Novinky
Ucinnost motoru a tim i mnozstvi CO2, ktere zpusobuje globalni oteplovani, ale take subjektivni chovani motoru se jednoznacne zlepsuje se ZVETSOVANIM, ne zmensovanim kompresniho pomeru. To ovsem vyzaduje vyspely zpusob vstrikovani paliva pod opravdu vysokym tlakem. Napriklad system TDI PD... Ovsem takovy motor nektere firmy vyrobit neumi. :no:
Nějakou nevysvětlitelnou souhrou náhod nejsi šéfkonstruktérem motorů u Peugeota ty, Adolfe, ale nějakej neználek. Jak totiž jinak označit někoho, kdo nerozezná kvality systému čerpadlo-tryska :yes:
Blbost. PD je minulostou prave koli emisnym normam! Nedokaze totiz presne casovat okamih vstreknutia paliva. Preto bol aj VW nuteny opustit ten "vyspely" sposob vstrekovania, a prejst na CR...
Spotřeba bude v reálu i nižší než udávaná, sám se 2.0HDi i s průměrnou rychlostí 70km / h vykouzlím 5,5 litru a to všechny mimo obec předjíždím 😄
Má jedno ALE - nevíte, jak je na tom PSA s FAPem? Pořád se tak se*e?