Je to pekne prakticke.Konecne Skodovka vyrobi volaco,co sa mi paci.Dufam ze bude aj verzia 4x4,s naftovym motorom.Este dat na to slusnu cenu a konkurencia to moze zabalit.Vyzera to na vazny model.Nieje na mieste to porovnavat s Fiatom/Fiat je popri tom len slapacie auticko,alebo kacer na spagate/.Bude to jedinecne SUV za nizke naklady vyuzitelne na 100%. PS.Skoda jeti kupovat drahe SUV,ked ti staci Skoda Yeti.
Budte v klidu Tudor se vyrabi, neni treba plakat !
Vazeni, budte v klidu, Skoda Tudor se vyrabi, jen se jmenuje Bentley GT Continental, to co predstavili jako studii Skody byl uz temer hotovy Bentley a VW si jen testoval reakci trhu, a kdyby to propadlo tak reknou no co Skoda ale Bentley vyrabi o 106 a ceka se na prestavbu linky Phaetonu na Bentley protoze Phae je *co nechteji nikde, radeji si vsichni koupi MB nebo tak neco Takze neplakat , neni nad cim
Design karoserie jsem si spletl s ruskou Ladou.
Je hezká studie Škoda Octavia SUV (Milan Král).
Proč nejít touto cestou.
Dále mi tak hned na první pohled chybí 4x4.
J.
Hej, cital si to? A co tie ostatne auta? a co bugatka? a co attack? halooo? neprekrucaj ucelovo co sa ti hodi. 1203 bol je a bude vyrobok cesky... s tym si nepomozes... a ked ti dojdu argumenty, pouzijes baca zo salasa...
A poznas tento? Stretne cech juhoslovana a pyta sa ho: ako to, ze ste za druhej svetovej dokazali vzdorovat nemcom? Jednoducho, kazdy kto mal ruky nosil zbran a strielal nemcov na pockanie. A cech mu odpoveda: No ale toto bolo v protektorate zakazane... Keby si bol inteligent, neurazas slovakov, ale bavis sa o autach...
Zato stodvacka, favorit ci stopetka boli auta, proti ktorym bledol aj klasicky golf, a o ktore skemrali aj v amerike, ale pretoze cesi su vlastenci a patrioti, tak ich vyrabali iba pre domacu produkciu. A pretoze mali velmi radi aj slovak par kuskov nam sem supli. A my sme ich zhuntovali a urobili sme z nich priserne skody garde a rapid... a este otazka nakoniec: Este stale sa v noci pomocujes?
design je opravdu odvážný, asi na to půjde zvyknout, ale na první pohled to teda není. a co týče názvu... nemělo by to být spíše Yetti? auto, které má zpotvořený název, bych si nekoupil.
Mario, zajímavý názor, ale zkus ho anglicky napsat tomu belgickému šéfdeignérovi, třeba ho oslovíš a dá na tvé rady.Tu jsi na špatné adrese. My výrobu-nevýrobu jaksi neovilvníme. Jo a ještě předsedovi představenstva.
pozrite si Subaru forester, alebo ktorekolvek americke auto (nie v holom zaklade). Najdete odporove dratky pod stiracmi. Inak, nie je to u studii ziadna novinka, nieco podobne mali taliani na studiach supersportov (zial nespomniem si na nazov) z 70/80-tych rokov.
Absencia tohoto riesenia v praxi zrejme narazila na prakticke problemy, ktore ste spominali )znecistovanie kolajniciek, mechanicke problemy pri realizacii pritlaku.
Ako pisem aj v inom prispevku, islo o politicke rozhodnutie komunistickej strany, ktora chcela mat v Bratislave viac kovorobotnikov (Slovnaft na vtlacenie "robotnickeho charakteru" mestu nestacil). Pretoze bolo rozhodnutie POLITICKE, nik si nerobil starosti s vyrobnym programom a cely projekt bol az do predaja pre VW ciernou dierou na financie. Ale zial, za odpisaknie 720&740 nemozu "bezni slovaci", ale zial iba ti komunisticki blbci (ktorych mate u Vas v parlamente omnoho viac (aj ked ako vravi sucasny vtip - koho bude svolit? Komunistov! To je jasne, ale myslim v ktorej strane... naliezli vsade ))
TAZ 1203 bola iba presunuta vyroba z "historickych zemi", ked uz bola zastarana do vyroby sla 1203 koncom 60 rokov a jej prezivanie po 1989 bolo iba dosledkom "specifik" "privatizacie" Ta vyroba mala byt zastavena okamziet, zial, zatvaranie fabrik nie je nikde popularne Co vsetko sa vyraba v byvalej BAZ-ke (povodna idea automobilky v Bratislave vznikla ako snaha doplnit socialnu strukturu mesta o vyrazny "ROBOTNICKY" prvok, jej start sa odkladal cele 80-te roky (podla niektorych nazorov bol brzdeny z vtedajsieho centra). Jej montaznymi linkami presla uz znacna cast produktov "koncernu". Od VW pola, Golfu, cez Seat-y (tu fungoval VW ako "strajkokaz", ked sa vyroba presunula po serii strajkov v Spanielsku) az po Touareg, (dokonca aj jeho "menovec" Porsche Cayenne) Audi Q7 ... Vzdy ide o najkomplikovanejsie modely vzhladom na neporovnatelne nizku cenu prace, nizke dane a vysoku kvalitu odvedenej prace (kedze pracu u VW si vacsina jeho zamestnancov vazi, kedze ide na SLovenske pomery o vyrazne nadpriemerne financne ohodnotenie). Flames medzi SR a CR je ale v tejto diskusii silne od veci...
A co takhle to brát jen jako prvek k přilákání pozornosti k této studii??? Do série (kdyby byla) by se to zřejmě stejně nedostalo - zbytečně by to to auto prodražilo. Je to jenom studie a na těch se podobné výstřelky vyskytují.
Prej vyráběli Garde, Rapid, TAZ a BAZ. S tím "vyráběli" souhlasím, ale s jakou kvalitou??? Ta auta leckdy nebyla schopna dojet po vlastní ose ani do Čech. A když náhodou dojela byla zralá na generálku. Díky Vaší továrně (tuším) BAZ (stavěné na zelené louce) musela Škodovka odpískat projekty jako Š 720 a 740 (doufám, že budeš schopen si to najít - když ne, tak dej vědět)
Mario, Ty jsi ale hnus bez mozku. Kolik lidí si asi tak ročně koupí 184kW Tudora? Když jsi tak zatíženej na sporťáky, kup si Porsche, Ferrari, Bugati nebo co chceš a nenadávej Škodovce. Yeti je roztomilé malé auto s nadčasovým designem, které tady chybí.
toho bych se nebál... sice jsem to detailně neviděl. ale asi bude ve skle ten šmejd (jak se to jmenuje...) co máš vzadu na 5. dveřích na vyhřívání. navíc když to máš schované ve sloupku tak to sotva přimrzne, je to tam chráněný a je to svisle a ne vodorovně... takže proč by to mělo přimrzat??? a co altea? ta to má taky a neslyšel jsem na to jediný slovo kritiky.
Nejde o spálení motorku. Jde o to, že si neutře sklo a to je v zimě dost průšvih. Musel by mít nějaký výdechy teplýho vzduchu podél celýho sloupku, protože ručně to "odtrhnout" zřejmě nepůjde. Nějak si to neumím představit...
Nevím co tady řešíte , ale zřejmně netradiční uložení a mechaniku stěrače.Nemyslím si , že by to škodovka neměla vyzkoušené , víte ono je nejlepší kritizovat , až pokud se něco nepovede a né ještě před uvedením na trh.Vy znalci , co si myslíte , že normální stěrač funguje když přimrzne, tak se pletetet , v motorku stěrače je pro tento případ , kluzná spojka , která po překonání určitého odporu , prokluzuje , aby neshořel motorek , ale to mněla už i stodváca , nemyslím si , že u tohoto modeluto bude jiné, ovšem nevim jak jsou chráněny kolejničky proti zanášení sněhem , blátem a přejetým čoklem..
Aleš asi dobře , když to auto je určeno převážně pro volnou chvíli , jak v zimě , tak v létě..
a navíc schovaný v A sloupku ? To by bylo skvělý auto, určené ovšem jen pro subtropy. Už vidím šťastného majitele, jak v -15 stupních dýchá zevntiř na sklo, aby odmrazil stěrač, přimrzlý nahoře u střechy k oknu, když jej přes ten sloupek nemůže ani ručně odtrhnout... Wow...něco jako altea.
Pre tvoju informaciu, na slovensku vznikali Skodovky ako garde a Rapid, 1203 vznikla v cechah a vyroba sa neskor presunula do Trnavy. V trnave potom navrhli niekolko novych variant na roznych podvozkovych platformach, vzdy nebolo schvalene do vyroby. Jeden z poslednych TAZackych vyrobkov mal design dost podobny dnesnemu R Traffic, a behal uz v 1986. Tak isto BAZ v 88 navrhol dodavkovy automobil vyuzivajuci komponenty z favorita, a musel ustupit vyrobe V3Sky... Slovaci vedia auta robit. Napriklad vies kto sa podialal na vyrobe najnovsieho buggati? Na slovensku sa vyrabaju tuaregy a golfy... az skodovka bude schopna vyrobit auto, tak ti dam urcite vediet, zatial jediny zaujimavy voz od skodovky bol navrhnuty mimo skodovky... mam na mysli "druhy" tudor... ved sa pozri na enve... zacali dobre a to aujto uplne do... Roomster vyzera akoby navrhovali rakvu... Nova octava je prerastena na svojom podvozku, dizajnersky bez napadu... Facelift Fabie urobil na zadnej casti neprehliadnutelny hnus... Proste skodovka...
Nechapu skodovku proc chce si pokazit image takovyma HNUSAMA jako je Yeti a Roomster!!! Vzdyt na Zenesvkem autosalonu v roce 2002 predvedli plne funkcni Skodu Tudor, ktere je moc moc moc nadherne auticko a hlavne kdyby tam davali sestivalec o 184Kw tak je i pekne rychle a je to to nej auto co kdy udelali (nic proti Octaviim, jednu mam a jsem s ni na vysost spokojeny) Vzdyt o toho Tudora by byl urcite mnohem vesti zajem nez o ty SKATULE HNUSNY HNUSARENSKY !!!! Chce to nejaky libiví sportak !!! a ne jak oni tomu rikaji uzitkovy auto to je k ho... Clovek musi mit v prve rade radost s rizeni automobilu a mit pocit ze opravdu ridi poradne auto a to by Tudorem splnily !!! Navic uz je vymyslenej a plno dilu je unifikovanych ze Superbem a nebo Octavkou tak by to nebylo tak nakladne na vyrobu!!! JEDINE V TUDORU VIDIM BUDOCNOST SKODOVKY
Opravdu potřebuje trochu času - jet tak se koukat a prohlížet ze všech stran. Po nějaké době se začne líbit ... a potom už i rozum říká ano. Jenže první reakce lidí kolem mě jsou dost zamítavé.
Me spis pripada, ze nepocitaj ani s uzaverem diferencialu. B-) Neni mi tak docela jasny, proc tomu rikaj SUV. Ten "amaterskej" navrh octvia SUV, co tu byl pred mesicem byl asi tak milionkrat lepsi...mozna by mohla Skodovka zacit misto profiku zamestnavat amatery.
Je zajímavé, jak jsou reakce vyhrocené, nikoho Yeti nenechá chladným. Podle mého názoru jde o designérský skvost, všechno je praktické, moderní, bez módních výstřelků, které za půl roku lezou na nervy, přitom nadčasové. Ideální malé auto na naše děravé silnice, s kterýma je to rok od roku horší.
Ještě k těm nesoudným kritikám: myslíte si, že ostatní automobilky jsou na tom designem výrazně líp? Podívejte se po ostatních autech a uvidíte, že Škodovky patří k těm lepším.
Na jednu stranu vypadá dobře a jaksi to začnu prohlížet podrobněji hned nadšení přejde ! Řešení zadních dveří je příšerný, ta klika měla bejt na klasickým místě. A ten zadek taky nic moc.....
Sileny auto pro sileny cesky hlavicky, ktery kdyby skodovka udelala kolecko hnoje, budou to obhajovat - proc uz davno nemate pandu 4x4 nebo kangoo 4x4 - stejnej hnus
Nevim jak starsi ctenari, ale myslim si ze mladsim se design jak interieru ,tak i exterieru libi. Je to napadite.
"Future" designu bude pribivat, zaroven se budou i zjednodusovat vsechny funkce a ovladani. Nezapomente ze Yeti je auto mladych, nemuze se tam vlezt prece normalni rodina (2+1), ktera si chce vyjet nekam na vylet.
Podvozek je pripraven i na 4x4.
Zaroven skodovaka, ale chtela otestovat nazor lidi na toto nove auto, a my cesi bychom nemeli zapominat, ze s vyrobou noveho auta pribide i prace.
osobne su mi natahovacky medzi Slovakmi a Cechmi proti srsti ale pre objektivitu....co tak Attack K1?...to vasim RS-kam natrhne zadok a ani sa pri tom nezadycha
To co jsem měl na mysli je pouze vzhled nových aut, nemůžu popřít kvality co se týče jízdních vlastností atp., ale o to mi vůbec nešlo. A co se týká Octavky, prostě se mi líbí víc Octavia Tour než nová Octavka a její zaoblená přední maska. Ale musím říct, že i přezto že se mi nelíbí Fabia, tak jí používám jako služební vůz a nikterak si na ní co se jízdních vlastností týče nestěžuji, do města je to celkem pohodové auto.
Je to taková Multipla křížená Pandou se střechou z mini... Snaží se dělat dojem SUV a přitom to bude usoplená dvoukolka... To se mi moc nezdá. Tragedie je ovšem ta přístrojovka. Tak cáknutou masu plastu jsem ještě neviděl... jeto jako koukat na 1000x zvětšené digitálky poležené před váma s volantem, za který by se styděla snad i Lada. Předpokládám, že v základu tam dají našlapanou 1.4 a cena půl milionu... Oproti studii Krále (kombík oktávka suv) je toto hračka pro děti. Mně se tohle auto moc nelíbí (obecně jako skoro všechny škodovky), ale otázka je jak to bude vypadat a jezdit v reálu.
Hmm, tak jestli by se mel obecny design skodovky ubirat timto smerem tak uz bych si asi zadnou Skodovku do budoucna neporidil. Ten design by mi pasoval tak k Fiatu, ale ne ke Skodovce. Uz Roomster me vydesil (designem, ne napadem -- skoro jako Yaris Verso a podobne hruzy), tak jsem velmi zvedav na seriovou podobu. Doufam ze to je jen vykrik do tmy a ze to prilis neovlivni ostatni modelove rady do budoucna, jinak bude treba zmenit znacku.
Já nevím, že nejvíc tady vždycky kritizujou Slováci. se podívejte, co vyrábíte vy! Akorát motory do Astry classic-taky to podle toho vypadá a poslední auto, který ste tam navrhli byl TAZ 1203, což taky nebyl zrovna zázrak ani na tu dobu. Fakt sranda. Až budete aspoň tak schopný, abyste vokopírovali a vyrobili třeba blbou feldu, tak kecejte. Howk
podivejte se na webu skodovky na koncepty a zjistite ze jsou tam i jine hruznosti (treba Ahoj). Kdyby udelali misto hranatosti neco future zaobleneho neby kdyby se alespon pridrzeli toho standartniho allroad designu jako treba v te fikci od toho typka co to tady publikoval [odkaz] [odkaz] .... aaah to je pohoda.
Tato myšlenka se mi velmi líbí a určitě je to atraktivní autíčko.Malinko bych ho zhvětšil a na tuty musí mít náhon 4x4 klidně bez redukce (viz.Octavie)Doufám,že se bude vyrábět a že si ho budu moci koupit.Sám mám Volkswagen ,ale Škodovce fandím.
podle fotek se zda, ze kdyz vyklopim pulku zadnich dveri, treba na to prevazeni kola, tak je tam jen takova jako "roletka", bude to bezpecne z hlediska toho, ze se mi tam pri jizde nacucnou spaliny z vyfuku?
nie je to zle, len potom mi pride lepsi roomster. myslim v originalnosti riesenia. toto, aj ked sa to mozno dostane do vyroby, a urcite nejako okresane, bude kazdy prirovnavat k pande. a to myslim nie je cielom skodovky. roomster mal jasne linie o com to auto ma byt. yeti sa tvari na vsetky typy aut a v skutocnosti nie je nicim. taky hybrid. ale opakujem, skor by som cakal seriovy roomster ako toto. stylovo je jasny smer skodovky, osviezit nudne tvare. nechajme sa prekvapit. inac ta palubovka sa mi paci a zaroven je oskliva. tie vyduchy ventilacie mi tam vadia. pekny den.
Octavii 4x4 v kombi jsme si už pořídili druhou, naprostá spokojenost. V 1.9PD je příjemné auto, tak akorát.
Pravda, světlá výška nic moc, s paketem pro špatné cesty jsem na tom vlastně stejně jako normální Octavia. No, stejně ne, už jsem zažil rozdíl mezi škrtnutím o spodní krycí desku oproti normálnímu plastovému dílu. Při pohledu na kolegu bez paketu mám pocit, že příplatek se mi už vrátil.
Ale Haldex z Octávky by mi v Yettim určitě stačil. Pravda, redukce a uzávěra diferenciálu by byla pěkná věc. Ale přijde mi to jako zbytečně drahé. Totéž i u Octavie.
Kdyby radši vymysleli normální,kvalitní auto za rozumné peníze a né takový hybrid, který si koupí pár lidí, většina pak jezdí v předražených křápech typu Fabie.
Tak jsem si myslel, že se konečně dočkáme normálního SUV 4x4. Tohle je sice pěkný a nápaditý, ale... Pěkný kabát a zajímavý interiér, byť i s foxteriérem uvnitř vás z nezpevněného podkladu nevytáhnou. Mám letité zkušenosti s Octavií 4x4 a jediný dvě věci, které mi v hnací soustavě tohoto auta chybějí je redukce (spojka dostává zabrat při rozjezdech v terénu s přívěsným vozíkem) a možnost měnit světlou výšku vozu. Tak škodováci, co vy s tím????
Kdyby se alespoň polovina těch nápadů dostala do potencionálně vyráběné verze bylo by to supr. Určitě by si takovéto auto našlo více kupujících než třeba Tudor a umožnilo by tak zaplatit návrh tohoto modelu.
Panda ale asi stala Yettimu modelem, to je jasne (i ze si Yetti nejspis teda sahnul) - spis by ty nazvy mely byt obracene. Yetti - to je fakt desnej nazev pro auto, kdyby skodovka nelpela na starych socialistickych nazvech a vymyslela nove, pekne znejici....aspon...Jak se rekne anglicky strasak do zeli? Kdyby to znelo dobre, mozna to bude nejaky novy nazev modelu.
No... Rozebírat jestli jsou ty auta čím dál příšernější je asi mimo mísu a je to pěknej blud...!! Nová Octavia není designovej skvost.. ale je to super auto a ten interiér je taky trochu dál... Mně se líbí a s 2 litrovým benzínem je to moc dobrý... A ono z komunistické automobilky udělat za 15 let to co je z ní dnes je super..!!!!!! Já mám taky vkus jinej než je Škoda, ale taky se to snažím vidět čistým pohledem..! A jen mi JOE řekni, v čem ta nová Octavka za moc nestojí..? ať nejsi je u planých řečí a něčím mi to podlož...!!
Tohle je ta největší příšernost od škodovky co jsem kdy viděl, horší než Fabka Ta nová Octavka taky za moc nestojí. Asi mam divnej vkus, ale připadá mi, že jsou ty auta čím dál příšernější, zlatej Superb.
No žádná sláva to není, ale může to být docela zajímavej projekt... a vzejít z toho dobrý auto. Jako čech bych Škodě držel palce a je jen dobře že na sebe upozorňuje těmito auty a snaží se jít dopředu... a myslím že směr má dobrej...
no jelikož je to malé auto tak 1,2 tam asi přijde mmůžeme akorát doufat že to bude nějaká silnější verze tak něco kolem 70 koníků - ta co je v dnešní fabii by to neutáhla.
Jedno auto po nekolika letech co se mi od Skody libi, jestli ten interier daji do nejaky "lidsky" formy, tak proc ne, ale jestli tam zacnou cpat 1.2 HTP a rikat tomu "lidovy vuz" tak to teda nevim, jinak podarene, snad to nedopadne jako s Tudorem...