Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový Hyundai Sonata na českém trhu

Půlrok po tom co byly Sonaty poprvé představeny Evropanům přichází novinka se začátkem letošního března na český trh.
Zpět na článek
9. 3. 2005 11:37
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 3. 2005 11:40
neregistrovaný "Marko"
9. 3. 2005 12:00
neregistrovaný "zigi"
9. 3. 2005 12:04
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 3. 2005 12:06
neregistrovaný "Free"
9. 3. 2005 12:11
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 3. 2005 12:18
neregistrovaný "Free"
9. 3. 2005 17:57
neregistrovaný "GTI"
9. 3. 2005 19:28
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 3. 2005 20:07
9. 3. 2005 22:00
neregistrovaný "free"
9. 3. 2005 12:19
neregistrovaný "zigi"
9. 3. 2005 12:30
neregistrovaný "Free"
9. 3. 2005 12:33
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 3. 2005 12:38
neregistrovaný "Free"
9. 3. 2005 12:42
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 3. 2005 13:15
neregistrovaný "zigi"
9. 3. 2005 13:19
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 3. 2005 18:02
neregistrovaný "GTI"
9. 3. 2005 19:33
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 3. 2005 20:24
9. 3. 2005 20:32
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 3. 2005 21:41
neregistrovaný "free"
9. 3. 2005 21:57
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 3. 2005 12:41
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 3. 2005 12:41
neregistrovaný "Pavel Nový"
9. 3. 2005 14:40
neregistrovaný "ciello"
9. 3. 2005 15:11
neregistrovaný "Mirek"
9. 3. 2005 16:44
neregistrovaný "Vena"
9. 3. 2005 16:33
neregistrovaný "Preceda"
9. 3. 2005 17:46
neregistrovaný "juhajuha"
9. 3. 2005 17:38
neregistrovaný "GTI"
9. 3. 2005 17:59
neregistrovaný "IT"
9. 3. 2005 18:15
neregistrovaný "GTI"
9. 3. 2005 21:47
neregistrovaný "free"
10. 3. 2005 13:30
neregistrovaný "mates"
16. 7. 2007 19:35
neregistrovaný "onee"
9. 3. 2005 18:06
neregistrovaný "Peťa"
9. 3. 2005 18:24
neregistrovaný "GTI"
9. 3. 2005 19:00
neregistrovaný "Peťa"
9. 3. 2005 19:42
neregistrovaný "Peťa"
9. 3. 2005 20:08
neregistrovaný "IT"
9. 3. 2005 22:09
neregistrovaný "JiriM"
10. 3. 2005 13:37
neregistrovaný "JiriM"
10. 3. 2005 16:09
neregistrovaný "GTI"
11. 3. 2005 05:30
neregistrovaný "LAK"
19. 7. 2005 09:20
neregistrovaný "Banjo"
11. 3. 2005 08:48
neregistrovaný "Skyline"
10. 3. 2005 13:28
neregistrovaný "Jirka"
10. 3. 2005 16:11
neregistrovaný "GTI"
9. 3. 2005 20:20
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 3. 2005 20:44
9. 3. 2005 20:45
9. 3. 2005 20:47
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 3. 2005 21:01
9. 3. 2005 22:42
neregistrovaný "JiriM"
10. 3. 2005 02:18
neregistrovaný "TRUCKER"
10. 3. 2005 09:03
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 3. 2005 09:46
neregistrovaný "GTI"
10. 3. 2005 10:49
neregistrovaný "cecil"
10. 3. 2005 22:46
neregistrovaný "TRUCKER"
10. 3. 2005 09:44
neregistrovaný "GTI"
10. 3. 2005 22:52
neregistrovaný "TRUCKER"
10. 3. 2005 15:00
neregistrovaný "dodo"
10. 3. 2005 15:08
neregistrovaný "((- -))"
10. 3. 2005 16:27
neregistrovaný "x-man"
10. 3. 2005 21:52
neregistrovaný "Jožo"
11. 3. 2005 11:39
neregistrovaný "DesignComment"
12. 3. 2005 13:32
neregistrovaný "Tom"
23. 3. 2005 13:11
neregistrovaný "totem"
23. 7. 2010 10:37
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 3. 2005 11:37
Sonata
Tmavé barvy jí sluší. Ve stříbrné působí dost lacině. Korejcům jsem vždycky hodně fandil už jenom kvůli hloupým předsudkům mnohých médií. Ale musím teď říct jedno: nulová brand-identity. Míň jak poslední dvě generace. Žádná osobnost. Ale před Superbem bych jí upřednostnil vždycky (to bude zas křiku )
Rozbalit vlákno
23
neregistrovaný "Marko"
9. 3. 2005 11:40
Re: Sonata
Tak to ja na teba kricat nebudem. Keby som si mal vybrat medzi Superbom a new Sonatou, tak tiez beriem novu Sonatu.
neregistrovaný "zigi"
9. 3. 2005 12:00
Re: Sonata
lonesy a to by ti nevadilo,ze vypada jak audi?
jinak je to asi nejpovedenejsi sonata od vstupu na trh
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 3. 2005 12:04
Re: Sonata
Nevypadá ani trochu jako Audi. Zadek je dokonalá kopie vozu Honda Inspire/americký Accord. A předek nemá audiňáckou tlamu. Myslím, že s Audi si jí nikdo nesplete. To spíš Superb má hodně společných designových prvků s jinými vozy koncernu. Hlavně Passatem.
neregistrovaný "Free"
9. 3. 2005 12:06
Re: Sonata
no zigi asi myslel ten poslední snímek kdy předek z boku vypadá skoro jako A3 (akorát je užší). Ale jinak souhlas není špatná.
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 3. 2005 12:11
Re: Sonata
Jo, tam už podobu vidím. Ale může snad Hyundai za to, že evrospké značky pokorejšťujou svůj design, i když se média snaží vyvolat opačný dojem (totiž, že asijská auta vypadají stále evropštěji)? Zamračené světla bývala zdrojem velké kritiky, dokud je evrospké krabice z poloviny devadesátých let neměly. Říkalo se tomu rasisticky "šikmovoká auta", pokud si dobře vzpomínám.
neregistrovaný "Free"
9. 3. 2005 12:18
Re: Sonata
Jo jo na tom něco pravdy je ale spíš se děje to, že asie se snaží poevropštit a zase naopak evropa hledá inspiraci v ASII, ale to je myslím normální. Jinak když jsem se díval na ten čumák sonáty tak udělat z toho audi by nedalo moc práce
neregistrovaný "GTI"
9. 3. 2005 17:57
Re: Sonata
Free, taď jsi teda napsal velkej nesmysl. Protože už to nemůžeš vymazat, prosím tě dementuj to. Evropa se snaží možná přiblížit Asii (ježiš, není to ted vlastizrada?) v jídle. To chápu, Thajsko má kouzlo pro gurmána, ovšem v designu aut, Free, Free, tohle prostě odvolat musíš. To je tu na červenou kartu, pokud tada nedáš praktickej příklad
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 3. 2005 19:28
Re: Sonata
Nech ho bejt. Do tohole prohlášení jsem ho vlastně uvrtal já. No ještě řekni, že Evropani nezačali taky dělat "šikmovoký auta", kterým se sami tak dlouho vysmívali.
9. 3. 2005 20:07
Re: Sonata
Není šikmý, jako šikmý. Je v tom snad zásadní rozdíl, to tobě nemusím psát.
neregistrovaný "free"
9. 3. 2005 22:00
Re: Sonata
Jen hlupáci a mrtví nemění svůj názor :o) Ale teď k příkladům ryze německým Audi sportback (vždycky jsem unešený z nejmenšího kombi od audi)a BMW 3 kdyby mi jejich zadní světla někdo ukázal tak v roce 2000 tak řeknu že to je něco z koreje nebo japonska a to samé platí o přední části této sonáty je to němec a basta.
neregistrovaný "zigi"
9. 3. 2005 12:19
Re: Sonata
myslel jsem treba predni svetla a vubec celej predni roh (minula A4)stejne tak z boku zadni svetla ( nova A6) ja to tam proste vidim.Jo hold US auta neznam tak je v tom nevidim,ale nekritickej fanda D aut taky nesu. s tim pokorejstovanim designu se mi to nezda.to je docela hlaska do pranice,ale nepochybuju ze mi to objasnis.
neregistrovaný "Free"
9. 3. 2005 12:30
Re: Sonata
no podívej se na postup od Audi 100 po novou A6 a i když mne teď někdo určitě zabije podívej se na BMW 3 nebo 7 - například
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 3. 2005 12:33
Re: Sonata
Já myslel, že už jsem naznačil, co tím pokorejšťováním myslím: směrem do stran se rozšiřující světla, různé prolisy...v tomhle byli prostě Korejci v devadesátých letech krapet napřed.
neregistrovaný "Free"
9. 3. 2005 12:38
Re: Sonata
sorry neuvědomil jsem si,že zigi reaguje na tebe :o))
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 3. 2005 12:42
Re: Sonata
Vždyť je to jedno. Vlastně si mi pomáhal
neregistrovaný "zigi"
9. 3. 2005 13:15
Re: Sonata
nevim mysli si,ze su zabednenej,ale stejne to na me pusobi asi takhle: audi tu ma ,at se ti to libi nebo ne, povest dobrou a to myslim nejen v tom nasem ceskym zapadakove at uz prodeje rikaji cokoliv.hyunday vyuzije audi prvku a razem ma pro mnohe libivejsi a hodnotneji vypadajici vuz ( proste psychologie ).ale tohle neni jenom o sonate jak se jenom jmenovala ta limuzina co je jak stary MB E ?atd.jinak je tu nejaky majitel sonaty?zajimalo by mne jak se v prubehu let zmenily ,jestli je to porad nova kastle na stare technice za malo penez nebo jestli uz to jezdi jako auto. nechci ted nekoho urazet to ne u nas v rodine taky jedna byla...
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 3. 2005 13:19
Re: Sonata
No já znám už jen limuzínu Hyundai XG a ta je designově dokonale okopírovaný Lincoln. Pokorejšťování evropanů včetně Audi jsem už snad vysvětlil dostatečně. Vždyť odkdy má Audi zamračené světlomety???
neregistrovaný "GTI"
9. 3. 2005 18:02
Re: Sonata
Lonesi, prominu ti Superba. Ovšem to, že tu od tebe budu jednou hergot!!!číst, jak byli (byť) v devadesátejch Korejci před Evropou... Lonesi, tohle ...prostě...já...nemohu...přijmout. Já tě žádám při všech Cadillackách (který se mi teda doprčic už trochu líběj) abys to tu uvedl na pravou míru. A OBŠÍRNĚ. Jinak, ... no...co...jinak. Prostě - jinak.
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 3. 2005 19:33
Re: Sonata
Klid. Zhluboka se nadechni a pomalu vypouětej vzduch. Přitom počítej v duchu do deseti. 1)mluvil jsem jen o designu. 2)Podívej se na evropská auta. V průměru tak do roku 1998 regulérní krabice bez designu. Korejci v tomhle dobu fakt předběhli. Ještě větší trend-setter byl ale vzápětí Ford. Podívej se na stařičké modely Puma, Cougar. Kdo měl tehdy takové světlomety?: čiré překrytí, mandlovité tvary a kruhovité prvky uvnitř. Nikdo. Dneska je to standart.
9. 3. 2005 20:24
Re: Sonata
Udělal jsem všechny ty prostocviky, nepomáhá to. To nebyly JEN krabice. To byly krabice s grácíí, třeb renault před Lagunou (21?), Ježiš, co se tu zase snažim psát. To je prostě nepříjatelný. Absolutně. Evropská škola a korejská snaha, to je nepoměřitelné. JO, Vidím toho Cougara i PUMU, ale, že by tohle zrovna vyráběli Korejci? Ty ale v tomhle asi poukazuješ na novátorství Forda, tak s tím problém nemám, jo to uznávám, koneckonců Siera je toho důkazem (to BYLA šleha). Ovšem chápu-li design jako výraz estetického pohledu a ztvárnění hmotné věci, pak tady - ta stoletá tradice - tak tady, to je kolébka krásna. Tam (bez motohistorie) tak tam jde o úsilí bez vznešenosti. Doháněj to pílí, drilem. Nemá to lehkost, šarm. A když se jim něco povede, jako třeba Getz, tak nakonec zjistíš, že na tom makal Giugaro a dotahoval to na Evropskou notu. JO a u Porsche (!) odlaďovali spodek.
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 3. 2005 20:32
Re: Sonata
Ten Ford byl jen taková odbočka od tématu. Co se týče korejského designu, já netvrdím, že Korejci jsou na špici designu. Jen poukazuji, že nejsou tak prvoplánovitě kopírující, jak se jim třeba snažili vnutit už s minulou Sonatou (to že obšlehli údajně C-class). Zajímavý, že tam se mnou nikdo nepolemizuje.
neregistrovaný "free"
9. 3. 2005 21:41
Re: Sonata
já bych polemizoval ale skončily bychom u zadních světel - ato už tu bylo víckrát :o)
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 3. 2005 21:57
Re: Sonata
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 3. 2005 12:41
Další námět k diskusi
Taky bývalo oblíbené tvrdit o minulém designu Sonaty, že kopíruje Mercedes C-class. Přitom jen navazoval na svůj předminulý vzhled, kdy měla Sonata srostlé dvojice světlometů už od 1996: [odkaz]%20(1996-1998… Zatímco Mercedes C byl ještě roku 1999 regulérní krabice na kolečkách a až od 2000 se datuje nový design alá Sonata.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pavel Nový"
9. 3. 2005 12:41
Hehe docela hlína :)
Německá automobilka Mercedes utrpěla další ránu poté, co se její druhý nejpopulárnější model dostal na úplný chvost žebříčku spolehlivosti automobilů na amerických silnicích. Do čela pořadí se přitom dostal model sonata od značky Hyundai, která byla ještě nedávno vnímána jako podřadná, napsal britský list Financial Times.

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ciello"
9. 3. 2005 14:40
za kolik? Ne ne ne
za kolik je..??? Raději ne..!! Špatný zkušenosti... Za cenu Logana možná a to bych se rozmýšlel..
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Mirek"
9. 3. 2005 15:11
bez titulku
Ja mam zatim s Korejci dobre zkusenosti (v rodine Kia Magentis, u znamych Sorento), hlavne jsou podstatne spolehlivejsi nez nase evropska auta... To ze nevypadaji zrovna napadne je pro spoustu lidi plus. Vyhoda je i v tom, ze korejske auto Vam temer nikdo neobejde korunou...
A nova Sonata se mi velmi libi a cenu ma take vybornou.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Vena"
9. 3. 2005 16:44
Re: bez titulku
No zni to asi divne ale neco na tom je ze treba KIA je nenapadna a nekdo to vyzaduje!Muj otec si ji pred par lety koupil,proto aby nevypadal napadne!! Zacinal ponikat a nechtelo se mu poslouchat vety typu...hmm tak koukam jak to nese,ty ses asi ve vate....!! A byl s ni spokojenej.Akorat samozrejme nastal ocekavany problem s tim ze kdyz ji prodaval tak musel za hodne malou castku.
neregistrovaný "Preceda"
9. 3. 2005 16:33
Na první pohled
Na první pohled jsem si myslel, že je to Honda. Takže vcelku pěkny auto
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "juhajuha"
9. 3. 2005 17:46
Re: Na první pohled
spíš evo VII
neregistrovaný "GTI"
9. 3. 2005 17:38
KOREJSKEJ KLUB?
Madona mia! Co to tady čtu? To je nějakej klub korejskejch veteránů? Sonáta, jak známo, je instrumentální skladba pro jeden nebo víc nástrojů. Tahle sonáta, ta nemá ještě ani naladěno. Je tam všechno - Audi, Honda, kliky z rollse, zoologická zahrada, a není to Jaguár, Matesi, je to muflon taženej za kroužek v nose. Absolutně nezvládnutá boční okna. To jsou vejlohy? Cením jen zpětná zrcátka a snahu vyrobit něco, co si koupí i tady. Někdo. Já ne. Nikdy. Jdu si pustit sonátu for piano No. 11 od W.A.M., ta mě dostane do reálu.
Rozbalit vlákno
28
neregistrovaný "IT"
9. 3. 2005 17:59
Re: KOREJSKEJ KLUB?
Uznávám, že příspěvek GTI má styl, je dobrý. Korejce ani japonce jsem nikdy neměl, ale asi patřím, jak stárnu, k méně náročným, v té výbavě kolem 650 tis by to prošlo.Ztrácet čas tím, co mi to připomíná nebo nepřipomíná, to neřeším. Autem se jezdí.Kámoš má krom jiného ve firmě i asi 6 let starou Lantru(co to je-taky Hyundai?), má tam asi 280 tis a jenom běžná údržba,oleje,pneu..Další koupil steré jeté Pony,má to asi 10 let a 1x ročně to dá na den ke kámošovi na oleje atd. a v poho jezdí a dolévá akorát benzín. Fakt je ten, že problematiku zvládnutí-nezvládnutí bočních oken neřeším. ZOO je taky auto?Pokud ano,což nevylučuji, tak já tam ZOO prostě nevidím a to jsem si chválně nasadil své +1 na čtení.Uzavřeme to, že design je subjektivní věc a že GTI má právo, aby se mu to nelíbilo. Zatím převládají ohlasy se znaménkem +.Trh ukáže co dál. Pravda je, že ten článek o jejich působení v USA jsem minulý týden taky četl a asi by jej měli dávat v Německu jako povinnou četbu.
neregistrovaný "GTI"
9. 3. 2005 18:15
Re: KOREJSKEJ KLUB?
Tam by to nikdo nečet Nejde o styl příspěvku (mimochodem, hezky jsi to napsal) ale pokud zepředu v tom nevidíš muflona s kroužkem v nose, nebyl jsi dlouho v Zoo. Jo a ještě k té spolehlivosti. Opakovaně tu píšu, naposledy u Lexe, že dnes je každé auto spolehlivé, já neznám nikoho, kdomá novou káru, že by si zoufal. Auta jen jezděj. Je tu někdo, kdo ví co je francouzák (rebus pro slušný)? A já vím, co je nespolehlivé auto. Já jezdil i v době, kdy k dobrému bontonu patřilo mít na škoda sto vzadu díru pro startovací kliku. A já neznám teď, že by nová auta nejezdila a čekala na žluté anděly. Fakt ne. To je kategorie, co mě přestala zajímat.
neregistrovaný "free"
9. 3. 2005 21:47
Re: KOREJSKEJ KLUB?
Vzpomněl jsem na doby dovolených kdy se k moří brával půlmotor a ti méně zruční alespoň karbec, rozdělovač nebo alespoň palec a cívku, náhradní sadu svíček. Jo to byla doba dneska to výjde z autoškoly a neví kde hledat motor.
9. 3. 2005 23:49
Re: KOREJSKEJ KLUB?
Člověče, já se tu mlátím. Jak jsem přečetl ten - půlmotor, tak jsem byl v mžiku 20 let zpátky. Myslím, že se říkal - polomotor, cha cha a ten kdyz jsi sehnal, tak to bylo terno. Dneska jsi to tu vyhrál Doprčic, já už zapomněl, že jsem sebou vozil fakt ten karbec v tašce v kufru. Free, tys mě dostal
neregistrovaný "mates"
10. 3. 2005 13:30
Re: KOREJSKEJ KLUB?
A otevrelo se ti taky u S100 za jizdy viko kufru, protoze jsi ho poradne nezamacknul?
10. 3. 2005 21:02
Re: KOREJSKEJ KLUB?
To víko mělo pojistku, takovou páčku, takže se mi to nestalo. Ale jednou mi prasklo lanko od plynu, tak jsem ho vytáhl z tunelu mezi předníma a zadníma sedačkama a přidával plyn tak, že jsem tahal dopředu pravou rukou. Tohle by nezvládli ani Jarda s Bertoňákem
neregistrovaný "onee"
16. 7. 2007 19:35
Re: KOREJSKEJ KLUB?
GTI je cisto proti Hckam noo ale to maas pravdu to co ponuuka v spolahlivost WW je nieco fakt otras mal som tu moznost ist v pasate a ked mam pravdu povedat na sonatu sa vobec netahaa akurat tak velkou cenou ale za tu cenu uz kupim lexus is220d este mi nezabudni povedat ze aj to je otrasnee auto tak ty potom musiis mat asi kolobesku to ze sa ti auto nepaci je vec nazoru to ma aj viac ludii ale vidiim ze ty styl si este nikdy nevidel ani vidiet asi nebudes tak si zober od H coupe este aj tam mi povedz ze je to skaredee hlavne ze to auto v amerike zeruu to mi ver ale to asi ty nikdy nepochopis lebo viem aky je problem v tebe a to riesit nebudem
neregistrovaný "Peťa"
9. 3. 2005 18:06
Re: KOREJSKEJ KLUB?
Ta snaha jim nejspíš vyšla, píšeš první vyloženě negativní reakci. Takže přiznívé přijetí veřejností, že je klika od toho a světlo od toho... o to u výrobce bez výrazné image asi nejde. Prostě líbivé auto za příznivou cenu. Já bych si to také nekoupil, nemůžu Korjcům zapomenout zcela opotřebené motory po 100 tis. km, ikdyž je to hodně dávno. Popravdě jsem si ale fotky prohlížel s větším zaujetím než u nového Passata.
neregistrovaný "GTI"
9. 3. 2005 18:24
Re: KOREJSKEJ KLUB?
Nejsem Pasatovec, ale vím, že když je postavíš vedle sebe tak to bude jak diamant vedle hlavkovýho zelí. A věř, že je to tak. Přičemž jsem u pasata psal o svých rozpacích, tak z tendenčnosti mě nenařkneš. Péťo, tohle nemá vůbec lehkou ruku designéra, to je zoufalá snaha udělat další generaci auta. Taď už starej pasát - podívej se na něj. Třeba tě neveme za srdce, jak Radia Alfacross, ale tam není jedinná chybička, jedinná nedotažená křivka. Podívej se jak se tady pere C sloupek s blatníkem. Na to mrknou designěři z VW a velkoryse mlčí. To mi věř. Přitom nepopírám, že, jak píše ítý, že já zatím jedinný kritizuju. Víte pánové, co je v republice keramickejch jelenů na televizích. Tisíce.
neregistrovaný "Peťa"
9. 3. 2005 19:00
Re: KOREJSKEJ KLUB?
Já nekrituzuju, že kritizuješ , jen si myslím, že to auto jekýmsi způsobem zaujme a najde si řadu zákazníků a bude se prodávat. A odmítám s tebou diskutovat na téma design, protože mu nerozumím na takové úrovní, abych o tom mohl s někým zaujatě diskutovat . Mě se auta buď líbí nebo nelíbí. Snad ještě dokážu rozeznat nadčasovost a tu tahle Sonata postrádá. Do další generace nás, jako obvykle, čeká s každým modelovým rokem facelifti. K Passatu B5, mám asi profesionální deformaci, kdykoliv ho vidím, tak si vzpomenu na vymlácenou přední nápravu, nefunční cokoliv z elektriky a olejové kaluže pod 2.5 TDI V6. Nebýt oranžových blinkrů v prvních fázích výroby, tak z hlediska designu je těžké mu něco vyčítat.
9. 3. 2005 19:16
Re: KOREJSKEJ KLUB?
Nekritizuješ, že kritizuju , to je krásné . O té nenadčasovosti - souhlasím s tebou.
neregistrovaný "Peťa"
9. 3. 2005 19:42
Re: KOREJSKEJ KLUB?
Příště bych se měl na fotky více podívat, než něco napíšu, už v tom vidím jen paskvil jedené čtyřkruhé automobilky a Elantry. Snad přední světla jlze vidět i na Lexusu IS 200.
9. 3. 2005 20:04
Re: KOREJSKEJ KLUB?
Jo, ta Elantra sedí.
neregistrovaný "IT"
9. 3. 2005 20:08
Re: KOREJSKEJ KLUB?
GTI:ještě že je ten net.Týden doma s chřipkou, už mne to nebaví a zlepšuje nějak nic-moc. Tu dobu s klikou pamatuji. My měli Moskviče a tam se nemusela vrtat díra...Také se vozily náhradní palce na Š100, termostaty atd.Ten Moskvič jezdil asi 15 let a nikdy neměl cestou poruchu.Jako študent jsem jej za své těžce vydělané prachy na kombajnu předělal ze 408 na 412.1 okruhové brzdy...ale jelo to dost dobře. K té Sonatě.Dcera mi koupila Auto Tip,vzadu reklama na Subaru Legacy-mám subjektivní pocit, že vypadá hůř a jsme u té relivnosti designu. Je tam o VW Polo na 100 tis-taky žádná sláva. Kvalita. Jo, je tam Alfa 159=Guigiaro, co víc dodávat.Sen na kolech!! Nicméně bych té Sonatě nějakou šanci dal. Možná tu přední masku, když na to chvíli zírám,ale zezadu to jde.Uvnitř budíky:rychloměr nějaký elox a dva krajní černé orámování, to mohli udělat jednotně.Když to kdosi srovnal se Superbem,tak za tu cenu bych osobně koupil tu Sonatu, jenže hypoteticky, nové se koupilo loni, bezva, že žena 3-4 leté cykly střídaní aut nekomentuje...
9. 3. 2005 20:39
Re: KOREJSKEJ KLUB?
Jo, ty palce, co sem se jich nakupoval, a šmirgloval jsem na nich ten měděnej čudlík... Subaru-legacy, to je těžké téma i pro mně. O sonatu se nebojme, ale, ítý, v tomhle jsme jiní: mně by ani na milisekundu nenapadlo uvažovat, zda novou Sonatu nebo Superba. Před těma třema rokama byl poprvé živej vystavenej v pasáži Broadway, ve stříbře. Já tam chodil a říkal si - jo, to je dokonalá octávka (taky byla) jen lehce mi vadily přerostlý zadní dveře. Takže ani na sekundu by mě nenapadlo zvažovat mezi sonatou a Superbem. Vím jistě, že superb si na nic nehraje, nic nekopíruje, nic ani nepřebírá. Je majestátnej a má čumák co vypadá. Když ho dáš na 18ky v alespoň 225 tak stojí, tiše stojí, sebejistej a vyrovnanej. Má svůj styl. Sonata ne. Takhle na mě působí Superb. A teď chci aby mladý bejci nepsali, že to je pro důchodce atd. Pánové není. Máš nepochybně výbornou ženu. A přeju ti uzdravení
neregistrovaný "JiriM"
9. 3. 2005 22:09
Re: KOREJSKEJ KLUB?
Je hezké jak emocionálně hájíte svoji volbu, ale čínský passat alias Superb přebral skoro vše (tedy kromě senzačního futrálu na paraple v zadních dveřích - ten je nesporně originální) . Bohužel nikoliv vše co přebral Superb z VW Passat, nebo lépe řečeno z jeho varianty s prodlouženým rozvorem pro Čínu zvané Shanghai VW Passat, je zrovna dokonalé. Velmi tristní je primitivní podvozek a značně omezená torzní tuhost karoserie, kterou se nepodařilo zachránit ani pevnou příčkou za zadními sedadly. Pouze když tento vůz tiše stojí (jak zřejmě tušíte), tak tak snad může být sebejistej a vyrovnanej(cituji). Zato na silnici se kroutí jak had a když jsem se s ním svezl tak jsem myslel že má prázdné gumy. Ve srovnání s tím má Hyundayi Sonata přinejmenším výrazně sofistikovanější konstrukci podvozku i v předchozí generaci a pokud není zákazník naprostý milovník česko-německé tradice tak má jasno. Poslední Sonata dokonce vypadá proti svým předchůdcům i jako celkem stylově čisté auto. Jeho předchůdce vykazoval podobnost téměř se vším co kdy jezdilo - čumák z medvěda, zadek z jaguára atd. Použité motory v nové generaci jsou zřejmě vcelku slušné, sice nijak extra svalnaté, ale kroutící moment uspokojivý.
9. 3. 2005 23:33
Re: KOREJSKEJ KLUB?
Hájím vždy emocionálně a s chladnou hlavou. Pokud se ti (tady se s tím nepářem) vlnil, tak asi podhuštenejma gumama. Ale půjdu se s tím svézt, posoudím. Pokud by však jezdil, jak vypadá, tak by to nemněl bejt problém. Když tě čtu, vypadá to, že Škodovka udělala chybu, že tě neangažovala do vývoje, moh ten superbe dopadnout... jak? Jak vlastně. To nám tu dlužíš. Představuju si to tedy tak, že roky připravujou auto, pak se svezou a řeknou si, no pěkně se nám to kroutí, to ale neva, vrhnem to na trh. Je mi jasné, že T34 má větší torzní tuhost, ovšem, že by to takhle pustili z továrny, nechci ani věřit. Sjíždíš tu těžce technické parametry, patříš nepochybně k těm, co když si před dovolenou nerozeberou diferenciál, maj tik v pravým oku. Jo. To beru. Já to mám jednodušší. Teda myslím tady. Ja popisuju, co je vidět. I když se tu do mně strefujou kolikrát jak na střelnici U designu je určitá nadsázka možná i účelná, vystihne linku. To v tvém případě je to těžší. Musíš udržet postoj v měřitelnejch veličinách. Pojď tady do toho s náma, uvidíme, jak ti to půjde. Sonáta pro mě není téma, auto, vedle torzní tuhosti (a neupírám, že mě vždy uchvacuje, jak nastupující model ma nárůst torzní tuhosti v řádech destek %) tak auto je především styl, postoj. Tak uvidíme, Jiří. Jinak cením kvalitu tvého příspěvku tady i dole.
neregistrovaný "JiriM"
10. 3. 2005 13:37
Re: KOREJSKEJ KLUB?
Pokud nejezdíš v ničem jiném, tak ti o asi ani nepříjde že to není zrovna super. Ty gumy myslím byly nafouknuté správně protože zmíněný superb byl demo od dealera. Taky příliš nekritizuji škodovku jako výrobce, bohužel vlastnosti uvedené prodloužené koncernové platformy jsou dané, s tím náš vývoj nemohl mnoho nadělat. Určitě to nejsou blbci a pokud by mohli, tak věřím že řadu věcí by udělali jinak. S tím T34 máš pravdu, ten se tolik nekroutí, ale zas nemá futrál na paraple. Teda pokud by jsi si jej neodkládal do laufu. Co se týče údržby auta tak to už není co to bývalo, na těch nových autech už se člověk moc nevyřádí. Velmi souhlasím s tím, že auto také může být o stylu a o postoji, ale není mi to jasné v případě že se někdo tak vzrušuje nad Superbem, který mi opravdu přijde jak trochu z nouze ctnost. Na druhou stranu chápu, že nikdo nebude kálet do svého hnízda. Spíš mne trochu děsí lidé na silnicích, kteří ve slepé důvěře ve svůj famózní Superb opatřený mračítky, chromovanými zrcátky a tmavými skly uhání divoce aniž tuší v jakém podivném kompromisu to vlastně sedí. Tak zdar všem autům co mají styl a vyjadřují postoj.
neregistrovaný "GTI"
10. 3. 2005 16:09
Re: KOREJSKEJ KLUB?
Dík za zprávu. Nevím, zda jsem to kálení dobře pochopil, já nemám suprbé. Co se týče těch mračítek, tak tu už asi pošestý uveřejňuju story na pokračování - Bertoňák. Tak si to když tak přečti, tam ventiluji své názory na tuning - mračítka a podobný šílenosti. Chybíš teď na té Octávia cabrio.
neregistrovaný "LAK"
11. 3. 2005 05:30
Re: KOREJSKEJ KLUB?
Korejci na pindy ňákejch malejch středoevropanů kašlou. Vzhled jejich vozů je vázán na jejich a americký vkus. Protože tam prodají nejvíc a ne tam, kde prodají 30 ks za rok. Marketing, trh to jsou věci.
neregistrovaný "Banjo"
19. 7. 2005 09:20
Re: KOREJSKEJ KLUB?
30 ks za rok? A to bydlíš kde? Tady v Čechách Hyundai prodá cca za den
neregistrovaný "Skyline"
11. 3. 2005 08:48
Re: KOREJSKEJ KLUB?
Tvoje prispevky uz z vetsi casti preskakuju, nicmene musim se smat, jak se porad snazis vydavat evropsky hnus za designerske skvosty. Ano, novy Passat by vedle teto Sonaty opravdu vypadal jak hlavka zeli, rekl bych, ze i trochu nahnila. A ze svoje nazory na tak subjektivni vec, jakou je design, vydavas za nejake dane pravdy, to uz je snad na psychiatra... Vis hochu, chapu, ze jsi postizen rizenim totalne neinspirativni nudy, jakou je GTI, ale to jeste neznamena, ze vsichni, kterym se libi neco jineho, jsou idioti bez vkusu. Naopak se do teto skatulky zacinas pomalu, ale jiste zarazovat sam. Sloh mas dobrej, to se musi nechat, ale to mel Goebbels taky...
12. 3. 2005 00:48
Re: KOREJSKEJ KLUB?
Víš, Skyline, měl bys na sobě trochu zapracovat. Ovládají tě až příliš průhledné motivace, slovník, který používáš je obhajitelný snad jen v jiných komunitách. Pokud jsi ve svém životě dospěl do stadia, v němž za optomální dopravní prostředek považuješ auto z Korei, pak já ti k němu upřímně gratuluji. A přeji ti ho. jistě jsi s ním spokojený i uvnitř a to je dobře. Pokud si o sobě myslíš, žes idiot bez vkusu, tak věř, že já lidi, kteří vl
12. 3. 2005 00:56
Re: KOREJSKEJ KLUB?
...(ulétlo mi to)... takže, ...kteří vlastní korejská auta za idioty nepovažuji. Naopak, rád s nimi, ostatně jako i s jinými diskutuji o motivacích a vůbec. Tou svou zprávou ses tady teď trochu shodil. Přecházím to s klidem, vím, že to tak zase úplně vážně nemůžeš myslet. Takhle se chovaj baby a za tu tě považovat nechci. Utkávejme se na diskusním poli. Nebuďme, Skyline, na sebe přisprostlí. Uvidíš, že to bude vhodnější. Tady už nepišme, vleť třeba na Golfa, ten je teď aktuální, a tam se do mně pusť. Nebo se sejdem příště nad nejakou jinou korejskou produkcí. Těším se.
12. 3. 2005 01:08
Re: KOREJSKEJ KLUB?
Jo, Skyline, ještě bych málem zapomněl. Já nejezdím v GTI. Jak jsi prosím tě na tohle přišel?
neregistrovaný "Jirka"
10. 3. 2005 13:28
Re: KOREJSKEJ KLUB?
100% souhlas!!!
neregistrovaný "GTI"
10. 3. 2005 16:11
Re: KOREJSKEJ KLUB?
Dík. Cením tvou odvahu. Tady tě roztrhaj na cucky, jak mně.
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 3. 2005 20:20
Přemýšlím
Znovu listuju tou galerií a nechávám na sebe působit jednotlivé fotky. Nová Sonata jak už jsem napsal není rozhodně trend-setter. (Vůbec celé Hyundai nemá dostatečnou designovou identitu.) Ale že je ošklivá se o ní rozhodně říct nedá. Navíc nabízí mnohem atraktivnější cenu než evropská auta a v žádném směru přitom za nima výrazně nezaostává. Dělá činy to, co Škodovka dělá jen slovy. Škoda pořád opakuje: jsme slušný standart za diskontní cenu. Ale to není pravda. Pravda je to o korejských značkách. Proto z nich má Evropa nahnáno. A proto asi i ta obrovská zášť, kterou tu mnozí ventilují. Asie nás válcuje. Je čas to zkousnout a namísto nadávek začít s činy.
Rozbalit vlákno
5
9. 3. 2005 20:44
Re: Přemýšlím
Lonesi, já tě nechtěl dostat nahoře do kolen Ovšem teď musím napsat upřímně, tys teď napsal něco hodně dobrého. Tak teď já PŘEMÝŠLÍM a píšu ti, že tohle je myšlénka maníka, co to má v hlave dost vpořádku a kterej dělá do aut. Tohle teda od tebe beru všema deseti. Končim s chválou
9. 3. 2005 20:45
Re: Přemýšlím
...teda až na tu zášť...
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 3. 2005 20:47
Re: Přemýšlím
Tím chceš jako naznačit, že je to 1:1 ?
9. 3. 2005 21:01
Re: Přemýšlím
Hlavně sem ti chtěl naznačit, že oceňuju ten rozhled a schopnost popsat jev. A trochu mi vadí, že v tomhle máš pravdu
neregistrovaný "JiriM"
9. 3. 2005 22:42
Re: Přemýšlím
Váš příspěvek je opravdu k věci. Ačkoliv nejsem žádný fanda na korejské vozy - osobní zkušenost mám pouze letmou s Lantrou 1.8 (to bylo pro mne pouze auto, které jezdilo s průměrnou poruchovostí ve srovnání třeba se škodovkami), tak mám dojem že jdou v poslední době velmi nahoru a na našem trhu citlivém na cenu budou mít stále větší úspěch. Máte pravdu že to nejsou a asi ještě dlouho nebudou auta určující směr vývoje, ale zdaleka už nejsou na ocase.
neregistrovaný "TRUCKER"
10. 3. 2005 02:18
Nic pro mé oko
Jak na ni tak koukám, nemůžu jí snad nic vytknout. Bohužel ji však zároveň nemohu ani za nic pochválit (abych to upřesnil, mám na mysli design, motory hodnotit nemůžu, protože žádnou zkušební jízdu jsem s ní neabsolvoval, tím pádem ani jízdní vlastnosti a kvalita a spolehlivost- doufám, že jak tady několik z vás psalo, jsou na dobré úrovni), snad jen tu cenu. Bohužel nemůžu absolutně říct, že by mne něčím zaujala. Byla tu otázka, zda Sonatu nebo Superba....já asi spíš toho Superba. Je to sice stejná, možná ještě větší konzerva než tohle a na rozdíl od Hyundaie je Superb skutečná kopie, ovšem jeho interiér mě celkem dostává. Někdo německým (hlavně VW) interiérům přisuzuje strohost, ale na mě působí celkem dobře. I když jsem spíš na nějaké zajímavější a originálnější výtvory, z VW interiérů na mě dýchá taková německá kvalita a preciznost. Nevím, jak bych to ještě popsal, někdy se i sám sobě divím, ale jsou mi tak nějak sympatické (spíše tedy až u vyšších řad, např Fabia je skutčně strohost sama, ale Octa a výš, to už můžu). A aby mě alespoň trochu zaujal i zvenčí, musel by mít nějaké pořádné liťáky (nejsem si jistý, jestli máme s GTI na mysli ty samé, nicméně mi se líbí ty, se kterými byl Superb prezentován při jeho představení a které byly snad na všech oficiálních fotkách) a černou nebo nějakou jinou hodně tmavou barvu. V této třídě existuje mnoho aut, které bych bral daleko raději než Superba, ovšem z těchto dvou.... A předsudky to nejsou, jen Sonata je na mě prostě příšerně suchá.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 3. 2005 09:03
Re: litá kola
Když už jsi naťukl ty liťáky, tak já párkrát viděl už nový Audi A8 s móóc zajímavejma liťákama. Vypadaly dost velký (rozměr si netroufnu odhadnout), ale stoprocentně originální přímo od Audi. Hodně široký placatý paprsky a mezi nima jen tenký mezery. Celý kolo působilo skoro jako obrovský disk. Víte, který myslím? Chtěl jsem jen říct, že ty kola byly fakt dost dobrý. Jinak je A8 samozřejmě nuda, nuda a zase nuda. A moje úplně poslední potenciální volba v tomto segmentu. Teda pardon. Zapomněl jsem na Phaeton.
neregistrovaný "GTI"
10. 3. 2005 09:46
Re: litá kola
Audi vykoumal liťáky na A8, znám je a seděj mu.
neregistrovaný "cecil"
10. 3. 2005 10:49
Re: litá kola
Urcite to budou 12ti paprskovy devatenactky. Podle mne nejhezci originalni kola.
neregistrovaný "TRUCKER"
10. 3. 2005 22:46
Re: litá kola
Jo, myslím, že vím, které myslíš (zajímavá věta, sám až někdy žasnu, co ze mě vyleze..) a jinak se pod tento příspěvek můžu na 100% podepsat !
neregistrovaný "GTI"
10. 3. 2005 09:44
Re: litá kola
Suchá... to je přesně ono. Ty liťáky jasně, pět širokých paprsků, tak jak to vykomumal Porsche v 1964.
neregistrovaný "TRUCKER"
10. 3. 2005 22:52
Re: litá kola
Sice vážně netuším, co Porsche vykoumal v roce 1964, ale asi máme na mysli ty stejné liťáky. Ty Superbéčku fakt seknou!
neregistrovaný "dodo"
10. 3. 2005 15:00
super
toto je povedený model už jsem v to jel jeto hbitý a tichý, a v žebříčku spolehlivosti je na 1. místě tak kam se hrabe mercedes, bmw, audi. Korejcům se fakticky povedlo hned bych si ho koupil domu.uz se teším na 3,3l obsah motoru těch 165kW to musí krásně prohnat.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "((- -))"
10. 3. 2005 15:08
Sonata
Tak toje první Sonata, která se mi líbí. Je to takovej "kříženec" evropana s japoncem.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "x-man"
10. 3. 2005 16:27
pohodicka
výrazný posun k lepsímu oproti minulé generaci...skvele vypadajici zevnejsek...pohodove auticko...a hlavne krajsi nez novej passat...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Jožo"
10. 3. 2005 21:52
Re: pohodicka
Súhlasím, ja osobne tiež nemám predsudky proti kórejským autám (sám jazdím na Accente). Tým zarytým priaznivcom "nemeckej kvality a spoľahlivosti" poradím, nech si prečítajú rebríčky hodnotenia spoľahlivosti, kde európske automobilky ťahajú za kratší koniec (tým nechcem povedať, že sú nespoľahlivé). A to prasím tieto rebríčky nezostavujú Kórejci alebo Japonci
neregistrovaný "DesignComment"
11. 3. 2005 11:39
Design
Ten zadok je naozaj presna kopia Honda Accord azijska alebo americka verzia. To je trosku skoda, mohli zapojit invenciu a navrhnut nieco na sposob zadku Elantry sedan, nie len hlupu kopiu nie az tak pekneho zadku Hondy. Predok je velmi pekny, hlavne svetla. Tato nova verzia Sonaty pekne zapada do ponuky Hyundaiu - Getz, Elantra. Vyzera to ze Hyundai si buduje image a identitu znacky aj v oblasti designu. Za tu cenu dostane clovek "vela" auta, je to super. Ale prve fotky novej Sonaty ma nadchli viac ako tieto fotky z realu..
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Tom"
12. 3. 2005 13:32
Re: Design
Podoba sa na accorda.Je celkom ok.Vyzera ze sa bude predavat dobre.Osobne mam radsej japoncov ale tiez presli tou cestou ako teraz slape Korea.Chvilu to este potrva ale napreduju ok.na rozdiel od vych.EU.Imidz nemusim mat staci mi kvalita za dobru cenu a ked to dokazu vyrobit Korejci vobec mi to nebude vadit...
neregistrovaný "totem"
23. 3. 2005 13:11
kola: konec 4x114,3 ET4x serií !
Tak to je super. Zrovna, když jsem si pořídil super drahý atypický kovaný alu disky (Rimstock ProRace1.2, Rays TE37) na rozteč 4x114,3 a vysokej offset 45/46, a spoléhal na to, že když už u Hyundaiů udrží tuhle atypickou linii roztečí ještě pár let, tak vidím, že nová Sonata už je taky na 5x PCD. Sonata neni špatný auto, prý je to jediný typ (nikoliv vlajkový cenou), na kterym se Hyundai Motors snažili vypilovat všechno k maximální dokonalosti.
Škoda tý změny rozteče. Kdy už přestanou brát motory a podvozky od Mitsubishi?! A kdy začnou montovat do benzíňáků turba?! Vždyť už se ty objemy vs. výkony blížej ubohejm americkejm velkokárám (
Rozbalit vlákno
0
23. 7. 2010 10:37
Sonata
Povím vám něco o své výměně auta. Vzhledem k tomu, že mé stávající auto dieselový Ford Mondeo TDCi 96kW již vyžadoval během 5ti let provozu a najetých pouhých 100tis km výměnu některých finančně velmi nákladných dílů, na kterých se podepsala mimojiné i "kvalitní" česká nafta, byl jsem rozhodnut o jeho prodeji. Jelikož potřebuji denně jezdit, prodej Mondea jsem chtěl řešit v době ujasnění výběru mého nového auta. Dieselový motor jsem už v mém novém autě zavrhnul, neboť dieselové Mondeo nebylo zrovna nejspolehlivější a nákladné servisy a opravy dieselu jsou přeci jen cenově jinde než u motoru benzínového. Na víc cena nafty je téměř srovnatelná jako cena Naturalu a o její kvalitě mám pochybnosti. Co se týče spotřeby, tak radši budu jezdit o 2 litry naturalu více o proti dieselu, ale na druhou stranu zase ušetřím na servisech dieselu, který mě stál nemalé peníze. Takže otázku motorizace jsem měl vyřešenou. Během měsíců února a března 2010 jsem tedy objížděl autosalony a vozil se v předváděcích vozech vesměs střední třídy. A tak jsem zkoušel Mazdu 6, Ford Mondeo, Superba, Volvo S40, Citroena C5, Subaru Legacy, Hondu Accord, Peugeota 407, Avensis (VW a Audi jsem nezkoušel neboť jsem na tyto značky alergický díky mnoha českým bezmozkům co si myslí že jim patří svět), ale na každém zkoušeném voze mě něco vadilo a nebyly to jen drobnosti. Nejméně věcí mi vadilo na Citroenu C5 a Mondeu, nejvíce věcí mi naopak vadilo na Subaru, Avensisu a Superbu. V té době jsem se objednal ještě na zkušební jízdu Sonátou, ale auto zrovna neměli na prodejně a tak jsem delší dobu čekal než jí přivezli na předváděcí jízdu (mezi tím jsem vyzkoušel ix35). Na konec jí po pár dnech přivezli, tak jsme ji s prodejcem vyzkoušeli a měl jsem jasno! V Sonátě mi vůbec nic nevadilo a když to řeknu česky, tak mi padla jak poklice na hrnec a splnila všechny mé požadavky. Byl jsem ohromen a zamilován hned po první jízdě. Sonáta kterou jsme s prodejcem zkoušeli byla sice dieselová 110kw, ale v benzínu jsem si ji také dokázal představit. Takže v rámci předváděcích jízd vozidel střední třídy Sonáta vyhrála. Cena v té době byla ve výbavě Premium nějakých 589 tis. Mondeo kombi v akci s názvem Enterprise stálo 619 tis a Citroen C5 kombi v akci s názvem Millenium bylo za 550 tis. Takže jak správně čtete, měl jsem mezi auty 3 favority a to Sonátu, Mondeo a C5. Sonáta byla z testovaných aut nejlepší, ale cena 589 tis byla docela dost vysoká. V Mondeu se mi nelíbil interiér neboť působil hodně lacině, ale kompenzovaly to zase jízdní vlastnosti, které jsou na špičkové úrovni. Na Fordu je poslední dobou hodně vidět jak na autech šetří a vše působí poměrně lacině a Fordu jsem po předchozích zkušenostech s Mondeem už nevěřil, takže Mondeo jsem odepsal. C5 byla zase hodně pohodlná, měkoučká a cenově hodně zajímavá. Zatím jsem ještě vyčkával, ale o dva měsíce později jsem využil mimořádné slevy na poslední modely faceliftových Sonát. Nyní něco přes dva měsíce vlastním úplně novou Sonátu 4/2010 ve výbavě Premium a zajíždím nový motor DCVVT 121kW, mám najeto cca 2550km a zatím maximální spokojenost. Když to shrnu, tak Sonáta je hodně dobré auto, na dobré technické i kvalitativní úrovni jako ostatní evropská auta střední třídy né-li dokonce lepší, jen neprávem někteří stále kritizují korejská auta a když je člověk pozve ke zkušební jízdě, tak radši nechtějí, aby nemuseli uznat že se pletli. Motor Sonaty je téměř neslyšitelný, interier hodně příjemný, jízdní vlastnosti dobré, limity auta zatím neznám, ale trasu kterou jsem projížděl s Mondem celkem ostře, tak Sonáta je také v pohodě. Spotřeba je v průměru kolem 8L. Takže jen tak dál Hyundai :-)
Rozbalit vlákno
0