nedůvěřivě, ale poté, co ho krtek ujistil, že se jedná o moderní repliku klasického Morgana, souhlasil s pokračováním jízd. Krtek: „Tak jdem Bismarcka projet.“ Mates: „Koho? To nemyslíš vážně, takle pojmenovat ušlechtilé vozidlo. Bude to Prince of Wales!“ Krtek: „A víš vůbec, že anglická královská rodina jsou Němci?“ Mates: „ Jestli okamžitě nesklapneš, tak nedostaneš řidičák.“ Krtek: „--------.“ Mates: „No proto.“ Mates se usadil na místě spolujezdce a krtkovi začaly milé povinnosti řidiče puristického roadsteru. „Jako za starých časů ve Vestfálsku“ Nadšeně vykvíkl. Mates: „Cože?“ Krtek: „Jako ve Wessexu, povídám.“ Krtek začal točit klikou startéru trčící z chadiče. Užíval si ten pocit sounáležitosti z vozidlem. Měl celý svět v packách. Konečně motor naskočil. Krtek běžel do auta. Uvolnil ruční brzdu a rozjeli se. Sešlápl spojku, nacpal tam dvojku a pomalu spojku pouštěl. Vibrace z motoru mu masírovaly záda. Začalo pršet. Levou packou tedy začal kroutit kličkou, která byla zevnitř za čelním sklem a poháněla ručně stěrač. Pravou packou řadil a volant držel v zubech. Dorazily ke křižovatce. „Nemáme blinkry.“ Snažil se Mates překřičet chrapot motoru „Dej znamení o směru jízdy packou.“ To už začal mít krtek pocit, že mírně nestíhá. Co ale může být hezčího než splynout s vozem v jedno tělo? Jednu duši? Jeden tvar? Na další křižovatce si krtek musel vynutit přednost v jízdě, která mu ze zákona náležela. Udělal to snadno. Levou packou mačkal klakson připevněný nalevo ke karoserii. Pravou packou ovládal ručně poháněný stěrač. Volant držel v zubech, stál na levé noze a pravou řadil. Mates začal mudrovat: „Co tam cpeš ty rychlosti bez sešlápnuté spojky?! Co sem tě učil?“ Krtek zachrčel s plnou tlamkou: „Ještě, že zrovna nemusím dávat znamení o směru jízdy.“ Mates: „Co remcáš? Nechceš snad skončit jako ty líný Američani, že ne? Tlustej, hloupej a nikde by tě neměli rádi.“ To už naštěstí přestávalo pršet. Byl nejvyšší čas. Krtek už zkoušel, jestli by něco nešlo ovládat jeho maličkým ocáskem. Moc toho nebylo. Maximálně si tak mohl leštit pod sebou sedačku. Začalo prudké klesání. Bismarck nabíral sám od sebe na rychlosti…Mates spokojeně řičel: „Nádhera. Vítr nám čechrá vlasy!“ Krtek: „Pomóc, mám mouchu ve voku! Já ji ukážu až zastavíme! Já jí sežeru, to uvidí!“ To ale neměl říkat. Moucha měla očividně kamarádku a ta se mu rozmázla v druhém oku. Oslepený krtek přestal cítit sounáležitost se silami vesmíru (rozuměj: pustil volant) a Bismarck zahučel do rybníka.
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "mates"
3. 5. 2005 17:16
Re: Krtek dělá autoškolu – část IX. (Radost z jízdy)
.... Bismarck.... Proboha, kam na to chodis Uplne vidim GTI-ho , jak vytahne parek z hrnce a je na nem prilepenej chroust Jen jedna vec mi vrta hlavou. Na ktery strane ma Bismarck rizeni? Jestli vlevo a ja to nezaregistroval, tak si vazne nezaslouzim nic jinyho, nez delat krtkovi instruktora
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 5. 2005 17:24
Re: Krtek dělá autoškolu – část IX. (Radost z jízdy)
I mistr tesař se někdy utne. Tohle jsem nedomyslel...leda! Repliky klasických britských aut se možná dělají pro některé trhy i s levostraným řízením, nebo ne? Ale jistej si nejsem.
neregistrovaný "mates"
3. 5. 2005 17:26
Re: Krtek dělá autoškolu – část IX. (Radost z jízdy)
Uz vis jaky to ve finale bude auto nebo to zatim neresis?
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 5. 2005 17:43
Re: Krtek dělá autoškolu – část IX. (Radost z jízdy)
Neřeším. Předběžně neplánuju ani, že bude skutečný původ auta kdy odhalen. Ale z rybníka ho vytáhnou. Takovýho skvostu by byla škoda.
neregistrovaný "mates"
3. 5. 2005 17:18
Re: Krtek dělá autoškolu – část IX. (Radost z jízdy)
Jsete me napadlo, ze si vubec neuvedomujes mozne dusledky sveho chovani! Bismarck zni tak silene, ze bych se vubec nedivil, kdyby se toho chytil sef PR u VW (rozumej GTI) a nepojmenoval tak nastupce skveleho Phaetonu
neregistrovaný "ciello"
4. 5. 2005 09:59
Re: Krtek dělá autoškolu – část IX. (Radost z jízdy)
..ale všichni víme jak to dopadlo s Bismarckem.. ne..?! takže příhodnej název..
3. 5. 2005 18:30
Re: Krtek dělá autoškolu – část IX. (Radost z jízdy)
Hele, hele, nechtěl tys mě náhodou takhle jako trochu hodně tady zesměšnit? Já teda nevím, ale podle mě tohle není žádná diskuze, ty si normálně děláš ze mně srandu!!!! A to prej (říká tu jeden parťák) je tady zakázaný. A pak, ty se mi prostě trefně vysmíváš za manuál, čechravý vlasy atd. Tohle já, velký GTI prostě nemůžu nechat bez odezvy, já se prostě musím urazit. No jo, ale jak se to dělá? To neumím. Tak já ještě před tím uražením ti napíšu tohle - Jo, jo, jo, je to tam zas. Umíš bejt setsakra aktuální a dost dobrej. Musím popravdě napsat, žes výbornej... Bismarck mě smetl ze židle, já se tu mlátím jak cep. P.S. Lonesi, je to lepší, než si myslíš. Tak já říkám - Bertoňák mi tu řve přes rameno, že neví, co je Bismarck, tak že nehodnotí, no známe ho...
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 5. 2005 18:42
Re: Krtek dělá autoškolu – část IX. (Radost z jízdy)
Někde jsem musel vylejt tu žluč, co ve mně zůstala po hádce manuál x automat. Takhle to snad nikoho nenaštve. Prostě bezpečná likvidace jaderného odpadu.
3. 5. 2005 19:00
Re: Krtek dělá autoškolu – část IX. (Radost z jízdy)
Jo, jo, světélkuju jak světluška
neregistrovaný "Jozki."
3. 5. 2005 19:25
Re: Krtek dělá autoškolu – část IX. (Radost z jízdy)
stierac Ides uz radsej domov. Dobru naladu uz mam.
neregistrovaný "pavel"
4. 5. 2005 20:30
POROVNEJTE MONDEO A AVENSIS ...
panove, prosim o rady , jak a podle ceho vybrat mezi Mondeem a Avensisem ??? kazde auto ma svoje prednosti i slabiny , i kdyz avensis dopada v ruznych žebříčcích lepe - spolehlivost , spokojenost zakazniku , crash testy , ( jen v prodejnosti je mondeo lepsi). Prosim o Vase nazory . diky !
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 5. 2005 20:46
Re: POROVNEJTE MONDEO A AVENSIS ...
Ty se snažíš dohnat tuhle diskusi k hranici 500 příspěvků. Těžko to tu rozebírat a obhajovat. Můžu říct jen, co bych koupil já, mít na výběr mezi těmahle dvěma: Avensis. A to přesto, že Forda jako automobilku mám radši. Kdyby mělo ale Mondeo design jako Fusion (fotky v tehle diskusi pod New Edge Volume Two), zvrátilo by to misky k Fordu.
4. 5. 2005 21:22
Re: POROVNEJTE MONDEO A AVENSIS ...
Dobré téma. Kočky nebo vločky. No, já bych teda začal těma crash testama. Tuhle veličinu bych pro výběr ponechal potenciálním pozůstalejm. Je přece, a to nejen z pohledu cras testů úplně jedno, co koupíš, hlavně tam dej všechny pytle. V téhle třídě nemůžeš sáhnout vedle. Ale když zvažuješ Avensis, asi to nevypadá, že bys chtěl zkoušet jaký to je po dvou v levotočivý. Spokojenost zákazníků? Koupíš Mondeo a budeš spokojenej, koupíš Avensis a budeš spokojenej. Spolehlivost? Po třistapadesátý tu píšu, že neznám nespolehlivý auto. Ty snad jo? A už vůbec ne v téhle třídě. Když vletíš ve 130ti do jedný z pětimiliard děr, co tu na silnicích máme, tak tě od návštěvy servisu ochrání jen vlastnictví obrněnýho transportéra. Ale že by jako majitel Mondea jezdil víc do servisu než Avensisu, to je oblíbená píseň těch, co musej nutně něco na autě najít. Kdybych měl volit, jednoznačně bez zaváhání bych vskočil do Mondea. To vypadá jako auto, je vyvážený a i když nahoře píši, že lifting kulhá, tak to ber s rezervou. Rozhodně je to "kára", narozdíl od Avensis. Avensis je tak od 50 vejš, to ti bude slušet k šedinám. podle mě není co rešit - Mondeo 220 ST, nebo jak to pojmenovali. Cena je k akceptaci, je to plný koní a vleze dovnitř celá rozvětvená rodina. Pro mě je absolutně nepochopitelný tohle dilema. Umím si představit volit mezi Avens, Mazda6 a Acord, pak zase 407, Vectra, Mondeo. Ovšem křížit zbroj mezi ztepilým rytířem a samurajem, to mi nejde do hlavy. Ale pokud bys chtěl jednu dobrou, opravdu dobrou radu, tak z těchhle dvou je jedinečnej Passat. Jo, už končím.
neregistrovaný "Lolek"
5. 5. 2005 11:36
Re: POROVNEJTE MONDEO A AVENSIS ...
Tak za prve si musíš ujasnit jestli benzin nebo naftu, protože pokud budeš volit naftu tak jednoznačně Mondeo, ale pozor nekupuj Tddi, ale rozhodně TdCi. U benzinu už zaleží - jesli máš rád rychlý svezení, jistej podvozek za každejch okolností vol opět Mondeo,pokud tě to nebere kup si Avensis s relativně měkčím pérováním. V prostoru jednoznačně vyhrává Mondeo (jak sezení vpředu tak i vzadu).
neregistrovaný "pavel"
4. 5. 2005 21:22
MONDEO versus AVENSIS
Zkuste prosi rict , proc Mondeo ANO nebo proc Avensis ANO .... nebo naopak proc Mondeo NE nebo proc Avensis NE ??? Dlouhodobe vybiram mezi temito dvema auty, co si koupit jako ojetinu ... bud ted nebo az bude nove mondeo , tak cca za ctyri roky ... DIKY ZA NAZORY A RADY !!!
Rozbalit vlákno
2
4. 5. 2005 21:32
Re: MONDEO versus AVENSIS
Prosím tě, jak jsi dospěl k tomu, že rozhoduješ mez těmihle auty? To nechápu. Proč si chceš kupovat olítanou střední třídu a nekoupíš nižší střední novou? Jak, že dlouhodobě vybíráš? Snad, když potřebuješ auto, tak si ho jdeš koupit, né? Vždyť dneska ti daj na leasing i chleba, natožpak ojetej Avensis, to ti možná za to ještě zaplatěj. To je nad mé síly tohle. Možná ti dokáže tenhle Mondéoavensisní uzel rozetnout někdo jinej.
neregistrovaný "mates"
5. 5. 2005 09:50
Re: MONDEO versus AVENSIS
Ja jsem znamy svym velmi vrelym vztahem k produkci Fordu, takze bych ti poradil Mondeo. Ale plati to pro novy vuz. U ojetin muzes koupit uplne skvelou Toyotu nebo tak uplny kram. U ojetych aut je to vzdy kus od kusu jine. Musim, ac velmi nerad, dat 100% za pravdu GTImu. Bez a kup si auto nove! Take vice-mene souhlasim s tim, ze ve stredni tride je nakup auta vice otazkou vkusu, nez vyrazne lepsich vlastnosti toho ci onoho modelu (cestna vyjimka patri Mondeu ).
neregistrovaný "xyz"
4. 5. 2005 21:32
TAK ZATIM TO JE 2:0 PRO MONDEO ...
prida se nekdo na stranu chudaka Avensise ?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 5. 2005 21:48
Re: TAK ZATIM TO JE 2:0 PRO MONDEO ...
Možná jsem se špatně vyjádřil Hlasoval jsem pro Avensis. Ovšem měl jsem na mysli aktuální generaci. Pokud tím "ojetý" myslí Pavel ještě minulý Avensis, volil bych jednoznačně Mondeo. Ale vypadá to, že Pavel stále čeká, že mu odhalíme něco objevného o těhle autech. To mu asi nepomůžu. U ojetého auta ale IMHO hodně záleží na konkrétním kousku. Na jak výhodnou koupi člověk narazí. Hlavně z hlediska opotřebovanosti v poměru k ceně.
neregistrovaný "Lokľľľľ 2ľ"
21. 6. 2005 12:58
gfh
Rozbalit vlákno
0