Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Yeti: malé SUV a la Roomster

Zájemcům o SUV značky Škoda svitla nová naděje. Na autosalonu v Ženevě mladoboleslavská automobilka představí studii jménem Yeti.
Zpět na článek
neregistrovaný "csight /TTrnava/"
9. 3. 2005 09:28
llooooppp
podla mna skodovka urobila dolezity krok vpred a tymto autom sa urcite zviditelni aj pre tych co doteraz zatracovali stale dobru, na nase pomery najvhodnejsiu zn. skoda, ktora aj ked nieje čisto česká ale kvalita sa podla mna znasobi ak vieme ze su z casti aj ´nemeckí´. Inak keby som mal moznost hned ten roomaster beriem..je to presne to co mi na autosalonoch /nielen od nich/ davno chybalo, skrátka niečo medzi malym mestkym autickom, a nieco viac - i do terenu. podla mna je to fabulous and superb!! nech sa vam dari. csight
neregistrovaný "Sinuhe"
2. 3. 2005 22:04
Yeti - hned ako sa objavi
si ho pojdem kupit. Ak tu bola debata, ci sa mi paci viac navrh p. Krala, alebo Yeti, potom yednoznacne Yeti. P. Kral navrhol akusi zmensenimu off-roadu Audi a pod., Yeti je original a velmi vydareny.
neregistrovaný "TRUCKER"
1. 3. 2005 20:48
Re: Světaznalý TRUCKER to tu konečně vyřeší!!!
No ať se mi Yeti líbí nebo ne (a taky vidím dost nevyváženosti právě v zadních dveřích), myslím, že v dnešní době snad žádné SUVčko nebude krokem vedle, takže myslím, že po úpravách (doufám, že ještě k lepšímu) by do výroby měl jít každopádně. A vidím to i celkem nadějně, ještě uvidíme, co jim na to řeknou Švýcaři. I když si myslím, že tamní trh pro SUV takové velikosti asi moc klíčový nebude, protože potom, co jsem před pár lety strávil pár hodin prohlídkou Bernu (a pochopitelně jedním z hlavních předmětů mého zkoumání bylo, co tam jezdí za fára, a můžu říct, že tolik luxusních limuzín, kupé i čistokrevných sporťáků jsem předtím neviděl za celý život), myslím, že se tam orientují přece jen trochu výš. A že by se Peugeot okoukával si nemyslím.
neregistrovaný "durofly"
1. 3. 2005 20:41
DOBRE!.
Hned ako som sa na to pozrel sa mi to PACILO!!! Je to velmi podarena studia.
neregistrovaný "TRUCKER"
1. 3. 2005 20:38
Re: proč jezdit nedvojkolkou
Jo, ještě jeden dotaz: opravdu i u auta můžeš nějakých 10% ceny ukecat? Můj dobrý známý je zemědělec a u zem. strojů je zcela běžná praxe, že jenom furt dokola obíháš jednotlivé prodejce a nakonec Ti to někdy hodí i 38% dolů. Mysleli jsme si ale, že u aut nic podobného nehrozí. Jestli je to pravda, musím mu to hned poradit, protože v tomhle bude můj známý určitě úspěšný, ten umí skoro každého prodejce oškubat jak slepici. Protože on právě chce Octu I combi, sice nevím, jestli 4X4, ale každopádně TDI a už relativně brzo.
neregistrovaný "TRUCKER"
1. 3. 2005 20:24
Re: proč jezdit nedvojkolkou
Tak v prvé řadě moc díky za vyčerpávající odpověď. Musím říct, že tou životností haldexu a diferáků jsi mě celkem dostal. Sice my jako rodina najezdíme fakt málo (zpravidla akorát v pátek 40 km na chalupu a v neděli tu samou trasu zpět, občas na nějaký větší nákup a nějaké delší mimořádné cesty jen opravdu zřídka), ale myslím, že na dnešní auto je to žalostně málo a doufám, že se na jejich kvalitě a životnosti neustále pracuje, protože jen 150 tis., to je myslím ostuda. Co se týče nového x ojetého auta, tak jsem pouze narážel na to, jak sis skoro až stýskal nad tím, že jsi odsouzený kupovat stále nová auta. Ale protože naprosto vím, kolik nová auta (a čtyřkolky tím tuplem) stojí, tak Tě asi chápu a předpokládám, že jsi to myslel právě takhle, z pohledu ceny a nákladů. Při Tvých kilometrech by ojetina byla naprostá blbost, to je jasné. Co se týče odrazení nebo neodrazení, to stejně nezáleží na mě, já ji kupovat nebudu, to by byla záležitost mého otce, já osobně si na vlastní (a ještě k tomu nějaké relativně slušné a nové) auto ještě pěkných pár let počkám. Já osobně však Octavii (shodou okolností 1,9 TDI 4X4) můžu hodnotit pouze superlativy. Možná je to i proto, že nemám naježděné statisíce km a nejel jsem nějakým velkým množstvím různých aut, ale když se mi na pár km dostala do ruky tahle dračice, dlouho jsem pak nemohl v klidu spát. Ona je to dlouhá historie, no prostě jeden chlapík potřeboval stáhnout auto z lesa domů, tak mě požádal. Nejdříve jsem jel krokem, abych po rozbité lesní cestě Octavii nezpůsobil žádné újmy, TDíčko si jen tiše pobrukovalo. Miluju zvuk octáváckých TDíček (myslím u Octy I), ten relativně měkký a tichý chod při volnoběhu a ten nádherný zvuk turbínky při mírném přidání plynu mi naprosto učaroval. A už to přišlo, nájezd na hlavní cestu. Pochopitelně jsem si předsevzal, že jelikož se jedná o cizí auto, pojedu s maximální opatrností. Tak jsem teda vyjel, 2,3, lehká noha, prostě klídek, volná úsporná jízda. Na úplné rovince jsem si ale řekl, že zkusím, co to udělá, když tomu trchu šlápnu po krku. To jsem neměl dělat, to zatlačení do sedaček a ta nevídaná dynamika mi už nedovolila nohu sundat. To byla vážně jízda, na kterou se nezapomíná. Ať jsem měl zařazeno cokoli, když jsem přišlápl plyn k podlaze, pokaždé přišlo ono nádherné písknutí turba a katapultace. Pravdou je, že v jedné zatáčce už jsem měl malinký problém, ale haldexem to rozhodně nebylo, při výjezdu z ní jsem na ten krk šlápl až trochu příliš, že už jsem skoro nestačil točit, jak jsem byl úplně v tranzu. Ale neboj, nejsem žádný zabiják, do celé zatáčky šlo od prvopočátku krásně vidět a byla zcela prázdná, tak by hrozilo maximálně vjetí na trávník. Nakonec jsem to ale zvládl a srdce mi rvala skutečnost, že za chvíli jsem se s mojí novou milenkou musel nadobro rozloučit a předat jejímu majiteli (šťastný to člověk). Když jsem se ptal, co tam má za motor, vylezlo z něho, že to má chipnuté a výkon byl prý zhruba 150hp. Byla to sice fantastická jízda, ale do svojeho auta bych si chip nedával. Tak, to jsou tedy mé vzpomínky na pár minut ztrávených ve splečnosti Octavie 4X4. A co se týč mě a mého auta, tak stejně zpočátku asi budu kvůli penězům přinucen koupit si předohraba kategorie Fábky (no když koukám na jejich studie, tak jestli se trochu odvážou i u sériových modelů, možná to bude právě Fabia- mimochodem v 1,9 TDI 74 kW jsem taky měl možnost se projet, pravda už trochu dále a pocity byly taky jednoznačně perfektní).
neregistrovaný "wrobel"
1. 3. 2005 19:50
Re: hmm, dobrá kopě
Kdo mi sdělí koho že to skodovka se svou yeti kopíruje ?
neregistrovaný "wushi"
1. 3. 2005 14:30
zlatý Král!!!
Sorry, páni a dámy, ale radšej ten návrh SUV od p.Krála...toto je moc malé, ak to nebude 4x4 je to o ničom, a neviem si pomôcť, Králov design je čistý a elegantný...toto by chcelo veľkosť fordu fusion a 4x4...a cenu do 500tis.
neregistrovaný "Joker13"
1. 3. 2005 09:56
Elegance nové škody
Tak nevim, nevim, Škoda se mi začínala docela libit. Nová Octavia Combi nemá chybu. SUV Škoda od p. Krále je nádherná, ale Yeti to je docela humus.
neregistrovaný "anonym"
1. 3. 2005 02:22
Re: super změna
joooo
neregistrovaný "Eléf"
28. 2. 2005 22:50
super změna
Mě osobně oslnila na první pohled, hned bych po ní sáhnul! Všechno srovnávání je nakonec uplně jedno, buď se vám to auto líbí nebo ne!
neregistrovaný "maartykaa"
28. 2. 2005 22:46
Re: proč jezdit nedvojkolkou
no tak to bys mě potěšil, já si teď tu současnou snažím šetřit a vážně uvažuju že ji podržím ještě rok dva a počkám si jestli vyleze nějaká studie SUV, myslím, že yeti to není to pravé na co čekám, i když vypadá dobře
neregistrovaný "Ada"
28. 2. 2005 22:35
Re: proč jezdit nedvojkolkou
Haldex se dava i do Golfa spolecne s 2.0TDI a bude se montovat i do noveho Passata. Takze asi problem
Ja jsem najezdil na Haldexu jednou 160 a s druhou 150 tisic. Jednu octavku jsem ztratil z dohledu, ale na druhe (byla precipovana na 84kW)je ted 220 tisic a zadny problem s tim diferakem (ale ani s precipovanym motorem) nikdy nebyl.
neregistrovaný "Tomas"
28. 2. 2005 21:38
bez titulku
Vypadá dobře, když si odmyslíte střechu!!!!
neregistrovaný "bms"
28. 2. 2005 20:47
bez titulku
Co se tyce vzhledu, je to srovnatelne mozna tak s analnim otvorem.
28. 2. 2005 18:58
Re: for GTI
Krásně píšeš. Jsem unesen. Těší mě, žě tě inspiruji. Už to má pokračování. Bertoňák s Jardou už jedou do Ženevy - najdi si to, nevím teď kam jsem to položil. A Rasto, věř, že sice nevím, kdo ma pozná, ale věř i že si nevymyšlám. Tak Dovi. A piš člověče, máš na to.
neregistrovaný "rasto"
28. 2. 2005 16:10
Re: for GTI
ten pribeh, ktory si rozpraval chlapcom v pube, pri zapalenom "doutniku" nebol az taky pravdivy. na tej burze na konci ulice som bol, aj ked sa este nejako priamo nepozname, ale videl som ta a viem, ze to bolo inac. prisiel si s este jednym typkom, ktory krival a ty si kazdemu, kto sa pristavil hovoril, ze kamos jazdil s nejakym gt - ckom, ktore nemalo spojkovy posilovac, preto kriva. tvoj siroky usmev vsak napovedal, ze si asi tak trosku vymyslas. proste si chcel byt "kapo". manik s casakmi pod rukou ti to uveril. asi nevedel .. pristavil si sa aj pri mne, a ked si videl, ze ponukam len relikvie zo starych amerik, si sa len pousmial takym nadradenym usmevom. keby ten trhac listkov pri brane, neviem ako sa vola, ale je fanatik do americkych motorov, vedel, co predavam, hned by to vsetko kupil. tvoj "doutnik" bol citit po celej burze, a zrazu sa ozval chlapik, ktoremu to vadilo. a zrejme nielen to. tvoje kriticke poznamky ku kazdemu, co nieco zaujimave ponukal, ho vytocili. nebyt chalanov, co stali na konci pultov, mal by si problem. videl som aj toho typka, co zvieral v ruke tu nalepku, lebo sa ta bal, ze ho vysmejes. presiel ticho okolo teba .. pre istotu.
ja chodievam na burzy kazdy tyzden, inac som v tej starej opustenej tovarni za mestom. snazime sa tam prerabat nejake americke krizniky, aj ked su poskladane z niekolkych modelov. to vies, suciastky. snad by si mohol prist a trosku skritizovat, aby sme neboli az tak vo vyskach. tym, ze si starsi, by si mohol mat viac rozumu a skusenosti. cakam ta o 5 pri kybloch. a zober si kamaratov lebo cim viac nazorov, tym lepsi vysledok. a zober aj tie tvoje stare ciernobiele casaky, snad tam nieco zaujimave bude. a nabuduce si nevymyslaj, nevies kto ta pozna ...
neregistrovaný "Johny"
28. 2. 2005 14:08
Konečne niečo poriadne !!!
neregistrovaný "anonym"
28. 2. 2005 14:00
bez titulku
Ta nova škoda je mazec kdy má vyjít na trh?
neregistrovaný "Smrk*"
28. 2. 2005 13:43
Konečně změna!!!!!!!
neregistrovaný "tomas"
28. 2. 2005 13:10
Re: bez titulku
Nenakreslil,nezkonstruoval a nenavrhl jsem ani jeden automobil,pouze pišu to co si myslim... Cože to pišeš: chudáku hm dik za poctu.
neregistrovaný "maartykaa"
28. 2. 2005 12:12
Re: proč jezdit nedvojkolkou
aha, no větší těžší vůz se daleko pohodlněji přehoupává přes ty ksindly na cestě... a samozřejmě jsi vejš, ve větší hmotě, v tužší kastli, je to myslím bezpečnější. Já taky hledám vyšší průchod terénem, sice jen kvůli sněhu, ale zase těžký offroad s žebřinovým rámem a šílenými přejezdovými úhly nevyužiju, SUV mi přijde jako dobrý kompromis mezi pohodlím, bezpečností, image, užitečností a jízdními vlastnostmi, co jsem schopen využít. Kámoš jel za mnou v rangeroveru a divil se, proč po rovný cestě jedu tak pomalu. Předjel mě a ujel... A já se musel pomalu drkotat s osobákem po varhánkách ledu a sněhu horský cesty, asfalt nevidno pod 10cm zmrazků... Kdyby mě fabia svezla jako superb, byl by na světě ráj. Tedy volím SUV (ne SantaFe, spíš Tucson, Sportage, Ravku atp.)
neregistrovaný "dr.fantom"
28. 2. 2005 11:53
Konecne
Konecne Skodovka zmenila svoj tvar.Vsetky auta od skody maly ten isty tvar boli tam len male rozdiely Yeti je novy tvar a to je plus
neregistrovaný "Tommy"
28. 2. 2005 11:21
Re: kinder surprise
Kolik to bude stát HM-COO????
neregistrovaný "ala"
28. 2. 2005 11:07
kinder surprise
tadle karka lidi vypada jako z kindervajicka. jasne, disajn SUV je trochu nekde jinde nez luxusni kary nebo sport. auta, ale tomudle chybi ucelnost a jednoduchost(jakou ma treba prave forester, je to splacanina.Vypada to, ze skodovka se nasla, ale ted zacala zase experimentovat, neco jako japonci na prelomu 80/90, ale tak trochu ve stredoevropskym postkomunistickym stylu (u zdi a opatrne).
neregistrovaný "anonym"
28. 2. 2005 10:24
bez titulku
s timhle vyrazime do sveta...
neregistrovaný "Cary"
28. 2. 2005 10:03
Re: proč jezdit nedvojkolkou
Ahoj! to je sice pekne co tu povidate...ja chapu rozdil mezi 4x4 a dvoukolkou(sam bych Legacy bral hned) ale ja spis chtel pochopit proc nekdo porad tvrdi, ze cituji: Na ceske rozbite silnice je lepsi SUV!V com jinem je teda lepsi SUV(vetsina nema ani trvale 4x4) oproti klasickym osobakum(treba i 4x4).Dyt SUV je vlastne "zvednutej" a oplastovanej osobak ktery ma vicemene samy zapory oproti klasickym autum(spotreba,cena,aerodynamika....)...
Samozrejme ze kdo si kupuje SUV tak ho neodsuzuju, kazdemu se libi neco jineho,pripada si v nem bezpecneji,navic bohuzel osobaku s 4x4 moc neni....Ale proste podle me treba Octavia 4x4 odvede stejnou sluzbu jako treba Hyundai Santa Fe....
Ted me napada ze problem asi je vazne v tom ze je malo osobnich aut s 4x4...
neregistrovaný "sisiou"
28. 2. 2005 09:19
fakt škaredé auto
tak tohle se jim fakt nepovedlo
neregistrovaný "green"
28. 2. 2005 09:10
SUV Škoda
jsem překvapen kolik lidí nadšeně obdivuje, nebo zatracuje chystaný vůz jen podle několika fotografií. Zvláště v této kategorii vozů jsou prioritou jízdní vlastnosti a užitná hodnota a o těch zatím mnoho neví ani autoři projektu. Vím o čem píši, jezdil jsem se Škodovkami, Fordem, Citroenem, Mercedesem a j. nyní mám SUBARU FORESTER, vzhled průměr, jízdní vlastnosti na silnici i v terénu špičkové, projedu i tam kde klasické offroady mají díky své váze potíže. Přeji Škodovce ať se jí to také povede.
neregistrovaný "P"
28. 2. 2005 08:56
to je ONO
No konečně, ...no konečně vidim po dlouhy době auto, který se mi opravdu líbí...má svuj styl, je pěkně propracovaný... přední znak konečně takovej jakej by škodovka měla mýt už dávno, přední kulatý světla se mi nikdy ve spojení s klasikama nelíbilo ale tady mě to uchvatilo, to samý zadní dveře a jejich klika, která není moc vidět...tím auto na první pohled vipadá jako dvou dveř...taky moc hezký, sloupky protažené nad střechu ... výborný, praktický, estetický...barevný provedení taky...trochu v tom vidim mini coopera...ale vubec to nevadi...tmavěšedá metalízka a hned bych ho bral.

už se těšim na náký fotky interieru a zadní části...jinak supr
neregistrovaný "maartykaa"
28. 2. 2005 02:51
Re: Světaznalý TRUCKER to tu konečně vyřeší!!!
no já na jednohu Land Rovera denně koukám z okna a musím říct, po prvních rozpacích se mi čím dál tím víc líbí. I když jak jsem s tím měl možnost jet, je to super, ale utvrdilo mě to v názoru, že offroada nechci. Yeti je fajn, to něco, co mi vadí, můžou být jaksi malé zadní dveře, je to takový nevyvážený, ale jinak super a bylo by to rozhodně zpestření na našich cestách. Je jinej a přesto nijak extravagantní úlet, co se za chvíli okouká jako peugeot. Dík škodo za nadčasový design... JO A PLÁCNI JEŠTĚ NĚCO O TOM, ŽE TO SUV BY SE MOHLO VYRÁBĚT, DOBŘE TO ZNÍ ! DÍK.
neregistrovaný "maartykaa"
28. 2. 2005 02:41
Re: proč jezdit nedvojkolkou
ještě mě napadlo, jestli tam ten dvoulitr nadávají právě kvůli životnosti diferáku - viz mé kecy kousek níže A to bych ho tak moc chtěl...
neregistrovaný "maartykaa"
28. 2. 2005 02:34
Re: proč jezdit nedvojkolkou
tak treba od konce, mám teď najeto 100tis, je to dva roky starý. Tuším, že se blíží čas kdy haldex a difer odejdou do věčných lovišť jako u tý první, oprava není a ND za 100litrů, to není vtip. Ty rázy do rozvodu tam občas jsou a na tom difu to bude poznat. Člověk ze škody co za haldex zodpovídá prohodil něco ve smyslu, že by měli udávat v prospektech životnost, aby s tím lidi počítali, podobně jako s životností lambdy nebo airbagů. Mě to začlo hučet po 150tisících, sehnali jsme haldex s diferákem za 15 z bouračky, kámoš s tím dva roky jezdí a vpohodě, měli jsme asi štěstí. Takže auta se určitě budu zase vbrzku zbavovat, ale do jetýho by ze stejnýho důvodu asi nemělo smysl investovat. Proč kupovat ojetý, když mám jedno doma v super výbavě? Jo kdybych najel 10tis za rok, tak by mi jetina vydržela a stačila. Šel bych snad do předváděčky s max 10tis na tachu, ale dá mi to někdo v tý výbavě co potřebuju? a bude tam dost sleva abych do toho šel? Vždyť na nový taky min 10% ukecáš... S tím štěrkem to myslím vážně, zajel mi borec za hranu asfaltu asi 20cm schod a zahrábl se do štěrku co tam před tím lehce rozsypal. A protože jsem nechtěl vyklopit fúru na pěstěnej trávník, musel jsem ho vytáhnout, aby si najel znovu. To ale bylo léto a suchej asfalt, ale fakt jsem byl docela pyšnej, i když to všude smrdělo jak za tirákem pod eccehomo. S tím sněhem v dědinách - to je přesný. Když jsem teď četl diskuzi na Subaru, uvědomil jsem si, že na koupi a údržbu outbacka nemám, i když bych chtěl, ale navíc, že ho ani nepotřebuju. Jak tam kdosi prohodil, Haldex je pro ty co potřebujou vyjet k chalupě nebo v dědině nevyhrnutou cestu. Většinu roku nejezdím tak dravě, abych brečel že v zatáčce nemám subaru. A v zimě mi spínaný 4x4 dává takový pocit jistoty, jaký s dvojkolou nezažiješ. ANO, PŘIPOJENÍ JE SE SPOŽDĚNÍM A NĚKDY KDYŽ BLBNU, LITUJI, ŽE JE TO NEČITELNÝ A NEMŮŽU SE NA OKAMŽIK SEPNUTÍ SPOLEHNOUT A ZATÁČKU PROJÍŽDĚT SMYKEM, ALE: a) nepociťuji při tom žádné ohrožení stability JAK TADY FURT NĚKDO PÍŠE možná že nejezdím jak prase a s možnostmi vozu počítám tak jako když jsem měl teď toho superba, musel jsem si zvyknout a přizpůsobit se a b)když chci, potáhnu ruční brzdu, auto umí jít do smyku jako každý a pak podřadit za dvě nebo tři a pod plynem už jen volantem ukazuješ kam se má směrovat čumák a jedeš to bokem. Určitě to chce ale nacvičovat! Navíc octa přenese dozadu až 70% krouťáku, sice jen na to jedno kolo, ale když chceš tak to využiješ a otočíš se na parkovišti mezi auty hodinama skoro na místě... To nakopnutí cítíš daleko zřetelněji při snaze prudce akcelerovat třeba z křižovatky na kluzkým, někdy i na suchu, zlomek vteřiny po prokluzu předku se nakopne zadek a auto vystřelí krásně kupředu, na sněhu stihneš opustit křižovatku, rozhodně je to bezpečnééé!!! Ale možná proto může diferák trpět a odejít. JENŽE ! ZA NORMÁLNÍHO PROVOZU NABÍHÁ VÝKON DOZADU NAPROSTO PLYNULE, ŽE TO ANI NEPOZNÁŠ! Jen moje první 4kola slabě u toho pískala, snad jak se tlačil do haldexu ten olej čico. JEJDA SNAD TĚ OD OCTAVIE NEODRADÍM - je to naše český a jeto vynikající, díky ti, VW!!!! KLIDNĚ SE PTEJ DÁL, RÁD SE PODĚLÍM.
neregistrovaný "Hnus"
28. 2. 2005 00:12
Plastové vozy -lehké a praktické
Jistě praktické vozítko, vypadá docela lehoučce, jen mám obavy, že Škoda nezvládne výrobu plastové karoserie za levné peníze. Chtělo by to uvažovat i o motorku pod 1 litr, aby to moc nežralo.
neregistrovaný "TRUCKER"
27. 2. 2005 23:59
Re: proč jezdit nedvojkolkou
Omyl!!! Nástupce se Supeba bude, to už je skoro 100%. Škodovka už to oficiálně uvádí i v médiích. Má to být nějaký crossover, tak jsem zvědav. A o kombíku a Allroadu z dnešního Superba si všichni můžeme nechat jenom zdát (já teda ne, já snívám o jiných fárech ).
neregistrovaný "Pavel"
27. 2. 2005 22:57
Re: ne.....
BMW se znakem škodovky - to radši Yeti
neregistrovaný "radio"
27. 2. 2005 22:38
pro GTI
je to u picanta
neregistrovaný "Ada"
27. 2. 2005 21:15
Re: proč jezdit nedvojkolkou
Naprosty souhlas. Proto mam uz 3 ctyrkolku - po dvou octavkach passata s diferakem Torsen. Nicmene nedelaji to bohuzel ve "zvednute" verzi, protoze by potom neprodali A6 Allroad. Superb kombi 4motion se zvednutym podvozkem = to je to, co bych bral z fleku! Ale protoze by to konkurovalo ostatnim koncernovym autum, budeme si muset bohuzel nechat zajit chut. Spis to smeruje k ukonceni vyroby Superbu bez nahrady. A stejny duvod vede VW k tomu, ze do Octavky 4x4 se bohuzel nemontuje 2.0TDi. Do Audi vetsina lidi nepujde, protoze je predrazena. Manazeri Skodovky by meli zvazit, zdali si nezkusit na koncernu "vydupat" povoleni k vyrobe Superbu "Allroad". Nestacili by vyrabet...
neregistrovaný "Gedeon"
27. 2. 2005 20:43
Yeti? Není to ta příšera?
neregistrovaný "Archibald"
27. 2. 2005 16:48
Verdikt
Tahle škodovka je oprostě super,doufám,že roomster přijde co nejdřív,a tudor s yetim taky (ikdyž tudor už asi ne....)ale ten yeti je fakt pěknej,snad se bude vyrábět co nejdřív!!!A všichni,co maj jinej názor,sou *!
neregistrovaný "Lukas"
27. 2. 2005 15:24
Re: Lidi sorry, ale mám pocit ,že jste mimo
Cus.A nemohl bys mi na muj mail napsat co ten tvuj zdroj vsechno vi?Zajimalo by me to.Diky
neregistrovaný "anonym"
27. 2. 2005 11:24
Re: Už jste to viděl pane Králi?
uplne s tebou suhlasim, ten návrh od p. Krála je super, povedal by som, ze v pohode schova do vacku BMW X5, je fakt paradna, skoda, ze ju este nevyraba skoda bohuzial asi ani nebude, pritom je neporovnatelne krajsia ako ten snezny muz...
neregistrovaný "Filip"
27. 2. 2005 10:55
bez titulku
Krásný auto, ale studie pana Krále má by asi měla větší šanci na úspěch v současně době, ale SUV a la Roomster je taky krásnej
neregistrovaný "Tony"
27. 2. 2005 08:11
Horsi to snad uz byt nemuze
Jedna se tu o SUV(sport utility vehicle) nebo HUV( hybrid utility vehicle). Tak ted nevim. Vzhledova cast smeruje spise na HUV .
neregistrovaný "Rico"
27. 2. 2005 02:15
nebude SUV, ale MPV
Vsetci tu diskutuju o tomto SUV, ale SUV sa nebude predsa vyravat. Skodovka bude robit taketo MPV. Da motmalne kolesa a niejake plasty z karoserie prec a zostane krabica na kolesach No uvidime, ako dopadne v skutocnosti.
neregistrovaný "TRUCKER"
27. 2. 2005 00:55
Re: Světaznalý TRUCKER to tu konečně vyřeší!!!
Vidíš, tak to mi zase ty světla u tohohle imponují a u Land Rovera vadí. Vůbec celý nový Discovery se mi vůbec nelíbí. Je strašně nelidský, takové lunární vozidlo stejně jako Range Rover. Neberu jim techniku, různé nové prvky, jízdu, atd. ale vzhledově se mi líbí jedine Freelander a jako legendu beru i Defendera.
neregistrovaný "TRUCKER"
27. 2. 2005 00:38
Re: proč jezdit nedvojkolkou
No jo, naprosto přesně vím, o čem mluvíš. My na čtyřkolku taky nedáme dopustit a každou zimu (tu letošní ale obzvlášť) si říkám, že nikdy nechci nic jiného než čtyřkolku (což se mi ale asi kvůli financím hlavně zpočátku dařit nebude). Ve městě jak ve městě, ale když jezdíš i přes nejrůznější dědinky, kde je sněhu většinou daleko víc, vyhrnujou se vždycky s dost velkým zpožděním oproti důležitějším silnicím a navíc se tam ani v podstatě nesolí a ty se tam máš trápit jenom s předohrabem- to je zoufalé! Jinak mám dotaz (protože jednou se nás ta Octa 4x4 snad bude taky týkat): pár lidí tady psalo, že u Octávek, Golfů,..apod, kteří mají haldex jsou někdy problémy s tím, že se zadní kola v krizové situaci připojí až se zpožděním a celkem tvrdě a že pak máš co dělat, aby ses z takové situace dostal. U Tebe čtu ale samou chválu, tak se domnívám, že s tím podobné zkušenosti nemáš. Nebo snad ano? Jo a dále- tu avii se štěrkem jsi myslel vážně??? To teda klobouk dolů!!! A opravdu je mi Tě upřímně líto, že jsi odsouzen k pravidelnému kupování nových vozů ! Jako klidně bych to vzal za Tebe a dohazoval Ti nějaké ověřené ojetiny! Bereš?
neregistrovaný "anonym"
26. 2. 2005 21:59
Re: velikost a detaily
je to ***usek
neregistrovaný "MartinS"
26. 2. 2005 21:35
Re: tohle, že je nový roomster?
1.2 benzín je trochu slabej agregát ne?? má to být trochu taky užitkové vozidlo, motor 1.2 je dobrý tak do malé Fabia, ale ne do nečeho takového. Je to jen můj názor!
neregistrovaný "MartinS"
26. 2. 2005 21:32
bez titulku
V celku pěkné auto, jen se mi ke Škodovkám moc nehodí, ale jinak je to vcelku pěkné SUV
neregistrovaný "Jerry"
26. 2. 2005 21:16
Zadek
Předek je pěknej, ale ten zadek je divnej... taková krabica, mohly by to jěště trochu předělat....jinak dobrej nápad
neregistrovaný "Aiven"
26. 2. 2005 20:26
Auto ktere se kupuje!
Myslím si, že je to od Škodovky dobrej kousek, když tady byl Tudor byl pěkný,ale kdo by si koupil drahý kupé od Škody? 5% těch co si koupili Superba. Ale kdo potřebuje dobrou značku na SUV, nikdo!! Jak se prodávají Sorenta, Santa Fe...? Skvěle a všude!! A ještě by v tom byli motory od VW určitě s přijatelnou cenou. Už můžu vyplnit objednávku???
26. 2. 2005 19:33
Re: Světaznalý TRUCKER to tu konečně vyřeší!!!
Hochu, tohle nemáš dělat. Scházíš tu.
neregistrovaný "Luboš"
26. 2. 2005 19:00
Bude to dobré auto
Já jsem koupil v roce 2002 nové teréné auto.A tohle velice rád koupím manželce.
neregistrovaný "derek"
26. 2. 2005 18:58
Mini Cooper??:-)
...už je vidět,že to vzali do ruk lidi co nejsou zkostnentělí komunismem.Je krásně vzdušná,má šmrnc a hodně se odpoutala od projektů typu Felicia.Doteď to bylo jen bezvýrazné krůčkování s obměnou některých částí automobilů.Teď konečně ti lidi udělali něco pořádného.Trochu mi připadá,že některé rysy má nápadně podobné Mini Cooperu,ale to je to,co ji dělá tak atraktivní níky -moc se na ni těším.
neregistrovaný "teta"
26. 2. 2005 18:54
Re: bez titulku
zajímalo by mě kolik si navrhl, nakreslil a zkonstruoval automobilů že tady vyhazuješ lidi z práce ty chudáku
neregistrovaný "Lukas"
26. 2. 2005 18:48
Je to supr
Je to supr napad, vypada velice pekne. me se moc libi
neregistrovaný "tomas"
26. 2. 2005 17:28
bez titulku
myslím,že lidi,kteři toto sestrojili,radějí by se měli spojit s amatérem,kterého studii jste nedávno ukazali na vebu.Za model Yeti bych okamžitě všech 200 lidi,kteři se na tom šrotu podileli, VYHODIL !!!!
neregistrovaný "radio"
26. 2. 2005 15:37
Re: Světaznalý TRUCKER to tu konečně vyřeší!!!
jinak k tomu psaní, nikam jsem nezmizel, ale od tý Alfy není tak nějak o čem psát, jenom Jarda s Bertoňákem stojí za to
neregistrovaný "radio"
26. 2. 2005 15:18
Re: Světaznalý TRUCKER to tu konečně vyřeší!!!
já s tebou souhlasím, je to takové nedotažené, nedodělané, neuhlazené, chybí tam něco, co nedokážu popsat - nějaký prvek, který vzbudí emoce, něco, čím si to člověk zamiluje. vůbec tam není žádná návaznost ne škody z poslední doby. dle mého soudu je to cesta špatným směrem
neregistrovaný "radio"
26. 2. 2005 15:05
Re: menší a ještě menší
máš recht, bude to asi tak jak říkáš
neregistrovaný "radio"
26. 2. 2005 14:58
Re: SKOKÁNEK
souhlasím, je to takové divné
neregistrovaný "Mike"
26. 2. 2005 14:18
Peugeot Dangel
Máme jako druhé auto v rodině Peugeot Partner od francouzské firmy Dangel 4x4, která vyrábí terénní verze užitkových vozů. Motor je nachipovaný 2,0 Hdi s šestikvaltem a redukcí. Byl to sice vůz asi o dost dražší než bude tahle nová Škoda. Yeti se mi líbí, vypadá chytře a skvěle, ale pokud by to měl být vůz kategorie "allroad" jen na oko, za Partnera 4x4 bych ho nevyměnil, protože si nedokáži představit, že bych v takovém autě měl mít motor slabší než je těch nachpovaných 140 koní v Peugeotu Partner, který má ke všemu světlou výšku 22 cm a užitečnou nosnost 3/4 tuny. Používáme ho jako pracanta jaký se vůbec nešetří a ani přes to netrpí poruchovostí. Myslím, že kdyby Yeti měl být konkurencí takovému vozu, byla by jeho cena na úrovni, jaká není pro českého motoristu vůbec zajímavá......ale přes to, i s tím jaký bude ze seriové výroby, pokud za dobrou cenu, určitě si mnoho svých kupců najde nejen v ČR....."tak hodně štěstí Yeti! ;o))
[odkaz]
neregistrovaný "Martin"
26. 2. 2005 14:16
Re: tohle, že je nový roomster?
nevím co myslíš tím že 2,0 má litrový výkon větší než 35kW/l, pokud vím tak MPI (cca 42kW/l) je starej motor a dobíhá jen v modelech do kterých se začal montovat kdysi a FSI má 55kW/l (stejný měrný výkon má i dvoulitr BMW a nikde jsem nečetl, že to je málo)
neregistrovaný "Martin"
26. 2. 2005 14:02
Re: tohle, že je nový roomster?
Proč by měla Škodovka vyrábět vlastní malej diesel, když je v koncernu 1,4 a donedávna platil za jeden z nejlepších motorů v kategorii (viz. Automobil Revue)
neregistrovaný "rasto"
26. 2. 2005 13:31
zaujimave riesenie
je vidiet, ze chlapci v skodovke sa trosku pohrali s designom a trosku ho ozivili. mam na mysli ten skodovacky. predok vyzera zaujimavo a tie svetla sa mi pacia. bolo by zaujimave ak by sa objavili trebars aj na fabii.
co sa tyka komplet auta, podla mna je to pre skodovku posun vpred. aj ked je to len studia a verim, ze nedopadne ako tudor niekde v muzeu. podla mna spravny smer, aj ked znacka skoda nie je moj jednoznacny favorit. pekny den vsetkym.
neregistrovaný "kasida"
26. 2. 2005 11:57
bez titulku
nápad , výsledek není to zas tak hrozny
neregistrovaný "Štanda"
26. 2. 2005 10:31
Na Škodovku to docela ujde
Od Škodovky jsem cekal zase neco hranateho,ale docela me prijemne prekvapila
neregistrovaný "maartykaa"
26. 2. 2005 09:56
Re: proč jezdit nedvojkolkou
no já nezapadl, mel jsem jen problémy ve srovnání s 4kolkou, samozrejme jsem si po pár hodinách privykl a jel jsem umerne tomu opatrne. byl to 1,8 turbo a ta síla se nedala na kluzkym dost dobre kocirovat, musel jsem jet velmi optarne, ale to je normální... ALE MIT SUPERBA COMBI 4X4 TAK to vazne nemá chybu a kdyby ten koncept p. Krále vysel ze Superba a jeho pohodlí tak bomba, ale asi by to bylo drahé. Velikost Octy by byla i tak dostatecná a mohla by lépe konkurovat, byl by to zase jakysi mezisegment mensiSUV lehce pod Sportage a Tucson. Ze Superba by to bylo jako tyhle dva, jsou to macci, vcera jsem se na ne byl podivat.
neregistrovaný "pepé"
26. 2. 2005 09:42
bez titulku
no design by celkem usel, ale SUV je prakticke auto, coz mi prijde, ze se o "tomto" rici neda...
neregistrovaný "Leon"
26. 2. 2005 08:28
Korea
Pani&Damy,

je to cista Korea
neregistrovaný "kotel"
26. 2. 2005 07:47
Re: proč jezdit nedvojkolkou
docela ti musím oponovat,protože já mám superba a ještě jsem nezapad ,ale chce to kvalitní gumy třeba zkus continental jinak ti věřím octa 4kolka je výborná škoda ,že škoda nedělá 4kolky superby to víš na moje 3 děcka je octa moc malá čus
neregistrovaný "kotel"
26. 2. 2005 07:32
Re: závistivci
tys mě dojal čím jezdíš ty ,že by 120 s plechama jako ementál ber to s nadsázkou ale já si fakt pamatuju škodu uplně jinak a tak mám radost z každý novinky i když se někomu nemusí líbit já už totiž mám doma fabii i superba a dokonce jsem měl i krásnou octavii než mi jí ukradli ale ten superb v kuži není vubec špatnej ale hlavně nezáviď čus
26. 2. 2005 05:14
Re: Světaznalý TRUCKER to tu konečně vyřeší!!!
Trackere, já na to koukám zepředu i zezadu (na tvůj text) a zepředu na škodovku, vím, že design je veskrze individuální veličina, filtrovaná skrzevá estetické hodnoty jedince. Napsal to pěkně. Jenže. Co ten předek? Střed přední masky je problém - totiž nakrčený horní ret. To není sympatická grimasa tady v Evrope u lidí a logicky ani u aut. Mimochodem korejci to pochopili trochu později, než japonci, prostě šikmý voči se tady u chlapů ceněj když tak jen u ženskejch. Já v tom vidim trochu naježenýho samuraje. Neberu ani spojení nesourodých tvarů světel. To třeba Land.., ten to má geniální a je jedno, že tohle je za šestinu ceny LR. Takže já cením z předku než to, co je pod registr. značkou, tedy část předního nárazníku a ty nájezdové lyžiny. Černý nárazník? Jistě. Napojení lyžin horních na střeše je odvážné a nědějné. Jejich vzdálenost od střechy však bude potřeba ješte zvážit. Na první pohled z večera mě ta krabicovatost také moc nevzala. Znovu na to koukám a hledám v tom logiku a chci začít věřit, že škodovka ví, proč ta zrovna tohle. Co tady rozhodně beru je jistý rozchod, auto "sedí". Z hlediska využitelnosti je to ovšem na nic, to je to co mně ..ere. Chybí čistota stylu. Je to o všem a o ničem. Na ženskou drsný, na chlapa malý. Ale tahle auta se nevyrábí pro lidi, kteří auta milují...
neregistrovaný "maartykaa"
26. 2. 2005 02:20
Re: proč jezdit nedvojkolkou
no já nevím, jestli jsem ten pravej, ale mám pro tebe toto: koupil jsem si Oct4x4 puvodne snad jen z rozmaru, doufal jsem,že přejedu jeseníky i v čerstvých 10 číslech bílejch sraček - víš jak fungují silničáři... Když jsem zjistil, že to projedu i 30číslama prašanu a že po dálnici v rozbředlý kaši docela svižně blázním a že přidat plyn na ledu do kopce mi neustřelí předek z cesty po spádnici, když zkusíš točit autem na místě nebo jet dvacet metrů bokem kupředu a pak z toho plynule vjet dozatáčky, vytáhnout z příkopy štěrkem naloženou avijku, kdy se ti její řidič napřed směje a pak kroutí hlavou, tak tak nějak s tím vším srosteš a pak ti přijde divný, že ostatní na tom kopci stojí a nemůžou se rozjet a ťukaj si na čelo, že u nich zastavuješ a chceš jim pomáhat. Jistě to má svý limity a proto i já bych rád postoupil zas o kousek vejš, ale na Subaru zatím nemám, off roada nějak nechci, koukám taky na náklady a tak, a mohutnější auto ti jináč konejší *při jízdě - měl jsem teď tejden Superba, určitě bych si na to svezeníčko rychle zvykl, ale jakmile jsem se měl rozjet na jen odhrabaný křižovatce, tak to hned klouzalo, od domu mírňoučký kopeček snad abych začal sypat ne?, prostě zpátky ze čtyřkolky je to fakt ubohý, tak jenom tak...
A kdyby snad někdo - tak ano, mohl bych si koupit jetý kvalitní vůz, svezeníčko v Audi Quattro, či Subaru Leg Outback je zážitek, ale já vozům moc nerozumím, z bazaru fakt nevezmu nic, navíc dost lítám a tak jsem holt snad navěky odsouzenej uplácet si nový vůz a jeho záruky a po 2-3 letech ho prostě vyměňovat. Taky někdo Vám musí ty bazarovky vyrábět, ne? TEDY ZÁVĚR: JÁ MYSLÍM, ŽE TYHLE AUTA, SPORTOVNĚ ALE HLAVNĚ UŽITKOVÝ AUTA SUV JSOU ZA DANÉHO STAVU NA CESTĚ BEZPEČNĚJŠÍ I S OHLEDEM NA ROZBITOST SILNIC POHODLNĚJŠÍ A RŮST JEJICH OBLIBY TO ASI POTVRZUJE. Ale jistě to není dogma pro všechny, každému vyhoví něco jiného - já nerad těžký offroad, ale třeba sporťáka z rozmaru bych rád, ale je mi nepraktický atd atd atd... Pomohlo?
neregistrovaný "TRUCKER"
26. 2. 2005 02:14
Světaznalý TRUCKER to tu konečně vyřeší!!!
Tak nejdříve úvodem- Roomster se mi opravdu hodně líbil. Bylo na něm použito hodně zajímavých a povedených designérských prvků, které si opravdu zaslouží využití v následujících modelech škodovky a líbí se mi i jako celek. Že sériová podoba bude více či méně upravna je jasné, osobně jen doufám, že hlavně dobrým směrem a že to nezmrší, proto bych byl radši, kdyby ho upravili spíš méně než více. Yeti- přední část, čili čumák má vážně skvělý, ten se mi líbí strašně moc, na jednu stranu přívětivý a milý, na druhou stranu i trochu "drsný" a sebevědomý. Mi osobně se dost líbí kombinace s černými nárazníky (a to dokonce i u BMW X3, kterému je to často vytýkáno jako "laciný vzhled"). Přední sloupky protažené až k zádi jako střešní lyžiny jsou taky efektní a zajímavé. Zbytek auta už ovšem ne. Dost mě rozhořčila "krabicová" koncepce dost podobná mnohým ryze japonským modelům. Proto tedy doufám, že Roomster a případné SUV z něj odvozené nepůjde touto cestou. Co se týče pohonu, tak čtyřkolka je zde absolutně nutná. Myslím, že jen málo lidí by si koupilo zvýšený a terénně laděný model jen kvůli jeho drsňáckému vzhledu. A ve Švýcarsku tím tuplem, tak nevím, co tam chcou škodováci zkoumat. No každopádně jsem zvědav, jak to s novými modely škodovky dopadne. Na této studii je vidět, že designéři v MB umí i zajímavý design, ovšem bohužel Yetimu jako celku nemůžu dát kladné hodnocení.
neregistrovaný "maartykaa"
26. 2. 2005 01:45
Re: Škoda Yeti
jóóó máš pravdu
ale jsem tak trochu hrdej na to co tady škodováci předvádějí a fakt bych jim rád dal šanci. i to Subaru by asi šlo stranou, kdyby Škoda nabídla přifouklou Octavii s vyšší průchodností a vzhledem jako od Mesiáše Krále - OctaII je designem k tomu zdá se předurčena... A kdyby snad chtěli vylepšit ten 4náhon, asi bych se nezlobil - přestože jsem věrný a spokojený uživatel, pár chybek to samozřejmě má a je co zlepšovat !!!
neregistrovaný "maartykaa"
26. 2. 2005 01:38
Re: Škoda Yeti
no, justy je docela drahé a není to "pořádný" auto, ten zadek je taky jenom elektronicky připínaný, takže i Panda by stačila, stejně to po cca 3 letech měním, Forester je good, ale je o dost dražší než Octa a taky já dost najezdím a on dost dost žere a byl jsem ho projet a i když má vyšší výkon než moje 4kola (74kW tdi) tak se mi zdál teda dost línej. S turbem asi bude ok, ale jezdit za 10l naturalu, tak na to fakt nemám, a k turbu nejde dát plyn... Subaru je super, ale ještě nad moje možnosti. Co potřebuji mi naprosto dává zatím právě jen Octavia. A díky za to.
neregistrovaný "Cary"
25. 2. 2005 22:42
bez titulku
Sorry trochu mimo misu: At mi konecne nekdo vysvetli proc jsou SUV typu Sportage,Tuscon,Scenic 4x4,RAV4,BMW X3....lepsi na nase rozbite silnice nez klasicka osobni auta? myslim ze je to skoro jedno...
neregistrovaný "petrumr"
25. 2. 2005 21:30
Re: Opravdu ubohé a trapné
Nojo,reakce lidí je něco jiného,než si to koupit.Jak ste zlatili superba a když Vám to nabízejí se slevou,tak ste utekli jak malí kluci,potom nemá být škoda v průseru.
neregistrovaný "petrumr"
25. 2. 2005 21:26
hodiny
Tady blbne čas,že by škodovka?
neregistrovaný "petrumr"
25. 2. 2005 21:24
Re: Strašný ale něco to chce
krtku,co to máš za hodiny-atomový
neregistrovaný "gorbi"
25. 2. 2005 21:23
ne.....
vypadá zajimavě,ale nebrat teda aspoň na fotce vypadá hrozně .Zlaté SUV pana Krále, nádherně uhlazené tvary! Kdybych měl volbu tak beru SUV pana Krále, nemá totiž chybu
neregistrovaný "Krtek"
25. 2. 2005 21:18
Strašný ale něco to chce
Škoda by měla mít SUV nebo MPV ale tuto je fatk až příliš
neregistrovaný "petrumr"
25. 2. 2005 21:10
Re: závistivci
Je vidět kdo na to má,vůbec nemá poněti kolik stojí hodnota versus kvalita a výbava-si chudák,ale duševně
neregistrovaný "petrumr"
25. 2. 2005 21:06
Re: SUPER!!!!
doufám,že ne s cenou. s kvalitou a výbavou na 100%určitě ne
neregistrovaný "petrumr"
25. 2. 2005 21:01
Re: Škoda Yeti
pandu 4x4 bys měl koupit,nebo nechceš pro ženu to nejlepší?Čím se jeydí v alpách?-Fiatama-pandy tam jezdí i staré,jsou nezničitelné,každý den s mlékem,dolů a nahoru.
neregistrovaný "petrumr"
25. 2. 2005 20:56
Re: Škoda Yeti
Vyšlo by to na mín oboje,než jedna škoda
neregistrovaný "petrumr"
25. 2. 2005 20:53
Re: tohle, že je nový roomster?
Jo Fiata uno ještě aerodinamicky nikdo nepřekonal
neregistrovaný "petrumr"
25. 2. 2005 20:51
Re: tohle, že je nový roomster?
Panda se nesmí srovnávat,až škodovka dokáže vyrobit maloobsahový diesel,tak bude možná i vyrábět i 4x4,ale bude zase otázka za kolik.Jinak 1,2 benzín by stačil
neregistrovaný "Milan Král"
25. 2. 2005 20:15
Pekné
Každopádne je to zaujímavé vozítko čo si nájde svojich priaznivcov, kolko ich však bude je vysoko vo hviezdach, ale vyzerá dobre.
neregistrovaný "Mira"
25. 2. 2005 19:58
SUPER - SUPER - SUPER
Konečně. Na to čekám několik let. Už aby to vyráběli. Překrásné auto !!!
neregistrovaný "Anděl II."
25. 2. 2005 19:52
Re: Opravdu ubohé a trapné
Je to krásný koncept. Opravdu žasnu nad těmi všeználky: 130 km/h., stejné jako Fiat Panda atd. Magoři. Ještě tu fotku ani nevidí a už maji plné huby chytrostí. Ať Vás ta nenávist a závist sežere vy hňupové.
neregistrovaný "Adamsquare"
25. 2. 2005 19:52
Re: lidi lidi
Mě fascinuje, jak jste chytří Na světě je jeden prototyp o kterym nikdo, kromě škody-auto nic neví. Pár chytrejch antiškodáků vidí jednu fotku a hned ví, že to je špatný, pomalý, nekvalitní atd. Na druhý straně jsou relativně pozitivní čtenáři a ti zase povídaj jak je skvělý, a jak to 4x4 bude bezvadný, 2.5TDI atd. Jestli ho má někdo v garáži tak at pak kecá Jinak i když to fakt připomíná p*delí Pandu tak je to hezký... i když to asi jen tak nespatří světlo světa
neregistrovaný "Mac"
25. 2. 2005 18:17
Re: tohle, že je nový roomster?
Určitě by si někdo koupil tuhle plastovou hnidu s motorem 2.0 aby pak platil druhý nejvyšší povinný ručení, co lze. Nemluvě o tom litrovým výkonu >35kW/l to snad nema ani Cadillac ze 70. let.
neregistrovaný "Anděl"
25. 2. 2005 17:25
Re: Opravdu ubohé a trapné
Nevím s čím teď jezdíš, ale typoval bych Tě tak na Peugeota, Opela nebo nějaký Korejce, podle Tvý reakce (smát se můžeš možná tak jen sobě). Myslím, že se jedná o velice zdařilý koncept, který si na trhu najde spousty klientů, neboť takovejch aut mnoho není. Nezbývá než jen doufat, že se bude vyrábět (jako jedna z variací nového ROOMSTRa)
neregistrovaný "TATA"
25. 2. 2005 17:19
Re: SUPER!!!!
Souhlas, přesně řečeno! Mně se líbí! A ty mlhovky to je fakt nářez.
neregistrovaný "Saki"
25. 2. 2005 16:37
Pěkná
Velmi se mi to líbí fakt dobré to nemohl dělat němec. Trošku to připomíná pandu Climbing s jinými předními světly ale jinak opravdu velmi pěkné.
neregistrovaný "ciello"
25. 2. 2005 16:12
Re: Škoda Yeti
Freelander, nebo DiscoveryII (ale ta už nyní jako ojetá)... nebo Subaru... Panda je jedinečná... tohodle auta - Yeti, se obavám z pohledu ceny... malé auto an úrovni Pandy za 500 - trochu moc... Něco mezi Fabii a Octavi je to ideál.. Vypadá vcelku robustně, takže tahle velikost, vhodnej motor a alespoň stejnej pohon 4x4 jako u Octavie.. (néli stálej- resp. viskozni spojka).. Mělo by to už něco odvézt, takže se mi to jako "mini" moc nezdá... Ale jsme jen u dohadů... Počkejme na fakta...
neregistrovaný "Martin"
25. 2. 2005 16:03
Re: Škoda Yeti
Proc si nekoupite Subaru Forester a zene Justy, vyjde vas to stejne a mate poradne auta.
neregistrovaný "D13"
25. 2. 2005 16:01
Opravdu ubohé a trapné
To jsou chudáci...
Ještě že jsem od Škodovky dááávno utekl, teď se tomu můžu jen smát
neregistrovaný "kotel"
25. 2. 2005 15:59
závistivci
prosím vás kdo na to auto nemá peníze ať sem radši nic nepíše díky žebroto
neregistrovaný "Luke"
25. 2. 2005 15:51
Ubohost
To je fakt bída ... hnusnejsi uz je snad jenom kangoo 4x4 )))))))
neregistrovaný "BORIS TKAC"
25. 2. 2005 15:45
bez titulku
HNUSNEJSI A HNUSNEJSI TO HORSI NES 120SKODA
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 2. 2005 15:45
Re: menší a ještě menší
Ovšem po zhlédnutí týhle zplácaniny se mi najednou začal Roomster docela i líbit (ale jen trošku) jestli tohle byl účel, tak se vydařil.
neregistrovaný "Dix"
25. 2. 2005 15:12
Re: menší a ještě menší
Vydrž,bude octavia allroad,ale nevík kdy.
neregistrovaný "free"
25. 2. 2005 15:01
Re: Male SUV
no je těžko říct jestli bude nebo nebude 4x4 - protože se neví jestli vůbec bude - druhá věc je, že škoda nevyrábí 4x4
neregistrovaný "Marko"
25. 2. 2005 14:55
Re: menší a ještě menší
..to snad ani nebude SUV...nieco take ako je Peugeot Partner v tej verzii co sa terenne tvari. Alebo ta divna moda typu Polo Fun, Rover streetwise, atd.. A podla mna v seriovke z toho asi nebude ani takato radoby-SUV-verzia. Bude to kastenwagen bez vsetkych tych atraktivnych prkotin.
neregistrovaný "maartykaa"
25. 2. 2005 14:54
Re: menší a ještě menší
máš recht, nemyslím, že je potřeba pořád se tlačit do nějakých mezisegmentů. Malý rodinný vůzek typu Fabky se nepotřebuje tvářit jako SUV a mít náhon na štyrykola. Tohle bude kupovat podnikatel svý ženě kvůli bezpečnému dojezdu na jejich letní sídlo v kopcích a pro ně by to měli směřovat. Nebo to má být jako dodávečka taky? Schopná vyjat kamkoli?

Já hledám SUV - to co ukázal p. Král. Teď si ještě jednou objednám novou Oct4x4, protože nechci Kiu nebo Hyundaye, ale jestli pak už nebude k mání vyšší macatější vůzek s náhonem na 4kola, tak bohužel od Škody asi uteču. Forestr velmi láká, ale nemají úsporné motory...

Tento Yeti jak jsem psal už výše, bude skvělý image auto i k nám do hor a do rozbitého města, ale bez 4x4 do něj investovat nebudu. Proč, když by měl kastlí vypadat jako Roomster? Byl by to druhý vůz do rodiny, ať jede žena bezpečněji a všude se vyhrabe. Takže jen s 4x4...
neregistrovaný "x"
25. 2. 2005 14:49
Re: Lidi sorry, ale mám pocit ,že jste mimo
nesir
neregistrovaný "anonym"
25. 2. 2005 14:41
Re: tohle, že je nový roomster?
Nomen omen, nemyslím roomster nebo yeti ale "expert". Expert přes co?
neregistrovaný "maartykaa"
25. 2. 2005 14:36
Re: Škoda Yeti
no to snad tucsonu a sportagi by mohl konkurovat Skoda Allterraine od p. Krále, taková vyšší přifouklá Octávka, tohle směřuje níž, právě na Pandu nebo Justy... Já žiju v horách, mám už druhou Octávku 4x4 a zoufale čekám na něco á la Tucson, to od p. krále by bylo ideální i s cenou700 základ + moje super výbava tak do 950. Na Quattro nemám to jsme zas někde jinde a s Touaregem se snad nedá srovnávat ani Allroad, natož scokoli od Škody.
Yeti bude super pro moji ženu, které jsem chtěl kupovat právě Pandu 4x4, ale bacha: POUZE za předpokladu, že k tomu přibalí náhon 4x4 alespoň v lepších verzích, tak do cca 500tisíc. Pak to beru, líbí se mi moc. Skvělý čumák, uvidíme jak zezadu...
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 2. 2005 14:23
menší a ještě menší
Naše SUV budou menší a ještě menší až budou nejmenší na celém světě. Nevěděl jsem, že sněžný muž byl trpaslík...
neregistrovaný "Baldi"
25. 2. 2005 14:19
bez titulku
Treba počítať s tým, že štúdie vyzerajú tak o 200% lepšie ako sériová podoba. Nadšenie by som schladil nasledovnými poznámkymi: uberte elektróny, dajte menej výrazné nárazníky, inú farbu a sme pri sériovej podobe za vcelku neludovú cenu. Cena Roomsteru sa má pohybovať niekde okolo 400 tis. Czk.
neregistrovaný "x"
25. 2. 2005 14:06
Re: Male SUV
...jenze tohle auto nebude mit 4x4, sorry;-(
neregistrovaný "movie-star"
25. 2. 2005 14:03
Re: Male SUV
naprostej souhlas.....design je cisty bez samoucelnych linek a tvaru
neregistrovaný "Pavel"
25. 2. 2005 13:55
Male SUV
jako je Škoda Yetti by bylo určitě úspěšné, Evropa dneska slyší na kvalitu Škodovek a jejich koncepci více auta za cenu srovnatelných modelů ve stejné třídě. Takové Yetti 4x4 1,4 TDI nebo 1,9 TDI by bylo skvělé auto. Design se mi líbí, má jasnou koncepci a myšlenku, je sice strohý ale velmi nadčasový (jak jsme už u Škody zvyklí) a funkční. Jednoznačně
neregistrovaný "Hooligan 49"
25. 2. 2005 13:32
Tedy lidi
Je vždy zajímavé sledovat tady debaty okolo nových Škodovek (nejenom kolem nich). "Obdivuju" ty, kteří dokaží auto ohodnotit jen podle jedné jediné fotky (např. to pojede maximálně 130 km/h apod.). Zkusme si všichni uvědomit, že je to prozatím jen studie - spousta věcí bude v sérii (jestli teda bude) úplně jinak. Třeba ty podélníky (hagusy) na střeše se do série zřejmě v této podobě nedostanou atd. A co se barvy týká - určitě by byla lepší nějaká tmavá, ale tohle auto je určeno pro autosalon = pro fotografy. Kdo by chtěl vidět v časopise černý flek s titulkem - nová Škoda Yeti a jediné co by z něho bylo vidět by byla světla??? Takže bychom si měli počkat na skutečné auto v provozu a pak teprve hodnotit.
neregistrovaný "voytech"
25. 2. 2005 13:13
Re: Lidi sorry, ale mám pocit ,že jste mimo
... myslim, ze jste uhodil hrebicek na hlavicku. Skoro bych se vsadil, ze tato studie vychazi z pripravovaneho (serioveho) Roomsteru - na platforme budouci Fabie. A ten da zaklad dalsim modifikacim: predpokladal bych jako vy uzitkove vozidlo typu Partner/Berlingo/Kangoo a (v pripade) zajmu jakobySUV (= YETI).
Tusim, ze novy Roomster bude YETI bez svalu
neregistrovaný "Paja"
25. 2. 2005 13:02
Re: velikost a detaily
zajimava je klika zadnich dveri ve sloupku, viz detaily na tipcars.com
neregistrovaný "movie-star"
25. 2. 2005 13:02
Re: hmm, dobrá kopě
.....inspiarce....taky jsem si na nej vzpomnel na humika od toyoty....dobra poznamka :o))....jinak na tomhle serveru kdysi Roomstera vyzdvihli jako nejzajiamvejsi koncept autosalonu (ted si nevzpomenu kde mel premieru-jenom pro radoby design znalce)...
neregistrovaný "Mara"
25. 2. 2005 13:01
Re: Lidi sorry, ale mám pocit ,že jste mimo
Velikost uz davno pisou na tipcars.com, je to segment mezi mini a malymi vozy..
neregistrovaný "dejvos"
25. 2. 2005 12:58
Re: SUPER!!!!
JE TO FAKT POVEDENY AUTICKO, NEVIM CO SE KOMU NA TOM NELIBI. DESIGNOVE TO JE PARADNE VYLADENY. SKODOVKA JDE DOBRYM SMEREM.....DRZIM PALCE
neregistrovaný "GTI"
25. 2. 2005 12:50
SKOKÁNEK
Tohle je studie malého SUV. Malá SUV se vyrábi proto, aby se daly ve městech přeskakovat snáze ty zpomalovací boule před přechodama. Tlak jak známo budí protitlak. V téhle škodovce bych ty boule ale přeskakovat nechtěl. To je studie a do reálu má daleko. Naštěstí. Koneckonkců, to ví i škodovka. Také naštěstí.
neregistrovaný "Picass"
25. 2. 2005 12:46
Strašné!
To snad nemyslí Škodaovka vážně!
neregistrovaný "papa"
25. 2. 2005 12:43
hmm, dobrá kopě
[odkaz]
chicago/highlights/index.html
neregistrovaný "papa"
25. 2. 2005 12:42
Re: hmm, dobrá kopě
[odkaz]
neregistrovaný "papa"
25. 2. 2005 12:40
hmm, dobrá kopě
fakt hnusné od skodovky . . . kopirovat od jinych . . . hruza

[odkaz]
neregistrovaný "Jirka"
25. 2. 2005 12:19
Re: Škoda Yeti
No a to je ještě Tucson daleko hezčí. Tohle je fakt hnus.
neregistrovaný "movie-star"
25. 2. 2005 12:19
Re: Lidi sorry, ale mám pocit ,že jste mimo
.....no asi budou mensi ty kola, ted na to koukam...ale stejne
neregistrovaný "movie-star"
25. 2. 2005 12:18
Re: Lidi sorry, ale mám pocit ,že jste mimo
pockame si na oficilani udaje o rozmerech....prinejmensim sirka mi pripada dost velika (tze panda ?....fakt sorry)....a nevim jak by vypadal panda na tech 16-17 nackach?
neregistrovaný "Radek"
25. 2. 2005 12:15
SUPER!!!!
Tak to je bomba!!! Provedení předních světel a mlhovek je fakt nářez. Moc se mi to líbí. A kdo viděl naživo Roomstera ví o velikosti toho auta své. Pandu bude moct naložit do kufru...
neregistrovaný "Marko"
25. 2. 2005 12:10
Re: Lidi sorry, ale mám pocit ,že jste mimo
mas pravdu - v angl. tlacovej sprave je napisane ze to je auto MEDZI segmentmi A0 - A. Takze tie co som vymenoval budu vacsie (postavene na platforme A)
neregistrovaný "performer"
25. 2. 2005 12:04
Re: Lidi sorry, ale mám pocit ,že jste mimo
to už jsou podle mě větší (delší i vyšší) vozíky) .....

No každopádně je to jen studie...
neregistrovaný "ciello"
25. 2. 2005 12:03
Re: Lidi sorry, ale mám pocit ,že jste mimo
..jenže "mezi segmenty" asi nebude níže... to dělá Škoda se všema autama... spíše větší malé auto... Ona Sportage taky moc veliká není...
neregistrovaný "Marko"
25. 2. 2005 12:03
Re: Lidi sorry, ale mám pocit ,že jste mimo
Panda je A0, resp. A-. A je urcite Fabia & spol.
neregistrovaný "movie-star"
25. 2. 2005 12:02
Re: Lidi sorry, ale mám pocit ,že jste mimo
....pochop, ze tohle je studie ktera vychazi z maleho MPV...tze tou podobou SUV, skoda jenom maskuje toho "fusiona"...tze vyrabet se bude male MPV...a mluvit ted o SUV potazmo druhu pohonu je hodne predcasne....co jsem slysel, pry by to melo mit podvozek z jednickovy octavky...tak uvidime, ta info je je ze zdroje, kterej mi nedavno potvrzoval, ze se ted skodarna zabejva malym SUV..nic konkretne..a v pripade info o novy octavce mel taky pravdu....tze se nechame prekvapit, kazdopadne nechci sirit nejake novinarsky kachny
neregistrovaný "Ondra"
25. 2. 2005 12:01
bez titulku
Tak tedy nevim, ale podle meho by skodovka potrebovala poradit od pana Krale. Trochu mi tohle pripada jako nastupce Fiatu Multipla Jo, Skoda, ze si nevezmou priklad ze super studie p.Krale a nezacnou hned se seriovkou
neregistrovaný "Marko"
25. 2. 2005 12:01
Re: Lidi sorry, ale mám pocit ,že jste mimo
no...mne nepride, ze by to bola priama konkurencia comukolvek, co tu bolo doteraz spomenute (mozno v sirsom ponimani ano). Skor to vidim na nieco ako C.Berlingo, P.Partner, R.Kangoo, F.Doblo.
neregistrovaný "performer"
25. 2. 2005 12:00
Re: Lidi sorry, ale mám pocit ,že jste mimo
no však to říkám - ale tady si každej druhej myslí, že je to něco jako Sportage a pod.....
neregistrovaný "performer"
25. 2. 2005 11:59
Re: tohle, že je nový roomster?
to bych se divil - Fiat Panda 4 x 4 taky vystačí s dvanáctistovkou.....
neregistrovaný "af"
25. 2. 2005 11:58
Re: Lidi sorry, ale mám pocit ,že jste mimo
na autorevue.cz píšou, že je to segment A, tj. stejný jako Panda
neregistrovaný "performer"
25. 2. 2005 11:57
Re: tohle, že je nový roomster?
vypadá naopak pěkně neaerodynamicky.... tak akorát do města (50 km/h)
neregistrovaný "performer"
25. 2. 2005 11:53
Re: Škoda Yeti
jsi mimo - je to konkurece tak pro Ford Fusion. Na Fiat Pandu 4 x 4 už to nemá......
neregistrovaný "performer"
25. 2. 2005 11:50
Lidi sorry, ale mám pocit ,že jste mimo
Uvědomte si především velikost toho auta! Je to jen o trochu větší než Fiat Panda - cca jako Ford Fusion - tam je potřeba hledat konkurenci. Pokud to není do terénu, což není, protože to není ani 4 x 4 (což ale např. i ta Panda je), bude to mít na silnici spoustu nevýhod - sklon a provedení Asloupku ve stylu Landroveru sice možná vypadá drsňácky, ale aerodynamika bude zoufalá..... atd....
neregistrovaný "ciello"
25. 2. 2005 11:35
Safari
to je jak do Afriky.. nasadit šnorchl, naviják, stan a hurá do bushe.. no jo, jenže jestli zvažují 4WD, tak to je asi na nic... Moc se mi to takhle nelíbí.. Je to takový exot.. myslím, že by si lídé dovedli představit před domem něco kulatějšího, nebo podobnějšího Roomsteru (myslím uhlazenějšího).. a ta varianta bez 4x4 je pro tento typ auta asi k ničemu. Lidé si tyto auta kupují právě pro pohon všech kol - alespoň připojitelnej (což je většina).. Uvidíme v reále...
neregistrovaný "Daniel Belák"
25. 2. 2005 11:29
Re: Škoda Yeti
souhlas
neregistrovaný "Daniel Belák"
25. 2. 2005 11:28
Re: tohle, že je nový roomster?
...no a navíc musím ještě podotknout,že součinitel odporu jistě nebude nijak astronimický,auto vypadá pěkně a aerodynamicky...
větší strach bych měl z hlediska valivého odporu,přeci jen,teréní auto s terénímy pneumatikami jistě není z hlediska spotřeby nijak oslnivé!

...co se týče té maximální rychlosti,pokud vím tak je u nás povoleno 130km/h, i když pravda moc lidí jsem nezahlédl co by to dodržovali... a i já sám povařuji ideál někde okolo 150km/h podle okolností!!
neregistrovaný "movie-star"
25. 2. 2005 11:27
Re: Škoda Yeti
Myslim, ze se skoda s designem pekne vymazlila, to auto ma charakter...kouka mu z oci rostarna, ma charisma jako austin mini cooper...to co ve photoshopu predvedl pan kral je spis vize SUV o dve tridy vis (tuareg a spol)...tohle je konkurence tucsonu a sportagii :o))
neregistrovaný "Daniel Belák"
25. 2. 2005 11:24
Re: tohle, že je nový roomster?
věřím že to nebude s tímto motorem v případě seriové výroby,
očekával bych vznětový agregát,např. o obsahu 2,0l,výkon >70kW
neregistrovaný "Daniel Belák"
25. 2. 2005 11:21
Škoda Yeti
Zdravím všechny příznivce motorismu,

myslím že na našem trhu chybí cenově dostupnější automobil,který by zvládal i terénní jizdu,navíc vzhledem ke stavu našich komuniakcí je toto auto ideální,v případě zajímavého motoru,optimální úspornosti bych si dovolil vyslovit názor,že je to velmi dobrý nápad!

Takže držim palce,i design se mi líbí,kouká z toho život a praktičnost... já bych si tohle auto koupil!!!

Daniel
neregistrovaný "petr"
25. 2. 2005 11:20
Už jste to viděl pane Králi?
Na tomto servru vládne velká diskuze ohledně krásného návrhu nové Škody od pana Milana Krále, poklona pane Král. Yeti=???? Nevím co si mám o Yeti myslet. Naopak Studie Roomster se mi líbí.
neregistrovaný "expert"
25. 2. 2005 11:18
tohle, že je nový roomster?
není to špatné, ale vydat se s tím na dálnici musí být odvaha - HTP 40kW + Cx cca 0,45 = topspeed cca 135 km/h
neregistrovaný "hans"
25. 2. 2005 11:14
To je pěknej poblijón!
To je pěknej poblijón!
neregistrovaný "Marko"
25. 2. 2005 11:11
Yeti
Inak, neviem ci to robi zas ta farba a leskle pneu, ale rovnako ako pri FJ Cruiser to na mna posobi ako hracka z takeho toho maksieho plastu. Inak je to vcelku zaujimave (aj ked nie vyslovene pekne), lenze oproti roomsteru ten dizajn trochu "zoschol".