Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Peugeot 407 Prologue: důstojný nástupce 406 Coupé

Peugeot přiveze do Ženevy studii 407 Prologue, která ukazuje téměř definitivní podobu nového kupé z rodiny modelů 407.
Zpět na článek
12. 2. 2005 15:56
neregistrovaný "Pierce"
13. 2. 2005 21:29
neregistrovaný "anonym"
13. 2. 2005 22:46
neregistrovaný "Pali"
12. 2. 2005 16:14
neregistrovaný "JP"
12. 2. 2005 18:30
neregistrovaný "Marko"
13. 2. 2005 00:15
neregistrovaný "Pali"
13. 2. 2005 10:01
neregistrovaný "Marko"
13. 2. 2005 20:05
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 2. 2005 20:19
neregistrovaný "Marko"
12. 2. 2005 23:53
neregistrovaný "Martin"
12. 2. 2005 16:26
neregistrovaný "Bildr"
12. 2. 2005 16:46
neregistrovaný "Yaroukh"
12. 2. 2005 19:48
neregistrovaný "anonym"
14. 2. 2005 09:23
neregistrovaný "Mirek"
12. 2. 2005 16:49
neregistrovaný "Cartmen"
13. 2. 2005 01:41
neregistrovaný "misoo"
13. 2. 2005 11:01
neregistrovaný "Marko"
13. 2. 2005 13:03
neregistrovaný "anonym"
13. 2. 2005 13:43
neregistrovaný "Marko"
13. 2. 2005 14:30
neregistrovaný "Jozef"
14. 2. 2005 07:36
neregistrovaný "paja"
13. 2. 2005 10:29
neregistrovaný "IT"
13. 2. 2005 11:14
neregistrovaný "flavio"
13. 2. 2005 11:25
neregistrovaný "petrumr"
13. 2. 2005 13:09
neregistrovaný "eleron"
13. 2. 2005 13:59
neregistrovaný "Marko"
13. 2. 2005 18:31
neregistrovaný "major"
13. 2. 2005 20:09
neregistrovaný "Marko"
13. 2. 2005 22:12
neregistrovaný "major"
14. 2. 2005 09:55
neregistrovaný "Marko"
13. 2. 2005 18:34
neregistrovaný "Vladik"
14. 2. 2005 09:43
neregistrovaný "rio2"
14. 2. 2005 10:22
neregistrovaný "GTI"
14. 2. 2005 10:23
neregistrovaný "dada"
14. 2. 2005 11:46
neregistrovaný "Jenda"
14. 2. 2005 15:22
neregistrovaný "zig"
14. 2. 2005 15:23
neregistrovaný "zigi"
14. 2. 2005 15:40
neregistrovaný "Wik"
14. 2. 2005 18:51
neregistrovaný "Peto"
14. 2. 2005 21:41
neregistrovaný "TRUCKER"
15. 2. 2005 12:08
neregistrovaný "xxx"
15. 2. 2005 22:44
neregistrovaný "TRUCKER"
19. 2. 2005 10:08
neregistrovaný "anonym"
15. 2. 2005 14:26
neregistrovaný "ondra"
5. 4. 2005 13:37
neregistrovaný "Laco"
7. 4. 2005 21:48
neregistrovaný "kewa"
29. 5. 2005 17:43
neregistrovaný "NX"
neregistrovaný "Pierce"
12. 2. 2005 15:56
Quelle beauté!!!
Aká nádhera...
Štylisticky nádherné auto, nezameniteľný peugeot dizajn, športové rysy spojené s eleganciou, úžasné auto. Zadok nemá absolútne chybu a predku sa tiež nedá nič vyčítať...
Mes voeux meilleurs Peugeot )
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "anonym"
13. 2. 2005 21:29
Re: Quelle beauté!!!
Je suis d'accord sans doute!
neregistrovaný "Pali"
13. 2. 2005 22:46
Re: Voila !!!
Finalement j´ai trouve quelqun qui parle francais. Quelle surprise!! Mais je suis pas avec vous, bienque j´addore tout ce qui est de France.. 406 etait beaucoup plus jolie,..avec 407 il a perdu un peu la route et il manque un peu de style, quelque finesse..Quand meme il est bien que Peugeot fait quelquechose, il se bouge.. Mais je suis beaucoup plus impatien pour le Citroen, qu´est-ce que vous dites pour le coupe comme C-airdream? C´est du style!!! Vous verrez!!! Salut Paul
neregistrovaný "JP"
12. 2. 2005 16:14
no jo ...
Musim uznat, ze je to nezamenitelny Peugeot. Ja osobne z toho ale moc nadseny nejsem. Opet pomerne dlouhy predni previs, jako u 407 a nova VELKA TLAMA, ktera mi stale jeste do oka nepadla. Je to docela hezke auto, ale kdyz jsem poprve videl 406 coupe, tak se mi srdce rozbusilo rozhodne vic.
Vypada to, ze velky nasavaci otvor a zmenene logo na pridi dostanou ted vsechny Peugeoty vcetne 207. coz asi bude vypadat obludne.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Marko"
12. 2. 2005 18:30
Re: no jo ...
od prveho "M" po posledne "e" akoby mi to z klavesnice vypadlo
neregistrovaný "Pali"
13. 2. 2005 00:15
Re: Hallo Marko !!!
O.K. musim s Vami suhlasit. Tomu autu chyba napad a Peugeot uz dlhsiu dobu hra pokial ide o dizajn tu istu piesen resp. je to stale ta ista tema. "Stara" 406 je stale skvost aj potom facelifte, no ano ale to je Pininfarina(kolko "n" alebo "r"?)Ja zase ale hovorim, ze to auto je kazdopadne spestrenim a urcite ho nebude vidiet na nasich cestach casto. Ako frankofon a frankofil som povinny zatlieskat kazdemu produktu Made in France... Ale inak je to fakt tazkopadne, zadok..hm asi im fakt dochadza dych. Mne tie prvky ako velka maska, velky predny previs, svetla ani nevadia ale..ved som hovoril ze Peugeoty moc nemusim. Ale kedysi take coupe 504(zase Pininfarina), 505-ka a napriek vsetkemu milujem 605-ku...no v podstate som len vyuzil tuto diskusiu na to aby som Ti povedal, ze cakam Tvoju reakciu na C6. Uz som si tam precital vselico ale akosi to tam nema uroven. Pozor nemyslim to globalne. Ten prispevok s prirovnanim C6-ky roztecenej zmrzline ma vcelku zaujal, hoci bol viac negativny. O.K zajtra sa do toho pustim a pokusim sa hodit nieco poriadne do placu.. A´ bientot Ale musim povedat, ze mam malinko zmiesane pocity, myslel som, ze s tymi fotkami co prenikli na verejnost s prezentacie C6-ky pre uzavretu spolocnost pred rokom, ze to nemysleli uplne vazne a ono to fakt vyzera, ze je to velmi podobne..Ked som videl v decembri 1992 Xantiu, tam som nezapochyboval ani na chvilu a do nej som sa zamiloval na prvy pohlad. Fakt asi jedno z najkrajsich aut rokov 90-tych. Cumel som cez okno zavreteho PNS stanku na ciernobielu fotografiu z AutoJournalu, vonku snezilo a bol som zamilovany..nielen do Xantie ))Salut Paul
neregistrovaný "Marko"
13. 2. 2005 10:01
Re: Cau
Nove Peugeoty pokial viem uz Pininfarina nerobi (maximalne posobi ako konzultant, ale asi na to dlabe - aspon podla toho ako vyzeraju ). Robi ich Gerard Welter od Peugeotu... K C6 som sa nevyjadroval preto, ze mne sa moc nepaci (hlavne zadna cast, a uz vobec nerozumiem prvoplanovej komplikovanosti zadnych lamp), lenze zaroven chvalim to ze sa Citroen vracia k avntgardnemu dizajnu - a prave ten nemusi byt vzdy pochuti vacsine. A v pripade C6 ja prave k vacsine patrim. Sledoval som tu diskusiu zo zaciatku a bola tam obrovska presila ludi, ktorym sa to pacilo (a nepochybujem, ze uprimne), takze som ani nechcel prispiet. Nie preto, ze by som sa bal ist do konfrontacie, ale pri aute ktore je od zaciatku postavene ako avantgarda (pricom pre znacku to je typicky znak) je zbytocne pisat ze sa mi nepaci, pretoze sa to neda rozumne obhajit. Tak ako sa tam neda rozumne obhajit ani to ze sa paci. Je to proste len vec pocitov. Ale pripustam, ze aspon pre mna to je jedine velke auto od PSA, ktore stoji za pozornost. Xantia: mne sa tiez pacila zo zaciatku, lenze ona bola ten typ ktory moc tu avantgardnost u Citroenu nerozvijal.
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 2. 2005 20:05
Re: Cau
Konečně se někomu líbil můj příspěvek o C6. Mé srdce plesá radostí
neregistrovaný "Marko"
13. 2. 2005 20:19
Re: Cau
Som si az teraz precital Tvoje reakcie a v zasade sedia az na to, ze mne keby niekto drzal pistol pri hlave a kazal si vybrat z luxusnych francuzskych aut tak volim asi poradie: C6, 607, a ....(chvilu by som rozmyslal ci sa nechat zastrelit)...Vel Satis.
neregistrovaný "Martin"
12. 2. 2005 23:53
Re: Cau
I já s tím souhlasím, hlavně ten přední převis je strašně dlouhej, už se těším až bude Brera.
neregistrovaný "Bildr"
12. 2. 2005 16:26
no nevim ...
mám z toho auta rozporuplný pocity. předek super ... prostě 407, ale na tom zadku něco nesedí, současná 406 coupé mi připedne zezadu povedenější. co na to říkáte ostatní ?
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Yaroukh"
12. 2. 2005 16:46
Re: no nevim ...
Proti 406 je tohle takovy humpolacky.
neregistrovaný "anonym"
12. 2. 2005 19:48
Re: no nevim ...
Peugeoty nepatria medzi moje srdcove zalezitosti,ale ked som videl 407 poprvykrat na živo,bola to fakt bomba. Páčila sa mi. Je to zaujimave auto,co sa tyka designu. A rovnako si podla mna bude svoju pozornost pýtat aj toto kupe, za ktorym sa verim vetsina z nás otočí.Na fotkách je 407 fajn, v skutočnosti je to omnoho omnoho lepšia. ((rovnako ako je v reale lepší treba aj novy Seat Toledo.))
neregistrovaný "Mirek"
14. 2. 2005 09:23
Re: no nevim ...
Ano ano, přesně tak. Předek super, postupně jsem tomu u 407 přišel na chuť, ale ten zadek? Proboha, kam se ztratila ta vyváženost Pininfarinova coupé 406? To i ta klasická 407 má zadek hezčí, ač to je z mého pohledu hodně nadnesené slovo. Předevčírem jsem u nás v ulici míjel 406 Coupé a říkal si, jak je to auto pořád krásné a v duchu jsem si přál, aby 407 Coupé bylo taky krásné, protože 407 mi nic moc neřekla. Jsem zklamaný, předek super, bok až na ta zrcátka píchnutá do dveří taky dobrý, ale zadek... Trochu mi to v něčem připomíná obludnou 307 CC. Ach jo. Naštěstí, dnes je z čeho vybírat, je spousta jiných hezkých aut.
neregistrovaný "Cartmen"
12. 2. 2005 16:49
Je supr hned bych ho koupil
jo už aby byla seriovka !!!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "misoo"
13. 2. 2005 01:41
razvor
chcelo by to vacsi razvor
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Marko"
13. 2. 2005 11:01
Re: razvor
chcelo by to kratsi predok, a svetla netahat po hrane krytu motora "pomaly az pod A-stlpik"
neregistrovaný "anonym"
13. 2. 2005 13:03
Re: razvor
Zdravím.Kdesi som čítal,že za ten dlhý predný previs môžu nové bezpečnostné normy Euro-NCAP.Skrátka u Peugeota brali ohľad na stret auta s chodcom a tomu prispôsobili predok.
neregistrovaný "Marko"
13. 2. 2005 13:43
Re: razvor
Mozbyt, ale je to hnusne. Okrem toho, snad by to islo vyriesit aj lepsie.
neregistrovaný "Jozef"
13. 2. 2005 14:30
Re: razvor
Súhlas.Mohlo to byť lepšie,keby sa s tým pohral Pininfarina tak ako so 406-kou Coupé.To bolo auto,ktoré malo svoju tvár.Myslím tým,že sa líšilo od sedanu a kombi.Toto mi pripadá ako skrátená 4-dverová 407.Stretnúť to v protismere ani nezbadám,či to bola obyčajná 407-ka alebo coupé.
neregistrovaný "paja"
14. 2. 2005 07:36
Re: razvor
Panove pripravte se na to, ze vsechna nova auta budou mit podstatne vyssi predni cast kvuli bezpacnosti chodcu a bohuzel se to bude tykat i supersportu.
neregistrovaný "IT"
13. 2. 2005 10:29
bez titulku
Tradičně vydařený design, seč Peugeoty nekupuji, prostě nádhera.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "flavio"
13. 2. 2005 11:14
...
nice
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "petrumr"
13. 2. 2005 11:25
ital
Ja nevím,ale v poslední době všechny auta jdou dobou škaredek.Jsou ,ale vyjímky v podobě italských vozů.Bohu dík
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "eleron"
13. 2. 2005 13:09
Prologue?-nic vyrazneho
Peugeot asi chysta ty nejzajimavejsi vychytavky na seriovku. Napr. predni mlhovky kdyby byly soucasti te plastove tlamy.. Zabry postrane musi samozrejme taky zmizet. Zrcatka jsou originalni,ale jsou vynucena provedenim oken a nejaky dynamictejsi tvar se zabudovanym blinkrem uz je dnes snad bezny. Zadni svetla misto aby drzela stihlou linii jako predchozi 406, tak se ted podobaji uz staremu MB C coupe. Cekal jsem nejaky extra efekt vylepsenim zadnich svetel coupe 307. S tvarem kupe se asi nic zvlastniho delat neda, jakekoliv extravagance se casem okoukaji a lepsi je drzet ciste vyvazene tvary.
Otazka do pranice je,jestli dnes vyrobci uz pri prvni priprave auta nenavrhuji taky facelift pro polovinu vyrobni periody modelu. Tim padem uz do prvni verze se dostanou veci navrzene kompromisne a pripravene pro budouci vylepseni a znovuoziveni prodeje. Co vy na to, neni tam nejaky profik z vyvoje?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Marko"
13. 2. 2005 13:59
Re: Prologue?-nic vyrazneho
Ja sice nie som profik z vyvoja, ale z marketingu ano. A nemyslim si ze to je tak ako hovoris, pretoze: 1.) na trhu je konkurencia prilis ostra, a zabrat musis naplno prave na zaciatku (prve 2-3 roky) zivotneho cyklu - vtedy mas najvacsie sance to predavat s technologiu, dizajnom, vybavou up-to-date. 2.) Vacsina faceliftov je v 4 roku zivotneho cyklu (teda cca 2roky pred nastupcom), vtedy je uz model relativne stary a na to aby konkuroval novym vyzyvatelom uz nestaci. Urobit komplet facelift tak aby "stihal" sa uz nikomu na dva roky neoplati. Naviac, facelift malokedy ozivy predaj - skor ide o to aby nedoslo k prepadu (idealne ho podrzi na dovtedajsej urovni), a aj tak sa ti to podari max. na rok. Potom uz musis pracovat s cenou, alebo vybavou a aj takto v 6roku zivota ide dolu vodou - aj preto ze uz sa caka nastupca. Proste, myslim si ze urobit auto kompromisne na zaciatku ked na seba moze a ma strhavat pozornost, by bola dost nestastna strategia.
neregistrovaný "major"
13. 2. 2005 18:31
Nádhera!
Nezdieľam názor väčšiny prítomných. Mne sa páči! A veľmi. Tak ako sa mi páčila stará Laguna (ten "facelift" bol ako obliatie kýbľom ľadovej vody...), tak ako sa mi páčili aj prvé obrázky 407. Len dúfam, že šéfov nepresvedčí nejaký marketingový "odborník" a nepresadí faselift práve typu Laguny...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Marko"
13. 2. 2005 20:09
Re: Nádhera!
ani "marketingovi", ani marketingovi odbornici nemaju dosah na to akym sposobom sa urobi facelift. To ze sa vzdy v nejakej chvili urobi je zauzivana prax (ktoru sice odporucaju z hladiska predajnosti, ale...), ale o tom ako sa to urobi rozhoduje sef dizajnoveho odd. Laguna je dobry pripad: Mk.I bola faceliftovana iba jemne, na nej by si to takmer nepoznal, sucasnu Mk.II takto zmrsili - ale ako dosledok jednotneho design-language Renaultu, nie ako dosledok nejakej marketingovej politiky. Takze places trosku na nespravnom hrobe
neregistrovaný "major"
13. 2. 2005 22:12
Re: Nádhera!
Chlap čo to schvaľuje určite nie je z dizajnového oddelenia. Stačí sa pozrieť na štúdie, kde majú dizajnéri voľné ruky - tak si oni predstavujú autá. Modely čo idú do predaja sa musia podriadiť značke a - ziskom, marketingu. Ja si to predstavujem takto: chlapi, 5 rokov, treba facelift, aby sa zas o našom modeli písalo v časopisoch, občas ho ukázali v TV a pod. Tak, Fero, šéf dizajnového oddelenia, prines pár návrhov - my už si voľačo vyberieme. A ja vravím - vybrali ste zle!
neregistrovaný "Marko"
14. 2. 2005 09:55
Re: Nádhera!
To mas dost "dadistsku" predstavu. Naviac je stale nespravna. Studie su vo velkej miere robene prave na zaklade mk vyskumov - vacsina sa v pozmenenej podobe dostane do serie (a to co sa z nich vyluci sa urobi kvoli nakladom - vyrobnym, abo technologickym). Samozrejme existuju show-cars, kde si mozu dizajneri robit co chcu - ale to su prudke ulety - nehovor mi ze by si chcel jazdit s vecami ako bol napr. Peugeot Moonster, City-toyz, a pod. / Mas pravdu v tom, ze to je podriadene znacke a ziskom. Lenze mk oddelenie pre vyvoj (nielen pre dizajn) zbiera podnety - ale iba vo vseobecnej rovine, napr. zakaznik ocakava sportovy dizajn (takze uz vobec nepride napr. pri facelifte s tym, ze " chalpci, zmente na Lagune ten cocordsky predok, za predok z Megane, lebo tak nam to povedali zakaznici" - to je blbost, to by ho dizajneri kopli do *). Potom je to na dizajneroch, ktori to maju stvarnit a dizajnovy sef potom vyberie jeden-dva navrhy s ktorymi sa ide bud za clovekom vo funkci "product-planner", alebo priamo za sefom automobilky. Vyzor sa schvaluje na tejto urovni (sef dizajnu, produktovy-manazer, sef vyroby) a mk pracovnici maju iba malu sancu nieco zmenit. Oni potom nastupuju znova vo faze predstavenia auta a musia ho co najlepsie "predat" verejnosti. / Na margo toho pisania v casopisoch: Faceliftovany model sa v relevantnych mediach (vseobecne, obvykle denniky) objavy maximalne v dvoch riadkoch textu. Proste, facelift nedokaze v konkurencii zaplavy uplne novych modelov nikdy pritiahnut velku pozornost. Je tu kopec aut, ktore ho prevalcuju tym, ze su to absolutne novinky, nove karosarske verzie, studie. / Btw. ak by to bolo ako Ty pises a ludia s mk by vyberali dizajn, nikdy v zivote by nemohli vzniknut veci ako Vel Satis, Toledo, Aztek... To by isli sa mi proti sebe, pretoze minimalne im muselo byt jasne ze taky model budu mat problem predat a vnutorna kritika za zle predajne pocty zasiahne ich prvych. Co sa napr. Peugeotu tyka Gerard Welter je velkym obdivovatelom Ferrari a preto predok auta vyzera takto - pre ludi z mk to nie je velka vyhra, ze ich auta nieco napodobuju, ale vzhladom k tomu ze o tom ako auto vyzera naozaj rozhodne na 80% dizajner (ktory je za tu pracu plateny) mozu sa ist klzat...
neregistrovaný "Vladik"
13. 2. 2005 18:34
406 coupe byla lepší
Je to sice moc pěkný, originální autíčko, ale myslím si že taková 406 coupe byla a je hežčí než tenhleten kousek nemůžu si pomoct
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "rio2"
14. 2. 2005 09:43
407
Na tomto aute sa mi najviac páči interiér. V červenej koži je výborný. Ale ten predný previs mi príde taký , no neviem. Zadok v pohode. Lenže tie motory! 2,7 HDI ! Do coupé? Peugeot by mal popracovať na nejakom solídnom benzínovom motore, lebo vrchol ponuky 3.0 V6 je bieda. To už je od neho živší 2.2HDI. Lebo viezol som sa v 607 s oboma motormy. Prečo tam napríklad nešupnú mierne priškrtenú verziu z 307 WRC? To by bolo žihadlo a ne diesel...Alebo to bude len ďalšia haraburda tváriaca sa ako športové auto, ktorá pri 140 pláva a vzákrutách jej budú nakladať fábie a astry?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI"
14. 2. 2005 10:22
SMĚJÍCÍ SE ŽRALOK
Tohle je bohužel nepochybně nová podoba Coupé 400. Bohužel proto, že po světě jezdí coupé 406. Kruté zadání - vytvoř nástupce 406. To vlastně nejde. Takže, vítám tě, smějící se žraloku.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "dada"
14. 2. 2005 10:23
bez titulku
406 coupe byla proste nejhezci! tohle je hezky ale ne nejhezci.....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jenda"
14. 2. 2005 11:46
bez titulku
Dobre, ale ty zrcatkaaAA!!! A cerveny volant no no no no
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "zig"
14. 2. 2005 15:22
bez titulku
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "zigi"
14. 2. 2005 15:23
bez titulku
od predniho kola dozadu nadhera
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Wik"
14. 2. 2005 15:40
Re: bez titulku
Neurazí,ale i nenadchne.
neregistrovaný "Peto"
14. 2. 2005 18:51
Pekne auto
Tak tomuto sa povie pekne auto - ziadne nemecke krabice bez duse
Peugeot 407 coupe a C6 go!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "TRUCKER"
14. 2. 2005 21:41
Průměr
Je pěkný, ale o moc víc pochvalných slov se ode mě asi nedočká, protože oproti 406 coupé mi celé to auto přijde takové nevyvážené. Jednoznačně mi na tomto kupé nesedí jeho obří tlama a snad ani ta velká přední světla. Na sedanu a SW jsou naprosto perfektní, ale na nízké "kupátko" by se taky hodily spíš užší a menší, no zkrátka něco jako na 406. A ten zadek.....není nějak extra špatný, ale na to, že je to Peugeot a ještě navíc snad "sportovní" kupé, které by mělo být designovým vrcholem modelové palety onoho výrobce, je to teda dost suché! Trochu mi svým stylem připomíná těžkopádné Američany, trochu snad Dodge Sebring. Ale pochopitelně pouze vzdáleně jako celek a navíc je to dost subjektivní pocit, tak doufám, že mi tu někdo nebude omlacovat o hlavu, že někoho obviňuji z kopírování, to rozhodně ne!!! Řekl bych, že ze všech 407 je tahle asi nejméně povedená. Holt, asi už jsem tím skvělým Peugeoťáckým designem hodně rozmazlený a zhýčkaný, takže teď mě už jen tak něčím nezaujme. A taky si myslím, že tohle je v podstatě sériovka. Podle mě se na téhle studii pozmění maximálně pár detailů a jde na pásy.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "xxx"
15. 2. 2005 12:08
slovaci
proc lezete na cesky straky, je vas tady jak cigosu
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "TRUCKER"
15. 2. 2005 22:44
Re: slovaci
Pro Tvou velmi nízkou až mizivou úroveň IQ si dovolím malé vysvětlení- české internetové stránky (ať už s příponou nebo odborně řečeno doménou cz nebo jakoukoli jinou) jsou českými ve smyslu, že jsou psány převážně česky a to hlavní, že mají svůj původ v ČR a jsou vytvořeny českými autory (i když ani to není pravidlem). V žádném případě to neznamená, že by tyto stránky byly přístupné pouze občanům české národnosti nebo že by zde jediným povoleným jazykem byla Čeština! Prosím udělej mi tu laskavost a přispívej do těchto diskusí až ve chvíli, kdy pochopíš ty nejzákladnější souvislosti a až budeš schopen vytvořit alepsoň průměrně inteligentní příspěvek nejlépe k danému tématu, který by měl hlavu a patu a byl alespoň trochu na úrovni většiny normálních přispěvatelů! Dík předem, Ty odporný hnusný rasistický xenofobní primitive!!!!
neregistrovaný "anonym"
19. 2. 2005 10:08
Re: slovaci
Ked uz pises taky kratky, obmedzeny a primitivny prispevok aspon si skontroluj obsah ("straky") ty ... vlastne nestoji za to pisat dalej o tvojom "prispevku"
neregistrovaný "ondra"
15. 2. 2005 14:26
bez titulku
Ať už k té přídi přidají cokoli, zůstává to pořád hnusné. Nekoupím si ho.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Laco"
5. 4. 2005 13:37
dvanásť je jeden tucet
tuctový dizajn - pininfarina coupé 406 bol ako Ferrari.Škoda,že ho prestanú vyrábať. Nemal chybu - mali by ho naďalej dodávať na Slovensko -eventuelne prebrať jeho výrobu do nového závodu v Trnave. Prologue je štylistický nepodarok, chýba z neho individualita vyžarujúca z jeho predchodcu
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "kewa"
7. 4. 2005 21:48
pekn0
No PININFARINA to nie je, za tou sa ešte aj dnes obzrú vodiči, asi je nanahraditeľná... na novej 407 mi vadí osadenie znaku na prednej kapote, nie je lahodné môjmu oku a myslím, že viacerí so mnou súhlasia, že predný znak odoberá hodne tomuto autu, woooow interier je úžasný, proste elegancia, škoda len že to nie je pinifarina...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "NX"
29. 5. 2005 17:43
99percent
Jo je to skvele auto s krasnym dizajnom ale ako tu uz bolo povedane nieco mu chyba, nieje to ako ked som videl prvy krat 406 cupe do ktorej som sa hned zamiloval....
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud