Novinky
0
jen pro info, nešla by zjistit cena, za kolik se to v Číně prodává? Začínám mít z těch asiatů totiž trošku husí kůži...
0
Ceny jsou doplneny v clanku. Pohybuji se kolem pulmilionu Kc.
0
Se divíš, že ti šikmovoký tak jedou ? Běž se podívat do zahraničních škol (GB, USA, Francie) všude jich je tam fůra. Makaj na sobě, stát jim poskytuje finanční prostředky na to, aby mohli ty školy vystudovat - a pak maj interní konkursy do různejch čínskej podniků - a čím lepší student, tím lepší (prestižnější) podnik a lepší místo . No a když je někdo línej a blbej, tak skončí v Tibetu nebo na Ťan Šanu . Někdo může říct, že je to nedemokratický - no tak ať si potom nežádá o státní příspěvek a studuje za svý že jo . U nás se dostaneš tak akorát demokraticky do háje, všechno cvaknou Tvý rodiče, takže když nejsi ze super bohatý rodiny, tak můžeš do zahraničí tak maximálně na stáž - a to se nic nenaučíš, to jen okoukneš, jak to asi chodí . Takže ať chceš nebo ne, prostě ti číňani nás převálcujou, protože Evropa začíná být líná i myslet, natož něco dělat .
0
Ja by som sa prave tohto segmentu nebal - luxusne auta cinskej vyroby v EU nepojdu moc na odbyt (rovnako ako sa nedari korejskym, a vo velkom sa neuchytili ani japonske), dokonca ani keby stali 200.000 Skor moze byt problem s dolnou a nizsou strednou triedou. A ani ten nebude este tak viditelny okolo 2008 ked pride do EU Chery. Ak ich vsak budu nasledovat aj ine cinske znacky (co budu), tak bude dobre rozmyslat o ochrannych opatreniach (nejake cla). Inak by pravdepodobne znicili automobil.priemysel v EU, co je chrbtova kost celeho EU priemyslu vobec. Btw. v USA tu znacku chce masivne spustit Malcolm Bricklin (stal v pozadi nastupu japonskych a korejskych znaciek na USA trh), a ludia s GM (napr. Rick Wagoneer), a DCX sa vyhrazaju zablokovanim moznosti predaja tej znacky v USA. Sice neviem ako, ale ako sa hovri: Amerika je krajina neobmedzenych moznosti...
0
Vseobecne je zname, ze ceny limuzin vyssej triedy vekom prudko klesaju... myslite ze by sa to o take 3-4 roky dalo zohnat za nejakych 80.000 ?
Nez jezdit v necem s takovym nazvem, tak to radsi tramvaji. (Nebo za ty prachy ojetinou.) fuj
Ty si v tech trmavajich nejak libujes I kdyz ridici kolejovach vozidel jsou dneska v kurzu, tak proc ne
Pomalu se totiz smiruju s myslenkou, ze na XKcko "letos zase" nebude. ;o)
Nabízím vozy Renault výstavní kousky z mezinárodních autosalonů (navíběr od Meganu II (grandtour,sedan), Meganu cc po VelSatis, Espace (grand), Laguna II úgrandtour), Scénic (grand), lepší výbava(klimatizace, plná elektrická výbava, radio na CD a minimálně 4x repro, ABS, 6x airbag samozdřejmností) max. stáří vozů 12 měsíců, 2 roky záruka, nízký počet najetých kilometrů do 20 000,možnost leasingu finančního i operativního možný více info na e-mail:vkmoch@volny.cz nebo na tel: +420776070803
Si tak trochu pleteš stránky, ne? Tady to není žádná burza vojetejch kár bůh ví odkud a jakýho původu.
kupit vysedene auto z výstavy, predvádzacie vozidlo alebo auto od taxikara je vacsi risk ako ruska ruleta
hm to mám teda radost .... žlutý budou všude se máme na co těšit ale co se dá dělat no ..... holt jsou dobrý a opravdu na sobě dělaj ....
Ja by som sa cinskej konkurencie vobec nebal. V triede luxusnych aut nemaju sancu a v triede malych aut , no treba s rozhodnut ci si chce niekto kupit auto s kvalitou stareho auta. Mozno kupa 3-4r. auta bude za tie iste peniaze ako kupa noveho cinskeho avsak podla mojho nazoru v pripade cinskeho v horsej kvalite. Neznamena ze nove je lepsie na to nezbudnite. V setro nieco stoji obzvlast pokial sa bavime o technologiach.