Novinky
saldy
0
Jdou na to chytře, kdo neskousne ix35, bude se mu tohle líbit :yes:
Jak jsem IX35 hanil, jeji sestricka Kia vypada o hodne lepe. Myslim, ze Hyundai ma s IX35 zadelano na prodejni problem.
Nemôžem si pomôcť, ale súčasný dizajn KIA je minimálne o jeden stupeň vyššie ako dizajn Hyundai-u. Viac prijateľný pre vkus európskeho zákazníka, Hyundai, naopak, možno pre ázijského...ak bude nový Sportage vo finálnej podobe vyzerať ako na priložených fotkách, tak v Európe bude mať ix35 skutočne problém.
On je to tak schvalne - Hyundai se orientuje na asijske a americke zakazniky, KIA na evropske.
Pro ty, kdo jdou za optimalnim pomerem cena / hodnota je to velmi dobre reseni. Polorendlik rychlokvaska bude mit zavazne problemy. Naopak Yetiho to neohrozi, to je vyssi liga. Ma totiz mimo jine pod kapotou motor TDI.
Neslyšel jsem na současné motory CRDi nic špatného, naopak jsou výkonově srovnatelné, či lepší než většina evropské konkurence, takže TDI bych jako výhodu nespatřoval.
Tak tak.V Autotipu??? Nejsem si ted jist kde ten test byl... tusim Octa vs. Ceed s 1.6 v naftach v kombi... a korejsky motor vydrtil nove TDI jak v pruznosti (s naskoky v rozmezi 3-5s), tak ve spotrebe 😉
Spíš na netu. Auto Tip jsem si koupil do zásoby na čtení v létě na dovolenou...a nezklamal, vlastně nepřekvapil 😄
Jj mas pravdu... Autotip to nebyl (mam ho predplaceny tak to byla prvni mozna volba) 😉
Ale byl to - A SVETE DIV SE - sam nestranny "Svet Motoru" a to je kua co rict... periodikum zname tim, ze soustavne vyhrava Skodovka >😁 :-! a taky tim, ze jsou schopni proti sobe postavit nesrovnatelne motory, aby potom ten vyvoleny naprosto znicil ten druhy - hehe jeden z duvodu, proc si uz SM nekupuji ;-\
Ale byl to - A SVETE DIV SE - sam nestranny "Svet Motoru" a to je kua co rict... periodikum zname tim, ze soustavne vyhrava Skodovka >😁 :-! a taky tim, ze jsou schopni proti sobe postavit nesrovnatelne motory, aby potom ten vyvoleny naprosto znicil ten druhy - hehe jeden z duvodu, proc si uz SM nekupuji ;-\
Připojuji se k oběma předchozím názorům. Je to moc pěkný kousek. Pokud bude zachován dosavadní příznivý poměr mezi cenou, kvalitou a užitnou hodnotou, na úspěch je zaděláno.
bude to neskonale drahe...ako aj terajsia generacia, takze o ohrozeni Dacie sa neda uvazovat, ta bude mat vzdy lepsi pomer cena/hodnota
Drahe je v automobilovom priemysle veľmi relativny pojem. Drahe auto je vtedy, ked sa predáva menej ako sú naplánované počty. Keď sa predáva tak ako je naplánované, prípadne viac, tak je cena dobre nastavená. Suma ktorá je u jedného zástupcu rovnakej veľkostnej kategórie vyššia ako druhého u inej značky s rovnakou výbavou a výkonom je zväčša vyššia preto, lebo takútu cenu trh u jedného akceptuje a u druhého proste nie. Ono väčšinou to drahšie auto ani nie je od toho lacnejšieho lepšie, len si to kupujúci myslia. Proste ten kto si mysli, že vozidlo A je drahšie preto, že je lepšie si ho kúpi. Ten kto si to nemyslí tomu sa zdá drahé a kúpi vozidlo B.
...ale aj tak tu clovek skoro urcite dostane to iste, ak este aj nie viac ako u o minimalne jednu tretinu drahsieho Tiguana! No ak by som siel teraz kupovat auto, tak vazne zacinam rozmyslat nad Korejcom. Na X1 sa ale nechyta... Ta bude pre mna asi srdcova zalezitost...
Čím je X1 tak výjimečná? Jen tím modrobílým znáčkem na kapotě? Jinak je to auto na pohled zoufale disproporční, podobně jako X3.
To je zrejme jeho devíza... 😉
Co je tou devizou? Znak nebo disproporčnost? Tu prostě kladně ohodnotit neumím a ke znaku viz níže 😉
Ukáž mi iné SUV s dlhým štíhlym čumákom, kabínou posunutou k zadnej náprave a ťažkým zadným previsom. Už z tohto popisu ti skoro každý povie, že je to BMW, aj keď nemusí sadnúť a páčiť sa každému. 😉
Je to celý system 4x4 xdrive, performance control, dynamická kontrola trakce(DTC) nebo servotronic, jenom toto se týká mimořádného podvozku kterým se liší a za což se i připlácí, někdo si rád připlatí i za dokonalé nasr*ní sousedů a k tomu zas louží ta modrobílá vrtule na čumáku 😉
Jestli uvazuje nekdo tak, ze si koupi nejake konkretni auto jen proto, aby nasr*l sousedy, tak takoveho cloveka opravdu hluboce lituji. :no:
Nechceš místo litování dát dohromady srovnání parametrůmotorů TDI a CRDi? 😄
Doufám že jako "odborník" víš, že TDI je ochr. známka pro přímý vstřik paliva do válce u koncernu VW,takže v principu je to totéž, jen je u CR jiný způsob řešení vstřikování, resp. systémy přímého vstřiku se vyvíjejí, co nám umožní elektronika... Ještě začni pitvat solenoidové a piezo. vstřikovače,v čem se liší,kolik vstřik. dávek na jeden cyklus a budeme o moc chytřejší.BTW: CR vymysleli a dělali jako první u Bosche,což jistě není korejská firma...myslím,že zcela určitě....(když už se otevírají odborná témata o spal.prostorech a vstřikování).Že např. HDI od PSA, CDI od M-B, dCi od rencla, TDCI u Forda atd...je v principu totéž...jo miláčku,co už?Konečně první přímovstřikový motor v naftě pod 3 l objemu byl v roce 1983, Ford, Transit, 2,4 l...Do té doby 3 litry a výš,pro přímý vstřik.Nebo nepřímý vstřik pro menší objemy, nesprávně "komůrkový"motor....Vzduchová,vírová nebo tlaková "komůrka"....Nazdárek :-!
A ja zasa lutujem Teba, lebo ty sem chodis len preto, aby si nasieral majitelov rendlikov. 8-s
S tím nasí... máš pravdu. Majitelé vozidel s modrobílou vrtulí ve znaku mě dovedou značně nas... svým chováním na silnicích. V agresivitě, bezohlednosti a nebezpečnosti vůči ostatním překonávají i majitele často zdůrazňovaných služebních Fabií a Octavií. Zbytek... no pro mne bez komentáře. Snahy o závodění se SUVky šly vždycky mimo mne a nikdy jsem je nepochopil.
ádíku, já jsem tvůj člověk-jednou se právě takové bmw napíchlo na zadní kouli navařenou na rám na Pajeru, jenom to tak lechce cuklo, no a jindy jsem zas nacouval na nějakej malej rendlík, páč přes rezervu blbě vidim dozadu >😒]
Tahle bagatelizace je opravdu směšná a dětinská. Řidič je buďto normální, nebo hovado. A těžko ho rozlišovat podle značky vozu.
Majitel BMW?
Proč tedy je v určitých značkách větší koncentrace hovad, než v jiných? Na počet je BMW méně, než Peugeotů nebo Renaultů a přesto je těch hovad více v BMW, než ve zmíněných autech. Čím to je? Mluvil jsem celou dobu o lidech, což tedy znamená, že značka BMW jako taková přitahuje hovada a lidi, kteří pohrdají svým okolím natolik, že jim nevadí jeho ohrožování.
Proč tedy je v určitých značkách větší koncentrace hovad, než v jiných? Na počet je BMW méně, než Peugeotů nebo Renaultů a přesto je těch hovad více v BMW, než ve zmíněných autech. Čím to je? Mluvil jsem celou dobu o lidech, což tedy znamená, že značka BMW jako taková přitahuje hovada a lidi, kteří pohrdají svým okolím natolik, že jim nevadí jeho ohrožování.
Spíš bych měl jinou teorii. Majiteli BMW většina lidí prostě a jenom závidí právě to bmw (viz efekt nas...... souseda) no a aby si kompenzovalo svůj mindrák tak když uvidí řidiče v bmw tak si mindrák léčí výrokem o hovadu/dobytku/dosaď jakoukoliv nadávku aby pofoukalo svoji neschopnost pořídit si lepší auto než logan/fabii/cli👋dosaď co chceš co není prémie. Řidiči bmw nebo audi jsou hovada je výrok ze stejné kategorie jako všichni bohatí jsou zloději.
Nič neplatí všeobecne. Ale faktom je, že majetní ľudia sú častejšie nafúkaní a arogantní ako ostatný plebs (tiež neplatí všeobecne), a často svoju nadradenosť dokazujú okoliu práve kúpou veľkého a drahého auta (neplatí všeobecne), tým autom je často práve zástupca prémiovej triedy, a tým sa dá vysvetliť, prečo častejšie ľudia na veľkých a drahých autách jazdia ako hovädá. Čo ale nevylučuje prítomnosť solídneho a slušného človeka v prémiovke, alebo hoväda v lowendovom modeli alebo hoci úplnom šrote. 😉
Až se v naší zemi kvality lidí přestanou posuzovat podle ceny auta, kterým jezdí, bude mi o mnoho lépe.
Mě vůbec netrápí, kdo co má, trápí mě, jak jezdí. Hovado je každý, kdo mi vletí před čumák a prudce zabrzdí, protože do zatáčky před sebou nevidí. Hovado je každý, kdo si vynucuje na silnici svůj názor silou.
Dovedu v duchu řidiči BMW poděkovat, když mě pustí do pruhu, protože chci odbočovat a neznám situaci. Dovedu v duchu říci o řidiči Peugeotu, ať si trhne, když se mě snaží schválně blokovat při tom samém.
Jsem dost bohatý člověk. To, že své bohatství necpu do auta, mě dělá horším, než ostatní?
Mě vůbec netrápí, kdo co má, trápí mě, jak jezdí. Hovado je každý, kdo mi vletí před čumák a prudce zabrzdí, protože do zatáčky před sebou nevidí. Hovado je každý, kdo si vynucuje na silnici svůj názor silou.
Dovedu v duchu řidiči BMW poděkovat, když mě pustí do pruhu, protože chci odbočovat a neznám situaci. Dovedu v duchu říci o řidiči Peugeotu, ať si trhne, když se mě snaží schválně blokovat při tom samém.
Jsem dost bohatý člověk. To, že své bohatství necpu do auta, mě dělá horším, než ostatní?
Bývalý majitel BMW... Spíš bych to viěl tak, že prase používající vůz třeba BMW je "viditelnější" než ta samá povaha ve Favoritu. Můj pantáta jezdí i novým vozem po dálnici do 100km/h a kdo je rychlejší na roho nadává do čuňat. Sám je přitom nebezpečnější než BMW jedoucí 140km/h.
Ohledně nebezpečnosti na silnicích vidím daleko problémovější nevyježděná mláďata, sobecké řidiče kamionů a dodávek. A navíc bych řekl, že se obecně agresivita řidičů v ČR snižuje.
Ohledně nebezpečnosti na silnicích vidím daleko problémovější nevyježděná mláďata, sobecké řidiče kamionů a dodávek. A navíc bych řekl, že se obecně agresivita řidičů v ČR snižuje.
Do 100 km/h predsa nie je na diaľnici nebezpečná rýchlosť. Keby si napísal 80, tak asi súhlasím. Mimochodom, tých BMW (a podobných) vídam na diaľnici častejšie ísť skôr tak 160-180, ako 140 km/h.
S posledným odstavcom súhlas. Ľudia začínajú byž ohľaduplnejší, ale potom také "prasa" (bez ohľadu na to, v akom aute sedí) vyčnieva z radu o to výraznejšie.
S posledným odstavcom súhlas. Ľudia začínajú byž ohľaduplnejší, ale potom také "prasa" (bez ohľadu na to, v akom aute sedí) vyčnieva z radu o to výraznejšie.
Kdyz ti takovej chytrak jedouci 100km/h, nadavajici na vsechny, kdo jedou rychleji, vjede z pravyho necekane do levyho pruhu, tak uvidis jak ta rychlost neni nebezpecna. Prave takovi prave tohle delaji a casto to delaji schvalne.
Co je na X1 špatně? Když se oprostíš od reklamních povídaček, tak jde o zvýšené kombi jedničkové řady, ať už stojí na podvozku trojky nebo ne. Proporčně je to kombík BMW jak má být. Dlouhá přední kapota, krátký přední, delší zadní převis.
Nelíbí se mi právě ta příšerně dlouhá příď ve srovnání se zbytkem auta. Bez ohledu na to, že to je typické BMW atd...
BMW ma v vyborny marketing, ale nie je vsetko zlato, co sa blysti... [odkaz] mnohokrat mam pocit, ze nie je nic lepsie ako nemecke auta... podcenovane su japonske ( vlastnim ) a aj korejske, ktore napreduju rychlo aj designovo aj technicky. Je to o medialnej masazi tu v EU. V USA ma napr. Honda postavenie ako tu VW. Ale povedz tu, ze mas Hondu...a že mas nemca...
[odkaz]
Normalnim lidem uz zkratka dochazi, ze auto, ktere plouha bricho po zemi, neni pro bezny provoz to prave orechove.
kam ty na tie "múdra" chodíš? 8-s
Už aby tá móda, ktorá tlačí na cesty zbytočné 2-tonové obludy, ktoré v mnohých prípadoch slúžia len na podporu falošného ega, skončila. Správne auto má mať najviac jednu tonu, cx pod 0,25, maximálku do 180 a akceleráciu na stovku 10-15 sekúnd. Kabínu pre 4-5 ľudí a kufor primeraný triede a určeniu. Všetko ostatné je neekologický a škodlivý balast a zbytočnosť. >😒]
Tento názor mně živě připomíná teorie socialistických plánovačů 😉
Ja proti vozu Ford Fusion s dieselem nic nemam 😉
Klameš!
Fusion je na F, aj Ford je na F , tak to tu na mňa nehraj...
O.i. Fusion má Cx=0,25?
Fusion je na F, aj Ford je na F , tak to tu na mňa nehraj...
O.i. Fusion má Cx=0,25?
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Je to opravdu pěkný kousek,až mě to mrzí.Nejsem žádný příznivce Hyundae,ale přijde mi ,že si zadělává na průšvih.Kiu vytáhl upně od dna a zapomíná na svůj vývoj.Např. Sorento převlečené SantaFe,Sportage - Tucson ,konec konců Ceed- i30.Ještě si pamatuju zhruba před 6 lety se Kia prodávala v Německu v obchoďáku,jako rohlíky,nikdo to nechtěl. A teď.Je to smutné.Snad to Hyundai rozdýchá.
Zapominas, ze koncern Hyundai/KIA je globalni spolecnosti. Hyundai se zameruje na asijskou a americkou klientelu, KIU zaciluje vic na evropske zakazniky. Maji to vymyslene moc dobre. :yes:
Delenie úloh v koncerne. Kia má usadlejší a konzervatívnejší štýl, Hyundai vyznáva dynamiku a modernu. 😉
Nakoniec, peniažky z predaja idú zrejme do tej istej kasičky...
Nakoniec, peniažky z predaja idú zrejme do tej istej kasičky...
Teraz si sa trocha sekol nie? 8-s
Tebe prídu modely Soul, Ceed alebo Sorento ako konzervativne autá? Myslím, že je to opačne.
Tebe prídu modely Soul, Ceed alebo Sorento ako konzervativne autá? Myslím, že je to opačne.
Soul vybočuje z radu, to je fakt, a že to asi nie je to pravé orechové pre značku, je tiež fakt, predaje zrovna rekordy netrhajú.
cee´d alebo Sorentu možno nie sú dôsledne konzervatívne (kde také niečo tvrdím?), ale určite usadlejšie a konzervatívnejšie ako celý rad konkurencie alebo niektoré sesterské modely koncernu.
cee´d alebo Sorentu možno nie sú dôsledne konzervatívne (kde také niečo tvrdím?), ale určite usadlejšie a konzervatívnejšie ako celý rad konkurencie alebo niektoré sesterské modely koncernu.
moc se mi nezamluova, skoda - pokud jde o design, je na tom kia lip a lip...navic tam vidim trochu tiguan...no nic, pockam na poradny foto...
Muzu vedet ve kterych castech vidis ten Tiguan? Ja jsem asi slepy... >😁
Aj toto vypada velmi dobre, ovsem ix35 je opticky vyvazenejsia (aspon z mojho pohladu). Ale i tak prajem predajne uspechy :yes:
Vidím, že aj Sportage sa drží línie zmenšovania zasklenej plochy. Predpokladám, že "kvôli bezpečnosti" budú mať autá budúcnosti miesto skiel len malé priezory ako v tanku. Kedysi som videl test výhľadu z áut, kde porovnávali 20 rokov staré autá a moderné, a tie nové dopadli katastrofálne.
Nové autá majú vzadu hrubé stĺpiky, vpredu zas malé trojuholníkové okienka pred prednými dvermi, na kapotu šofér nevidí a predok len odhaduje. Hlavné ale je, že si majiteľ môže objednať obrovskú presklenú strechu, aby sa v lete mohol v aute dobre smažiť.
A možno to firmy robia kvôli tomu, aby si majiteľ ešte dokúpil parkovacie senzory vpredu aj vzadu, parkovacie kamery vzadu, vpredu, na bokoch, na streche, v spätných zrkadlách atď...
Nové autá majú vzadu hrubé stĺpiky, vpredu zas malé trojuholníkové okienka pred prednými dvermi, na kapotu šofér nevidí a predok len odhaduje. Hlavné ale je, že si majiteľ môže objednať obrovskú presklenú strechu, aby sa v lete mohol v aute dobre smažiť.
A možno to firmy robia kvôli tomu, aby si majiteľ ešte dokúpil parkovacie senzory vpredu aj vzadu, parkovacie kamery vzadu, vpredu, na bokoch, na streche, v spätných zrkadlách atď...