Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Chevrolet Spark (Matiz): naše první jízdní dojmy

"Dobrý den, vítám vás na prezentaci nového Chevroletu Matiz, ehm, vlastně promiňte Chevroletu Spark." Přesně tak začala dvoudenní poznávací túra ve střední Itálii. Ačkoli jsme putovali ve stopách svatého Františka z Asissi, cílem byla cesta samotná...
Zpět na článek
16. 3. 2005 13:09
neregistrovaný "Pavel"
16. 3. 2005 14:09
neregistrovaný "ferino"
21. 3. 2005 15:16
neregistrovaný "Pavel Nový"
16. 3. 2005 15:35
neregistrovaný "radio"
16. 3. 2005 17:10
neregistrovaný "kedyson"
16. 3. 2005 18:43
neregistrovaný "anonym"
16. 3. 2005 19:16
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 3. 2005 22:43
neregistrovaný "Paja"
16. 3. 2005 23:06
neregistrovaný "wolff"
17. 3. 2005 09:51
neregistrovaný "mt"
17. 3. 2005 13:53
neregistrovaný "ciello"
19. 3. 2005 14:57
neregistrovaný "diblík"
2. 8. 2007 15:08
neregistrovaný "Tom"
17. 3. 2005 22:01
neregistrovaný "((- -))"
10. 9. 2005 23:27
neregistrovaný "anonym"
22. 3. 2005 12:05
neregistrovaný "Tomino"
22. 3. 2005 12:26
neregistrovaný "Alcides"
2. 8. 2007 15:09
neregistrovaný "Tom"
neregistrovaný "Pavel"
16. 3. 2005 13:09
bez titulku
Hezky fotky! Ale vic se mne libi okoli Assisi nez to male auticko.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ferino"
16. 3. 2005 14:09
Spark (Matiz) vs Atos
Ked to tak citam, tak mi pripada ze Matiz (Spark) ma vysoku predajnost len vdaka dobremu PR. Inak po vastnej skusenosti mozem povedat ze Hyundai Atos Prime je praktickejsie auticko nielen velkostou (220 l kufor) ale aj variabilitou, vybavou a motorom (zhodny s 1.1 v modely Getz).
Preto by som dal tip pre novinarov, co tak urobit porovnavaci "bratrovrazedny test" tychto dvoch "korejskych" vozidiel v podobnej vybave. Atos Prime je totiz len rok stary model, takze by to bolo aj rovnocenne prorovnavanie. A obe auto maju skor zensky design.
Vdaka
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Pavel Nový"
21. 3. 2005 15:16
Re: Spark (Matiz) vs Atos
No já mám vlastní zkušenost s Matizem i s Atosem a zatímco v Matizu si bez problémů sednu za volant (měřím 196 cm), tak v Atosu jedině pod podmínkou, že udělám díru do palubovky pro pravé koleno (případně že pravým kolenem budu řadit) a levou ruku vystrčím z okýnka... O místě vzadu ani nemluvě. Atos je koncepčně ještě starší než Matiz, ten "mikrofacelift" loni nic nezmění na provedení interiéru (pákové ovladače ventilace ala Favorit) ani jízdních vlastnostech (a má vyšší povinné ručení, což je pro důchodce, kteří tvoří nemalou část zákazníků těchto miniprdítek, jeden z nejdůležitějších argumentů).
neregistrovaný "radio"
16. 3. 2005 15:35
jo
v Asissi jsem byl, je to už moc let, jel bych tam zase, ale být na místě redaktorů, jdu raději do města, do kostela a projít si uličky, než ztrácet čas korejským bobkem
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "kedyson"
16. 3. 2005 17:10
Chevy a miniauto?
Já nevím, nějak mi to celé připadá postavené na hlavu. Korejské auto s italským designem a americkým jménem? Když se řekne Chevrolet, okamžitě mě napadne Chevy Bel Air 1957, Camaro nebo nové Monte Carlo. Všechno typicky americké koráby. A teď se Jmenuje Chevrolet i tenhle diblík???
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "anonym"
16. 3. 2005 18:43
Re: Chevy a miniauto?
matiz se musí žít!
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 3. 2005 19:16
Re: Chevy a miniauto?
Chevrolet je i v USA značka spíš pro chudší. (kromě imageových modelů jako Corvette, SSR,...) Pravda rozměry jsou o dost větší, ale takový je rozdíl i mezi evropskou a americkou divizí Fordu a nikomu to už dnes zvláštní nepřijde: že by říkal "Káčko není pořádný Ford, Fordy jsou koráby jako Crown Victoria, Mustang,..."
neregistrovaný "Paja"
16. 3. 2005 22:43
VYPADA DOBRE
Na fotkách vypadá dost dobře. Matiz se mi nikdy nelíbil, ale Spark je o DOST hezčí.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "wolff"
16. 3. 2005 23:06
Re: VYPADA DOBRE
Mě to přijde obludné....
neregistrovaný "mt"
17. 3. 2005 09:51
bez titulku
Ja myslim ze hlavni duvod, proc se u nas bude tahle pixla prodavat je cena cena cena… Design to muze mit treba krabice od bot...Ale sympaticky je, ze se do toho fakt vejdou 4 lidi a ne 2 + 2 beznohy jako v Aygo&spol. Jinak zmena dejvu na sevrolet - to je fakt "mistrovsky" tah strategu od GM ) ale zakaznikovi, kterej si jde pro korejcika je asi jedno, jestli se to jmenuje daewolet, chewroo nebo ladaniva, hlavne, ze na to nejak nasetri )))
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "ciello"
17. 3. 2005 13:53
Re: bez titulku
to s tebou zásadně nemůžu souhlasit..! Lidé nekupují produkty ale vjemy kterými se řídí (a samozřejmě peněz..). Protože Daewoo ztrácelo, kazilo jméno evropským prodejcům GM a protože GM vlastní tu jejich fabriku, tak i z mnoha jiných důvodů se přejmenovali.. jde o to, že to je hlavně kvůli středo a východoevropskýmu trhu.. klient si už nekupuje korejce ale Chevrolet a za pár let si na to už mnoho lidí nevzpomene, že to bylo Daewoo stejně jako polovina národa zapomněla, že tady byl tuhej komunismus.....!!! A taky chtěli aby si lidé nespojovali Chevrolet (obecně) k drahým a velkým americkým autům tzn. pro někoho nedostupné a tím pádem se o něj ani nezajímá. A s příchodem Cadillacu do Evropy se jim rozšiřuje paleta vozů k nabídce ve vlastních řadách... A je to tak jak psal LOnes výše s Fordem... takže k jejich situaci to je logickej krok kterej se nezrodil přes noc v jedný hlavě...!!
neregistrovaný "diblík"
19. 3. 2005 14:57
Re: bez titulku
...konečně jeden rozumný názor v této rubrice.
neregistrovaný "Tom"
2. 8. 2007 15:08
Re: bez titulku
Pekna fantasmoagoricka radobydedukce, ale ve skutecnosti je to tak, ze prava na znacku ma puvodni koncern (co dela lode, elektroniku, bragry atd.) a GM proste nemelo zajem delat propagaci znacky, ktera mu nepatri...
neregistrovaný "((- -))"
17. 3. 2005 22:01
Spark
O proti první generaci zlepšení, ale blecha je to stejně
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "anonym"
10. 9. 2005 23:27
Re: Spark
neregistrovaný "Tomino"
22. 3. 2005 12:05
:-))
Nevím, jak Vám, ale mi se ten nový Matiz docela líbí. Konečně má to auto i trošku "šmrnc"
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Alcides"
22. 3. 2005 12:26
Matýsku vrať se...
Moc mi nejde do hlavy z jakého důvodu změnili jeho jméno..bo je už dost zažité,ale teď..no není to zrovna krása..designově se moc neliší..je to auto pro lidi, kteří si ho pořídí do důchodu..tak jako fabii..ale ta v ČR vede..na asiata slušné..
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Tom"
2. 8. 2007 15:09
Re: Matýsku vrať se...
To mi taky neni jasne, kdyz treba v Nemecku se ty modely jmenuji dal jako za Daewoo... Co se tyce znacky Daewoo, psal jsem uz vys, proc se to jmenuje vetsinou Chevrolet...