A je to tady... Duesenberg. Jako ostří meče ti zazní tohle legendární jméno. My, my co ve stopách Velkého Gatsbyho stojíme na molech a hledáme světla svých dávných lásek, my ctíme tuhle ikonu. A jestli se ti to Duesenbergu nepovede, tak to bude velkej prů**r.
Viac ako 10 rokov cakam na to, az niekto ozivi prakticky jedinu US-superexkluivnu znacku. Uprimne, cakal som, ze prava na znacku kupia bud ludia od GM, alebo od Fordu - a postavia to na vrchol svojej ponuky. Teraz som trosku sklamany z toho co sa pripravuje. Tento koncept sa mi zda trosku okazali (viac pre ulice Las Vegas, nez do zbierky seriozneho zberatela), naviac vykarad niektore namety pouzite u inych znaciek (to Lambo odzadu tu uz "padlo", predne svetla su nie nepodobne Benley Conti.). A to nie je dobre. Moze to fungovat a funguje u mainstreamu, aj premiovych znaciek, ale v exkluzivnom segmente by som za svoje peniaze chcel "vlastnu tvar". Ale, na druhu stranu, jedno prislovie ovori: "Nechval dna pred vecerom". Takze asi pockame na finalnu verziu...
zdali pak je dnes ta správná doba pro oživování legendy jménem duesenberg...
2xOHC, půlkulatý spalovací prostor v době spodových motorů byla vymoženost, kterou snad tenkrát ani nedokázali docenit
No on se snaží říci, že Duesenberg je předválečná záležitost, konkrétně 30. let (poslední modely) Tato značka byla něco jako je dnes zhruba asi tak Maybach. Tedy superluxusní a finančně nedostupné auto plné posledních prvků luxusu a inovativních technologických řešení. Takže v té době bylo toto auto více méně hi-tech záležitostí protože v té době už používal DOHC motor (30. léta) což nikdo jiný snad ani nedělal a první OHV motory jsou někdy od přelomu 40-50. let no a první DOHC jsou záležitostí až konce 70. let. Tak si vem co to muselo v té době být za auto...
Mne ta maluvka prijde docela tragicka. (Byly doby, kdy bych si troufal nakreslit lepsi, zkusit to.) Je to vubec autenticke? (Samozrejme jsem si vedom toho, ze design neni jen o malovani nebo modelovani na PC.)
podla mna to skonci fiaskom. Nezavisla firma len tazko vyrobi superluxusne auto ktore sa vyrovna Maybachu, RR alebo Bentleymu. Sice sa par znackam nieco podobne dari (Pagani, Koenigseg) ale myslim ze to su skor vynimky
Pokud budou mít dost prostředků na dokončení vývoje a všechny homologační procedury, jistě najdou zdroje i na nákup špičkových technologií. Stejně se s největší pravděpodobností bude jednat i ruční kusovou výrobu a know-how se dá koupit prakticky na cokoliv. Přeju jim, ať to dotáhnou, i když tu příď by fakt mohli přemalovat...
Cadillac začal testovat speciálně upravený model STS, který je nabitý kdejakou technologií. Pravděpodobně je to součást příprav na chystanou vlajkovou loď. Pár zajímavostí z výbavy: čelní světlomety z LED ( [odkaz] ), silicon-carbidové brzdy a kola odlitá z magnézia ( [odkaz] ), 3D navigace ( [odkaz] ), pro zábavu DVD 5.1 Bose a dvě konzole xBox integrované zezadu do čelních opěrek hlavy ( [odkaz] ), věci jako konfigurovatelný barevný head-up displej a magnetoreologické tlumiče jsou už samozřejmostí Vůz pohání přeplňovaný V8 6,0 s 505koníkama, které distribuuje šestistupňová automatická převodovka HydraMatic. A můj oblíbený detail na závěr: držáky na nápoje, co chladí nebo hřejí pití podle přání ( [odkaz] ).
no jako majitel Cadillacu, musím říci, že po 20 letech konečně zase nabral dech a dobře si našlápl. Jestli vydrží s dechem tak bude opět světová jednička. Technologie a nové myšlenky mě. vždy. Asi v 80-90 letech doplatil na bezradnost GM.
Cadillac dělal dobrý auta vždycky. Šlo jen o to, jak dobře se mu dařilo sledovat trendy. V 80.-90. letech dělal taky technický pokrok. Jen dost zanedbal marketing. Teď už snad pochopil, že virtuální realita okolo výrobku je důležitější než výrobek sám (viz angažovanost v Matrixu 2 a dalších filmech). No a jako budoucímu majiteli Cadillacu mi taky dělá radost
1990 coupe deville. No pracovat pro Kroymans by bylo asi ok. Jenže Kroymans vybral pro ČR jako distributora firmu Charouz a s tou nechci profesně mít nic společného.