Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Citroën: akční ceny na březen a duben

Český dovozce Citrënů představil akční nabídku pro období březen až duben 2005. V rámci akce Happy Days Citroën jsou nabízeny zajímavé slevy a zvýhodnění na všechny osobní i užitkové modely značky Citroën.
Zpět na článek
8. 3. 2005 09:35
neregistrovaný "GTI"
8. 3. 2005 13:59
neregistrovaný "trondheim"
8. 3. 2005 14:13
neregistrovaný "GTI"
8. 3. 2005 15:56
neregistrovaný "mates"
8. 3. 2005 16:22
neregistrovaný "misoo"
8. 3. 2005 16:04
neregistrovaný "JP"
8. 3. 2005 17:07
neregistrovaný "GTI"
8. 3. 2005 19:56
neregistrovaný "anonym"
8. 3. 2005 12:41
neregistrovaný "Domino"
8. 3. 2005 12:53
neregistrovaný "GTI"
8. 3. 2005 14:03
neregistrovaný "dmx"
8. 3. 2005 14:23
neregistrovaný "GTI"
8. 3. 2005 15:59
neregistrovaný "mates"
8. 3. 2005 16:24
neregistrovaný "GTI"
8. 3. 2005 16:39
neregistrovaný "Marko"
8. 3. 2005 17:01
neregistrovaný "GTI"
8. 3. 2005 19:47
neregistrovaný "mates"
9. 3. 2005 12:27
neregistrovaný "dmx"
8. 3. 2005 16:11
neregistrovaný "JP"
8. 3. 2005 15:24
neregistrovaný "Vena"
8. 3. 2005 16:07
neregistrovaný "GTI"
8. 3. 2005 19:16
neregistrovaný "Vena"
8. 3. 2005 13:30
neregistrovaný "Marko"
8. 3. 2005 13:31
neregistrovaný "Marko"
8. 3. 2005 13:47
neregistrovaný "IT"
8. 3. 2005 14:04
neregistrovaný "GTI"
8. 3. 2005 14:26
neregistrovaný "Marko"
8. 3. 2005 14:00
neregistrovaný "GTI"
8. 3. 2005 14:28
neregistrovaný "Marko"
8. 3. 2005 14:36
neregistrovaný "GTI"
8. 3. 2005 23:33
neregistrovaný "TRUCKER"
8. 3. 2005 17:26
neregistrovaný "Lonestarstate"
8. 3. 2005 19:10
neregistrovaný "Marko"
8. 3. 2005 18:36
neregistrovaný "TRONDHEIM"
8. 3. 2005 21:30
neregistrovaný "chins"
9. 3. 2005 11:20
neregistrovaný "Trondheim"
9. 3. 2005 11:49
neregistrovaný "GTI"
11. 3. 2005 22:51
neregistrovaný "chins"
neregistrovaný "GTI"
8. 3. 2005 09:35
LAPÁNÍ PO DECHU
Citroen tu lape po dechu, jak by ne, takže žádné akční ceny. Když nemotivuji technicky (!) a krásou (!), motivuji alespoň nízkou cenou. Nemohu to Citroenu odpustit. Taková legenda... C4. C4? C4??? Tak to ne. C5. C5?.... A C nevímčíslotendlouhejnovejnarakve? Citroene, vzchop se.
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "trondheim"
8. 3. 2005 13:59
Re: LAPÁNÍ PO DECHU
Tak hošani právě jsem vyměnil Fabku za C4 a je to fakt bomba ! Ano vím, je to rozdíl třídy, ale za tolik peněz v nižší střední lépe nekoupíte !
myslete si, co chcete !
neregistrovaný "GTI"
8. 3. 2005 14:13
Re: LAPÁNÍ PO DECHU
Přeju Ti tu radost, Trondheime, ale něco mám za sebou, párkrát jsem i přesedlal z třídy do třídy, ale ty to tu líčíš, že mě napadá jen jedna možnost. Pokud ta Fabie byla tříválec 1,2 a ta C4 dvoulitr. To pak je bomba. Ovšem ten tříválec pak byl jen tvůj problém. Kdybys býval měl Tu Fabiu v RS, nebo jen ve dvoulitru a vskočil jsi do C4 1,4, tak by o bombu nešlo, viď. Jesli ono to "bomba" nemá značit jako - výbuch. Tak jak je to?
neregistrovaný "mates"
8. 3. 2005 15:56
Re: LAPÁNÍ PO DECHU
Udelal jsi dobre!
neregistrovaný "misoo"
8. 3. 2005 16:22
Re: LAPÁNÍ PO DECHU
tiez som o C4 rozmyslal, bezkonkurencne ceny, pekny exterier, netradicny interier, ale bohuzial iba priemerne jazdne vlastnosti. pre bezneho sofera idealny kauf, ale pre mna je najdolezitejsi podvozok a odozva, resp. pocit z riadenia. ja milujem soferovanie, preto je pre mna najdolezitejsi podvozok a v tomto nie je C4 na spici ! preto rad ozeliem niektore vymozenosti techniky na ukor kvalitnejsieho podvozku. ale celkovo C4 nie je zle auto, soferoval som 1,6 benzin a zvuk motora od 3 do 6 tis. otacok je nadherny ! viacero konkurentov sa v tomto zdaleka nechyta !!!
neregistrovaný "JP"
8. 3. 2005 16:04
Re: LAPÁNÍ PO DECHU
Vzdyt o tom to vubec neni. podobne akce na ruzne Packy doplnkove vybavy zdarma poradai snad vsichni velci vyrobci. Bohuzel cesky zakaznik uz je natolik rozezrany, ze si normalni auto bez alespon nejake slevy uz snad ani nekoupi, pokud to neni horka novinka. Myslim, ze vsichni prodejci, kteri prodavaji auta, ktera nejsou extremne exkluzivni, by mohli vypravet ... na to se zeptej koho chces. Jarnich akci bude urcite v dohledne dobe jako maku.
neregistrovaný "GTI"
8. 3. 2005 17:07
Re: LAPÁNÍ PO DECHU
Máš pravdu. Já tím prvním příspěvkem chtěl napsat, že u Citrona teď řešej současně problém s odbytem, když teda maj na skladě A5 a spol. Takže akční cena není tak úplně akční a cena, že není tak úplně cena. Prostě spíš než akční cena mě napadá slogan cenná akce
neregistrovaný "anonym"
8. 3. 2005 19:56
Re: LAPÁNÍ PO DECHU
Zdravím, mám už od začátku roku C4 a musím uznat, že je to po dlouhé době slušné auto od Citroenu. Měl jsem i Xsaru a pak pár dalších aut nižší střední třídy (i lepších značek) a C4 rozhodně není špatná. Už to není takové bláto a kvalita šla nahoru velmi výrazně. Za tu cenu to není špatné.
neregistrovaný "Domino"
8. 3. 2005 12:41
Pěkné auto za pěknou cenu
Nevím, o čem GTI mluví... ne že by mě C4 posadila na zadek, ale auto to je solidní... určitě lepší, než někteří konkurenti... včetně impotentního (byť jinak asi vcelku dobrého) Golfa V a dalších podivností typu Astra apod...
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "GTI"
8. 3. 2005 12:53
Re: Pěkné auto za pěknou cenu
Do C4 je na co koukat. Od C4 včetně ne.
neregistrovaný "dmx"
8. 3. 2005 14:03
Re: Pěkné auto za pěknou cenu
co to tu pises? Ved C3 a C4 a Pluriel su najlepsie citroeny poslednych 20 rokov minimalne designovo.. Co sa ti pred viac pacilo? ZX, AX, XM, BX, Xantia??? Ty tu hovoris o tradicii a tera ked sa k nej citroen vracia,tak hovoris ze predchadzajuce uplne nevyrazne modely boli lepsie ?! Vies zacinas mi pripadat .. neviem ako to povedat... ze chces byt zaujimavy
neregistrovaný "GTI"
8. 3. 2005 14:23
Re: Pěkné auto za pěknou cenu
K tvé poslední větě se snad ani nebudu vyjadřovat. Víš, Citroen, to je ten, co udělal auto, jak v něm jezdil Fantomas. Asi znáš. Fantomase. I toho Citróna. Tak Tehdy byl Citron velkej novátor a velkej pojem. Přemýšlím aktuálně a mám názor, že teď jdou Citroenu více málé vozy než od C4 výš. Tam je velká rezerva. C4 je zejména v třídveři velice kontroverzní, podle mně nedotažené, neforemné. Klepadlo na sedačku nechci. Prostě nechci. Byť je za příplatek. Když vezmu za volant, chci to celé pěkně utrhnout, na abych si případal jak na pouti. C4 ctyřdveřu neupírám segmentové ambice v designu zejména zádi. Jinak mě překvapilo, jak působí malým dojmem, když se k němu blížíš.. Máš snad sympatie k C5. Co to je? Auto? A ten novej dlouhej? O tom sem se tu dost napsal jinde. Takže malej citron jo, střední a víc ne. Picaso - ne. Rád rozeznám předek auta od zadku na první pohled.
neregistrovaný "mates"
8. 3. 2005 15:59
Re: Pěkné auto za pěknou cenu
DS=Fantomas Auto, ktere se jako jedno z mala trosku priblizuje legende E-type. Jinak i ta legendarni "kachna" ma neco do sebe. Soucasnou rpodukci bych az do C4 (vcetne) nezatracoval
neregistrovaný "GTI"
8. 3. 2005 16:24
Re: Pěkné auto za pěknou cenu
ˇAááá, Jaguar se probudil . Jo, máš pravdu s tím DS. A kachna, to JE legenda. Já nezatracuju, píšu že mě neoslovuje řada nad C4. Navic jsem tu C4 prolezl. Vylezl. A jdu dál. Cením parfém.
neregistrovaný "Marko"
8. 3. 2005 16:39
Re: Pěkné auto za pěknou cenu
C4 - . To bolo dobreee! No ked uz tu bola vytka ze ja sa nevyjadrujem k Citronom äale robil som to asi pred mesiacom, ci dvoma tak sa budem opakovat): Vpodstate mam na to te isty nazor ako Ty. Po C4 to ide, dokonca by som povedal ze aj tu 5dv verziu este na pohlad zvladam (aj ked som bol prekvapeny jej "subtilnym" vonkajsim vyzorom in natura- na foto posobi trocha vacsie), C4 Coupe je hroza, C5 detto (a nepomohol ani facelift - uz som davnejsie pisal ze je disproporcna) C6 ma nejake odkazy na SM, CX, XM, aj sa podla mna nejak vracia k´avtgardnym korenom Citroenu, ale miestami je taka prvoplanovo (?) zaujimava - napr. tie zadne zalomene svetla. Chapem o co u nej islo a ide, chapem tiez ze Citroen to berie ako imidzovku (20.000ks rocne), ale moje cafe to neni. To co je pod C4 je fajn (az na C2 - ta je troch divna)
neregistrovaný "GTI"
8. 3. 2005 17:01
Re: Pěkné auto za pěknou cenu
Souhlasím.
neregistrovaný "mates"
8. 3. 2005 19:47
Re: Pěkné auto za pěknou cenu
Neprobudil, ale dostal se do kanclu Nejen diskuzi je clovek ziv a za posledni dobu je volneho casu zoufale malo Ale sleduju vas a jen co bude trochu volneji, tak se do vas zase pustim! Ja vam ten PAG do palic narvu at chcete nebo ne
neregistrovaný "dmx"
9. 3. 2005 12:27
Re: Pěkné auto za pěknou cenu
aha aj som to pochopil ze do C4 casovo boli lepsie citroeny ako su teraz.. Ono C5 je asi nejslabsi sucasny mas pravdu, ale o C4 si to nemyslim, a ani o 3D. Ved citroen by mal byt aspon trochu kontroverzny myslim.. a C4 je podla mna celkovo lepsie auto ako C3 vzhladom na kategoriu. C6 vyzera byt fajn auto pre individualistov
neregistrovaný "JP"
8. 3. 2005 16:11
Re: Pěkné auto za pěknou cenu
Ja bych teda za tech poslednich 20 let videl i par dalsich velmi dobrych Citroenu (treba XM, nebo Xantia i pres sve nedostatky byly ve sve dobe fakt super). Jinak dnesni Citroeny jsou vazne dobre. Mne osobne pripada Pluriel jako auto uplne na H.., ale jinak C2 - super, ale drahe, C3 - na me moc kulate a usedle, ale dobre a jinym se libi, C4 - smele konkuruje ostatnim cenou i kvalitou, C5 - malokomu se libi, ale komfortni svezeni na dlouhe cesty je super, uvidime co C6, C8 - ten spada do prumeru, a zbytek .... to uz je spis doprodej
neregistrovaný "Vena"
8. 3. 2005 15:24
Re: Pěkné auto za pěknou cenu
No me se NEW design od Citroenu libi!! A ty porad rikas ze to stoji za .... No dobry tak jsi nam to rekl.Kazdemu se libi neco jineho...promin ale z tveho stylu psani to vypada jako kdyby tvuj nazor byl ten super jedinej.Nema cenu diskutovat o designu kdyz to je hodne subjektivni zalezitost.
P.S: no ve vsech diskuzich(a ze mas na tomto serveru prispevku pozehnane) na me GTI pusobis jako kdyby ty jsi byl profesor ktery vsemu rozumi a ostatni tu byli zaci, kterym rikas co a jak se ma....Jako nic proti tobe jinak nemam,neznam te , navic nekdy s tebou i souhlasim....a zavidim ti ten cas co tu travis psanim a ctenim prispevku!
neregistrovaný "GTI"
8. 3. 2005 16:07
Re: Pěkné auto za pěknou cenu
Véno, o čem bys chtěl náruživěji diskutivat, když ne o subjektivních názorech. Pokud píšeš a pereš se tu za své názory, pak je to jen dobře, pokud však je tohle tvá vyjímečná zpráva a ty jen čučíš do monitoru a jednou za rok napíšeš tohle, tak to je Véno málo. Tady je naštěstí otevřená diskuze. Zde se očekává jiskření. Umíš si představit, že tu napíšem pod sebou 50 příspěvků, jakos napsal ty, tedy, že - New design se ti líbí. A nic víc. To by byla nuda, viď. Na profesora neaspiruji. Marně tápu po tvých jiných příspěvcích, na velkého argumentátora to nevypadá, co? Víš, desetíletí jsme tu žili heslem Se sovětským svazem s rukama až na zem. Na Můstku to bylo (v trochu jiné verzi) přibité na zdi, a na věčné časy. Naštěstí už neplatí ten dovětek - a nikdy jinak. Závidíš-li mi čas, je to tvůj problém, jak máš zařízen život. V tom si musíš pomoci sám. A jsem rád že se mnou (občas) i souhlasíš.
neregistrovaný "Vena"
8. 3. 2005 19:16
Re: Pěkné auto za pěknou cenu
Mas vicemene pravdu ( s tema subjektivnima nazorama i s tou nudou...) akorat na me pusobis jako ze tvuj nazor musis vsem za kazdou cenu vnutit(ale ne vzdy)...a kdo ma jinej tak uz je mimo...!Ale uz toho necham toho rejpani....cusik P.S: obcas taky prispeji(sem menil jmena-Cary,Vasek,Vena...)
8. 3. 2005 20:26
Re: Pěkné auto za pěknou cenu
Je to úplně jinak Veno. Opusť prosím pocit, že ti vnucuji své názory. Někdy přitvrdím, to však jen tehdy, když cítím, že si to ten, komu to věnuji setsakra zaslouží. Neměň jména. Rád tě budu číst.
neregistrovaný "Marko"
8. 3. 2005 13:30
3 cast - predslov
Je to asi dlhe, ale... . Boli staznosti pri prvej casti, ze nebola krv a sex. Sex sice neni (zato citak ano), ale krv je...a kto si domysli (podla 1 a 2 casti) koniec, bude jej mat viac ako dost . No a uz poviedky ani romany pisat nebudem. Je to strasna praca (hlavne ked musim sledovat dejovu realitu co sa vtedy fakt udialo na trati), takze klobuk dolu pred GTI, a LSS, a ...
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "Marko"
8. 3. 2005 13:31
Re: 3 cast
Ked som prisiel, vsade v zakulisi okruhu Bremgarten prebiehala vzrusena diskusia. Zamieril som teda rovno do boxov Mercedesu. Uz z dialky som videl hlucik postavajuci okolo typickej postavy teamoveho sefa Alfreda Neubauera. Zamieril som priamo k nim. Rudi Carraciola a Hermann Lang si ma hned vsimli a podali mi ruky. Zatial co Neubauer dalej rozpraval, s Manfredom von Brauchitschom a Hansi Hartmannom sme si pozdrav vymenili kyvnutim hlavou. Trpezlivo som cakal az skonci porada, a priznavam, vzhladom k svojej chabej nemcine som sa ani nesnazil zistit o co ide. Sem-tam som sice zachytil slova ako „italienische“, „Alfa und Maserati“, ale moc mudry som z toho nebol. Vsetko sa vysvetlilo o chvilu. Hned ako Alfred dorozpraval, vykrocil ku mne a privital ma –„George, nice to see you again! How are you?!“ Povedal som mu pravdu. Dickova smrt so mnou zamavala, ved sme sa poznali takmer od detstva. A ani mesiac po jeho pohrebe som sa z toho este poriadne nespamatal. Ale som tu znovu, ako mnohokrat pred tym, ked On – Anglican - sadal do svojho Mercedesu. Mal som pocit, ze aspon v zakulisi musim zanho dokoncit tuto sezonu. To mi uz ale Alfred pokojne vysvetloval situaciu: -„ Na starte sa prave zoraduju slabsie vozy. Organizator zavodov totiz rozdelil startove pole na dve triedy – nasu trojlitrovu Grand Prix a slabsiu jeden a polku Voiturette. Je to hlavne kvoli protestom Alfa Corse. Nechcu priamo sutazit so silnejsimi autami. Nakoniec sme vyjednali kompromis – pojdu sa dva samostatne kvalifikacne zavody a nakoniec finalovy zavod.“ Posledne slova mi ponahlajuc sa k mechanikom viac krical, nez hovoril. Stihol som mu este kyvnut, otocil som sa a vybral sa smerom ku schodom veducim na nadstavbu, odkial som chcel sledovat zavod. Vysiel som asi tri schody, ked sa predo mnou hore objavila ona. Naposledy som ju videl uplakanu na Dickovom pohrebe v Londyne, a vobec som necakal, ze ju znovu uvidim prave tu. Az teraz som si vsimol, ze v ciernom kostyme vyzera rovnako nadherne, ako vo svadobnych satach....vtedy, ked Dick stal v mnichovskom kostole, a ju viedol otec – Herr Popp, majitel motorarskej, a teraz uz aj celkom uspesnej automobilovej firmy BMW – pred knaza. Ale to uz je par mesiacov. A ona je dnes mlada vdova. –„Dobry den, Erica“ prelomil som chvilu mlcania a vykrocil k nej. Nasledujuce vyse dve hodiny sme stravili rozhovorom o vsetkom, co sa stalo. Zjavne ju stale mrzelo, ze na Dickov pohreb prislo tak malo ludi. A vobec nikto z nasich politikov. Dokonca neposlali ani veniec, tak ako to urobil Hitler. Trochu ma to zahanbilo, aspon tolko mohol urobit aj Winston Churchill – ved ten mlady muz reprezentoval tiez Albion... Ked som sa s Ericou lucil, zdalo sa mi ze trochu place. Na rozdiel od oblohy. Z tej uz lialo poriadne. Samozrejme, rozhovorom s Ericou som zmeskal oba kvalifikacne zavody. Na tabulkach v spolocenskej miestnosti ale boli napisane aspon vysledky: Voiturette: 1. Farina / Alfa Romeo, 2. Biondetti / Alfa Romeo, ..... Grand Prix: 1. Lang / Mercedes, 2.Carraciola / Mercedes, 3.von Brauchitsch / Mercedes, .... Takze “nase“ Mercedesy W154 znova deklasovali Porscheho auta. Iduc k oknu, pod ktorym sa znova zoradovali auta, tentokrat uz na velke finale, som rozmyslal: „Mozno to mali dnes trochu lahsie – Auto Union nemohol pocitat s Meierom, leziacim v nemocnici po nehode v motocyklovej GP Svedska. Ale aj tak, 3 –5-6-7 miesto Auto Unionov typ D v poradi Nuvolari, Stuck, Muller, a Hasse je hanba, nie?!“
Rev motorov zrazu zacal slabnut. Bolo odstarovane a auta sa na premacanej trati vzdalovali. Ked sa po prvom kole objavili znova na stratovnej rovinke, nemohli sme verit vlastnym ociam. Za veducim Langom sa drzal... Farina... so slabou Alfou Romeo 158. Az potom sa pod nasimi oknami prehnali dalsie Mercedesy a Auto Uniony. Pomaly prestavalo prsat, a to bola zla sprava pre Farinu. V siedmom kole sa cez neho dostal Carraciola, a o niekolko kol neskor aj von Brauchitsch, Nuvolari, a Hasse. Zavod sa s pribudajucim casom zmenil na suboj Langa a Carraciolu, ktory sa v snahe vyhrat „domaci“ podnik snazil dotiahnut na svojho teamoveho kolegu. Ako som sledoval Carraciolovu upornu snahu dohnat Langa, spomenul som si, ze este pred desiatimi rokmi sa v Mercedese SSKL rovnako snazil dobehnut mojho byvaleho sefa z Autocaru „Sammy“ Davisa, ale aj Tima Birkina, Woolfa Barnata, Banjy Banjefielda, a ostatnych od Bentley Boys. Zrazu som ale zbadal Neubauera, ako prichadzajucemu Langovi, tesne nasledovanemu Carraciolom ukazuje tabulku z napisom „langsam“. Asi usudil, ze suboj oboch jazdcov Mercedesu uz prekrocil vsetky medze. Pri pohlade na stracajuce sa Mercedesy vsak bolo zjavne, ze Lang moc Carraciolovy neveri a spomalit nemieni. Pri dalsom prejazde uz tabulku drzala v rukach Langova zena Lydia – co okamzite vyriesilo situaciu k Alfredovej spokojnosti. Musel som sa v duchu smiat: -“A potom, ze nie je pravda, ze zena spomaly zavodnika o 5 seuknd na kolo!“ Do odmavnutia zavodu sa uz nic podstatne nestalo. Zvitazil Lang, pred Carraciolom, von Brauchitschom, nasledovali dva Uniony, Hansi Hartmannn so stvrtym Mercedesom, a az za nim Farina s Alfou 158. Slavnostny ceremonial vyhlasenia vitazov bol tentokrat trochu zvlastny. Jednak bol kratky, jednak....pri hrani nemeckej hymny dnes nikto z jazdcov Mercedesu nevystrel k oblohe pravu ruku. Dnes nemuseli. Az teraz som si uvedomil, ze dnes tu chybal ten neprijemny chlap , ktory na to vzdy dozeral – Korpsfuhrer Adolf Huhnlein, sef Celonemeckeho ludoveho automotoklubu.
Hned po skonceni zavodov sa zacalo balit. Pre mna to bola prilezitost posediet si este chvilu s Alfredom Neubauerom. Len tak, na kus reci. O velkych cenach, Mercedese, konkurencii, aj o tych Bentleyoch. Ale hlavne o buducnosti. Polozartom- polovazne mi tvrdil, ze v novom storoci budu zavodne auta jazdit viac ako 300 km/h a dominovat bude urcite Nemec! Zo slusnosti som mu nechcel oponovat, ale myslel som si o tom svoje. Tie auta mozno, aj ked pochybujem, ale preco prave Nemec?! My budeme mat urcite tiez dobrych jazdcov,....a vzdy to moze byt aj niekto uplne iny. Mozno....mozno nejaky Fin?! –„Tak fajn Albert, uvidime sa 3.9. na GP v Belehrade“ rozlucil som sa nakoniec s vyhliadkou na stretnutie o dva tyzdne. Ako obvykle, vlak do Berlina som stihal na poslednu chvilu. Zamysleny, preco sa musim vracat domov znova cez Berlin, som sa ponahlal po nastupisti. Toho chlapika utekajuceho proti mne som si vsimol az na poslednu chvilu. On mna asi az vtedy, ked mi sklonenou hlavou prerazil nos. –„Sourry, sourry“ ospravedlnoval sa s americkym prizvukom, pchal mi do tvare svoj kapesnik, a do ruk vizitku. Nemal som nanho ani cas, ani chut. S bolavym nosom a zakrvacanou koselou som sa ponahlal do vlaku. Az v kupe som si pozrel vizitku. Bolo tam: Joshua Bangle, Milwaukee, USA. -„Tak mily, zlaty Mr. Bangle, kvoli tvojej nepozornosti budem mat teraz krivy nos“ povedal som sam pre seba. Od bolesti, ale aj od unavy po celom dni som si radsej lahol spat.. Do Berlina sme dorazili az na druhy den poobede. Ked som vystupoval, na stanicnych hodinach bolo 16.30 a tabulka vedla ukazovala datum: 21.9.1939. K TEJ veci som sa rozhodol vratit autobusom. Celu cestu v buse som rozmyslal, preco vsade vidim iba zeny s detmi a starcov, bolo predsa pred 17 hodinou a cakal by som, ze muzi sa budu vracat z prace. Potom ma ale napadlo nieco ine, v tej chvili dolezitejsie: netusil som kde presne vystupit. Rozhodol som sa preto opustit autobus uz na najblizsej zastavke a peso pokracovat po Unter den Linden, az pokial nenarazim na Charlotenstrasse. Ked som vystupil, zistil som, ze pocasie sa nahle zhorsilo. Obloha sa pomaly zatahovala. Kracajuc po sirokom berlinskom bulvare som sa pozeral na dlhe cervene zastavy s hakovymi krizmi, zakryvajuce domy po oboch stranach ulice az na horizont. V padajucom sere a silnejucom vetre sa nafukovali a posobili zaroven impozantnym aj strasidelnym dojmom... V dialke som zbadal povedome vyustenie Charotenstrasse, ale ... stali tam nejake postavy. Cim viac som sa priblizoval, tym boli zretelnejsie. Dvaja vojaci s rukami zhora zavesenymi na samopaloch! Charlotenstrasse teda bola uzavreta, tak som sa rozhodol pokracovat rovno, a aspon nenapadne obhliadnut situaciu. Ked som obchadzal ustie malej ulicky, otocil som hlavu dolava. Na sekundu narazil moj pohlad na oci nemeckeho desiatnika. Za nim, v hlbke ulice sa rysovali siluety dvoch kubelwagenov a nakladny Opel Blitz postaveny kolmo k brane dvora, z ktoreho som pred dvoma dnami vysiel. Na jeho korbe bola hnedou plachtou prikryta silueta pripominajuca TU cervenu vec. Odvratil som hlavu a zrychlil krok. Rozmyslajuc, co dalej som si v chaldnucom vzduch vlozil roky do vrecak. V pravom som nieco nahmatal... Vybral som to a zarazene som sa zastavil. V dlani som drzal kusok “okridleneho“ plechu. Vyzeralo to ako anglicke vyznamenie. Lenze taketo som este nikdy nevidel. Ked som sa nan pozeral, mal som pocit akoby som si chcel na nieco spomenut, ale nevedel som na co. Zacinal som mat pocit, ze je nieco zle. Velmi zle. Ruku aj s kusom plechu som radsej vlozil naspat do vrecka a pohol som sa. Nahle som v tvari pocitil zavan chladneho veterneho poryvu. Ten zly pocit sa v momente zmenil na neurcity strach. V tej chvili ma potesilo iba to, ze som v dialke pred sebou uvidel znamu postavu taxikara Helmuta. Snad ma rychlo zoberie na to letisko...
neregistrovaný "IT"
8. 3. 2005 13:47
Re: 3 cast
Ty marko, já ty tvoje kecy sice nečtu, prostě to přeskočím, ale tohle je, pokud to nevíš, diskuse k cenám Citröenu do dubna.Nějak mi uniká souvislost. Zkus to někde vydat na slovensku a budeš v balíku.
neregistrovaný "GTI"
8. 3. 2005 14:04
Re: 3 cast
Tohle určítě nepsal Marko pro tebe, hochu. Neznáš mravy, jsi neomalenej. A když už, tak to alespoň takhle nedávej najevo. Zkus tedy napsat něco k cenám. Ale tohle hochu, tos neměl. Tohle nejsou Markovo keci. Ani po kotníky, ani po kotníky...
neregistrovaný "Marko"
8. 3. 2005 14:26
Re: 3 cast
A to ja zas tie Tvoje prispevky citam. V nadeji, ze sa nieco dozviem, alebo si vyjasnim suvislosti. Dozvediet som sa nedozvedel zatial nic. Zato suvislosti som uz v Tvojom pripade pochopil.
neregistrovaný "GTI"
8. 3. 2005 14:00
Re: 3 cast
Marko, ty se mnou máváš, ta si se mnou děláš, co chceš. Člověče...Carraciola...objavila sa ona... Já mám Marko mráz v zádech a otáčím tu hlavu a hledám v sobě souvislosti. Překrásné sousloví - Porscheho auta. Tys to napsal moc, moc dobře. Já úplně cejtim ve tváři ten podzimní vlhkej vzduch, tu atmosféru děsu... Tak Ti děkuju. A mám pro tebe jednu smutnou zprávu. Budeš v tom muset pokračovat
neregistrovaný "Marko"
8. 3. 2005 14:28
Re: 3 cast
Fakt uz nepisem, jednak sa v tom necitim "svoj". Jednak nemam moc cas vymyslat (a samo mi to nejde). Takze odteraz uz iba k autam k veci
neregistrovaný "GTI"
8. 3. 2005 14:36
Re: 3 cast
Jo, jasně. Vzhůru na ty "Porscheho auta"
neregistrovaný "TRUCKER"
8. 3. 2005 23:33
Re: 3 cast
Tak to Ti ani za mák nevěřím, že se v tom necítíš "svoj"! To bys potom nikdy nemohl napsat něco takového!!! Já jsem nikdy na čtení moc nebyl, ale tohle je vážně radost číst! Přesně, jak napsal GTI, já jsem na těch závdodech byl s Tebou. Stejně, jako jsem si s tebou předtím prožil tu cestu "zpět" i cestování vlakem. Vážně skvělé, Marko, Ty jsi profík!!!!!!
neregistrovaný "Lonestarstate"
8. 3. 2005 17:26
Re: 3 cast
Bez nadsázky skvělý. A rozhodně víc k věci (autům), než neomalené výplody některých lidí tady.
neregistrovaný "Marko"
8. 3. 2005 19:10
Re: 3 cast
Dik, dik, zcasti cervenam. Zcati praskam pychou.
neregistrovaný "TRONDHEIM"
8. 3. 2005 18:36
C4 versus osobní preference
Milý GTI, nebuď malicherný. žádné auto na světě není dokonalé a každý preferujeme holt něco jiného. Kdo má rád rychlost koupí si ferari a bude nadávat na golfa, někdo chce rodinné a bezpečné auto a koupí si C4, Fokus nebo Octávku (resp. doplň si, co chceš).Nejsem zdaleka sám, kdo si porovná cenu, výbavu, servis a oželí fakt, že auto řeže zatáčky nebo trhá asfalt, když se ve městě stejně jezdí jen 50 km/h! Měj se !
Rozbalit vlákno
7
8. 3. 2005 20:41
Re: C4 versus osobní preference
Těžce a bolestně jsi to teď tady prohrál, Trondheime. Ani jednou jsi ode mně nomohl číst, že je nějaké auto dokonalé. Nikdy jsem také nenapsal že všichni preferujeme jedno. A nejen ty, ale každý, i Elvis když pořizoval na radu Lonese toho svýho ixtýho Caddyho, uvažuje o ceně, o výbavě atd. Jestlis koupil auto a rozhodujícím měřítkem pro tebe byla maximálka ve městě, tak, Trondheime, upřímnou soustrast. Teď jsi to teda u mně prohrál. Alespoň na chvíli, než se otřepeš a napíšeš - jo, jo, koupil jsem pod tlakem peněženky káru, která nebyla vůbec károu mýho srdce, jenže tak se to seběhlo. A já teď, když spolu jedem a řežem ty zátáčky, možná že pomalejc než ve Ferru, ale o to upřímněji, tak já jí miluju. Jo, miluju jí, jako tu svou holku, co to s ní tady valíme, držíme se za ruce a z repráků ve dveřích nám Toni Braxton vysvětluje, jak jí mám zaůtočit na její srdce. Jo, tak tohle, tohle je ta pravá , nefalšovaná láska. Milovat Ferra, to umí každej blb, ale.... Tak Trondheime, zlepši to. Nebo si mám něco myslet? Přece to nevzdáš...
neregistrovaný "chins"
8. 3. 2005 21:30
Re: C4 versus osobní preference
bože, ty jsi vůl. taky jsem koupil C4 a jsem nadšenej. nebyla to volba z nouze ani pod tlakem peněženky... vybíral jsem auto déle a prostě jsem se zakoukal do C4. tobě to možná přijde nepochopitelné, ale já si to auto užívám. každej den. a tys to u mě prohrál těmahle kecama. už dávno. jestli máš literární ambice, tak si je v klidu ukoj, ale nepruď.
8. 3. 2005 22:08
Re: C4 versus osobní preference
Chinsi, tys mě vůbec, ale vůbec nepochopil... Nevím jaké máš ambice ty, ale chápavej nejsi. O C4 nepíšu ani slovo, ani ho nemám v té zprávě na mysli. Člověče, probuď se. To auto, co o něm píšu, to je symbolická rezignace Trondheima na to, když ti při jízdě fakt vítr čechrá vlasy. Symbol, jinotaj, obraz, kapišto, zabedněnče? Trondheim má C4? Jo, asi ji chtěl, k tomu jsem se nevyjadřoval. A ty ji máš? No a co? Proč mě napadáš za to, že máš cečtyřku. Mě je to úplně ukradený v čem jezdíš, já nepíšu o tom v čem jezdíš ty a už vůbec ne v čem jezdí Trohdheim. Jsi vedle, chinsi. Totálně vedle. Ten ruměnec ve tváři ti patří. Příště dvakrát rozvaž a pak něco, co má hlavu a patu napiš.
neregistrovaný "Trondheim"
9. 3. 2005 11:20
Re: C4 versus osobní preference
Škoda, myslel jsem, že tady píší taky dospělí lidé....mám však pocit, že se jedná o (jen) pavlačový chat. No nic, ať uzavřu jalovou debatu - všem, kteří ještě nejeli novou Cé čtyřkou, přeji ať si to zkusí (je to fakt bezva - z vlastní zkušenosti) a ostatní zarytí "golfisté", "ferraristé", a bůh ví, co ještě, přeji vyhlazování hlubokých vrásek především v rychlostech nad 10 Gé !
neregistrovaný "GTI"
9. 3. 2005 11:49
Re: C4 versus osobní preference
Jsem rád Trondheime, žes to pochopil. Tvou Céčtyřku ti jen schvaluji. Opřímně a uznale. Myslím, že sis to vzal tak nějak víc osobně. Pokud chceš naznačit, že se tu jedná o pavlačový chat, musím tu to teď bránit. Přečti si svou první zprávu nahoře, tu o té "bombě". Jo, tak takhle si pavlačovej chat představuji také. Pokud budeš tady číst i jiné, než mé zprávy, pak se nepochybně mnoho dozvíš. Tak jako já. Neznám tu zarytého ani golfistu ani ferraristu. Jen zarytého cečtyřkaře, viď. Tak hodně štěstí
neregistrovaný "chins"
11. 3. 2005 22:51
Re: C4 versus osobní preference
tvé příspěvky jsou zcela jasné. potvrzují, že jsi vůl. ale proti tomu já nic nemám, na světě je třeba i volů, aby ho táhli...
12. 3. 2005 10:41
Re: C4 versus osobní preference
Neoriginální, přisprostlá a primitivní sentence. Myslím, že ve své přirozenosti jsi takový i ty, chinsi. A nemysli, čas od času je dobré přemýšlet i o sobě, pokud na to máš. Myslím na to přemýšlení. Zkus to, i když výsledek nemusí být v tvém případě potěšitelný. Slabé, chinsi, velice slabé...