Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Bentley Arnage Drophead Coupé jde do výroby!

Vypadá to jako příběh z dob nedávno minulých. Cokoli Bentley uvede na trh, to se prodává. Čtvrtý model uvedený během čtyř let potvrzuje úspěšnou strategii Volkswagenu (majitel Bentley Motors od 1998), který bývá za jiné luxusní akvizice často kritizován.
Zpět na článek
18. 4. 2005 00:14
neregistrovaný "Yaroukh"
18. 4. 2005 09:08
neregistrovaný "mates"
18. 4. 2005 13:06
neregistrovaný "Yaroukh"
18. 4. 2005 13:42
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 4. 2005 14:21
neregistrovaný "Yaroukh"
18. 4. 2005 14:25
neregistrovaný "Yaroukh"
18. 4. 2005 14:27
neregistrovaný "Yaroukh"
18. 4. 2005 14:46
neregistrovaný "Marko"
18. 4. 2005 17:38
neregistrovaný "mates"
18. 4. 2005 09:01
neregistrovaný "Pallas"
18. 4. 2005 13:11
neregistrovaný "Yaroukh"
18. 4. 2005 17:42
neregistrovaný "mates"
18. 4. 2005 19:15
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 4. 2005 13:00
neregistrovaný "GTI"
18. 4. 2005 13:41
neregistrovaný "Marko"
18. 4. 2005 13:53
neregistrovaný "GTI"
18. 4. 2005 14:02
neregistrovaný "Marko"
18. 4. 2005 14:15
neregistrovaný "GTI"
18. 4. 2005 14:28
neregistrovaný "Marko"
18. 4. 2005 14:50
neregistrovaný "GTI"
18. 4. 2005 14:01
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 4. 2005 14:22
neregistrovaný "Marko"
18. 4. 2005 14:25
neregistrovaný "GTI"
18. 4. 2005 14:27
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 4. 2005 14:37
neregistrovaný "GTI"
18. 4. 2005 14:49
neregistrovaný "Marko"
18. 4. 2005 15:01
neregistrovaný "GTI"
18. 4. 2005 15:08
neregistrovaný "Marko"
18. 4. 2005 19:13
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 4. 2005 15:34
neregistrovaný "radio"
18. 4. 2005 17:47
neregistrovaný "mates"
18. 4. 2005 17:50
neregistrovaný "mates"
18. 4. 2005 19:07
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 4. 2005 07:40
neregistrovaný "mates"
19. 4. 2005 09:46
neregistrovaný "GTI"
19. 4. 2005 10:41
neregistrovaný "mates"
19. 4. 2005 12:22
neregistrovaný "mates"
19. 4. 2005 12:27
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 4. 2005 14:40
neregistrovaný "mates"
19. 4. 2005 16:59
neregistrovaný "mates"
19. 4. 2005 16:51
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 4. 2005 08:03
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 4. 2005 09:40
neregistrovaný "GTI"
19. 4. 2005 11:28
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 4. 2005 00:23
neregistrovaný "Gallego"
19. 4. 2005 15:15
neregistrovaný "Bleábrrr"
neregistrovaný "Yaroukh"
18. 4. 2005 00:14
rypnuti
A vi uz Auto.cz, ze se podarilo nafotit nove XKcko? ;o)
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "mates"
18. 4. 2005 09:08
Re: rypnuti
Koukni se na forum na webu jaguarracing.wz.cz , tam najdes spoustu dobrych obrazku a nejen noveho XK
neregistrovaný "Yaroukh"
18. 4. 2005 13:06
Re: rypnuti
Zdravime Vlka! :o) Tobe se nove XK-libi? A paklize anojo, libi se ti vic nez stare? (Kteremu se BTW posledni dobou v US dost zvysily prodeje. (Narust s lonskym rokem byl v radu desitek procent, pokud me pamet neklame.))
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 4. 2005 13:42
Re: rypnuti
Můžu se taky zapojit? Mně se dosavadní XK líbí šíleně moc a tak zatím nové moc strávit nemůžu, ale podobný pocit jsem zažil i u nástupců jiných aut a tak myslím, že si zvyknu. Co se týče prodejů v USA, tak nějaký nárust tam nevidím: 2002/2003/2004 - 3935/2905/2806 prodaných kusů. Data ze začátku tohohle roku pravda nemám a ty si asi právě myslel...
neregistrovaný "Yaroukh"
18. 4. 2005 14:21
Re: rypnuti
JAGUAR BRAND MARCH 2005 U.S. SALES
March_2005_|_2004_|_Change
___XK__237_|__175_|__35.4%

ostatni Jagu (az na S-Type) bohuzouzel ztratily :o/
neregistrovaný "Yaroukh"
18. 4. 2005 14:25
Re: rypnuti
dopi4e i s diskusnim forem :o( ... jsem jedinej, kdo by rad nejaky jiny? thready jsou fajn, ale kdyz tahle ludra nedovoli ani odradkovat, radsi bych phpBB ... co na to redakce? (teda pokud to ostatnim vyhovuje, neni samozrejme co resit :o)
neregistrovaný "Yaroukh"
18. 4. 2005 14:27
Re: rypnuti
z5 k tematu: mne se zatm nove XK moc nelibi; celkovy dojem totalne devastuji ty ostre & povisle "koutky oci"
neregistrovaný "Marko"
18. 4. 2005 14:46
Re: rypnuti
noo, ani mne sa popravde zatial nove XK zvlast nepaci (ale myslim si ako LSS, ze si zvyknem). Jednak sa celkovo v dizajne opakuju namety z Astonu (co nechapem preco Ian Callum robi - u znaciek ako su Aston a jagur, by ta "tvar" mala byt jasne rozdielna). Jednak, teraz ked hladim na roh tych svetiel, tak mas pravdu...fakt to nepatricne visi. Bolo by lepsie to zaoblit a asi aj zdvihnut nad uroven hrany narazniku.
neregistrovaný "mates"
18. 4. 2005 17:38
Re: rypnuti
Me se libi. Teda na tech fotkach je stribrny, coz je peknej hnus obecne a na Jagu dvojnasob Ale jinak si myslim, ze je to cesta dopredu. Vecna skoda, ze se zatim nepocita s implementaci nejakyho motoru z AM
neregistrovaný "Pallas"
18. 4. 2005 09:01
Při vší úctě...
Při vší úctě ke značce jako je Bentley jsem tak trochu zklamán.Mám za to,že dílo se tentokrát ne zcela podařilo.Pánům designérům od Bentleye asi před dokončením detailů na voze tentokráte uletěly včely a dle toho výsledek vyhlíží... Kde je nějaké to decentní chromování,kde je chromová lišta,která by při pohledu z profilu opticky odlehčila a snížila karoserii? A co mi zvlášť připadá nepovedené,jsou lité disky.Mají-nazval bych to poklicoidní-design a mám za to,že kdyby se designéři nedrželi při zdi,dívali bychom se nyní na daleko noblesnější vůz...Ano-NOBLESA-to je ten dojem,který je pro Bentley typickým a který u tohoto typu postrádám.Zde mám spíš dojem smutku .
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Yaroukh"
18. 4. 2005 13:11
Re: Při vší úctě...
Design disku Phantoma je podobne "poklicoidni"; ne ze by tahle skutecnost sama o sobe byla argumentem, ale mne to prijde v pohode. Co mi na tom spis vadi, je ten celkovy look. Prijde mi, ze tahle modernizovana tvar nekdejsiho klasickeho vzhledu Bentleyu (a RR) tu mela byt jen jaksi na chvilku. (Podobne jako mela XJ-cka jeden cas ctvercove celni svetlomety.) Cekal bych spis nejaky "navrat do budoucnosti". I kdyz chapu, ze to neni $randa, a nemuselo by se to Bentleyi povest tak dobre, jako se to povedlo jeho kdysi-brachovi RR.
neregistrovaný "mates"
18. 4. 2005 17:42
Re: Při vší úctě...
Svata pravda! Ta verze XJ s hranatejma svetlama byl vazne hnus! No alespon ted dobre poslouzej Simirovi pri likvidaci padouchu
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 4. 2005 19:15
Re: Při vší úctě...
Pokud ty zmije nejezdí zrovna Camarem nebo Mustangem. Pokud navíc měli v plánu emigrovat do USA, končí na závěr epizody v plamenech nebo pádem do bezedného lomu. Hanba jim, emigrantům
neregistrovaný "GTI"
18. 4. 2005 13:00
MÁ NĚKDO PROBLÉM?
Má tu někdo problém s tímhle autem? Tohle auto není o problému. Problém není ani tohle auto koupit. Kupují ho totiž zásadně ti, co na něj mají... Známkou dokonalosti je hráz proti proudu času. A ta je tu velice zřetelná. V tomhle autě se maj odvážet ty staré, oleštěné vrtule z jednoplošníků, přesně, jak nám to ukázal Antonioni ve Zvětšenině...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Marko"
18. 4. 2005 13:41
4 Pallas, Yaroukh, GTI
Tak precital som si vsetkych a chcem k tomu povedat toto: 4 Pallas - mam tie iste vytky co Ty, ale to co vidime na obrazku je vystavny koncept. Takze tie detaily co si zmienil budu v serii minimalne ako volitelna vybava. 4 Yaroukh - ja by som chcel od Bentley tiez auta s "navratom do minulosti", ale s tymto Arnage zatial nic nejde robit (ako s dedicstvom od Vickersa). Nastupca Arnage bude snad odkazovat viac na minulost nez stavajuci model. Podobne ako je to u new Conti. Otazkou ale je ako dobry je design-team Dirka van Braeckela v interpretovani tych prvkov z minulosti. Conti je urcite pekne auto, ale kvoli istym (akoby) "velkoseriovym" dizajnovym prvkom nie je to auto tak presvedcive, ako by mohlo a malo byt. Chyba mu osobitost a osobnost (moj subjektivny nazor). 4 GTI: nic z toho co som tu napisal neznamena, ze tento Bentley nebude dalsie auto hodne zapisu do automobilovych dejin. Bude to "hradza proti casu". Problem je len v tom, ze by isla urobit krajsie (nie lepsie!) - lenze tu uz sme zaspri dedicstve po dizajneroch platenych od Vickersa...
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "GTI"
18. 4. 2005 13:53
Re: 4 Pallas, Yaroukh, GTI
Marko, tu pasáž - pro mě - tu jsi mi teda napsal moc hezky. Krásné je i to v závorce Jo, jo. Oni uměj auta, ty zas umíš o nich dobře psát. Jasně, že by mohlo být "krajšie", já myslím, že snad ani oni nechteli aby bylo hezčí...
neregistrovaný "Marko"
18. 4. 2005 14:02
Re: 4 Pallas, Yaroukh, GTI
Preco mylis, ze nechceli aby to bolo krajsie? Myslis preto, aby bolo jasne, ze to auto nie je cele v zasade ich robota? Alebo, ze zamerne chceli nechat nejake "hrube" rysy?
neregistrovaný "GTI"
18. 4. 2005 14:15
Re: 4 Pallas, Yaroukh, GTI
Chtěl jsem tim říci, že já jim na jejich představu o kráse jdu. Já tam nedokonalosti neviděl.
neregistrovaný "Marko"
18. 4. 2005 14:28
Re: 4 Pallas, Yaroukh, GTI
Ahaaa..tak fajn. (Ale moje poznamky k nedokonalosti si potom nevsimaj. Oni nie su v rovine, kde u nedokonaleho auta hladam dokonale detaily, ale skor ze u dokonaleho auta hladam dokonale detaily. takze malichernost. A ja zas najdem nedokonalost na vsetkom - nie preto, aby som to zamerne kritizoval, ale preto, ze tu dokonalost hladam. A dufam, ze ak tie drobnosti (a inde aj "velkosti") budu vychytane, tak sa dostanem k tej dokonalosti na dotyk. Ako pri alfe 156, alebo astone DB9. Teraz neviem, ci som sa dokonale spravne vyjadril...
neregistrovaný "GTI"
18. 4. 2005 14:50
Re: 4 Pallas, Yaroukh, GTI
Musel jsem tě přečíst 2x. Chyba není na tvé straně... pomaleji chápu, při pondělku Jo! Hledat dokonalosti v nedokonalém prostředí je úděl nás, věčných hledačů...
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 4. 2005 14:01
Krtek dělá autoškolu – část V. (Návrat Jediho)
Ani učitel autoškoly (Mates) během krtkova výletu do Anglie nezahálel. Opevňoval se v zahradním altánku před svým domem. Kolem vytvořil krtkuvzdornou zahradu podle návodu od Přemka Podlahy. Všude okolo měl nášlapné drny, otrávené chrousty a cedulky „Já jsem u vrat za 5 vteřin. A ty?“ Byl odhodlán neprodat svou kůži lacino a za žádných okolností se nevrátit učit řídit toho chlupatého blázna. V altánku, kde bydlel, zřídil kulometné hnízdo a provizorní lůžko. Dům měl zabetonované dveře i okna. Uvnitř byl jeho tmavozelený Jaguar XJ8. Protože se bál vylézt ven, musel jsem ho zásobovat já Cadillacem DTS. Vozil jsem mu hamburgery, aby měl co jíst a taky samozřejmě ty kouzelné náplasti z teleshopingu, aby neztlousl. Strašně se nudil. Jednou za čas jsem vykoupil celou trafiku a všechny ty tiskoviny mu přivezl. Přečetl to všechno. Začínal Autocarem a „ábíčkama“, ale jak se čas vlekl, končil u ženských magazínů typu „jak dosáhnout orgasmu deseti způsoby i s nemehlem v posteli“. Když nebylo zbytí, vzal zavděk i Rudým Právem. Jednou jsem mu zase takhle vezl proviant. V tašce od „mekáče“ jsem pro něj měl u hamburgeru i bonus. Nějakou skládací hračku. „Určitě bude mít radost“ říkal jsem si. V zamyšlení jsem omylem zazvonil u vrátek jen dvakrát namísto smluvených tří krátkých cinknutí. Odpověděla mi kulometná palba. Zachránil mě jen betonový sloupek. Rychle jsem začal mávat nad hlavou jedním výtiskem „abíčka“. Po chvíli jsem byl vpuštěn dovnitř. Mates už vypadal vážně hrozně. Neupravený s těkajícím pohledem a neustále drmolil vědomosti nasáté z časopisů. Před pozemkem ale najednou zabrzdil Radio se svým Espacem. Něco vykládal. Něco opravdu velkého a zabaleného v ozdobném papíru. Hned za balíkem vyskočil z Espace krtek. Mates začal okamžitě nabíjet. Krtek se slavnostně postavil na balík a začal zpívat jako člen hvězdné pěchoty: „hépy brzdéj dýr Mátes, hépy brzdéj tů jů“. Rozvázal stuhu a z papíru se vyklubal naleštěný TVR Tuscan. Mates se celý rozzářil a zajistil kulomet. Samozřejmě kvůli Tuscanu. Krev by se z něj špatně omývala. Krtek: „Je tvůj“ Mates: „Nekecej. Co za to chceš?“ Krtek: „Je to dárek. Jen mě, prosím, nech dodělat řidičák.“ Mates (je na něm vidět velký vnitřní boj, touha po TVR se mísí se živelným strachem z jízdy s krtkem za volantem): „Tak teda ještě 5 jízd, test a rychle vypadneš a v životě tě už neuvidím, platí?“ Krtek: „Platí.“ Mates: „Proč tak moc potřebuješ vlastně ten řidičák?“ Krtek: „GTI potřebuje odvoz na vystavovatelskou soutěž „Sádrový Šmudla 2005“, tak proto.“ Mates: „Nekecej. Co je ti do GTIho?“ Krtek (zablýskne se mu potutelně v jeho černých očích): „Mám slíbenou jednu videokazetu.“
Rozbalit vlákno
28
neregistrovaný "Marko"
18. 4. 2005 14:22
Re: Krtek dělá autoškolu – část V. (Návrat Jediho)
: "V zamyšlení jsem omylem zazvonil u vrátek jen dvakrát namísto smluvených tří krátkých cinknutí. Odpověděla mi kulometná palba." Zivot je na Teba fakt pes! Ale vzdy lepsie ako u Matesa. Zivot je nanho krt! A aspon podla toho co pises, nic moc to neni, ked je na niekoho zivot krt!
neregistrovaný "GTI"
18. 4. 2005 14:25
Re: Krtek dělá autoškolu – část V. (Návrat Jediho)
Přečetl jsem to na "deset způsobů" Ty nám dáváš. Škoda, že to byla poslední část. Tuším, žes oslovil Barrandov. Tak pokračování bude asi jako předfilm k Shrek3, viď
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 4. 2005 14:27
Re: Krtek dělá autoškolu – část V. (Návrat Jediho)
Ale kdeže poslední. Nepřestanu, dokud se krtek nenaučí řídit a ty se nezůčastníš soutěže o nejhezčího sádrového trpaslíka
neregistrovaný "GTI"
18. 4. 2005 14:37
Re: Krtek dělá autoškolu – část V. (Návrat Jediho)
No tak, to mám naději vyhrát i první cenu. Když mohu být designový guru, proč bych nemohl vyhrát sádrového trpaslíka Teda, pokud bude jezdit v Jaguáru přebouchaném Bertoňákem na Espace. Porcelánovej jelen se také zůčastní? Zdá se mi, žes ho nechal teď zrochu zahálet
neregistrovaný "Marko"
18. 4. 2005 14:49
Re: Krtek dělá autoškolu – část V. (Návrat Jediho)
AD Bertonak: Prvy riadok, foto napravo: to vyzera ako jeho robota... [odkaz]
neregistrovaný "GTI"
18. 4. 2005 15:01
Re: Krtek dělá autoškolu – část V. (Návrat Jediho)
To je Š 110 R Coupe. Pravda tedy je že v tomhle případě šlo o korespondenční konzultace směrované k pojetí Klasicistního tuningu, jakožto subkategorie živící svým emocionálně-designovým nábojem další 4 podskupiny (nejvýraznější podskupinou je právě známý obrácený kabriolet se sáněma a zákluzným dělem)). Jarda na to kejvnul, mohlo by to v těch správnejch vodách vystoupat na nejvyšší příčky designových ikon. P.S. Berťonák říká, že neví co je "emocionálně", tak že nehodnotí. No, známe ho...
neregistrovaný "Marko"
18. 4. 2005 15:08
Re: Krtek dělá autoškolu – část V. (Návrat Jediho)
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 4. 2005 19:13
Re: Krtek dělá autoškolu – část V. (Návrat Jediho)
Chápu, že se ti po něm stýská, jenže jelen nenávratně odlítnul do jiné galaxie. Pokud ale všichni toužíte po dalších šišlaných básničkách, možná se ještě vrátí.
18. 4. 2005 21:57
Re: Krtek dělá autoškolu – část V. (Návrat Jediho)
neregistrovaný "radio"
18. 4. 2005 15:34
Re: Krtek dělá autoškolu – část V. (Návrat Jediho)
Lonesi, ty si vážně extratřída grandiózní zápletka a famózní hlášky tak ještě nějaký díly, asi tak 95, aby to byla stovka ... musím se přiznat, že mi to čtení dává zabrat na bránici a ještě musím ten smích maskovat před kolegy !
neregistrovaný "mates"
18. 4. 2005 17:47
Re: Krtek dělá autoškolu – část V. (Návrat Jediho)
.... ty me zabijes, ani nemuzu myslet natoz neco rozumnyho napsat To TVR, ty me znas a ne ze ne
neregistrovaný "mates"
18. 4. 2005 17:50
Re: Krtek dělá autoškolu – část V. (Návrat Jediho)
Jen tise doufam, ze me nenechas na Nemeckych hranicich chytit s kradenym TVR a za trest nepujdu makat na linku kde montuji 3l Lupo
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 4. 2005 19:07
Re: Krtek dělá autoškolu – část V. (Návrat Jediho)
A víš, že nějaká podobná zápletka by se mi líbila? Tos neměl říkat Jasně, že tě znám. To je jediný důvod, proč si za terč vybírám hlavně tebe. Taky bych třeba radši někde pořádně vymáchal Yaroukha, jenže nevím ani, čím by chtěl jezdit a navíc bych pro něj musel udělat speciální třířádkovou edici příběhů, protože delší příspěvky prý nečte.
18. 4. 2005 21:56
Re: Krtek dělá autoškolu – část V. (Návrat Jediho)
Na Yaroukha bacha. Jarda s Bertoňákem ho jednou viděli na burze prodávat starší čísla Speedu a bylo to pak dost náročný ho tu udržet u diskuze Já bych měl také nápad - nebylo by to za trest, ale za odměnu pro Matese a dostal by to Lupo k užívání s cisternou nafty, to by mu vydrželo do důchodu Auto jako auto.
neregistrovaný "mates"
19. 4. 2005 07:40
Re: Krtek dělá autoškolu – část V. (Návrat Jediho)
To "ato jako auto" uz nikdy berikej!
neregistrovaný "GTI"
19. 4. 2005 09:46
Re: Krtek dělá autoškolu – část V. (Návrat Jediho)
Ale...vždyť...já... myslím, jako že auto je jako auto. To znamená, že jako je auto, a pak je jiné auto, a tamto auto, že je tedy jako to tohle auto. rozumíš? Jeko, že auto je auto ja auto. Vedle toho jsou auta, která nejsou jako auta. Tady, jako, že máš auto, tohleto, no a pak máš jiné to tamto auto, a že jako to auto není jako tamto auto i když ,jak tvrdím nahoře, je auto jako auto. To je přece automatické. Nebo automatizované? Nějak jsem se do sebe zaplet.
neregistrovaný "mates"
19. 4. 2005 10:41
Re: Krtek dělá autoškolu – část V. (Návrat Jediho)
Ted uz ti rozumim! Takze v produkce VW je to burt jestli je to Lupo nebo Passat, je to proste jen auto. A pak jsou taci, kteri delaji vic nez auto (TVR, Alfa, Lotus, Jag, Ford,....) Konecne si rozumime
19. 4. 2005 11:23
Re: Krtek dělá autoškolu – část V. (Návrat Jediho)
Ford Ford? Foord! Závorka dobrá... až na poslední slovo
neregistrovaný "mates"
19. 4. 2005 12:22
Re: Krtek dělá autoškolu – část V. (Návrat Jediho)
Jiste ze Ford (GT40, GT, Capri, Focus, TB,....bylo by jich spousta)
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 4. 2005 12:27
Re: Krtek dělá autoškolu – část V. (Návrat Jediho)
A Mustang a Thunderbird
neregistrovaný "mates"
19. 4. 2005 14:40
Re: Krtek dělá autoškolu – část V. (Návrat Jediho)
Thunderbird jsem zminil Ono by toho byla ukrutna spousta, takze jsem se nerozepisoval To jen aby GTI vedel
19. 4. 2005 15:37
Re: Krtek dělá autoškolu – část V. (Návrat Jediho)
Jak, abych věděl...? Já píši o závorce - jako o tom běžném - Focus, Mondeo. To ostatní víš, že cením.
neregistrovaný "mates"
19. 4. 2005 16:59
Re: Krtek dělá autoškolu – část V. (Návrat Jediho)
Vsak taky jo, Escort, Sierra, Focus i to Mondeo jsou auta s necim navic Nektera z nich uz vstoupila i do pomyslne sine slavy (viz. Escort - vyroba ukoncena cca 1998) Jediny model o kterem mam ja osobne velke pochybnosti je Galaxy. To ze Ford pozde (ale prece) pochopil evropsky hlad po nafte je vec jina. Z toho vseho, suma-sumarum je naprosto jasny, ze u Fordu je pomalu kazdy model uspesny az legendarni, kdezto u jine nejmenovane automobilky jsou jen 2-3 hodne prodavana auta a jakykoliv pokus o posun konci fiaskem Snad jen to GTI (plechove) ma sanci vstoupit mezi vyvolene. Ale jen za predpokladu, ze uz nebudou dal pokouset osud a ukonci tento model. PS: Popozen servismana
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 4. 2005 16:51
Re: Krtek dělá autoškolu – část V. (Návrat Jediho)
No jo vlastně Na mě musíš pomalu. Aspoň T-bird si mohl napsat
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 4. 2005 08:03
Re: Krtek dělá autoškolu – část V. (Návrat Jediho)
Jen dočkej času. Další díl se zas o trochu víc opře i do tebe A Yaroukha holt vynechám...že by teda pan Láník? Ne, asi ne. To bych už nikdy nesměl přispívat
neregistrovaný "GTI"
19. 4. 2005 09:40
Re: Krtek dělá autoškolu – část V. (Návrat Jediho)
Buď rozvááážný nebo napíši něco o tom jak sis sehnal pod rukou Trabanta přebouchanýho na růžového Cadyho a nepoznal jsi, že je to plagiát...
neregistrovaný "Lonestarstate"
19. 4. 2005 11:28
Re: Krtek dělá autoškolu – část V. (Návrat Jediho)
Hádají se Američan a Čech, jestli je Trabant auto. Američan říká: "Tohle určitě nemůže být auto, možná tak nějaký model, ale určitě nedokáže jezdit." Čech: "Ale je to auto, co já jsem se v něm najezdil, koukej." Sedne do Trabantu, nastartuje, popojede kousíček dopředu, pak kousíček dozadu, pak se chvíli točí dokola na místě a nakonec se pořádně rozjede. Když se Čech vrátí, praví Američan: "vyhrál jsi, je to auto, ale co jsi to na začátku tak blbnul?" Čech: "Nejdřív jsem musel ukroutit pampelišku, co se mi přivřela do dveří."
19. 4. 2005 11:49
Re: Krtek dělá autoškolu – část V. (Návrat Jediho)
neregistrovaný "Gallego"
19. 4. 2005 00:23
Fotky odlišných vozů
Nechtěl bych pánům recenzentům sahat do svědomí, ale takhle 'schovávat' fotografie předchozího modelu Azure mezi dropheady není moc profesionální. Aby si člověk všimnul, že vozy na fotkách č. 4 a 9 jsou odlišné od těch ostaních, na to nemusí být automobilový expert nebo znalec bentleyů. Ale praxe je to nejspíš vcelku běžná, před pár lety jsem v jednom časopise u článku o Rolls-Royce Silver Seraph našel fotografii Bentley Arnage (a k tomu takovou, která byla k dispozici ke stažení jako tapeta na oficiálních stránkách společnosti Bentley).
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Bleábrrr"
19. 4. 2005 15:15
Re: Fotky odlišných vozů
njn.. taky ted na to koukam a rozdil je opravdu patrny na prvni pohled... ale pravda je ze obe tato auta jsou krasna i kdyz Azure uz ma nejlepsi casy za sebou...